Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 2-А, 2-Б класів закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
I семестр
№ уроку |
|
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|
|
|
|||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
Домашнє завдання |
||||||||||
|
Повторення. |
|
|
|
||||||||||
1. |
|
04.09 05.09 |
Повертаємось до школи. SB p.4 |
Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співати разом |
Цифри від 11 до 20 |
How many?
|
Пісня “How many?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Розповідь про свої речі |
WB.ex 1 p.4 |
+ |
|
|
2. |
|
05.09 06.09 |
Дивись, що в мне є! SB p.5 |
Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Цифри від 11 до 20 |
Have you got a pencil? Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: запитати про речі та надати відповідь
|
WB.ex. 2 p.5 |
+ |
|
|
3. |
|
07.09 08.09 |
Алфавіт. SB p.6 |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Інструкції, букви алфавіту |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Alphabet“ Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам |
WB.ex.1 p.6 |
|
+ |
|
4. |
|
11.09 12.09 |
Привіт, школо! SB p.7 |
Проговорювати правопис слова |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
Ruler, notebook, pe, pencil, and other classroom objects |
How do you spell that? |
Прослухати слово та проговорити його правопис |
Проговорювати правопис знайомих слів
|
WB.ex.2 p.7 |
+ |
|
|
5. |
|
12.09 13.09 |
Історія. Дерево на дорозі. SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Особливості повідомлення про проблему |
Track, problem, train |
Listen, show and say. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Реагувати на повідомлення |
WB.ex.3 p.8 |
|
+ |
|
6. |
|
14.09 15.09 |
Історія. Дерево на дорозі. SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Особливості термінового повідомлення |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
But the tree is on the track! Troy’s grandpa’s got a great big green dragon. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти історію, використовуючи малюнок.
|
WB ex.2 p.9 |
+ |
|
|
7. |
|
18.09 19.09 |
Я можу це… SB p.97
|
Читати повідомлення та обирати фото до нього |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості описи
|
Реагувати на повідомлення |
Vocabulary |
|
+ |
|
Школа. |
||||||||||||||
8. |
|
19.09 20.09 |
Шкільний рюкзак. SB p.10 |
Називати предмети Класні інструкції |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом Співпрацювати в парі |
door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor |
There’s a cupboard.There are some chairs. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зіграти у гру «There are some windows.» |
WB ex.1 p.10 |
+ |
|
|
9. |
|
21.09 22.09 |
В портфелі є олівці. SB p.11 |
Називати предмети
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви предметів у класі |
WB ex.1 p.11 |
+ |
|
|
10. |
|
25.09 26.09 |
Співаємо із задоволенням. SB p.12 |
Називати предмети у класі. Проговорювати їх правопис
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
There’s a clock. There are some cats. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про знаходження предметів |
WB ex.2 p.12 |
|
+ |
|
11. |
|
26.09 27.09 |
Де олівці? SB p.13 |
Розуміти опис малюнку
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where’s the pencil? It’s in the cupboard. Where are the books? They’re on the floor. |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний предмет |
WB ex.2 p.13 |
+ |
|
|
12. |
|
28.09 29.09 |
Грабіжники. SB p.14-15 |
Розуміти послідовність дій історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Well done. Great work. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
WB ex.3 p.14 |
|
+ |
|
13. |
|
02.10 03.10 |
Грабіжники. SB p.14-15 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Цифри та кольори |
Harry’s hall is full of hats. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Інсценувати діалог |
WB ex.2 p.15 |
+ |
|
|
14.
|
|
03.10 04.10 |
Різні форми SB p.16-17 Повторення. |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі, креативно використовувати знання про різні форми та фігури |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Triangle, circle ,square, Parallelogram, rectangle Triangle, circle ,square, Parallelogram, rectangle |
I can see a square. I can’t see a circle. The blue triangle is missing. Make a tangram |
Гра-розв’язання завдань Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Повторювати за прослуханим Презентувати свій вироб
|
WB ex.1 p.17 |
+ |
|
|
Я, моя родина, друзі. |
||||||||||||||
15. |
|
05.10 06.10 |
У зоопарку з родиною SB p.18 |
Оисувати тварин |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
Do you like snakes? Yes, I do. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
WB ex.1 p.18 |
+ |
|
|
16. |
|
09.10 10.10 |
Їй подобаєьться, йому не подобається… SB p.19 |
Описувати тварин |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
He likes spiders. She doesn’t like apples. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину
|
WB.ex.1 p.19 |
+ |
|
|
17. |
|
10.09 11.10 |
Співаємо із задоволенням. SB p.20 |
Описувати тварин |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
He likes spiders. She doesn’t like apples. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину
|
WB ex.1 p.20 |
|
+ |
|
18. |
|
12.10 13.10 |
Чи подобаються йому павуки? SB p.21 |
Повторення структур, представлених у розділі |
|
Виконання тестових за Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки вдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Does Mark like monkeys? Yes, he does. Does Emma like parrots? No, she doesn’t. |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
WB ex.1 p.21 |
+ |
|
|
19. |
|
16.10 17.10 |
Працівник зоопарку SB p.22-23 |
Звати на допомогу |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Mike flies by pies in the sky. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Відтворюваи історію за допомогою малюнку |
WB.ex.3 p.22 |
|
+ |
|
20. |
|
17.10 18.10 |
Працівник зоопарку SB p.22-23 |
Звати на допомогу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Інсценувати історію
|
WB.ex.2 p.23 |
+ |
|
|
21. |
|
19.10 20.10 |
Улюблена тварина. SB p.24-25 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Does Daisy the parrot like fruit? |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про їстівні уподобання тварин |
WB.ex 2 p.24 |
+ |
|
|
22 |
|
23.10 24.10 |
Моя кімната SB p.26 |
Розповідати про речі у кімнаті |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
Where’s the book? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
WB.ex 1 p.28 |
+ |
|
|||
23 |
|
24.10 25.10 |
Предмети в кімнаті. SB p.27 |
Розповідати про свої уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I like this book. I like that book. I like these books. I like those books. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
WB ex.2 p.29 |
+ |
|
|||
24 |
|
26.10 27.10 |
Співаємо із задоволенням SB p.28 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
D you like these chairs? No, I don’t. |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
WB.ex.3 p.30 |
|
+ |
|||
25 |
|
06.11 07.11 |
Ці шкарпетки мої. SB p.29 |
Описувати свою кімнату |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Співпрацювати в парі |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
Is this hat yours? Yes, it’s mine. / No, it’s not mine. Are these socks mine? Yes, they’re yours! |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату
|
WB ex.2 p.31 |
+ |
|
|||
26 |
|
07.11 08.11 |
Прибирись! SB p.33-31 |
Описувати свою кімнату |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією Правила поведінки
|
Sorry, there’s a problem … |
Is this hat yours? Yes, it’s mine. / No, it’s not mine. Are these socks mine? Yes, they’re yours! |
Історія “Прибирись у кімнаті” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Інсценувати історію
|
WB ex.1 p.33 |
|
+ |
|||
27 |
|
09.11 10.11 |
Допоможіиприроді SB p.32 |
Описувати виришення проблеми |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Розуміти конкретну інформацію |
Rubbish |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
WB.ex.2 p.34 |
+ |
|
|||
28 |
|
13.11 14.11 |
Допоможі природі. Проектна робота SB p.33 |
Повторення структур, представлених у трьох попередніх розділах |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Вириішувати проблему разом |
We can put magazines in the paper bin. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Розробити вирішення екологічної проблеми в рамках свого класу
|
WB ex.2 p.35 |
|
+ |
|||
Людина.
29 |
|
14.11 15.11 |
Моя вечірка SB p.36 |
Розповідати про зовнішність |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Chant “Come to my party!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати тварин |
WB ex.1 p.36 |
+ |
|
30 |
|
16.11 17.11 |
Опис зовнішності. SB p.37 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
WB.ex.1 p.37 |
+ |
|
31 |
|
20.11 21.11 |
Зовнішність бабусі. SB p.38 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
WB.ex 2 p.38 |
+ |
|
32 |
|
21.11 22.11 |
Смішний аватар. SB p.39 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Has he got a big mouth? Yes, he has. Has she got green eyes? No, she hasn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
WB ex.2 p.39 |
+ |
|
33 |
|
23.12 24.11 |
Вечірка мого друга. SB p.40-41 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: хоробрість Стежити за презентованою інформацією |
That’s not fair! |
Let’s… |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
WB.ex.3 p.40 |
|
+ |
34 |
|
27.11 28.11 |
Моя вечірка SB p.40-41 |
Планувати дії разом |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
We’re the winners! |
Jane and a snake make cakes on a rainy day. |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх |
WB ex.2 p.41 |
+ |
|
35 |
|
28.11 29.11 |
Малюємо клоуна SB p.42
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under |
I like/don’t like…
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
PB ex.2 p.42 |
|
+ |
36 |
|
30.11 01.12 |
Як гарно я провів час! SB p.43 |
Обговорювати вечірку |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Listen and imagine. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
Описувати вечірку |
PB ex. 2 p.43 |
+ |
|
37 |
|
04.12 05.12 |
Моя класна кімната |
|
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу |
Look and say |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Описувати класну кімнату |
PB ex.1 p.97 |
|
+ |
38 |
|
05.12 06.12 |
Частини тіла |
Обговорювати зовнішність |
|
|
Повторення мовного матеріалу |
Look and say |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
|
PB ex.1 p.100 |
|
+ |
39 |
|
07.12 08.12 |
Моя кімната Повторення |
|
|
|
Повторення мовного матеріалу |
Look and say |
Читати та розуміти значення окремих слів |
|
PB ex.1 p.99 |
+ |
|
40 |
|
11.12 12.12 |
Написання листа другові Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
41 |
|
12.12 13.12 |
Числівники 1-20 Повторення |
Рахунок 1-20 |
|
|
Повторення мовного матеріалу |
Look and say |
|
|
WB ex.1 p.89 |
|
+ |
42 |
|
14.12 15.12 |
Улюблена тварина. .Повторення |
|
Називати тварин |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу |
Look and say |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
|
WB ex.2 p.89 |
|
+ |
43 |
|
18.12 19.12 |
Намадюй та розкажи. |
|
|
|
|
|
|
|
Vocabulary |
+ |
|
44 |
|
19.12 20.12 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Vocabulary |
|
+ |
45 |
|
21.12 22.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
Vocabulary |
|
+ |