Подаю планування з природознавства Т.Г.Гільберг; з української мови М.С.Вашуленко, з основ здоров* я О.В.Гнатюк , з літературного читання В.Науменко, з образотворчого мистецтва , з трудового навчання.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
2 КЛАС
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
Тема 1. Мова графіки та живопису
|
|
|
1. |
Мистецтво в нашому житті. Практична робота. Малювання по пам'яті,малювання за ескізом на тему:“Cонячний день”.
|
|
|
2. |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Практична робота. Малювання за уявленням”Хитрі плями” .
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
8. |
Хроматичні та ахроматичні кольори . Збагачення палітри колірних відтінків. Практична робота. Малювання за уявленням”Котик мій сіренький “. |
|
|
|
Тема 2 . Мова скульптури, архітектури та декоративно-прикладного мистецтва
|
|
|
9. |
Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва , її основні ознаки. Практична робота. Ліплення за зразком”Ходить гарбуз по городу” . |
|
|
10. |
Поняття про об’єм і фактуру як засоби виразності скульптури. Практична робота. Ліплення за уявою” Лісові звірі”. |
|
|
11. |
Рельєф (опуклий та заглиблений). Передавання фактури поверхні в рельєфі. Практична робота. Ліплення за зразком” На дні морському” |
|
|
12. |
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Зображення казкового будиночка (основної форми та частин). Практична робота. Малювання за уявленням” Хатинка Бабусі — Ягусі ”. |
|
|
13. |
Силуетні зображення будівель. Практична робота. Малювання за зразком “Чарівні куполи”. |
|
|
14. |
Початкові уявлення про декоративно-прикладне мистецтво та його засоби виразності. Практична робота. Малювання за зразком” Диво — квітка”. |
|
|
15. |
Розширення уявлень про симетричну форму та роль вісі симетрії в її побудові. Практична робота. Паперопластика” Різдвяний янгол “. |
|
|
16. |
Урок узагальнення. Практична робота. Малювання з натури” Новорічна іграшка”. |
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
2 КЛАС
2 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
||
|
Тема 3. Композиційні прийоми у графіці та живописі
|
|
||
17. |
Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображення (вибір формату, розміру зображення). Практична робота. Малювання по пам'яті “Ілюстрація до казки І.Я. Франко ”Заєць та Їжак” “. |
|
||
18. |
Пропорції та масштаб. Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові частини. Практична робота. Малювання за уявленням “Улюблений казковий персонаж “. |
|
||
119. |
|
|
||
20. |
|
|
||
21. |
|
|
||
22. |
|
|
||
23. |
|
|
||
24. |
Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини. Практична робота. Паперопластика”Святковий букет”. |
|
||
25. |
Використання зображуваних можливостей кольору. Практична робота. Малювання за уявленням “ Танок метеликів і квітів” |
|
||
26. |
Відтворення глибини простору за допомогою кольору. Поняття про колорит, колірну гаму. Практична робота. Малювання за настроєм” Пори року”. |
|
||
27. |
Відтворення глибини простору за допомогою кольору, деталізації переднього плану та методу загороджування. Практична робота. Малювання за настроєм “Весна прийшла” |
|
||
|
Тема 4. Композиційні прийоми в скульптурі та декоративно-прикладному мистецтві
|
|
||
28. |
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Зображення писанки. Практична робота. Аплікація або малювання за зразком “ Великодні писанка та листівка”. |
|
||
29. |
Формування художньо-конструктивних навичок створення статичного чи динамічного образу в скульптурі. Практична робота. Ліплення за уявою “ У зоопарку” . |
|
||
30. |
Розширення поняття про пропорції тварин, тіла людини. Практична робота. Ліплення за уявою “Герої казки “ Буратіно””. |
|
||
31. |
Декоративна стилізація форми. Практична робота . Паперопластика “Паперові диво-квіти”. |
|
||
32. |
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. Практична робота. Ліплення за зразком “Народна іграшка” |
|
||
33. |
Використання стилізації та ритму як засобів створення орнаменту. Створення рослинного або геометричного орнаменту (кольорові олівці або фломастери, папір). Практична робота. Малювання за зразком “Чудовий орнамент”. |
|
||
34. |
Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. Практична робота. Малювання за уявленням “Пташка серед квітів”
|
|
||
35. |
Урок узагальнення. Практична робота. Паперопластика” Паперовий всесвіт”. Підсумковий урок за рік. |
|
||
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
2 КЛАС
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
Тема 1. Здоров'я людини |
|
|
1. |
Ріст і розвиток людини. Я росту і розвиваюсь. Практична робота. Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих). |
|
|
2. |
Здоров’я і хвороби. |
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Практична робота. Планування вихідного дня. |
|
|
8. |
Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Особиста гігієна. |
|
|
9. |
Здорові зуби. Практична робота. Як правильно доглядати за порожниною рота. |
|
|
10. |
Харчування і здоров’я. Їжте на здоров'я! Практична робота. Вибір корисних для здоров’я продуктів. |
|
|
11. |
Культура харчування. Правила поведінки за столом. |
|
|
12. |
Фізичні вправи і здоров’я .Займайся фізкультурою! |
|
|
13. |
Правила і процедури загартовування. Загартовуйся! Практична робота. Гра «Вдягни ляльку» (вибір одягу за погодою).Перевір себе. |
|
|
|
Тема 3. Соціальна складова здоров'я |
|
|
14. |
Права дитини. Твої права. |
|
|
15. |
Обов’язки дитини вдома і в школі. Твої обов'язки. |
|
|
16. |
Культура спілкування. Умови взаєморозуміння. Як ти спілкуєшся?Практична робота. “Моделювання ситуацій невербального спілкування.” Перевір себе. |
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
2 КЛАС
2 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
ПРОДОВЖЕННЯ ТЕМИ 3.Соціальна складова здоров'я |
|
|
17. |
Безпечні й небезпечні ситуації. Будь обережним !Важливі телефони. Практична робота. Створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях(із допомогою дорослих). |
|
|
18. |
Один удома. Як уникнути небезпечної ситуації? Моделювання ситуацій “Я вдома сам” |
|
|
19. |
Небезпечні речовини (отруйні, горючі, легкозаймисті). Вогонь:друг чи ворог ? |
|
|
20. |
Безпечна поведінка вдома. Користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном. Практична робота. Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном. |
|
|
21. |
Ситуації можливої небезпеки в школі. План евакуації. Практична робота. Відпрацювання навичок евакуації із приміщення школи згідно з планом евакуації. |
|
|
22. |
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка. |
|
|
23. |
Перехрестя. Практична робота. Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому та нерегульованому перехресті. |
|
|
24. |
Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. |
|
|
25. |
Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами. |
|
|
26. |
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота. Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах.
|
|
|
27. |
Узагальнення знань . Перевір себе.
|
|
|
|
Тема 4. Психічна і духовна складові здоров'я
|
|
|
28. |
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я. Практична робота. Створення плаката «Захоплення нашого класу». |
|
|
29. |
Твої друзі. Друзі за інтересами. Практична робота. Презентація «Моє захоплення». |
|
|
30. |
Людяність і співчуття. Будь людяним ! Як надати підтримку і допомогу? |
|
|
31. |
Ухвалення рішень. Як прийняти рішення? Вплив реклами на дитину. |
|
|
32. |
Алкоголь і здоров’я. |
|
|
33. |
Правила літнього відпочинку. |
|
|
34. |
Урок узагальнення. Підсумковий урок за рік. |
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
2 КЛАС
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
1. |
Вступ. Правила техніки безпеки. Організація робочого місця на уроці. Виготовлення композицій із природних матеріалів. Робота з природними матеріалами. Практична робота. Казкові герої з овочів та фруктів. |
|
|
2. |
Робота з природними матеріалами. Практична робота. Аплікація «Зерняткове сонечко». |
|
|
3. |
Робота з природними матеріалами. Практична робота. Аплікація «Жучок». |
|
|
4. |
Робота з природними матеріалами. Практична робота. Аплікація «Царство Нептуна». |
|
|
5. |
Застосування ниток. Види ниток. Аплікація з використанням ниток. Практична робота. «Квітка льону». |
|
|
6. |
Аплікація з використанням ниток. Практична робота. Рибка — м’яка іграшка. |
|
|
7. |
Згинання і складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Практична робота. Аплікація «Сонечко і соняшник». |
|
|
8. |
Згинання і складання паперу. Практична робота. Аплікація «Летюча тарілка» |
|
|
9. |
Згинання і складання паперу. Практична робота. Квітка з шестикутника. |
|
|
10. |
Паперові об’ємні фігури. Елементи графічної грамоти. Практична робота. Іграшкове крісло. |
|
|
11. |
Оригамі. Практична робота. Котик-ласунчик. |
|
|
12. |
Орнамент. Види орнаменту. Декоративно-ужиткове мистецтво. Практична робота. Візерунок у квадраті з рослинних форм. |
|
|
13. |
Згинання і складання паперу. Практична робота. Виготовлення листівки. |
|
|
14. |
Орнамент. Практична робота. Декоративне блюдо. |
|
|
15. |
Оригамі. Пластика паперу. Практична робота. Паперові квіти. |
|
|
16. |
Паперові об’ємні фігури. Практична робота. Ялинкові прикраси. Підсумковий урок. |
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
2 КЛАС
2 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
17. |
Продовження Оригамі. Практична робота. Човники на річці. |
|
18. |
Витинанка як вид народних ремесел України. Витинанка. Практична робота. Сніжинки. |
|
19. |
Витинанка. Практична робота. Серветки. |
|
20. |
Самообслуговування. Культура харчування. Практична робота. Сервірування столу. |
|
21. |
Заочна -екскурсія до майстерні з обробки глини. |
|
22. |
Робота з пластиліном на площині з елементами творчості. Пластилін і його застосування. Робота з пластиліном. Практична робота. Вишні в кошику. |
|
23. |
Робота з пластиліном. Практична робота. Посуд для Лисиці і Журавля. |
|
24. |
Згинання і складання паперу. Практична робота. Листівка до 8 Березня. |
|
25. |
Робота з пластиліном. Практична робота. Равлики. |
|
26. |
Екскурсія до майстерні з обробки тканини. |
|
27. |
Самообслуговування. Одяг та взуття. Практична робота. Пришивання ґудзиків. |
|
28. |
Витинанка. Практична робота. Писанка. |
|
29. |
Макетування. Виготовлення і оздоблення об'ємних виробів. Практична робота. Міні-місто. |
|
30.
|
Макетування. Практична робота. Казковий будиночок . |
|
31. |
Макетування. Практична робота. Лялькові меблі з сірникових коробок. |
|
32. |
Згинання і складання паперу. Практична робота. Листівка до Дня Перемоги. |
|
33. |
Робота з пластиліном. Практична робота. Ліплення чайника та чашки. |
|
34. |
Конструювання з паперу. Практична робота. Пряме плетіння зі смуг паперу. Килимок. |
|
35. |
Конструювання зі смужок паперу .Практична робота. Літня фантазія. Підсумковий урок за рік. |
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
2 КЛАС
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
Вступ |
|
|
1. |
Явища природи. Пори року. |
|
|
2. |
Наша планета – Земля. Глобус- модель Землі. Горизонт. Чому на землі бувають день і ніч ? Моделювання зміни дня і ночі за допомогою глобуса і джерела світла. |
|
|
3. |
Чому на Землі існують пори року ? Рух Землі навколо Сонця. Рік. |
|
|
4. |
Запитання до природи. Які спостереження за природою допомогли людині створити календар ? |
|
|
5. |
Що таке гномон ? Практична робота. Вимірювання довжини тіні від гномона та планування регулярних спостережень за висотою Сонця опівдні. |
|
|
6. |
Дослідницький практикум. Як виникає тінь? Як можна виміряти висоту дерева за допомогою власної тіні ? |
|
|
|
Тема 1. Природа восени |
|
|
7. |
Ознаки осені. Осінні місяці. Творче завдання. Складання казки про Осінь. |
|
|
8. |
Екскурсія в природу. Спостереження за природою восени. |
|
|
9. |
Водойми. Водойми свого краю восени. |
|
|
10. |
Зміна стану води при нагріванні. Термометр. Демонстрація. Вимірювання температури води та повітря. |
|
|
11. |
Вимірювання температури. Практична робота. Визначення показів термометра за малюнками. |
|
|
12. |
Кругообіг води в природі. Демонстрації - Модель хмари. Модель кругообігу води . Виявлення води у рослинах та у ґрунті. |
|
|
13. |
Що таке погода та як її передбачити? |
|
|
14. |
Запитання до природи. Які рослини і тварини допомагають людям передбачати погоду? |
|
|
15. |
Осінні явища в житті рослин. |
|
|
16. |
Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини? |
|
|
17. |
Плоди і насіння. Дослідницький практикум. Як зберегти в домашніх умовах плоди та насіння? |
|
|
18. |
Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів. |
|
|
19. |
Як тварини готуються до зими? Комахи восени. Наші міні-проекти. Як бджоли готуються до зими? |
|
|
20. |
Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. |
|
|
21. |
Звірі восени. Підготовка звірів до зими. |
|
|
22. |
Невидимі ланцюги в осінньому лісі. |
|
|
23. |
Наші міні-проекти. Будьмо знайомі!(Походження назв рослин і тварин). |
|
|
24. |
Урок узагальнення знань. Перевірна робота. |
|
|
|
Тема 2. Природа взимку |
|
|
25. |
Ознаки зими .Творче завдання. Складання казки про Зиму. |
|
|
26. |
Екскурсія в природу. Спостереження за природою взимку .Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи. |
|
|
27. |
Як утворюється лід на ставку?Дослідницький практикум. Чому виникає іній на ґрунті і траві,паморозь на гілках дерев,бурульки на дахах? |
|
|
28. |
Погода взимку. Рослини взимку. |
|
|
29. |
Дослідницький практикум. Як вберегти ялинку перед новорічними святами? |
|
|
30. |
Тварини взимку. Як зимують птахи ? |
|
|
31. |
Звірі взимку. Турбота людей про тварин узимку. |
|
|
32 |
Урок узагальнення знань. Перевірна робота. |
|
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
2 КЛАС
2 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
Тема 3. Природа навесні |
|
|
33. |
Весна та її ознаки .Творче завдання. Складання казки про Весну. |
|
|
34. |
Повітря та його властивості. Демонстрація та досліди. Дослідницький практикум. Як виявити забруднення повітря? |
|
|
35 |
Як людина використовує властивості повітря? |
|
|
36. |
Чому буває вітер? Вітер як рух повітря. |
|
|
37. |
Погода навесні. Підвищення температури повітря. Відлига. Повінь. |
|
|
38 |
Рослини навесні. Ранньоквітучі трав'янисті рослини. |
|
|
39. |
Тварини навесні. Комахи. |
|
|
40. |
Птахи навесні. |
|
|
41. |
Пора гніздування. |
|
|
42. |
Охорона птахів. |
|
|
43. |
Звірі навесні. |
|
|
44. |
Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «Тиша в лісі» |
|
|
45. |
Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідному краї. |
|
|
46. |
Міні- проекти. Не зривай первоцвітів. |
|
|
47 |
Дослідницький практикум. Як орієнтуватися у лісі? Перевірочна робота. |
|
|
48. |
Екскурсія у весняний ліс(парк).Урок узагальнення знань.
|
|
|
|
Тема 4.Природа влітку |
|
|
49. |
Ознаки літа. Творче завдання. Складання казки про Літо. |
|
|
50. |
Дослідницький практикум. Сонячний годинник. |
|
|
51. |
Запитання до природи. Які рослини можуть слугувати годинником? |
|
|
52. |
Жива природа влітку. |
|
|
53. |
Рослини лісу. Лікарські рослини лісів. |
|
|
54. |
Тварини лісу. |
|
|
55. |
Охорона лісу. Складання пам'ятки” Правила поведінки у лісі влітку”. |
|
|
56. |
Запитання до природи. Коли ліс дякує, а коли ображається? |
|
|
57. |
Рослини і тварини луків. |
|
|
58. |
Рослини і тварини прісних водойм. |
|
|
59. |
Людина і природа. |
|
|
60. |
Збереження природи. |
|
|
61. |
Червона книга України. |
|
|
62. |
Запитання до природи. Які рослини є символами України? |
|
|
63. |
Міні-проекти. Квіти в моєму житті. |
|
|
64. |
Міні-проекти .«Книга скарг» природи. |
|
|
65. |
Міні-проекти. Лісова аптека. |
|
|
66. |
Узагальнення систематичних спостережень за сонцем. Перевірна робота. |
|
|
67. |
Екскурсія до будинку природи( відділ природи краєзнавчого музею). |
|
|
68. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
2 КЛАС
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА Тема 1. Народні дитячі пісні та малі жанри |
|
|
1. |
Ознайомлення з підручником. Скринька усної народної творчості. |
|
|
2. |
Скринька пісень-небилиць. Два півники. |
|
|
3. |
Скринька пісень-забавлянок . Зайчику, зайчику. |
|
|
4 |
Скринька пісень-закличок .Іди, іди, дощику. |
|
|
5. |
Скринька пісень-закличок. Глухий дощик. |
|
|
6. |
Позакласне читання. Добридень , школо! |
|
|
7. |
Скринька пісень-ігор. Подоляночка(дитяча народна гра). |
|
|
8. |
Скринька пісень-ігор. Ходить гарбуз по городу(народна пісня -гра). |
|
|
9. |
Скринька загадок. |
|
|
10. |
Скринька загадок . Іван Сенченко . За лісом, за пралісом золота діжка сходить... |
|
|
11. |
Скринька прислів'їв і приказок. |
|
|
12. |
Позакласне читання. Осінь щедра,осінь,золотава. |
|
|
13. |
Скринька прислів'їв і приказок . Анатолій Григорук . Влітку день годує рік .. |
|
|
14. |
Скринька скоромовок. |
|
|
15. |
Скринька лічилок . |
|
|
16. |
Підсумковий урок за темою «Народні дитячі пісні та малі жанри». |
|
|
|
Тема 2. Авторські вірші та малі жанри для дітей |
|
|
17. |
Вступ до теми: Авторські вірші та малі жанри для дітей. |
|
|
18. |
Позакласне читання. З чистого джерела народної мудрості. |
|
|
19. |
Поетична скринька .Марійка Підгірянка «Ліс», «Прийшла осінь» |
|
|
20. |
Поетична скринька .Наталя Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі...», «Ой чук-чуки...» |
|
|
21. |
Настрій твору. Н. Забіла «Дощ іде» |
|
|
22. |
Поетична скринька .Леонід Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв. |
|
|
23. |
Поетична скринька.Степан Жупанин «Наталчина пригода» |
|
|
24. |
С. Жупанин «Загадка». А. Волкова «Весна зелені» |
|
|
25. |
Позакласне читання. У світі цікавих загадок. |
|
|
26. |
Поетична скринька .0лена Пчілка. «Вже ж у любому куточку...» |
|
|
27. |
Знайдіть рими. Грицько Бойко. Скоромовки. «Лелі», «Подзьобав і пострибав». |
|
|
28. |
Підсумковий урок за темою «Авторські вірші та малі жанри для дітей» |
|
|
|
Тема 3. Народні казки |
|
|
29. |
Вступ. Уявлення про народну казку. |
|
|
30. |
Скринька українських народних казок. «Колобок» (уривки). Герої казки. Головний герой. |
|
|
31. |
Позакласне читання. Твій друг-книга. |
|
|
32. |
Скринька українських народних казок. «Горобець та билина» (уривки). Розвиток подій. |
|
|
33. |
Скринька українських народних казок. «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Повтор. |
|
|
34. |
«Лисичка-сестричка» (продовження роботи над казкою). |
|
|
35. |
Скринька казок народів світу. Російська народна казка «Міньба» (уривки) |
|
|
36. |
Скринька казок народів світу.«Як дівчина короля перехитрила» (угорська народна казка). |
|
|
37. |
Скринька казок народів світу.«Як дівчина короля перехитрила» (угорська народна казка). Зачин. Основна частина..Кінцівка |
|
|
38. |
Позакласне читання. У світі казки чарівної. |
|
|
39. |
Скринька казок народів світу. Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах. |
|
|
40. |
Скринька казок народів світу. Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах. |
|
|
41. |
Підсумковий урок за темою «Народні казки» |
|
|
|
З літературної скарбниці
Тема 4. Поетична майстерня
|
|
|
42. |
Поетична майстерня. Анатолій Костецький «Дивна звичка». |
|
|
43. |
Позакласне читання. Людина починається з добра |
|
|
44. |
Поетична майстерня. В. Скомаровський «Іграшки». В. Терен «Осінь». І. Січовик «Неслухняний язичок». |
|
|
45. |
Поетична майстерня. М. Вінграновський. «Теплий дощик-срібнопад». |
|
|
46. |
Звукопис. Т. Коломієць «Бусел»П. Воронько «Чапля зшила черевички». 0. Сенатович «Веселий сміх» |
|
|
47. |
Підсумковий урок за темою «Поетична майстерня» |
|
|
48. |
Позакласне читання. Зимонько -снігуронько ,наша білогрудочко... |
|
|
|
|
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
2 КЛАС
1 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
|
Звуки і букви. Алфавіт. Склад. Наголос.
|
|
|
1. |
Звуки. Звукові моделі слів .Звуко - буквений аналіз слів. |
|
|
2. |
Слова,що розрізняються тільки одним звуком. |
|
|
3. |
Звуки і букви. |
|
|
4 |
Українська абетка (алфавіт).Рукописні букви української абетки. |
|
|
5. |
Великі букви української абетки. |
|
|
6. |
Назви літер за абеткою. Розташування слів за абеткою. |
|
|
7. |
Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником. |
|
|
8. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком і планом. Тема опису”Ромашка”. |
|
|
9. |
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах. |
|
|
10. |
Правила перенесення слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. |
|
|
11. |
Правило переносу слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок. |
|
|
12. |
Голосні звуки. |
|
|
13. |
Букви,що позначають голосні звуки. |
|
|
14. |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки. |
|
|
15. |
Визначення наголосу в словах. Робота зі словами ,наголос у яких треба запам'ятати. |
|
|
16. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком ,планом,змістом загадки. Тема опису “Білочка” . |
|
|
17. |
Визначення наголошених складів, звуків. Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів. |
|
|
18. |
Ненаголошені голосні звуки [е],[и].Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу. |
|
|
19. |
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час вимови приголосних звуків. |
|
|
20. |
Звук [ф], позначення його буквою ф. |
|
|
21. |
Порівняння вимови слів зі звуком [ф] та звукосполученням [хв]. |
|
|
22. |
Звуки [дж],[дз],[дз’] - вимова і позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз . Перенос слів з буквосполученнями дж, дз. |
|
|
23. |
Правильна вимова звуків [ г ],[ ґе],позначення їх буквами ” ге”,”ґе”. |
|
|
24. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком,планом і змістом вірша А. Житкевича “Осінь”.Тема розповіді “Осінь”. |
|
|
25. |
Буква ща, позначення нею звукосполучення [шч]. |
|
|
26. |
Перевірна робота. Мовна тема. |
|
|
27. |
Аналіз перевірної роботи. Уявлення про дзвінкі і глухі приголосні звуки. |
|
|
28. |
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. |
|
|
29. |
Вправи на правильне вимовляння дзвінких приголосних у кінці слова і складу. |
|
|
30. |
Відпрацювання вимови та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. |
|
|
31. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь). |
|
|
32. |
Позначення м’якості приголосних перед [о] знаком м'якшення. Перенос слів зі знаком м’якшення. |
|
|
33. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання продовження казки за поданим початком (за казкою І. Прокопенко ”Куди сховалися гриби”). |
|
|
34. |
Тренувальні вправи у написанні, звуко - буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. |
|
|
35. |
Вправляння у звуко - буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.
|
|
|
36. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків буквами я, ю ,є, і |
|
|
37. |
Спостереження за твердими і м'якими приголосними в словах. |
|
|
38. |
Закріплення знань про тверді і м’які приголосні. Звуко -буквений аналіз слів. |
|
|
39. |
Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі. Звуко-буквений аналіз слів. |
|
|
40. |
Перенос слів із м’якими подовженими звуками. Звуко -буквений аналіз слів. |
|
|
41. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему “Бережіть книжки” за опорними словам і віршем Г. Чорнобицької “Не бруднити книжки”. |
|
|
42. |
Звуко - буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними звуками. |
|
|
43. |
Закріплення знань про подовжені м’які приголосні звуки . |
|
|
44. |
Апостроф. Правило вживання апострофа. |
|
|
45. |
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. |
|
|
46. |
Перенос слів з апострофом. Звуко -буквений аналіз слів. Перевірна робота. Мовна тема. |
|
|
47. |
Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок по темі. |
|
|
|
Мова і мовлення. |
|
|
48. |
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Українська мова - державна мова України. |
|
|
49. |
Усне і писемне мовлення . Культура мовлення. Перевірна робота. Навчальне аудіювання. |
|
|
50. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання 2-3 речень на задані теми. |
|
|
51. |
Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами - звертаннями. Побудова діалогу за поданими запитаннями. |
|
|
52. |
Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Діалог. |
|
|
|
Текст |
|
|
53. |
Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту тексту. |
|
|
54. |
Добір заголовків до текстів. Вправляння у стислому переказуванні тексту. |
|
|
55. |
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. |
|
|
56. |
Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстрації. |
|
|
57. |
Типи текстів: текст - розповідь, текст - опис, текст - міркування. Складання різних типів текстів. |
|
|
58. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв'язного висловлювання на задану тему. |
|
|
59. |
Перевірна робота. Контрольний диктант. |
|
|
60. |
Аналіз перевірної роботи. Контроль та оцінювання знань за темою” Мова і мовлення. Текст.” |
|
|
|
Речення |
|
|
61. |
Поняття про речення. Основні ознаки речення. |
|
|
62. |
Зв’язок слів у реченні. Поділ тексту на речення. Перевірна робота. Контрольне списування |
|
|
63. |
Аналіз перевірної роботи. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. |
|
|
64. |
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
2 КЛАС
2 СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
65 |
Речення (продовження) Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
66 |
Закріплення знань про розповідне та питальне речення. Складання розповіді за малюнком і запитаннями |
|
67 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання |
|
68 |
Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення |
|
69 |
Головні слова в реченні |
|
70 |
Визначення головних слів у реченні. Навчальне аудіювання |
|
71 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
72 |
Зв'язок слів у реченні |
|
73 |
Поширення речень за питаннями. Узагальнення знань за темою «Речення». |
|
|
Слово |
|
74 |
Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники) |
|
75 |
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що?. Складання речень |
|
76 |
Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Змінювання іменників за зразком «один — багато». Складання речень |
|
77 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
78 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей |
|
79 |
Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Складання усної розповіді за серією малюнків на тему «Друзі птахів» |
|
80 |
Велика буква у кличках тварин. Опис тварини |
|
81 |
Уживання великої букви в іменах людей та кличках тварин.
|
|
82 _____
83 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. Підготовка до перевірної роботи. ____________________________________________________________ Урок розвитку зв'язного мовлення.
|
____ |
84 |
Перевірна робота. Мовна тема «Іменник» |
|
85 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
86 |
Слова, які називають ознаки предметів. Роль прикметників у мовленні |
|
87 |
Зв'язок прикметників з іменниками в реченні |
|
88 |
Закріплення знань про прикметники. Письмовий переказ тексту за малюнком та запитаннями |
|
89 |
Спостереження за роллю прикметників у загадках |
|
90 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
91 |
Прикметники, близькі і протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні |
|
92 |
Слова, які називають дії предметів. Складання речень за малюнками |
|
93 |
Роль дієслів у мовленні. Робота над прислів'ями |
|
94 |
Перевірна робота. Диктант |
|
95 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
96 |
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Змінювання дієслів за питаннями |
|
97 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
98 |
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Контрольна робота .Аудіювання |
|
99 |
Розповідання казки. Складання розповіді за поданим початком |
|
100 |
Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Фразеологізми |
|
101 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
102 |
Службові слова, їх роль у реченні. Навчальний усний переказ. |
|
103 |
Уживання службових слів для зв'язку слів у реченні |
|
104 |
Практичне ознайомлення з прийменниками, їх роллю в реченні |
|
105 |
Корінь слова. Спільнокореневі слова |
|
106 |
Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів |
|
107 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
108 |
Добирання спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови |
|
109 |
Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням |
|
110 |
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова чи добирання спільнокореневих слів |
|
111 |
Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, и в коренях слів. Звуко- буквений аналіз слів |
|
112 |
Перевірна робота. Диктант |
|
113 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
114-115 |
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст. Підготовка до перевірної роботи |
|
116 |
Перевірна робота. Мовна тема «Звуки і букви. Приголосні звуки. Апостроф» |
|
117 |
Аналіз перевірної роботи. |
|
118 |
Повторення вивченого про слово |
|
119 |
Повторення вивченого про речення |
|
120 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
121 |
Підсумковий урок |
|