Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds 2 для 4-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
II семестр
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds 4 для 4-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
II семестр
№ |
Примітки |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
Я, моя родина, друзі. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
47 |
|
08.01. (пн) |
Світ навколо нас. |
Розповідати про природні об’єкти |
Сприйняття слів на слух |
Письмовий опис картини |
mountain, forest, village, lake, island, field, river, path |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
+ |
|
||||||||||||||
48 |
|
10.01. (ср) |
Похід на озеро. |
Давати подальші роз’яснення до висловлювання |
Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками |
Написання висловлювання зі словами-зв’язками |
but, and, because, so |
Connectors |
Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потребиПише прості фрази та речення. |
|
+ |
|
||||||||||||||
49 |
|
12.01. (пт) |
Прогулянка з мамою. Співаємо із задоволенням. |
Розповідати про подію у минулому |
Прослуховування пісні |
Написання висловлювання за темою пісні |
Through, village, point to smth, atchoo! |
|
Виокремлює конкретну інформацію (наприклад, місце та час) з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
+ |
||||||||||||||
50 |
|
15.01. (пн) |
Коли я був маленьким… |
Розповідати про події з минулого |
Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї |
Написання історії з власного минулого |
|
I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
|
+ |
|
||||||||||||||
51 |
|
17.01. (ср) |
Чоловік в машині SB p.56-57 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
|
|
+ |
||||||||||||||
52 |
|
19.01. (пт) |
Бути корисним в надзвичайній ситуації |
Деталізувати події у мину лому |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɑː та ɔː |
|
Пише прості фрази та речення. |
|
+ |
|
||||||||||||||
53 |
|
22.01. (пн) |
Моє найулюбленіше місце… |
Описувати Своє Улюблене місце |
Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників |
Написання висловлювання про своє улюблене місце |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
|
|
+ |
||||||||||||||
54 |
|
24.01. (ср) |
Способи пересування |
Розповідати про способи пересування під час подорожей та у повсякден ному житті |
Зорове сприйняття тексту на картках |
Формування висловлювання про способи подорожувати |
|
|
Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
|
+ |
|
||||||||||||||
55 |
|
26.01. (пт) |
Я можу це робити |
Розповідати про природні об’єкти та події у мину лому |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Усна відповідь на запитання по тексту |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
+ |
||||||||||||||
56 |
|
29.01. (пн) |
Quiz Time |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
||||||||||||||
57 |
|
31.01. (ср) |
Гра «Свята» |
Розповідати про країни та природу |
Перегляд зображень і виконання задання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
|
+ |
|
||||||||||||||
58 |
|
02.02. (пт)
|
Діагностична робота |
|
+ |
|||||||||||||||||||||
Людина |
||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
07.02. (ср) |
Спортивний день. |
Розмовляти про спорт |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
+ |
|
||||||||||||||
60 |
|
09.02. (пт) |
Чи хотів би ти..?. |
Обговорювати спортивні заняття |
Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
|
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
+ |
|
||||||||||||||
61 |
|
12.02. (пн) |
Співаємо із задоволенням. |
Розповідати про спортивний інвентар |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання за темою пісні |
Brilliant, cool, sports hall, play handball |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
+ |
||||||||||||||
62 |
|
14.02. (ср) |
Я б хотів пограти… |
Обговорювати свій емоційний стан |
Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій |
Формування висловлювання на тему бажаної поведінки |
I’m (tired, hungry, bored, cold) |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Ставить та відповідає на прості запитання, продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем. |
|
+ |
|
||||||||||||||
63 |
|
16.02. (пт) |
Таємні двері |
Обговорювати своє місце розташування |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
+ |
||||||||||||||
64 |
|
19.02. (пн) |
Знайти вихід |
Обговорювати своє місце розташування |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɪː та е |
|
Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
|
|
+ |
||||||||||||||
65 |
|
21.02. (ср) |
Корисні звички. |
Розповідати про корисні звички |
Перегляд зображень і виконання задання |
Написання висловлювання на тему обґрунтування власного вибору |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
|
+ |
|
||||||||||||||
66 |
|
23.02. (пт) |
Проєктна робота ,,Мої корисні звички,, |
Розповідати про визначний день свого життя |
Зорове сприйняття картки |
Презентація проекту |
|
|
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
|
|
+ |
||||||||||||||
67 |
|
26.02. (пн) |
Я можу це робити… |
Розмовляти про спортивні дії |
Перегляд зображень спортивних дій і пошук відповідників |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
+ |
|
||||||||||||||
68 |
|
28.02. (ср) |
Діагностична робота |
|
+ |
|||||||||||||||||||||
Свята та традиції. |
||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
04.03. (пн) |
Новий Рік |
Розповідати про святкування Нового року |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту |
Ceremony, torchlight, procession, dropping, glass ball, bell, circle, hold hands. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
70 |
|
06.03. (ср) |
Різдво. |
Визначати правдивість поданої інформації |
Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку |
Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
71 |
|
08.03. (пт) |
Хелоуін. |
Розуміти інструкції |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
72 |
|
11.03. (пн) |
День Захисника України. p.88 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
|
Написання тексту вдячності для захисників |
Defender’s Day, celebrate, greet, Cossacks Day, infographic |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
73 |
|
13.03. (ср) |
День Святого Валентина. |
Розповідати про святкування Дня Святого Валентина |
Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників |
|
Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
74 |
|
15.03.24 (пт) |
День Землі. |
Розповідати про святкування Дня Землі. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
75 |
|
18.03.24 (пн) |
День Матері. |
Розповідяти про святкуван ня Дня Матері |
Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша |
Написання вірша |
Take breakfast in bed. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
76 |
|
20.03.24 (ср) |
Пасха. |
Розказувати про традиції святкування Пасхи. |
Прослуховування аудіо-запису римованого тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання по тесту |
Public holiday, bake, to colour, fight. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
77 |
|
22.03. (пт) |
Діагностична робота. + |
|||||||||||||||||||||||
Харчування |
|
|
||||||||||||||||||||||||
78 |
|
01.04. (пн) |
Тварини |
Називати тварин |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
+ |
|
||||||||||||||
79 |
|
03.04. (ср) |
Описуємо тварин |
Розказувати про зовнішні характеристики тварин |
Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень |
Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин |
|
Degrees of comparison (comparative) |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
|
+ |
|
||||||||||||||
80 |
|
05.04. (пт) |
Співаємо із задоволенням! |
Розповідати про життя та поведінку тварин |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання відповідно до змісту пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
+ |
||||||||||||||
81 |
|
08.04. (пн) |
Як багато ти знаєш про тварин SB p.73 |
Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини |
Прослуховування аудіо-запису тестового завдання |
Написання висловлювання про здібності членів моєї родини |
|
Degrees of comparison (superlative) |
Пише прості фрази та речення. |
|
+ |
|
||||||||||||||
82 |
|
10.04. (ср) |
Пастка |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick. |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
|
|
+ |
||||||||||||||
83 |
|
12.04. (пт) |
Пастка |
Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга aɪ |
|
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
|
|
+ |
||||||||||||||
84 |
|
15.04. (пн) |
Мої вміння SB p.76 |
Відповідати на поставлені запитання |
Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей |
|
|
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
+ |
|
||||||||||||||
85 |
|
17.04. (ср) |
Незвичайні тварини |
Обговорювати уявну істоту |
Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
|
+ |
|
||||||||||||||
86 |
|
19.04. (пт) |
Я можу це робити |
Розповідати про тварин та їхні зовнішні характеристики |
Перегляд зображень тварин і їхніх дитинчат |
Формування висловлювання про членів власної родини та класу |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
+ |
||||||||||||||
87 |
|
22.04 (пн) |
Діагностична робота |
|
+ |
|||||||||||||||||||||
Школа та шкільне життя |
|
|
||||||||||||||||||||||||
88 |
|
26.04. (пт) |
Заняття на вихідних. |
Називати дії під час літніх канікул |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні |
play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
+ |
|
||||||||||||||
89 |
|
29.04. (пн) |
Чому ти злий?. |
Пояснювати причину вчинків |
Перегляд зображень з різними емоційними станами |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків |
Wear sunglasses, swimming pool, clean bike. |
Why are you learning to play golf? – Because I really like it |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
|
+ |
|
||||||||||||||
90 |
|
01.05. (ср) |
Співаємо із задоволенням.. |
Цікавитися причинами вчинків |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
|
|
+ |
||||||||||||||
91 |
|
03.05. (пт) |
Гра-питання. Повторення. |
Відповідати на поставлені запитання |
Зорове сприйняття тексту |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
Пише прості фрази та речення. |
|
+ |
|
||||||||||||||
92 |
|
06.05. (пн) |
Останній рядок SB p.82-83 |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
|
|
+ |
||||||||||||||
93 |
|
08.05. (ср) |
Будь альтруїстом. SB p.82-83 |
Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимовляти ненаголошені слова |
|
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
|
+ |
|
||||||||||||||
94 |
|
10.05. (пт) |
Плани на канікули. |
Розповідати про плани на канікули |
Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку |
Написання листівки |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
|
+ |
|
||||||||||||||
95 |
|
13.05. (пн) |
Плани на канікули моїх друзів. |
Розповідати про плани на канікули своїх друзів |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Презентація постера |
|
|
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
|
+ |
|
||||||||||||||
96 |
|
15.05. (ср) |
Я можу це робити. |
Розповідати про способи відпочинку |
Перегляд зображень тварин різних характеристик |
Формування висловлювання на тему порівняння тварин |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
+ |
||||||||||||||
97 |
|
17.05. (пт) |
Quiz Time |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
||||||||||||||
98 |
|
20.05. (пн) |
Гра порівняй тварин |
Розповідати про зовнішні характеристики тварин. |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
|
+ |
|
||||||||||||||
99 |
|
22.05. (ср) |
Діагностична робота. |
|
+ |
|||||||||||||||||||||
100 |
|
24.05. (пт) |
Повторення ЛО з теми,,Я,моя родина друзі,, |
Сприйняття слів на слух |
Письмовий опис картини |
|
|
|
|
|
+ |
|
||||||||||||||
101 |
|
27.05. (пн) |
Повторення ЛО з теми,,Людина,, |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
|
|
|
|
|
|
+ |
||||||||||||||
102 |
|
29.05. (ср) |
Повторення. |
Розповідати про святкування Нового року |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту |
|
|
|
|
+ |
|
||||||||||||||
103 |
|
31.05. (пт) |
Підсумковий урок. |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
|
|
|
|
+ |
||||||||||||||