Розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISHWITHSMILINGSAM” 2- Б клас (автор О. Д. Карп’юк)
на І семестр 2022-2023н.р.
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Тема 1. Школа ( 7 год)
У кінці теми учні повинні вміти: реагувати вербально та невербально на запитання, які вимагають простих відповідей, описувати предмети, підтримувати елементарне спілкування в межах теми; повторити літери алфавіту |
|||||||||
1. |
|
Привіт. Я твій друг |
Hello! I am … Nice to see you! |
Greeting, introduction |
Alphabet |
Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7 |
Ex.2, p. 6 |
|
Громадянськавідповідаль - ність: Вибудовуєтовариськістосункизоточуючимилюдьми
Здоров'я і безпека: Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я |
2. |
|
Моя школа |
Nicetoseeyou! |
Schoolsupplies, numbers |
Alphabet |
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1, p. 8 Ex. 3,p.8 |
|
|
3. |
|
Кольоримоїхлітер |
Is it …? Yes, it is. No, itisn’t. |
Colours, letters |
Alphabet |
Ex. 1,2, p. 9
|
Ex. 3, 4, p. 9 |
|
|
4. |
|
Тварини
|
E isforelephant |
Animals |
Alphabet |
|
Ex. 1, 2, p. 10
|
Making ABC-books |
|
5. |
|
Моє ім’я починається з літери |
|
Names |
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
|
|
6 |
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Школа» |
|
|
||||
7 |
|
Шкільні друзі |
|
|
Alphabet |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Ex. 4, p. 11 |
|
Тема 2: «Я, моя родина і друзі (Члени родини)» ( 11 год)
У кінці теми учні повинні вміти: за зразком описувати себе; читати короткі тексти за темою; ставити загальні запитання за ситуацією; представляти себе та свою родину |
|||||||||
8. |
|
Познайомся з моєю родиною |
My name is … . My surname is … .Here’smyfamily: … . |
Mummy, daddy, brother, sister, family |
|
Ex. 1, p. 12 Ex.5 ,p.13
|
Ex. 2, 3, 4, p. 12
|
|
Громадянськавідповідаль - ність: Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми |
9. |
|
Розповідаємо про себе |
I am a boy / a girl. I am 7 / 8…. |
|
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 3, 4, p. 14 |
|
|
10. |
|
Моя родина |
|
Family, animals, numbers |
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
|
11 |
|
Де знаходитьсятвійбудинок |
What’s your name / surname? Where is your house? |
Namesofthestreets |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
|
|
12. |
|
Детвоямама |
Where is your mum / dad? |
At work, at school, at home, I don’t know. |
|
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, 4, 5, p. 17 |
Ex. 6, p. 17 |
|
13. |
|
Це гарний велосипед |
|
|
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 1, 2, p. 18 |
Ex. 3, p. 18 |
|
14. |
|
Сім'ятвогодвоюрідного брата (сестри) |
|
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor |
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 19 |
Ex. 3, 4, p. 19 |
Ex. 2, p. 19 |
|
15. |
|
Сьюзі загубилася |
|
|
|
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 2,3,4, p. 20 |
|
|
16. |
|
Моє сімейне фото |
|
|
|
Ex. 6, p. 21
|
Ex. 2, p. 21Ex. 4,5, p. 21 |
|
|
17. |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Я, моя родина і друзі (Члени родини)» |
|
||||||
18. |
|
Це моя родина |
|
|
Ex. 6, p. 23
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками
|
Ex. 1, 2, 4, 5, p. 22- 23
|
|
|
Тема 3: «Я, моя родина і друзі (вік молодших членів родини і друзів)» (10 год)
У кінці теми учні повинні вміти: демонструвати розуміння ключових слів у висловленні; розуміти короткі прості вказівки; відтворювати рисівки; підтримувати елементарне спілкування за темою |
|||||||||
19 |
|
Мені подобається мій друг |
We (sing, walk, swim) together. |
I he, she, we they, together |
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 3, 4, p. 24
|
Ex. 5, p. 24 Ex. 6,7, p. 25 |
Громадянськавідповідаль - ність: Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми |
20 |
|
Ми -друзі |
Weare… . Welike … |
I he, she, we they |
|
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, 4, p. 26
|
Ex. 5, p. 26
|
|
21 |
|
Почитай про мене та мого друга |
|
|
Ex. 2, 3, p. 27
|
Ex. 1, p. 27
|
|
Ex. 4, p. 27
|
|
22 |
|
Хтотвій друг |
|
Funny, clever, nice, pretty |
|
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p. 28 |
Ex. 5, p. 28 |
|
23 |
|
Мійнайкращий друг |
|
|
|
Ex. 1, p. 29 |
Ex. 2, 3, 4, p. 29 |
|
|
24 |
|
Почитай про сім'ю Люка |
|
|
Ex. 2, 4, 5, p. 30 |
Ex. 1, 2, p. 30 |
|
Ex. 3, p. 30 |
|
25 |
|
Тарас любить комп'ютерніігри
|
|
|
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
|
26 |
|
Родина та друзі Трейсі |
|
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33 |
|
|
27 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Я, моя родина і друзі (Вікмолодшихчленівродини і друзів)»
|
|||||||
28 |
|
Коло друзів |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Ex.1, p.35 |
Ex. 2, p. 35 |
|
|
Тема 4: «Школа(Моя класна кімната)» (10 год)
У кінці теми учніповиннівміти: реагувати на простіреплікивчителя; читатимовчки та вголос; за зразкомписьмово та усноописуватикласнукімнату; ставитиелементарніспеціальнізапитання за темою |
|||||||||
29 |
|
Речі у моємукласі |
Wehave got a … |
Chair, floor, clock, blackboard, window, door, hair |
|
Ex. 1, 4, p. 38 – 39 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39 |
|
Громадянськавідповідаль -ність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільногожиття |
30 |
|
«Тік-так» - каже годинник |
It’s … o’clock |
O’clock, numbers 1-12 |
|
Ex. 1, 3, p. 40 |
Ex. 2, 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 |
|
31
|
|
Я у своємукласі
|
|
Shelf, fish, school, classroom |
Sh Ex. 2, 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41
|
|
32 |
|
Моєшкільне приладдя |
What is this? What is that? |
Schoolsupplies |
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
|
|
33 |
|
Цемоїолівці |
Theseare … Thoseare … |
Schoolsupplies |
|
Ex. 1, 5, p. 43 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43 |
|
|
34 |
|
Почитай про моє шкільне приладдя |
This is … That is … These are … Thoseare … |
Garden, sharpener |
Th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
|
|
35 |
|
Трейсі та Люк у кімнаті |
Who is that? Who are those? |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 |
Ex. 3, 4, p. 45 |
|
|
36 |
|
Трейсі та Люк їдуть до Африки
|
We’regoing to … |
Africa |
|
Ex. 1, p. 46 Ex. 1,2,p.47 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
37 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Школа (Моя класна кімната)» |
|||||||
38 |
|
У моєму класі |
|
|
Ex.1,p.48 |
Ex.4,p.49 |
Ex.3,p.3 |
|
|
Тема 5: «Відпочинок і дозвілля (Прогулянка)» ( 9 год)
У кінці теми учніповиннівміти: читатимовчки та вголос з розуміннямслів та словосполучень; реагувати на простіреплікиучнів та вчителя; описувати свято в родині; демонструватирозумінняелементарнихвисловлювань. |
|||||||||
39 |
|
Я щасливий вранці
|
Howare you? |
In the morning, at noon, in the evening, inthe dark |
|
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 – 51 |
|
Громадянськавідповідаль - ність: Вибудовуєтовариськістосунки з оточуючими людьми
Відпочинок і дозвілля: Розуміє базові правила безпечної поведінки. |
40 |
|
Ми щасливі. Вони сумні. |
Are you Happy (sad/tired)? |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52 |
|
|
41 |
|
Щасливого Різдва |
Merry X-mas! |
Yak, teddy |
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
|
42 |
|
Я не можу знайти свого ведмедика
|
I can’t find … |
In, on, under |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
|
|
43 |
|
Подивись, що на моємустолі |
|
|
|
Ex. 1, p. 55 |
Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55 |
Ex. 5, p. 55 |
|
44 |
|
Джей та його сестра Саллі |
|
Grey, boy |
-ey, -ay Ex. 2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|
45 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Відпоинок і дозвілля (Прогулянка)» |
|
||||||
46 |
|
У моєму класі, Ми щасливі. |
|
|
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
47 |
МоїдрузіУрок-гра |
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 2-Б класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
47 |
3 |
0 |
5 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
“ENGLISHWITHSMILINGSAM” 2- Б клас (автор О. Д. Карп’юк)
Типоваосвітняпрограма для закладівзагальноїсередньоїосвіти. Іншомовнагалузь. Іноземнамова. О.Я.Савченко, 2018 р