Мета уроку:ознайомити учнів з поетичними творами поетеси, допомогти зрозуміти їхній глибокий зміст, філософію людського життя за принципами Ліни Костенко; розвивати уміння аналізувати поезію, визначати художні засоби в ній, удосконалювати навики виразного читання; на матеріалі творів поетеси виховувати високі ідеали, любов до рідної землі, вірність українському народу, почуття відповідальності за сьогодення і майбутнє нашої держави. :
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}сссссс. Епіграф урокуепеееее Епіграф до уроку: Бо пам'ятайте, що на цій планеті, відколи сотворив її пан Бог, ще не було епохи для поетів, але були поети для епох! Ліна Костенкоггггг Епіграф : Бо пам'ятайте, що на цій планеті, відколи сотворив її пан Бог, ще не було епохи для поетів, але були поети для епох! Ліна Костенко
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}сссссс. Епіграф урокуепеееее Епіграф до уроку: Бо пам'ятайте, що на цій планеті, відколи сотворив її пан Бог, ще не було епохи для поетів, але були поети для епох! Ліна Костенкоггггг{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Поетична світлиця. Інтимна лірика поетеси.
Хай буде легко. Дотиком пера. Хай буде вічно. Спомином пресвітлим. Цей білий світ — березова кора,По чорних днях побілена десь звідтам. Сьогодні сніг іти вже поривавсь. Сьогодні осінь похлинулась димом. Хай буде гірко. Спогадом про Вас. Хай буде світло, спогадом предивним. Хай не розбудить смутку телефон. Нехай печаль не зрушиться листами. Хай буде легко. Це був тільки сон,Що ледь торкнувся пам’яті вустами.
Недумано, негадано… Недумано, негаданозабiгла в глухомань,де сосни пахнуть ладаномв кадильницях свiтань. Де вечiр пахне м'ятою,аж холодно джмелю. А я тебе,а я тебе,а я тебелюблю!Ловлю твоє промiннякрiзь музику берiз. Люблю до онiмiння,до стогону, до слiз. Без коньяку й шампана,i вже без вороття, —я п'яна, п'яна, п'янана все своє життя!
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}сссссс. Епіграф урокуепеееее Епіграф до уроку: Бо пам'ятайте, що на цій планеті, відколи сотворив її пан Бог, ще не було епохи для поетів, але були поети для епох! Ліна Костенкоггггг{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Пейзажна лірика поетеси.
Цей ліс живий. У нього добрі очі. Шумлять вітри у нього в голові. Старезні пні, кошлаті поторочі, літопис тиші пишуть у траві. Дубовий Нестор дивиться крізь пальці на білі вальси радісних беріз. І сонний гриб в смарагдовій куфайці дощу напився і за день підріс. Малі озерця блискають незлісно, колише хмара втомлені громи. Поїдемо поговорити з лісом, а вже тоді я можу і з людьми. Ліна Костенко
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Я вранці голос горлиці люблю! Я скучила за дивним зойком слова. Мого народу гілочка тернова. Гарячий лоб до шибки притулю. Л. Костенко{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C} Я вранці голос горлиці люблю , скрипучі гальма першого трамваю Я забуваю, зовсім забуваю. Я вранці голос горлиці люблю, чи, може це ввижається мені , Той несказанний камертон природи , Де ясні зорі і де тихі води?
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}сссссс. Епіграф урокуепеееее Епіграф до уроку: Бо пам'ятайте, що на цій планеті, відколи сотворив її пан Бог, ще не було епохи для поетів, але були поети для епох! Ліна Костенкоггггг{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Філософська лірика поетеси.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Я вранці голос горлиці люблю!Я скучила за дивним зойком с. Мого народу гілочка тернова. Гарячий об до шибки притулю. Л. Костенко{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Прости мені, мій змучений народе,Що я мовчу. Дозволь мені мовчать…
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}сссссс. Епіграф урокуепеееее Епіграф до уроку: Бо пам'ятайте, що на цій планеті, відколи сотворив її пан Бог, ще не було епохи для поетів, але були поети для епох! Ліна Костенкоггггг{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C} Домашнє завдання: 1. Прочитати роман у віршах «Маруся Чурай». 2. Підготувати міні-проекти: «Історична основа твору. Історія написання»; «Композиція твору»; «Образ Марусі Чурай»; «Сценічне безсмертя “Марусі Чурай”» (у групах). 3. Вивчити вірш напам'ять (за вибором).
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C} Презентацію підготувала вчитель української мови і літератури. Коропецького обласного ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичноюпідготовкою Грабовська Галина Олексіївна Кваліфікаційна категорія: вища. Звання «Старший вчитель»