Календарне планування 2 клас 2 семестр Савченко

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з предметів початкової школи курсу інваріантної складової навчального плану у 2 класі складено за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти. 1 – 2класи / За наук.ред. О.Я. Савченко
Перегляд файлу

 

                                                                      ПОГОДЖУЮ

                                                                      Заступник директора

                                                                      з навчально-виховної роботи

                                                                       _________ Алла ТАВОЛЖАНСЬКА

                                                                       ____________________ 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з предметів

 «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Я досліджую світ», «Дизайн і технології», «Інформатика», «Фізична культура»

у 2 – Б класі

на I семестр

2023/2024 навчального року

 

 

 

 

 

                                          Учитель:  Фадєєва Лілія Сергіївна

 

 

 

 

                                                                    Розглянуто і рекомендовано

                                                                    на засіданні методичного об’єднання

                                                                    вчителів  початкових класів

                                                                    протокол від  29.08.2023.  № 1

                                                                    Керівник МО________ОРЛОВА Лілія

 

 

 

ЗМІСТ

 

1. Програмно-методичне забезпечення……………..……………………….. 2

2. Календарно-тематичне планування уроків української мови. ………..… 3

3. Календарно-тематичне планування уроків літературного читання ……...6

4. Календарно-тематичне планування уроків я досліджую світ …………….9

5. Календарно-тематичне планування уроків  математики ……………… ..11

6. Календарно-тематичне планування уроків  інформатики …………….. ..13

7. Календарно-тематичне планування уроків  дизайн і технології…………14

8. Календарно-тематичне планування уроків  фізична культура...…………15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування з предметів початкової школи курсу інваріантної складової навчального плану у 2 класі складено за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти. 1 – 2класи / За наук.ред. О.Я. Савченко

 

Підручники:

  1. Українська мова та читання К.І. Пономарьова. Частина 1. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наказ від 28.03.2019 № 407
  2. Українська мова та читання  О.Я.Савченко. Частина 2. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наказ від 28.03.2019 № 407
  3. Математика. С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наказ від 28.03.2019 № 407
  4. Я досліджую світ. І.В. Грущинська. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наказ від 28.03.2019 № 407

 

 

Тематична діагностувальна робота

Українська мова

Тематична діагностувальна робота. Списування.

19.10

 

Тематична діагностувальна робота. Диктант.

07.11

 

Тематична діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями 1.

31.10

 

Тематична діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями 2.

22.12

Читання

Тематична діагностувальна робота. Аудіювання

17.10

 

Тематична діагностувальна робота. Читання вголос

09.11

 

Тематична діагностувальна робота. Усний переказ

24.11

Математика

Тематична діагностувальна робота 1

03.10

 

Тематична діагностувальна робота 2

08.11

 

Тематична діагностувальна робота 3

22.11

 

Тематична діагностувальна робота 4

13.12

Я досліджую світ

Тематична діагностувальна робота 1

25.09

 

Тематична діагностувальна робота 2

23.11

 

Тематична діагностувальна робота 3

15.12

 

 

Календарно-тематичне планування уроків з предмету

«УКРАЇНСЬКА МОВА»

2-Б клас

 

 

Тема уроку

Дата

СД

 

ЗМІНИ

 

 

1.

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, с. 4-5).

01.09

 

ДОСЛАДЖУЮ ЗВУКИ I БУКВИ, СКЛАД, НАГОЛОС

2.

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень(впр. 1-12, с. 6-7).

04.09

 

3.

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9).

05.09

 

4.

Розрізняю голосні i приголосні звуки. Спостереження за iстотними  ознаками приголосних звуків. Букви, що позна­чають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11).

07.09

 

5.

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів(впр. 1-10, с. 11-12).

08.09

 

6.

Правильно записую слова з «ьо» i «йо». Складання речень за малюнками(впр. 1-7, с. 13-14).

11.09

 

7.

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення(впр. 1-9, с. 14-15).

12.09

 

8.

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів.

14.09

 

9.

Розпізнаю слова зi звуками [дж], [дз], [дз*] звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень(впр. 1-11, с. 16-17).

15.09

 

10.

Спостерігаю за словами з буквами ґ, щ. Робота над вимовою i написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18).

18.09

 

11.

Розвиток зв ’язного мовлення.

19.09

 

12.

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Напи­сання тексту за поданими запитаннями(впр. 1-10, с. 19-20).

21.09

 

13.

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголо­сних звуків, позначених буквами 6, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення(впр. 1-10, с. 21-22).

22.09

 

14.

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Правильно пишу слова з апострофом.

25.09

 

15.

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання i записування речень(впр. 1-7, с. 23-24).

26.09

 

16.

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками(впр. 1-7, с. 24-25).

28.09

 

17.

Правильно наголошую слова. Робота зi словником. Звуковий анал1з сл1в. Складання речень(впр. 1-10, с. 26-27).

29.09

 

 

                                      СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

 

 

18.

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Пра­вильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29).

02.10

 

19.

Розвиток зв ’язного мовлення.

03.10

 

20.

Конструюю слова зi складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог(впр. 1-11, с. 30-31).

05.10

 

21.

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зi збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання(впр. 1-11, с. 32-33).

06.10

 

22.

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зi збігом приголосних звуків.

09.10

 

23.

Правильно переношу слова. Перенос слів iз буквосполученнями «дж» i «дз», буквами й, ь та апострофом. Звуко-буквений аналіз слів(впр. 1-11, с. 34-35).

10.10

 

24.

Розвиток зв ’язного мовлення.

12.10

 

25.

Правильно переношу слова. Звуко-буквений аналіз слів.

13.10

 

26.

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. (впр. 1-11, с. 36-37).

16.10

 

27.

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова.Навчальне списування.

17.10

 

28.

Тематична діагностувальна робота №1. Списування.

19.10

 

29.

Аналіз діагностувальної роботи.Вправи на повторення.

20.10

 

30.

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень(впр. 1-9, с. 37-38).

30.10

 

31.

Узагальнення i систематизація знань учнів із розділу «Дос­ліджую звуки i букви». Тематична діагностувальна робота.

ДОСЛАДЖУЮ ЗВУКИ I БУКВИ, СКЛАД, НАГОЛОС.

31.10

 

 

ТЕРИТОРІЯ

 

 

32.

Аналіз діагностувальної роботи . Розвиток зв ’язного мовлення.

02.11

 

                                      ДОСЛІДЖУЮ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

33.

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд муль­тфільму, складання i записування речень за його змістом(впр. 1-9, с. 39-40).

03.11

 

34.

Розпізнаю пряме i переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42).

06.11

 

35.

Діагностувальна робота. Диктант

07.11

 

36.

Аналіз діагностувальної роботи

09.11

 

37.

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44).

10.11

 

38.

Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45).

13.11

 

39.

Розвиток зв ’язного мовлення.

14.11

 

40.

Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47).

16.11

 

41.

Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень iз порівняннями(впр. 1-8, с. 47-48).

17.11

 

42.

Уживаю ввічливі слова. 1нтерв’ю. Складання речень(впр. 1-10, с. 49-50).

20.11

 

43.

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень(впр. 1-10, с. 51-52).

21.11

 

44.

Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с.52-53)

23.11

 

45.

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень.

24.11

 

46.

Узагальнення i систематизація знань учнів iз розділу «Досліджую значення слова».

 

27.11

 

47.

Розвиток зв ’язного мовлення.

28.11

 

 

СПІЛЬНОТА

ДОСЛІДЖУЮ ІМЕННИКИ

 

 

48.

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? Що? (впр. 1-11, с. 54-55).

30.11

 

49.

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями

01.12

 

50.

Розпізнаю іменники. Складання речень(впр. 1-9, с. 56-57).

04.12

 

51.

Добираю іменники. Складання речень(впр. 1-12, с. 58-59).

05.12

 

52.

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Скла­дання речень(впр 1-10, с. 60-61).

07.12

 

53.

Розвиток зв ’язного мовлення.

08.12

 

54.

Дізнаюсь про походження імен i прізвищ. Доповнення ре­чень(впр. 1-12, с. 62-63).

11.12

 

55.

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень.(впр 1-8, с.64-65)

12.12

 

56

Пишу з великої букви назви міст i сіл. Складання речень(впр. 1-8, с. 65-66).

14.12

 

57

Пишу з великої букви назви rip, piчок, озер і морів. Складан­ня речень(впр. 1-11, с. 67-68).

15.12

 

58

Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю новорічну ялинку

18.12

 

59

Розпізнаю іменники, які називають один предмет i багато. Звуковий аналіз слів(впр. 1-11, с. 69-70).

19.12

 

60

Розпізнаю іменники, які називають один предмет i багато. Записування відповідей на запитання(впр. 1-7, с. 70-71).

 

21.12

 

61

Тематична діагностувальна робота№2.  ДОСЛІДЖУЮ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА . ДОСЛІДЖУЮ ІМЕННИКИ

22.12

 

62

Аналіз діагностувальної роботи

25.12

 

63

Узагальнення i систематизація знань учнів iз розділу «Досліджую іменники».

26.12

 

64

Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю зимові розваги.

28.12

 

65

Підсумковий урок за семестр

29.12

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Календарно-тематичне планування уроків з предмету

«ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»

2-Б клас

 

Тема уроку

Дата

СД

 

ЗМІНИ

 

 

ДО ШКОЛИ, ДО КНИГИ, ДО ДРУЗІВ ДУША ПОРИВАЄТЬСЯ ЗНОВ!

1.

Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4).

01.09

 

2.

Створюємо усний журнал (с. 5).

05.09

 

3.

Вчуся працювати з підручником.Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6).

06.09

 

4.

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8).

07.09

 

5.

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. (с. 8-9).

08.09

 

6.

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11).

12.09

 

7.

Робота з дитячою книжкою. Нас кличе веселий дзвінок. Вірші та оповідання про школу. Медіа віконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13).

13.09

 

8.

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14).

14.09

 

9.

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять) (с. 15-17).

15.09

 

10.

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

19.09

 

11.

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укра­їнська народна казка) (с. 18).

20.09

 

12.

«Дрізд і голуб» (українська народна казка).Читання в особах.  (с. 18).

21.09

 

13.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19).

22.09

 

14.

Робота з дитячою книжкою. Яка стежка найкраща? Вірші та оповідання про сім’ю, родину, рідню.

26.09

 

ЧИТАЄМО І ПІЗНАЄМО ТАЄМНИЦІ РІДНОЇ МОВИ

15.

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23).

27.09

 

16.

Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, соне­чко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24).

28.09

 

17

Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

29.09

 

 

СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

 

 

18.

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27).

03.10

 

19.

Народ скаже — як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». (с. 27-28).

04.10

 

20.

В’язка народних прислів’їв (за вибором напам'ять) (с. 28-29).

05.10

 

21.

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29).

06.10

 

22.

Робота з дитячою книжкою. Ой яка чудова українська мова! Українські народні пісні.

10.10

 

23.

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31).

11.10

 

24.

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33).

12.10

 

25.

Робота з дитячою книжкою. В.Чухліб  «Чому веселиками звуться журавлі»

13.10

 

26.

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34). Діагноставальна робота. Аудіювання.

17.10

 

27.

Аналіз діагностувальної роботи. 3. Мензатюк «Золоте серце» Переказування казки. (с. 35).

18.10

 

28.

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Ра­но-вранці в центрі міста...» (с. 36-37).

19.10

 

29

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 37). Робота з дитячою книжкою. Ой яка чудова українська мова! Скоромовки. Загадки.

20.10

 

30.

Вступ до теми. Кажи про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки».

31.10

 

В КОЖНІЙ КАЗЦІ Є УРОК, МОВ У КВІТОЧЦІ МЕДОК

31.

«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 39).

01.11

 

 

ТЕРИТОРІЯ

 

 

32.

Медіа віконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41).

02.11

 

33.

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 42-44).

03.11

 

34.

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки (с. 42-44).

07.11

 

35.

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору та переказування казки за планом  (с. 45-46).

08.11

 

36.

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48). Діагноставальна робота .Читання вголос.

09.11

 

37.

Аналіз діагностувальної роботи. Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) (с. 46-48).

10.11

 

38.

Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки «Солом’яний бичок» «Пан коцький»

14.11

 

39.

Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки «Лебідь, щука і рак»

15.11

 

40.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49).

16.11

 

41.

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрас­ний. М. Чумарна «Маленька і велика» (с. 50).

17.11

 

ЩОБ У СЕРЦІ ЖИЛА БАТЬКІВЩИНА

42.

Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 51).

21.11

 

43.

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52).

22.11

 

44.

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53).

23.11

 

45.

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.

А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Виразне читання  віршів (с. 54-55). Діагноставальна робота. Усний переказ.

24.11

 

46.

Аналіз діагностувальної роботи. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55).

28.11

 

47.

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55).

29.11

 

48.

Робота з дитячою книжкою. Казки народів світу. Німецька казка «Бременські музиканти».

30.11

 

49.

Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56).

01.12

 

 

СПІЛЬНОТА

 

 

50.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57).

05.12

 

51.

Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59).

06.12

 

ЗАЧАРУВАЛА ВСЕ ЗИМА...

52.

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60).

07.12

 

53.

 Т. Коломієць «Падав сніг» (с. 61).

08.12

 

54.

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63).

12.12

 

55.

Робота з дитячою книжкою. Літературні казки. Всеволод Нестайко уривок із повісті-казки «Незвичайні пригоди в лісовій школі» «Хто він такий?»

13.12

 

56.

Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотвор­ця». І. Малкович «Молитва Ангелу».  (с. 64).

14.12

 

57.

Зимові дива. Зимові свята. О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 65).

15.12

 

58.

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною(с.66)

19.12

 

59.

 Медіа віконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

20.12

 

60.

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Ко­лядники». Виразне читання. Інсценізація дійства (с. 68).

21.12

 

61.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69).

22.12

 

62

Робота з дитячою книжкою. Літературні казки

26.12

 

63

Читаємо новорічні вірші

27.12

 

64

Повторення вивченого

28.12

 

65

Підсумковий урок за семестр

29.12

 

 


 

Календарно-тематичне планування уроків з предмету

 «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

2-Б клас

 

Тема уроку

Дата

СД

 

ЗМІНИ

 

 

Людина в суспільстві

1

Як я росту і розвиваюсь?

01.09

 

2

 Як стежити за своєю поставою? Який у мене характер?

04.09

 

3

Що таке суспільство?

07.09

 

4

 Як потрібно поводитися серед людей?

08.09

 

5

Як зробити спілкування приємним?

11.09

 

6

 Хто такі громадяни своєї країни?

14.09

 

7

 Які є символи в моєї країни?

15.09

 

8

 Хто прославив Україну у світі?

18.09

 

9

 Як знайти на карті України свій рідний край?

21.09

 

10

 Які особистості прославили мій край?

22.09

 

11

  Тематична діагностувальна робота №1

25.09

 

Людина і природа восени

12

 Що приховують назви осінніх місяців?

28.09

 

13

 Що називають явищами природи?

29.09

 

 

                                        СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

 

 

14

Що змінюється в природі та житті людей восени?

02.10

 

15

Як вимірювати температуру повітря?

05.10

 

16

Звідки беруться хмари?

06.10

 

17

 Як виникає вітер?

09.10

 

18

Що таке погода? Як одягатися до погоди? Як уберегтися від хвороб?

12.10

 

19

 Як рослини зустрічають осінь?

13.10

 

20

 Чому жовтіє й опадає листя?

16.10

 

21

 Як восени розселяються рослини?

19.10

 

22

Як змінюється життя комах і риб восени?

20.10

 

23

 Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї?

30.10

 

 

                                                  ТЕРИТОРІЯ

 

 

24

 Які турботи у звірів восени?

02.11

 

25

 Яка праця восени першочергова?

03.11

 

26

Як люди готуються до зими?

06.11

 

27

Які свята «дарує» осінь?

09.11

 

28

 Чи знаєш ти отруйні рослини?

10.11

 

29

 Яких тварин варто стерегтися восени?

13.11

 

30

Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?

16.11

 

31

 Що робити з опалим листям?

17.11

 

32

Чому настає осінь та інші пори року?

20.11

 

33

 Тематична діагностувальна робота №2

23.11

 

Людина і природа взимку

34

Яку форму має Земля?

24.11

 

35

Що таке доба і рік?

27.11

 

36

Чому зимові місяці мають такі назви?

30.11

 

 

СПІЛЬНОТА

 

 

37

Як спостерігати за природою та життям людей узимку?

01.12

 

38

Коли починається зима у твоєму краї?

04.12

 

39

Якою буває погода взимку?

07.12

 

40

Як зміцнити своє здоров’я взимку?

08.12

 

41

Які є помічники на дорогах?

11.12

 

42

Як дбати про безпеку на дорогах узимку

14.12

 

43

Тематична діагностувальна робота №3

15.12

 

44

На які свята чекають узимку?

18.12

 

45

Як святкують Різдво Христове в Україні та світі?

21.12

 

46

Як зберегти ялинці життя?

22.12

 

47

Відзначаємо Новий рік

25.12

 

48

Повторення вивченого

28.12

 

49

Підсумковий урок за семестр

29.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Календарно-тематичне планування уроків з предмету

 «МАТЕМАТИКИ»

2-Б клас

 

Тема уроку

Дата

СД

 

ЗМІНИ

 

 

УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС

1

Повторюємо нумерацію чисел першої сотні

04.09

 

2

Порівнюємо числа

05.09

 

3

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

06.09

 

4

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання

07.09

 

5

Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10

11.09

 

6

Досліджуємо задачі

12.09

 

7

Досліджуємо задачі

13.09

 

8

Аналізуємо задачу

14.09

 

9

Досліджуємо задачі

18.09

 

10

Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності

19.09

 

11

Повторюємо геометричні фігури; величини

20.09

 

12

Додаємо і віднімаємо числа в межах 100

21.09

 

13

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно

25.09

 

14

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

26.09

 

15

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами

27.09

 

16

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

28.09

 

 

СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

 

 

17

Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік

02.10

 

18

Тематична діагностувальна робота №1

03.10

 

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20

19

Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки

04.10

 

20

Визначаємо порядок виконання дій у виразах

05.10

 

21

Складаємо задачі

09.10

 

22

Додаємо і віднімаємо числа частинами

10.10

 

23

Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків

11.10

 

24

Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

12.10

 

25

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа

16.10

 

26

Використовуємо переставний закон додавання

17.10

 

27

Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними

18.10

 

28

Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20

19.10

 

29

Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання

30.10

 

30

Обчислюємо периметр многокутника

31.10

 

 

 ТЕРИТОРІЯ

 

 

31

Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних

01.11

 

32

Досліджуємо дві послідовні задачі

02.11

 

33

Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20

06.11

 

34

Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Виразами зі змінною

07.11

 

35

Тематична діагностувальна робота №2

08.11

 

36

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів

09.11

 

37

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента

13.11

 

38

Порівнюємо математичні вирази

14.11

 

39

Знайомимося з прийомом округлення

15.11

 

40

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

16.11

 

41

Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми

20.11

 

42

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

21.11

 

43

Тематична діагностувальна робота №3

22.11

 

 

                           РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

 

 

44

Знайомимося зі складеною задачею

23.11

 

45

Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі

27.11

 

46

Ділимо складену задачу на прості

28.11

 

47

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми

29.11

 

48

Записуємо розв’язання задачі виразом

30.11

 

49

Розв’язуємо задачі двома способами

04.12

 

50

Виконуємо дії з величинами

05.12

 

51

Розв’язуємо задачі різними способами

06.12

 

52

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

07.12

 

53

Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова

11.12

 

54

Перевіряємо додавання і віднімання

12.12

 

55

Тематична діагностувальна робота №4

13.12

 

56

Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

14.12

 

57

Розв’язуємо задачі

18.12

 

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100

58

Додаємо і віднімаємо числа

19.12

 

59

Розвязуємо складені задачі на знаходження третього доданка

20.12

 

60

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

21.12

 

61

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

25.12

 

62

Розвязуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

26.12

 

63

Повторення вивченого за семестр

27.12

 

64

Підсумковий урок за семестр

28.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування уроків з предмету

 «Інформатика»

2-Б клас

 

Тема

Дата

СД

 

ЗМІНИ

 

 

 

Інформація  5 год

 

 

1

Світ навколо тебе. Знайомство з кабінетом інформатики.

06.09.

 

2

Сприймання інформації.

13.09.

 

3

Види інформації.

20.09.

 

4

Перевірка правдивості інформації.

27.09.

 

 

                     СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

 

 

5

Обмін інформацією.

04.10.

 

 

Пристрої  6 год

 

 

6

Інформаційні інструменти.

11.10.

 

7

Захист комп’ютера під час роботи  з пристроями.

18.10.

 

 

                                  ТЕРИТОРІЯ

 

 

8

Пристрої для роботи з відео та зображеннями.

01.11.

 

9

Пристрої для роботи зі звуками.

08.11.

 

10

Пристрої для роботи з папером.

15.11.

 

11

Комп’ютерні обчислення.

22.11.

 

 

Об’єкти 5 год

 

 

12

Навколишні об’єкти.

29.11.

 

 

                              СПІЛЬНОТА

 

 

13

Дії з об’єктами.

06.12.

 

14

Середовище об’єктів.

13.12.

 

15

Комп’ютерні об’єкти.

20.12.

 

16

Якими бувають меню. Підсумковий урок

27.12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування  уроків з предмету

 «Дизайн та технології»

2-Б клас

 

 

Тема

Дата

СД

 

ЗМІНИ

 

 

1

Робота з природним матеріалом. Створення аплікації «Мій акваріум» (Ч. 2, с. 7-8).

06.09.

 

2

Робота з природним матеріалом. Створення аплікації миші (Ч. 2, с. 11-12).

13.09.

 

3

Створення квіткової композиції «Символи України»

 (Ч. 2, с. 16).

20.09.

 

4

Конструювання фантастичних істот або предметів за допомогою кубиків Лего (Ч. 2, с. 20).

27.09.

 

 

                         СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

 

 

5

Створення аплікації «Дерево восени» (Ч. 2, с. 24).

04.10.

 

6

Виготовлення паперового вітрячка (Ч. 2, с. 30-31).

11.10.

 

7

Зав’язування шнурків. Виготовлення макета для вправляння у зав’язуванні шнурків (Ч. 2, с. 35).

18.10.

 

 

                                  ТЕРИТОРІЯ

 

 

8

Конструювання рослин за допомогою кубиків Лего 

(Ч. 2, с. 39).

01.11.

 

9

Конструювання тварин за допомогою кубиків Лего 

(Ч. 2, с. 43).

08.11.

 

10

Виготовлення за допомогою заготовок колекції «Да­ри осені» (Ч. 2, с. 47).

15.11.

 

11

Конструювання слів за допомогою кубиків Лего. Оціни себе (Ч. 2, с. 50-51).

22.11.

 

12

Виготовлення з пластиліну моделі гриба (Ч. 2, с. 55).

29.11.

 

 

                                СПІЛЬНОТА

 

 

13

Виготовлення аплікації з ниток «Зимовий пейзаж» 

(Ч. 2, с. 59).

06.12.

 

14

Сервірування столу (Ч. 2, с. 63).

13.12.

 

15

Оригамі. Створення героя комп’ютерної програми 

(Ч 2, с. 67).

20.12.

 

16

Створення з паперу ялинки-прикраси (Ч. 2, с. 71).

27.12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

Тема

Дата 

2-Б

Дата 

2-А

СД

1

Техніка безпеки з БЖД.Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ).

04.09

01.09

 

2

Техніка безпеки з БЖД.Ранкова гімнастика, фізкультхвилинки. Різновиди ходьби.

05.09

04.09

 

3

Техніка безпеки з БЖД.Вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри.

07.09

06.09

 

4

Техніка безпеки з БЖД.Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ)  . Різновиди бігу. Повторення правил в рухливих іграх.

11.09

08.09

 

5

Техніка безпеки з БЖД.Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Різновиди ходьби та бігу.

12.09

11.09

 

6

Техніка безпеки з БЖД.Рухливі ігри та естафети. Дотримання правил гри.

14.09

13.09

 

7

Техніка безпеки з БЖД.Вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри та естафети для розвитку фізичних якостей.

18.09

15.09

 

8

Техніка безпеки з БЖД.Комплекс вправ ранкової гімнастики.

19.09

18.09

 

9

Техніка безпеки з БЖД.Виконання різних ролей в ігрових ситуаціях. Спільні рішення на користь команди.

21.09

20.09

 

10

Техніка безпеки з БЖД.Рухова та ігрова діяльність під час відпочинку. Позитивний вплив природного середовища на стан здоров’я.

25.09

22.09

 

11

Техніка безпеки з БЖД.Рухливі ігри під час  екскурсій.

26.09

25.09

 

12

Техніка безпеки з БЖД.Рухливі ігри під час відпочинку.

28.09

27.09

 

13

Техніка безпеки з БЖД.Різновиди ходьби. Рухливі ігри.

02.10

29.09

 

14

Техніка безпеки з БЖД.Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри .

03.10

02.10

 

15

Техніка безпеки з БЖД.Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку.

05.10

04.10

 

16

Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи. Рухливі ігри.

09.10

06.10

 

17

Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Рухливі ігри.

10.10

09.10

 

18

Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри.

12.10

11.10

 

19

Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри.

16.10

13.10

 

20

Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри.

17.10

16.10

 

21

Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри.

19.10

18.10

 

22

Техніка безпеки з БЖД.Комплекс фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики.

30.10

20.10

 

23

Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ без предметів.  Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

31.10

30.10

 

24

Техніка безпеки з БЖД.Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

02.11

01.11

 

25

 Техніка безпеки з БЖД.Виконання різних ролей в ігрових ситуаціях. Дотримання правил гри.

06.11

03.11

 

26

Техніка безпеки з БЖД.Рухова та ігрова діяльність. Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг.

07.11

06.11

 

27

Техніка безпеки з БЖД.Рухова та ігрова діяльність. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.

09.11

08.11

 

28

Техніка безпеки з БЖД.Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри.

13.11

10.11

 

29

Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри.

14.11

13.11

 

30

Техніка безпеки з БЖД.Біг із високим підніманням стегна. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

16.11

15.11

 

31

Техніка безпеки з БЖД.Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях,  п’ятах. Рухливі ігри

20.11

17.11

 

32

Техніка безпеки з БЖД.Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка.

21.11

20.11

 

33

Техніка безпеки з БЖД.Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

23.11

22.11

 

34

Техніка безпеки з БЖД.Стрибки із  поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри.

27.11

24.11

 

35

Техніка безпеки з БЖД.Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети.

28.11

27.11

 

36

Техніка безпеки з БЖД.Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

30.11

29.11

 

37

Техніка безпеки з БЖД.Стрибки з просуванням уперед,  з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі.

04.12

01.12

 

38

Техніка безпеки з БЖД.Вправи з вихідних положень .  Дитячий фітнес : крок польки.

05.12

04.12

 

39

Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.

07.12

06.12

 

40

Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою.Крок польки.

11.12

08.12

 

41

Техніка безпеки з БЖД.Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.

12.12

11.12

 

42

Техніка безпеки з БЖД.Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування,  перекати в групування.

14.12

13.12

 

43

Техніка безпеки з БЖД.Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.

18.12

15.12

 

44

Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг.

19.12

18.12

 

45

Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.

21.12

20.12

 

46

Техніка безпеки з БЖД. Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту.

25.12

22.12

 

47

Техніка безпеки з БЖД. Повторення вивченого за семестр

 

26.12

25.12

 

48

Техніка безпеки з БЖД. Систематизація знань, умінь і навичок за семестр

28.12

27.12

 

49

Техніка безпеки з БЖД. Підсумковий урок за семестр

 

 

29.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
25 січня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку