|
|
|
|
01.09 |
02.09 |
Українська мова |
|
|
|
Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками |
Засоби звязності тексту. Визначаю слова, які допомагають повязати речення в тексті |
Літературне читання |
|
|
|
|
|
Математика |
|
|
|
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 |
Я досліджую світ |
|
|
|
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ |
Наша країна – Україна |
Дизайн і технології |
|
|
|
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Милуємося красою землі. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) |
|
|
|
|
|
2 - А |
Інформатика |
|
|
|
|
Правила поведінки та безпеки |
|
05.09 |
06.09 |
07.09 |
08.09 |
09.09 |
Українська мова |
Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту |
Типи текстів. Розпізнаю типи текстів |
Будова тексту. План. Визначаю структурні частини тексту |
Навчаюся складати план тексту, створюю тексти за планом |
Розвиток мовлення. Докладний переказ тексту «Як краса врятувала берізки» |
Літературне читання |
|
А. Качан «Крилата школа» Напам’ять, Н Умеров «Наш клас» |
Л. Сорока «В останній день літа», Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвірї» Напам’ять |
|
|
Математика |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни компонента |
Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000 Додаємо і віднімаємо числа різними способами
Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000 |
|
Множимо і ділимо числа різними способами
|
Я досліджую світ |
Для чого потрібні глобуси і карти |
|
|
Про що розповідають карти |
Як орієнтуватися на місцевості |
Дизайн і технології |
|
|
Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Ліплення тварин. Засоби ліплення об'ємної форми. «Прудка білка-вивірка» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Милуємося красою землі Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель) |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
2 - А |
|
Інформатика |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Інформаційні процеси і комп’ютер |
Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації |
|||
|
|
|
|||
|
12.09 |
13.09 |
14.09 |
15.09 |
16.09 |
Українська мова |
|
Тексти різних стилів. Медіатекст. Розрізняю тексти різних стилів |
Досліджую медіатексти |
Навчаюся творити медіатексти |
Узагальнюю знання про текст |
Літературне читання |
О. Комова «Мій сусід прибулець» |
Робота з дитячою книжкою. |
Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» |
|
|
Математика |
Досліджуємо задачі
|
Досліджуємо ділення з остачею Досліджуємо задачі |
Узагальнюємо знання про математичні вирази
Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності
|
|
Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною Узагальнюємо знання про частини цілого Перевіряємо свої досягнення |
Я досліджую світ |
Що таке план місцевості |
|
|
Що таке масштаб
|
Яка поверхня України |
Дизайн і технології |
|
|
Ліплення тварин. Закріплення поняття об'єму. Засоби ліплення об'ємної форми. «Ласунка панда» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Мистецтво крізь віки Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту. |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Повідомлення і дані |
|
Об’єкти навколишнього світу і їх властивості |
|
19.09 |
20.09 |
21.09 |
22.09 |
23.09 |
Українська мова |
Діагностувальна робота. Діалог |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю та будую речення різні за метою висловлювання та інтонацією |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь на основі спостережень за природою «Золота осінь» |
Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання |
Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення |
Літературне читання |
|
Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» (продовження) |
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
Математика |
Тематична діагностувальна робота Навчальний проєкт «Математика в побуті» |
Досліджуємо задачі Повторюємо арифметичні дії множення і ділення
|
Знайомимось із письмовим прийомом множення
Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число |
|
Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного |
Я досліджую світ |
Що змінює поверхню Землі |
|
|
Які країни є сусідами України |
Ми – громадяни України |
Дизайн і технології |
|
|
Аплікація з листя «Морський пейзаж» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Мистецтво крізь вікиСтворення натюрморту за рядками вірша (аплікація). |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Пам’ять комп’ютера |
|
Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова |
|
26.09 |
27.09 |
28.09 |
29.09 |
30.09 |
Українська мова |
|
Установлюю звязок між членами речення |
Складаю і поширюю речення |
Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення |
Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників |
Літературне читання |
Введення в розділ. Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу» |
Міфи Давнього Єгипту. «Ра і Апоп» |
Міфи Давнього Єгипту. «Міфи про створення світу та людей» |
|
|
Математика |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами |
Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
Я досліджую світ |
Про великі права маленької дитини |
|
|
Діагностувальна робота «Природа України» |
Що ми знаємо про свою історію |
Дизайн і технології |
|
|
Осінній декор. Виготовлення гірлянди «Осіннє розмаїття» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Мистецтво крізь вікиМалювання натюрморту (монотипія, гуаш). |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Файли і папки |
|
Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація |
|
03.10 |
04.10 |
05.10 |
06.10 |
07.10 |
Українська мова |
Розвиток мовлення. Складання коротких письмових повідомлень |
Діагностувальна робота. Списування |
Будую речення із залежними словами при однорідних членах |
Узагальнюю знання про речення |
Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю багатозначні слова, використовую їх у мовленні |
Літературне читання |
|
Робота з дитячою книжкою. |
Міфи Давньої Греції. «Пандора» |
|
|
Математика |
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число
|
Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число |
Знайомимось з алгоритмом письмового ділення
Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число |
|
Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число |
Я досліджую світ |
Що ми знаємо про свою історію |
|
|
Славетні творці української держави |
Де шукати скарби України |
Дизайн і технології |
|
|
Властивості штучних матеріалів. Послідовність виготовлення простих виробів із штучних матеріалів «Часник-захисник» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Мистецтво та здоров’яПетриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш). |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Створення папок |
|
Пристрої для роботи з інформацією |
|
10.10 |
11.10 |
12.10 |
13.10 |
14.10 |
Українська мова |
|
Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями
|
Розвиток мовлення. Складання зв’язних висловлювань |
Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся їх вживати у мовленні |
Літературне читання |
Міфи Давньої Греції. «Дедал і Ікар» |
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Діагностувальна робота. Аудіювання «Україна на відстані серця» |
|
|
Математика |
Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
Досліджуємо задачі
|
Я досліджую світ |
На які природні ресурси багата Україна |
|
|
Які паливні корисні копалини є на території України |
Де живе енергія |
Дизайн і технології |
|
|
Виготовлення дерева роду з картону та паперу. «Дерево мого роду» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Мистецтво та здоров’яПоняття: колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України» |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Копіювання папок і файлів |
|
Світ сучасних професій |
|
17.10 |
18.10 |
19.10 |
20.10 |
21.10 |
Українська мова |
Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні |
Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова |
Розпізнаю нові слова |
Походження слів. Досліджую походження слів |
Узагальнюю знання про слово |
Літературне читання |
|
Народна легенда «Як виникли Карпати» |
Народна легенда «Зозулені черевички» |
|
|
Математика |
Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число
|
Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число
Досліджуємо задачі |
|
Ділимо на двоцифрове число
|
Я досліджую світ |
Чим можна замінити корисні копалини |
|
|
Якими способами оберігає людина себе від холоду |
Як заощадити електроенергію |
Дизайн і технології |
|
|
Виготавлення мотанки. «Жайворонки-мотанки» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
У дружному слов’янському колі. Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Видалення папок та файлів |
|
Комп’ютер та його складові |
|
31.10 |
01.11 |
02.11 |
03.11 |
04.11 |
Українська мова |
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь «Калина-символ України» |
Перевірка мовних знань та вмінь. Текст. Речення |
Частина слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Орфограми у префіксах. Визначаю закінчення слова і частини слова. |
Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів. |
Літературне читання |
Робота з дитячою книжкою. |
Народна легенда «Замкова гора в Мукачеві» |
Узагальнення з розділу. Наші проекти. |
|
|
Математика |
Задачі з буквеними даними |
Виконуємо ділення з остачею |
Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел Лічимо тисячами
Лічимо в межах багатоцифрових чисел Розв’язуємо задачі |
|
Перевіряємо свої досягнення Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин»
|
Я досліджую світ |
На які водні ресурси багата Україна |
|
|
На які водні ресурси багата Україна |
На які водні ресурси багата Україна |
Дизайн і технології |
|
|
Плетіння бісером.Виготовлення оберегу «Український віночок» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
У дружному слов’янському коліМіський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі. |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Текстовий редактор |
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
07.11 |
08.11 |
09.11 |
10.11 |
11.11 |
Українська мова |
Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів. |
Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами пре, при. |
Правильно пишу апостроф після префіксів |
Розвиток мовлення. Текст-опис за світлиною. Опис голуба |
Розпізнаю і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками. |
Літературне читання |
|
Введення в розділ. Народна притча «Треба нахилитися». Слухання народної притчі «У пригоді» |
Народна притча « Сила слова» |
|
|
Математика |
Читаємо і записуємо багатоцифрові числа |
Утворюємо багатоцифрові числа різними способами
|
Розв’язуємо задачі
Порівнюємо багатоцифрові числа |
|
Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа |
Я досліджую світ |
Озера і болота України |
|
|
Діагностувальна робота «Культурна спадщина та багатства України» |
Якою буває погода |
Дизайн і технології |
|
|
Аплікація «Квіткова феєрія». Ошибана. |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
На гостину до угорців, румунів і молдован Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат» |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Введення текстів |
|
Робочий стіл комп’ютера |
|
14.11 |
15.11 |
16.11 |
17.11 |
18.11 |
Українська мова |
|
Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словником. |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ «Чому засмутився їжак Петро?» |
Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова. |
Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними е, и. |
Літературне читання |
Єврейська притча «Цвяхи» |
Леонардо да Вінчі «Справжній друг» |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Математика |
Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел |
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду
|
Виконуємо арифметичні дії з круглими числами
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
Я досліджую світ |
Які скарби приховує Чорне море |
|
|
Які скарби приховує Азовське море |
Які скарби приховує Азовське море |
Дизайн і технології |
|
|
Оригамі.Виготовлення листівки-оригамі «Лисенятко» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
На гостину до угорців, румунів і молдованСтворення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери). |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Редагування текстів |
|
Об’єкти робочого стола комп’ютера |
|
21.11 |
22.11 |
23.11 |
24.11 |
25.11 |
Українська мова |
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. |
Розвиток мовлення. Складання текстів письмових привітань |
Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними. |
Подовженні мякі приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими мякими приголосними звуками. |
Узагальнюю слова про будову слова. |
Літературне читання |
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
Діагностувальна робота. Читання мовчки «Перейти через дорогу» |
|
|
Математика |
Виконуємо дії з іменованими числами Множимо і ділимо круглі числа
|
Перевіряємо свої досягнення Тематична діагностувальна робота Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю»
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа |
|
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово
|
Я досліджую світ |
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни |
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
Де на Землі спекотно, а де – холодно |
Дизайн і технології |
|
|
Подарунковий паперовий пакуночок. |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
На гостину до угорців, румунів і молдованСтворення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії. |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Форматування абзацу |
|
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми |
|
28.11 |
29.11 |
30.11 |
01.12 |
02.12 |
Українська мова |
|
Повторюю все про текст. |
Повторюю все про речення |
Повторюю все про слово і значення слова. |
Розвиток мовлення. Текст – міркування «Чому важливо бути доброю людиною» |
Літературне читання |
Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» |
Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» (продовження) |
Українська народна казка « Камяний горішок» |
|
|
Математика |
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків |
Додаємо і віднімаємо іменовані числа |
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа
Розв’язуємо задачі |
|
Повторюємо взаємопов’язані величини |
Я досліджую світ |
Де на Землі спекотно, а де – холодно |
|
|
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів |
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів |
Дизайн і технології |
|
|
Витинанка. Виготовлення витинанки «Натюрморт із фруктами» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери) |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Копіювання і переміщення фрагментів тексту |
|
Комп’ютерна графіка |
|
05.12 |
06.12 |
07.12 |
08.12 |
09.12 |
Українська мова |
Повторюю все про будову слова. |
Узагальнення вивченого матеріалу |
Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактним значенням. |
Рід і число іменників. Навчаюся визначати рід і число іменників. |
Діагностувальна робота. Усний твір |
Літературне читання |
|
Українська народна казка « Камяний горішок» (продовження) |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Математика |
Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків |
Додаємо і віднімаємо іменовані числа |
Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа
Розв’язуємо задачі |
|
Повторюємо взаємопов’язані величини |
Я досліджую світ |
Подорожуємо лісостепом |
|
|
Подорожуємо лісостепом
|
Екскурсія просторами степу |
Дизайн і технології |
|
|
Новорічні прикраси з паперу «Зірочки-сніжинки» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греківОрнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських традиціях (кольоровий папір (тканина)). |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Форматування текстів |
|
Графічні зображення |
|
12.12 |
13.12 |
14.12 |
15.12 |
16.12 |
Українська мова |
|
Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника. |
Розвиток мовлення. Складання текстів письмових запрошень
|
Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками. |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням – і на [з], [ц], [с]. |
Літературне читання |
Фінська народна казка «Біднякова ріпа» |
Узагальнення з розділу. Наші проекти Діагностувальна робота Читання вголос |
М. Пригора «Тайна», Г. Бойко «Викрутився». Напам’ять |
|
|
Математика |
Знайомимось зі швидкістю руху |
Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху |
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху |
Я досліджую світ |
Екскурсія просторами степу |
|
|
Сходження на Говерлу |
Подорож Кримськими горами |
Дизайн і технології |
|
|
Гофрування.Виготовлення паперових прикрас в техніці гофрування. «Сніговичок» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греківСтворення новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж). |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Створення нового текстового документа |
|
Графічний редактор. |
|
19.12 |
20.12 |
21.12 |
22.12 |
23.12 |
Українська мова |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням – і на [з], [ц], [с]. |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е]. |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е]. |
Діагностувальна робота. Диктант «Наша хмара»
|
Розвиток мовлення.
|
Літературне читання |
|
П. Ребро «Не вгадаєте ніколи», М. Сингаївський «Марічка і звичка» |
Діагностувальна робота. Усний переказ «Ніхто не має права ображати людину» |
|
|
Математика |
Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху
|
Повторюємо вивчене Перевіряємо свої досягнення |
Тематична діагностувальна робота Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки»
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
|
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
Я досліджую світ |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір |
|
|
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір |
Діагностувальна робота з теми «Природні зони України» |
Дизайн і технології |
|
|
Виготовлення новорічних прикрас «Ялинка з ґудзиків» |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. |
|
4 - В |
4 – Б, 4 - Г |
4 - А |
|
2 - А |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Створення документа з малюнками Додавання таблиць до текстового документа |
|
Інструменти графічного редактора та їх налаштування |
|
26.12 |
27.12 |
28.12 |
29.12 |
Українська мова |
|
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини |
Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини |
Підсумковий урок за І семестр |
Літературне читання |
Г. Малик «Мавпині іменнини» Напам’ять |
Робота з дитячою книжкою. |
Підсумковий урок за І семестр |
|
Математика |
Вивчаємо геометричні фігури в просторі
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення |
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово
Підсумковий урок за І семестр |
|
Я досліджую світ |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
Дизайн і технології |
|
|
Виготовлення новорічних прикрас «Пряниковий будиночок» |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика |
Підсумковий урок за І семестр |
|||