Календарне планування до підручника "Prepare 6" 3,5 год. І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6-го класу (НУШ), на 3.5 години.
Перегляд файлу

                  Календарно-тематичне планування  для 6 класу

                                  на І семестр 2024-2025 н.р.

  (за підручником  Prepare, Джоаннa Костa, Мелані Вільямс, видавництво «Лінгвіст», Київ  2022 )

№ п.п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Домашнє завдання

Примітки

1

 

Вступ. Речі навколо нас. Структура There is/are. Формування лексично-граматичних навичок

РЗ, с,4,впр.2,3

 

2

 

Числа та дати. Розвиток лексичних навичок.

РЗ, с.6, впр.4,5

 

3

 

Вподобання та інтереси. Модальне дієслово can. Розвиток граматичних навичок.

РЗ, с.7, впр.4

 

4

 

 Особиста інформація. Теперішній простий час. Розвиток навичок усного сприймання та усної взаємодії.

РЗ, с.7, впр.7,

8

 

5

 

Спорт та ігри. Теперішній простий час. Формування лексико-граматичних навичок.

РЗ, с.8, впр.2,3

 

6

 

Спорт та ігри. Теперішній простий час. Прислівники частотності. Удосконалення граматичних навичок

РЗ, с.9, впр.3,4

 

7

 

Спорт та ігри. Розвиток навичок зорового сприймання та усної взаємодії

С.12, впр.3

 

8

 

Спортивне обладнання. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту.

РЗ, с.10, впр.2,3

 

9

 

Розпорядок дня. Теперішній простий час. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.12, впр.3

 

10

 

Робочий день учня. Теперішній простий та теперішній тривалий час. Усне продукування.

РЗ, с.13, впр.3,4

 

11

 

Продукти для здоров'я. Розвиток лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.13, впр.4

 

12

 

Мій робочий день. Розвиток навичок усного та письмового продукування.

РЗ, с.15, впр.4,5

 

13

 

Паралімпійські ігри. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

С.18, впр.3,4

 

14

 

Паралімпійські  чемпіони. Усне сприймання тексту. 

с.19, впр.6

 

15

 

Підсумкова робота.

 

 

16

 

 Види музики. Формування лексичних навичок. Усне сприймання тексту.

РЗ, с.16, впр.2,3

 

17

 

Музика та музичні інструменти. Структура like/don’t like doing smth. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.17, впр.3,4

 

18

 

Початок у музичній сфері. Сталі вирази. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.17, впр.3,4

 

19

 

Музика, яку я люблю. Розвиток навичок усного продукування.

РЗ, с.19, впр.4,5

 

20

 

Враження від концерту. Формування лексичних навичок. Усне сприймання діалогів.

РЗ, с.20, впр.3

 

21

 

Це був неймовірний концерт. Минулий час дієслова to be. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.21, впр.3

 

22

 

Емоції та почуття. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.23, впр.2,3

 

23

 

 Незабутній день. Формування навичок письмового продукування.

РЗ, с.23, впр.3,4

 

24

 

Досягнення порозуміння. Розвиток навичок усного продукування та усної взаємодії.

Підгот.до діагн. роботи.

 

25

 

Підсумкова робота.

 

 

 

26

 

Важливі моменти в історії. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.24, впр. 2,3

 

27

 

Важливі події в історії. Минулий простий час.

Формування граматичних навичок.

РЗ, с.25, впр.2,4

 

28

 

Відомі події в історії. Розвиток лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.25, впр.3

 

 29

 

Сторінки історії. Усне сприймання тексту.

РЗ, с.26, впр.2,

 

 30

 

Робота та досвід роботи. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.28, впр.3

 

 31

 

Робота та прoфесії. Заперечна і питальна  форми минулого простого часу. Усне та письмове продукування.

РЗ, с.29, впр.2,3

 

 32

 

Досвід роботи школярів.  Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.30, впр.1,2

 

 33

 

Досвід роботи. Усне сприймання діалогів.

РЗ, с.31, впр.1,2

 

 34

 

Робота в суботу. Формування лексичних навичок.  Зорове сприймання тексту.

С.40, впр.5

 

 35

 

Робота в суботу. Розвиток навичок письмового продукування.

РЗ, с.31, впр.4

 

 36

 

Захоплююча подорож. Минулий простий час неправильних   дієслів.  Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.32, впр.3

 

 37

 

Захоплива подорож. Минулий простий час. Формування граматичних навичок. Розвиток усного та письмового продукування.

РЗ, с,33, впр.4

 

38

 

Захоплива подорож. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.33, впр.2

 

39

 

Минулі подорожі. Розвиток граматичних навичок.

Індивід. завдання

 

40

 

Наші подорожі. Розвиток навичок усного та письмового продукування.

РЗ, с.35, впр.3

 

41

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумкова  робота.

 

 

42

 

Улюблене місце. Моя кімната. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.36, впр.3

 

43

 

Улюбені місця митців. Розвиток навичок зорового сприймання  тексту.

РЗ, с.37, впр.2

 

44

 

Наші улюблені місця та речі. Розвиток навичок усного та письмового продукування.

РЗ, с.39, впр.4,5

 

45

 

Соціальна відповідальність. Безпека вдома. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

С.51, впр.4,5

 

46

 

Безпека вдома. Розвиток навичок усного сприймання та усного продукування.

Виконати проєкт

 

47

 

Одяг та мода. Формування лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.40, впр.3

 

48

 

Купуємо одяг. Присвійні займенники. Формування лексично-граматичних навичок.

РЗ, с.41, впр.4

 

49

 

Одяг і матеріали.  Розвиток лексичних навичок. Зорове сприймання тексту.

РЗ, с.42, впр.1,2

 

50

 

Мій улюблений одяг. Формування навичок усного та письмового продукування.

РЗ, с.43, впр.1

 

51

 

Купівля та продаж речей. Контроль сприймання письмових текстів  та усної інформації.

 

 

52

 

Незвичайна річ в гардеробі. Контроль усної взаємодії та висловлювання.

 

 

53

 

Мода та покупки. Контроль письмової  взаємодії та висловлювання.

 

 

54

 

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку