29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Календарне планування для 2-го класу

Про матеріал

Подаю планування з природознавства Т.Г.Гільберг; з української мови М.С.Вашуленко, з основ здоров* я О.В.Гнатюк , з літературного читання В.Науменко, з образотворчого мистецтва , з трудового навчання.

Перегляд файлу

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

2 КЛАС

1 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

 

Тема 1. Мова графіки та живопису

 

 

1.

Мистецтво в нашому житті. Практична робота. Малювання по пам'яті,малювання за ескізом на тему:“Cонячний день”.

 

 

2.

Графіка як вид образотворчого  мистецтва. Практична робота. Малювання за уявленнямХитрі плями” .

 

 

3.

Засоби виразності графіки. Практична робота. Малювання за уявленням ”Хто у що вдягнений? “

 

4.

Силуетно-площинне зображення квітів, дерев.  Ознайомлення з технікою «гратографія». Практична робота. Малювання за уявленням”Столітній дуб “.

 

5.

Початкові  уявлення  про  живопис як  вид образотворчого мистецтва. Практична робота. Малювання за уявленням”Золота    осінь “.

 

6.

Колір — головний засіб виразності  живопису. Передавання багатства кольорів та відтінків у роботі з натури. Практична робота. Малювання з натури”Щедрий урожай “.

 

7.

Основні й похідні, теплі та   холодні кольори. Практична робота. Малювання за уявленням”Схід сонця в пустелі “.

 

8.

Хроматичні  та   ахроматичні   кольори .  Збагачення    палітри    колірних відтінків. Практична робота. Малювання за уявленням”Котик мій сіренький “.

 

 

Тема 2 . Мова скульптури, архітектури та декоративно-прикладного мистецтва

 

 

9.

Елементарні  поняття про скульптуру  як вид  образотворчого  мистецтва ,

 її основні ознаки. Практична робота.

Ліплення за зразком”Ходить гарбуз по городу” .

 

10.

Поняття про об’єм і фактуру як засоби виразності скульптури.  Практична робота. Ліплення за уявою” Лісові звірі”.

 

11.

Рельєф (опуклий та заглиблений). Передавання фактури поверхні в рельєфі. Практична робота. Ліплення за зразком” На дні морському”

 

12.

Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Зображення казкового будиночка (основної форми та частин). Практична робота. Малювання за уявленням” Хатинка Бабусі — Ягусі ”.

 

13.

Силуетні зображення будівель. Практична робота. Малювання за зразком

Чарівні куполи”.

 

14.

Початкові уявлення про декоративно-прикладне мистецтво та його засоби виразності.  Практична робота. Малювання за зразком” Диво — квітка”.

 

15.

Розширення уявлень про симетричну форму  та роль вісі симетрії  в її            побудові. Практична робота. Паперопластика” Різдвяний янгол “.

 

16.

Урок узагальнення. Практична робота. Малювання з натури” Новорічна іграшка”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

2 КЛАС

2 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

 

Тема 3. Композиційні прийоми у графіці та живописі

 

 

17.

Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображення (вибір формату, розміру зображення). Практична робота. Малювання по пам'яті

Ілюстрація до казки І.Я. Франко ”Заєць та Їжак” “.

 

18.

Пропорції та масштаб. Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові частини.  Практична робота. Малювання за уявленням “Улюблений казковий персонаж “.

 

119.

Поняття  врівноваженої  та неврівноваженої  композиції. Практична робота. Малювання по пам'яті “Зимові  розваги”

 

20.

Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції.

Практична робота. Малювання за уявленням “Зимова ніч”

 

21.

Світло  і тіні. Практична робота.  Аплікація за уявою “Смачні  фрукти”.

 

22.

Статична та динамічна композиція. Практична робота. Малювання за настроєм “ Хуртовина”.

 

23.

Способи передавання глибини простору.  Практична робота. Малювання за уявленням “ Гарна хата”.

 

24.

Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Практична робота. Паперопластика”Святковий букет”.

 

25.

Використання зображуваних  можливостей кольору. Практична робота. Малювання за уявленням “ Танок метеликів і квітів”

 

26.

Відтворення глибини простору за допомогою кольору.

 Поняття про колорит, колірну гаму. Практична робота. Малювання за

настроєм” Пори  року”.

 

27.

