Календарне планування Full Blast plus 5 I семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795 Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5-Б класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast» I семестр
Перегляд файлу

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5-А, класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником

 Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»

I семестр

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Синхронно

Асинхронно

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Повторення

1

 

01.09

 

Привіт!

SB, pp. 4-5

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

+

 

2

 

04.09

 

В класі.

 SB, p. 6

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, 06.09umbrella, pencil case, book

What’s this? What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання

 

WB p. 5, ex. D, E

+

 

3

 

05.09

 

Англомовні країни.

SB, p. 7

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 6, ex. F, G

+

 

4

 

06.09

 

Кольори

 SB, p. 8

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

negative

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

WB p. 7 H,I

+

 

Шкільне життя.

5

 

08.09

 

Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian,

Poland/Polish

Where are you from?

– I’m from…

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 8, ex. A, B, C

+

 

6

 

11.09

 

Привіт,Кейт!

SB, p. 11

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

WB p. 9, ex. D, E, F

+

 

7

 

12.09

 

Професії. Він повар.

SB, p. 12

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 10,

ex. A, B

+

 

8

 

15.09

 

Хто ти?

SB, p. 13

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 11, ex. C, D, E

+

 

9

 

18.09

 

День і ніч.

SB, p. 14

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

Називає дні тижня та називає час

WB p. 12,

ex. A, B

+

 

10

 

19.09

 

Який сьогодні дань? Котра година?

SB, p. 15

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього

заняття

Продукує прості речення про своє дозвілля

WB p. 12,

ex. C

+

 

11

 

20.09

 

Знайомтеся з групою

SB, p. 16

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

Називає музичні інструменти

WB p. 13,

ex. A, B

+

 

12

 

22.09

 

Улюблений музичний інструмент.

SB, p. 17

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.

WB p. 13,

ex. C

+

 

13

 

25.09

 

Хто ти? Я –учень

 SB, p. 18

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.

WB p. 14, ex. A, B, C

+

 

14

 

26.09

 

Розповідь про себе.

SB, p. 19

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

WB p. 15,

ex. D, E

+

 

15

 

29.09

 

Діагностична робота.

Підсумки

SB, p. 20

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G

+

+

Я, моя родина, мої друзі.

16

 

02.10

 

Все про мене. Мої речі

SB, p. 21

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника

WB p. 18, ex. A, B, C

+

 

17

 

03.10

 

Все про мене.

SB, p. 23

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника.

Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами

WB p. 19,

ex. D, E

+

 

18

 

04.10

 

Мій одяг

SB, p. 24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.

WB p. 20,

ex. A, B

+

 

19

 

06.10

 

Все про мене.  Мій улюблений одяг

SB, p. 25

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.

WB p. 21, ex. C, D, E

+

 

20

 

09.10

 

Мій домашній улюбленець

SB, p. 26

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.

WB p. 22,

ex. A, B

+

 

21

 

10.10

 

Чий це домашній улюбленець?

SB, p. 27

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.

WB p. 23, ex. C, D, E

+

 

22

 

13.10

 

Ти – зірка

SB, p. 28

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

Розповідає про свої уподобання, що вміє робити

WB p. 24,

ex. A, B

+

 

23

 

16.10

 

Ти можеш…?

SB, p. 29

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.

WB p. 24,

ex. C

+

 

24

 

17.10

 

Мій найкращий друг

SB, p. 30

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

WB p. 25,

ex. A, B

+

 

25

 

18.10

 

Хто твій найкращий друг?

SB, p. 31

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.

WB p. 25,

ex. C

+

 

26

 

20.10

 

Діагностична робота.

 Підсумки

SB, p. 32

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

WB p. 26, ex. A, B, C, D

+

+

27

 

23.10

 

Культура.

SB, pp. 33-34

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

+

 

Відпочинок і дозвілля.

28

 

24.10

 

Це моє життя. День за днем

SB, p. 36

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

Розповідає про щоденні справи.

WB p. 28,

ex. A, B

+

 

29

 

27.10

 

Вихідний.

SB, p. 37

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:

 s-/s/,

s-/z/,

es-/iz/

WB p. 29, ex. C, D, E

+

 

30

 

06.11

 

Ти полюбляєш спорт?

SB, p. 38

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.

WB p. 30, ex. A, B, C

+

 

31

 

07.11

 

Ти любиш футбол?

SB, p. 39

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple.

WB p. 31,

ex. D, E

+

 

32

 

08.11

 

Поза школою

SB, p. 40

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Розповідає про своє хоббі та вільний час.

WB p. 32,

ex. A, B

+

 

33

 

10.11

 

Що ти робиш у вільний час?

SB, p. 41

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

Продукує прості речення про свій вільний час.

WB p. 32,

ex. C, D

+

 

34

 

13.11

 

Це моє життя. Дома.

SB, p. 42

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про хатні обов’язки.

WB p. 33,

ex. A, B

+

 

35

 

14.11

 

Я ніколи не запізнююсь до школи.

SB, p. 43

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

WB p. 34

ex. C, D

+

 

36

 

17.11

 

Мій улюблений день

SB, p. 44

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі.

WB p. 35,

ex. A, B

+

 

37

 

20.11

 

Це моє життя. Мій улюблений день

SB, p. 45

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

WB p. 35

ex. C

+

 

38

 

21.11

 

Діагностична робота.

 Підсумки

SB, p. 46

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу.

WB p. 36- 37, ex. A, B,

C, D, E, F, G

+

+

Рідне місто /село.

39

 

22.11

 

Там, де я живу.

SB, pp. 47-48

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

 

Називає кімнати в будинку та в квартирі

WB p. 38, ex. A, B, С

+

 

40

 

 

24.11

 

 Милий дім

SB, p. 49

Там, де я живу. Де це?

SB, p. 50

бере участь у коротких простих діалогах

бере участь у коротких простих діалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в парах: опис малюнків

Робота в групі: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

There is/ there are

Prepositions of place

Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків.

Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця.

WB p. 39, ex. D, E, F

WB p. 40,

ex. A, B

+

 

 

 

41

 

27.11

 

Де мій плеєр?

SB, p. 51

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири.

WB p. 41, ex. C, D, E, F

+

 

42

 

28.11

 

Мій район

SB, p. 52

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон.

WB p. 42, ex. A, B, C

+

 

43

 

01.12

 

Можна скористатись твоїм телефоном?

SB, p. 53

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу.

 

WB p. 43, ex. D, E, F

+

 

 

44

 

04.12

 

Цікаві місця

SB, p. 54

Ми повинні…

SB, p. 55

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Опис місця у письмовій формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum.

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

 

The verb ‘must’introduction.

The verb ‘must’

Читає та розуміє короткі повідомлення.

Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t.

WB p. 44,

ex. A, B

WB p. 44,

ex. C

+

+

 

45

 

05.12

 

На якому поверсі ти живеш?

SB, p. 56

Розглядає природу як цілісну систему

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 45,

ex. A, B

+

 

46

 

06.12

 

Ти живеш у квартирі чи у будинку?

SB, p. 57

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення для опису будинку.

WB p. 45,

ex. C, D

+

 

47

 

08.12

 

Діагностична робота.

 Підсумки

SB, p. 58

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання.

WB p. 46, ex. A, B, C, D

+

+

48

 

11.12

 

Контроль розуміння на слух

бере участь у коротких простих діалогах

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання

(answer the questions

Надання відповідей на запитання в усній формі

Груповий спів пісні

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

WB p. 47, ex. E, F, G

 

+

49

 

12.12

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

50

 

15.12

 

Культура.

SB, pp. 59-60

 

бере участь у коротких простих діалогах

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання

(answer the questions

Надання відповідей на запитання в усній формі

Груповий спів пісні

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

WB p. 47, ex. E, F, G

 

+

51

 

18.12

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

52

 

19.12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

53

 

20.12

Робота над помилками

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

54

 

22.12

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку