Календарне планування Quick Minds 2 I семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22 Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 2 класe закладів загальноосвітньої середньої освіти. Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018 I семестр
Перегляд файлу

 

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 2-А, 2-Б  класів закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

I семестр

 

 

№ уроку

 

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

 

 

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Домашнє завдання

Синхронно

Асинхронно

 

Повторення.

 

 

 

1.

 

04.09

05.09

Повертаємось до школи.

SB p.4

Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співати разом

Цифри від 11 до 20

How many?

 

Пісня “How many?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Розповідь про свої речі

WB.ex 1 p.4

+

 

2.

 

05.09

06.09

Дивись, що в мне є!

SB p.5

Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Цифри від 11 до 20

Have you got a pencil?

Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Діалогічне мовлення: запитати про речі та надати відповідь

 

WB.ex. 2 p.5

+

 

3.

 

07.09

08.09

Алфавіт.

SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Інструкції, букви алфавіту

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “Alphabet“

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам

WB.ex.1 p.6

 

+

4.

 

11.09

12.09

Привіт, школо! SB p.7

Проговорювати правопис слова

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

Ruler, notebook, pe, pencil, and other classroom objects

How do you spell that?

Прослухати слово та проговорити його правопис

Проговорювати правопис знайомих слів

 

WB.ex.2 p.7

+

 

5.

 

12.09

13.09

Історія. Дерево на дорозі.

SB p.8-9

Повідомляти про проблему

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Особливості повідомлення про проблему

Track, problem, train

Listen, show and say.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

 

Реагувати на повідомлення

WB.ex.3 p.8

 

+

6.

 

14.09

15.09

Історія. Дерево на дорозі.

SB p.8-9

Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Особливості термінового повідомлення

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

But the tree is

on the track!

Troy’s grandpa’s got a great big green dragon.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти історію, використовуючи малюнок.

 

WB ex.2 p.9

+

 

7.

 

18.09

19.09

Я можу це…

SB p.97

 

 

Читати повідомлення та обирати фото до нього

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості описи

 

Реагувати на повідомлення

Vocabulary

 

+

 Школа.

8.

 

19.09

20.09

Шкільний рюкзак.

SB p.10

Називати предмети

Класні інструкції

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Співпрацювати в парі

door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor

There’s a cupboard.There are some chairs.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Зіграти у гру «There are some

windows.»

WB ex.1 p.10

+

 

9.

 

21.09

22.09

В портфелі є олівці.

SB p.11

Називати предмети

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Вимовляти назви предметів у класі

WB ex.1 p.11

+

 

10.

 

25.09

26.09

Співаємо із задоволенням.

         SB p.12

Називати предмети у класі. Проговорювати їх правопис

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

There’s a clock. There are some cats.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про знаходження предметів

WB ex.2 p.12

 

+

11.

 

26.09

27.09

Де олівці?

SB p.13

Розуміти опис малюнку

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where’s the pencil? It’s in the cupboard.

Where are the books? They’re on the floor.

Демонструвати розуміння висловлювань

Реагувати на опис малюнку, показувати правильний предмет

WB ex.2 p.13

+

 

12.

 

28.09

29.09

Грабіжники.

SB p.14-15

Розуміти послідовність дій історії

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Well done.

Great work.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

WB ex.3 p.14

 

+

13.

 

02.10

03.10

Грабіжники.

      SB p.14-15

Повторення структур, представлених  у розділі

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Цифри та кольори

Harry’s hall is full of hats.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Інсценувати діалог

WB ex.2 p.15

+

 

14.

 

 

03.10

04.10

Різні форми

SB p.16-17

Повторення.

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі, креативно використовувати знання про різні форми та фігури

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Triangle, circle ,square,

Parallelogram, rectangle

Triangle, circle ,square,

Parallelogram, rectangle

I can see a square. I can’t see a circle.

The blue triangle is missing.

Make a tangram

Гра-розв’язання завдань

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Повторювати за прослуханим

Презентувати свій вироб

 

WB ex.1 p.17

+

 

Я, моя родина, друзі.

15.

 

05.10

06.10

 У зоопарку з родиною

SB p.18

Оисувати тварин

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

Do you like snakes? Yes, I do.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

WB ex.1 p.18

+

 

16.

 

09.10

10.10

Їй подобаєьться, йому не подобається…

SB p.19

Описувати тварин

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

He likes spiders.

She doesn’t like apples.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину

 

WB.ex.1 p.19

+

 

17.

 

10.09

11.10

Співаємо із задоволенням.

SB p.20

Описувати тварин

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

He likes spiders.

She doesn’t like apples.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину

 

WB ex.1 p.20

 

+

18.

 

12.10

13.10

Чи подобаються йому павуки?

SB p.21

Повторення структур, представлених  у розділі

 

Виконання тестових за Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки вдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Does Mark like monkeys? Yes, he does.

Does Emma like parrots? No, she doesn’t.

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

WB ex.1 p.21

+

 

19.

 

16.10

17.10

Працівник зоопарку

SB p.22-23

Звати на допомогу

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Mike flies by pies in the sky.

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Відтворюваи історію за допомогою малюнку

WB.ex.3 p.22

 

+

20.

 

17.10

18.10

Працівник зоопарку

SB p.22-23

Звати на допомогу

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Інсценувати історію

 

WB.ex.2 p.23

+

 

21.

 

19.10

20.10

Улюблена тварина.

SB p.24-25

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Does Daisy the parrot like fruit?

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про їстівні уподобання тварин

WB.ex 2 p.24

+

 

 

22

 

23.10

24.10

Моя кімната

SB p.26

Розповідати про речі у кімнаті

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat

Where’s the book?

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

WB.ex 1 p.28

+

 

23

 

24.10

25.10

Предмети в кімнаті.

SB p.27

Розповідати про свої уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I like this book. I like that book.

I like these books. I like those books.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них

 

WB ex.2 p.29

+

 

24

 

26.10

27.10

Співаємо із задоволенням

SB p.28

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

D you like these chairs? No, I don’t.

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

WB.ex.3 p.30

 

+

25

 

06.11

07.11

Ці шкарпетки мої.

SB p.29

Описувати свою кімнату

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Співпрацювати в парі

lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat

Is this hat yours? Yes, it’s mine. / No, it’s not mine.

Are these socks mine? Yes, they’re yours!

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату

 

WB ex.2 p.31

+

 

26

 

07.11

08.11

Прибирись!

SB p.33-31

Описувати свою кімнату

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила поведінки

Стежити за презентованою інформацією

Правила поведінки

 

Sorry, there’s

a problem …

Is this hat yours? Yes, it’s mine. / No, it’s not mine.

Are these socks mine? Yes, they’re yours!

Історія “Прибирись у кімнаті”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії

Інсценувати історію

 

WB ex.1 p.33

 

+

27

 

09.11

10.11

Допоможіиприроді

SB p.32

Описувати виришення проблеми

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Розуміти  конкретну інформацію

Rubbish

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

 

Ставити питання та відповідати на них

 

WB.ex.2 p.34

+

 

28

 

13.11

14.11

Допоможі природі. Проектна робота

SB p.33

Повторення структур, представлених  у трьох попередніх розділах

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Вириішувати проблему разом

We can put magazines in the paper bin.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

 

Розробити вирішення екологічної проблеми в рамках свого класу

 

WB ex.2 p.35

 

+

 

Людина.

29

 

14.11

15.11

Моя вечірка

SB p.36

Розповідати про зовнішність

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

Chant “Come to my party!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати тварин

WB ex.1 p.36

+

 

30

 

16.11

17.11

Опис зовнішності.

SB p.37

Описувати товаришів та героїв історії

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

WB.ex.1 p.37

+

 

31

 

20.11

21.11

Зовнішність бабусі.

SB p.38

Описувати товаришів та героїв історії

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

WB.ex 2 p.38

+

 

32

 

21.11

22.11

Смішний аватар.

SB p.39

Описувати товаришів та героїв історії

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Has he got a big mouth? Yes, he has.

Has she got green eyes? No, she hasn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

WB ex.2 p.39

+

 

33

 

23.12

24.11

Вечірка мого друга.

SB p.40-41

Розвиток навичок аудіювання

 

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки: хоробрість

Стежити за презентованою інформацією

That’s not fair!

Let’s…

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

WB.ex.3 p.40

 

+

34

 

27.11

28.11

Моя вечірка

SB p.40-41

Планувати дії разом

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природознавство

We’re the winners!

Jane and a snake make cakes on a rainy day.

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх

WB ex.2 p.41

+

 

35

 

28.11

29.11

  Малюємо клоуна

SB p.42

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under

I like/don’t like…

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

PB ex.2 p.42

 

+

36

 

30.11

01.12

 Як гарно я провів час!

SB p.43

Обговорювати вечірку

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Listen and imagine.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати та розуміти значення окремих слів

Описувати вечірку

PB ex. 2 p.43

+

 

37

 

04.12

05.12

Моя класна кімната

 

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу

Look and say

Читати та розуміти значення окремих слів

Описувати класну кімнату

PB ex.1 p.97

 

+

38

 

05.12

06.12

Частини тіла

Обговорювати зовнішність

 

 

Повторення мовного матеріалу

Look and say

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати та розуміти значення окремих слів

 

PB ex.1 p.100

 

+

39

 

07.12

08.12

Моя кімната

Повторення

 

 

 

Повторення мовного матеріалу

Look and say

Читати та розуміти значення окремих слів

 

PB ex.1 p.99

+

 

40

 

11.12

12.12

Написання листа другові

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

41

 

12.12

13.12

Числівники 1-20

Повторення

Рахунок 1-20

 

 

Повторення мовного матеріалу

Look and say

 

 

WB ex.1 p.89

 

+

42

 

14.12

15.12

Улюблена тварина.

.Повторення

 

Називати тварин

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу

Look and say

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати та розуміти значення окремих слів

 

WB ex.2 p.89

 

+

43

 

18.12

19.12

Намадюй та розкажи.

 

 

 

 

 

 

 

Vocabulary

+

 

44

 

19.12

20.12

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

Vocabulary

 

+

45

 

21.12

22.12

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

Vocabulary

 

+

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Осередчук Галина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
1670
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку