Календарно-тематичне планування 2-Б клас 1 семестр

Про матеріал

Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  “ENGLISHWITHSMILINGSAM” 2- Б клас (автор О. Д. Карп’юк)

на І семестр 2022-2023н.р.

(3 години на тиждень)

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Мовленнєвий

 зразок

 

 

Лексика

Читання

Сприйняття

 на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

Тема 1.  Школа ( 7 год)

 

У кінці теми учні повинні вміти: реагувати вербально та невербально на запитання, які вимагають простих відповідей, описувати предмети, підтримувати елементарне спілкування в межах теми; повторити літери алфавіту

1.

 

Привіт. Я твій

друг

Hello! I am …

Nice to see you!

Greeting, introduction

Alphabet

Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7

Ex.2, p. 6

 

Громадянськавідповідаль - ність:

Вибудовуєтовариськістосункизоточуючимилюдьми

 

Здоров'я і безпека:

Виявляє

відповідальне ставлення до

власного

здоров’я

2.

 

Моя школа

Nicetoseeyou!

Schoolsupplies, numbers

Alphabet

Ex. 2, p. 8

Ex.1, p. 8

Ex. 3,p.8

 

3.

 

Кольоримоїхлітер

 Is it …?

Yes, it is.

No, itisn’t.

Colours, letters

Alphabet

Ex. 1,2, p. 9

 

Ex. 3, 4, p. 9

 

4.

 

Тварини

 

E isforelephant

Animals

Alphabet

 

Ex. 1, 2, p. 10

 

Making ABC-books

5.

 

Моє ім’я

починається з

літери

 

Names

Ex. 3, p. 11

Ex. 1, p. 11

Ex. 2, p. 11

 

6

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Школа»

 

 

7

 

Шкільні друзі

 

 

Alphabet

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

Ex. 4, p. 11

 

 

Тема 2: «Я, моя родина і друзі (Члени родини)» ( 11 год)

 

У кінці теми учні повинні вміти: за зразком описувати себе; читати короткі тексти за темою; ставити загальні запитання за ситуацією; представляти себе та свою родину 

8.

 

Познайомся з

моєю родиною

My name is … . My surname is … .Here’smyfamily: … .

Mummy, daddy, brother, sister, family

 

Ex. 1, p. 12

Ex.5 ,p.13

 

Ex. 2, 3, 4, p. 12

 

 

Громадянськавідповідаль - ність:

Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми

9.

 

Розповідаємо

про себе

I am a boy / a girl. I am 7 / 8….

 

Ex. 3, p. 15

Ex. 1, p. 14

Ex. 3, 4, p. 14

 

10.

 

Моя родина

 

Family,

animals,

numbers

Ex. 3, p. 15

Ex. 1, p. 15

Ex. 2, p. 15

 

11

 

Де знаходитьсятвійбудинок

What’s your name / surname?

Where is your house?

Namesofthestreets

 

Ex. 1, p. 16

Ex. 2, 3, 4, p. 16

 

12.

 

Детвоямама

Where is

your mum /

 dad?

At work, at school, at home, I don’t know.

 

Ex. 1, 2, p. 17

Ex. 3, 4, 5, p. 17

Ex. 6, p. 17

13.

 

Це гарний

велосипед

 

 

Ex. 2,4,5, p. 18

Ex. 1, p. 18

Ex. 1, 2, p. 18

Ex. 3, p. 18

14.

 

Сім'ятвогодвоюрідного брата (сестри)

 

Aunt, uncle, vet,

cousin, doctor

Ex. 2,4,5, p. 18

Ex. 1, p. 19

Ex. 3, 4, p. 19

Ex. 2, p. 19

15.

 

Сьюзі загубилася

 

 

 

Ex. 1, p. 20

Ex. 2,3,4, p. 20

 

 

16.

 

Моє сімейне

 фото

 

 

 

Ex. 6, p. 21

 

Ex. 2, p. 21Ex. 4,5, p. 21

 

17.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Я, моя родина і друзі (Члени родини)»

 

18.

 

Це моя родина

 

 

Ex. 6, p. 23

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23

 

 

Тема 3: «Я, моя родина і друзі (вік молодших членів родини і друзів)» (10 год)

 

У кінці теми учні повинні вміти: демонструвати розуміння ключових слів у висловленні; розуміти короткі прості вказівки; відтворювати рисівки; підтримувати елементарне спілкування за темою

19

 

Мені подобається мій друг

We (sing, walk, swim) together.

I he, she, we they, together

 

Ex. 1, 2, p. 24

 

Ex. 3, 4, p. 24

 

Ex. 5, p. 24

Ex. 6,7, p. 25

Громадянськавідповідаль - ність:

Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми

20

 

Ми -друзі

Weare… .

Welike …

I he, she, we they

 

Ex. 1, p. 26

 

Ex. 2, 3, 4, p. 26

 

Ex. 5, p. 26

 

21

 

Почитай про

 мене та мого

друга

 

 

 

Ex. 2, 3, p. 27

 

Ex. 1, p. 27

 

 

Ex. 4, p. 27

 

22

 

Хтотвій друг

 

Funny, clever, nice, pretty

 

Ex. 1, 2,  p. 28

Ex. 3, 4, p. 28

Ex. 5, p. 28

23

 

Мійнайкращий

друг

 

 

 

Ex. 1, p. 29

Ex. 2, 3, 4,  p. 29

 

24

 

Почитай про

сім'ю Люка

 

 

Ex. 2, 4, 5, p. 30

Ex. 1, 2,  p. 30

 

Ex. 3,  p. 30

25

 

Тарас любить комп'ютерніігри

 

 

 

 

Ex. 1,  p. 31

Ex. 2, 3, 4,  p. 31

Ex. 3,  p. 31

 

26

 

 Родина та друзі

Трейсі

 

 

 

Ex. 1, p. 32

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33

 

27

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Я, моя родина і друзі (Вікмолодшихчленівродини і друзів)»

 

28

 

 Коло друзів

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

Ex.1, p.35

Ex. 2, p. 35

 

Тема 4: «Школа(Моя класна кімната)» (10 год)

 

У кінці теми учніповиннівміти: реагувати на простіреплікивчителя; читатимовчки та вголос; за зразкомписьмово та усноописуватикласнукімнату; ставитиелементарніспеціальнізапитання за темою

29

 

Речі у моємукласі

Wehave

got a …

Chair, floor,

clock,

blackboard,

window, door,

hair

 

 Ex. 1, 4, p. 38 – 39

Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39

 

Громадянськавідповідаль -ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільногожиття

30

 

«Тік-так» - каже годинник

It’s …

o’clock

O’clock,

numbers 1-12

 

Ex. 1, 3,  p. 40

Ex. 2, 4, 5, 7,  p. 40

Ex. 6, p. 40

31

 

 

Я у своємукласі

 

 

Shelf, fish, school, classroom

Sh

Ex. 2, 4, 5, p. 41

Ex. 1, p. 41

 

Ex. 3, p. 41

 

 

 

32

 

Моєшкільне

приладдя

What is this?

What is that?

Schoolsupplies

 

Ex. 1, p. 42

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42

 

 

 

33

 

Цемоїолівці

Theseare …

Thoseare …

Schoolsupplies

 

Ex. 1, 5, p. 43

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43

 

34

 

 

 

Почитай про моє шкільне приладдя

This is …

That is …

These are …

Thoseare …

Garden,

sharpener

Th, ar, -er

Ex. 1, 2, 4, p. 44

 

 

 

 

35

 

Трейсі та Люк у кімнаті

Who is that?

Who are those?

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 45

Ex. 3, 4, p. 45

 

36

 

 Трейсі та Люк

їдуть до Африки

 

We’regoing

to …

Africa

 

Ex. 1, p. 46

Ex. 1,2,p.47

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

37

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Школа (Моя класна кімната)»

38

 

 У моєму класі

 

 

Ex.1,p.48

Ex.4,p.49

Ex.3,p.3

 

Тема 5: «Відпочинок і дозвілля (Прогулянка)» ( 9 год)

 

У кінці теми учніповиннівміти: читатимовчки та вголос з розуміннямслів та словосполучень; реагувати на простіреплікиучнів та вчителя; описувати свято в родині; демонструватирозумінняелементарнихвисловлювань. 

39

 

Я щасливий вранці

 

Howare

you?

In the morning, at noon, in the

evening, inthe

dark

 

Ex. 1, p. 50

Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 – 51

 

Громадянськавідповідаль - ність:

Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми

 

Відпочинок і дозвілля:

Розуміє базові правила безпечної поведінки.

40

 

Ми щасливі.

Вони сумні.

Are you

Happy (sad/tired)?

 

 

Ex. 1, p. 52

Ex. 2, 3, p. 52

 

41

 

Щасливого Різдва

Merry

X-mas!

Yak, teddy

Ex. 2, 3, 4, p. 53

Ex. 1, p. 53

 

 

42

 

Я не можу знайти

свого ведмедика

 

I can’t

find …

In, on, under

 

Ex. 1, p. 54

Ex. 2, 3, 4, p. 54

 

43

 

Подивись, що на 

моємустолі

 

 

 

Ex. 1, p. 55

Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55

Ex. 5, p. 55

44

 

Джей та його

сестра Саллі

 

Grey, boy

-ey, -ay

Ex. 2,4,5, p. 56

Ex. 1, p. 56

 

Ex. 3, p. 56

45

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Відпоинок і дозвілля (Прогулянка)»

 

46

 

 У моєму

класі, Ми щасливі.

 

 

Ex. 2, p. 57

Ex. 1, p. 57

Ex. 3, p. 57

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

47

             МоїдрузіУрок-гра

 

 

 

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 2-Б класі

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

47

3

0

5

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

“ENGLISHWITHSMILINGSAM” 2- Б клас (автор О. Д. Карп’юк)

 

Типоваосвітняпрограма для закладівзагальноїсередньоїосвіти. Іншомовнагалузь. Іноземнамова. О.Я.Савченко, 2018 р

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку