Календарно-тематичне планування для 6 класу
на І семестр 2024-2025 н.р.
(за підручником Prepare, Джоаннa Костa, Мелані Вільямс, видавництво «Лінгвіст», Київ 2022 )
№ п.п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Домашнє завдання |
Примітки |
1 |
|
Вступ. Речі навколо нас. Структура There is/are. Формування лексично-граматичних навичок |
РЗ, с,4,впр.2,3 |
|
2 |
|
Числа та дати. Розвиток лексичних навичок. |
РЗ, с.6, впр.4,5 |
|
3 |
|
Вподобання та інтереси. Модальне дієслово can. Розвиток граматичних навичок. |
РЗ, с.7, впр.4 |
|
4 |
|
Особиста інформація. Теперішній простий час. Розвиток навичок усного сприймання та усної взаємодії. |
РЗ, с.7, впр.7, 8 |
|
5 |
|
Спорт та ігри. Теперішній простий час. Формування лексико-граматичних навичок. |
РЗ, с.8, впр.2,3 |
|
6 |
|
Спорт та ігри. Теперішній простий час. Прислівники частотності. Удосконалення граматичних навичок |
РЗ, с.9, впр.3,4 |
|
7 |
|
Спорт та ігри. Розвиток навичок зорового сприймання та усної взаємодії |
С.12, впр.3 |
|
8 |
|
Спортивне обладнання. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту. |
РЗ, с.10, впр.2,3 |
|
9 |
|
Розпорядок дня. Теперішній простий час. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.12, впр.3 |
|
10 |
|
Робочий день учня. Теперішній простий та теперішній тривалий час. Усне продукування. |
РЗ, с.13, впр.3,4 |
|
11 |
|
Продукти для здоров'я. Розвиток лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.13, впр.4 |
|
12 |
|
Мій робочий день. Розвиток навичок усного та письмового продукування. |
РЗ, с.15, впр.4,5 |
|
13 |
|
Паралімпійські ігри. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
С.18, впр.3,4 |
|
14 |
|
Паралімпійські чемпіони. Усне сприймання тексту. |
с.19, впр.6 |
|
15 |
|
Підсумкова робота. |
|
|
16 |
|
Види музики. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту. |
РЗ, с.16, впр.2,3 |
|
17 |
|
Музика та музичні інструменти. Структура like/don’t like doing smth. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.17, впр.3,4 |
|
18 |
|
Початок у музичній сфері. Сталі вирази. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.17, впр.3,4 |
|
19 |
|
Музика, яку я люблю. Розвиток навичок усного продукування. |
РЗ, с.19, впр.4,5 |
|
20 |
|
Враження від концерту. Формування лексичних навичок. Усне сприймання діалогів. |
РЗ, с.20, впр.3 |
|
21 |
|
Це був неймовірний концерт. Минулий час дієслова to be. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.21, впр.3 |
|
22 |
|
Емоції та почуття. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.23, впр.2,3 |
|
23 |
|
Незабутній день. Формування навичок письмового продукування. |
РЗ, с.23, впр.3,4 |
|
24 |
|
Досягнення порозуміння. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії. |
Підгот.до діагн. роботи. |
|
25 |
|
Підсумкова робота. |
|
|
26 |
|
Важливі моменти в історії. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.24, впр. 2,3 |
|
27 |
|
Важливі події в історії. Минулий простий час. Формування граматичних навичок. |
РЗ, с.25, впр.2,4 |
|
28 |
|
Відомі події в історії. Розвиток лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.25, впр.3 |
|
29 |
|
Сторінки історії. Усне сприймання тексту. |
РЗ, с.26, впр.2, |
|
30 |
|
Робота та досвід роботи. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.28, впр.3 |
|
31 |
|
Робота та прoфесії. Заперечна і питальна форми минулого простого часу. Усне та письмове продукування. |
РЗ, с.29, впр.2,3 |
|
32 |
|
Досвід роботи школярів. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.30, впр.1,2 |
|
33 |
|
Досвід роботи. Усне сприймання діалогів. |
РЗ, с.31, впр.1,2 |
|
34 |
|
Робота в суботу. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
С.40, впр.5 |
|
35 |
|
Робота в суботу. Розвиток навичок письмового продукування. |
РЗ, с.31, впр.4 |
|
36 |
|
Захоплююча подорож. Минулий простий час неправильних дієслів. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.32, впр.3 |
|
37 |
|
Захоплива подорож. Минулий простий час. Формування граматичних навичок. Розвиток усного та письмового продукування. |
РЗ, с,33, впр.4 |
|
38 |
|
Захоплива подорож. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.33, впр.2 |
|
39 |
|
Минулі подорожі. Розвиток граматичних навичок. |
Індивід. завдання |
|
40 |
|
Наші подорожі. Розвиток навичок усного та письмового продукування. |
РЗ, с.35, впр.3 |
|
41 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумкова робота. |
|
|
42 |
|
Улюблене місце. Моя кімната. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.36, впр.3 |
|
43 |
|
Улюбені місця митців. Розвиток навичок зорового сприймання тексту. |
РЗ, с.37, впр.2 |
|
44 |
|
Наші улюблені місця та речі. Розвиток навичок усного та письмового продукування. |
РЗ, с.39, впр.4,5 |
|
45 |
|
Соціальна відповідальність. Безпека вдома. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
С.51, впр.4,5 |
|
46 |
|
Безпека вдома. Розвиток навичок усного сприймання та усного продукування. |
Виконати проєкт |
|
47 |
|
Одяг та мода. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.40, впр.3 |
|
48 |
|
Купуємо одяг. Присвійні займенники. Формування лексично-граматичних навичок. |
РЗ, с.41, впр.4 |
|
49 |
|
Одяг і матеріали. Розвиток лексичних навичок. Зорове сприймання тексту. |
РЗ, с.42, впр.1,2 |
|
50 |
|
Мій улюблений одяг. Формування навичок усного та письмового продукування. |
РЗ, с.43, впр.1 |
|
51 |
|
Купівля та продаж речей. Контроль сприймання письмових текстів та усної інформації. |
|
|
52 |
|
Незвичайна річ в гардеробі. Контроль усної взаємодії та висловлювання. |
|
|
53 |
|
Мода та покупки. Контроль письмової взаємодії та висловлювання. |
|
|
54 |
|
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|