Календарне планування з англійської мови на І семестр для 5 класу за підручником "English" О.Карпюк у вигляді таблиці із зазначенням сфер спілкування, мовленнєвої та мовної компетенції.
Сподіваюсь, що поданий матеріал стане в нагоді шановним колегам та колежанкам.
5 клас
Календарно-тематичне планування (за О. Карп’юк)
І семестр
№
|
Дата |
Сфера спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||||
Граматика |
Лексика
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Д/з |
|||
Шкільне життя
|
|||||||||
1 |
|
Я-школяр |
Вживання дієслова to be |
С.8 |
Впр.1 с.8 |
|
Впр.2 с.9 |
Впр.3 с.9 |
Впр.5 с.9 |
2 |
|
Все про мене. Робочий день |
Вживання займенників |
С.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.2 с.11 |
Впр.3-4 с.11 |
Впр.1 с.12 Впр.2 с.13 |
Впр.5 с.11 |
3 |
|
Друзі по листуванню. Віртуальні друзі
|
Об’єктний відмінок займенника |
С.15 |
|
Впр.4 с. 15 |
Впр.2 с.14 Впр. 3 с.14 |
|
Проект с.15 |
4 |
|
Друзі з ангдомовних країн |
Присвійний відмінок іменника |
С.16 |
Впр.1 с.16 Впр.4 с.17 |
Впр.2 с.17 |
|
Впр.2 с.19 |
Впр.5-6 с.18 |
5 |
|
Мій клас |
Have got… Has got… |
С.21 |
Впр.2 с.21 |
Впр.3 с.22 |
Впр.3-6 с.22 |
Впр.4-6 с.20 |
Впр.7 с.22 |
6 |
|
Розклад уроків |
|
С.23 |
Впр. 1 с.23 |
Впр.2 с.24 |
Впр.3 с.24 |
Впр.5 с.25 |
Впр.6 с.25 |
7 |
|
Шкільні предмети Улюблений предмет |
Кількісні, порядкові числівники |
С.24 С.28 |
Впр.2 с.26 Впр.1 с.28 |
|
Впр.3 с.26 Впр. 3 с.29 Впр.1 с.31 |
Впр.2 с.27 Впр.1-2 с.30 |
Впр.4 с.28 Впр.5 с. 33 |
8 |
|
Урок англійської мови. Види діяльності на уроці |
Ступені порівняння прикметників |
С.34 |
Впр. 2 с. 34 |
Впр.1 с.36 |
Впр.1 с.38 |
Впр.3-4 с.35 Впр.3 с.36 |
Впр.3 с.36 |
9 |
|
Англійська мова в моєму житті |
Частини мови |
С.38 |
Впр.1 с. 38 Впр.1 с.40 |
|
Впр.4 с.39 Впр.4 с.43
|
Впр.3 с.38 Впр.1 с.41 |
Впр.1 с.42 |
10 |
|
Шкільне життя Т/о
|
|
|
Впр.1 с.44 |
Впр.2 с.45 |
|
|
c.48 портфоліо |
Відпочинок і дозвілля
|
|||||||||
11 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення моїх друзів
|
|
c. 50,52 |
Впр.1 с.51 |
|
Впр.3 с.51 |
Впр.2 с.51 |
Впр.5 с.53 |
12 |
|
Мої захоплення
|
Модальне дієслово can |
С. 56 |
Впр.2 с.56 |
Впр. 2с.56 |
|
Впр.4 с.55 |
Впр.1 с.57 |
13 |
|
Різні люди – різні захоплення
|
Present Simple |
С. 59 |
Впр.1 с.58 |
|
Впр.2-3 с.59 |
Впр.4 с.59 |
Впр.5 с.60 |
14 |
|
Вільний час
|
|
С. 62 |
Впр.1 с.66 |
Впр.1 с.63 |
Впр.6 с.65 |
Впр.4 с.64 |
Впр.5 с.64 |
15 |
|
Колекціонування речей Тематичні вечірки |
Прислівники частотності |
С.71 |
Впр.1 с.68 Впр.1 с.70 |
Впр.1 с.73 |
Впр.4 с.66 Впр.2 с.68 Впр.4 с.71
|
Впр.2 с.67 Впр.2-3 с.71 |
Впр.1 с.67 Впр.3 с.73 |
16 |
|
Хоббі британських школярів
|
|
С.75 |
Впр.5 с.77 |
Впр.3 с.76 |
Впр.2 с.72Впр.2-3 с.74 |
Впр.1 с.77 |
Впр.5 с.77 |
17 |
|
Канікули Види відпочинку та занять
|
Герундій |
С.79 |
Впр.2 с.78 |
Впр.1-3 с.80 |
Впр. 3,5с.79 Впр. 6с.85 |
Впр.1-2 с.81 |
Впр.4 с.82 |
18 |
|
Спорт в моєму житті
|
|
С.82 |
Впр.1 с.83 Впр. 1с.86 |
|
Впр.2,3 с.87 |
Впр.1 с.84 Впр.5 с.85 |
Впр.1 с.83 Впр.3 с.87 |
19 |
|
Улюблені справи та інтереси
|
Герундій, Present Simple |
|
Впр.1 с.68 |
|
|
|
Проекти |
20 |
|
Відпочинок і дозвілля. Т/о
|
|
|
|
|
|
|
Портфоліо с.88 |
Я, моя родина, мої друзі
|
|||||||||
21 |
|
Я, моя сім’я та друзі. Про себе
|
Присвійний відмінок іменника |
С.93 |
Впр.1 с.92 |
|
Впр.1 с.92 |
Впр.2 с.93 |
Лексика |
22 |
|
Моя сім’я |
Форми дієслова to be |
|
Впр.2 с.93 |
|
Впр.4 с.93 |
Диктант |
Родинне дерево |
23 |
|
Мої родинні зв’язки |
Present Simple |
С.95 |
Впр.4 с.95 |
Впр.2 с.94 |
Впр.1 с.94 |
С.95 |
Розповідь про професії у родині |
24 |
|
Професії членів моєї родини
|
Present Simple (3 особа однини) |
|
Впр.4 с.95 |
|
Впр.3 с.95 |
|
Твір «Моя сімя» |
25 |
|
Родинні зв’язки моїх друзів
|
Present Continious |
С.96 |
Впр.1 с.96 |
|
З теми |
Впр.2 с.96 |
Впр.1 с.99 |
26 |
|
Професії членів родини моїх друзів
|
Спеціальні запитання |
С.97 |
Впр.4 с.96 |
|
Впр.3 с.96 |
Диктант |
Впр.4(b) с.97 |
27 |
|
Мої друзі та їхні уподобання
|
To be (заперечна форма) |
С.98 |
Впр.6 с.98 |
|
З теми |
|
Повт. Present Continious |
28 |
|
Мої хоббі Хоббі моїх друзів
|
Загальні запитання |
С.99 С.100 |
Впр.1 с.99 Впр.1 с.100 |
Впр.1 с.100 |
З теми Впр.2 с.101 |
Твір |
Твір |
29 |
|
Пишемо другові електронного листа
|
Present Continious |
С.101 |
Впр.3 с.101 |
|
З теми |
Впр.1 с.101 |
Впр.1 с.101 Скласти e-mail |
30 |
|
Я, моя родина, мої друзі Т/о |
|
|
|
|
|
|
Повтор. лексику |
Харчування
|
|||||||||
31 |
|
Продукти харчування Похід за продуктами
|
Конструкції Much, many |
c.102 |
Впр. 3 с.103 |
|
Впр.2 с.102 |
Впр.1 с.102 |
Впр.3 с.103 |
32 |
|
Британські традиції в їжі |
|
С104 |
Впр.1(в) с.104 |
|
Впр.3 с.105 |
Впр.2 с.105 |
Впр.1(b) с.104 |
33 |
|
Національні страви англійців |
|
|
Впр.4 с.105 |
|
Впр.5 с.106 |
|
Впр.2 с.106 |
34 |
|
Режим харчування |
Злічувані й незлічувані іменники
|
|
Впр.1а с.109 |
Впр.2 (b) с.107 |
Впр.3 с.107 |
с.108 |
Впр.4 с.108 |
35 |
|
Національні страви українців
|
Конструкції There is\There are… |
|
Впр.1 с.111 |
Впр.4 с.110 |
Впр.3 с.110 Впр.2(b) с.112 Впр.3 с.112 |
Впр. 1(b) с.109 |
Впр.5 с.111 Впр.4 с.112 |
36 |
|
Корисна і шкідлива їжа |
Some, any |
|
|
|
Впр.5 с.113 |
Впр.1 с.113 |
Впр.1 с.113 |
37 |
|
Кухні країн світу |
|
|
Впр.1а с.114 |
Впр.1(b) с.114 |
Впр.1 с.114 |
|
Впр.1(b) с.114 |
38 |
|
Моя улюблена страва
|
|
|
Впр.3 с.115 |
Впр.2 с.115 |
Впр. 2 с.115 |
|
Впр.3 с.115 |
39 |
|
Здорове харчування
|
Видо-часові форми дієслова |
|
|
|
|
Впр.5 с.113 |
Підготув. проекти |
40 |
|
Режим харчування школяра Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити вірші, прислів’я |
41 |
|
Харчування Т/о |
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Приготуватись до к. р |
43 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Приготуватись до к. р |
44 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Приготуватись до к. р |
45 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивч.матеріал |
46 |
|
Аналіз контрольних робіт
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|