Відтворення глибини простору за допомогою кольору, деталізації переднього плану та методу загороджування. Практична робота. Малювання за настроєм “Весна прийшла”

 

 

Тема 4. Композиційні прийоми в скульптурі та декоративно-прикладному мистецтві

 

 

 

28.

 

Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Зображення писанки. Практична робота. Аплікація або малювання за зразком

Великодні писанка та листівка”.

 

29.

Формування художньо-конструктивних навичок створення статичного чи динамічного образу в скульптурі. Практична робота. Ліплення  за уявою  У зоопарку”  .

 

30.

 Розширення поняття про пропорції тварин, тіла людини. Практична робота. Ліплення  за уявою “Герої казки “ Буратіно””.                                                                                                                                                                

 

31.

Декоративна стилізація форми. Практична робота . Паперопластика                                                                               

 Паперові диво-квіти”.            

 

32.

Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. Практична робота. Ліплення за зразком “Народна іграшка”

 

33.

Використання стилізації та ритму як засобів створення орнаменту. Створення рослинного або геометричного орнаменту (кольорові олівці або фломастери, папір). Практична робота. Малювання за зразком “Чудовий орнамент”.

 

34.

Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час                  створення

декоративної композиції. Практична робота. Малювання за уявленням

Пташка серед квітів”

 

 

35.

Урок узагальнення. Практична робота. Паперопластика” Паперовий всесвіт”. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ОСНОВИ  ЗДОРОВ'Я

2 КЛАС

1 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

 

Тема 1. Здоров'я  людини

 

1.

Ріст і розвиток людини. Я росту і розвиваюсь.

Практична робота.

Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих).

 

2.

 Здоров’я і хвороби.

 

3.

  Інфекційні захворювання.

 

4.

 Як захиститися  від інфекцій?Перевір себе.

 

 

      Тема  2. Фізична  складова здоров'я

 

5.

Розпорядок дня школяра.

Практична робота.

Складання розпорядку робочого дня.

 

6.

Порядок і дисципліна.

 

7.

Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку.

Практична робота.

Планування вихідного дня.

 

8.

Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Особиста  гігієна.

 

9.

Здорові зуби.

Практична робота.

Як правильно доглядати за порожниною рота.

 

10.

Харчування і здоров’я. Їжте на здоров'я!

Практична робота.

Вибір корисних для здоров’я продуктів.

 

11.

Культура харчування. Правила поведінки за столом.

 

12.

Фізичні вправи і здоров’я .Займайся  фізкультурою!

 

13.

Правила і процедури загартовування. Загартовуйся!

Практична робота.

Гра «Вдягни ляльку» (вибір одягу за погодою).Перевір себе.

 

 

Тема 3. Соціальна складова здоров'я

 

14.

Права дитини. Твої права.

 

15.

Обов’язки дитини вдома і в школі. Твої  обов'язки.

 

16.

Культура спілкування. Умови взаєморозуміння. Як ти спілкуєшся?Практична робота. “Моделювання  ситуацій невербального  спілкування.” Перевір себе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВИ  ЗДОРОВ'Я

2 КЛАС

2 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

ПРОДОВЖЕННЯ  ТЕМИ

3.Соціальна складова здоров'я

 

17.

Безпечні й небезпечні ситуації. Будь обережним !Важливі телефони. Практична робота. Створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях(із допомогою дорослих).

 

18.

 Один удома. Як уникнути небезпечної ситуації? Моделювання  ситуацій “Я

вдома  сам”

 

19.

Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті). Вогонь:друг чи

ворог ?

 

20.

Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном.

Практична робота.

Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном.

 

21.

Ситуації можливої небезпеки в школі. План евакуації.

Практична робота.

Відпрацювання навичок евакуації із приміщення школи згідно з планом евакуації.

 

22.

Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка.

 

23.

Перехрестя.

Практична робота.

Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому та нерегульованому перехресті.

 

24.

Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги.

 

25.

Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами.

 

26.

Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах.

Практична робота.

Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах.

 

 

27.

Узагальнення знань .

Перевір себе.

 

 

 

 

 

Тема 4. Психічна і духовна складові здоров'я

 

 

28.

Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я.

Практична робота.

Створення плаката «Захоплення нашого класу».

 

29.

Твої друзі. Друзі за інтересами.

Практична робота.

Презентація «Моє захоплення».

 

30.

Людяність і співчуття. Будь людяним ! Як надати підтримку і допомогу?

 

31.

Ухвалення рішень. Як прийняти рішення? Вплив реклами на дитину.

 

32.

Алкоголь і здоров’я.

 

33.

Правила літнього відпочинку.

 

34.

Урок узагальнення. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРУДОВЕ  НАВЧАННЯ

2 КЛАС

 1 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

 

 

 

 

 

1.

 

Вступ. Правила техніки безпеки. Організація робочого місця на уроці.

Виготовлення композицій із природних  матеріалів.

Робота з природними  матеріалами. Практична робота. Казкові герої з овочів та фруктів.

 

2.

Робота з природними матеріалами. Практична робота.  Аплікація «Зерняткове сонечко».

 

3.

 Робота з природними матеріалами. Практична робота.  Аплікація «Жучок».

 

4.

Робота з природними матеріалами. Практична робота. Аплікація «Царство Нептуна».

 

 

5.

Застосування  ниток. Види ниток.

Аплікація з використанням ниток.

Практична робота. «Квітка льону».

 

6.

Аплікація з використанням ниток. Практична робота. Рибка — м’яка іграшка.

 

 

7.

 Згинання і складання паперу. Аплікації з паперу і картону.

Практична робота. Аплікація «Сонечко і соняшник».

 

8.

 Згинання і складання паперу. Практична робота. Аплікація «Летюча тарілка»

 

9.

 Згинання і складання паперу. Практична робота. Квітка з шестикутника.

 

10.

Паперові об’ємні фігури. Елементи графічної грамоти.

 Практична робота. Іграшкове крісло.

 

11.

Оригамі. Практична робота. Котик-ласунчик. 

 

12.

Орнамент. Види орнаменту. Декоративно-ужиткове мистецтво.

Практична робота. Візерунок у квадраті з рослинних форм.

 

13.

Згинання і складання паперу. Практична робота. Виготовлення листівки.

 

14.

 Орнамент. Практична робота. Декоративне блюдо.

 

15.

Оригамі. Пластика паперу.

Практична робота. Паперові квіти.

 

16.

Паперові об’ємні фігури. Практична робота. Ялинкові прикраси. Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРУДОВЕ  НАВЧАННЯ

2 КЛАС

 2 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

17.

Продовження

 Оригамі.  Практична робота. Човники на річці.

 

18.

Витинанка як вид народних ремесел України.

 Витинанка.  Практична робота. Сніжинки.

 

19.

 Витинанка. Практична робота.  Серветки.

 

20.

 Самообслуговування. Культура харчування.

Практична робота. Сервірування столу.

 

21.

 Заочна -екскурсія до майстерні з обробки глини.

 

 

 

22.

Робота з пластиліном на площині з елементами творчості. Пластилін і його застосування.

Робота з пластиліном. Практична робота.  Вишні в кошику.

 

23.

Робота з пластиліном. Практична робота. Посуд для Лисиці і Журавля.

 

24.

 Згинання і складання паперу. Практична робота. Листівка до 8 Березня.

 

25.

 Робота з пластиліном. Практична робота. Равлики.

 

26.

Екскурсія до майстерні з обробки тканини.                                            

 

27.

 Самообслуговування. Одяг та взуття. Практична робота.  Пришивання ґудзиків.

 

28.

Витинанка. Практична робота. Писанка.

 

29.

 Макетування. Виготовлення і оздоблення об'ємних виробів.

 Практична робота. Міні-місто.

 

 

30.

 

 

Макетування. Практична робота. Казковий будиночок .              

 

31.

 Макетування.  Практична робота. Лялькові меблі з сірникових коробок.

 

32.

 Згинання і складання паперу.  Практична робота. Листівка до Дня Перемоги.

 

33.

Робота з пластиліном. Практична робота.  Ліплення чайника та чашки. 

 

34.

 Конструювання з паперу. Практична робота.  Пряме плетіння зі смуг паперу. Килимок.

 

35.

 Конструювання зі смужок паперу .Практична робота. Літня фантазія. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

2 КЛАС

 1  СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

Вступ

 

 

1.

 Явища природи. Пори року.

 

 

2.

Наша планета – Земля. Глобус- модель Землі. Горизонт. Чому на землі бувають день і ніч ? Моделювання зміни дня і ночі за допомогою глобуса і джерела світла.

 

3.

Чому на Землі існують пори року ? Рух Землі навколо Сонця. Рік.

 

4.

