№п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексиний мате-ріал |
Грама-тичний мате-ріал |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть годин |
До-маш-нє зав-дання |
При-мітка |
||||||||||||||||||||||||||||
Го-во-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання).(12 год) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Давайте знайомитисяПовторення алфавіту. |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Розпові-дає про розподіл обов’яз-ків у родині. Наводить приклаи взаємо-допоги членів родини. Пояснює вибір особис-тих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обгово-рює особли-вості взаємодії особистості та групи. Порівнює безносе-реднє спілку-вання з віртуаль-ним. Планує тракто-рію власного життя. Форму-лює особисті ціннісні пріоріте-ти. |
Аргументує не обхід-ність дотри-мання особистої гігієни. Демонст-рує розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє не обхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Форму-лює правила безпеки онлайн- спілку-вання. Прогно-зує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Демонст-рує розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне вико рис-тання кишенько-вих грошей. |
Summer, meet, Is/are/am |
Артикль: означений
|
Ex.1,p.6 Ex.4,p.7 |
|
Ex.2,p.6-7 |
Ex.3,p.7 |
1 |
Ex.5,p.7 письмово
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Знову до школи. Введення ЛО.
|
On,under,behind,next to, between |
Артикль: неозначений
|
Ex.1,2,3,p.8-9 |
|
Ex.3,4,p.9 |
Ex.4,p.9 |
1 |
Ex.5а,p.9 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Знайомство з родиною Паркерів. Читання тексту. |
Younger, Elder/older An uncle, an aunt, a nephew, a niece |
|
Ex.1а,p.10
|
Ex.3,p.11 |
Ex.1,p.10 |
Ex.2,p.10-11 Ex.4,p.11 |
1 |
Ex.5,p.11
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Містер та Місіс Паркери. Введення ЛО. |
Handsome, Good-looking, Elegant, pretty |
|
Ex.1,p.12 Ex.4,p.13 |
Text “My friend’s family” + test |
Ex.3,p.12 Ex.5а,p.13 |
Ex.4,p.13 |
1 |
Ex.5б,p.13 Письмово скласти 6 власних речень |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Полі, Енді та їхня 6родина. Активізація ЛО |
|
|
Ex.1,p.13 Ex.3,p.14 |
|
Ex.3,4,p.14 |
Ex.2,p.14 |
1 |
Ex.5,p.14
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
У місті. Робота з новими лексичними одиницями.
|
A city, a town, a village, an avenue, a street, a lane
|
|
Ex.2,p.15
|
|
Ex.3,p.16
|
Ex.4,p.16
|
1 |
Ex.5а,p.16 Письмово заповнити пропуски у реченнях |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Розповідь бабусі про містечко Колчестер. Present SimpleTense. |
Deep, shallow, narrow, a castle |
Present Simple Tense. |
Ex.1b,p.17 Ex.4,p.18 |
Ex.3,p.17 |
Ex.1а,p.17 Ex.2,p.17 |
|
1 |
Ex.5b,p.18
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Минуле міста та сьогодення. Past Simple Tense |
Longer, smaller, bigger, wider, narrower, cleaner, dirtier, deeper, shallower |
Past Simple Tense |
Ex.4,p.20 |
Ex.2,p.19
|
Ex.1,p.19 |
Ex.3,p.19 |
1 |
Ex.5,p.20
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Минуле міста та сьогодення Києва. Ступені порівняння прикметників. |
A shop, Traffic, The traffic lights |
Ступені порівняння прикметників. |
Ex.4,p.22 |
Ex.2,p.21
|
Ex.1b,p.21 |
Ex.3,p.22 |
1 |
Ex.5,p.22
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Моє місто. Ступені порівняння прикметників |
Правила написання листа. |
Ступені порівняння прикметників. |
Ex.1,p.22 Ex.4,p.24 |
|
Ex.2,p.23 |
Ex.3,p.23 |
1 |
Exx.5,p.24
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Мої враження від міста. Активізація ЛО |
Was/ wasn’t Were/ weren’t |
Past Simple Tense |
Ex.1,p.24 Ex.3,p.25 |
Text “My friend” + test |
Ex.4,p.25 |
Ex.2, p.24-25 |
1 |
Ex.4,p.26 Письмово заповнити пропуски у тексті дієсловами |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Узагальнен-ня знань учнів. |
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Помешкання. (7 год) |
|
Узагальнення знань учнів. |
|
|
|
|
Порядок слів у реченні |
Ex.1 p.24 Ex.3,4 p.25 |
Запитання однокласників та вчителя |
Ex.2 p.24 |
Ex.6 p.25 |
Повторити ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Де я живу? Робота з новими лексични-ми одиницями.
|
|
|
|
|
A balcony, fruit, vegetable, garden |
There is/are… |
Ex.3,p.28 |
Ex.2,p.27 |
Ex.1,p.27 Ex.4,p.28 |
Ex.3,p.28 |
1 |
Ex.5,p.28-29 Описати про місто, де ти живеш |
|
|||||||||||||||||||||||||
14 |
|
У кімнаті Паркерів. Читання тексту. |
A square table, In the middle of, an arm-chair, a carpet, a picture, a TV-set, in the corner, a bedside table, a wardrobe, a mirror, keep |
Займенники:особові,присвійні, вказівні |
Ex.1а,p.29 Ex.3-4,p.30 Ex.4,p.32 |
Ex.3,p.30 |
Ex.1а,p.29 Ex.2,p.29 Ex.2,p.31-32 |
Ex.1b,p.29 Ex.1,p.31 Ex.3,p.32 |
1 |
Ex.5,pp.30-31
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
На кухні. Введення ЛО. |
A cooker, a fridge, a dishwasher, a microwave oven, a cupboard |
|
Ex.4,p.34 |
Ex.3,p.33
|
Ex.2,p.33 |
Ex.1,p.32 |
1 |
Ex.5,p.34
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Обов’язки по дому. Робота з новими лексичними одиницями.
|
Household chores, feed the cat, vacuum the mat, clean the room. |
|
Ex.2,p.35 Ex.3аb,p.35-36 |
|
Ex.3b,p.36 |
Ex.1,p.34-35 |
1 |
Ex.5,p.36
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Обов’язки по дому. Доповнення діалогів. |
…helping about the house now (at the moment) |
|
Ex.1,2,p.37 Ex.4,p.38 |
Text “ At my granny’s house” +test |
Ex.1,2,p.37 |
Ex.3,p.38 |
1 |
Ex.5,p.38 Написати питання до поданих речень |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
У будинку. Present Simple Present Continuous
|
|
Present Simple Present Continuous |
Ex.3-4,p.39-40 |
|
Ex.2,p.39 Ex.4,p.40 |
Ex.1,2,p.38-39 |
1 |
Ex.5,p.40 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Узагальнення знань учнів. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Відпочинок та дозвілля. (7 год) |
Урок проектних робіт з теми. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Вільний час. Present Continuous Tense. |
Пояснює необхід-ність прибиран-ня за собою під час відпочин-ку, наводить приклади з власного досвіду. |
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користуван-ня громадським транспортом. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
Freetime, hobby, playthemusical instruments, take photos, paint/draw, make things |
Present Simple Present Continuous |
Ex.3а,b,p.41-42 |
Ex.2,p.41 |
Ex.4,p.42 |
Ex.1,p.41 |
1 |
Ex.5,p.43Написати 6 речень про своє хобі |
|
|||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Вільний час Паркерів. Present Continuous Tense. |
He/she likes…I like… |
Present Simple Present Continuous |
Ex.1,p.43Ex.4,p.44 |
Ex.3,p.43-44 |
Ex.2,p.43 |
|
1 |
Ex.5,p.44
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Хобі. Введення ЛО. |
A cartoon, a quiz, the news, sports programmе,a football match |
|
Ex.1b,p.46 Ex.4,p.47 |
|
Ex.2,3,p.46-47 |
Ex.1а,p.46 |
1 |
Ex.2,p.46
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Улюблена телевізійна програма. Читання тексту. |
Football matches, cartoons |
|
Ex.1,p.47 Ex.2,4,p.48 |
Text “On Friday” + test |
Ex.1,3,p.47 |
|
1 |
Ex.5,p.48 Написати 6-7 речень про улюблену ТВ програму |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Хобі моїх друзів. Past Simple Tense. |
Chess, table tennis, volleyball |
Past Simple Tense. |
Ex.2,p.49 Ex.3,p.51-52 |
Ex.4,p.50
|
Ex.1b,p.49 Ex.3,p.49-50
|
Ex.1а,p.48 Ex.3,p.49-50 Ex.4,p.52 |
1 |
Ex.5,p.50
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Розваги у вільний час. Past Simple Tense. |
|
Past Simple Tense. |
Ex.2,p.53
|
Ex.2,p.51 |
Ex.1,p.53 Ex.4b,p.54
|
Ex.3,p.53-54 Ex.4,p.54
|
1 |
Ex.5,p.55
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Узагальнен-ня знань учнів. |
|
|
|
|
|
|
1 |
Ex.5,p.56
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
1 |
Повтори-ти л.м. з теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
1 |
Повтори-ти г.м. з теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторення The Present Simple |
|
|||||||||||||||||||||||||||||