Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 2-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
II семестр
№ уроку |
Дата
|
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
Відпочинок і дозвілля
|
|
08.01. (пн) |
Види транспорту |
Розповідати про подорож |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
|
|
|
|
09.01. (вт) |
Як ти подорожуєш?
|
Повідомляти про свої дії |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
|
|
|
|
12.01. (пт) |
Ми їдемо, їдемо, їдемо!
|
Повідомляти про свої дії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
|
|
|
|
15.01. (пн) |
Що ти робиш? |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Уміння вчитися упродовж життя:
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What are you doing? I’m flying a plane. Are you swimming? Yes, I am. / No, I’m not. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
|
|
|
16.01. (вт) |
Подорож на автобусі
SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Ініціативність і підприємли-вість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: терплячість Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s my turn to help you! |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
|
|
|
19.01. (пт) |
Допомагаємо оточуючим |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією, Виконувати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
You’re welcome! |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Інсценувати історію |
|
|
|
|
|
22.01. (пн) |
Вимірюємо предмети навкруги
SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Height, length |
My rubber is 4cm long. |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
|
|
|
|
23.01. (вт) |
Вимірюємо все навкруги
SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Виконання практичних завдань |
Height, length |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про результати практичної роботи |
|
|
|
|
|
26.01. (пт) |
Чарівний робот
SB p.92 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя:
|
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
|
|
|
29.01. (пн) |
Повторення матеріалу
SB p.101 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
|
|
|
30.01. (вт) |
Спортивний клуб
SB p.52
|
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати види спорту
|
|
|
|
|
|
02.02. (пт) |
Активні розваги
SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечен- ня інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difficult. Playing hockey is fun. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
|
|
|
05.02. (пн) |
Граємо разом!
SB p.54 |
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
Ініціативність і підприємли- вість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|
|
|
|
|
06.02. (вт) |
Улюблений вид спорту
SB p.55 |
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціативність і підприємливість |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What sport do you like doing? I like playing hockey. Me too. I like playing football. I don’t. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
|
|
|
|
|
09.02. (пт) |
Який вид спорту тобі подобається? |
|
|
|
|
What sport do you like doing? |
|
|
|
|
|
|
|
12.02. (пн) |
Футбольний клуб
SB p.56-57 |
Розповідати про вдалу гру |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Great goal, Misty! |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|
|
|
|
|
13.02. (вт) |
Улюблена гра
SB p.56-57 |
Розповідати про вдалу гру |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку- ючись іноземною мовою |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію |
|
|
|
|
|
16.02. (пт) |
Спортивний клуб
SB p.58 |
Складати класне анкетування |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовува- ти ефективні навчальні стратегії |
Опитування класу |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
|
|
|
|
19.02. (пн) |
Улюблений вид спорту друзів
SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовира- ження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати англійсткою мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s your favourite sport? |
Вказувати відповідний малюнок |
Розповідати про свої спортивні трофеї |
|
|
|
|
|
20.02. (вт) |
Які ігри ти знаєш?
SB p.93 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
|
|
|
|
23.02. (пт) |
Що це за гра?
SB p.102
|
Називати слова, що зображені на малюнку |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконува- ти в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
|
|
|
|
26.02. (пн) |
Постер про спорт
SB p.60 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківм |
Робити плаката та розповідати про зображене
|
Описувати малюнки |
|
|
|
|
|
27.02. (вт) |
Час вікторини
SB p.61 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовува- ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання
|
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення Називати слова на малюнках та проговорювати їх правопис
|
Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
|
|
|
01.03. (пт) |
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Природа |
|||||||||||||
|
|
05.03. (вт) |
Свійські тварини
SB p.62 |
Обговорювати хатніх тварин |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Називати тварин Правопис слів |
|
|
|
|
|
08.03. (пт) |
Скільки тварин ти маєш?
SB p.63 |
Обговорювати хатніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконува- ти в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
|
|
|
|
11.03. (пн) |
У селі
SB p.64 |
Обговорювати хатніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим
|
|
|
|
|
|
12.03. (вт) |
Описуємо домашніх тварин
SB p.65 |
Обговорювати хатніх тварин |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Cows have got four legs. How many legs have chickens got? They’ve got two legs. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Гра Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
|
|
|
|
15.03. (пт) |
Не губись у селі
SB p.66-67 |
Обговорювати хатніх тварин |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Правила ввічливості Вибачатися Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Here you are. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
|
|
|
|
18.03. (пн) |
Ввічливість у спілкуванні
SB p.66-67
|
Обговорювати тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміння конкретної інформації |
Come with me. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати тварину за описом |
|
|
|
|
|
19.03. (вт) |
Групи тварин SB p.68 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
skin, hair, feathers, scales |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовати відповідно до прочитаного |
|
|
|
|
|
22.03. (пт) |
Впізнаємо тварин |
|
|
|
skin, hair, feathers, scales |
|
|
|
|
|
|
|
|
01.04. (пн) |
Проектна робота
SB p.69 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати тварину за описом |
|
|
|
|
|
02.04. (вт) |
Допоможи друзям
SB p.94 |
Давати і виконувати вказівки |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміння Конкретної інформації |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Розуміння детальної інформації |
Давати ефективні інстркуції |
|
|
|
|
|
05.04. (пт) |
Тварини
SB p.103 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати тварин |
|
|
|
|
|
08.04. (пн) |
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Свята і традиції. Харчування |
|||||||||||||
|
|
12.04. (пт) |
Парк розваг
SB p.70 |
Описувати похід до парку розваг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні Методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про похід до парку |
|
|
|
|
|
15.04. (пн) |
Їжа на фестивалях
SB p.71 |
Описувати похід до парку розваг |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Повідомляти про здатність виконувати певні дії
|
|
|
|
|
|
16.04. (вт) |
Розваги
SB p.72 |
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії |
|
|
|
|
|
19.04. (пт) |
Що ти би хотів робити?
SB p.73
|
Вирішувати проблемну ситуацію |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
|
|
|
|
22.04. (пн) |
Погані яблука
SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
|
|
|
|
23.04. (вт) |
Чим ми можемо зайнятись?
SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: командна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Складати слова із запропонованих літер |
|
|
|
|
|
26.04. (пт) |
Відпочиваємо разом!
SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
|
|
|
|
29.04. (пн) |
Проектна робота
SB p.77 |
Розповідь про свій парк розваг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Ставити питання та відповідати на них |
|
|
|
|
|
30.04. (вт) |
Відпочиваємо на пляжі
SB p.78 |
Описувати похід на пляж |
Математична: ■ уміння використовувати математичні Методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sendcastle
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про похід на пляж |
|
|
|
|
|
03.05. (пт) |
Відпочиваємо активно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06.05. (пн) |
Давай-но зробимо це!
SB p.79 |
Описувати похід на пляж |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sendcastle
|
Let’s listen to music. Good idea. I’m not dure. Sorry, I don’t want to. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Виражати своє ставлення |
|
|
|
|
|
07.05. (вт) |
Похід на пляж
SB p.80 |
Описувати похід на пляж |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
|
|
|
|
10.05. (пт) |
Описуємо речі
SB p.81 |
Описувати речі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
The sand castle is nice and I like it. The bike is old, But I like it. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про улюблені речі |
|
|
|
|
|
13.05. (пн) |
Подорож до гори
SB p.82-83 |
Обговорювати як гарно провести час з друзями |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|
|
|
|
|
14.05. (вт) |
Подорож до гори
SB p.82-83
|
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
|
|
|
|
17.05. (пт) |
Пори року
SB p.84 |
Описувати пори року |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Стежити за презентованою інформацією |
spring summer autumn winter |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати погоду в різні пори року |
|
|
|
|
|
20.05. (пн) |
Свята в різні пори року
SB p.85 |
Робити проект про пори року в Україні |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
plant flowers, make bonfires, play in the snow, ski |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер про Україну та розповідати пори року |
|
|
|
|
|
21.05. (вт) |
Пори року та одяг
SB p.96 |
Описувати одяг відповідно до пори року і погоди |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
boots, rubber boots, trainers, sandals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати одяг і обґрунтовувати вибір одягу |
|
|
|
|
|
24.05. (пт) |
Сімейні традиції
SB p.105 |
Описувати похід на пляж |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати речі |
|
|
|
|
|
27.05. (пн) |
Діагностична робота
|
Гра-вікторина |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
|
|
|
|
28.05. (вт) |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31.05. (пт) |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|