ПОГОДЖУЮ
ЗДНВР ЗЗСО №8
_________Валентина ТРОХИМЧУК
03.10.2022р.
Календарно-тематичне
планування
ГПД
2022-2023 н.р.
Клас «Г»
Вихователь ГПД:
Масловська Оксана
Володимирівна
Дата |
Фізкультурно-оздоровча робота (прогулянка, ОБЖД)
|
Виховна робота
|
Індивідуальна робота (самопідготовка) |
Робота з батьками |
|
ВЕРЕСЕНЬ «ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ» |
|||||
НОВІ ВІДКРИТТЯ |
|||||
01.09 |
|
1 ВЕРЕСНЯ – День знань. |
|
Ознайомлення батьків із режимом ГПД. Збір заяв на ГПД |
|
04.09 |
Спостереження за розповсюдженням насіння рослин. Гра « Лисиця і сторож» |
Спогади про літо. Чим мені запам’яталися літні канікули? |
Гра «Що буває восени? |
Значення домашнього завдання |
|
05.09 |
Трудовий десант. Збирання насіння чорнобривців. |
Бесіда.Улюблена книга прочитана влітку |
Осінні листочки (прикраси для вікон) |
|
|
06.09 |
Спостереження за ознаками жовтня Д. гра «Що не так»? |
Відкриття, що змінили світ |
Осінні листочки (прикраси для вікон) |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
07.09 |
Ознайомлення з народними прикметами, визначення за ними стану погоди. |
|
Виготовлення закладинок для книг |
|
|
08.09 |
Прогулянка-пошук «Насіння дерев». Ігри на спортивному майданчику. |
|
Виготовлення аплікації «Осіннє деревце» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
ДОВКІЛЛЯ І ЗДОРОВ’Я ЛЮДЕЙ |
|||||
11.09 |
|
Режим харчування |
|
|
|
12.09 |
|
Бесіда. «Що відбувається з природою восени?» |
|
|
|
13.09 |
|
Зберігаємо довкілля чистим. Перегляд відео |
|
|
|
14.09 |
|
Екологічна вікторина «Знай, люби,бережи» |
|
|
|
15.09 |
|
Їстівні та отруйні гриби. Як їх розрізнити? |
|
|
|
ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІ РІДНИЙ КРАЙ |
|||||
18.09 |
|
Година спілкування «Ми діти твої – Україно» |
|
|
|
19.09 |
|
Гра-екскурсія «Що ти знаєш про Україну?» |
|
|
|
20.09 |
|
Символи нашої держави |
|
|
|
21.09 |
|
День миру |
|
|
|
22.09 |
|
Легенда про Україну |
|
|
|
НЕ БІЙСЯ, ТА СТЕРЕЖИСЯ |
|||||
25.09 |
|
Бесіда. Як поводитися у разі виявлення невідомих предметів, речовин, рослин? |
|
|
|
26.09 |
|
|
|
|
|
27.09 |
|
Бесіда. Чим небезпечні людині комахи? |
|
|
|
28.09 |
|
|
|
|
|
29.09 |
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ «МАШИНА ЧАСУ»
БЕЗ МИНУЛОГО НЕМАЄ МАЙБУТНЬОГО |
|||||
02.10 |
|
Я відвідую музей. Правила поведінки |
|
|
|
03.10 |
|
|
|
|
|
04.10 |
|
|
|
|
|
05.10 |
|
|
|
|
|
06.10 |
|
|
|
|
|
ІСТОРІЯ І ТАЄМНИЦІ СМАКОЛИКІВ |
|||||
10.10 |
Прогулянка « В гостях у пана Гарбуза», розучування вправ для профілактики порушень постави. |
Подорож «Смачні музеї» |
Виготовлення лепбука «Моя Україна» |
Бесіда-консультація «Роль народних традицій, звичаїв,обрядів у сімейному вихованні» |
|
11.10 |
Ігри на спортивному майданчику. |
|
Виготовлення лепбука «Моя Україна» |
|
|
12.10 |
Життя рослин восени. Ігри за бажанням |
|
Виготовлення лепбука «Моя Україна» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей
|
|
13.10 |
Спостереження за змінами в природі. Р.гра «Гаряче, холодно» |
|
Виготовлення «Осіннього віночку» в техніці «Оригамі»
|
|
|
14.10 |
Закріпити назви осінніх місяців. Гра « Совонька » |
14 жовтня – свято Покрови. День українського козацтва |
Аплікація «Лев» |
Сімейний туристичний маршрут вихідного дня
|
|
«МИ - ПІДПРИЄМЛИВІ» |
|||||
17.10 |
Спостереження за змінами дня, ночі. Самостійні ігри .
|
Правовий тренінг «Знай свої права» |
Заготовлення гербарію. |
Консультація «Про попередження дитячого травматизму |
|
18.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі Бесіда про режим школяра. Р.гра «Крокодил» |
Слухання та обговорення турецької народної казки «П’ять монет»
|
Виготовлення «Жабки» в техніці «Оригамі» |
|
|
19.10 |
Спостереження за осінніми квітками. Д.гра «Асоціації» |
Усний журнал «Ким бути?» |
Ігри з Лего
|
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
20.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі Бесіда «Як запобігти захворюванням на грип». Організовуючі вправи. |
Осінній благодійний ярмарок
|
Вироби для ярмарка |
Запросити батьків на шкільний ярмарок |
|
21.10 |
Спостереження за поведінкою Птахів восени. Колективна гра «Шишки, жолуді у бабусі» |
«Пограймо в бізнесмена». Гра «Аукціон» |
Настільні ігри |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей Осінні канікули 24.10-30.10.2022р |
|
ТИЖДЕНЬ 8. «ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ» |
|||||
31.10 |
Прогулянка «Спостереження за спеціальними автомобілями. Їх призначення». Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем |
Бесіда. Що таке гаджети, девайси, комп’ютер? |
Ігри з конструктором |
Що робити, якщо дитина агресивна |
|
01.11 |
Спостереження за кімнатними рослинами. Д.гра «Що це?» |
Перегляд мультфільмів про техніку. Мудрі поради тітоньки Сови. |
Аплікація «Гусениця» |
|
|
02.11 |
Відмітити стан погоди дня ( вітер, дощ, сонце, хмари). Рухливі ігри із м’ячами.
|
Виготовлення леп бука «Техніка» |
Виготовлення лепбука «Техніка» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
03.11 |
Спостереження за осілими птахами. Р.гра «Хто швидше і більше?»
|
Вікторина «Техніка, яка допомагає» |
Виготовлення лепбука «Техніка» |
|
|
04.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда «Увага! Діти на дорозі» Р.гра «Заборонений рух» |
Комп’ютерні ігри |
Малюємо на комп’ютері |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
« ІГРИ» |
|||||
07.11 |
Правила поведінки під час праці. Рухливі ігри за бажанням.
|
Фестиваль іграшок (різні види ігор, історія іграшки) |
Ігри з Лего «Фантазуй» |
Школа ввічливості: «Як ми розмовляємо»
|
|
08.11 |
Спостереження за ознаками золотої осені. Гра « Море хвилюється »
|
Сюжетно-рольова гра «День Шерлока Холмса» |
Настільні ігри дітей – шашки |
|
|
09.11 |
Спостереження за ознаками листопада. Р.гра «Слідопити»
|
Інтелектуальна гра «Найрозумніший та найспритніший» |
Ігровий куточок |
Поради батькам «Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення, цікавтеся її справами». |
|
10.11 |
Цільова прогулянка « Сезонні зміни у довкіллі»
|
Перегляд мультфільму про іграшки
|
Виготовлення іграшки |
|
|
11.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Різновиди ходьби. Р.гра «Квач»
|
Інтелектуальна гра-подорож «Подорож по казках» |
Виготовлення «Ангела-оберега» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
« ТЕАТР » |
|||||
14.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Організовуючі вправи. Народні ігри «Галя по садочку ходила» |
Бесіда з мультимедійним супроводом «Що таке театр?» |
Підготовка до інсценізації: - розподіл ролей; - виготовлення декорації. |
Порядок у справах починається з порядку на робочому місці. |
|
15.11 |
Прогулянка-фантазія «Дивовижне поруч»
|
Перегляд уривку лялькової театральної вистави |
- Створення костюмів - Виготовлення атрибутів - |
|
|
16.11 |
Спостереження за небом. Р.гра «Мисливці»
|
Хвилинка-цікавинка «Театральні професії»
|
Виготовлення масок |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
17.11 |
Розглядання та розпізнавання дерев, що скинули листя,за кроною та плодами.
|
Інсценізація української народної казки «Рукавичка» |
Пальчиковий театр |
|
|
18.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі.
|
Квест-гра «Пантоніма» |
Складання Лего |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей
|
|
«МОДА» |
|||||
21.11 |
Прогулянка «Слухаємо пісню природи». Танцювальні імпровізаційні вправи.
|
Бесіда з наочністю «Що таке мода?» |
Настільні ігри |
Бесіда з батьками «Одяг дитини по сезону» |
|
22.11 |
Спостереження за осіннім одягом. Р.гра «Кіт і миші»
|
Історична хвилинка «Який одяг був раніше»
|
Складання пазлів |
|
|
23.11 |
Прогулянка-пошук «Скарби» |
Турнір загадок «У магазині одягу та взуття» |
Виготовлення конвертиків |
Індивідуальні бесіди з батьками про зовнішній вигляд їхніх дітей |
|
24.11 |
Спостереження за вітром. Роздум: Вітер добре – погано. Гра «Хитра лисиця»
|
Як правильно одягатися? Відеоролик «Смішарики. Пісенька про моду» |
Творча майстерня «Дизайнери» |
|
|
25.11 |
Спостереження за годівничками. Годування птахів.
|
Український одяг |
Оздоблення вишиванки |
Бесіда з батьками про шкільну та спортивну форму |
|
« ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ » |
|||||
28.11 |
Осінні зміни у природі. Пізня осінь – яка вона?. Гра « Сонечко і хмари» |
Клубна година з використанням мультимедійних засобів «Без води - нема життя»
|
Малюнки на тему: «Капітошка» |
Анкетування батьків «Як ви економите воду?» |
|
29.11 |
Правила поведінки у довкіллі. Гра « Жива і не жива природа».
|
Уявна подорож «А що там під водою?» |
Гра «Доміно» |
|
|
30.11 |
Прогулянка-фантазія «Осіння картина»
|
Килимок досліджень. Хитрощі води. |
Малюємо водою |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей
|
|
01.12 |
Спостереження за станом води в природі. Р.гра «Попади у ціль»
|
Презентація. «Наші досягнення» |
Виготовлення акваріума |
|
|
02.12 |
Спостереження за росою. Р. гра «Слідопити»
|
Гра-фантазія «Мандрівниця вода» |
Виготовлення акваріума |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
«ЗИМА» |
|||||
05.12 |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір`ям. Що змінилося? |
Година народознавства «Грудень – року кінець, зими – початок»
|
Виготовлення гірлянд |
Консультація «Попередження побутового травматизму» |
|
06.12 |
Спостереження за хвойними деревами. Збирання шишок.
|
Усний журнал «Зимові свята» |
Виготовлення витинанок |
|
|
07.12 |
Спостереження за ознаками грудня. Р.гра «Гаряче, холодно»
|
Гра – вікторина «Що ти знаєш про зиму» |
Малюнок на вікні |
Рекомендації «Зимовий одяг дитини |
|
08.12 |
Прогулянка-фантазія «Снігова картина»
|
Які сюрпризи нам готує зима? |
Прикрашання класу |
|
|
09.12 |
Екскурсія у природу «Чи всі сніжинки одинакові?» Ліплення снігової баби
|
Як цікаво проводити час узимку?
|
Прикрашання класу |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
«ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ» |
|||||
12.12 |
Спостереження за першими заморозками. Гра « Два Морози»
|
Бесіда. «Що таке космос» |
Виготовлення «Новорічного віночку». |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
13.12 |
Розглядання та розпізнавання дерев,що скинули листя.
|
Мультфільм «Рекс-космонавт» |
Виготовлення «Сніговика» |
|
|
14.12 |
Прогулянка-практикум «Світлофор»
|
Вікторина. «Мисливці космосу» |
Настільні ігри |
Профілактика інфекційних хвороб |
|
15.12 |
«Як запобігти обморожуванню шкіри?»Рухлива гра «Біг пінгвінів»
|
«Подорож у таємничий космос» |
Малюємо космос |
|
|
16.12 |
Безпечна подорож до зимового лісу. Р.гра «День і ніч»
|
Гра-фантазія. «Що станеться, якщо...»
|
Зоряне небо |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
«ЗИМОВІ СВЯТА» |
|||||
19.12 |
Орієнтування на місцевості взимку. Р.гра «Скарби зими»
|
День Святого Миколая |
Настільні ігри |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
20.12 |
Прогулянка-фантазія «Новорічні дива»
|
Бесіда «Як святкують зимові свята у різних країнах» |
Виготовлення новорічних листівок
|
|
|
21.12 |
Правила поводження з новорічними іграшками. Р.гра «Передай другові»
|
Бесіда з переглядом мультимедійної презентації «Що святкують українці зимою?» |
Виготовлення новорічних листівок
|
|
|
22.12 |
Спостереження за льодом , його властивості.Загальнорозвиваючі вправи.
|
Гра-подорож в історію свята Нового року |
Написання листа Діду Морозу |
Запрошення батьків на свято |
|
23.12 |
Спостереження за зимовими явищами в природі. Ігри за бажанням
|
Новорічний ранок
|
«Зимова картина» |
|
|
ІІ семестр
Дата |
Фізкультурно-оздоровча робота (прогулянка, ОБЖД)
|
Виховна робота
|
Індивідуальна робота (самопідготовка) |
Робота з батьками |
|
«Я МАНДРІВНИК» |
|||||
16.01 |
Спостереження за станом погоди. Ігри зі снігом. |
Віртуальна екскурсія «Мій край. Визначні місця Волині»
|
Гра «Збери рюкзак у похід» |
|
|
17.01 |
Спостереження за птахами взимку. Допомога зимуючим птахам. |
Перегляд мультфільму «Твоя країна – Україна» |
Конкурс малюнків «Єдина Україна» |
Бесіда. «Як укріпити імунітет дитини?» |
|
18.01 |
Спостереження за ознаками січня. Д. гра «Що не так»? |
Вікторина «Краю мій, моя Батьківщина»
|
Робота з кольоровим папером. Оригамі. |
|
|
19.01 |
Ознайомлення з народними прикметами, визначення за ними стану погоди. |
Свято Водохреща. Традиції та прикмети.
|
Читання улюбленої книги. |
|
|
20.01 |
Прогулянка-пошук «Чий слід?». Ігри на спортивному майданчику. |
Бесіда-практикум «На відпочинку. Як підготуватися до безпечного відпочинку взимку» |
Розфарбовування малюнків на тему «Коли, що одягнути?» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
«СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ» |
|||||
23.01 |
Підгодовування птахів. Осілі птахи. Д. гра «Хто де живе?» |
Поговоримо відверто «Чи можуть друзі мати різні захоплення?» |
Малюнок «Моє захоплення» |
Бесіда-застереження «Сучасне медіа середовище» |
|
24.01 |
Зимові явища. Д.гра «Подивись та розкажи» Ігри на спортивному майданчику. |
Година спілкування «Дружба – найцінніший скарб»
|
Майстер-клас «Подарунок для друга» |
|
|
25.01 |
Спостереження за деревами. Д.гра «Де живуть вітаміни? |
Бесіда «Шкідливі звички» |
Дидактична гра «Можна - не можна» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей
|
|
26.01 |
Спостереження за змінами в природі. Р.гра «Влучний стрілок» |
Килимок ідей «Мої добрі справи».
|
Вправа «Подаруй добро» |
|
|
27.01 |
Закріпити назви зимових місяців. Рухливі ігри у сніжки. |
Талант – це здібності природні. Презентація своїх захоплень. |
Гра «Упізнай захоплення» |
Сімейний туристичний маршрут вихідного дня
|
|
«ПРОФЕСІЇ» |
|||||
30.01 |
Спостереження за змінами дня, ночі. Самостійні ігри .
|
Презентація «Всі професії важливі»
|
.Гра-пантоніма «Відгадай професію» |
|
|
31.01 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про режим школяра. Р.гра «Крокодил» |
Інформаційна хвилинка «Найцікавіші професії світу» |
Гра «Чарівні окуляри» |
Поради батькам «Як правильно організувати працю і відпочинок дітей у сім`ї» |
|
01.02 |
Спостереження за сніжинками Д.гра «Що не так?» |
Мудрі казки Тітоньки Сови «Ким бути?» |
Розфарбовування «Професії моїх батьків»
|
|
|
02.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі Бесіда «Як запобігти захворюванням на грип». Організовуючі вправи. |
Розв’язування ребусів та загадок «Професії» |
Візитівка майбутнього |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
03.02 |
Спостереження за поведінкою птахів взимку. Колективна гра «Шишки, жолуді у бабусі»
|
Небезпечні професії |
Настільні ігри |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
«МИ - ДОСЛІДНИКИ, МИ - ВИНАХІДНИКИ» |
|||||
06.02 |
Спостереження за ознаками лютого. Ігри за бажанням. |
«Цікаві винаходи людства»
|
Ігри з конструктором |
|
|
07.02 |
Спостереження за кімнатними рослинами. Д.гра «Що це?» |
Презентація «Народні ремесла України». Проведення дослідів з деревиною. |
Декорування деревини за допомогою серветок |
Бесіда. «Грип, профілактика» |
|
08.02 |
Відмітити стан погоди дня ( вітер, сніг, сонце, хмари). Рухливі ігри із м’ячами.
|
Перегляд мультфільму «Фіксики»
|
Складання пазлів у парах |
|
|
09.02 |
Спостереження за станом погоди. Гра «Лови, кидай, падати не давай» |
Що таке лайфак? Ділимося «лайфаками»
|
Вправа «Дослідники» |
|
|
10.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда «Увага! Діти на дорозі» Р.гра «Заборонений рух» |
Проведення цікавих дослідів з водою.
|
Гра «Цікавий клубочок» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
|
« МУЛЬТФІЛЬМИ» |
|||||
13.02 |
Спостереження зимовою картиною. Гра «Дослідники»
|
Мікрофон «Позитивні та негативні герої мультфільмів» |
Ігри з Лего «Фантазуй» |
Консультація. «Добрі мультики, що допомагають виховувати» |
|
14.02 |
Прогулянка-пошук «Слідопити» |
Усний журнал «Історія Святого Валентина»
|
Акція: «Подаруй Валентинку другу» |
|
|
15.02 |
Орієнтування на місцевості взимку.
|
Народні прикмети та традиції. Стрітення Господнє |
Конкурс малюнків до Стрітення Господнього |
Поради батькам «У час воєнної небезпеки
|
|
16.02 |
Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі»
|
Килимок ідей. «Чому нас навчають мультфільми?»
|
Малюнок «Мій улюблений мультфільм» |
|
|
17.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Різновиди ходьби. Р.гра «Квач»
|
Дива кінематографа ( «Фіксики –Мультик» сезон 1, серія 39)
|
Гра «Відгадай героя» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
« ТРАНСПОРТ » |
|||||
20.02 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Організовуючі вправи. Гра « Хто уважніший » |
Бесіда. 20.лютого «День пам`яті Героїв Небесної Сотні»
|
Паперкрафт. «Сучасний автомобіль» |
Бесіда. «Дисципліна дорослих на вулиці – запорука безпеки дитини» |
|
21.02 |
Прогулянка-фантазія «Дивовижне поруч»
|
Усний журнал. «Які є види транспорту?
|
Виготовлення моделі автомобіля з конструктора Лего |
|
|
22.02 |
Спостереження за горобиною. Складання описових розповідей.
|
Як бути гарним пасажиром?
|
Гра «На воді, у повітрі, на землі» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
23.02 |
Спостереження за неживою природою. Ігри за бажанням
|
Гра «Дорожній алфавіт» |
Розфарбовування розфарбовок «Транспорт»
|
|
|
24.02 |
Спостереження за транспортом. Р. гра «Заборонений рух» |
Перегляд мультфільму про транспорт
|
Гра «Відгадай за описом» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей
|
|
«МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИГИ» |
|||||
27.02 |
Спостереження за замерзлою водою. Стан води. Гра «Хитра лисиця » |
Крісло автора «Звідки до нас прийшла книга?» |
Гра «Віднови прислів’я» |
Консультація для батьків «Значення книг у житті дитини» |
|
28.02 |
Спостереження за висадкою культурних рослин. Р. гра «Дослідники»
|
Складання правил користування книгою
|
Виготовлення закладки для улюбленої книги |
|
|
01.03 |
Спостереження за змінами дня, ночі. Самостійні ігри .
|
Слухання і обговорення оповідання «Любіть книгу!» |
Виготовлення захистів для країв сторінок (кутиків) |
Індивідуальні бесіди з батьками про зовнішній вигляд їхніх дітей |
|
02.03 |
Спостереження за хвойними деревами. Р. гра «Гаряче, холодно»
|
Перегляд мультфільму «Грицькові книжки» |
Творча майстерня «Книжкова лікарня» |
|
|
03.03 |
Спостереження за поведінкою птахів. Колективна гра «Шишки, жолуді у бабусі»
|
Віртуальна екскурсія «Мандрівка до Книжкового царства» |
Малюнок «Моя улюблена книга» |
Пам`ятка «Як виховати у дитини інтерес до читання» |
|
«ВЕСНА» |
|||||
06.03 |
Спостереження за гілками дерев. Р. гра «День і ніч» |
Бесіда: «Сторінками народного календаря»
|
Творча майстерня «Весняний пейзаж» |
Бесіда. «Як розвивати пам`ять у дитини» |
|
07.03 |
Правила поведінки у довкіллі. Гра « Жива і не жива природа».
|
Перегляд мультфільму «Каю. Привіт, Весно» |
Майстер-клас із виготовлення весняної пташки-оберега |
|
|
08.03 |
Прогулянка-фантазія «Весняна картина»
|
Зустрічаємо вісників весни. Як живуть рослини навесні? |
Розфарбовування весняних розфарбовок |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей
|
|
09.03 |
Спостереження за городом на підвіконні. Ігри за бажанням
|
«Тарас Григорович Шевченко – співець краси рідного краю»
|
Аплікація «Тече вода з-під явора…» |
|
|
10.03 |
Спостереження за станом неба. Рухливі ігри із м’ячем.
|
Зустрічаємо вісників весни. Як живуть тварини навесні?
|
Гра « Яка тваринка заховалася?» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
«СВІТ РОСЛИН» |
|||||
13.03 |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір`ям. Що змінилося? |
Перегляд відео «Рослини – зелене диво Землі» |
Аплікація «Фрукти,овочі» |
Анкетування «Ставлення вашої родини до екологічних проблем» |
|
14.03 |
Прикмети місяця березня. Р. гра «Помічники»
|
Екологічна стежина «Зелена аптека» |
«Намалюй диво-квітку» |
|
|
15.03 |
Цільова прогулянка «Що знаходиться довкола». Р. гра «Дослідники»
|
Відгадування загадок про рослин |
Догляд за кімнатними рослинами |
Пам`ятка для батьків екологічного виховання
|
|
16.03 |
Спостереження за рослинами. Д. гра «Що змінилося?»
|
Складання «Порадника» |
Орігамі «Тюльпан» |
|
|
17.03 |
Спостереження за первоцвітом. Ігри за бажанням |
Виховна година «Мандрівка сторінками Червоної книги»
|
Гра «Відправ рослину додому» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
«СВІТ ТВАРИН» |
|||||
20.03 |
Спостереження за напрямком вітру. Р. гра «Птахи прилетіли»
|
Знаємо і любимо природу (гра-мандрівка)
|
Виготовлення лепбука |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
21.03 |
Спостереження за горобцями. Д. гра « Що не так?»
|
Екскурсія до заочного зоопарку. Правила поведінки в зоопарку
|
Гра «Впізнай тварину за звуком» |
|
|
22.03 |
Спостереження за висотою сонця. Ігри спортивного характеру.
|
Мандрівка під водою. « Кого можна зустріти на морському дні?» |
Гра «Збери пазли»» |
Бесіда «Плюси та мінуси тварини вдома» |
|
23.03 |
«Як запобігти травмування». Рухлива гра « Море хвилюється»
|
Загадки, ребуси про тварин |
Паперкрафт. Дикі тварини з паперу. |
|
|
24.03 |
Безпечна подорож до весняного лісу. Р.гра «День і ніч»
|
«Тварини живого куточка, домашні улюбленці» |
Малюємо своїх улюбленців. |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей 27.03-31.03- канікули |
|
«НАВІЩО ЇСТИ?»» |
|||||
03.04 |
Спостереження за комахами. Р. гра «Дожени»
|
Які народні традиції українців? |
Малюнок «Українська страва»
|
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
|
04.04 |
Прогулянка-фантазія «Весняні дива»
|
«Зустрічаємо гостей». Складання корисного меню |
Створення колажу «Корисна їжа» |
Поради батькам»Як привчити дитину до самообслуговування» |
|
05.04 |
Спостереження за вербовими котиками.Р.гра «Передай другові»
|
Інтерактивна гра «Вітамінний потяг» |
Цікаві фрукти з паперу |
|
|
06.04 |
Розглядання та розпізнавання дерев. Ігри за бажанням |
Страва, що я вмію готувати |
Гра «Відгадай страву»
|
Тематичний діалог «Корисні підказки на етикетці продукту» |
|
07.04 |
Спостереження за весняними явищами в природі. Д. гра «Знайди пару»
|
Перегляд мультфільму «Віні-Пух на гостині у кролика» |
Аплікація «Я – кухар» |
|
|
«ВЕЛИКДЕНЬ» |
|||||
10.04 |
Спостереження за дощем. Д. гра «У кишені у бабусі» |
Бесіда «Великодні свята» |
Виготовлення великодньої листівки |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей
|
|
11.04 |
Спостереження за шипшиною. Д. гра « Що змінилося?» |
Перегляд мультфільму «Казка про загублену писанку»
|
Творча майстерня «Прикрась пасхальне яйце» |
|
|
12.04 |
Орієнтування за тінню. Р. гра «Дослідники»
|
Крісло автора «Великодні традиції українців» |
Аплікація. «Символи свята» |
Бесіда. «Естетичне виховання у сім`ї»
|
|
13.04 |
Спостереження за вербою. Д. гра «Відгадай»
|
Чистий четвер |
Розфарбовування писанок-мальованок.
|
|
|
14.04 |
Спостереження за метеликами. Р. гра «Заборонений рух»
|
Що ми покладемо у великодній кошик?
|
Гра «Збери корзину» |
|
|
«СПОРТ» |
|||||
17.04 |
Спостереження за хмарами. Гра « Хто уважніший ?»
|
«Здоров`я - твій друг, а без нього як без рук»
|
Створення колажу «Вплив спорту на здоров’я» |
Бесіда. «Спорт – запорука здоров`я»
|
|
18.04 |
Спостереження за ознаками квітня. Р. гра «Гаряче, холодно»
|
«Не втрачай надію» Олімпійські переможці
|
Паперова аплікація «Олімпійський символ» |
|
|
19.04 |
Спостереження за квітковою клумбою на майданчику. Р. гра « Скарби весни»
|
Загадки, прислів’я та приказки про спорт |
Малюнок «Таємний силует» |
Порада. «Роль сім`ї у розвитку формуванні здоров`я дитини». |
|
20.04 |
Визначення тривалості дня. Р. гра «Слідопити» |
Вікторина «Види спорту»
|
Гра «Підбери інвентар»
|
|
|
21.04 |
Конкурс малюнків на асфальті.
|
«За здоров’я дякуємо ранковій зарядці» |
Творча гра «Показуха» |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей
|
|
«ВЕСЕЛКА» |
|||||
24.04 |
Ознайомлення з весняними опадами та явищами. Р. гра «Їстівне, не їстівне» |
Дослідницька бесіда «Що таке веселка?»
|
Створення малюнка «Сім кольорів щастя» |
|
|
25.04 |
Правила поводження з тваринами. Р. гра «Передай другові»
|
Презентація. «Як з’явився різнокольоровий світ»
|
Гра «Назви предмет потрібного кольору» |
|
|
26.04 |
Прогулянка-фантазія «Весняні дива»
|
Сім кольорів щастя |
Виготовлення веселки з пластиліну. |
Профілактика інфекційних хвороб |
|
27.04 |
Орієнтування на місцевості навесні. Р. гра «Скарби весни» |
Палітра художника «Як фарбами передати настрій?»
|
Малюємо веселковий настрій |
|
|
28.04 |
Спостереження за роботою двірника. Р. гра «Зайці» |
Слухання казки про веселку |
Гра «Покажи настрій»
|
Індивідуальні бесіди щодо навчання дітей |
|
«ЧАС. ЯК КЕРУВАТИ ЧАСОМ?» |
||||
01.05 |
Трудовий десант. Спортивні ігри.
|
День праці |
Настільні ігри |
Порада. «Як допомогти дитині у стані стресу?»
|
02.05 |
Спостереження за весняним одягом. Р. гра «Заборонений рух» |
Знавці режиму дня |
Творча майстерня «Виготовлення годинника»
|
|
03.05 |
Спостереження змінами в природі у травні.
|
«Дослідники часу» |
Гра-змагання «За хвилину»
|
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
04.05 |
Визначення тривалості дня. Р. гра «Слідопити» |
Прислів’я та приказки про час |
Розфарбовування розфарбовок
|
|
05.05 |
Спостереження за опадами. Р. гра «Журавлі» |
Презентація «Види годинників» |
Визначаємо час |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей
|
«МИ – УКРАЇНЦІ, МИ - ЄВРОПЕЙЦІ» |
||||
08.05 |
Бесіда про безпеку під час рухливих ігор. Р.гра «Скарби весни»
|
Подорож по рідній землі. |
Настільна гра «Моя Україна» |
|
09.05 |
Спостереження за цвітом абрикос. Ігри за бажанням
|
Перегляд мультфільму «Моя країна – Україна» |
Малюнок. Моя Україна |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
10.05
|
Спостереження за напрямком вітру. Р. гра «Попади у ціль»
|
Вікторина «Край ти мій, моя Батьківщина» |
Виготовлення мапи України |
|
11.05 |
Ознайомлення з барвінком – символом України .
|
Національна символіка України |
Аплікація. «Український віночок». |
Консультація. «Як навчити дитину знайомитися та знаходити друзів». |
12.05 |
Прогулянка на фізкультурному майданчику. Ігри з м’ячем. |
Подорож Європою |
|
|
«МОЯ РОДИНА» |
||||
15.05 |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Що змінилося? |
Бесіда «Сім’я – найбільший скарб людини»
|
Малюнок. «Моя сім`я» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
16.05 |
Спостереження за розсадкою помідорів. Д. гра «Ферма» |
Бесіда. «Що таке родинне дерево?»
|
«Родинне дерево»
|
|
17.05 |
Спостереження за погодою дня Р. гра «Світлофор»
|
Традиції і правила у моїй родині |
Створення малюнка «Герб Родини» |
Консультація «Патріотизм плекається в родині» |
18.05 |
Спостереження за цвітом вишні. Р. гра «Весняні дива» |
День вишиванки |
Майстерня. «Створи свою вишиванку»
|
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
19.05 |
Прогулянка-фантазія «Весняна картина»
|
«Коло дружньої родини» |
Створення спільного фотоколажу «Коло дружньої родини»
|
|
«ЛІТО» |
||||
22.05 |
Виконання вправ для зміцнення мускулатури ніг та спини. Рухливі ігри за бажанням.
|
Бесіда. «Що відбувається з природою влітку?» |
Гра «Учимося любити природу» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
23.05 |
Спостереження за сонцем. Р. гра «Лови, не лови»
|
Мікрофон: як цікаво провести час улітку?
|
Створення колажу «Наше літо» |
|
24.05 |
Прогулянка-фантазія «Краса літа». Ігри з піском.
|
Аукціон народної мудрості |
Виготовлення еколистівки «Тиша в лісі» |
Поради. «Безпека дитини влітку» |
25.05 |
Спостереження за калиною. Р. гра «День і ніч»
|
Бесіда. «Який десерт найсмачніший влітку?»
|
Творча майстерня «Кольорове літо» |
|
26.05 |
Безпечна подорож до лісу. Р. гра «День і ніч»
|
Обмін думками. «Де я хочу відпочити влітку?» |
Гра «Це небезпечно! Пам’ятай» |
Підбиття підсумків за рік
|
«КАНІКУЛИ» |
||||
29.05 |
Орієнтування на місцевості влітку. Р.гра «Скарби літа»
|
Обмін думками «Правила толерантності на канікулах» |
Фотоколаж. «Найкращі канікули» |
Індивідуальні бесіди з питань навчання дітей |
30.05 |
Спостереження за мурахами. Рухливі ігри за бажанням
|
Дослідження «Літні рослини» |
Малюнок. «Чого я очікую від відпочинку?»
|
|
31.05 |
Правила поводження на воді. Р.гра «Передай другові»
|
Обмін думками. «Мої найкращі канікули» |
Складання плану відпочинку |
Порада. «Канікули з користю». |
01.05 |
Спостереження птахами. Загальнорозвиваючі вправи.
|
Бесіда. «Чи хотів би ти у літній табір?» |
Ігри з конструктором |
|
02.05 |
Спостереження за літніми явищами в природі. Ігри за бажанням
|
Бесіда – інструктаж. «Безпека дітей у літній період» |
Останній дзвінок |
Запрошення батьків на Останній дзвоник |
Графік роботи ГПД
Клас «Г»
13.00-14.00 – прогулянка, відпочинок;
14.00-14.30 – обід;
14.30-16.50 - організаційні ігри, бесіди, читання художньої літератури, корекційно-розвиткова робота, самопідготовка;
Корекційно-розвиткова робота
Час |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
14.30-15.05 |
Соціально-побутове орієнтування(ПІР) |
Корекція розвитку |
Соціально-побутове орієнтування(ПІР) |
Корекція розвитку |
Корекція розвитку |
15.05-15.40 |
Корекція розвитку |
ЛФК |
ЛФК |
|
ЛФК |
15.40-16.15 |
ЛФК |
Розвиток мовлення(ПІР) |
Корекція розвитку |
|
Розвиток мовлення(ПІР) |
16.15-16.50 |
Розвиток мовлення(ПІР) |
|
Розвиток мовлення(ОРА) |
Розвиток мовлення(ПІР) |
|
16.50-17.40 – заняття за інтересами, індивідуальна робота
17.40-18.00 – повернення додому.