Kалендарне планування
Hімецька мова
6 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 6 клас. – Х.: Ранок, 2014
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.»
№з / n |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Соціокультурна та соціолінгвістич-на компетенція |
Мовна компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Лексичний матеріал |
Фонетика |
Граматика
|
||||||||||||
32 |
|
Шкільне життя. На зимових канікулах. Яке сьогодні число? |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей); — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; — розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; — розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
verbringen, Ski springen, Schlitten fahren (ст.105) |
Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
Впр.2, ст.107 |
Впр.4 , ст.106 Впр.5 , ст.109 |
Впр.1 ст.105 Впр.1, 3 ст.107-108 |
Впр.2, 3, 5, ст.105-106 Впр.4, 6 ст.108-109 |
Впр.4 b), ст.106
|
Впр.6, ст.106 |
|
||
33 |
|
Знову у школі. В якому році? |
absolvieren |
Perfekt
Daten |
Впр..5, ст.113
|
Впр.1, ст.110 Впр.1, 3, 4, ст.112
|
Впр.4, ст.111 Впр.6, ст.113 |
Впр.2, ст.110 |
Впр.7, ст.113 |
|
||||
34 |
|
О котрій годині?Що ти вчора робив? |
montags, diens-tags, haben (ст.114, 116) |
|
|
Впр.1, 3 , ст.114 Впр.1,2, ст.116 |
Впр.3, ст.116 |
Впр.4, ст.115 Впр.4, ст.117 |
Впр.5, ст.117 |
|
||||
35 |
|
Розклад уроків. Мій улюблений предмет |
das Werk, der Aufsatz, dabei (ст.118, 120) |
|
Впр.3, ст.120 |
Впр.1, 3, 4, ст.118-119 Впр.1, ст.120 |
Впр.5, ст.119 Впр.5, ст.121
|
Впр.3, ст.119 |
Впр.6, ст.121 |
|
||||
36 |
|
Наші вчителі. Що ми робимо в школі? |
aufgeben,unterrichten,streng, die Prüfung (ст.122, 124) |
|
Впр.3, ст.124 |
Впр.2, ст.122, Впр.1, ст.124 |
Впр.4, ст.123 |
Впр.4, ст.125 |
Впр.6, ст.125 |
|
||||
37 |
|
Урок німецької мови. Наша школа |
die Aussprache, herausschreiben, das Zeugnis (ст.126, 128) |
|
Впр.3, ст.128 |
Впр.4 , ст.127 Впр.1, ст.128
|
Впр.5, ст.127 |
Впр.5, ст.129 |
Впр.6, ст.129
|
|
||||
38
39 |
|
Шкільні заходи. Узагальнюючий урок
Подорож. Країни і мови. Транспортні засоби. |
die Überschrift, das Quiz, der Wettbewerb, teilnehmen (ст.130)
die Nationalität, der Obus,der Luftballon, benut-zen (ст.136, 138) |
|
|
Впр.3, ст.130
Впр.4, ст.139 |
Впр.1, ст.130 Впр.4, ст.131
Впр.3, ст.136 Впр.1, ст.138 |
Впр.2, ст.130 Впр.3, ст.131
Впр.4, ст. 137 |
Тест за вибором учителя
Впр.3, ст.139 |
Впр.6, ст.131
Впр.5, ст.139 |
|
|||
40 |
|
Куди ти хочеш поїхати?Підготовка до подорожі |
die Wüste, die Insel, das Reiseziel (ст.140, 143) |
|
Präpositionen mit Dat. und Akk. |
Впр.5, ст.141 Впр.2, ст.143 Впр.5a), ст.145 |
Впр.1, ст.140 Впр.3, ст.141 Впр.1, ст.143 |
Впр.6, ст.142 Впр.6, ст.145
|
Впр.4, ст.144 Впр.4, ст.144
|
Впр.5 b), ст.145
|
|
|||
41 |
|
Маршрут подорожі. На вокзалі |
|
durch,gegen,vor.-schlagen (ст.146, 149) |
|
Präpositionen mit Akk. |
Впр.4, ст.147 Впр.4 ст.150 |
Впр.1, 2, ст.146 Впр.1, 5, ст.149-150
|
Впр.6, ст.148 Впр.6 ст.150 |
Впр.3, ст.147 |
Написати текст вокзаль-ного оголошен-ня |
|
||
42 |
|
Квитки. Поїздка потягом |
|
der Schalter, die Dauer, umsteigen (ст.151, 154) |
|
|
|
Впр.1 ст.151, Впр.4, ст.152 Впр.1, 2b), ст.154 Впр.4, ст.155 |
Впр.3, ст.152 Впр.2, ст.154 Впр.3, ст.155 Впр.5, ст.155
|
Впр.2, ст.151 |
Впр.6, ст.153 |
|
||
43 |
|
Враження від подорожі. Пригодницька подорож |
|
der Reiseeindruck, das Abenteuer, entdecken (ст.156, 159) |
|
Präteritum der schwachen Verben |
Впр.2, ст.156 Впр.2b), ст.159-160
|
Впр.1, ст.156 Впр.1, ст.159
|
Впр.2a) ст.159 |
Впр.4, ст.157 Впр.6, ст.158
|
Впр.7, ст.158
|
|
||
44 |
|
Світова подорож
|
|
verreisen, landen, während (ст.161) |
|
Повторен-ня |
Впр.3, ст.161-162
|
Впр.1, ст.161
|
Впр.6, ст.163
|
|
Projekt „Reiseziele der Ukrainer“ |
|
||
45 |
|
Узагальнюючий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест за вибором учителя |
|
|||
46 |
|
Німеччина. Сусіди Німеччини |
|
grenzen, im Norden, südlich, die Nordsee (ст.167) |
|
|
|
Впр.1, ст.167
|
Впр.2-4, ст.167-168 |
Впр.5, ст.168 |
Впр.6, ст.168
|
|
||
47 |
|
Країна і люди |
|
die Bundesrepublik, das Bundesland, die Mitte (ст.169) |
|
|
Впр.4, ст.169-170 |
Впр.1, ст.169
|
Впр.3, ст.169
Впр.5, ст.170 |
Впр.2, ст.169 |
Впр.6, ст.170
|
|
||
48 |
13/03 |
Німецькі федеральні землі |
|
die Fläche, zugleich (ст.171) |
|
|
|
Впр.1, cт.171 |
Впр.2, 3, 4, 5, cт.171-173 |
|
Завдання з робочого зошита: впр.4, ст..97 |
|
||
49 |
|
Поради туристам |
|
das Angebot, der Tipp, verreisen (cт.174) |
|
Temporal-sätze |
Впр.3, cт.174 |
Впр.1, cт.174 |
Впр.2, ст.174 |
Впр.4, ст.175 |
Впр.5, ст.175 |
|
||
50 |
|
Німецькі міста |
|
das Wunder, der Dom, die Kirche (cт.176) |
|
|
Впр.3, ст.176 |
Впр.1, ст.176 Впр.4, ст.178 |
Впр2, ст.176 Впр.5,6, ст.178 |
|
Впр.7, ст.178 |
|
||
51 |
|
Столиця Німеччини |
|
die Weltzeituhr, das Rathaus, die Kuppel (cт.179) |
|
|
Впр.4, ст.180 |
Впр.1, ст.179 |
Впр.2, 3, ст.179-180 Впр.5, ст.180 |
|
Впр.6, ст.180 |
|
||
52 |
|
Визначні місця Берлінa |
|
die Museumsinsel, die Panoramaetage, die Teilung (cт.181) |
|
|
Впр.2, ст.181 |
Впр.1, ст.181 |
Впр.4, ст.183 |
Впр.3, ст.183 |
Впр.5, ст.183 |
|
||
53 |
|
Екскурсія Берліном |
|
als, wenn, diesmal (cт.184) |
|
Temporal-sätze |
Впр.2, cт.184 Впр.3, ст.185-186 |
Впр.1, ст.184 |
|
Впр.5, ст.186 |
Завдання з робочого зошита: впр.3, ст.103 |
|
||
54 |
|
Одного разу в чужому місті |
|
anders, geöffnet, geschlossen (cт.187) |
|
|
|
Впр.1, ст.187 Впр.3, ст.188 Впр.5, ст.189 |
Впр.2 a), ст.187 Впр.4 a), ст.188 Впр.6, ст.189 |
Впр.2b), ст.187 Впр.4 b), ст.189 |
Впр.7, ст.189 |
|
||
55 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
Spiel „Deutsch-land“ (cт.191) |
Тест за вибором учителя |
|
|
||
56 |
|
Україна. Країна в Європі |
|
der Nordwesten, der Nordosten, der Südwesten (cт.193) |
|
|
Впр.3, 4, ст.193-194 |
Впр.1, ст.193 |
Впр.2, ст.193 Впр.5, ст.194 |
|
Впр.6, ст.194 |
|
||
57 |
|
Ландшафти. Клімат України |
|
der Bach, das Gebirge, die Gegend (cт.195) |
|
|
Впр.5, ст.197 |
Впр.1, 3, ст.195-196
|
Впр.2, 4, ст.195-196 |
|
Впр.6, ст.197 |
|
||
58 |
|
Країна і люди |
|
der Einwohner, das Gebiet, rund (cт.200) |
|
|
Впр.4, ст.201 |
Впр.1, ст.200 |
Впр.2, 3, 5, ст.200-201 |
|
Впр.6, ст.201 |
|
||
59 |
|
Українські міста. Українська столиця |
|
die Großstadt, das Gebietszentrum (cт.202) die Hochschule, das Kloster, die Wissenschaft (cт.204) |
|
|
Впр.3, ст.205 |
Впр.1, ст.202 Впр.4, ст.203 Впр.1, ст.204 |
Впр.2, 3, 5, ст.202-203 Впр.2, ст.204 Впр.5, ст.206 |
Впр.4, ст.206 |
Впр.6, ст.203 |
|
||
60 |
|
Екскурсія Києвом Узагальнюючий урок |
|
ЛО та МЗ попередніх уроків |
|
|
|
Впр.1, ст.207 Впр.3, ст.207 |
Впр.2, ст.207 Впр.4, ст.207 Впр.5, ст.208 Впр.6, ст.208 |
Тест за вибором учителя |
Впр.7, ст.208 |
|
||
61 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
62 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
63 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
64 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
65 |
|
Повторення. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
66 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||