26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Календане планування з англійської мови, І семестр, Карпюк (2020)

Про матеріал

Календане планування з англійської мови для 5 класу, І семестр, Карпюк (англійська мова як перша іноземна мова)

Перегляд файлу

5-В - англійська мова

 

Дата

Очікувані результати

Тема

Змістові лінії

Мовний інструмент

Домашнє завдання

Мовленнєві компетенції

Громадянська відповідаль

ність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Коригуюче навчання

1

 

Повторити вживання Present Simple, розповідати, як проводиш вільний час.

Мій вільний час

  •  

 

  •  
  •  

 

Повторення вживання Present Simple.

Впр. 5 (письмово).

 

2

 

Повторити вживання Present Simple, розповідати про свій розпорядок дня.

Мої будні.

  •  

 

  •  

 

 

Повторення вживання Present Simple.

Впр. 4,5 (письмово), повторити правила вживання Present Simple.

 

3

 

Повторити особливості  вживання Present Simple.

Поговоримо про  літні канікули.

 

 

  •  
  •  

 

 

Повторення вживання Present Simple і Past Simple.

Впр. 4,5 (письмово), повторити правила вживання Present Simple і Past Simple.

 

 

 

Тема 1: «Я, моя родина, мої друзі.»

4

 

Розповідати про свою сім’ю, описувати її. Демонструвати розуміння потреби працювати разом.

 

Представлення.

Моя сім’я.

  •  

 

 

 

 

Повторення лексики

Повторення граматики

Ст.4 впр.6 (письмово)

Намалювати і описати своє родинне дерево.

Ст. 4-5

5

 

Розповідати про сімю свого друга по листуванню,  описувати його; обмінюватись враженнями.

Сім’я мого друга по листуванню.

  •  

 

 

 

 

Building up a Text

Degrees of comparison of adjectives.

Ст.9 впр.7 (письмово)

Cт. 6-9

6

 

Розповідати та описувати свого найкращого друга або подругу, її чий його риси характеру та вподобання; обмінюватись враженнями.

Мій найкращий друг.

  •  

 

 

 

Attentive, honest, clever, cheerful, hard-working, lively.

 

Підготувати проект про свого найкращого друга/подругу

Ст.9-12

7

 

Розповідати про свої вподобання, інтереси та хобі; обмінюватись враженнями.

Мої вподобання.

  •  
  •  
  •  

 

 

To go camping, to go hiking,  seaside, exciting.

An interview

Ст.14 впр.6

Ст.12-14

8

 

Розповідати про професії своєї сім’ї; обмінюватись думками та враженнями.

Професії моєї сімї.

  •  

 

  •  
  •  

Manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer,  shop-assistant

Present Simple Tense and Present Continuous Tense

Ст. 18 впр.7 (письмово)

Cт.15-18

9

 

Розповідати про професію, яку б хотів здобути в майбутньому; обмінюватись своїми думками та враженнями.

Професія, про яку я мрію.

  •  

 

  •  
  •  

Web designer. Driver, worker, veterinarian (vet), lawyer, fashion designer

Past Simple Tense

Ст.20 впр.5 (письмово)

Ст.18-20

10

 

Розповідати, де живуть і чим захоплюються дідусі; обмінюватись думками та враженнями.

Мої дідусі.

 

 

  •  

 

To stick stamps, pocket money

 

Ст.22 впр.6 (письомово)

Ст.20-22

11

 

Повторити вивчений граматичний матеріал з теми.

Повторення граматики.

 

 

 

 

Повторення лексики

Повторення граматики

Ст.24 впр.5 (письмово)

Ст.23-24

12

 

Опрацювати художній текст, розуміти прочитане.

Урок домашнього читання.

 

 

 

 

Lap, climb up, hug, rope,grown-up

Повторення граматики

Ст. 25впр.6

Підготуватись до тесту.

Ст.24-25

13

 

Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Тест  № 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2: « Одяг, який ми носимо.»

14

 

Називати предмети одягу, який учень чи учениця любить носити; обмінюватись думками та враженнями.

Одяг, який мені подобається носити.

 

  •  
  •  

 

Scarf, a pair of tights, skirt

 

Ст.30 впр.6 (письмово)

Ст.28-30

15

 

Розповідати про те, який одяг ми носимо для різних подій; обмінюватись думками та враженнями.

Який одяг ми носимо?

 

  •  
  •  

 

Flip-flops, jumper, glove, mitten, rubber boots, waterproof shoes

Demonstratives:

this/that, these/those

Ст.31 впр.5 (письмово)

Ст.30-32

16

 

Розповідати про форму одягу учнів в Британії та Україні; обмінюватись досвідом.

Що вдягають учні?

 

  •  
  •  

 

Blazer, woolen tights, navy blue, tie, optional. polo shirt

Повторення граматики

Ст.34 впр.6 (письмово)

Ст.32-34

17

 

Називати предмети одягу підлітків, описувати його; обмінюватись думками та враженнями.

Як вдягаються підлітки ?

 

  •  
  •  

 

To pull off, to lace up, to unlace, to put on, to zip,  to unzip, to fasten,  to unfasten, to sew clothes, to take off, a button, badge, pocket

To be going to do smth.

Ст.39 впр.5 (письмово)

Ст.35-39

18

 

Вміти описувати одяг, робити компліменти чи зауваження щодо одягу друга чи подруги; працювати в парах.

Опис одягу, що  на людині.

 

  •  
  •  

 

Loose, small, short, tight, to fit, to match

 

Ст.41 впр. 5 (письмово)

Ст.39-41

19

 

Описувати одяг, який учень або учениця любить носити, пояснити, чому.

Мій улюблений одяг.

 

  •  
  •  

 

 

 

Підготувати проект про свій улюблений предмет одягу

Ст.41-43

20

 

Описувати та запитувати про улюблений одяг свого друга чи подруги; працювати в парах.

Улюблений одяг мого друга.

 

  •  
  •  

 

Baggy, plain, fancy, narrow, heavy, light,  high-heeled, low-heeled.

 

Ст.45 впр.7 (письмово)

Ст.43-45

21

 

Вміти запитувати про розмір вуття  чи предмету одягу, робити компліменти щодо одягу, давати свої поради; працювати в парах.

Говоримо про одяг.

 

  •  
  •  

 

Heat, flame,  firefighting tunic,  helmet, boots, fire station

 

Ст..47 впр.5 (письмово)

Ст.45-47

22

 

Опрацювати художній текст, розуміти прочитане.

Урок домашнього читання.

 

 

 

 

Item, stripe, carefully,  to float, beetle, ant, sleeve

Повторення граматики

Ст. 50 впр.1 (письмово)

Підготуватись до тесту.

Ст.47-51

23

 

Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Тест № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3: « Харчування»

24

 

Описувати та розповідати про те, що їси на сніданок зазвичай, розпитувати однокласника чи однокласницю про те, чим вона чи він снідає; працювати в парах.

Мій сніданок

 

  •  
  •  

 

Beans, crisps, meat balls, snack

Countable and uncountable nouns

Ст..54 впр.7 (письмово)

Ст.52-54

25

 

Розповідати та називати свої улюблені фрукти та овочі; обмінюватись враженнями.

Мої улюблені фрукти та овочі.

 

  •  
  •  

 

School canteen, biscuits, mug

Much/many; lots/lot of

 

Ст.56 впр.6 (письмово)

Ст. 54-56

26

 

Описувати процес приготування їжі; працювати в парах.

На кухні.

 

  •  
  •  

 

To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate,  to bake, to boil,  to mash, to fry

Повторення some/ any, much /many

Ст.59 впр.7 (письмово)

Ст.57-59

27

 

Називати страви, які подаються у шкільній їдальні, розповідати про свою улюблену страву.

Шкільні страви.

 

 

 

 

 

 

  •  
  •  

 

Ham, tuna fish, lettuce, egg salad

Повторення граматики

Ст..61 впр.5 (письмово)

Ст. 59-61

28

 

Розповідати та описувати іноземцю страви своєї країни, називати свої улюблені  українські страви.

Українські національні страви.

 

  •  
  •  

 

Pancakes, potato pancakes, sour cream,  Kyiv Cutlets “Chicken Kyiv"

 

Ст.64 впр.6 (письмово)

Ст. 62-64

29

 

Називати основні прийоми їжі англійців, що вони їдять, їхні національні страви; обмінюватись враженнями.

Що їдять в Англії?

 

  •  
  •  

 

Fish and chips, bacon and eggs, apple pie

 

Ст..66  впр.6 (письмово)

Ст. 65-66

30

 

Повторити вивчений граматичний матеріал з теми, опрацювати художній текст, розуміти прочитане.

Урок домашнього читання.

Повторення.

 

 

 

 

Waiter, angry, tasty, customer, to set off, jar

 

Ст.68 впр.7 (письмово), cт.71 впр.8 (письмово)

Підготуватись до тесту.

Ст. 67-71

31

 

Перевірити рівень сформованості навички вживати вивчений лексичний та граматичний матеріал

Тест № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4: « Відпочинок і дозвілля.»

32

 

Розповідати про хобі та види діяльностей, які можна виконувати у вільний час; обмінюватись думками та враженнями.

Вільний час та хобі

 

  •  
  •  

 

To listen to music, to read magazines, to watch cartoons,  to play games, to go for a walk,  to go to birthday parties

 

Ст. 76 впр.6 (письмово)

Ст. 74-76

33

 

Розповідати про те, що робить у свій вільний час; працювати в парах

Що  я роблю у свій вільний час?

 

  •  
  •  

 

 

 

Ст..77 впр.6 (письмово)

Ст.76-77

34

 

Запитувати та розповідати про улюблені заняття своїх друзів у їхній вільний час; обмінюватись враженнями.

Що роблять мої друзі у свій вільний час?

 

  •  
  •  

 

Theatre, cinema, museum, zoo,  Art Gallery, circus

Writing an interview

Ст.80 впр. 6 (письмово)

Ст. 78-80

35

 

Розповідати про свою улюблену телепередачу; працювати в групах.

Моя улюблена телепередача.

 

  •  
  •  

 

Cartoon, film, programme about animals, game show, quiz show, sports programme

The Present perfect tense

Ст..82 впр.7 (письмово)

Ст.80-82

36

 

Обговорювати важливість телебачення в житті людини та суспільства, його недоліки та переваги.

Чи можливе життя без телебачення?

 

  •  
  •  

 

Boring, backpack

 

Ст..85 впр.7 (письмово)

Ст.82-85

37

 

Описувати та розповідати про своє хобі та інтереси; обмінюватись думками та враженнями.

Моє хобі.

 

  •  
  •  

 

Collecting stamps/coins/badges/stickers,  making model cars, travelling to other cities /countries,  drawing pictures

 

Ст.87 впр.7 (письмово)

Ст.85-87

38

 

Називати види діяльностей, які можна виконувати, знаходячись на природі; обмінюватись думками та враженнями.

У вільний час на природі.

 

  •  
  •  

 

Decide, hiking trip, tent, stream, decision

 

Ст. 89 впр. 7 (письмово)

Ст.88-89

39

 

Розповідати про те, як проводить свій вільний час в різні пори року; працювати в парах.

Повторити вивчений граматичний матеріал з теми.

Що ти зазвичай робиш у різні пори року?

Повторення граматики.

 

  •  
  •  

 

To visit a city/a village,  to stay at home with friends,  to go tо the seaside, to go hiking in the mountains,  to buy souvenirs

Повторення граматики

Ст..92 впр. 7(письмово)

Ст. 94 впр.6 (письмово)

Підготувати проект про свою останню подорож.

Ст.90-94

40

 

Опрацювати художній текст, розуміти прочитане.

Урок домашнього читання.

 

 

 

 

 

 

Повторення лексики

Повторення граматики

Ст.96 впр.7 (письмово)

Ст.94-96

41

 

Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему Вміти застосувати вивчене на письмі, коротко повідомляти у письмовій формі на задану тему

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

Розуміти інформацію на слух, оцінити рівень сформованості навички

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

Вміти читати та аналізувати текст, знаходити вибіркову інформацію

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

Вміти розповісти на задану тему чи вести бесіду

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Проаналізувати написані учнями семестрові контрольні роботи, обговорити допущені учнями помилки; працювати в групах.

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Підсумувати вивчене за семестр, аргументувати та наводити приклади з власного життя

Підсумковий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~ 1 ~

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
18 жовтня
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку