Календарно-тематичне планування з німецької мови для учнів 6 класу Нової Української Школи (2023-2024 н.р.)
(2 год. на тиждень, І семестр)
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 100-150 слів |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 40-50 слів
|
5-6 речень
|
І семестр
«Neue Bekanntschaften. Нові знайомства»
№ з/п |
Тематика
Очікуваний результат
|
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
||||||||||
Тема 1 Люди, які мене оточують.
Очікувані результати: - розуміти прості тексти про родину і друзів, розуміти листування в чаті про професії родичів, розуміти зміст анкет про родину, розуміти дописи однолітків про друзів, розуміти інструкції до етапів проєктної роботи;
- розуміти скоромовки, бесіди про професії членів родини та про родину, розуміти запитання друзів;
- Уміє розповісти про свою родину, однолітка за поданою інформацією, називати деякі професії та місця роботи, розповідати, що роблять представники деяких професій, запитувати про професії та місця роботи, повідомляти, ким працюють мої рідні, розігрувати інтерв’ю про родину й друзів, робити презентації, коментувати різну інформацію, брати участь в іграх і проєктах;
- уміє складати загадки про професії, заповняти анкету про себе, уміє написати короткий текст про свою родину, робить дописи про друзів, охоче готує презентації про своїх друзів.
1. |
|
Родина |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
Die Mutter, der Vater, der Bruder, die Schwester, die Eltern, der Cousin, der Onkel, der Opa, die Oma, die Tante, die Geschwister, die Groβeltern, Haustier, Lieblingsstunde, Lieblingskleidung, Lieblingsessen Mein Name ist…
|
Er – чол.рід sie – жін.рід Herr, Frau |
Впр. 8, с. 8 |
2 |
|
Професії |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 4. Підприємливість і фінансова грамотність |
Der Arzt? Der Backer? Die Bibliothekarin? Der Koch? Die Lehrerin? Die Malerin? Der Musiker? Die Schneiderin? Die Verkäuferin |
Er – чол.рід sie – жін.рід Präsens Er ist… \ Sie ist…. |
Впр. 8, с. 11 |
3 |
|
Професії родичів |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 4. Підприємливість і фінансова грамотність |
Der Bus, das Taxi, der Fahrer, das Landwirt, der Busfahrer, die Journalistin, der Programmierer, der Schauspieler, die Tierärztin |
Складні іменники War \ waren минулий час дієслова sein |
Впр. 9 с. 15 |
4 |
|
Де вони працюють? |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 4. Підприємливість і фінансова грамотність |
Das Büro, das Café, die Klinik, das Friseurstudio, das Feld, die Farm, der Laden, der Supermarkt, das Theater, die Tierklinik |
Wo?+ Dativ im \ in einem In der \ in einer |
Впр. 7 с. 18 |
5 |
|
Мої друзі |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Besser ein guter Freund als Silber und Gold. Kein We gist lang mit einem Freund an der Seite. Kleine Geschenke erhalten die Freundschaft. |
Hast du einen Freund? Wie heiβt dei Freund? Substantive im Dativ |
Впр. 8 с. 21 |
6 |
|
Спільні інтереси |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Fahren, lesen, hören, spielen, gehen, skaten, Trickfilme sehen |
Präpositionen mit Dativ Bei, mit, nach,von, zu |
Впр. 8 с. 25 а,б |
7 |
|
Повторення |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Interessen, Freizeit mit Freunden, nach der Schule Wie viele Personen? Familienglieder, Namen, Alter, Berufe\ Tätigkeiten, Gemeinsame Hobbys |
|
Впр. 5 с. 27 |
Тема 2: Школа - Розуміє прості тексти про школу, листування в чаті або електронною поштою про уроки, інформацію в розкладі уроків, комікс про розпорядок дня однолітка, тексти з порадами щодо вивчення німецької мови, зміст оголошення щодо конкурсу; - Розумію на слух прислів’я, бесіди про уроки, опис школи, повідомлення про час, інтерв’ю про школу мрії; - Уміє сказати, що робимо на уроках, описує школу та приміщення, називає час німецько. Мовою, відповідає на запитання про свій день, розклад уроків, розігрує інтерв’ю за темою, коментує різну інформацію, бере участь у іграх проєктах; - Уміє написати свій розклад уроків, описати школу і день у школі, написати кілька порад щодо вивчення ніфмецької мови, пише листи у відповідь, складає тексти за ілюстраціями |
Домашнє завдання |
|||||
8 |
|
Наша школа |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
der Klassenraum, Der Computerraum, Der Speiseraum, der Sportplatz, die Turnhalle, der Hof, die Aula |
Складні іменники Präpositionen: auf dem, im, in der |
Впр. 7 с. 32 |
9 |
|
Мій шкільний день |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Essen, Aufgaben Machen, in die Schule fahren, mit Freunden telefonieren, nach Hause fahren, Rad\ Roller fahren, Sport machen, Unterricht haben, zu Mittag essen, aufstehen, frühstücken, zurückkommen |
Verben mit trennbaren Präfixe |
Впр.7 с. 35 |
10 |
|
Розклад уроків |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Erdkunde, Geschichte, Kunst, Musik, Biologie, Mathematik, Sport, Ukrainisch |
Ordinalzahlen |
Впр.7 с. 38 |
11 |
|
Улюблені предмети |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
|
Ordinalzahlen |
Впр 7 с. 41 |
12 |
|
На уроці німецької |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Wissen ist Macht. Ohne Fleiβ kein Preis. Man lernt nie aus. Lerne was, so kannst du was, kannst du was, so wirst du was. |
Gern\ nicht gern |
Впр. 7 с. 44 |
13 |
|
Школа мрії |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Basteln, diskutieren, laufen, lernen, malen, rechnen, schreiben, singen, sprechen, tanzen, turnen |
Präsens |
Впр. 8 с. 47 |
14 |
|
Повторення |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Vorschlag\ Vorschläge |
Imperativ |
Впр. 7 с. 50 |
Тема 3: Наше дозвілля - Розуміє прості тексти про дозвілля й спорт, листування в чаті або електронною поштою про вільний час, оголошення з пропозиціями щодо дозвілля, опис минулих подій, інструкції до етапів проєктної роботи; - Розуміє на слух віршики, римування й пісні за темою, бесіди про дозвілля, повідомлення про минулий вікенд; - Уміє сказати, що робить залюбки на дозвіллі, може запитати іншу людину, що вона уміє робити, описувати дозвілля однолітків. Дійти згоди з іншими щодо спільного дозвілля, повідомити, що люди робили у вільний час, може розповісти про свої заняття спортом, коментує різну інформацію, бере участь у іграх проєктах; - Уміє зробити допис про своє дозвілля, написати оголошення щодо дозвілля, описати свій минулий вікенд, скласти віршик про свій вільний час, пише листи у відповідь, пише коментарі до опитувань |
Домашнє завдання |
|||||
15 |
|
На дозвіллі |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 3. Здоров’я і безпека |
Können |
Modalverben im Präsens, Wortfolge in Sätzen mit Modalverben |
Впр. 7 с. 54 |
16 |
|
Спільні плани |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Im Internet surfen, inlineskaten, ins Museum gehen, schwimmen gehen, mit Freunden simsen |
|
|
17 |
|
Що ти робив учора? |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
|
Perfekt der regelmäβigen Verben |
Впр. 7 с. 61 |
18 |
|
На вихідних |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Im Internet surfen, inlineskaten, ins Museum gehen, schwimmen gehen, mit Freunden simsen, ins Kino gehen, ein Buch lesen, Verwandte besuchen, einen Roboter basteln |
Partizip II |
Впр. 9 с. 65 |
19 |
|
Ми та спорт |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 3. Здоров’я і безпека |
Gelaufen, geturnt, gespielt, gegangen, geskatet, gefahren, gesprungen |
Вживання haben \ sein з дієсловами в Perfekt |
Впр. 8 с. 68 |
20 |
|
Улюблений вид спорту |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 3. Здоров’я і безпека |
Lieblingssport, Schülerzeit |
|
Впр. 8 с. 71 |
21 |
|
Повторення |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 3. Здоров’я і безпека |
|
|
Впр. 5 с. 74 |
Тема 4: Зимові свята - Розуміє прості тексти про традиції святкування, зміст вітальних листьівок, розуміє допис однолітка про подарунки, допис з опитуванням щодо улюблених свят, інструкції до етапів проєктної роботи; - Розуміє на слух римування, віршики й пісні за темою, розуміє на слух назви свят і дати, привітання зі святами, бесіди про минулі свята, розуміє інтервю про улюблені свята; - Може назвати свята й деякі їхні символи, називати дату німецькою мовою, запитати про дату народження, порівняти традиції святкування Різдва в Україні та Німеччині, вітати інших зі святами, спілкуватись з однолітками про свята, коментує різну інформацію, бере участь у іграх проєктах; - Може описувати зимові свята, листуватись з одноліткаим в чаті про різна свята, охоче пише листи й дописи у відповідь, пише листівки до свят |
Домашнє завдання |
|||||
22 |
|
Коли ми святкуємо? |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Die Winterfeste, Papierlaterne, Adventskalender, schmücken, Kugeln Kerzen, von ganzem Herzen |
Ordinalzahlen |
Впр. 8 с. 78 |
23 |
|
Різдво й передріздвяний час |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Der Adventskalender, der Adventskranz, der Weihnachtsbaum, die Weinachtsgans, das Weihnachtsgebäck, der Weihnachtsmann |
Складні іменники |
Впр.7 с. 81 |
24 |
|
Вітання |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
Alles Gute im Neuen Jahr! Frohe Ostern! Ich gratuliere dich zum Geburtstag! Ich wünsche dir viel Glück! Frohe Weihnachten! |
Personalpronomen mit Dativ |
Впр.7 с. 84 |
25 |
|
Різдвяні подарунки |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
Mich, dich, ihn, sie, uns, euch, sie, Sie |
Personalpronomen mit Akkusativ |
Впр. 7 с. 86 |
26
|
|
Різдвяні канікули |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
War, hatte |
Präteritum: sein und haben (war\ hatte) |
Впр. 7 с. 89 |
27 |
|
Моє улюблене свято |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
Valentinstag, Nikolaustag, Schokoherzen, Gäste, Party, feiern, der Familienkreis, lustige Spiele, Kostümfest |
Modalverbe: mögen |
Впр. 7 с. 91 |
28 |
|
Повторення Контроль читання та письма |
2. Громадянська відповідальність. Безпосереднє спілкування з людьми
|
|
|
Впр. 5 с. 93 |
29 |
|
Контроль аудіювання та усного мовлення |
|
|
|
Повторити ЛО |
30 |
|
Урок узагальнення та систематизації знань. Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
|
Повторити ЛО |