Досліджую історію та суспільство
1 година на тиждень, 35 годин на рік
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
|||
Повторення.1. |
|||
1. |
Людина. Сім’я. Громада. |
|
|
2. |
Історичний час і простір. |
|
|
3. |
Джерела пізнання минулого і сучасного. |
|
|
4. |
Історія навколо нас. |
|
|
Розділ І. Заняття людей в минулому й сьогодні. |
|||
5. |
Життя в селі у давнину. |
|
|
6. |
Життя в сучасному селі. |
|
|
7. |
Життя в давньому місті. |
|
|
8. |
Життя в сучасному місті. |
|
|
9. |
Торгівля. Гроші. |
|
|
10. |
Професії минулого. |
|
|
11. |
Популярні професії сьогодення |
|
|
12. |
Винаходи людства та їх наслідки. |
|
|
13. |
Українські винахідники. |
|
|
14. |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
|
|
Розділ ІІ. Культура українського народу. |
|||
15. |
Україна – багатокультурна держава. |
|
|
16. |
Внесок українців у світову культуру. |
|
|
17. |
Державні свята українців. |
|
|
18. |
Народні свята українців. |
|
|
19. |
Традиційні страви українців. |
|
|
20. |
Українське національне вбрання і сучасний одяг. |
|
|
21. |
Музична культура українців. |
|
|
22. |
Спортивні досягнення українців. |
|
|
23. |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
|
|
Розділ ІІІ. Довкілля. |
|||
24. |
Вплив людини на довкілля. |
|
|
25. |
Охорона довкілля. |
|
|
26. |
Енерго- та ресурсозбереження |
|
|
27. |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
|
|
Розділ ІV. Україна – демократична держава. |
|||
28. |
Демократія. Виборність влади. |
|
|
29. |
Адміністративно-територіальний устрій держави. Громадянство. |
|
|
30. |
Права людини. |
|
|
31. |
Права дитини. |
|
|
32. |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з розділу. |
|
|
Узагальнення до курсу. |
|||
33. |
Життя людей в сучасному світі. |
|
|
34. |
Українці – нація нескорених. |
|
|
35 |
Систематизація та узагальнення знань і вмінь з курсу «Досліджуємо історію та суспільство» 6 клас» |
|
|