Календарне планування Quick Minds 1 ІI семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22 Англійська мова: підручник Quick Minds для 1 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти. Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018 IІ семестр
Перегляд файлу

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds для 1 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

II семестр

 

№ уроку

 

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Синх

Асинх

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Харчування

48

 

11.01

Продукти

 

Обговорювати продукти харчування

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

 

Стежити за презентованою інформацією

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue

What’s for lunch?

Chant “Lunchtime!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати та розуміти значення окремих слів

Називати продукти

харчування

+

 

49

 

12.01

Що на обід?

 

 

 

 

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue

What’s for lunch?

 

 

+

 

50

 

13.01

Готуємо на кухні

 

Повідомляти про належність чогось певній особі

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

sandwich, the same lunch

I’ve got…

I haven’t got…

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися

репліками на

рівні мікродіалогу

+

 

51

 

18.01

Готуємо разом

Повідомляти про належність чогось певній особі

 

 

sandwich, the same lunch

I’ve got…

I haven’t got…

 

 

+

 

52

 

19.01

Кухня

 

Повідомляти про належність чогось певній особі

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

kitchen, milk, juice, help

 

Come and take him out!

 

Пісня “Tommy’s in the kitchen”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати

за прослуханим

 

+

 

53

 

20.01

Нумо їсти!

 

 

 

kitchen, milk, juice, help

 

Come and take him out!

 

 

 

+

 

54

 

25.01

Продукти вдома

 

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Have we got any (cheese)?

Yes, we have.

No, we haven’t.

great (juice)

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати

за прослуханим

Ставити питання

та відповідати на них

 

+

 

55

 

26.01

Чи є в тебе ці продукти?

 

 

 

 

Have we got any (cheese)?

Yes, we have.

No, we haven’t.

great (juice)

 

 

+

 

56

 

27.01

Що в тебе є?

 

Розвиток навичок аудіювання

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Правила поведінки: терплячість

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією

please, hot

Where’s (Misty)?

What have you got?

Історія “The pizza”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

+

 

57

 

01.02

Ввічливе спілкування у магазині

 

 

 

please, hot

Where’s (Misty)?

What have you got?

 

 

+

 

58

 

02.02

Список продуктів

 

Обговорення історії

Повідомляти про наявність предметів

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією,

Виконувати мовленнєві зразки

sorry, stop, shop, hot dog

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who says…?

o [ɒ]

Polly stops at the shop for hot day.

Write a shopping list!

Put (carrots) on the list.

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Ставити питання

та відповідати на них

Правопис чисел

Відтворювати

мікромонолог

 

+

 

59

 

03.02

Купуємо продукти

 

 

 

 

sorry, stop, shop, hot dog

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who says…?

o [ɒ]

Polly stops at the shop for hot day.

Write a shopping list!

Put (carrots) on the list.

 

 

+

 

60

 

08.02

Моя продуктова корзинка

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich

I’ve got…

I haven’t got…

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати

 правильну відповідь

+

 

61

 

09.02

Мої улюблені продукти

Повторення структур, представлених  у розділі

 

Виконання тестових завдань

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich

I’ve got…

I haven’t got…

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати

 правильну відповідь

+

 

62

 

10.02

Я можу це робити. В моєму ланчбоксі.

Повторення структур, представлених  у розділі

 

Виконання тестових завдань

 

I’ve got…

I haven’t got…

 

 

 

+

63

 

15.02

Літери Oo, Ll, Xx

 

Уміння вчитися упродовж життя:

 

 

 

Jet, hen, bed

 

Відмічати

 правильну відповідь

+

 

64

 

16.02

Повторення матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

+

Я, моя родина і друзі. Свята.

65

 

17.02

Святкуємо з сім’єю

 

Розповідати про свою сім’ю

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

 

Уважно стежити за презентованою інформацією

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “My family!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Називати членів

родини

Правопис слів

 

+

 

66

 

01.03

Граємо разом

 

Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

 

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати

за прослуханим

Ставити питання

 та відповідати

 на них

 

+

 

67

 

02.03

Що мама приготувалана день народження?

Розповідати про свій день

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

king, queen, royal

We’re the royal family

Пісня “We’re the royal family”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Повторювати

за прослуханим

Називати

членів сім’ї

 

+

 

  68

 

03.03

Сімейний

відпочинок

 

Запрошувати інформацію про членів родини

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Прослуховувати та  відповідно реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання

та відповідати

на них

+

 

69

 

08.03

Сім’я разом

Запрошувати інформацію про членів родини

 

 

 

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

 

Ставити питання

та відповідати

на них

+

 

70

 

09.03

Сімейні розваги

 

Просити про допомогу

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Правила ввічливості

Пропонувати допомогу

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Keys, bedtime

What’s the problem?

It’s not such a bad day

after all.

u [ʌ]

Mum jumps in the mud with the ducks.

Історія»”What a day!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати

 історію

+

 

71

 

10.03

Святкова погода

 

Розповідати про погоду та природні явища

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природознавство

sunny, cold, hot, rainy, snowy, cloudy

 It’s sunny.

It’s raining.

It’s cold.

It’s hot.

It’s snowing.

It’s cloudy.

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Повторювати з

а прослуханим

 

+

 

 72

 

15.03

Родинний пікнік

 

Розповідати про погоду в різних країнах світу

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Інші предмети англійською: природознавство

Scotland , Mexico, Spain, China

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Обмінюватися

репліками на рівні

мікродіалогу

 

+

 

73

 

16.03

Час розваг.

 

 

Інші предмети англійською: природознавство

 

 

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Обмінюватися

репліками на рівні

мікродіалогу

 

+

 

74

 

17.03

День народженнямоїх близьких

Повторення структур, представлених  у розділі

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Виконання тестових завдань

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

This is…That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Вказувати відповідний малюнок

Вписувати слова

+

 

75

 

22.03

Що вдягнути

на свято?

 

Обговорювати одяг

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

hurry up, bro (brother), get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers, put on, let’s rap, time for school, do

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Put on your T-shirt“

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Елементи читання – презентація слів

Називати предмети

одягу

Правопис слів

+

 

76

 

23.03

Що в моїй шафі?

 

Обговорювати одяг Повідомляти про смаки та уподобання

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you like…?

Yes, I do.

No, I don’t.

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити питання

 та відповідати

на них

+

 

77

 

24.03

Мій улюблений одяг

 

Обговорювати одяг Повідомляти про смаки та уподобання

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

cool (clothes), super

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня “I’m a cool, cool cat”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати словосполучення та розуміти їх значення

Повторювати

 за прослуханим

 

+

 

78

 

05.04

Що ти вдягнеш на

день народження?

 

Обговорювати одяг

Описувати людину

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I’m  wearing…

Are you wearing..?

Yes, I am.

No, I’m not.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Гра

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

+

 

79

 

06.04

Предмети зимового одягу

 

Обговорювати одяг

Описувати людину

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Правила ввічливості

Вибачатися

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

who, no problem, maybe, same, that, get

Are you sure?

I’m sory.

 

Історія “The cap”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати історію про себе, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

+

 

80

 

07.04

Маскарадна

 вечірка

 

Обговорювати одяг

Описувати людину

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміння конкретної інформації

trainers

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації

Визначати та називати

людину за описом

+

 

81

 

12.04

Предмети одягу

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers

Present Continuous

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовати

 відповідно

до прочитаного

+

 

82

 

13.04

Описуємо друга

 

Описувати людину

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, off it goes, make, kit

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Let’s make a robot!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати окремі слова

Називати види

частини тіла

Правопис слів

+

 

 83

 

14.04

Ігри на святі

 

Описувати людину, її здібності

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

jump, kick a ball, touch toes, skip

can/can’t

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

Повідомляти

 про здатність

виконувати певні

дії

 

+

 

84

 

19.04

Вгадай хто я?

 

Описувати людину, її здібності

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

sing, stand on one leg, anything

Can you say who I am?

Пісня “Can you say who I am?”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Гра.

Ставити запитання

та повідомляти

про здатність

виконувати певні дії

+

 

85

 

20.04

Пізнаємо себе

 

Запитувати та повідомляти про людину та її здібності

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Can you…?

Yes, I can.

No, I  can’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

+

 

86

 

21.04

Що ти вмієш

робити?

 

 

 

 

Can you…?

Yes, I can.

No, I  can’t.

 

 

+

 

87

 

26.04

Готуємо подарунок

 

Описувати людину

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки: командна робота

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

problem, no problem, right, left, battery, try, something, speak

right/left (leg)

Well done!

What are you doing?

Історія “The problem”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

+

 

88

 

27.04

Що ти робиш?

 

Обговорення історії

 

Правила поведінки: командна робота

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

right/left (leg)

Well done!

What are you doing?

 

 

Складати слова із

запропонованих літер

+

 

89

 

28.04

Подарунки

 

Обговорення історії

 

Правила поведінки: командна робота

 

g [g]

Greg’s got a big bag and a green go-kart

 

Складати слова із

запропонованих літер

+

 

90

 

03.05

Проблема

Читання історії.

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

 

 

 

+

91

 

04.05

Сімейне дерево.

Обговорення малюнків.

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

 

+

 

92

 

05.05

Повторення матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

+

93

 

10.05

Літери Ee, Vv, Jj

Називати слова.

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Box, dog, pot, hop

 

Складати слова із

запропонованих літер

+

 

94

 

11.05

Літера Uu

Називати слова.

 

 

 

Sun, mug, nut, mum

 

 

+

 

95

 

12.05

Літери Zz, Qq, Yy

Називати слова.

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Zip, quiz, yes

 

Складати слова із

запропонованих літер

+

 

96

 

17.05

Буквосполучення  ee, oo

Називати слова.

 

Читання речень

 

Green, sleep, book, look

 

 

+

 

97

 

18.05

Повторення ЛО з теми «Харчування»

Обговорення малюнків

 

Стежити за презентованою інформацією

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue

What’s for lunch?

 

 

 

+

98

 

19.05

Повторення ЛО з теми «Я, моя сімя і друзі»

Обговорення малюнків

 

 

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

 

 

 

+

 

99

 

24.05

Повторення ЛО з теми «Свята»

Обговорення малюнків

 

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

 

 

+

100

 

25.05

Повторення алфавіту.

Називати літеру,звук.

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Уважно стежити за презентованою інформацією

 

 

 

 

+

 

101

 

26.05

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
2142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку