Календарно-тематичне планування вивчення
англійської мови у 6-А класі
Програми
Навчальні програми з іноземних мов1 для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл 5 – 9 класи .Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795
105 годин на рік- 3 рази на тиждень.
Підручник
“ENGLISHkids-online.net”автора О. Карп’юк, К. Карп’юк(«Видавництво
Астон», 2023)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Аудіювання |
1 |
1 |
Читання |
1 |
1 |
Письмо |
1 |
1 |
Говоріння |
1 |
1 |
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
|
Шкільне життя |
12 |
|
|
|
Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’я збережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з іншими,уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток:наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
|
|
|
1 |
Повторення вивченого у минулому навчальному році. |
|
04.09 |
|
2 |
Шкільні правила. |
|
05.09 |
|
3 |
Активності на уроках. |
|
06.09 |
|
4 |
Шкільний вебсайт. |
|
11.09 |
|
5 |
Ти маєш це зробити! |
|
12.09 |
|
6 |
Наші улюблені уроки. |
|
13.09 |
|
7 |
Я хочу покращити свою англійську. |
|
18.09 |
|
8 |
Я практикую англійську. |
|
19.09 |
|
9 |
Що ти думаєш про географію? |
|
20.09 |
|
10 |
Листування на шкільні теми. |
|
25.09 |
|
11 |
Моя школа. |
|
26.09 |
|
12 |
Узагальнення матеріалу. Тематичне повторення. |
|
27.09 |
|
|
Я, моя родина, моі друзі |
11 |
|
|
|
Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність:розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
|
|
|
13 |
Роль родини.. |
|
02.10 |
|
14 |
Родина мого однокласника. |
|
03.10 |
|
15 |
Члени родини. |
|
04.10 |
|
16 |
Погляньте на фото моєї родини! |
|
09.10 |
|
17 |
Про родину Емми. |
|
10.10 |
|
18 |
Описуючи зовнішність. |
|
11.10 |
|
19 |
Відвідини дядька. |
|
16.10 |
|
20 |
Напиши про свою родину. |
|
17.10 |
|
21 |
Якості характеру. |
|
18.10 |
|
22 |
Зустрічайте: моя родина! |
|
30.10 |
|
23 |
Узагальнення матеріалу. Тематичне повторення. |
|
31.10 |
|
|
Відпочинок і дозвілля |
9 |
|
|
|
Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування:свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
|
|
24 |
Добре чи погано? |
|
01.11 |
|
25 |
Описую мого друга. |
|
06.11 |
|
26 |
Всі люди різні. |
|
07.11 |
|
27 |
Друзі Емми. |
|
08.11 |
|
28 |
Мої улюблені активності. |
|
13.11 |
|
29 |
Лайки, дизлайки, інтереси та хобі. |
|
14.11 |
|
30 |
Позашкільна діяльність. |
|
15.11 |
|
31 |
Підліткові активності. |
|
20.11 |
|
32 |
Узагальнення матеріалу. Тематичне повторення. |
|
21.11 |
|
|
Покупки |
13 |
|
|
|
Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|
|
|
33 |
Шопінг-словник. |
|
22.11 |
|
34 |
Способи здійснення покупок. |
|
27.11 |
|
35 |
Торгові центри відвідуються багатьма людьми. |
|
28.11 |
|
36 |
В магазині одягу. |
|
29.11 |
|
37 |
Скільки коштує пальто? |
|
04.12 |
|
38 |
Торговий центр твоєї мрії. |
|
05.12 |
|
39 |
Контроль навичок аудіювання. |
|
06.12 |
|
40 |
Контроль навичок читання. |
|
11.12 |
|
41 |
Контроль навичок письма. |
|
12.12 |
|
42 |
Контроль навичок говоріння. |
|
13.12 |
|
43 |
Аналіз контрольних робіт. |
|
18.12 |
|
44 |
Узагальнення матеріалу. Тематичне повторення. |
|
19.12 |
|
45 |
Підсумки семестру. |
|
20.12 |
|