Календарне планування Фізика , 8 клас

Про матеріал
Календарне планування Фізика , 8 клас ІІ семестр (загальна кількість - 38 годин, (2-год. На тиждень). Розділ 2 . Електричні явища. Електричний струм. Частина I. Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм. Частина ІІ. Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах. Програма: ФIЗИКА 7–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Підручник: Фізика. 8клас. . Автори: Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф.Я.Харків, видавництво «Ранок», 2016 рік Задачник: І.Ю.Ненашев Фізика. 8 клас:збірник задач / І.М. Гельфгат, І. Ю. Ненашев.-вид-во «Ранок». 2016.-144 Наскрізні змістовні лінії : «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність». Ключові компетентності : Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами Спілкування іноземними мовами Математична компетентність Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-цифрова компетентність Уміння вчитися впродовж життя Ініціативність і підприємливість Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та самовираження у сфері культури Екологічна грамотність і здорове життя.
Перегляд файлу

 

Календарне планування

Фізика , 8 клас

ІІ семестр (загальна кількість  - 38 годин, (2-год. На тиждень).

Розділ 2 . Електричні явища. Електричний струм.

Частина I. Електричний заряд. Електричне поле.

Електричний струм.

Частина ІІ. Робота і потужність електричного струму.

Електричний струм у різних середовищах.

Програма:  ФIЗИКА 7–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник: Фізика. 8клас. . Автори: Бар’яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф.Я.Харків, видавництво «Ранок», 2016 рік

Задачник: І.Ю.Ненашев Фізика. 8 клас:збірник задач / І.М. Гельфгат, І. Ю. Ненашев.-вид-во «Ранок». 2016.-144

Наскрізні змістовні лінії : «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».

Ключові компетентності :  Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами Спілкування іноземними мовами Математична компетентність Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-цифрова компетентність Уміння вчитися впродовж життя Ініціативність і підприємливість Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та самовираження у сфері культури Екологічна грамотність і здорове життя.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів з теми:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

-знає поняття електричного заряду, механізми електризації, характер взаємодії заряджених тіл;

-розуміє природу електричного струму в різних середовищах;

-формулює визначення фізичної величини (сила струму, напруга, опір провідника, робота і потужність електричного струму, електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці;

-формулює закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола, Джоуля–Ленца, Фарадея для електролізу;

-знає умови виникнення електричного струму;

-розрізняє види електричного розряду в газах.

 

Діяльнісний компонент:

-застосовує закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола, Джоуля–Ленца, Фарадея для електролізу, формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу, роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів і під час виконання лабораторних робіт;

-графічно зображає електричне поле;

-креслить схеми простих електричних кіл;

-складає прості електричні кола;

-користується вимірювальними приладами для визначення сили струму, напруги, опору;

-розраховує спожиту електричну енергію за допомогою побутового лічильника електроенергії;

-дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.

 

Ціннісний компонент:

-оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

-оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на усвідомлення важливості заощадливого використання електроенергії з метою зменшення витрат сімейного бюджету; формування свідомості дотримання правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями.

Форми контролю

ІІ семестр

Контрольні роботи

3

Самостійні роботи

3

Лабораторні роботи

3

Тематичне оцінювання

3

Навчальні проекти

9

Семестрова контрольна робота

1

Річна контрольна робота

1

 

 

уроку

дата

Зміст навчального матеріалу, тема уроку

Застосування інтерактивних технологій, посилання

Ключові компетентності

Наскрізні змістовні лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів поурочно

д/з

 

1

 

Електричні явища . Електризація тіл. Електричний заряд. Два види електричних  зарядів

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність».

Знаннєвий компонент:

 знає поняття електричного заряду, механізми електризації

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику;

§19, впр19

2

 

Закон збереження електричного заряду. Електричне поле. Закон Кулона.

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

 

«Громадянська відповідальність»,

«Підприємливість та фінансова грамотність».

Знаннєвий компонент:

 знає поняття електричного заряду, механізми електризації ; знає характер взаємодії заряджених тіл; формулює закони Кулона, збереження електричного заряду.

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці.

Діяльнісний компонент:

 графічно зображає електричне поле;

§20, впр20

§21, впр21

§22, впр22

§19-22,

3

 

Розв’язування задач. /

 

Навчальний проект 

« Електрика в житті людини.»

http://www.psv.org.ua/arts/Tema/view-720.html

http://facti.info/priroda/22683-cikavi-fakti-pro-elektriku_2.html

http://www.npblog.com.ua/index.php/meditsina/tsiljuschij-strum.html

 

Математична компетентність, Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

Інформаційно-цифрова компетентність,

Соціальна та громадянська компетентності

«Підприємливість та фінансова грамотність».

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

 

4

 

Розв’язування задач.

Самостійна робота.

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці розв’язування задач різних рівнів

 

5

 

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці розв’язування задач різних рівнів

 

6

 

Контрольна робота  1  « Електричні явища. Електричний струм.»

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

 

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці розв’язування задач різних рівнів

 

 

 

Тематичне оцінювання  № 1 з теми « Електричні явища. Електричний струм.»

 

 

 

 

 

7

 

Аналіз контрольної роботи. Електричний струм. Дії електричного струму Провідники, напівпровідники, діелектрики.

 

Математична компетентність,

Екологічна грамотність і здорове життя

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

Знаннєвий компонент:

 розуміє природу електричного струму в різних середовищах;

Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

§23, впр23

§24, впр24

8

 

Струм в металах. Джерела електричного струму. Електричне коло та його основні елементи.

 

Математична компетентність,

Екологічна грамотність і здорове життя

«Здоров'я і безпека»,

«Громадянська відповідальність»,

Знаннєвий компонент:

 знає умови виникнення електричного струму;

Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

Діяльнісний компонент:

 креслить схеми простих електричних кіл;  складає прості електричні кола

§25, впр25

§26, впр26

9

 

Сила струму. Амперметр.

 

Математична компетентність,

Екологічна грамотність і здорове життя

«Здоров'я і безпека»,

Знаннєвий компонент:

 формулює визначення фізичної величини (сила струму) і їхні одиниці;

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

§27, впр27

10

 

Електрична напруга. Вольтметр.

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність».

Знаннєвий компонент:

 формулює визначення фізичної величини (напруга) і їхні одиниці;

 Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

§28, впр28

11

 

Електричний опір. Залежність опору провідника від його довжини, площі перерізу та матеріалу. Реостати.

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Екологічна грамотність і здорове життя,

Математична компетентність

«Здоров'я і безпека»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу,

Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

§30(3), впр30, 3,7

§30(1-2), впр. 30,1,2,4-6

12

 

Закон Ома для ділянки кола.

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність».

Знаннєвий компонент:

 формулює визначення фізичної величини (опір провідника) і їхні одиниці; формулює закон Ома для ділянки кола,

 Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

§29, впр29

13

 

Розв’язування задач.

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу,

 

14

 

Розв’язування задач.

Самостійна робота.

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

 

Діяльнісний компонент: застосовує формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу,

 

15

 

Лабораторна робота № 3 . «Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра.»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Соціальна та громадянська компетентності

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує  формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу

під час виконання лабораторних робіт;

§29, впр29-30

16

 

Послідовне й паралельне з’єднання провідників.

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного з’єднання провідників,

Застосовує формули сили струму, напруги, опору для паралельного з’єднання провідників

§31, впр31

§32, впр32

17

 

Розв’язування задач.

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

 

18

 

Лабораторна робота № 4 .

« Дослідження електричного струму кола з послідовним з’єднанням провідників.»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Соціальна та громадянська компетентності

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує  формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу

під час виконання лабораторних робіт;

§31, впр31

19

 

Лабораторна робота № 5 .

« Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників.»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Соціальна та громадянська компетентності

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує  формули залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу

під час виконання лабораторних робіт;

§32, впр32

20

 

Розв’язування задач.

Підготовка до контрольної роботи.

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 Застосовує формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

§31-32, впр.31-32

21

 

Контрольна робота 2  « Електричні явища. Електричний струм.»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола,  формули сили струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу, роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

 

 

 

Тематичне оцінювання № 2  з теми « Електричні явища. Електричний струм.»

 

 

 

 

 

Частина ІІ. Робота і потужність електричного струму.

Електричний струм у різних середовищах

 

22

 

Аналіз контрольної роботи. Робота й потужність електричного струму.

 

Математична компетентність

«Громадянська відповідальність»,

Знаннєвий компонент:

 формулює визначення фізичної величини (робота і потужність електричного струму)) і їхні одиниці;

 знає умови виникнення електричного струму;

§33, впр33

23

 

Закон Джоуля-Ленца. Електронагрівальні прилади.

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

«Підприємливість та фінансова грамотність».

Знаннєвий компонент:

 формулює закон Джоуля–Ленца, Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці.

Діяльнісний компонент:

 застосовує формули  роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

§34, впр34

§35, впр35

24

 

Розв’язування задач. / 

 

Навчальний проєкт:

« Сучасні побутові та промислові електричні прилади.»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-suchasni-pobutovi-ta-promislovi-elektrichni-pristro-95322.html

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

 

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Здоров'я і безпека»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує закони Кулона, збереження електричного заряду, Ома для ділянки кола, Джоуля–Ленца,  формули сили

струму, напруги, опору для послідовного й паралельного з’єднання провідників, залежності опору провідника від його довжини, площі перерізу та питомого опору матеріалу, роботи і потужності електричного струму в процесі розв’язування фізичних задач різних типів;

 розраховує спожиту електричну енергію за допомогою побутового лічильника електроенергії;

§35, впр35

25

 

Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Закон Фарадея для електролізу.

 

Математична компетентність,

Інформаційно-цифрова компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»

 

Знаннєвий компонент:

 формулює визначення фізичної величини (сила струму, напруга, опір провідника, робота і потужність електричного струму, електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці,

 формулює визначення фізичної величини (електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці; формулює закон Фарадея для електролізу;

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

§37, впр37

26

 

Розв’язування задач./

Навчальний проєкт:

«Практичне застосування електролізу-  Цинкування».

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує закони

Фарадея для електролізу  в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

§38, впр38

27

 

Електричний струм в газах. Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями.

 

Математична компетентність,

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Екологічна грамотність і здорове життя

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

Знаннєвий компонент: розрізняє види електричного розряду в газах.

Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

§39, впр39

§40, впр40

28

 

Розв’язування задач./

 

 

Навчальний проєкт: «Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини.»

 

http://energetika.in.ua/ua/books/book-2/part-3/section-10/10-1

http://energetika.in.ua/ua/books/book-2/part-3/section-10/10-2

 

Математична компетентність,

Екологічна грамотність і здорове життя

 

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує закони

Фарадея для електролізу  в процесі розв’язування фізичних задач різних типів.

Ціннісний компонент: оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом; значення енергії електричного струму в побуті й техніці

 

29

 

Розв’язування задач.

Самостійна робота.

 

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує закони

Фарадея для електролізу  в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

 

30

 

Розв’язування задач. 

Підготовка до контрольної роботи.

 

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

 застосовує закони

Фарадея для електролізу  в процесі розв’язування фізичних задач різних типів

 

31

 

Контрольна робота  3« Електричні явища. Електричний струм.»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці розв’язування задач різних рівнів.

 

 

 

Тематичне оцінювання  № 3  з теми « Електричні явища. Електричний струм.»

 

 

 

 

 

32

 

Контрольна робота за 2  семестр.

 

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці розв’язування задач різних рівнів.

 

33

 

Річна контрольна робота № 1

 

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці розв’язування задач різних рівнів.

 

34

 

Навчальний проєкт.

«Енергозбережувальні технології.»

http://progress21.com.ua/ua/solar-collectors/operating-principle

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

«Екологічна безпека та сталий розвиток»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці

Повторити вивчене

35

 

Навчальний проєкт-

(Віртуальна екскурсія. ) «Електрика  і безпека людини»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

«Екологічна безпека та сталий розвиток»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці

Повторити вивчене

36

 

Навчальний проєкт.

(Віртуальна екскурсія.) «Електрика і екологія.»

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

«Екологічна безпека та сталий розвиток»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці

Повторити вивчене

37

 

Навчальний проєкт.

« Вплив електричного струму на людський організм.»

 

http://www.npblog.com.ua/index.php/lyudina/dija-elektrichnogo-strumu-na-organizm-ljudini.html

http://www.npblog.com.ua/index.php/meditsina/tsiljuschij-strum.html

http://nydmond.com.ua/skilki-elektriki-viroblyaye-lyudina/

http://library.if.ua/book/9/981.html

http://posibnyky.vntu.edu.ua/o_p/6-1.html

http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/fizika-liudini.html

 

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

«Екологічна безпека та сталий розвиток»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці

Повторити вивчене

38

 

Навчальний проєкт.

« Електричні мережі:  минуле та сьогодення».

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,

Математична компетентність

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

«Громадянська відповідальність»,

«Здоров'я і безпека»,

«Екологічна безпека та сталий розвиток»,

Діяльнісний компонент:

Вміє застосовувати отримані знання на практиці

Повторити вивчене

 

 

docx
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку