№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Наскрізні лінії |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Online взаємодія |
Індивідуальний підхід |
Домашнє завдання |
|||||||
I семестр Повторення |
||||||||||||||||||||
1 |
|
Привіт, друзі |
Громадянська відповідальність |
Hi! Hello! What is your name? |
What is your … ? My name is … . His/her name is… |
в. 1, 2, с. 5 послухай і повтори |
П: в. 4, с. 5 |
П: в. 5, с. 5 поговори з другом |
П: в. 1, с. 5 |
Літера Aa |
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
|
|
Повторити літери алфавіту |
|||||||
2 |
|
Доброго ранку! |
Громадянська відповідальність |
Good morning! How are you? I ‘m fine |
What’s your … ? I’m … . My name is … . How are you? I ‘m fine |
П: в. 1, 2, с. 6 послухай і повтори |
П: в. 3, с. 6 |
в. 2, с. 5 послухай та скажи |
П: в. 4 с.6 проспівай |
Літера Bb |
https://www.youtube.com/watch?v=CuI_p7a9VGs
|
|
В.3,с.6 Подивись і скажи |
|||||||
3 |
|
Мені 7 років |
Громадянська відповідальність |
How old is Tim? He is seven |
Are you…/Is he..? Yes, I am/ No, he is not |
П: в. 1, 2, с. 6 послухай і повтори |
П: в. 5, с. 8 |
П: в. 4в, с. 8 запитай і дай відповідь
|
В. 3, с8прослухай і скажи в. 2,с.7подивись і скажи |
Літера Ii |
https://www.youtube.com/watch?v=AIRgNiSAmRc
|
|
В.5,с.8 прочитай |
|||||||
4 |
|
Я з України |
Громадянська відповідальність |
Ukraine, the United Kingdom, the United States of America, Australia |
Where is Vlad from? He is from … . |
П: в. 1, с. 9 послухай і повтори |
П: в.4, с.9 |
П: в. ,4, с. 7 |
в. ,3, с. 9прослухай і проспівай. представ своїх друзів |
Літера Rr I am from Ukraine |
https://www.youtube.com/watch?v=l6A2EFkjXq4
|
|
В.4,с.9 прочитай |
|||||||
Тема 1. Я, моя родина і друзі. I, my family and friends (11 уроків) |
||||||||||||||||||||
Очікувані результати На кінець теми учень/ учениця: навчиться використовувати в усному та письмову мовленні назви членів родини, використовуючи присвійні займенники навчиться складати короткі повідомлення про щоденні справи членів своєї родини навчиться запитувати інших та відповідати на запитання про членів родини, використовуючи дієслово «мати» у ствердній, заперечній, питальній формах (Have you got an aunt?) зможе сприймати на слух коротку розповідь про родину, щоденні справи членів родини |
||||||||||||||||||||
5 |
|
Зустрічайте мою сім’ю |
Громадянська відповідальність |
mother, father, sister, brother?grandmother/father |
Have you got a … Yes, I have. I have a… |
П: в. 1, 2, с. 10 послухай, повтори,покажи |
П: в.4,с. 10 прочитай |
П: в. 3, с.10 запитай і дай відповідь |
Розкажи про свою родину |
Літери th, Oо I have got a father. |
https://www.youtube.com/watch?v=NVEzzzia8Yo
|
|
В.4,с.10 прочитай |
|||||||
6 |
|
Вони мої онуки. |
Громадянсьа відповідальність |
Mum, dad, granny, granddad |
This is my .. Who is this? . |
П:в. 1, 2, 3,с.11 послухай,повтори/покажи |
П:в. 4,с. 11прочитай і покажи |
В. 5,с.11 Game “who is this?” |
Покажи і скажи хто є хто на сімейному фото |
Літери th this is my mum |
https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo
|
|
В.4,с.11 прочитай |
|||||||
7 |
|
У тебе є двоюрідний брат? |
Громадянсьа відповідальність |
Aunt, uncle, cousin. |
Have you got an aunt? Артиклі a/an |
П:в. 1, 2, 4, с. 12 послухай повтори, покажи |
П: в. 5, с. 12 прочитай |
В. 3,6 с. 12 запитай і дай відповідь |
Розкажи чи маєш ти тітку/дядька аба кузена |
Літери Hh, Uu |
https://www.youtube.com/watch?v=8lrtTd-JfG8
|
|
В.5,с.12 прочитай |
|||||||
8-
9 |
|
Мій ранок |
Громадянська відповідальність |
Brush my teeth, wash my face, have breakfast, get up, get dressed, go to school |
Always, on weekdays, in the morning, get dressed |
П: в.5, с. 14 прочитай |
В. 5, с. 14 гра пантаміма |
|
П: в. 3, с. 14 подивись і скажи |
Літери Ee, sh I wash my face. |
https://www.youtube.com/watch?v=hOJQa45QcD0
|
|
В.4,с.14 прочитай В.3,с.14подивись і скажи |
|||||||
10-
11 |
|
Після школи |
Громадянська відповідальність |
After school, play computer games, do my homework Help my mum, go home |
Always, after |
П: в. 1, 2,с. 15 послухай і повтори,з’єднай |
П: в. 4, с. 15 прочитай |
В. 5, с. 15 Гра «Мій день» |
В. 3, с.15 подивись і скажи |
Літера Сс |
https://www.youtube.com/watch?v=V6QgSiPqBO0
|
|
В.4,с.15 прочитай В. 3,с.15 Розкажи про себе |
|||||||
12-
13 |
|
Вихідні. |
Громадянська відповідальність |
Saturday, Sunday, weekend, visit, meet, tidy,room |
Always, meet my friends, never, tidy my room, at the weekends |
П:в. 1, 2,с. 16 послухай, повтори, покажи |
П: в.4, с. 13 прочитай |
П: в. 5, с. 16 Game “Dominoes” |
В. 3, с.16 подивись і скажи |
Літера Ii |
https://www.youtube.com/watch?v=ZbDfj4RMdaU
|
|
В.4,с.16 прочитай В. 3,с. 16 розкажи про себе |
|||||||
14 |
|
Ми – творчі Повторення |
Громадянська відповідальність |
Project work, circle, draw, stick, write the names, put together, ready |
Project work, circle, draw, stick, write the names, put together,ready. |
П: с. 17 послухай і повтори |
с. 17 послухай і повтори |
|
Розкажи про свою сім’ю за проектною роботою |
Підпис свого проєкту Повторення літер алфавіту
|
|
|
С.17 виготовити проект та розповісти про свою родину |
|||||||
15 |
|
Діагностична робота з письма. Виконання лексико- граматичних завдань. |
||||||||||||||||||
Тема 2. Школа – School (16 уроків) |
||||||||||||||||||||
Очікувані результати На кінець теми учень/ учениця: навчиться використовувати в усному та письмову мовленні назви шкільного приладдя, використовуючи присвійні та вказівні займенники(This is his pen) зможе реагувати на висловлювання у наказовому способі дієслова (Put your book on the desk! Don’t read!) навчиться складати короткі повідомлення про свої навички, використовуючи модальне дієслова «могти» навчиться запитувати інших та відповідати на запитання про шкільне приладдя, уміння та навички, використовуючи дієслово «могти» (Can you jump?) зможе сприймати на слух коротку розповідь про шкільне приладдя, уміння та навички людей
|
||||||||||||||||||||
16 |
|
У мене є шкільна сумка. |
Громадянська відповідальність |
Schoolbag, pencil case, ruler, pencil, book, copybook |
Have/has got |
П:в. 1-2a,с. 21 послухай, повтори,з’єднай |
П: в.4, с. 21 |
П: в. 5, с. 21 Гра “What is in his schoolbag?” |
П: в. 3,с. 21 послухай і повтори в. 2в,с. 21подивись і скажи |
Сполучення літер oo, p Book, look,good |
https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo
|
|
В.4,с.21 прочитай |
|||||||
17
-18 |
|
Якого кольору твоя гумка? |
Громадянська відповідальність |
Red,Orange Yellow,Green Blue,Sky blue Purple, pink |
This is my… What colour is your ruler? Is your sharpener black? |
П: в. 1, 2 с. 22 послухай, повтори, покажи |
В. 4, с.23 прочитай |
В. 3,5 с. 23 подивись, зєднай і скажи |
|
Сполучення літер ck, a Black, pick, duck |
https://www.youtube.com/watch?v=YyFLBTTAbSE
|
|
В.4,с.23 прочитай Повторити назви шкільних речей та кольори |
|||||||
19
20 |
|
Моя класна кімната |
Громадянська відповідальність |
Classroom, window, door, play area, blackboard, chair |
This is/that is |
в. 1,2 с.24 послухай і повтори, покажи |
В. 4а,в с.25 прочитай і скажи |
П: в. 2,в с. 25 запитай і дай відповідь |
П: в. 5, с. 25 покажи і скажи |
Літери Uu, Dd Desk, that is a student. |
https://www.youtube.com/watch?v=4HZigznysc0
|
|
В.4,с.25 прочитай
|
|||||||
21
22 |
|
Де моя ручка? |
Громадянська відповідальність |
A pen,a pencil, a book, a copybook,a bag, a rubber,a ruler, a sharpener |
Прийменники місця in, on, under. Where is my pen? Is it on the desk? |
П: в. 1, 2 с.26послухай , повтори, покажи |
П: В. 4, с.26 прочитай |
П: в. 5, с. 26 Game “Where is my pen?” |
П: в. 2, с. 21послухай і покажи |
Сполучення літер wh, Where is the pencil?- It is under the book. |
https://www.youtube.com/watch?v=H-phsF8Rh2g
|
|
В.4,с.26 прочитай Повторити прийменники місця |
|||||||
23 |
|
Розгорни свою книжку. |
Громадянська відповідальність |
Stand up! Sit down! Open! Close! |
Imperatives. |
П: в. 1,с. 27 послухай і повтори |
в. 3, с. 27 прочитай |
в. 5, с. 26 Game “Stand up, please” |
П: в. 2, с. 27 подивись і скажи |
Сполучення літер ee, ea. N. |
https://www.youtube.com/watch?v=wlvEdSIC05g
|
|
В.3,с 27 прочитай Повторити назви команд |
|||||||
24 |
|
Ми вміємо малювати |
Громадянська відповідальність |
Read, write, paint, make, play, sing |
Modal verb Can |
П:в. 1,2,с. 28послухай і повтори, покажи |
В. 4, с.28 прочитай |
в. 5, с. 26 Game “ I can paint!” |
П: в. 3, с. 28 покажи і скажи |
Сполучення літер ng I can sing! |
|
|
В.4,с.28 прочитай В. 3,с. 28 Подивись і скажи |
|||||||
25 |
|
Ти вмієш грати у футбол? |
Громадянська відповідальність |
Run, jump, skip, play football/tennis |
Can you play football?- No, I cannot/Yes, I can |
П: в. 1,2 с. 29 послухай і повтори, з’єднай |
В. 4, с.29 прочитай |
П: в. 5, с. 29 гра
|
в. 3, с. 29 подивись і скажи |
Літери Jj,Oo Can Jill jump?- Yes, she can |
|
|
В.4,с.29 прочитай В’ю 3,с. 29 подивись і скажи |
|||||||
26 |
|
Шкільні правила. |
Громадянська відповідальність |
Put, don’t speak, don’t take, open and write. |
Imperatives. Put your book into your schoolbag. Don’t eat in the classroom! |
П: в. 1,2,с.30 послухай і повтори, покажи |
в. 1, 2, с. 25повтори чант |
: в. 5, с. 29 гра “School rules” |
П: в. 3, с. 30 подумай і скажи |
Літера Yy |
|
|
В.4,с.30 прочитай В. 3,с. 30 подивись і скажи |
|||||||
27 |
|
Шкільні речі |
Громадянська відповідальність |
Run, jump, skip,on, in, under, window, door, play area, blackboard, chair, |
Modal verb Can Вказівні займенники this is /that is прийменники місця |
П: в. 1, с.31 послухай і покажи |
в. 1, с. 31прочитай і вибери правильне речення |
П: в. 4, с. 31 запитай та дай відповідь |
П: в. 3 с. 31 подивись і скажи |
This is a copybook. She can sing. |
https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo
|
|
В.3,4,с. 31 запитай і дай відповідь |
|||||||
28 |
|
Школа-це весело. |
Громадянська відповідальність |
Назви шкільних речей, кольорів, дій |
I have got |
в. 3, с.32 послухай і покажи |
В. 2, с. 32 прочитай і з’єднай |
В. 4,с.32 подивись, запитай і дай відповідь |
В. 5, с. 32 пограймо. |
В. 1, с. 32 Подивись, скажи і напиши |
|
|
В. 2,4, с. 32 (усно, письмово) |
|||||||
29 |
|
Ми – творчі. Повторення |
Громадянська відповідальність |
Project work, circle, draw, stick, write the names, put together, ready |
Make a collage This is my classroom |
Аудіювання розповідей учнів |
С. 33 Картка |
П: в. 2, с. 34 |
Висловлювання учнів за проектом |
С. 33 В. 3, с. 36 проектна робота |
|
|
Скласти розповідь про класну кімнату за зразком с.33 Повторити лексику с.22,24,26 |
|||||||
31 |
|
Діагностична робота з письма. Виконання лексико- граматичних завдань. |
||||||||||||||||||
Тема 3. Харчування – Food (15 уроків) |
||||||||||||||||||||
Очікувані результати На кінець теми учень/ учениця: навчиться використовувати в усному та письмову мовленні назви шкільного приладдя, використовуючи присвійні та вказівні займенники(This is his pen) зможе реагувати на висловлювання у наказовому способі дієслова (Put your book on the desk! Don’t read!) навчиться складати короткі повідомлення про свої навички, використовуючи модальне дієслова «могти» навчиться запитувати інших та відповідати на запитання про шкільне приладдя, уміння та навички, використовуючи дієслово «могти» (Can you jump?) зможе сприймати на слух коротку розповідь про шкільне приладдя, уміння та навички людей |
||||||||||||||||||||
32-
33 |
|
Мій сніданок, |
Здоров’я та безпека |
Breakfast, It’s tasty!, an egg, a sausage, a cup of tea, for breakfast, a cheese sandwich, a glass of milk |
I have got a glass of milk for breakfast! |
П: в. 1, с.37; послухай і повтори в. 2,с. 37 послухай і покажи |
П: в. 4, с. 38; прочитай і покажи |
П: в. 5, с. 38 |
П: в. 3, с. 37подивись, з’єднай і скажи. |
I have got a glass of milk for breakfast! |
https://www.youtube.com/watch?v=4O0q8ieaGxM
|
|
В.4,с.38 прочитай |
|||||||
34-
35 |
|
Ми любимо фрукти. |
Здоров’я та безпека |
Grapes, a pear, strawberries, a peach, cherries, an apple. Take it and eat, please |
What have you got?i have got… I like… Plurals cherry-cherries |
в. 1,с.39; послухай і повтори в. 2,с. 39 послухай і покажи |
В. 4,с. 40 прочитай і покажи |
П: в. 3, с. 40 подивись і скажи |
Розкажи які фрукти тоббі подобається їсти |
I have got a green kiwi. I like kiwis |
https://www.youtube.com/watch?v=k6gBevcRD2A
|
|
В.4,с.40 прочитай В. 3,с. 40 подивись і скажи |
|||||||
36-
37 |
|
Я не люблю зелений горошок. |
Здоров’я та безпека |
Cabbage, potatoes, salad,.tomato, peas cucumber, |
I like/I don’t like |
в. 1,2с.41 послухай,повтори, з’єднай
|
В. 4,с. 41 прочитай |
|
В. 3, с. 41подивись і скажи |
