Календарне планування Quick Minds 2 II семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22 Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 2-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти. Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018 II семестр
Перегляд файлу

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 2-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

II семестр

 

№ уроку

Примітки

Дата

 

Тема уроку

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Синхрон

Асинхрон

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

                                                                  Відпочинок і дозвілля

 

 

08.01. (пн)

Види транспорту

Розповідати про подорож

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

09.01. (вт)

Як ти подорожуєш?

 

Повідомляти про свої дії

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

12.01. (пт)

Ми їдемо, їдемо, їдемо!

 

Повідомляти про свої дії

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

 

 

 

 

15.01. (пн)

Що ти робиш?

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Уміння вчитися упродовж життя:

 

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What are you doing?

I’m flying a plane.

Are you swimming?

Yes, I am. / No, I’m not.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

16.01. (вт)

Подорож на автобусі

 

 

 

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Ініціативність і підприємли-вість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Правила поведінки: терплячість

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It’s my turn to help you!

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

19.01. (пт)

Допомагаємо оточуючим

Розвиток навичок аудіювання

 

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією,

Виконувати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

You’re welcome!

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Інсценувати історію

 

 

 

 

22.01. (пн)

Вимірюємо предмети навкруги

 

 

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Height,

length

My rubber is 4cm long.

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

 

 

 

23.01. (вт)

Вимірюємо все навкруги

 

 

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Виконання практичних завдань

Height,

length

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Розповідати про результати практичної роботи

 

 

 

 

26.01. (пт)

Чарівний робот

 

 

SB p.92

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

 

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

29.01. (пн)

Повторення матеріалу

 

 

SB p.101

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

30.01.

(вт)

Спортивний

клуб

 

 

SB p.52

 

 

 

 

 

Розповідати про

Свої улюблені

види спорту

Обізнаність та самовира-ження

у сфері культури:

■ уміння

Висловлювати

іноземною

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Уважно стежити за презентованою інформацією

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати види спорту

 

 

 

 

 

02.02.

 (пт)

Активні розваги

 

 

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або заперечен-

ня інформацію,

про яку питають

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати з

іншими на

результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Flying a kite is difficult.

Playing hockey is fun.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за

прослуханим

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

 

 

 

05.02.

 (пн)

Граємо разом!

 

 

 

SB p.54

Розповідати про

Свої улюблені

види спорту

Ініціативність

і підприємли-

вість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

в їх доцільності

та об’єднувати однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

Flying a kite is difcult.

Playing hockey is fun.

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

 

 

 

 

06.02.

 (вт)

Улюблений вид

спорту

 

 

SB p.55

Запрошувати інформацію про

членів родини

Ініціативність і

підприємливість

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

What sport do you

like doing?

I like playing hockey.

Me too.

I like playing football.

I don’t.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

 

 

09.02.

 (пт)

Який вид спорту

тобі

подобається?

 

 

 

 

What sport do you

like doing?

 

 

 

 

 

 

12.02.

 (пн)

Футбольний клуб

 

 

SB p.56-57

Розповідати про вдалу гру

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Правила

ввічливості

Пропонувати

допомогу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Great goal, Misty!

Повторення мовного

матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

 

 

 

 

13.02.

 (вт)

Улюблена гра

 

 

 

SB p.56-57

Розповідати про вдалу гру

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати з

іншими на

результат, спілку-

ючись іноземною

мовою

Правила

ввічливості

Пропонувати

допомогу

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати історію

 

 

 

 

16.02.

(пт)

Спортивний

клуб

 

 

SB p.58

Складати

класне

анкетування

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовува-

ти ефективні

навчальні

стратегії

Опитування класу

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

 

19.02.

 (пн)

Улюблений вид

спорту друзів

 

 

SB p.59

Повторення

структур, представлених  у розділі

Обізнаність та самовира-

ження у сфері

культури:

■ уміння

Висловлювати

англійсткою

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

What’s your favourite

sport?

Вказувати відповідний

малюнок

Розповідати про свої

спортивні трофеї

 

 

 

 

20.02.

 (вт)

Які ігри ти

знаєш?

 

 

 

SB p.93

Повторення

структур, представлених  у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

 

23.02. (пт)

Що це за гра?

 

 

 

SB p.102

 

Називати слова, що зображені на малюнку

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї, переконува-

ти в їх

доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

 

Уважно стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

 

26.02. (пн)

Постер про спорт

 

 

 

SB p.60

Повторення

структур, представлених

у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківм

Робити плаката та розповідати про зображене

 

Описувати малюнки

 

 

 

 

27.02.

 (вт)

Час вікторини

 

 

 

SB p.61

Повторення

структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовува-

ти ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови відповідно до

власного стилю навчання

 

 

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Називати слова на малюнках та проговорювати їх правопис

 

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

01.03.

 (пт)

Діагностична

робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа

 

 

05.03.

 (вт)

Свійські

тварини

 

 

SB p.62

Обговорювати

хатніх тварин

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Називати тварин

Правопис слів

 

 

 

 

08.03.

 (пт)

Скільки тварин

ти маєш?

 

 

 

SB p.63

Обговорювати

хатніх тварин

Ініціативність

і підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї, переконува-

ти в їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення цих

ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

mouse – mice

sheep – sheep

person – people

child – children

woman – women

man – men

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

 

 

11.03.

 (пн)

У селі

 

 

SB p.64

Обговорювати

хатніх тварин

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

ініціювати усну

взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим

 

 

 

 

 

12.03.

 (вт)

Описуємо

домашніх

тварин

 

SB p.65

Обговорювати

хатніх тварин

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Cows have got four legs.

How many legs have chickens got? They’ve got two legs.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Гра

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

 

 

 

 

15.03.

 (пт)

Не губись у селі

 

 

SB p.66-67

Обговорювати

хатніх тварин

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати англійською

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Правила

ввічливості

Вибачатися

Розуміти і

відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Here you are.

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

 

 

 

 

18.03.

 (пн)

Ввічливість у

спілкуванні

 

 

SB p.66-67

 

 

Обговорювати

тварин

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

ініціювати усну

взаємодію для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Розуміння

конкретної інформації

Come with me.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Визначати та називати

тварину за описом

 

 

 

 

19.03.

 (вт)

Групи тварин

SB p.68

Повторення

структур, представлених  у розділі

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Виконання

тестових завдань

skin, hair, feathers, scales

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Розфарбовати

відповідно до

прочитаного

 

 

 

 

22.03.

 (пт)

Впізнаємо

тварин

 

 

 

skin, hair, feathers, scales

 

 

 

 

 

 

 

01.04.

 (пн)

Проектна

 робота

 

 

SB p.69

Повторення

структур, представлених  у розділі

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати

іноземною мовою власні почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Визначати та називати

тварину за описом

 

 

 

 

02.04.

 (вт)

Допоможи

друзям

 

 

SB p.94

Давати і

виконувати

вказівки

Соціальна:

■ уміння

Співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміння

Конкретної

інформації

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your teacher!

Help Tania!

Don’t run!

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your teacher!

Help Tania!

Don’t run!

Розуміння детальної

інформації

Давати

ефективні

інстркуції

 

 

 

 

05.04.

 (пт)

Тварини

 

 

SB p.103

Повторення

структур, представлених

у розділі

Соціальна:

■ уміння

Співпрацювати

з іншими

на результат,

спілкуючись

іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати тварин

 

 

 

 

08.04.

 (пн)

Діагностична

робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свята і традиції. Харчування

 

 

12.04.

 (пт)

Парк розваг

 

 

SB p.70

Описувати

похід до парку

розваг

Математична:

■ уміння використовувати математичні

Методи

(графіки, схеми)

для виконання комунікативних

завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про

похід до парку

 

 

 

 

15.04.

 (пн)

Їжа на

фестивалях

 

 

SB p.71

Описувати

похід до парку

розваг

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

I’d like to drink some

lemonade.

I’d like to ride a horse.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Повідомляти про

здатність виконувати

певні дії

 

 

 

 

 

16.04.

 (вт)

Розваги

 

 

SB p.72

Описувати людину, її здібності

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips,

drink lemonade, throw a ball, eat a burger

I’d like to drink some

lemonade.

I’d like to ride a horse.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Гра.

Ставити запитання та повідомляти про

здатність виконувати

певні дії

 

 

 

 

19.04.

 (пт)

Що ти би

хотів робити?

 

 

SB p.73

 

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

 

 

22.04.

 (пн)

Погані яблука

 

 

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

 

 

 

 

23.04.

 (вт)

Чим ми можемо зайнятись?

 

 

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Правила поведінки: командна робота

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення, засвоєні в усному мовленні

Складати слова із запропонованих літер

 

 

 

 

26.04.

 (пт)

Відпочиваємо

разом!

 

 

SB p.76

Повторення

структур, представлених  у розділі

Ініціативність і

підприєм-ливість:

■ уміння

ініціювати

усну взаємодію

для розв’язання

конкретного комунікативного завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

 

 

 

 

29.04.

 (пн)

Проектна

 робота

 

 

SB p.77

Розповідь про

свій парк розваг

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми)

для виконання комунікативних

завдань

Правила

поведінки:

командна робота

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

 

 

30.04.

 (вт)

Відпочиваємо

на пляжі

 

 

SB p.78

Описувати

похід на пляж

Математична:

■ уміння використовувати математичні

Методи

(графіки, схеми)

для виконання комунікативних

завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sendcastle

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про похід на

пляж

 

 

 

 

03.05.

 (пт)

Відпочиваємо

активно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.05.

(пн)

Давай-но

зробимо це!

 

 

SB p.79

Описувати

похід на пляж

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sendcastle

 

Let’s listen to music.

Good idea.

I’m not dure.

Sorry, I don’t want to.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Виражати своє

ставлення

 

 

 

 

07.05.

 (вт)

Похід на пляж

 

 

SB p.80

Описувати

похід на пляж

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно

працювати з підручником

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

 

 

 

 

10.05.

 (пт)

Описуємо речі

 

 

SB p.81

Описувати речі

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

The sand castle is nice

and I like it.

The bike is old,

But I like it.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Розповідати про

улюблені речі

 

 

 

 

13.05.

 (пн)

Подорож до

гори

 

 

SB p.82-83

Обговорювати

як гарно

провести час

з друзями

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

 

 

 

 

14.05.

 (вт)

Подорож до

гори

 

 

SB p.82-83

 

 

 

 

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

■ уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроківean keeps her teeth really clean.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

 

 

 

 

17.05.

 (пт)

Пори року

 

 

SB p.84

Описувати

пори року

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати

іноземною мовою власні почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Стежити за презентованою інформацією

spring

summer

autumn

winter

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати погоду в різні пори року

 

 

 

 

20.05.

 (пн)

Свята в різні

пори року

 

 

SB p.85

Робити проект

про пори року в

Україні

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

висловлювати

іноземною мовою власні почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

plant flowers,

make bonfires,

play in the snow,

ski

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Зробити постер про

Україну та

розповідати пори року

 

 

 

 

21.05.

 (вт)

Пори року та

одяг

 

 

SB p.96

Описувати одяг відповідно до пори року і погоди

Математична:

■ уміння використовувати математичні

методи (графіки,

схеми) для

виконання комунікативних

завдань

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

boots, rubber boots,

trainers, sandals

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Описувати одяг і

обґрунтовувати

вибір одягу

 

 

 

 

24.05.

 (пт)

Сімейні традиції

 

 

SB p.105

Описувати

похід

на пляж

Соціальна:

■ уміння

Співпрацювати

з іншими

на результат

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння

детальної інформації

Описувати речі

 

 

 

 

27.05.

 (пн)

Діагностична

робота

 

 

Гра-вікторина

Соціальна:

■ уміння

співпрацювати з

 іншими на

результат

Виконання тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну

відповідь

 

 

 

 

28.05.

 (вт)

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.05.

(пт)

Підсумковий

урок

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку