ПОГОДЖУЮ
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
_________ Алла ТАВОЛЖАНСЬКА
____________________
Календарно-тематичне планування
з предметів
«Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Я досліджую світ», «Дизайн і технології», «Інформатика», «Фізична культура»
у 2 – Б класі
на I семестр
2023/2024 навчального року
Учитель: Фадєєва Лілія Сергіївна
Розглянуто і рекомендовано
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів
протокол від 29.08.2023. № 1
Керівник МО________ОРЛОВА Лілія
ЗМІСТ
1. Програмно-методичне забезпечення……………..……………………….. 2
2. Календарно-тематичне планування уроків української мови. ………..… 3
3. Календарно-тематичне планування уроків літературного читання ……...6
4. Календарно-тематичне планування уроків я досліджую світ …………….9
5. Календарно-тематичне планування уроків математики ……………… ..11
6. Календарно-тематичне планування уроків інформатики …………….. ..13
7. Календарно-тематичне планування уроків дизайн і технології…………14
8. Календарно-тематичне планування уроків фізична культура...…………15
Календарно – тематичне планування з предметів початкової школи курсу інваріантної складової навчального плану у 2 класі складено за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти. 1 – 2класи / За наук.ред. О.Я. Савченко
Підручники:
Тематична діагностувальна робота
Українська мова |
Тематична діагностувальна робота. Списування. |
19.10 |
|
Тематична діагностувальна робота. Диктант. |
07.11 |
|
Тематична діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями 1. |
31.10 |
|
Тематична діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями 2. |
22.12 |
Читання |
Тематична діагностувальна робота. Аудіювання |
17.10 |
|
Тематична діагностувальна робота. Читання вголос |
09.11 |
|
Тематична діагностувальна робота. Усний переказ |
24.11 |
Математика |
Тематична діагностувальна робота 1 |
03.10 |
|
Тематична діагностувальна робота 2 |
08.11 |
|
Тематична діагностувальна робота 3 |
22.11 |
|
Тематична діагностувальна робота 4 |
13.12 |
Я досліджую світ |
Тематична діагностувальна робота 1 |
25.09 |
|
Тематична діагностувальна робота 2 |
23.11 |
|
Тематична діагностувальна робота 3 |
15.12 |
Календарно-тематичне планування уроків з предмету
«УКРАЇНСЬКА МОВА»
2-Б клас
№ |
Тема уроку |
Дата |
СД |
|
ЗМІНИ |
|
|
1. |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, с. 4-5). |
01.09 |
|
ДОСЛАДЖУЮ ЗВУКИ I БУКВИ, СКЛАД, НАГОЛОС |
|||
2. |
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень(впр. 1-12, с. 6-7). |
04.09 |
|
3. |
Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9). |
05.09 |
|
4. |
Розрізняю голосні i приголосні звуки. Спостереження за iстотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11). |
07.09 |
|
5. |
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів(впр. 1-10, с. 11-12). |
08.09 |
|
6. |
Правильно записую слова з «ьо» i «йо». Складання речень за малюнками(впр. 1-7, с. 13-14). |
11.09 |
|
7. |
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення(впр. 1-9, с. 14-15). |
12.09 |
|
8. |
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. |
14.09 |
|
9. |
Розпізнаю слова зi звуками [дж], [дз], [дз*] звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень(впр. 1-11, с. 16-17). |
15.09 |
|
10. |
Спостерігаю за словами з буквами ґ, щ. Робота над вимовою i написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18). |
18.09 |
|
11. |
Розвиток зв ’язного мовлення. |
19.09 |
|
12. |
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями(впр. 1-10, с. 19-20). |
21.09 |
|
13. |
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами 6, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення(впр. 1-10, с. 21-22). |
22.09 |
|
14. |
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Правильно пишу слова з апострофом. |
25.09 |
|
15. |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання i записування речень(впр. 1-7, с. 23-24). |
26.09 |
|
16. |
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками(впр. 1-7, с. 24-25). |
28.09 |
|
17. |
Правильно наголошую слова. Робота зi словником. Звуковий анал1з сл1в. Складання речень(впр. 1-10, с. 26-27). |
29.09 |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
18. |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29). |
02.10 |
|
19. |
Розвиток зв ’язного мовлення. |
03.10 |
|
20. |
Конструюю слова зi складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог(впр. 1-11, с. 30-31). |
05.10 |
|
21. |
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зi збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання(впр. 1-11, с. 32-33). |
06.10 |
|
22. |
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зi збігом приголосних звуків. |
09.10 |
|
23. |
Правильно переношу слова. Перенос слів iз буквосполученнями «дж» i «дз», буквами й, ь та апострофом. Звуко-буквений аналіз слів(впр. 1-11, с. 34-35). |
10.10 |
|
24. |
Розвиток зв ’язного мовлення. |
12.10 |
|
25. |
Правильно переношу слова. Звуко-буквений аналіз слів. |
13.10 |
|
26. |
Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. (впр. 1-11, с. 36-37). |
16.10 |
|
27. |
Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова.Навчальне списування. |
17.10 |
|
28. |
Тематична діагностувальна робота №1. Списування. |
19.10 |
|
29. |
Аналіз діагностувальної роботи.Вправи на повторення. |
20.10 |
|
30. |
Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень(впр. 1-9, с. 37-38). |
30.10 |
|
31. |
Узагальнення i систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки i букви». Тематична діагностувальна робота. ДОСЛАДЖУЮ ЗВУКИ I БУКВИ, СКЛАД, НАГОЛОС. |
31.10 |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
32. |
Аналіз діагностувальної роботи . Розвиток зв ’язного мовлення. |
02.11 |
|
ДОСЛІДЖУЮ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
|||
33. |
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання i записування речень за його змістом(впр. 1-9, с. 39-40). |
03.11 |
|
34. |
Розпізнаю пряме i переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42). |
06.11 |
|
35. |
Діагностувальна робота. Диктант |
07.11 |
|
36. |
Аналіз діагностувальної роботи |
09.11 |
|
37. |
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44). |
10.11 |
|
38. |
Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45). |
13.11 |
|
39. |
Розвиток зв ’язного мовлення. |
14.11 |
|
40. |
Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47). |
16.11 |
|
41. |
Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень iз порівняннями(впр. 1-8, с. 47-48). |
17.11 |
|
42. |
Уживаю ввічливі слова. 1нтерв’ю. Складання речень(впр. 1-10, с. 49-50). |
20.11 |
|
43. |
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень(впр. 1-10, с. 51-52). |
21.11 |
|
44. |
Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с.52-53) |
23.11 |
|
45. |
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень. |
24.11 |
|
46. |
Узагальнення i систематизація знань учнів iз розділу «Досліджую значення слова».
|
27.11 |
|
47. |
Розвиток зв ’язного мовлення. |
28.11 |
|
|
СПІЛЬНОТА ДОСЛІДЖУЮ ІМЕННИКИ |
|
|
48. |
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? Що? (впр. 1-11, с. 54-55). |
30.11 |
|
49. |
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями |
01.12 |
|
50. |
Розпізнаю іменники. Складання речень(впр. 1-9, с. 56-57). |
04.12 |
|
51. |
Добираю іменники. Складання речень(впр. 1-12, с. 58-59). |
05.12 |
|
52. |
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень(впр 1-10, с. 60-61). |
07.12 |
|
53. |
Розвиток зв ’язного мовлення. |
08.12 |
|
54. |
Дізнаюсь про походження імен i прізвищ. Доповнення речень(впр. 1-12, с. 62-63). |
11.12 |
|
55. |
Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень.(впр 1-8, с.64-65) |
12.12 |
|
56 |
Пишу з великої букви назви міст i сіл. Складання речень(впр. 1-8, с. 65-66). |
14.12 |
|
57 |
Пишу з великої букви назви rip, piчок, озер і морів. Складання речень(впр. 1-11, с. 67-68). |
15.12 |
|
58 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю новорічну ялинку |
18.12 |
|
59 |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет i багато. Звуковий аналіз слів(впр. 1-11, с. 69-70). |
19.12 |
|
60 |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет i багато. Записування відповідей на запитання(впр. 1-7, с. 70-71).
|
21.12 |
|
61 |
Тематична діагностувальна робота№2. ДОСЛІДЖУЮ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА . ДОСЛІДЖУЮ ІМЕННИКИ |
22.12 |
|
62 |
Аналіз діагностувальної роботи |
25.12 |
|
63 |
Узагальнення i систематизація знань учнів iз розділу «Досліджую іменники». |
26.12 |
|
64 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю зимові розваги. |
28.12 |
|
65 |
Підсумковий урок за семестр |
29.12 |
|
Календарно-тематичне планування уроків з предмету
«ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ»
2-Б клас
№ |
Тема уроку |
Дата |
СД |
|
ЗМІНИ |
|
|
ДО ШКОЛИ, ДО КНИГИ, ДО ДРУЗІВ ДУША ПОРИВАЄТЬСЯ ЗНОВ! |
|||
1. |
Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4). |
01.09 |
|
2. |
Створюємо усний журнал (с. 5). |
05.09 |
|
3. |
Вчуся працювати з підручником.Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6). |
06.09 |
|
4. |
Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8). |
07.09 |
|
5. |
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. (с. 8-9). |
08.09 |
|
6. |
Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11). |
12.09 |
|
7. |
Робота з дитячою книжкою. Нас кличе веселий дзвінок. Вірші та оповідання про школу. Медіа віконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13). |
13.09 |
|
8. |
Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14). |
14.09 |
|
9. |
Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять) (с. 15-17). |
15.09 |
|
10. |
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18). |
19.09 |
|
11. |
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18). |
20.09 |
|
12. |
«Дрізд і голуб» (українська народна казка).Читання в особах. (с. 18). |
21.09 |
|
13. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19). |
22.09 |
|
14. |
Робота з дитячою книжкою. Яка стежка найкраща? Вірші та оповідання про сім’ю, родину, рідню. |
26.09 |
|
ЧИТАЄМО І ПІЗНАЄМО ТАЄМНИЦІ РІДНОЇ МОВИ |
|||
15. |
Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23). |
27.09 |
|
16. |
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24). |
28.09 |
|
17 |
Лїчилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26). |
29.09 |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
18. |
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27). |
03.10 |
|
19. |
Народ скаже — як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». (с. 27-28). |
04.10 |
|
20. |
В’язка народних прислів’їв (за вибором напам'ять) (с. 28-29). |
05.10 |
|
21. |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29). |
06.10 |
|
22. |
Робота з дитячою книжкою. Ой яка чудова українська мова! Українські народні пісні. |
10.10 |
|
23. |
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31). |
11.10 |
|
24. |
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33). |
12.10 |
|
25. |
Робота з дитячою книжкою. В.Чухліб «Чому веселиками звуться журавлі» |
13.10 |
|
26. |
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34). Діагноставальна робота. Аудіювання. |
17.10 |
|
27. |
Аналіз діагностувальної роботи. 3. Мензатюк «Золоте серце» Переказування казки. (с. 35). |
18.10 |
|
28. |
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...» (с. 36-37). |
19.10 |
|
29 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 37). Робота з дитячою книжкою. Ой яка чудова українська мова! Скоромовки. Загадки. |
20.10 |
|
30. |
Вступ до теми. Кажи про тварин. Т. Майдановий «Примовка до казки». |
31.10 |
|
В КОЖНІЙ КАЗЦІ Є УРОК, МОВ У КВІТОЧЦІ МЕДОК |
|||
31. |
«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 39). |
01.11 |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
32. |
Медіа віконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41). |
02.11 |
|
33. |
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 42-44). |
03.11 |
|
34. |
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 42-44). |
07.11 |
|
35. |
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору та переказування казки за планом (с. 45-46). |
08.11 |
|
36. |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48). Діагноставальна робота .Читання вголос. |
09.11 |
|
37. |
Аналіз діагностувальної роботи. Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (продовження) (с. 46-48). |
10.11 |
|
38. |
Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки «Солом’яний бичок» «Пан коцький» |
14.11 |
|
39. |
Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки «Лебідь, щука і рак» |
15.11 |
|
40. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49). |
16.11 |
|
41. |
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика» (с. 50). |
17.11 |
|
ЩОБ У СЕРЦІ ЖИЛА БАТЬКІВЩИНА |
|||
42. |
Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 51). |
21.11 |
|
43. |
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52). |
22.11 |
|
44. |
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53). |
23.11 |
|
45. |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Виразне читання віршів (с. 54-55). Діагноставальна робота. Усний переказ. |
24.11 |
|
46. |
Аналіз діагностувальної роботи. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55). |
28.11 |
|
47. |
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55). |
29.11 |
|
48. |
Робота з дитячою книжкою. Казки народів світу. Німецька казка «Бременські музиканти». |
30.11 |
|
49. |
Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56). |
01.12 |
|
|
СПІЛЬНОТА |
|
|
50. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57). |
05.12 |
|
51. |
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59). |
06.12 |
|
ЗАЧАРУВАЛА ВСЕ ЗИМА... |
|||
52. |
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60). |
07.12 |
|
53. |
Т. Коломієць «Падав сніг» (с. 61). |
08.12 |
|
54. |
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63). |
12.12 |
|
55. |
Робота з дитячою книжкою. Літературні казки. Всеволод Нестайко уривок із повісті-казки «Незвичайні пригоди в лісовій школі» «Хто він такий?» |
13.12 |
|
56. |
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». (с. 64). |
14.12 |
|
57. |
Зимові дива. Зимові свята. О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 65). |
15.12 |
|
58. |
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною(с.66) |
19.12 |
|
59. |
Медіа віконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67). |
20.12 |
|
60. |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Виразне читання. Інсценізація дійства (с. 68). |
21.12 |
|
61. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69). |
22.12 |
|
62 |
Робота з дитячою книжкою. Літературні казки |
26.12 |
|
63 |
Читаємо новорічні вірші |
27.12 |
|
64 |
Повторення вивченого |
28.12 |
|
65 |
Підсумковий урок за семестр |
29.12 |
|
Календарно-тематичне планування уроків з предмету
«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
2-Б клас
№ |
Тема уроку |
Дата |
СД |
|
ЗМІНИ |
|
|
Людина в суспільстві |
|||
1 |
Як я росту і розвиваюсь? |
01.09 |
|
2 |
Як стежити за своєю поставою? Який у мене характер? |
04.09 |
|
3 |
Що таке суспільство? |
07.09 |
|
4 |
Як потрібно поводитися серед людей? |
08.09 |
|
5 |
Як зробити спілкування приємним? |
11.09 |
|
6 |
Хто такі громадяни своєї країни? |
14.09 |
|
7 |
Які є символи в моєї країни? |
15.09 |
|
8 |
Хто прославив Україну у світі? |
18.09 |
|
9 |
Як знайти на карті України свій рідний край? |
21.09 |
|
10 |
Які особистості прославили мій край? |
22.09 |
|
11 |
Тематична діагностувальна робота №1 |
25.09 |
|
Людина і природа восени |
|||
12 |
Що приховують назви осінніх місяців? |
28.09 |
|
13 |
Що називають явищами природи? |
29.09 |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
14 |
Що змінюється в природі та житті людей восени? |
02.10 |
|
15 |
Як вимірювати температуру повітря? |
05.10 |
|
16 |
Звідки беруться хмари? |
06.10 |
|
17 |
Як виникає вітер? |
09.10 |
|
18 |
Що таке погода? Як одягатися до погоди? Як уберегтися від хвороб? |
12.10 |
|
19 |
Як рослини зустрічають осінь? |
13.10 |
|
20 |
Чому жовтіє й опадає листя? |
16.10 |
|
21 |
Як восени розселяються рослини? |
19.10 |
|
22 |
Як змінюється життя комах і риб восени? |
20.10 |
|
23 |
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? |
30.10 |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
24 |
Які турботи у звірів восени? |
02.11 |
|
25 |
Яка праця восени першочергова? |
03.11 |
|
26 |
Як люди готуються до зими? |
06.11 |
|
27 |
Які свята «дарує» осінь? |
09.11 |
|
28 |
Чи знаєш ти отруйні рослини? |
10.11 |
|
29 |
Яких тварин варто стерегтися восени? |
13.11 |
|
30 |
Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
16.11 |
|
31 |
Що робити з опалим листям? |
17.11 |
|
32 |
Чому настає осінь та інші пори року? |
20.11 |
|
33 |
Тематична діагностувальна робота №2 |
23.11 |
|
Людина і природа взимку |
|||
34 |
Яку форму має Земля? |
24.11 |
|
35 |
Що таке доба і рік? |
27.11 |
|
36 |
Чому зимові місяці мають такі назви? |
30.11 |
|
|
СПІЛЬНОТА |
|
|
37 |
Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
01.12 |
|
38 |
Коли починається зима у твоєму краї? |
04.12 |
|
39 |
Якою буває погода взимку? |
07.12 |
|
40 |
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
08.12 |
|
41 |
Які є помічники на дорогах? |
11.12 |
|
42 |
Як дбати про безпеку на дорогах узимку |
14.12 |
|
43 |
Тематична діагностувальна робота №3 |
15.12 |
|
44 |
На які свята чекають узимку? |
18.12 |
|
45 |
Як святкують Різдво Христове в Україні та світі? |
21.12 |
|
46 |
Як зберегти ялинці життя? |
22.12 |
|
47 |
Відзначаємо Новий рік |
25.12 |
|
48 |
Повторення вивченого |
28.12 |
|
49 |
Підсумковий урок за семестр |
29.12 |
|
Календарно-тематичне планування уроків з предмету
«МАТЕМАТИКИ»
2-Б клас
№ |
Тема уроку |
Дата |
СД |
|
ЗМІНИ |
|
|
УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС |
|||
1 |
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
04.09 |
|
2 |
Порівнюємо числа |
05.09 |
|
3 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
06.09 |
|
4 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
07.09 |
|
5 |
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 |
11.09 |
|
6 |
Досліджуємо задачі |
12.09 |
|
7 |
Досліджуємо задачі |
13.09 |
|
8 |
Аналізуємо задачу |
14.09 |
|
9 |
Досліджуємо задачі |
18.09 |
|
10 |
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності |
19.09 |
|
11 |
Повторюємо геометричні фігури; величини |
20.09 |
|
12 |
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
21.09 |
|
13 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
25.09 |
|
14 |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
26.09 |
|
15 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
27.09 |
|
16 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
28.09 |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
17 |
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
02.10 |
|
18 |
Тематична діагностувальна робота №1 |
03.10 |
|
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 |
|||
19 |
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
04.10 |
|
20 |
Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
05.10 |
|
21 |
Складаємо задачі |
09.10 |
|
22 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
10.10 |
|
23 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
11.10 |
|
24 |
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
12.10 |
|
25 |
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
16.10 |
|
26 |
Використовуємо переставний закон додавання |
17.10 |
|
27 |
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними |
18.10 |
|
28 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20 |
19.10 |
|
29 |
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
30.10 |
|
30 |
Обчислюємо периметр многокутника |
31.10 |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
31 |
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
01.11 |
|
32 |
Досліджуємо дві послідовні задачі |
02.11 |
|
33 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
06.11 |
|
34 |
Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Виразами зі змінною |
07.11 |
|
35 |
Тематична діагностувальна робота №2 |
08.11 |
|
36 |
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
09.11 |
|
37 |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента |
13.11 |
|
38 |
Порівнюємо математичні вирази |
14.11 |
|
39 |
Знайомимося з прийомом округлення |
15.11 |
|
40 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
16.11 |
|
41 |
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
20.11 |
|
42 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
21.11 |
|
43 |
Тематична діагностувальна робота №3 |
22.11 |
|
|
РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ |
|
|
44 |
Знайомимося зі складеною задачею |
23.11 |
|
45 |
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
27.11 |
|
46 |
Ділимо складену задачу на прості |
28.11 |
|
47 |
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
29.11 |
|
48 |
Записуємо розв’язання задачі виразом |
30.11 |
|
49 |
Розв’язуємо задачі двома способами |
04.12 |
|
50 |
Виконуємо дії з величинами |
05.12 |
|
51 |
Розв’язуємо задачі різними способами |
06.12 |
|
52 |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
07.12 |
|
53 |
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
11.12 |
|
54 |
Перевіряємо додавання і віднімання |
12.12 |
|
55 |
Тематична діагностувальна робота №4 |
13.12 |
|
56 |
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
14.12 |
|
57 |
Розв’язуємо задачі |
18.12 |
|
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100 |
|||
58 |
Додаємо і віднімаємо числа |
19.12 |
|
59 |
Розвязуємо складені задачі на знаходження третього доданка |
20.12 |
|
60 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
21.12 |
|
61 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
25.12 |
|
62 |
Розвязуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
26.12 |
|
63 |
Повторення вивченого за семестр |
27.12 |
|
64 |
Підсумковий урок за семестр |
28.12 |
|
Календарно – тематичне планування уроків з предмету
«Інформатика»
2-Б клас
№ |
Тема |
Дата |
СД |
|
ЗМІНИ |
|
|
|
Інформація 5 год |
|
|
1 |
Світ навколо тебе. Знайомство з кабінетом інформатики. |
06.09. |
|
2 |
Сприймання інформації. |
13.09. |
|
3 |
Види інформації. |
20.09. |
|
4 |
Перевірка правдивості інформації. |
27.09. |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
5 |
Обмін інформацією. |
04.10. |
|
|
Пристрої 6 год |
|
|
6 |
Інформаційні інструменти. |
11.10. |
|
7 |
Захист комп’ютера під час роботи з пристроями. |
18.10. |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
8 |
Пристрої для роботи з відео та зображеннями. |
01.11. |
|
9 |
Пристрої для роботи зі звуками. |
08.11. |
|
10 |
Пристрої для роботи з папером. |
15.11. |
|
11 |
Комп’ютерні обчислення. |
22.11. |
|
|
Об’єкти 5 год |
|
|
12 |
Навколишні об’єкти. |
29.11. |
|
|
СПІЛЬНОТА |
|
|
13 |
Дії з об’єктами. |
06.12. |
|
14 |
Середовище об’єктів. |
13.12. |
|
15 |
Комп’ютерні об’єкти. |
20.12. |
|
16 |
Якими бувають меню. Підсумковий урок |
27.12. |
|
Календарно – тематичне планування уроків з предмету
«Дизайн та технології»
2-Б клас
№ |
Тема |
Дата |
СД |
|
ЗМІНИ |
|
|
1 |
Робота з природним матеріалом. Створення аплікації «Мій акваріум» (Ч. 2, с. 7-8). |
06.09. |
|
2 |
Робота з природним матеріалом. Створення аплікації миші (Ч. 2, с. 11-12). |
13.09. |
|
3 |
Створення квіткової композиції «Символи України» (Ч. 2, с. 16). |
20.09. |
|
4 |
Конструювання фантастичних істот або предметів за допомогою кубиків Лего (Ч. 2, с. 20). |
27.09. |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
5 |
Створення аплікації «Дерево восени» (Ч. 2, с. 24). |
04.10. |
|
6 |
Виготовлення паперового вітрячка (Ч. 2, с. 30-31). |
11.10. |
|
7 |
Зав’язування шнурків. Виготовлення макета для вправляння у зав’язуванні шнурків (Ч. 2, с. 35). |
18.10. |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
8 |
Конструювання рослин за допомогою кубиків Лего (Ч. 2, с. 39). |
01.11. |
|
9 |
Конструювання тварин за допомогою кубиків Лего (Ч. 2, с. 43). |
08.11. |
|
10 |
Виготовлення за допомогою заготовок колекції «Дари осені» (Ч. 2, с. 47). |
15.11. |
|
11 |
Конструювання слів за допомогою кубиків Лего. Оціни себе (Ч. 2, с. 50-51). |
22.11. |
|
12 |
Виготовлення з пластиліну моделі гриба (Ч. 2, с. 55). |
29.11. |
|
|
СПІЛЬНОТА |
|
|
13 |
Виготовлення аплікації з ниток «Зимовий пейзаж» (Ч. 2, с. 59). |
06.12. |
|
14 |
Сервірування столу (Ч. 2, с. 63). |
13.12. |
|
15 |
Оригамі. Створення героя комп’ютерної програми (Ч 2, с. 67). |
20.12. |
|
16 |
Створення з паперу ялинки-прикраси (Ч. 2, с. 71). |
27.12. |
|
Календарно-тематичне планування
уроків ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
№ |
Тема |
Дата 2-Б |
Дата 2-А |
СД |
1 |
Техніка безпеки з БЖД.Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ). |
04.09 |
01.09 |
|
2 |
Техніка безпеки з БЖД.Ранкова гімнастика, фізкультхвилинки. Різновиди ходьби. |
05.09 |
04.09 |
|
3 |
Техніка безпеки з БЖД.Вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри. |
07.09 |
06.09 |
|
4 |
Техніка безпеки з БЖД.Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) . Різновиди бігу. Повторення правил в рухливих іграх. |
11.09 |
08.09 |
|
5 |
Техніка безпеки з БЖД.Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Різновиди ходьби та бігу. |
12.09 |
11.09 |
|
6 |
Техніка безпеки з БЖД.Рухливі ігри та естафети. Дотримання правил гри. |
14.09 |
13.09 |
|
7 |
Техніка безпеки з БЖД.Вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри та естафети для розвитку фізичних якостей. |
18.09 |
15.09 |
|
8 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекс вправ ранкової гімнастики. |
19.09 |
18.09 |
|
9 |
Техніка безпеки з БЖД.Виконання різних ролей в ігрових ситуаціях. Спільні рішення на користь команди. |
21.09 |
20.09 |
|
10 |
Техніка безпеки з БЖД.Рухова та ігрова діяльність під час відпочинку. Позитивний вплив природного середовища на стан здоров’я. |
25.09 |
22.09 |
|
11 |
Техніка безпеки з БЖД.Рухливі ігри під час екскурсій. |
26.09 |
25.09 |
|
12 |
Техніка безпеки з БЖД.Рухливі ігри під час відпочинку. |
28.09 |
27.09 |
|
13 |
Техніка безпеки з БЖД.Різновиди ходьби. Рухливі ігри. |
02.10 |
29.09 |
|
14 |
Техніка безпеки з БЖД.Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри . |
03.10 |
02.10 |
|
15 |
Техніка безпеки з БЖД.Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку. |
05.10 |
04.10 |
|
16 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
09.10 |
06.10 |
|
17 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Рухливі ігри. |
10.10 |
09.10 |
|
18 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
12.10 |
11.10 |
|
19 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
16.10 |
13.10 |
|
20 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
17.10 |
16.10 |
|
21 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
19.10 |
18.10 |
|
22 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекс фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики. |
30.10 |
20.10 |
|
23 |
Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
31.10 |
30.10 |
|
24 |
Техніка безпеки з БЖД.Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
02.11 |
01.11 |
|
25 |
Техніка безпеки з БЖД.Виконання різних ролей в ігрових ситуаціях. Дотримання правил гри. |
06.11 |
03.11 |
|
26 |
Техніка безпеки з БЖД.Рухова та ігрова діяльність. Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг. |
07.11 |
06.11 |
|
27 |
Техніка безпеки з БЖД.Рухова та ігрова діяльність. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку. |
09.11 |
08.11 |
|
28 |
Техніка безпеки з БЖД.Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
13.11 |
10.11 |
|
29 |
Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
14.11 |
13.11 |
|
30 |
Техніка безпеки з БЖД.Біг із високим підніманням стегна. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
16.11 |
15.11 |
|
31 |
Техніка безпеки з БЖД.Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
20.11 |
17.11 |
|
32 |
Техніка безпеки з БЖД.Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
21.11 |
20.11 |
|
33 |
Техніка безпеки з БЖД.Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
23.11 |
22.11 |
|
34 |
Техніка безпеки з БЖД.Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
27.11 |
24.11 |
|
35 |
Техніка безпеки з БЖД.Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
28.11 |
27.11 |
|
36 |
Техніка безпеки з БЖД.Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри. |
30.11 |
29.11 |
|
37 |
Техніка безпеки з БЖД.Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі. |
04.12 |
01.12 |
|
38 |
Техніка безпеки з БЖД.Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки. |
05.12 |
04.12 |
|
39 |
Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами. |
07.12 |
06.12 |
|
40 |
Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою.Крок польки. |
11.12 |
08.12 |
|
41 |
Техніка безпеки з БЖД.Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики. |
12.12 |
11.12 |
|
42 |
Техніка безпеки з БЖД.Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування. |
14.12 |
13.12 |
|
43 |
Техніка безпеки з БЖД.Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. |
18.12 |
15.12 |
|
44 |
Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг. |
19.12 |
18.12 |
|
45 |
Техніка безпеки з БЖД.ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. |
21.12 |
20.12 |
|
46 |
Техніка безпеки з БЖД. Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. |
25.12 |
22.12 |
|
47 |
Техніка безпеки з БЖД. Повторення вивченого за семестр
|
26.12 |
25.12 |
|
48 |
Техніка безпеки з БЖД. Систематизація знань, умінь і навичок за семестр |
28.12 |
27.12 |
|
49 |
Техніка безпеки з БЖД. Підсумковий урок за семестр
|
|
29.12 |
|
1