Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі
( 3 години)
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
||||
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||
Тема 1. Шкільне життя. (11 год.) |
|||||||||
1. |
|
Знову до школи. Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу. |
повторення |
|
|
впр.1 с.6 |
впр.2 с.7 |
впр.3 с.7 |
Формування відповідального ставлення до громади і суспільства., усвідомлення власних прав і обов’язків, уміння співпрацювати та приймати спільні рішення |
2. |
|
Я і мої друзі Складання запитань для діалогів. Вживання займенників. |
|
повторення |
|
|
впр.3 с.8 |
впр.4 с.9 |
|
3. |
|
Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
she – her he - his |
Впр.1 с.8 |
впр.2 с.8 |
розповідь про себе |
Впр.4 с.8 |
|
4. |
|
Що у портфелі. Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має… |
ЛО уроку |
He’s got a .. |
Впр.1 с.9 |
Впр.3 с.9 |
діалог |
Написати, які речі є у портфелі |
|
5. |
|
Мої шкільні приладдя Повторення назв шкільного приладдя. |
ЛО уроку |
My pen is... |
|
Впр.4 с.9 |
|
|
|
6. |
|
Представлення друзів. Розігрування ситуації «Знайомство». |
ЛО уроку |
I’m… This is… |
Впр.1 с.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.3 с.10 |
Впр.2 с.10 Впр.4 с.10 |
|
7. |
|
Назви країн та національностей. Звідки ти? Виготовлення візитної картки.
|
countries |
I am from… |
Впр.3 с.11 |
Впр.1 с.11 |
Впр.4 с.11 Впр.3 с.11
|
Впр.2 с.11 |
|
8. |
|
Шкільні події |
ЛО уроку |
I’m… This is… |
Впр.1 с.6 (AB) |
Впр.1,2 с.7(AB) |
Впр.1,2 с.7(AB) |
Впр.2 с.6(AB) |
|
9. |
|
Класні події |
ЛО уроку |
I am from… |
Впр.1,3 с.5(AB) |
|
|
Впр.1,2 с.(AB) |
|
10. |
|
Діагностувальна робота з теми «Шкільне життя» |
|
||||||
11. |
|
Шкільні прелмети. Повторення вивченого лексичного матеріалу |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|
|
Тема 2. Відпочинок і дозвілля. (13 год.) |
|||||||||
12 |
|
Мої уподобання. Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей. |
Впр.2 с.12 favourite |
My favourite .. |
Впр.1 с.12 |
Впр.1 с.12 |
Впр.4 с.12 |
Впр.3 с.12 |
Уміння співпрацювати та приймати спільні рішення, формування безпечного життєвого середовища та основ здорового способу життя, розуміння правил безпечної поведінки |
13. |
|
Улюблені ігри дітей. Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників. |
ЛО уроку |
we – our they – their |
Впр.1 с.13 |
|
Впр.3 с.14 Впр.4 с.14 |
Впр.2 с.14 |
|
14. |
|
Як ми проводимо свій час. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
early, after, before… |
always usually never |
Впр.3 с.16 |
Впр.5 с.16 |
впр.2 с.15 Впр.1b с.15
|
Впр.4 с.16 |
|
15. |
|
Уподобання однокласників. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
с.17 |
does not |
Впр.2 с.17 |
|
Впр.1 с.17 |
діалог |
|
16. |
|
Моє хобі. Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. |
Впр.1 с.18 |
be fond of be interested in |
Впр.1 с.19 |
Впр.1 с.18 |
Впр.3 с.19 |
Впр.2 с.18 |
|
17. |
|
Хобі моєї родини. Складання розповіді |
ЛО уроку |
Be good at |
Впр.1 с.19 |
|
Впр.2 с.18 |
Впр.4 с.18 |
|
18. |
|
Колекціонування. Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів. |
Впр.1,3 с.20-21 |
to act – actor |
Впр.3 с.20-21 |
Впр.1 с.20 |
Впр.4 с.21 |
Впр.5 с.21 |
|
19. |
|
Мій вільний час. Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії. |
Впр.1 с.23 |
Present Continuous Tense |
Впр.1 с.22 |
Впр.2 с.23 |
Впр.2 с.22-23 |
|
|
20. |
|
Позашкільні заняття. Питальне слово – що. |
ЛО уроку |
What |
Впр.1 с.24 |
Впр.2 с.25 |
Впр.2 с.24 |
Впр.3 с.26 |
|
21. |
|
Мій відпочинок. Виконання лексичних вправ. |
Впр.1 с.27 |
типи запитань |
Впр.2 с.27 |
|
Впр.3 с.27-28 |
Впр.4 с.28
|
|
22. |
|
Улюблені дитячі герої |
|
|
|
Впр.1с.21(AB) |
Впр.1 с.20(AB) |
Впр.2 с.20(AB) |
|
23. |
|
Діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля»
|
|
||||||
24. |
|
Мої повсякденні заняття. Читання текстів, відповіді на запитання. |
|
|
Впр.5 с.30 |
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
Тема 3. Помешкання. (10 год.) |
|||||||||
25. |
|
Моє місце проживання. Введення лексики. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
Впр.1 с.33 |
there is/are |
Впр.1 с.32 |
Впр.1 с.33 |
Впр.2 с.32 |
Впр.3 с.32 |
Формування відповідальності, усвідомлення дитиною власних прав і обов’язків, уміння співпрацювати та приймати спільні рішення, розуміння правил безпечної поведінки. |
26. |
|
Мій будинок. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
ЛО уроку |
There is/are |
Впр.2 с.33 |
діалог |
|
Впр.3 с.33 |
|
27. |
|
Кухня – улюблене місце родини. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи. |
Впр.1 с.34 |
Can |
Впр.2 с.34 |
Впр.1 с.34 |
розповідь |
Впр.4 с.34 |
|
28. |
|
Назви меблів у моїй кімнаті. Складання речень за зразком. |
Впр.1 с.35 |
There is There are |
Впр.3 с.35-36 |
Впр.2 с.35 |
Впр.4 с.36 |
Впр.6 с.36 |
|
29. |
|
Кімната моєї мрії. Складання письмової розповіді по темі. Вживання прийменників місця. |
ЛО уроку |
in the corner,… |
Впр.4 с.37 |
Впр.1 с.37 |
Впр.2 с.37 |
Впр.5 с.37 |
|
30. |
|
Моє місто. Ступені порівняння прикметників. |
ЛО уроку |
big-bigger |
Впр.3 с.39 |
Впр.1 с.38-39 |
Впр.2 с.38 |
Впр.4 с.39 |
|
31. |
|
Моя вулиця та сусіди. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
neighbour bakery |
let me tell you |
Впр.2 с.40 |
Впр.1 с.40 |
Впр.3 с.40 |
|
|
32. |
|
Назви споруд. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком. |
gallery, theatre, circus,… |
Is there a …? Where is the…? |
Впр.2 с.41 Впр.2 с.42 |
Впр.1 с.41 Впр.1 с.42 |
Впр.3,4 с.41 |
|
|
33. |
|
Діагностувальна робота з теми «Помешкання» |
|
||||||
34. |
|
Дім англійців. Контроль тексту для домашнього читання. |
|
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
|
|
Тема 4. Свята та традиції. (13 год.) |
|||||||||
35. |
|
Свята та дати їх відзначення. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники. |
Easter, New Year |
The Numerals |
Впр.2 с.52
|
Впр.1 с.52 Впр.1 с.53 |
Впр.3 с.53 |
діалог |
Сприймає формуванню основ відповідального ставлення до громади і суспільства, формування толерантного ставлення до інших, розуміння правил безпечної поведінки. |
36. |
|
Моє улюблене свято. Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ. |
pillow, visit, celebrate |
The Numerals |
Впр.2 с.53 |
Впр.4 с.53 |
діалоги |
Впр.4 с.52 |
|
37. |
|
Напередодні Різдва. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
fireplace stocking |
Present Simple |
Впр.2 с.54 |
Впр.1 с.54 |
Впр.4 с.55 |
Впр.3 с.54-55 |
|
38. |
|
Завтра неділя. Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи. |
|
Future Simple |
Впр.1 с.56 |
|
|
Впр.2 с.56
|
|
39. |
|
День народження Джіма.Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
party invite fancy-dress |
|
Впр.2 с.56 |
Впр.2 с.57 |
|
Впр.3 с.56 |
|
40. |
|
День народження – особливий деньЧитання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники. |
special |
twenty – ninety |
Впр.2 с.58 |
Впр.1 с.68 |
Впр.4 с.58 |
Впр.3 с.58 |
|
41. |
|
Похід за покупками. Список покупок. Складання запитань за таблицею. |
apple pie fridge |
Will you ..? |
Впр.2 с.59 |
Впр.1 с.59 |
Впр.4 с.59 |
Впр.3 с.59 |
|
42. |
|
Назви продуктів та їх пакування.Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками. |
bar, pack, bottle, jar, bag, carton |
There is some.. |
Впр.4 с.60 |
Впр.1 с.60 |
Впр.2 с.60 |
речення за малюнками |
|
43. |
|
Грошові одиниці Великобританії. Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки. |
money a litre of half a kilo of |
How many How much |
Впр.1 с.61 |
Впр.1 с.62 |
Впр.2 с.62 |
Впр.2 с.61 |
|
44. |
|
У магазині. Розігрування ситуації. Лексико-граматичні вправи.
|
need |
How many How much |
Впр.1 с.62 |
Впр.4 с.62 |
ситуація |
|
|
45. |
|
Святкування в кафе
|
party invite
|
How many How much |
|
|
Рольова гра |
Проєктна робота |
|
46. |
|
Діагностувальна робота з теми «Свята та традиції» |
|
||||||
47. |
|
Наближається Новий рік. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді. |
|
повторення |
Впр.1 с.66 |
|
Впр.2 с.66 Впр.3 с.66 |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
48. |
|
Найкраще свято. Урок-гра |