18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтернет-пакет "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch."

Про матеріал
Урок спрямований на одну із форм організації навчального процесу, при якому усі або частина занять здійснюється з використанням сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій при територіальній віддаленості учителя й учнів.
Перегляд файлу

Інструктивно-методичні матеріали.

1. Система оцінювання:

- Максимальна оцінка, яку ви можете отримати 11балів.

- За виконання творчого завдання 12 балів

 

2. Правила мережевого спілкування:

a) Відповіді приймаються до________ на е-адресу ааааааа@gmail.com

b) Файли з матеріалами назвати своїм прізвищем ( наприклад, Іванов 7-А клас)

 

3. Інструкція щодо виконання завдань:

  1. Ознайомитись з матеріалом до теми «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch»
  2. Дайте відповідь на питання самоконтролю:

- Що ми називаємо командой?

- Команду можуть виконувати лише живі істоти?

- Як називається той хто виконує команди?

         3.  - Виконайте практичне завдання. Перейти за посиланням                                         http://LearningApps.org/1618472

 - Пройдіть тестування (перейти за посиланням)

http://LearningApps.org/3174683

 

          4. Домашнє завдання.

Дайте відповідь на питання (заповнити таблицю, зберегти та відправити на е-адресу учителю ааааааааа@gmail.com

 

Що таке цикл в алгоритмі?

 

 

Як виконується стандартний цикл з передумовою?

 

Чи можуть команди тіла циклу не виконуватися жодного разу?

 

 

Чим відрізняється виконання команди циклу з передумовою повто­рювати поки в Scratch порівняно зі стандартною командою циклу з передумовою?

 

 

Якими командами можна організувати цикл з передумовою в Scratch? Як виконуються ці команди?

 

 

 

 

Підручник «Інформатика 7 клас» Й.Я. Ривкінд

  • Повторити теоретичний матеріал (підручник п. 3.1-3.3)
  • Виконати вправу №1 ст. 69

5. Творче завдання (за бажанням), відповідь зберегти та відправити на е-адресу учителю ааааа@gmail.com

 

  Складіть блок схему алгоритму «Чи брати парасольку?».

 

docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку