Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5-А, класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником
Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»
I семестр
№ |
|
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||
Повторення |
|||||||||||||
1 |
|
01.09
|
Привіт! SB, pp. 4-5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
+ |
|
2 |
|
04.09
|
В класі. SB, p. 6 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, 06.09umbrella, pencil case, book |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання |
WB p. 5, ex. D, E |
+ |
|
3 |
|
05.09
|
Англомовні країни. SB, p. 7 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 6, ex. F, G |
+ |
|
4 |
|
06.09
|
Кольори SB, p. 8 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ negative |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
WB p. 7 H,I |
+ |
|
Шкільне життя. |
|||||||||||||
5 |
|
08.09
|
Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 8, ex. A, B, C |
+ |
|
6 |
|
11.09
|
Привіт,Кейт! SB, p. 11 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
WB p. 9, ex. D, E, F |
+ |
|
7 |
|
12.09
|
Професії. Він повар. SB, p. 12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 10, ex. A, B |
+ |
|
8 |
|
15.09
|
Хто ти? SB, p. 13 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 11, ex. C, D, E |
+ |
|
9 |
|
18.09
|
День і ніч. SB, p. 14 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
Називає дні тижня та називає час |
WB p. 12, ex. A, B |
+ |
|
10 |
|
19.09
|
Який сьогодні дань? Котра година? SB, p. 15 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
WB p. 12, ex. C |
+ |
|
11 |
|
20.09
|
Знайомтеся з групою SB, p. 16 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
Називає музичні інструменти |
WB p. 13, ex. A, B |
+ |
|
12 |
|
22.09
|
Улюблений музичний інструмент. SB, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
WB p. 13, ex. C |
+ |
|
13 |
|
25.09
|
Хто ти? Я –учень SB, p. 18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
WB p. 14, ex. A, B, C |
+ |
|
14 |
|
26.09
|
Розповідь про себе. SB, p. 19 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
WB p. 15, ex. D, E |
+ |
|
15 |
|
29.09
|
Діагностична робота. Підсумки SB, p. 20 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання та доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G |
+ |
+ |
Я, моя родина, мої друзі. |
|||||||||||||
16 |
|
02.10
|
Все про мене. Мої речі SB, p. 21 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
WB p. 18, ex. A, B, C |
+ |
|
17 |
|
03.10
|
Все про мене. SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
WB p. 19, ex. D, E |
+ |
|
18 |
|
04.10
|
Мій одяг SB, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
WB p. 20, ex. A, B |
+ |
|
19 |
|
06.10
|
Все про мене. Мій улюблений одяг SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
WB p. 21, ex. C, D, E |
+ |
|
20 |
|
09.10
|
Мій домашній улюбленець SB, p. 26 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
WB p. 22, ex. A, B |
+ |
|
21 |
|
10.10
|
Чий це домашній улюбленець? SB, p. 27 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
WB p. 23, ex. C, D, E |
+ |
|
22 |
|
13.10
|
Ти – зірка SB, p. 28 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
WB p. 24, ex. A, B |
+ |
|
23 |
|
16.10
|
Ти можеш…? SB, p. 29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
WB p. 24, ex. C |
+ |
|
24 |
|
17.10
|
Мій найкращий друг SB, p. 30 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
WB p. 25, ex. A, B |
+ |
|
25 |
|
18.10
|
Хто твій найкращий друг? SB, p. 31 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
WB p. 25, ex. C |
+ |
|
26 |
|
20.10
|
Діагностична робота. Підсумки SB, p. 32 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
+ |
+ |
27 |
|
23.10
|
Культура. SB, pp. 33-34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
+ |
|
Відпочинок і дозвілля. |
|||||||||||||
28 |
|
24.10
|
Це моє життя. День за днем SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
Розповідає про щоденні справи. |
WB p. 28, ex. A, B |
+ |
|
29 |
|
27.10
|
Вихідний. SB, p. 37 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/iz/ |
WB p. 29, ex. C, D, E |
+ |
|
30 |
|
06.11
|
Ти полюбляєш спорт? SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
WB p. 30, ex. A, B, C |
+ |
|
31 |
|
07.11
|
Ти любиш футбол? SB, p. 39 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple. |
WB p. 31, ex. D, E |
+ |
|
32 |
|
08.11
|
Поза школою SB, p. 40 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
WB p. 32, ex. A, B |
+ |
|
33 |
|
10.11
|
Що ти робиш у вільний час? SB, p. 41 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
WB p. 32, ex. C, D |
+ |
|
34 |
|
13.11
|
Це моє життя. Дома. SB, p. 42 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про хатні обов’язки. |
WB p. 33, ex. A, B |
+ |
|
35 |
|
14.11
|
Я ніколи не запізнююсь до школи. SB, p. 43 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти. |
WB p. 34 ex. C, D |
+ |
|
36 |
|
17.11
|
Мій улюблений день SB, p. 44 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
WB p. 35, ex. A, B |
+ |
|
37 |
|
20.11
|
Це моє життя. Мій улюблений день SB, p. 45 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
WB p. 35 ex. C |
+ |
|
38 |
|
21.11
|
Діагностична робота. Підсумки SB, p. 46 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу. |
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
+ |
+ |
Рідне місто /село. |
|||||||||||||
39 |
|
22.11
|
Там, де я живу. SB, pp. 47-48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
Називає кімнати в будинку та в квартирі |
WB p. 38, ex. A, B, С |
+ |
|
40
|
|
24.11
|
Милий дім SB, p. 49 Там, де я живу. Де це? SB, p. 50 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків Робота в групі: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
There is/ there are Prepositions of place |
Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків. Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця. |
WB p. 39, ex. D, E, F WB p. 40, ex. A, B |
+
|
|
|
|||||||||||||
41 |
|
27.11
|
Де мій плеєр? SB, p. 51 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири. |
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
+ |
|
42 |
|
28.11
|
Мій район SB, p. 52 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон. |
WB p. 42, ex. A, B, C |
+ |
|
43 |
|
01.12
|
Можна скористатись твоїм телефоном? SB, p. 53 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу. |
WB p. 43, ex. D, E, F |
+ |
|
44 |
|
04.12
|
Цікаві місця SB, p. 54 Ми повинні… SB, p. 55 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання в усній формі Опис місця у письмовій формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’introduction. The verb ‘must’ |
Читає та розуміє короткі повідомлення. Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t. |
WB p. 44, ex. A, B WB p. 44, ex. C |
+ + |
|
45 |
|
05.12
|
На якому поверсі ти живеш? SB, p. 56 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 45, ex. A, B |
+ |
|
46 |
|
06.12
|
Ти живеш у квартирі чи у будинку? SB, p. 57 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення для опису будинку. |
WB p. 45, ex. C, D |
+ |
|
47 |
|
08.12
|
Діагностична робота. Підсумки SB, p. 58 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання. |
WB p. 46, ex. A, B, C, D |
+ |
+ |
48 |
|
11.12
|
Контроль розуміння на слух |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
WB p. 47, ex. E, F, G |
|
+ |
49 |
|
12.12
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
50 |
|
15.12
|
Культура. SB, pp. 59-60
|
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
WB p. 47, ex. E, F, G |
|
+ |
51 |
|
18.12
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
52 |
|
19.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
53 |
|
20.12 |
Робота над помилками |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
54 |
|
22.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|