Запитання до природи. Які спостереження за природою допомогли людині створити календар ?

 

5.

Що таке гномон ? Практична робота. Вимірювання довжини тіні від гномона та планування регулярних спостережень за висотою Сонця опівдні.

 

6.

Дослідницький практикум.  Як виникає тінь? Як можна виміряти висоту дерева за допомогою власної тіні ?

 

 

Тема 1. Природа восени

 

7.

Ознаки осені. Осінні місяці. Творче завдання. Складання казки про Осінь.

 

8.

 Екскурсія в природу. Спостереження за природою восени.

 

9.

Водойми. Водойми свого краю восени.

 

10.

Зміна стану води при нагріванні. Термометр. Демонстрація. Вимірювання

температури води та повітря.

 

11.

Вимірювання температури. Практична робота. Визначення показів термометра за малюнками.

 

12.

Кругообіг води в природі. Демонстрації - Модель хмари. Модель кругообігу  води . Виявлення води у рослинах та у ґрунті.

 

13.

Що таке погода та як її передбачити?

 

14.

Запитання до природи. Які  рослини і тварини допомагають людям передбачати погоду?

 

15.

Осінні явища в житті рослин.

 

16.

Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини?

 

17.

Плоди і насіння. Дослідницький практикум.  Як зберегти в домашніх умовах плоди та насіння?

 

18.

Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів.

 

19.

Як тварини готуються до зими? Комахи восени. Наші  міні-проекти. Як бджоли готуються до зими?

 

20.

Птахи восени. Перелітні та осілі птахи.

 

21.

Звірі восени. Підготовка звірів до зими.

 

22.

Невидимі ланцюги в осінньому лісі.

 

23.

Наші  міні-проекти. Будьмо знайомі!(Походження  назв рослин і тварин).

 

24.

Урок узагальнення  знань. Перевірна робота.

 

 

Тема 2. Природа взимку

 

25.

Ознаки зими .Творче завдання. Складання казки про Зиму.

 

26.

Екскурсія в природу. Спостереження за природою взимку .Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи.

 

27.

Як утворюється лід на ставку?Дослідницький практикум. Чому виникає іній  на ґрунті  і траві,паморозь на гілках дерев,бурульки на дахах?

 

28.

Погода взимку.  Рослини взимку.

 

29.

Дослідницький практикум. Як вберегти ялинку перед новорічними святами?

 

30.

Тварини взимку. Як зимують птахи ?

 

31.

Звірі взимку. Турбота людей про тварин узимку.

 

32

Урок узагальнення знань. Перевірна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

2 КЛАС

 2  СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

Тема  3. Природа навесні

 

 

33.

  Весна  та  її ознаки .Творче завдання. Складання казки про Весну.

 

 

34.

Повітря та його властивості. Демонстрація та досліди. Дослідницький практикум. Як виявити забруднення повітря?

 

35

Як людина використовує властивості повітря?

 

36.

Чому буває вітер? Вітер як рух повітря. 

 

37.

Погода навесні. Підвищення температури  повітря. Відлига. Повінь.

 

38

Рослини навесні. Ранньоквітучі  трав'янисті  рослини.

 

39.

Тварини навесні. Комахи.

 

40.

Птахи навесні.

 

41.

Пора гніздування.

 

42.

Охорона птахів.

 

43.

Звірі навесні.

 

44.

Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі»

 

45.

Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідному краї.

 

46.

Міні- проекти. Не зривай первоцвітів.

 

47

Дослідницький практикум. Як орієнтуватися у лісі?

Перевірочна робота.

 

48.

Екскурсія у весняний ліс(парк).Урок узагальнення знань.

 

 

 

Тема  4.Природа влітку

 

49.

Ознаки літа. Творче завдання. Складання казки про Літо.

 

50.

Дослідницький практикум. Сонячний годинник.

 

51.

Запитання до природи. Які рослини можуть слугувати годинником?

 

52.

Жива природа влітку.

 

53.

Рослини лісу. Лікарські рослини лісів.

 

54.

Тварини лісу.

 

55.

Охорона лісу. Складання пам'ятки” Правила поведінки у лісі влітку”.

 

56.

Запитання до природи. Коли ліс дякує, а коли ображається?

 

57.

Рослини і тварини луків.

 

58.

Рослини і тварини прісних водойм.

 

59.

Людина і природа.

 

60.

      Збереження природи.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

61.

Червона книга України.    

 

62.

Запитання до природи. Які рослини є символами України?

 

63.

Міні-проекти. Квіти в моєму житті.

 

64.

Міні-проекти .«Книга скарг» природи.

 

65.

Міні-проекти. Лісова аптека.

 

66.

Узагальнення систематичних спостережень за сонцем. Перевірна робота.

 

67.

Екскурсія до будинку природи( відділ природи краєзнавчого музею).

 

68.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ  ЧИТАННЯ

2 КЛАС

 1  СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА

Тема 1. Народні дитячі пісні та малі  жанри

 

 

1.

 Ознайомлення з підручником. Скринька усної народної творчості.

 

 

2.

Скринька пісень-небилиць. Два півники.

 

3.

Скринька пісень-забавлянок . Зайчику, зайчику.

 

4

Скринька пісень-закличок .Іди, іди, дощику.

 

5.

Скринька пісень-закличок. Глухий дощик.

 

6.

Позакласне читання.  Добридень , школо!

 

7.

Скринька пісень-ігор. Подоляночка(дитяча народна гра).

 

8.

Скринька пісень-ігор. Ходить гарбуз по городу(народна пісня -гра).

 

9.

Скринька загадок.

 

10.

Скринька загадок . Іван Сенченко . За лісом, за пралісом золота діжка сходить...

 

11.

Скринька прислів'їв і приказок.

 

12.

Позакласне читання. Осінь щедра,осінь,золотава.

 

13.

Скринька прислів'їв і приказок . Анатолій Григорук . Влітку день годує рік ..

 

14.

Скринька скоромовок.

 

15.

Скринька лічилок .

 

16.

Підсумковий урок за темою «Народні дитячі пісні та малі жанри».

 

 

Тема 2. Авторські вірші та малі жанри

для дітей

 

17.

Вступ  до теми: Авторські вірші та малі жанри для дітей.

 

18.

Позакласне читання. З чистого джерела народної мудрості.

 

19.

Поетична скринька .Марійка Підгірянка «Ліс», «Прийшла осінь»

 

20.

Поетична скринька .Наталя Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі...», «Ой чук-чуки...»

 

21.

Настрій твору. Н. Забіла «Дощ іде»

 

22.

Поетична скринька .Леонід  Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв.

 

23.

Поетична скринька.Степан  Жупанин «Наталчина пригода»

 

24.

С. Жупанин «Загадка». А. Волкова «Весна зелені»

 

25.

Позакласне читання. У світі цікавих загадок.

 

26.

Поетична скринька .0лена  Пчілка. «Вже ж у любому куточку...»

 

27.

Знайдіть рими. Грицько  Бойко. Скоромовки. «Лелі», «Подзьобав і пострибав».

 

28.

Підсумковий урок за темою «Авторські вірші та малі жан­ри для дітей»

 

 

Тема 3. Народні казки

 

29.

Вступ. Уявлення про народну казку.

 

30.

Скринька українських народних казок. «Колобок» (уривки). Герої казки. Головний герой.

 

31.

Позакласне читання. Твій друг-книга.

 

32.

Скринька українських народних казок. «Горобець та билина» (уривки). Розвиток подій.

 

33.

Скринька українських народних казок. «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Повтор.

 

34.

«Лисичка-сестричка» (продовження роботи над казкою).

 

35.

Скринька казок народів світу. Російська народна  казка «Міньба» (уривки)

 

36.

Скринька казок народів світу.«Як дівчина короля перехитрила» (угорська народна  казка).

 

37.

Скринька казок народів світу.«Як дівчина короля перехитрила» (угорська народна  казка). Зачин. Основна частина..Кінцівка

 

38.

Позакласне читання. У світі казки чарівної.

 

39.

Скринька казок народів світу. Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах.

 

40.

Скринька казок народів світу. Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах.

 

41.

Підсумковий урок за темою «Народні казки»

 

 

З літературної скарбниці

 

Тема 4. Поетична майстерня

 

 

42.

Поетична майстерня. Анатолій  Костецький «Дивна звичка».

 

43.

Позакласне читання. Людина починається з добра

 

44.

Поетична майстерня. В. Скомаровський  «Іграшки». В. Терен «Осінь».

І. Січовик «Неслухняний язичок».

 

45.

Поетична майстерня. М. Вінграновський. «Теплий дощик-срібнопад».

 

46.

Звукопис. Т. Коломієць «Бусел»П. Воронько «Чапля зшила черевички».     0. Сенатович «Веселий сміх»

 

47.

Підсумковий урок за темою «Поетична майстерня»

 

48.

Позакласне читання. Зимонько -снігуронько ,наша білогрудочко...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА  МОВА

2 КЛАС

 1  СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

Звуки і букви. Алфавіт. Склад. Наголос.

 

 

 

1.

 Звуки. Звукові моделі слів .Звуко - буквений аналіз слів.

 

 

2.

Слова,що розрізняються тільки одним звуком.

 

3.

Звуки і букви.

 

4

Українська абетка (алфавіт).Рукописні букви української абетки.

 

5.

Великі букви української абетки.

 

6.

Назви літер за абеткою. Розташування слів за абеткою.

 

7.

Розташування слів в алфавітному порядку. Робота  з  орфографічним словником.

 

8.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком і планом. Тема  опису”Ромашка”.

 

9.

Склад. Перенос слів із рядка в рядок по  складах.

 

10.

Правила  перенесення  слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків.

 

11.

Правило переносу слів з буквами  й  та ь. Закріплення  правил переносу слів з рядка в рядок.

 

12.

Голосні звуки.

 

13.

Букви,що позначають голосні звуки.

 

14.

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.

 

15.

Визначення наголосу в словах. Робота зі словами ,наголос у яких треба запам'ятати.

 

16.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком ,планом,змістом загадки. Тема опису “Білочка” .

 

17.

Визначення  наголошених складів,  звуків. Роль  наголосу в  значенні слова. Правильне вимовляння слів.

 

18.

Ненаголошені голосні звуки [е],[и].Спостереження за вимовою і написанням.

Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

 

19.

Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час вимови приголосних звуків.

 

20.

Звук [ф], позначення його буквою ф.

 

21.

Порівняння вимови слів зі звуком  [ф]  та звукосполученням [хв].

 

22.

Звуки [дж],[дз],[дз’] - вимова і позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз . Перенос слів з буквосполученнями  дж, дз.

 

23.

Правильна вимова звуків [ г ],[  ґе],позначення їх буквами ” ге”,”ґе”.

 

24.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком,планом і змістом вірша А. Житкевича “Осінь”.Тема розповіді “Осінь”.

 

25.

 Буква ща, позначення нею звукосполучення  [шч].

 

26.

Перевірна робота. Мовна тема.

 

27.

Аналіз перевірної роботи. Уявлення про дзвінкі і глухі  приголосні звуки.

 

28.

Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу.

 

29.

Вправи на правильне вимовляння дзвінких приголосних у  кінці слова і складу.

 

30.

Відпрацювання вимови та написання слів із дзвінкими  приголосними  в   кінці слова й  складу.

 

31.

Тверді  і  м’які  приголосні  звуки. Позначення  м’якості  приголосних  знаком  м’якшення (ь).

 

32.

Позначення м’якості  приголосних  перед  [о] знаком м'якшення. Перенос слів зі знаком м’якшення.

 

33.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання продовження казки за поданим початком (за казкою І.  Прокопенко ”Куди сховалися гриби”).

 

34.

Тренувальні вправи у написанні, звуко - буквеному аналізі слів  з м’якими приголосними.

 

35.

 Вправляння у  звуко - буквеному аналізі слів  з м’якими приголосними.

 

 

36.

Тверді  і  м’які  приголосні  звуки. Позначення м’якості  приголосних  звуків буквами  я, ю ,є, і

 

37.

Спостереження за твердими і м'якими приголосними в словах.

 

38.

Закріплення  знань  про  тверді  і  м’які приголосні.  Звуко -буквений аналіз слів.

 

39.

Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.  Звуко-буквений аналіз слів.

 

40.

Перенос слів із м’якими подовженими звуками. Звуко -буквений аналіз слів.

 

41.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему “Бережіть книжки” за опорними словам і віршем Г. Чорнобицької “Не бруднити книжки”.

 

42.

Звуко - буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

 

43.

Закріплення  знань про  подовжені м’які  приголосні звуки .

 

44.

Апостроф. Правило  вживання  апострофа.

 

45.

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом.

 

46.

Перенос слів з апострофом. Звуко -буквений аналіз слів.

Перевірна робота. Мовна тема.

 

47.

Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок по темі.

