Літературне читання
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Інструктаж з т/б. Знайомство з підручником. Осінній настрій. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь..» (с. 4-5) напам’ять |
|
2 |
О. Савченко «Як читають книжки» (с. 6) |
|
3 |
Марія Манеру «Читач Максимко» (с. 7) |
|
4 |
Василь Марсюк «Диктант» (с. 8) |
|
5 |
Медіавіконце «Інформація. Джерела та види інформації» (с. 9) |
|
6 |
Давид Гуліа «Розум, знання і сила» (с. 10) |
|
7 |
Перевір свої досягнення (с. 11) |
|
8 |
Робота з дитячою книжкою «Літні цікавинки в книжках» |
|
9 |
Тематична діагностувальна робота Аудіювання |
|
10 |
Українська народна обрядова пісня «Як ще не було початку світа» (с. 12-13) |
|
11 |
Стародавній Єгипет. «Створення світу» О. Бондарчук (с. 14-15) |
|
12 |
Стародавня Греція. «Дедал та Ікар» (с. 16-19) |
|
13 |
Слов’янські народи. О. Бондарук «Міфи про створення світу та людей» (с. 20-22) |
|
14 |
О. Бондарук «Дана й Лада» (с. 23-24) |
|
15 |
Медіавіконце «Історія медіа» |
|
16 |
Робота з дитячою книгою. Здрастуй, шкільна бібліотеко! |
|
17 |
Перевір свої досягнення (с.26) |
|
18 |
Оновлене коло читання Анатолій Григорук «Чим хата багата» |
|
19 |
С. Грица «Наші джерела» (с. 27-29) |
|
20 |
Українська народна казка «Заяче сало» (с. 29-31) |
|
21 |
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» (с. 31-36) |
|
22 |
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» |
|
23 |
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» |
|
24 |
Народна байка «Жаба боязкіша від зайця» (с. 37) |
|
25 |
Робота з дитячою книжкою Книжки для розваги |
|
26 |
Народна притча «Без труда нема плода» (с.38) |
|
27 |
Українська народна пісня «Стоїть явір над водою» (с.39-40) напам’ять |
|
28 |
Проєкт «Улюблена українська народна пісня моєї родини» (с. 40) |
|
29 |
Легенди. «Хліб і золото» (с. 41-42) |
|
30 |
Прислів’я і приказки (с. 42-44) |
|
31 |
Народні усмішки (с. 45) |
|
32 |
Робота з дитячою книжкою Книжки для навчання |
|
33 |
Оновлене коло читання Микола Носов «Як Незнайко був музикантом» |
|
34 |
Медіавіконце «Колекції народної творчості» (с. 46) |
|
35 |
Перевіряю свої досягнення с.47 |
|
36 |
Тематична діагностувальна робота Читання мовчки |
|
37 |
О. Олесь «Наші предки – слов’яни» (с. 48-51) |
|
38 |
«Ярослав Мудрий» (с. 51-53) |
|
39 |
І. Крип’якевич «Книги за княжих часів» (с. 54) |
|
40 |
Робота з дитячою книжкою Твори про осінь |
|
41 |
Медіавіконце «Кінофільми» (с. 55) |
|
42 |
О. Герасимова «Несподіване знайомство» (с. 56-59) |
|
43 |
Д. Білоус «У назвах міст», А. Коваль «Знайомі незнайомці» (с. 60-61) |
|
44 |
А. Коваль «Місто Харків» (с. 61-62) |
|
45 |
О. Лупій «22 січня» (с. 63) напам’ять |
|
46 |
Брати Капранови «Незалежність України» (с. 64-66) |
|
47 |
Перевіряю свої досягнення |
|
48 |
Робота з дитячою книжкою |
|
49 |
Оновлене коло читання Алан Александр Мілн «Вінні Пух і всі-всі-всі» |
|
50 |
Тематична діагностувальна робота Усний переказ |
|
51 |
М. Рильський «Зима» (с. 68-69) напам’ять |
|
52 |
Н. Бічуя «Чотири руді лисиці» (с. 69-70) |
|
53 |
Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (с. 71-73) |
|
54 |
Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (с. 74-76) |
|
55 |
Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький» (с. 76-77) |
|
56 |
Робота з дитячою книжкою Зимові твори |
|
57 |
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 77-79) |
|
58 |
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 80-81) |
|
59 |
Тематична діагностувальна робота Читання вголос |
|
60 |
Що цікавого прочитав у І семестрі? |
|
61 |
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» (с. 77-81) |
|
62 |
Медіавіконце «Електронне листування» (с. 82) |
|
63 |
Веселе слово. Д. Білоус «Колядник» (с. 83-84) |
|
64 |
Робота з дитячою книжкою Новорічна поезія для Морозенька |
|
65 |
Перевір свої досягнення с.85 |
|
66 |
Оновлене коло читання Сенченко Іван «Хліб святий» |
|
67 |
Володимир Сосюра «Як не любити той край...», Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна» (с.87-88) напам’ять |
|
68 |
Надія Кир’ян. Євшан». (с.88) |
|
69 |
Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?» (с.89-90) |
|
70 |
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92) |
|
71 |
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93) |
|
72 |
Робота з дитячою книжкою |
|
73 |
Перевір свої досягнення |
|
74 |
Тематична діагностувальна робота Аудіювання |
|
75 |
Життя і творчість Івана Франка. с. 101 |
|
76 |
Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102 |
|
77 |
Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103 напам’ять |
|
78 |
Життя і творчість Лесі Українки. с. 104 |
|
79 |
Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105 |
|
80 |
Робота з дитячою книжкою |
|
81 |
Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106 |
|
82 |
Перевір свої досягнення |
|
83 |
Оновлене коло читання Роальд Дал «Матильда» |
|
84 |
Вступ до розділу. Істотні ознаки байки. Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109 |
|
85 |
Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111 напам’ять |
|
86 |
Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112 |
|
87 |
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118 |
|
88 |
Робота з дитячою книжкою |
|
89 |
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118 |
|
90 |
Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка». Галина Гузовська-Корицька. с.119-125 |
|
91 |
Казка «Лисичка-комерсантка». Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125 |
|
92 |
Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133 |
|
93 |
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133 |
|
94 |
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133 |
|
95 |
Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135 |
|
96 |
Робота з дитячою книжкою |
|
97 |
Перевір свої досягнення |
|
98 |
Оновлене коло читання Оксана Іваненко «Білочка-мандрівниця» |
|
99 |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97 |
|
100 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває». с. 98 напам’ять |
|
101 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99 |
|
102 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100 |
|
103 |
Тематична діагностувальна робота Читання мовчки |
|
104 |
Робота з дитячою книжкою |
|
105 |
Оновлене коло читання Пауль Маар «Китобус, або Нові цятки для Суботика» |
|
106 |
Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138 |
|
107 |
Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка». с.138-139 |
|
108 |
Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140 |
|
109 |
Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141 |
|
110 |
День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142 |
|
111 |
Проєктна робота до Дня Матері. Складаємо вірші неньці. |
|
112 |
Робота з дитячою книжкою |
|
113 |
Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142 |
|
114 |
Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143 |
|
115 |
Перевіряю свої досягнення с.144 |
|
116 |
Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
|
117 |
Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
|
118 |
Оновлене коло читання Остап Вишня «Бекас» |
|
119 |
Тематична діагностувальна робота Робота з літературним твором |
|
120 |
Робота з дитячою книжкою |
|
121 |
Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя». |
|
122 |
Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152 |
|
123 |
Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152 |
|
124 |
Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153 |
|
125 |
Оновлене коло читання Редьярд Кіплінг «Як було написано першого листа» |
|
126 |
Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155 |
|
127 |
Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад. |
|
128 |
Робота з дитячою книжкою |
|
129 |
Бібліотечний урок «Щоденник читача». |
|
130 |
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
|
131 |
Перегляд дитячих телепередач. |
|
132 |
Оновлене коло читання Льюїс Керролл «Аліса в Країні чудес» |
|
133 |
Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів». |
|
134 |
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
|
135 |
Тематична діагностувальна робота Читання вголос |
|
136 |
Робота з дитячою книжкою |
|
137 |
Бібліотечний урок «Сучасна література для молодших школярів» |
|
138 |
Оновлене коло читання Алла Коваль Дещо з історії книги |
|
139 |
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
|
140 |
Підсумковий урок за рік. |
|