Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds для 1 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
II семестр
№ уроку |
|
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Синх |
Асинх |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
Харчування
48 |
|
11.01 |
Продукти
|
Обговорювати продукти харчування |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови
|
Стежити за презентованою інформацією |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue |
What’s for lunch? |
Chant “Lunchtime!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
Називати продукти харчування |
+ |
|
||
49 |
|
12.01 |
Що на обід?
|
|
|
|
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue |
What’s for lunch? |
|
|
+ |
|
||
50 |
|
13.01 |
Готуємо на кухні
|
Повідомляти про належність чогось певній особі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
sandwich, the same lunch |
I’ve got… I haven’t got… |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
+ |
|
||
51 |
|
18.01 |
Готуємо разом |
Повідомляти про належність чогось певній особі |
|
|
sandwich, the same lunch |
I’ve got… I haven’t got… |
|
|
+ |
|
||
52 |
|
19.01 |
Кухня
|
Повідомляти про належність чогось певній особі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
kitchen, milk, juice, help
|
Come and take him out!
|
Пісня “Tommy’s in the kitchen” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
+ |
|
||
53 |
|
20.01 |
Нумо їсти! |
|
|
|
kitchen, milk, juice, help
|
Come and take him out!
|
|
|
+ |
|
||
54 |
|
25.01 |
Продукти вдома
|
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Have we got any (cheese)? Yes, we have. No, we haven’t. great (juice) |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
||
55 |
|
26.01 |
Чи є в тебе ці продукти? |
|
|
|
|
Have we got any (cheese)? Yes, we have. No, we haven’t. great (juice) |
|
|
+ |
|
||
56 |
|
27.01 |
Що в тебе є?
|
Розвиток навичок аудіювання
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: терплячість Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією |
please, hot |
Where’s (Misty)? What have you got? |
Історія “The pizza” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
+ |
|
||
57 |
|
01.02 |
Ввічливе спілкування у магазині |
|
|
|
please, hot |
Where’s (Misty)? What have you got? |
|
|
+ |
|
||
58 |
|
02.02 |
Список продуктів
|
Обговорення історії Повідомляти про наявність предметів |
■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією, Виконувати мовленнєві зразки |
sorry, stop, shop, hot dog Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who says…? o [ɒ] Polly stops at the shop for hot day. Write a shopping list! Put (carrots) on the list. |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них Правопис чисел Відтворювати мікромонолог
|
+ |
|
||
59 |
|
03.02 |
Купуємо продукти |
|
|
|
sorry, stop, shop, hot dog Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who says…? o [ɒ] Polly stops at the shop for hot day. Write a shopping list! Put (carrots) on the list. |
|
|
+ |
|
||
60 |
|
08.02 |
Моя продуктова корзинка
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich |
I’ve got… I haven’t got… |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
+ |
|
||
61 |
|
09.02 |
Мої улюблені продукти |
Повторення структур, представлених у розділі |
|
Виконання тестових завдань |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich |
I’ve got… I haven’t got… |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
+ |
|
||
62 |
|
10.02 |
Я можу це робити. В моєму ланчбоксі. |
Повторення структур, представлених у розділі |
|
Виконання тестових завдань |
|
I’ve got… I haven’t got… |
|
|
|
+ |
||
63 |
|
15.02 |
Літери Oo, Ll, Xx |
|
Уміння вчитися упродовж життя:
|
|
|
Jet, hen, bed |
|
Відмічати правильну відповідь |
+ |
|
||
64 |
|
16.02 |
Повторення матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
||
Я, моя родина і друзі. Свята. |
||||||||||||||
65 |
|
17.02 |
Святкуємо з сім’єю
|
Розповідати про свою сім’ю |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “My family!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати членів родини Правопис слів
|
+ |
|
||
66 |
|
01.03 |
Граємо разом
|
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
||
67 |
|
02.03 |
Що мама приготувалана день народження? |
Розповідати про свій день |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
king, queen, royal |
We’re the royal family |
Пісня “We’re the royal family” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим Називати членів сім’ї
|
+ |
|
||
68 |
|
03.03 |
Сімейний відпочинок
|
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
||
69 |
|
08.03 |
Сім’я разом |
Запрошувати інформацію про членів родини |
|
|
|
Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
|
Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
||
70 |
|
09.03 |
Сімейні розваги
|
Просити про допомогу
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Keys, bedtime |
What’s the problem? It’s not such a bad day after all. u [ʌ] Mum jumps in the mud with the ducks. |
Історія»”What a day!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
+ |
|
||
71 |
|
10.03 |
Святкова погода
|
Розповідати про погоду та природні явища |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
sunny, cold, hot, rainy, snowy, cloudy |
It’s sunny. It’s raining. It’s cold. It’s hot. It’s snowing. It’s cloudy. |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Повторювати з а прослуханим
|
+ |
|
||
72 |
|
15.03 |
Родинний пікнік
|
Розповідати про погоду в різних країнах світу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Інші предмети англійською: природознавство |
Scotland , Mexico, Spain, China |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
+ |
|
||
73 |
|
16.03 |
Час розваг. |
|
|
Інші предмети англійською: природознавство |
|
|
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
+ |
|
||
74 |
|
17.03 |
День народженнямоїх близьких |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Виконання тестових завдань |
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
This is…That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
Вказувати відповідний малюнок |
Вписувати слова |
+ |
|
||
75 |
|
22.03 |
Що вдягнути на свято?
|
Обговорювати одяг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hurry up, bro (brother), get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers, put on, let’s rap, time for school, do |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “Put on your T-shirt“ Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Називати предмети одягу Правопис слів |
+ |
|
||
76 |
|
23.03 |
Що в моїй шафі?
|
Обговорювати одяг Повідомляти про смаки та уподобання |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Do you like…? Yes, I do. No, I don’t.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
||
77 |
|
24.03 |
Мій улюблений одяг
|
Обговорювати одяг Повідомляти про смаки та уподобання |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
cool (clothes), super |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “I’m a cool, cool cat” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим
|
+ |
|
||
78 |
|
05.04 |
Що ти вдягнеш на день народження?
|
Обговорювати одяг Описувати людину |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’m wearing… Are you wearing..? Yes, I am. No, I’m not. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Гра Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
+ |
|
||
79 |
|
06.04 |
Предмети зимового одягу
|
Обговорювати одяг Описувати людину |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Правила ввічливості Вибачатися Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
who, no problem, maybe, same, that, get |
Are you sure? I’m sory.
|
Історія “The cap” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
+ |
|
||
80 |
|
07.04 |
Маскарадна вечірка
|
Обговорювати одяг Описувати людину |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміння конкретної інформації |
trainers |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати людину за описом |
+ |
|
||
81 |
|
12.04 |
Предмети одягу
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers |
Present Continuous |
Вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовати відповідно до прочитаного |
+ |
|
|||
82 |
|
13.04 |
Описуємо друга
|
Описувати людину |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, off it goes, make, kit |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “Let’s make a robot!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Називати види частини тіла Правопис слів |
+ |
|
||
83 |
|
14.04 |
Ігри на святі
|
Описувати людину, її здібності |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
jump, kick a ball, touch toes, skip |
can/can’t |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Повідомляти про здатність виконувати певні дії
|
+ |
|
||
84 |
|
19.04 |
Вгадай хто я?
|
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
sing, stand on one leg, anything |
Can you say who I am? |
Пісня “Can you say who I am?” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії |
+ |
|
||
85 |
|
20.04 |
Пізнаємо себе
|
Запитувати та повідомляти про людину та її здібності |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Can you…? Yes, I can. No, I can’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
||
86 |
|
21.04 |
Що ти вмієш робити? |
|
|
|
|
Can you…? Yes, I can. No, I can’t. |
|
|
+ |
|
||
87 |
|
26.04 |
Готуємо подарунок
|
Описувати людину |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
problem, no problem, right, left, battery, try, something, speak |
right/left (leg) Well done! What are you doing? |
Історія “The problem” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
+ |
|
||
88 |
|
27.04 |
Що ти робиш?
|
Обговорення історії |
|
Правила поведінки: командна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
right/left (leg) Well done! What are you doing?
|
|
Складати слова із запропонованих літер |
+ |
|
||
89 |
|
28.04 |
Подарунки
|
Обговорення історії |
|
Правила поведінки: командна робота |
|
g [g] Greg’s got a big bag and a green go-kart |
|
Складати слова із запропонованих літер |
+ |
|
||
90 |
|
03.05 |
Проблема |
Читання історії. |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
|
|
+ |
||
91 |
|
04.05 |
Сімейне дерево. |
Обговорення малюнків. |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
|
+ |
|
||
92 |
|
05.05 |
Повторення матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
||
93 |
|
10.05 |
Літери Ee, Vv, Jj |
Називати слова. |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Box, dog, pot, hop |
|
Складати слова із запропонованих літер |
+ |
|
||
94 |
|
11.05 |
Літера Uu |
Називати слова. |
|
|
|
Sun, mug, nut, mum |
|
|
+ |
|
||
95 |
|
12.05 |
Літери Zz, Qq, Yy |
Називати слова. |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Zip, quiz, yes |
|
Складати слова із запропонованих літер |
+ |
|
||
96 |
|
17.05 |
Буквосполучення ee, oo |
Називати слова. |
|
Читання речень |
|
Green, sleep, book, look |
|
|
+ |
|
||
97 |
|
18.05 |
Повторення ЛО з теми «Харчування» |
Обговорення малюнків |
|
Стежити за презентованою інформацією |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue |
What’s for lunch? |
|
|
|
+ |
||
98 |
|
19.05 |
Повторення ЛО з теми «Я, моя сімя і друзі» |
Обговорення малюнків |
|
|
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
|
|
|
+ |
|
||
99 |
|
24.05 |
Повторення ЛО з теми «Свята» |
Обговорення малюнків |
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
|
+ |
||
100 |
|
25.05 |
Повторення алфавіту. |
Називати літеру,звук. |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
|
|
|
+ |
|
||
101 |
|
26.05 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
||