Календане планування з англійської мови для 5 класу, І семестр, Карпюк (англійська мова як перша іноземна мова)
5-В - англійська мова
№ |
Дата |
Очікувані результати |
Тема |
Змістові лінії |
Мовний інструмент |
Домашнє завдання |
Мовленнєві компетенції |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
Коригуюче навчання |
||||||||||||||
1 |
|
Повторити вживання Present Simple, розповідати, як проводиш вільний час. |
Мій вільний час |
|
|
|
|
|
Повторення вживання Present Simple. |
Впр. 5 (письмово). |
|
|||
2 |
|
Повторити вживання Present Simple, розповідати про свій розпорядок дня. |
Мої будні. |
|
|
|
|
|
Повторення вживання Present Simple. |
Впр. 4,5 (письмово), повторити правила вживання Present Simple. |
|
|||
3 |
|
Повторити особливості вживання Present Simple. |
Поговоримо про літні канікули.
|
|
|
|
|
|
Повторення вживання Present Simple і Past Simple. |
Впр. 4,5 (письмово), повторити правила вживання Present Simple і Past Simple.
|
|
|||
Тема 1: «Я, моя родина, мої друзі.» |
||||||||||||||
4 |
|
Розповідати про свою сім’ю, описувати її. Демонструвати розуміння потреби працювати разом.
|
Представлення. Моя сім’я. |
|
|
|
|
Повторення лексики |
Повторення граматики |
Ст.4 впр.6 (письмово) Намалювати і описати своє родинне дерево. |
Ст. 4-5 |
|||
5 |
|
Розповідати про сім’ю свого друга по листуванню, описувати його; обмінюватись враженнями. |
Сім’я мого друга по листуванню. |
|
|
|
|
|
Building up a Text Degrees of comparison of adjectives. |
Ст.9 впр.7 (письмово) |
Cт. 6-9 |
|||
6 |
|
Розповідати та описувати свого найкращого друга або подругу, її чий його риси характеру та вподобання; обмінюватись враженнями. |
Мій найкращий друг. |
|
|
|
|
Attentive, honest, clever, cheerful, hard-working, lively. |
|
Підготувати проект про свого найкращого друга/подругу |
Ст.9-12 |
|||
7 |
|
Розповідати про свої вподобання, інтереси та хобі; обмінюватись враженнями. |
Мої вподобання. |
|
|
|
|
To go camping, to go hiking, seaside, exciting. |
An interview |
Ст.14 впр.6 |
Ст.12-14 |
|||
8 |
|
Розповідати про професії своєї сім’ї; обмінюватись думками та враженнями. |
Професії моєї сім’ї. |
|
|
|
|
Manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant |
Present Simple Tense and Present Continuous Tense |
Ст. 18 впр.7 (письмово) |
Cт.15-18 |
|||
9 |
|
Розповідати про професію, яку б хотів здобути в майбутньому; обмінюватись своїми думками та враженнями. |
Професія, про яку я мрію. |
|
|
|
|
Web designer. Driver, worker, veterinarian (vet), lawyer, fashion designer |
Past Simple Tense |
Ст.20 впр.5 (письмово) |
Ст.18-20 |
|||
10 |
|
Розповідати, де живуть і чим захоплюються дідусі; обмінюватись думками та враженнями. |
Мої дідусі. |
|
|
|
|
To stick stamps, pocket money |
|
Ст.22 впр.6 (письомово) |
Ст.20-22 |
|||
11 |
|
Повторити вивчений граматичний матеріал з теми. |
Повторення граматики. |
|
|
|
|
Повторення лексики |
Повторення граматики |
Ст.24 впр.5 (письмово) |
Ст.23-24 |
|||
12 |
|
Опрацювати художній текст, розуміти прочитане. |
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
Lap, climb up, hug, rope,grown-up |
Повторення граматики |
Ст. 25впр.6 Підготуватись до тесту. |
Ст.24-25 |
|||
13 |
|
Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тест № 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 2: « Одяг, який ми носимо.» |
||||||||||||||
14 |
|
Називати предмети одягу, який учень чи учениця любить носити; обмінюватись думками та враженнями. |
Одяг, який мені подобається носити. |
|
|
|
|
Scarf, a pair of tights, skirt |
|
Ст.30 впр.6 (письмово) |
Ст.28-30 |
|||
15 |
|
Розповідати про те, який одяг ми носимо для різних подій; обмінюватись думками та враженнями. |
Який одяг ми носимо? |
|
|
|
|
Flip-flops, jumper, glove, mitten, rubber boots, waterproof shoes |
Demonstratives: this/that, these/those |
Ст.31 впр.5 (письмово) |
Ст.30-32 |
|||
16 |
|
Розповідати про форму одягу учнів в Британії та Україні; обмінюватись досвідом. |
Що вдягають учні? |
|
|
|
|
Blazer, woolen tights, navy blue, tie, optional. polo shirt |
Повторення граматики |
Ст.34 впр.6 (письмово) |
Ст.32-34 |
|||
17 |
|
Називати предмети одягу підлітків, описувати його; обмінюватись думками та враженнями. |
Як вдягаються підлітки ? |
|
|
|
|
To pull off, to lace up, to unlace, to put on, to zip, to unzip, to fasten, to unfasten, to sew clothes, to take off, a button, badge, pocket |
To be going to do smth. |
Ст.39 впр.5 (письмово) |
Ст.35-39 |
|||
18 |
|
Вміти описувати одяг, робити компліменти чи зауваження щодо одягу друга чи подруги; працювати в парах. |
Опис одягу, що на людині. |
|
|
|
|
Loose, small, short, tight, to fit, to match |
|
Ст.41 впр. 5 (письмово) |
Ст.39-41 |
|||
19 |
|
Описувати одяг, який учень або учениця любить носити, пояснити, чому. |
Мій улюблений одяг. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект про свій улюблений предмет одягу |
Ст.41-43 |
|||
20 |
|
Описувати та запитувати про улюблений одяг свого друга чи подруги; працювати в парах. |
Улюблений одяг мого друга. |
|
|
|
|
Baggy, plain, fancy, narrow, heavy, light, high-heeled, low-heeled. |
|
Ст.45 впр.7 (письмово) |
Ст.43-45 |
|||
21 |
|
Вміти запитувати про розмір вуття чи предмету одягу, робити компліменти щодо одягу, давати свої поради; працювати в парах. |
Говоримо про одяг. |
|
|
|
|
Heat, flame, firefighting tunic, helmet, boots, fire station |
|
Ст..47 впр.5 (письмово) |
Ст.45-47 |
|||
22 |
|
Опрацювати художній текст, розуміти прочитане. |
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
Item, stripe, carefully, to float, beetle, ant, sleeve |
Повторення граматики |
Ст. 50 впр.1 (письмово) Підготуватись до тесту. |
Ст.47-51 |
|||
23 |
|
Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тест № 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3: « Харчування» |
||||||||||||||
24 |
|
Описувати та розповідати про те, що їси на сніданок зазвичай, розпитувати однокласника чи однокласницю про те, чим вона чи він снідає; працювати в парах. |
Мій сніданок |
|
|
|
|
Beans, crisps, meat balls, snack |
Countable and uncountable nouns |
Ст..54 впр.7 (письмово) |
Ст.52-54 |
|||
25 |
|
Розповідати та називати свої улюблені фрукти та овочі; обмінюватись враженнями. |
Мої улюблені фрукти та овочі. |
|
|
|
|
School canteen, biscuits, mug |
Much/many; lots/lot of
|
Ст.56 впр.6 (письмово) |
Ст. 54-56 |
|||
26 |
|
Описувати процес приготування їжі; працювати в парах. |
На кухні. |
|
|
|
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry |
Повторення some/ any, much /many |
Ст.59 впр.7 (письмово) |
Ст.57-59 |
|||
27 |
|
Називати страви, які подаються у шкільній їдальні, розповідати про свою улюблену страву. |
Шкільні страви.
|
|
|
|
|
Ham, tuna fish, lettuce, egg salad |
Повторення граматики |
Ст..61 впр.5 (письмово) |
Ст. 59-61 |
|||
28 |
|
Розповідати та описувати іноземцю страви своєї країни, називати свої улюблені українські страви. |
Українські національні страви. |
|
|
|
|
Pancakes, potato pancakes, sour cream, Kyiv Cutlets “Chicken Kyiv" |
|
Ст.64 впр.6 (письмово) |
Ст. 62-64 |
|||
29 |
|
Називати основні прийоми їжі англійців, що вони їдять, їхні національні страви; обмінюватись враженнями. |
Що їдять в Англії? |
|
|
|
|
Fish and chips, bacon and eggs, apple pie |
|
Ст..66 впр.6 (письмово) |
Ст. 65-66 |
|||
30 |
|
Повторити вивчений граматичний матеріал з теми, опрацювати художній текст, розуміти прочитане. |
Урок домашнього читання. Повторення. |
|
|
|
|
Waiter, angry, tasty, customer, to set off, jar |
|
Ст.68 впр.7 (письмово), cт.71 впр.8 (письмово) Підготуватись до тесту. |
Ст. 67-71 |
|||
31 |
|
Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тест № 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 4: « Відпочинок і дозвілля.» |
||||||||||||||
32 |
|
Розповідати про хобі та види діяльностей, які можна виконувати у вільний час; обмінюватись думками та враженнями. |
Вільний час та хобі |
|
|
|
|
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
|
Ст. 76 впр.6 (письмово) |
Ст. 74-76 |
|||
33 |
|
Розповідати про те, що робить у свій вільний час; працювати в парах |
Що я роблю у свій вільний час? |
|
|
|
|
|
|
Ст..77 впр.6 (письмово) |
Ст.76-77 |
|||
34 |
|
Запитувати та розповідати про улюблені заняття своїх друзів у їхній вільний час; обмінюватись враженнями. |
Що роблять мої друзі у свій вільний час? |
|
|
|
|
Theatre, cinema, museum, zoo, Art Gallery, circus |
Writing an interview |
Ст.80 впр. 6 (письмово) |
Ст. 78-80 |
|||
35 |
|
Розповідати про свою улюблену телепередачу; працювати в групах. |
Моя улюблена телепередача. |
|
|
|
|
Cartoon, film, programme about animals, game show, quiz show, sports programme |
The Present perfect tense |
Ст..82 впр.7 (письмово) |
Ст.80-82 |
|||
36 |
|
Обговорювати важливість телебачення в житті людини та суспільства, його недоліки та переваги. |
Чи можливе життя без телебачення? |
|
|
|
|
Boring, backpack |
|
Ст..85 впр.7 (письмово) |
Ст.82-85 |
|||
37 |
|
Описувати та розповідати про своє хобі та інтереси; обмінюватись думками та враженнями. |
Моє хобі. |
|
|
|
|
Collecting stamps/coins/badges/stickers, making model cars, travelling to other cities /countries, drawing pictures |
|
Ст.87 впр.7 (письмово) |
Ст.85-87 |
|||
38 |
|
Називати види діяльностей, які можна виконувати, знаходячись на природі; обмінюватись думками та враженнями. |
У вільний час на природі. |
|
|
|
|
Decide, hiking trip, tent, stream, decision |
|
Ст. 89 впр. 7 (письмово) |
Ст.88-89 |
|||
39 |
|
Розповідати про те, як проводить свій вільний час в різні пори року; працювати в парах. Повторити вивчений граматичний матеріал з теми. |
Що ти зазвичай робиш у різні пори року? Повторення граматики. |
|
|
|
|
To visit a city/a village, to stay at home with friends, to go tо the seaside, to go hiking in the mountains, to buy souvenirs |
Повторення граматики |
Ст..92 впр. 7(письмово) Ст. 94 впр.6 (письмово) Підготувати проект про свою останню подорож. |
Ст.90-94 |
|||
40 |
|
Опрацювати художній текст, розуміти прочитане. |
Урок домашнього читання.
|
|
|
|
|
Повторення лексики |
Повторення граматики |
Ст.96 впр.7 (письмово) |
Ст.94-96 |
|||
41 |
|
Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
42 |
|
Розуміти інформацію на слух, оцінити рівень сформованості навички |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
43 |
|
Вміти читати та аналізувати текст, знаходити вибіркову інформацію |
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
44 |
|
Вміти розповісти на задану тему чи вести бесіду |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
45 |
|
Проаналізувати написані учнями семестрові контрольні роботи, обговорити допущені учнями помилки; працювати в групах. |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
46 |
|
Підсумувати вивчене за семестр, аргументувати та наводити приклади з власного життя |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
~ 1 ~