 

 

  Мова і мовлення.

 

48.

Уявлення  про мову як засіб людського спілкування. Українська мова - державна мова України.

 

49.

Усне і писемне мовлення . Культура мовлення. Перевірна робота. Навчальне аудіювання.

 

50.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання 2-3 речень на задані теми.

 

51.

Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами - звертаннями. Побудова діалогу за поданими запитаннями.

 

52.

Слова ввічливості.  Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Діалог.

 

 

 Текст

 

53.

Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту тексту.

 

54.

Добір  заголовків  до текстів. Вправляння  у  стислому  переказуванні тексту.

 

55.

Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка.

 

56.

Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстрації.

 

57.

Типи текстів: текст - розповідь, текст - опис, текст - міркування. Складання різних типів текстів.

 

58.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв'язного висловлювання на задану тему.

 

59.

Перевірна робота. Контрольний  диктант.

 

60.

Аналіз перевірної роботи. Контроль та оцінювання знань за темою” Мова і мовлення. Текст.”

 

 

Речення

 

61.

Поняття про речення. Основні ознаки речення.

 

62.

Зв’язок  слів у реченні. Поділ тексту на речення. Перевірна робота. Контрольне списування

 

63.

Аналіз перевірної роботи. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень.

 

64.

Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних  речень. Логічний наголос  у питальних реченнях.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА  МОВА

2 КЛАС

 2 СЕМЕСТР

 

уроку

 

Тема уроку

 

Дата

 

 

65

 

Речення (продовження)

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

66

Закріплення знань про розповідне та питальне речення. Складання розповіді за малюнком і запитаннями

 

67

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання

 

68

Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення

 

69

Головні слова в реченні

 

70

Визначення головних слів у реченні. Навчальне аудіювання

 

71

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

72

Зв'язок слів у реченні

 

73

Поширення речень за питаннями. Узагальнення знань за темою «Речення».

 

 

Слово

 

74

Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники)

 

75

Розпізнавання іменників за питаннями хто? що?. Складання речень

 

76

Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Змінювання іменників за зразком «один — багато». Складання речень

 

77

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

78

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей

 

79

Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Складання усної роз­повіді за серією малюнків на тему «Друзі птахів»

 

80

Велика буква у кличках тварин. Опис тварини

 

81

Уживання великої букви в іменах людей та кличках тварин.

 

 

82

_____

 

83

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. Підготовка до перевірної роботи.

____________________________________________________________

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

 

____

84

Перевірна робота. Мовна тема «Іменник»

 

85

Аналіз контрольної роботи.

 

86

Слова, які називають ознаки предметів. Роль прикметників у мовленні

 

87

Зв'язок прикметників з іменниками в реченні

 

88

Закріплення знань про прикметники. Письмовий переказ тексту за малюнком та запитан­нями

 

89

Спостереження за роллю прикметників у загадках

 

90

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

91

Прикметники, близькі і протилежні за значенням. Уживання прикметників у перенос­ному значенні

 

92

Слова, які називають дії предметів. Складання речень за малюнками

 

93

Роль дієслів у мовленні. Робота над прислів'ями

 

94

Перевірна робота. Диктант

 

95

Аналіз перевірної роботи.

 

96

Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Змінювання дієслів за питаннями

 

97

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

98

Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Контрольна робота .Аудіювання

 

99

Розповідання казки. Складання розповіді за поданим початком

 

100

Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Фразеологізми

 

101

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

102

Службові слова, їх роль у реченні. Навчальний усний переказ.

 

103

Уживання службових слів для зв'язку слів у реченні

 

104

Практичне ознайомлення з прийменниками, їх роллю в реченні

 

105

Корінь слова. Спільнокореневі слова

 

106

Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів

 

107

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

108

Добирання спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови

 

109

Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням

 

110

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова чи добирання спільнокореневих слів

 

111

Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, и в коренях слів. Звуко- буквений аналіз слів

 

112

Перевірна робота. Диктант

 

113

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

 

Повторення вивченого за рік

 

114-115

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст. Підготовка до перевірної роботи

 

116

Перевірна робота. Мовна тема «Звуки і букви. Приголосні звуки. Апостроф»

 

117

Аналіз перевірної роботи.

 

118

Повторення вивченого про слово

 

119

Повторення вивченого про речення

 

120

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

121

Підсумковий урок

 

 

doc
Додано
27 червня 2018
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку