Календарне планування 4-Б клас 2020-2021 н.р. ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування 4-Б клас 2020-2021 н.р. ІІ семестр Автор: Оксана Карпюк
Перегляд файлу

Календарне планування 4-Б клас 2020-2021н.р. ІІ семестр

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

 

Лексика

 

Фонетика

Граматика

Тема 4Природа інавколишнєсередовище( 9 год.)

На кінець теми учні повинні вміти розуміти мовлення у повільному темпі, розуміти короткі повідомлення, описувати свій клас,

висловлювати своє ставлення до природи.

Висловлюється про важливістьдопомогитваринам та збереженняприроди.

Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

 

Погода в різні пори року

Itisfrosty.

Inwinteritisusuallysnowy

wet, foggy, muddy, frosty, leaf-leaves

[f],[v]

Неозначені речення.

ex.3a-p.98

ex.1,5-p.98-99

ex.3b, 4 -p.99

ex.2-p.98

 

 

Природа восени

ItwaswarminSeptember.

Rome, Kyiv, Paris, London

[r],[p]

 

ex.1,2-pp.100-101

ex.4-p.102

ex.3-p.101

 

 

 

Природа взимку

 

ex.1-p.103

[i],[i:]

Past Simple Tense

ex.2, Remember!-pp.103-105

ex.1,3-pp.103-104

 

 

 

 

Порівняння погоди

It’s hotter in August than in May.

 

 

Comparative degree of simple adjectives.

Remember!ex.2-pp.106-107

ex.5-p.108

 

ex.3-p.107

 

 

Природа в різних місцях світу

 

 

[ou],[o]

Superlativedegreeofsimpleadjectives

ex.2, Remember! ex.4-pp.109 -111

 

ex.1-p.109

ex.3,6-pp.109-111

 

 

 

Різні місця світу

It often rains there.

ex.1-p.112

 

 

ex.2,3a,4,5-pp.112-114

ex.1-p.112

ex.3b,6,7-pp.113-115

 

 

 

Навколишнє

середовище

 

ex.1-p.116

 

Множинаіменників.

ex.2-p.116

ex.1,5-pp.116,118

 

ex.4-p.117

 

 

 

 

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

 

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

 

На фермі

 

ex.1-p.119

[a],[a:]

Comparative degree of complex adjectives.

ex,2, Remember!ex.5-pp.119-121

ex.1-p.119

 

ex.3,4-pp.120-121

 

 

 

Дикі тварини

 

 

 

Superlativedegreeofcomplexadjectives

ex.2, Remember! ex.3,4-pp.122-124

ex.1-p.122

ex.5,6-p.125

 

Тема 5

Я, моя сім’яі друзі(Місцепроживання). Помешкання(9 год.)

На кінець теми учні повинні вміти робити короткі повідомлення, короткий переказ почутого, прочитаного повідомлення,

читати і розуміти нескладні тексти,виконати проектну роботу.

 

 

 

 

Помешкан-ня

There is a … in the corner

ex.1-p.128

 

Prepositionsofplace.

ex.2,3-pp.128-129

ex.1-p.128

 

ex.4-p.129

Оцінюєвласнівчинки та вчинкиінших людей.

Виявляєвідповідальнеставлення до власногоздоров’я.

Розумієнеобхідністьдотриманнячистоти та порядку у власномупомешканні.

 

 

Англійські будинки

 

ex.1-p.130

 

 

ex.2-pp.130-131

ex.1-p.130

ex.3,4-p.131

 

 

 

Моє місце про-живання

What’s your address?

ex.1-p.132

 

 

ex.2, Remember!-pp.132-133

ex.1-p.132

 

ex.2-p.90

 

 

Лондон

 

ex.1-p.134

[s],[z]

 

ex.2-pp.134-135

ex.1,4-pp.134,136

 

ex.3-p.136

 

 

Життя у місті

 

 

 

Thereis … / Thereare …

 

ex.1-p.137

ex.2,3,4-pp.137-138

ex.3-p.95

 

 

Моя вулиця

Where is a food shop?

ex.1-p.139

 

Prepositionsofplace

ex.2,3-pp.139-140

ex.1-p.139

ex.4,5-pp.141-142

 

 

 

На вулиці

 

 

ex.1-p.143

 

 

ex.3a,b-p.144

ex.1,2-p.143

ex.4-p.145

 

 

 

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

 

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

 

Прогулянка містом

Godownthisstreet.

ex.1-p.146

 

Imperatives

ex.4-p.148

ex.1-p.146

ex.2,3-pp.146-147

 

 

 

 

Ідеальне помешкання

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

Проектна робота

Тема 6Подорож(8 год.)

На кінець теми учні повинні вміти складати невеликі діалоги, брати участь у обговорюванні,

читати і розуміти основний зміст тексту, оформлювати листівку.

 

 

 

Засоби пересування

I go to school by bus / on foot.

 

 

Comperatives and superla-tives  of adjectives

ex.1, Remember!ex.2-pp.156-157

 

ex.3,4,6-pp.158-159

ex.5-p.158

Обираєбезпечний шлях пересування.

Обираєоптимальний вид транспорту.

 

 

Подорож поїздом

 

ex.1-p.160

 

ObjectivePronouns

ex.1, Remember!-pp.160-161

 

 

ex.4,5-p.162

 

 

Як ми подорожу-ємо

 

ex.1-p.163

 

TheRevisionofTenses

ex.2,3,4 Remember!-pp.163-165

ex.1-p.163

 

ex.3-p.113

 

 

Розклад руху потягів

How did you get to …?

ex.1-p.166

 

 

ex.2,4-pp.166-168

ex.1-p.166

ex.3,5-pp.167-168

 

 

 

Подорож літаком

 

ex.1-p.169

 

 

ex.3, Remember! ex.5-pp.170-172

ex.1-p.169

ex.2,4,6,7-pp.169-170,173

 

 

 

Подорож по Лондону

 

ex.1-p.174

 

 

ex.1, Remember,2,3,Remember!,ex.4a-pp.174-178

 

ex.4b-p.178

 

 

 

Подорожі

 

 

 

 

ex.3-pp.179-180

ex.2-p.179

ex.1,4,5-pp.179-180

 

 

 

ПодорождоНью-Йорку

 

 

 

 

 

ex.1-p.181

ex.1,2,3,4-pp.181-183

 

 

 

 

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

 

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

 

Погода сьогодні

 

 

 

 

ex.3-p.127

ex.1,2-p.126

 

 

 

 

 

Природа

 

 

 

 

Контрольна робота: читання

 

Виконаннялексичнихвправ

 

 

 

 

Вулиці мого міста

 

 

 

 

ex.1-p.152

 

ex.1,2-p.152-153

 

 

 

 

Моє рідне місто

 

 

 

 

 

 

ex.4-p.155

Контрольна робота: письмо

 

 

 

Київ

 

 

 

 

ex.3-p.154

 

Віповіді на питання

 

 

 

 

Подорожі

 

 

 

 

 

Контрольна робота: аудіювання

ex.1-p.186

 

 

 

 

Подорож морем

 

 

 

 

ex.3-p.187

 

 

Виконання граматич-них вправ

 

 

 

Цікава подорож

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота: говоріння

Складен-ня кросворд-дів

 

 

 

Літні канікули

Урок-

гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
9 січня 2021
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку