Календарне планування
(1 год на тиждень)
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
I. З чого починається Батьківщина (9 год) |
|||
1 |
07.09 |
Батьківщина – рідна країна, земля батьків, дідів та прадідів |
Учень/учениця: усвідомлює, що Батьківщина розпочинається із себе, своєї родини, свого найближчого довкілля. |
2-3 |
14.09 21.09 |
Стежками маленької батьківщини |
пояснює походження слів “Батьківщина”, “Україна”, свого прізвища, назви свого населеного пункту. |
4-6 |
28.09 05.10 12.10 |
Народні і державні символи України – святині українського народу |
розповідає історію походження державних і народних символів; x розуміє їх значення у житті людей; x дотримує правил поведінки під час слухання (виконання) Гімну України. |
7 |
19.10
|
Мова наша солов’їна |
усвідомлює необхідність шанування державних і народних символів, української мови. |
8-9 |
26.10 09.11
|
Обереги маленького українця |
виявляє бажання творити ідеї, втілювати їх у життя; x розуміє і пояснює значення оберегів, виготовляє їх. |
II. Ми – маленькі громадяни України (6 год) |
|||
10-11 |
16.11 23.11 |
Людина, дитина, громадянин |
Учень/учениця: ознайомлюється з поняттями “людина”, “дитина”, “громадянин”, “суспільство”; усвідомлює важливість права дитини на життя, ім’я та громадянство; x пояснює значення свого імені. |
12 |
30.11 |
Суспільство |
має уявлення, що таке правило, мораль, закон; x розуміє необхідність їх виконання. |
13 |
07.12 |
Закон |
ознайомлюється з конкретними правилами поведінки в сім’ї, у школі; x розуміє, які вчинки заборонені мораллю і законом. |
14 |
14.12 |
Найкращий клад – коли в сім’ї лад |
пояснює, як правильно обирати спосіб поведінки відповідно до життєвих обставин. |
15 |
21.12 |
Школа і клас – рідний колектив . |
виявляє уміння спільної діяльності. |
III. У колі друзів (2год) |
|||
16 |
28.12 |
“Якщо я на тебе не схожий, я цим тебе зовсім не ображаю, а, навпаки, обдаровую» |
Учень/учениця: має уявлення про те, що на українській землі живуть представники різних національностей, народів, які мають свою культуру, звичаї, традиції. Розуміє важливість таких моральних чеснот, як повага, дружба, рівність, розуміння, добросусідство, взаємодопомога, згода, довіра. |
|
|
ІІ семестр |
|
17 |
|
Свято «Віночок дружби» |
виявляє уміння спільної діяльності.
|
ІV. Подорож у минуле (4 год)
|
|||
18 |
|
Загадкові трипільці |
Учень/учениця: пояснює терміни історія, розкопки, археологи; має початкове уявлення про давніх людей, що населяли терени України в давно минулі часи. |
19 |
|
Легендарні скіфи |
сприймає нескладну науково-пізнавальну інформацію; відтворює з допомогою вчителя її зміст. |
20 |
|
Слов’яни – предки українців |
змальовує словесні картини до епізодів, розповідає за малюнка чи з використанням опорних слів. |
21 |
|
Екскурсія до краєзнавчого музею |
застосовує набуті знання, відтворює реалії давніх часів. |
V. Диво-Україна (8 год) |
|||
22-24 |
|
Народна іграшка |
Учень/учениця: ознайомлюється з різними видами народної творчості. розуміє, що народна іграшка – унікальне явище культури. українців; |
25
26 |
|
Майстер-клас
Виставка саморобних іграшок |
висловлює шанобливе, бережне ставлення до народної іграшки та її творців, бажання виявляти свою творчість у виготовленні іграшок, граючи в народні ігри, ознайомлюється із традиціями свого народу.
|
27-30 |
|
Давай-но пограємось! |
виявляє бажання бути кмітливим, сильним, витривалим, спритним, винахідливим; x вчиться напружувати зусилля, керувати собою, бути точним, додержуватися правил поведінки, діяти в колективі |
31-32 |
|
Проект “Улюблені ігри бабусь і дідусів” |
володіє найпростішими навичками пошукової роботи; x збагачує свій досвід іграми попередніх поколінь; x виявляє вміння творчо інтерпретувати гру, пристосовувати її до сьогодення. |
33-34 |
|
Підсумковий урок “Україна – наш спільний дім” |
Учень/учениця: має уявлення про себе, свою родину як частку України; розуміє зв’язки між усіма поколіннями українців через спільність території, природного довкілля, мови, народної культури; виявляє почуття гордості за свою державу, сім’ю, народ, шанобливе ставлення до батьків, старших людей та дружелюбне ставлення до своїх однолітків. |
|
|
|
|