Календарне планування Quick Minds 4 II семестр

Про матеріал

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 4-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

II семестр

Перегляд файлу

 

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds 4 для 4-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

II семестр

 

 

Примітки

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Синхронно

Асинхронно

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

 

Я, моя родина, друзі.

 

 

47

 

08.01.

(пн)

Світ навколо нас.
SB p.52

Розповідати про природні об’єкти

Сприйняття слів на слух

Письмовий опис картини

mountain, forest, village, lake, island, field, river, path

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

+

 

48

 

10.01.

(ср)

Похід на озеро.
SB p.53

Давати подальші роз’яснення до висловлювання

Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками

Написання висловлювання зі словами-зв’язками

but, and, because, so

Connectors

Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потребиПише прості фрази та речення.

 

+

 

49

 

12.01. (пт)

Прогулянка з мамою. Співаємо із задоволенням.
SB p.54

Розповідати про подію у минулому

Прослуховування пісні

Написання висловлювання за темою пісні

Through, village, point to smth, atchoo!

 

Виокремлює конкретну інформацію (наприклад, місце та час) з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

+

50

 

15.01.

(пн)

Коли я був маленьким…
SB p.55

Розповідати про події з минулого

Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї

Написання історії з власного минулого

 

I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot.

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

 

+

 

51

 

17.01. (ср)

Чоловік в машині           SB p.56-57

Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому

Прослуховування аудіо-запису історії

 

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

 

+

52

 

19.01. (пт)

Бути корисним в надзвичайній ситуації
SB p.56-57

Деталізувати

події у мину

лому

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків ɑː та ɔː

 

Пише прості фрази та речення.

 

+

 

53

 

22.01.

(пн)

Моє найулюбленіше місце…
SB p.58

Описувати

Своє

 Улюблене

 місце

Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників

Написання висловлювання про своє улюблене місце

 

 

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

 

 

+

54

 

24.01. (ср)

Способи пересування
SB p.59

Розповідати

про способи пересування

 під час

 подорожей та

 у повсякден

ному житті

Зорове сприйняття тексту на картках

Формування висловлювання про способи подорожувати

 

 

Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему

 

+

 

55

 

26.01. (пт)

Я можу це робити
SB p.102

Розповідати

 про природні об’єкти та

 події у мину

лому

Перегляд зображень і виконання завдання

Усна відповідь на запитання по тексту

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

 

+

56

 

29.01. (пн)

Quiz Time
(Повторення вивченого матеріалу
units 4, 5, 6)
SB p.60

 

 

 

 

 

 

 

 

+

57

 

31.01. (ср)

Гра «Свята»
(Повторення вивченого матеріалу
units 4, 5, 6)
SB p.61

Розповідати про країни та природу

Перегляд зображень і виконання задання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

 

+

 

58

 

02.02. (пт)

 

Діагностична робота

 

+

Людина

59

 

07.02.

(ср)

Спортивний день.
SB p. 62

Розмовляти про спорт

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

+

 

60

 

09.02. (пт)

Чи хотів би ти..?.
SB p.63

Обговорювати спортивні заняття

Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

 

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Виокремлює конкретну інформацію  з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

+

 

61

 

12.02.

(пн)

Співаємо із задоволенням.
SB p.64

Розповідати про спортивний інвентар

Прослуховування пісні

Формування висловлювання за темою пісні

Brilliant, cool, sports hall, play handball

 

Виокремлює конкретну інформацію  з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

+

62

 

14.02. (ср)

Я б хотів пограти…
SB p.65

Обговорювати свій емоційний стан

Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій

Формування висловлювання на тему бажаної поведінки

I’m (tired, hungry, bored, cold)

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

Ставить та відповідає на прості запитання, продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем.

 

+

 

63

 

16.02.

(пт)

Таємні двері
SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташування

Прослуховування аудіо-запису історії

 

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

+

64

 

19.02. (пн)

Знайти вихід
SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташування

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків ɪː та е

 

Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

 

 

+

65

 

21.02. (ср)

Корисні звички.
SB p.68

Розповідати про корисні звички

Перегляд зображень і виконання задання

Написання висловлювання на тему обґрунтування власного вибору

 

 

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

 

+

 

66

 

23.02. (пт)

Проєктна робота ,,Мої корисні звички,,
SB p.69

Розповідати про визначний день свого життя

Зорове сприйняття картки

Презентація проекту

 

 

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

 

 

+

67

 

26.02. (пн)

Я можу це робити…
SB p.103

Розмовляти про спортивні дії

Перегляд зображень спортивних дій і пошук відповідників

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

+

 

68

 

28.02. (ср)

Діагностична робота

 

+

Свята та традиції.

69

 

04.03.

(пн)

Новий Рік
SB p.91

Розповідати про святкування Нового року

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту

Ceremony, torchlight, procession, dropping, glass ball, bell, circle, hold hands.

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

70

 

06.03. (ср)

Різдво.
SB p. 90.

Визначати правдивість поданої інформації

Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку

Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень

 

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

71

 

08.03. (пт)

Хелоуін.
SB p.89

Розуміти інструкції

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

72

 

11.03.

(пн)

День Захисника України. p.88

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

 

Написання тексту вдячності для захисників

Defender’s Day, celebrate, greet, Cossacks Day, infographic

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

73

 

13.03. (ср)

День Святого Валентина.
SB p.92

Розповідати про святкування Дня Святого Валентина

Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників

 

Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

74

 

15.03.24 (пт)

День Землі.
SB p.93

Розповідати

 про

святкування

Дня Землі.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

75

 

18.03.24 (пн)

День Матері.
SB p.94

Розповідяти

про святкуван

ня Дня Матері

Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша

Написання вірша

Take breakfast in bed.

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

76

 

20.03.24 (ср)

Пасха.
SB p.95

Розказувати

про традиції святкування

Пасхи.

Прослуховування аудіо-запису римованого тексту

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання по тесту

Public holiday, bake, to colour, fight.

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

77

 

22.03. (пт)

Діагностична робота.                                                                                                                                                                                                                                                                   +

Харчування

 

 

78

 

01.04.

(пн)

Тварини
SB p. 70

Називати тварин

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення

cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

+

 

79

 

03.04.

(ср)

Описуємо тварин
SB p.71

Розказувати про зовнішні характеристики тварин

Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень

Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин

 

Degrees of comparison (comparative)

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

 

+

 

80

 

05.04. (пт)

Співаємо із задоволенням!
SB p.72

Розповідати про життя та поведінку тварин

Прослуховування пісні

Формування висловлювання відповідно до змісту пісні

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

+

81

 

08.04. (пн)

Як багато ти знаєш про тварин

SB p.73

Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини

Прослуховування аудіо-запису тестового завдання

Написання висловлювання про здібності членів моєї родини

 

Degrees of comparison (superlative)

Пише прості фрази та речення.

 

+

 

82

 

10.04. (ср)

Пастка
SB p.74-75

Вирішувати проблемну ситуацію

Прослуховування аудіо-запису історії

 

trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick.

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

 

+

83

 

12.04. (пт)

Пастка
SB p.74-75

Обговорювати прочитану історію

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова дифтонга

 

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

 

 

+

84

 

15.04.

(пн)

Мої вміння

SB p.76

Відповідати на поставлені запитання

Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей

 

 

 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

+

 

85

 

17.04. (ср)

Незвичайні тварини
SB p.77

Обговорювати уявну істоту

Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

 

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

 

+

 

86

 

19.04. (пт)

Я можу це робити
SB p.104

Розповідати про тварин та їхні зовнішні характеристики

Перегляд зображень тварин і їхніх дитинчат

Формування висловлювання про членів власної родини та класу

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

 

+

87

 

22.04

(пн)

Діагностична робота

 

+

Школа та шкільне життя

 

 

88

 

26.04. (пт)

Заняття на вихідних.
SB p. 78.

Називати дії під час літніх канікул

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні

play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

+

 

89

 

29.04.

(пн)

Чому ти злий?.
SB p.79.

Пояснювати причину вчинків

Перегляд зображень з різними емоційними станами

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків

Wear sunglasses, swimming pool, clean bike.

Why are you learning to play golf? – Because I really like it

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

 

+

 

90

 

01.05.

(ср)

Співаємо із задоволенням..
SB p.80

Цікавитися причинами вчинків

Прослуховування пісні

Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

 

 

+

91

 

03.05. (пт)

Гра-питання.       Повторення.
SB p.81

Відповідати на поставлені запитання

Зорове сприйняття тексту

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

 

Пише прості фрази та речення.

 

+

 

92

 

06.05. (пн)

Останній рядок  SB p.82-83

Обговорювати як краще вирішити задачу

Прослуховування аудіо-запису історії

 

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

 

+

93

 

08.05. (ср)

Будь альтруїстом. SB p.82-83

Обговорювати прочитану історію

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимовляти ненаголошені слова

 

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

+

 

94

 

10.05. (пт)

Плани на канікули.
SB p.84

Розповідати про плани на канікули

Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку

Написання листівки

 

 

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

 

+

 

95

 

13.05.

(пн)

Плани на канікули моїх друзів.
SB p.85

Розповідати про плани на канікули своїх друзів

Перегляд зображень і виконання завдання

Презентація постера

 

 

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

 

+

 

96

 

15.05. (ср)

Я можу це робити.
SB p.105

Розповідати про способи відпочинку

Перегляд зображень тварин різних характеристик

Формування висловлювання на тему порівняння тварин

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

 

+

97

 

17.05. (пт)

Quiz Time
(Повторення вивченого матеріалу
units 7,8,9)
SB p.86

 

 

 

 

 

 

 

 

+

98

 

20.05. (пн)

Гра порівняй тварин
SB p.87

Розповідати про зовнішні характеристики тварин.

Перегляд зображень і виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

+

 

99

 

22.05. (ср)

Діагностична робота.

 

+

100

 

24.05. (пт)

Повторення ЛО з теми,,Я,моя родина друзі,,

Сприйняття слів на слух

Письмовий опис картини

 

 

 

 

 

+

 

101

 

27.05. (пн)

Повторення ЛО з теми,,Людина,,

Сприйняття слів на слух 

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

 

 

 

 

 

 

+

102

 

29.05. (ср)

Повторення.

Розповідати про святкування Нового року

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту

 

 

 

 

+

 

103

 

31.05. (пт)

Підсумковий урок.

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

 

 

 

 

 

+

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку