Календарно-тематичне планування: WIDER WORLD 1 5 клас (Семестр 1)
|
||||
Тема 1: STARTER UNIT Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі |
||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|
|
|
Розкажи мені про себе Subject pronouns to be |
Знаннєвий компонент формулює власну позицію; вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж. Ціннісний компонент Аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності. Діяльнісний компонент Усвідомлює позитивні аспекти знання англійської мови у повсякденному житті. |
|
|
|
Хто твій найкращий друг? Possessive adjectives |
|
|
|
|
Це мої речі! Plural nouns |
|
|
|
|
Знайомтесь – мій клас Imperatives |
|
|
|
|
Коли твій День народження? |
|
|
|
|
Котра година? |
|
|
|
|
Проектна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
Наскрізні змістові лінії |
||||
Громадянська відповідальність |
демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|||
Здоров’я і безпека |
наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|||
Підприємливість та фінансова грамотність |
розповідає про доцільне використання кишенькових грошей
|
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
пояснювати залежність людини від природніх ресурсів; обговорювати природні і погодні явища; |
Тема 2: PEOPLE ARE PEOPLE Тематика ситуативного спілкування: Я та моя сім’я |
||||
№ |
Дата |
Примітки |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності. |
|
|
|
Словникова робота |
Знаннєвий компонент ініціює усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; Ціннісний компонент Аналізує можливості використання набутої компетентності в інших сферах діяльності. Діяльнісний компонент співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою. |
|
|
|
Моє родинне дерево |
|
|
|
|
Як виглядає твоя родина? Possessive case |
|
|
|
|
А ти на що здатний? Modal verbs: can |
|
|
|
|
Різні образи однієї людини |
|
|
|
|
Запрошую до мене в гості! have got |
|
|
|
|
Розкажи про свою сім’ю, друже. have got |
|
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
Ти любиш модно одягатись? |
|
|
|
|
Приємно з вами познайомитись. |
|
|
|
|
Хто твій герой? |
|
|
|
|
Назви якомога більше національностей. |
|
|
|
|
Де живуть твої родичі? |
|
|
|
|
Ти можеш запам’ятати 30 чисел? |
|
|
|
|
Геніальні діти |
|
|
|
|
Проект: Геніальні діти з України |
|
|
|
|
Натюрморт у сучасному мистецтві |
|
|
|
|
Проект: Сучасні українські митці |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Підведення підсумків І сепестру |
|
Наскрізні змістові лінії |
||||
Громадянська відповідальність |
демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|||
Здоров’я і безпека |
розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|||
Підприємливість та фінансова грамотність |
демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок; планувати власне життя; |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність |