Календарне планування 4-Б клас 2020-2021н.р. ІІ семестр
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
Тема 4Природа інавколишнєсередовище( 9 год.) На кінець теми учні повинні вміти розуміти мовлення у повільному темпі, розуміти короткі повідомлення, описувати свій клас, висловлювати своє ставлення до природи. |
Висловлюється про важливістьдопомогитваринам та збереженняприроди. Цінує та бережливо ставиться до природи. |
||||||||||
|
|
Погода в різні пори року |
Itisfrosty. Inwinteritisusuallysnowy |
wet, foggy, muddy, frosty, leaf-leaves |
[f],[v] |
Неозначені речення. |
ex.3a-p.98 |
ex.1,5-p.98-99 |
ex.3b, 4 -p.99 |
ex.2-p.98 |
|
|
|
Природа восени |
ItwaswarminSeptember. |
Rome, Kyiv, Paris, London |
[r],[p] |
|
ex.1,2-pp.100-101 |
ex.4-p.102 |
ex.3-p.101 |
|
|
|
|
Природа взимку |
|
ex.1-p.103 |
[i],[i:] |
Past Simple Tense |
ex.2, Remember!-pp.103-105 |
ex.1,3-pp.103-104 |
|
|
|
|
|
Порівняння погоди |
It’s hotter in August than in May. |
|
|
Comparative degree of simple adjectives. |
Remember!ex.2-pp.106-107 |
ex.5-p.108 |
|
ex.3-p.107 |
|
|
|
Природа в різних місцях світу |
|
|
[ou],[o] |
Superlativedegreeofsimpleadjectives |
ex.2, Remember! ex.4-pp.109 -111
|
ex.1-p.109 |
ex.3,6-pp.109-111 |
|
|
|
|
Різні місця світу |
It often rains there. |
ex.1-p.112 |
|
|
ex.2,3a,4,5-pp.112-114 |
ex.1-p.112 |
ex.3b,6,7-pp.113-115 |
|
|
|
|
Навколишнє середовище |
|
ex.1-p.116 |
|
Множинаіменників. |
ex.2-p.116 |
ex.1,5-pp.116,118 |
|
ex.4-p.117 |
|
|
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||||||
|
|
На фермі |
|
ex.1-p.119 |
[a],[a:] |
Comparative degree of complex adjectives. |
ex,2, Remember!ex.5-pp.119-121 |
ex.1-p.119 |
|
ex.3,4-pp.120-121 |
|
||||
|
|
Дикі тварини |
|
|
|
Superlativedegreeofcomplexadjectives |
ex.2, Remember! ex.3,4-pp.122-124 |
ex.1-p.122 |
ex.5,6-p.125 |
|
|||||
Тема 5 Я, моя сім’яі друзі(Місцепроживання). Помешкання(9 год.) На кінець теми учні повинні вміти робити короткі повідомлення, короткий переказ почутого, прочитаного повідомлення, читати і розуміти нескладні тексти,виконати проектну роботу.
|
|
||||||||||||||
|
|
Помешкан-ня |
There is a … in the corner |
ex.1-p.128 |
|
Prepositionsofplace. |
ex.2,3-pp.128-129 |
ex.1-p.128 |
|
ex.4-p.129 |
Оцінюєвласнівчинки та вчинкиінших людей. Виявляєвідповідальнеставлення до власногоздоров’я. Розумієнеобхідністьдотриманнячистоти та порядку у власномупомешканні. |
||||
|
|
Англійські будинки |
|
ex.1-p.130 |
|
|
ex.2-pp.130-131 |
ex.1-p.130 |
ex.3,4-p.131 |
|
|||||
|
|
Моє місце про-живання |
What’s your address? |
ex.1-p.132 |
|
|
ex.2, Remember!-pp.132-133 |
ex.1-p.132 |
|
ex.2-p.90 |
|||||
|
|
Лондон |
|
ex.1-p.134 |
[s],[z] |
|
ex.2-pp.134-135 |
ex.1,4-pp.134,136 |
|
ex.3-p.136 |
|||||
|
|
Життя у місті |
|
|
|
Thereis … / Thereare … |
|
ex.1-p.137 |
ex.2,3,4-pp.137-138 |
ex.3-p.95 |
|||||
|
|
Моя вулиця |
Where is a food shop? |
ex.1-p.139 |
|
Prepositionsofplace |
ex.2,3-pp.139-140 |
ex.1-p.139 |
ex.4,5-pp.141-142 |
|
|||||
|
|
На вулиці
|
|
ex.1-p.143 |
|
|
ex.3a,b-p.144 |
ex.1,2-p.143 |
ex.4-p.145 |
|
|||||
|
|
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||||||
|
|
Прогулянка містом |
Godownthisstreet. |
ex.1-p.146 |
|
Imperatives |
ex.4-p.148 |
ex.1-p.146 |
ex.2,3-pp.146-147 |
|
|
||||
|
|
Ідеальне помешкання |
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
Проектна робота |
|||||
Тема 6Подорож(8 год.) На кінець теми учні повинні вміти складати невеликі діалоги, брати участь у обговорюванні, читати і розуміти основний зміст тексту, оформлювати листівку. |
|
||||||||||||||
|
|
Засоби пересування |
I go to school by bus / on foot. |
|
|
Comperatives and superla-tives of adjectives |
ex.1, Remember!ex.2-pp.156-157 |
|
ex.3,4,6-pp.158-159 |
ex.5-p.158 |
Обираєбезпечний шлях пересування. Обираєоптимальний вид транспорту. |
||||
|
|
Подорож поїздом |
|
ex.1-p.160 |
|
ObjectivePronouns |
ex.1, Remember!-pp.160-161 |
|
|
ex.4,5-p.162 |
|||||
|
|
Як ми подорожу-ємо |
|
ex.1-p.163 |
|
TheRevisionofTenses |
ex.2,3,4 Remember!-pp.163-165 |
ex.1-p.163 |
|
ex.3-p.113 |
|||||
|
|
Розклад руху потягів |
How did you get to …? |
ex.1-p.166 |
|
|
ex.2,4-pp.166-168 |
ex.1-p.166 |
ex.3,5-pp.167-168 |
|
|||||
|
|
Подорож літаком |
|
ex.1-p.169 |
|
|
ex.3, Remember! ex.5-pp.170-172 |
ex.1-p.169 |
ex.2,4,6,7-pp.169-170,173 |
|
|||||
|
|
Подорож по Лондону |
|
ex.1-p.174 |
|
|
ex.1, Remember,2,3,Remember!,ex.4a-pp.174-178 |
|
ex.4b-p.178 |
|
|||||
|
|
Подорожі |
|
|
|
|
ex.3-pp.179-180 |
ex.2-p.179 |
ex.1,4,5-pp.179-180 |
|
|||||
|
|
ПодорождоНью-Йорку |
|
|
|
|
|
ex.1-p.181 |
ex.1,2,3,4-pp.181-183 |
|
|||||
|
|
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
|
|
Погода сьогодні |
|
|
|
|
ex.3-p.127 |
ex.1,2-p.126 |
|
|
|
|
|
Природа |
|
|
|
|
Контрольна робота: читання |
|
Виконаннялексичнихвправ |
|
|
|
|
Вулиці мого міста |
|
|
|
|
ex.1-p.152 |
|
ex.1,2-p.152-153 |
|
|
|
|
Моє рідне місто |
|
|
|
|
|
|
ex.4-p.155 |
Контрольна робота: письмо |
|
|
|
Київ |
|
|
|
|
ex.3-p.154 |
|
Віповіді на питання |
|
|
|
|
Подорожі |
|
|
|
|
|
Контрольна робота: аудіювання |
ex.1-p.186 |
|
|
|
|
Подорож морем |
|
|
|
|
ex.3-p.187 |
|
|
Виконання граматич-них вправ |
|
|
|
Цікава подорож |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота: говоріння |
Складен-ня кросворд-дів |
|
|
|
Літні канікули |
Урок- |
гра |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|