Календарно-тематичне планування з історії України. Всесвітня історія ( інтегрований курс) 6 клас
6-й клас
Історія України. Всесвітня історія. (інтегрований курс)
(105 год., 3 год. на тиждень)
Модельна навчальна програма «Всесвітня історія. Історія України6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
наказ Міністерства освіти і науки України від 09 серпня 2024 року № 1120-24
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітка |
||||
ВСТУП. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА (5 год.) |
||||||||
1/1 |
Діагностичне оцінювання за програмою з історії за 5-й клас. |
1 |
02.09 |
|
||||
2/2 |
Вступ. Історична періодизація. |
1 |
03.09 |
|
||||
3/3 |
Джерела з історії Стародавнього світу. |
1 |
06.09 |
|
||||
4/4 |
Практичне заняття: Лічба часу в історії Стародавнього світу. |
1 |
09.09 |
|
||||
5/5 |
Розв’язування хронологічних задач |
1 |
10.09 |
|
||||
РОЗДІЛ 1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НА ПОЧАТКУ ІСТОРІЇ ЛЮДСТВА. (12 год.) |
||||||||
6/1 |
Походження людини.Антропогенез. |
1 |
13.09 |
|
||||
7/2 |
Неандертальці та кроманьйонці. |
1 |
16.09 |
|
||||
8/3 |
Палеоліт. |
1 |
17.09 |
|
||||
9/4 |
Мезоліт. |
1 |
20.09 |
|
||||
10/5 |
Неоліт. |
1 |
23.09 |
|
||||
11/6 |
Суспільна організація найдавніших людських спільнот. |
1 |
24.09 |
|
||||
12/7 |
Духовна культура первісних людей. |
1 |
27.09 |
|
||||
13/8 |
Мідно-кам’яний вік на українських землях: трипільська археологічна культура. |
1 |
30.09 |
|
||||
14/9 |
Мідно-кам’яний вік на українських землях: середньостогівська археологічна культура. |
1 |
01.10 |
|
||||
15/10 |
Практичне заняття: опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел. |
1 |
04.10 |
|
||||
16/11 |
Практичне заняття: позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України. |
1 |
07.10 |
|
||||
17/12 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №1 |
1 |
08.10 |
|
||||
РОЗДІЛ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ І ПІВНІЧНОЇ АФРИКИ ТА ЇХНЯ ВЗАЄМОДІЯ ІЗ СУСПІЛЬСТВАМИ, ЩО ІСНУВАЛИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ. (33 год.) |
||||||||
18/1 |
Бронзовий вік. |
1 |
11.10 |
|
||||
19/2 |
Що в історії називають цивілізацією. |
1 |
14.10 |
|
||||
20/3 |
Природні умови та господарство Месопотамії. |
1 |
15.10 |
|
||||
21/4 |
Практичне заняття: позначити на контурній карті річки Тигр і Євфрат, розташування Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Азії та Африки |
1 |
18.10 |
|
||||
22/5 |
Міста-держави Месопотамії. |
1 |
21.10 |
|
||||
23/6 |
Суспільний устрій держав Месопотамії. Закони Хаммурапі. |
1 |
22.10 |
|
||||
24/7 |
Держава залізного віку: Ассирія та Вавилон. |
1 |
25.10 |
|
||||
25/8 |
Практичне заняття: Аналіз законів Хаммурапі. Особливості суспільних відносин в державах Дворіччя. |
1 |
04.11 |
|
||||
26/9 |
Повсякденне життя населення Месопотамії. |
1 |
05.11 |
|
||||
27/10 |
Писемність та наукові знання. |
1 |
08.11 |
|
||||
28/11 |
Релігія та література Стародавнього Сходу. |
1 |
11.11 |
|
||||
29/12 |
Персія. |
1 |
12.11 |
|
||||
30/13 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №2 |
1 |
15.11 |
|
||||
31/14 |
Єгипет – «дарунок» Нілу. |
1 |
18.11 |
|
||||
32/15 |
Суспільний і владний устрій Давнього Єгипту. |
1 |
19.11 |
|
||||
33/16 |
Суспільний і владний устрій Давнього Єгипту. |
1 |
22.11 |
|
||||
34/17 |
Практичне заняття:: позначення на контурній карті річку Ніл, розташування Мемфісу. |
1 |
25.11 |
|
||||
35/18 |
Видатні правителі та війни Давнього Єгипту. |
1 |
26.11 |
|
||||
36/19 |
Повсякденне життя Давнього Єгипту. |
1 |
29.11 |
|
||||
37/20 |
Писемність, релігія та мистецтво Давнього Єгипту. |
1 |
02.12 |
|
||||
38/21 |
Практичне заняття: міфологія та релігія Давнього Єгипту. Будівництво пірамід. |
1 |
03.12 |
|
||||
39/22 |
Практичне заняття: зіставлення умов розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого |
1 |
06.12 |
|
||||
40/23 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №3 |
1 |
09.12 |
|
||||
41/24 |
Завершення бронзового віку. Хетська держава, навала «народів моря». |
1 |
10.12 |
|
||||
42/25 |
Фінікія. |
1 |
13.12 |
|
||||
43/26 |
Ізраїльське царство. |
1 |
16.12 |
|
||||
44/27 |
Хараппська цивілізація. |
1 |
17.12 |
|
||||
45/28 |
Ведійський період в історії Індії. |
1 |
20.12 |
|
||||
46/29 |
Релігії Індії. Імперія Маур’їв. |
1 |
23.13 |
|
||||
47/30 |
Цивілізація Давнього Китаю. |
1 |
24.12 |
|
||||
48/31 |
Давньокитайські держави. Імперія Цінь. |
1 |
27.12 |
|
||||
49/32 |
Культура Давнього Китаю. |
1 |
|
|
||||
50/33 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №4 |
1 |
|
|
||||
РОЗДІЛ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ ВЗАЄМОДІЯ ІЗ СУСПІЛЬСТВАМИ, ЩО СФОРМУВАЛИСЬ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ (55 год.) |
||||||||
51/1 |
Поняття Античності. Природні умови Давньої Греції. |
1 |
|
|
||||
52/2 |
Мінойська та Мікенська палацові цивілізації. |
1 |
|
|
||||
53/3 |
Полісний устрій Давньої Греції. |
1 |
|
|
||||
54/4 |
Спарта – «держава-військовий табір». |
1 |
|
|
||||
55/5 |
Афінська демократія. |
1 |
|
|
||||
56/6 |
Практичне заняття: позначення на контурній карті Балканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта) |
1 |
|
|
||||
57/7 |
Практичне заняття: порівняння повсякденного життя і побуту в Спарті та Афінах за письмовими джерелами. |
1 |
|
|
||||
58/8 |
Персько-грецькі війни. |
1 |
|
|
||||
59/9 |
Персько-грецькі війни. |
1 |
|
|
||||
60/10 |
Практичне заняття: позначення на контурній карті основні битви персько-грецьких воєн. |
1 |
|
|
||||
61/11 |
Релігія та культура давніх греків. |
1 |
|
|
||||
62/12 |
Мистецтво Давньої Греції. |
1 |
|
|
||||
63/13 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №5 |
1 |
|
|
||||
64/14 |
Велика грецька колонізація. |
1 |
|
|
||||
65/15 |
Велика грецька колонізація. |
1 |
|
|
||||
66/16 |
Практичне заняття: позначення на контурній карті Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес |
1 |
|
|
||||
67/17 |
Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. |
1 |
|
|
||||
68/18 |
Бронзовий вік на українських землях. Зародження індоєвропейської спільноти. |
1 |
|
|
||||
69/19 |
Залізний вік на території України: кіммерійці та скіфи. |
1 |
|
|
||||
70/20 |
Взаємини греків і місцевого населення. |
1 |
|
|
||||
71/21 |
Пелопоннеські війни. |
1 |
|
|
||||
72/22 |
Підкорення Греції Філіппом ІІ |
1 |
|
|
||||
73/23 |
«Східний похід» Александра Македонського. |
1 |
|
|
||||
74/24 |
«Східний похід» Александра Македонського. |
1 |
|
|
||||
75/25 |
Практичне заняття: позначення на контурній карті Східний похід Александра Македонського |
1 |
|
|
||||
76/26 |
Еллінізм. Елліністичні держави. |
1 |
|
|
||||
77/27 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №6 |
1 |
|
|
||||
78/28 |
Природні умови Апеннінського півострова. |
1 |
|
|
||||
79/29 |
Заснування Рима. Практичне заняття: позначення на контурній карті Рим |
|
|
|
||||
80/30 |
Найдавніша історія Риму. |
1 |
|
|
||||
81/31 |
Суспільний устрій Риму. |
1 |
|
|
||||
82/32 |
Практичне заняття: порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі. |
1 |
|
|
||||
83/33 |
Римські завоювання. |
1 |
|
|
||||
84/34 |
Диктатура Цезаря. |
1 |
|
|
||||
85/35 |
Криза республіканського устрою та виникнення імперії. |
1 |
|
|
||||
86/36 |
Варвари. |
1 |
|
|
||||
87/37 |
Римська імперія. Октавіан Август |
1 |
|
|
||||
88/38 |
Практичне заняття: позначення на контурній карті кордони Римської держави часів принципату Октавіана Августа |
1 |
|
|
||||
89/39 |
Практичне заняття: життєва позиція історичної особи на основі її висловів. |
1 |
|
|
||||
90/40 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №7 |
1 |
|
|
||||
91/41 |
Повсякденне життя Риму за часів Республіки. |
1 |
|
|
||||
92/42 |
Релігія давніх римлян та мистецтво доби імперії. |
1 |
|
|
||||
93/43 |
Повсякденне життя в Римській імперії. |
1 |
|
|
||||
94/44 |
Практичне заняття: порівняльна характеристика видатних римських правителів Юлія Цезаря та Октавіана Августа. |
1 |
|
|
||||
95/45 |
Кризові явища в Римській імперії. |
1 |
|
|
||||
96/46 |
Кризові явища в Римській імперії. |
1 |
|
|
||||
97/47 |
Християнство. |
1 |
|
|
||||
98/48 |
Велике переселення народів. |
1 |
|
|
||||
99/49 |
Падіння Західної Римської імперії. |
1 |
|
|
||||
100/50 |
Падіння Західної Римської імперії. |
1 |
|
|
||||
101/51 |
Слов’яни. |
1 |
|
|
||||
102/52 |
Практичне заняття: позначення на контурній карті прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення, територіальні межі союзів антів і склавинів |
1 |
|
|
||||
103/53 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №8 |
1 |
|
|
||||
104/54 |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
|
||||
105/55 |
Повторення вивченого матеріалу |
1 |
|
|
||||