ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником: Грущинська І.В. Природознавство: підруч. для 1 кл./
І.В. Грущинська. - К: Видавничий дімпарпп «Освіта», 2012. -144с.: іл..; за зошитом: :Зошит друга природи: навч. посіб. для 1 кл./І.В. Грущинська - К: Видавничий дім «Освіта», 2016. -48 с.
№ |
Дата |
Тема уроку |
|||||
РОЗДІЛ І. Навколишній світ |
|||||||
1 |
|
Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу? |
|||||
2 |
|
Природні та штучні тіла. (с. 12-13) |
|||||
3 |
|
Нежива і жива природа (с. 10-11) |
|||||
4 |
|
Тіла неживої природи. (с.12) |
|||||
5 |
|
Організми, їх ознаки. (14-15,18-19) |
|||||
6 |
|
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи (с.16-17) |
|||||
7 |
|
Умови, необхідні для житгя (с.20-21) |
|||||
8 |
|
Як людина пізнає світ. І знаходить відповіді на запитання про природу |
|||||
9 |
|
Спостереження та досліди – методи вивчення природи. |
|||||
10 |
|
Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи. |
|||||
11 |
|
Значення природи для життя людини (с.30-31) |
|||||
12 |
|
Бережне ставлення до природи (с.32-33) |
|||||
13 |
|
Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в неживій і живій природі. |
|||||
14 |
|
Урок узагальнення |
|||||
РОЗДІЛ II. НЕЖИВА ПРИРОДА |
|||||||
15 |
|
Сонце та його значення для життя на 3емлі (с.36-37) |
|||||
16 |
|
Повітря та його властивості (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає весь доступний простір). Практична робота. Ознайомлення з властивостями повітря (с.38-39 |
|||||
17 |
|
Значення повітря для живої природи (с.40-42). |
|||||
18 |
|
Вода та її властивості. Практична робота. Ознайомлення з властивостями води. |
|||||
19 |
|
Значення води в природі та житті людини (с.42- 43) |
|||||
20 |
|
Грунт. (с. 48-51) |
|||||
21 |
|
Значення грунту для живої природи. (с.52-53) Практична робота. Ознайомлення з властивостями піску, глини, граніту |
|||||
22 |
|
Підбиваємо підсумки: шо ти знаєш про неживу природу? |
|||||
РОЗДІЛ ІІІ. ЖИВА ПРИРОДА |
|||||||
23 |
|
Рослини, їх будова, (с.56-59) |
|||||
24 |
|
Практична робота. Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю |
|||||
25 |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини рідного краю. Практична робота «Упізнавання дерев, кущів і трав за наочністю» |
|||||
26 |
|
Урок-екскурсія: упізнавання дерев, кущів та трав в саду, парку, лісі. |
|||||
27 |
|
Листяні та хвойні рослини (62-63) |
|||||
28 |
|
Урок на природі: упізнавання листяних та хвойних рослин. |
|||||
29 |
|
Дикорослі і культурні рослини (с.66-67) |
|||||
30 |
|
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі (с.64-65) |
|||||
31 |
|
Кімнатні рослини. Догляд за кімнатними рослинами (с. 68) |
|||||
32 |
|
Догляд за кімнатними рослинами. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами(полив, розпушення грунту, очищення листків від пилу) (с.69) |
|||||
33 |
|
Лікарські рослини рідного краю |
|||||
34 |
|
Первоцвіти. Охорона рослин |
|||||
35 |
|
Урок в природі: спостереження за змінами в живій та неживій природі взимку |
|||||
36 |
|
Підбиваємо підсумки: шо ти знаєш про рослин? |
|||||
37 |
|
Тварини. |
|||||
38 |
|
Дикі і свійські тварини |
|||||
39 |
|
Комахи. |
|||||
40 |
|
Дослідницький проект «Як живуть комахи? |
|||||
41 |
|
Дослідницький проект «Як живуть комахи? |
|||||
42 |
|
Екскурсія у краєзнавчий музей. |
|||||
43 |
|
Риби (с.78-79) |
|||||
44 |
|
Птахи (с.80-81) |
|||||
45 |
|
Звірі (с.82-83) |
|||||
46 |
|
Тварини - домашні улюбленці (с. 84-85) |
|||||
47 |
|
Охорона тварин |
|||||
48 |
|
Природа твого міста/села |
|||||
49 |
|
Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про тварин (с.90-91) |
|||||
РОЗДІЛ ІV. МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА |
|||||||
50 |
|
Україна - моя Батьківщина (с.114-115) |
|||||
51 |
|
Карта України. (с. 116-117) |
|||||
52 |
|
Урок на природі: спостереження за змінами в живій та неживій природі навесні |
|||||
53 |
|
Різноманітність природи України: гори. |
|||||
54 |
|
Бурий ведмідь – найбільший звір України. |
|||||
55 |
|
Різноманітність природи України: річки й озера |
|||||
56 |
|
Навчальний проект Дніпро - найбільша річка України. |
|||||
57 |
|
Навчальний проект Дніпро - найбільша річка України. |
|||||
58 |
|
Екскурсія до джерела, річки, озера, ставка (по можливості) |
|||||
59 |
|
Сом – найбільша прісноводна риба. |
|||||
60 |
|
Різноманітність природи України: моря |
|||||
61 |
|
Різноманітність природи України: луки |
|||||
62 |
|
Медоносна бджола |
|||||
63 |
|
Різноманітність природи України: ліс |
|||||
64 |
|
Найменша пташка України - золотомушка |
|||||
65 |
|
Україна – і для себе, і для тебе, і для світу (пшениця, |
|||||
66 |
|
Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про природу України |
|||||
67 |
|
Екскурсія на станцію Юних натуралістів |
|||||
68 |
|
Підсумковий урок за рік |
|||||