I like sausage and I don’t like cabbage. В. 5, с. 41 |
|
|
В.4,с.41 прочитай В. 3,с. 41 подивись і скажи |
|||||||
38 |
|
Що у твоєму ланч-боксі? Пообідаємо! |
Здоров’я та безпека |
Lunchbox,carrots, biscuits, juice, water, cheese sandwich, nuts Let’s have dinner Soup, meat, potato, tomato salad, cucumber salad |
What’s in your lunchbox? Do you like yogurt? Do you like…?. I don’t like. We haven’t got tomato |
в. 1,2,с.42; послухай, повтори і покажи
В.1,2с.43; послухай повтори покажи
|
В. 4,с. 42 прочитай В. 4,с. 44 прочитай і покажи |
П: в. 3,5 с. 42 Запитай у друга що він любить на обід
|
П: в. 8, с. 37розкажи про свою родину П: в. 3, с. 44;
|
В 6, с. 36,37 Проведи пальчиком по лініям П: в. 5, с. 44; |
https://www.youtube.com/watch?v=HZLJhLLX2o0
|
|
В.4,с.42 прочитай В. 3,с. 42 подивись і скажи В.4,с.44 прочитай В. 3,с. 44 подивись і скажи |
|||||||
39 |
|
Сімейна вечеря. |
Здоров’я та безпека |
Supper, chicken, rise, spaghetti, tea , lemon jam |
What’s for supper? I like/don’t like… |
В.1,2с.45; послухай повтори покажи |
В. 4а,с. 44 прочитай і скажи так чи ні |
В. 4в, с. 46запитай і дай відповідь |
В. 5, с. 46 |
What’s for supper? I like/don’t like… |
|
|
В.4,с.46 прочитай
|
|||||||
40
|
|
Моє меню. Ходімо до кафе! |
Здоров’я та безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
Breakfast, dinner,supper, a cup of tea, cheese, fish sandwich, money,hrn |
Has got , what have you got for dinner? How much is it? Кількісні числівники від 11-20 |
В.1,2с.47;с.148 послухай повтори покажи
|
В. 4, с. 47 склади слова, з’єднай і прочитай
|
Запитай що друг має на сніданок/обід /вечерю В.2, 3, с. 50 з’єднай, |
в. 3, с. 47 подивись, з’єднай і скажи |
в. 3, с. 47 |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-what-s-on-menu-today-unit-7-my-food-254691.html
|
|
В.4,с.47 прочитай В. 3,с. 47 подивись і скажи |
|||||||
41 |
|
Діагностична робота з письма. Виконання лексико- граматичних завдань. |
||||||||||||||||||
42 |
|
Повторення |
Підприємливість і фінансова грамотність Здоров’я та безпека
|
|
How much is it? Кількісні числівники від 11-20 |
В. 1, с. 49 послухай і повтори В. 3, с 54 послухай і з’єднай |
Картка |
П: в. 2, с. 52 |
В. 3,с. 47 подивись, порахуй, скажи |
В. 5, с. 48 |
|
|
Повторити лексику теми с. 41,42,47 чилівники від 11-20 в. 4, с. 48 |
|||||||
43 |
|
Контроль аудіювання. Опрацювання тексту «…». Виконання тестових завдань за прослуханим текстом. |
||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль читання. Опрацювання тексту «…». Виконання тестових завдань за прочитаним текстом. |
||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль письма. Виконання лексико-граматичних завдань та творчого завдання. |
||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль говоріння. Складання усних монологічних та діалогічних повідомлень з вивчених тем |
||||||||||||||||||
47 |
|
Повторення |
Здоров’я та безпека |
Кількісні числівники, назви продуктів харчування |
I have got… What have you got for dinner/supper/breakfast? |
В. 3, с 54 послухай і з’єднай |
Картка |
Запитай у друга що він має на вечерю |
В.2, с. 54 розкажи що ти маєш на обід. |
В. 4, с. 54 |
|
|
В. 2, с 54 намалюй и скажи |
|||||||