№ з/п |
Дата |
Підтема
I семестр |
Фоне- тичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудію- вання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1. |
|
Тема 1. Звідки ти?
Вступний урок. Рахунок та команди |
|
|
(с.5-6) |
Впр.1,3 (с.5-6) |
Впр.1,3,5 (с.5-6) |
Впр.2,4,5 (с.5-6) |
|
Повторити вивчений матеріал |
2. |
|
Представлення себе і родини |
|
|
(с.7) |
Впр.6 (с.7) |
Впр.6 (с.7) |
Впр.7,8 (с.7-8) |
РЗВпр.1-3 (с.2) |
Повторити рахунок від 1 до 100 |
3. |
|
Звідки ти ? |
|
I’m/He’s/She’s/We’re/You’re/They’re |
(с.9) |
Впр.1 (с.9) |
Впр.1 (с.9) |
Впр.1,2 (с.9) |
РЗВпр.1-3 (с.3) |
Впр.3 (с.9), вивчити слова |
4. |
|
Країни і національності |
|
Where are you from?/ Where do you live? |
(с.10-11) |
Впр.1,2 (с.10-11) |
Впр.1,3 (с.10-11) |
Впр.2,4 (с.11) |
РЗВпр.1-2 (с.4) |
Вивчити слова |
5. |
|
Щоденні справи |
|
Present Simple Tense |
(с.12-13) |
Впр.1,2 (с.12-13) |
Впр.1,3 (с.12-13) |
Впр.2,4 (с.13) |
РЗВпр.1-2 (с.5) |
Впр.5 (с.13), вивчити слова |
6. |
|
Що ти зараз робиш? |
|
Present Continuous Tense |
(с.14) |
|
|
Впр.1 (с.14) |
РЗВпр.1-2 (с.6) |
Впр.2 (с.14), вивчити слова |
7. |
|
Проєкт «Лист другу з іншої країни» |
|
|
|
Впр.1,2 (с.15) |
|
Впр.2 (с.15) |
РЗВпр.1-2 (с.7) |
Впр.3 (с.15), підготувати проєкт |
8. |
|
Час історій «Новий учень» |
|
|
(с.17) |
Впр.1 (с.16-17) |
Впр.1 (с.16-17) |
Впр.1 (с.16-17) |
РЗВпр.1-2 (с.8) |
Вивчити слова |
9. |
|
Фонетичний практикум |
/s/, /z/, /ız/ |
|
|
Впр.2 (с.18) |
Впр.1,2 (с.18) |
Впр.1,2 (с.18) |
РЗВпр.1-2 (с.9) |
Повторити вивчену лексику |
10. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
|
Впр.1 (с.19) |
Впр.1,2 (с.19) |
|
Впр.3 (с.19) |
11. |
|
Діагностувальна робота за темою «Звідки ти?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
Тема 2. Шкільне життя
Професії |
|
Present Simple Tense |
(с.21) |
|
Впр.1 (с.21) |
Впр.1,2 (с.21) |
РЗВпр.1-2 (с.10) |
Впр.3 (с.21), вивчити слова
|
13. |
|
Шкільний розклад |
|
Present Simple Tense |
(с.22-23) |
Впр.1,2 (с.22-23) |
Впр.1 (с.22) |
Впр.1,2,3 (с.22-23) |
РЗВпр.1-2 (с.11) |
Впр.4 (с.23), вивчити слова |
14. |
|
Помешкання |
|
Inside/outside, here/there |
(с.24-25) |
Впр.1,2 (с.24-25) |
Впр.1,3 (с.24-25) |
Впр.1,2,4 (с.25) |
РЗВпр.1-2 (с.12) |
Вивчити слова
|
15. |
|
Шкільне життя |
|
Let’s do… |
(с.26) |
|
|
Впр.1 (с.26) |
РЗВпр.1-2 (с.13) |
Вивчити слова |
16. |
|
Проєкт «Запрошення на шкільну подію» |
|
|
|
Впр.1 (с.27) |
|
Впр.3 (с.27) |
РЗВпр.1-3 (с.14) |
Повторити вивчену лексику |
17. |
|
Час історій |
|
|
(с.29) |
Впр.1 (с.28-29) |
Впр.1 (с.28-29) |
Впр.1 (с.28-29) |
РЗВпр.1-3 (с.15) |
Вивчити слова |
18. |
|
Фонетичний практикум |
/eǝ/ |
|
|
|
Впр.1,2 (с.30) |
Впр.1,2 (с.30) |
РЗВпр.1-2 (с.16) |
Повторити вивчену лексику |
19. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
|
Впр.1 (с.31) |
Впр.2 (с.31) |
Впр.2 (с.31) |
Повторити вивчену лексику |
20. |
|
Мандруючи містами |
|
|
(с.33) |
Впр.1,2 (с.33) |
Впр.1 (с.33) |
Впр.1,2 (с.33) |
РЗВпр.1-2 (с.18) |
Впр.3 (с.33), вивчити слова
|
21. |
|
Мандруючи містами |
|
|
(с.34) |
Впр.1,2 (с.34) |
Впр.1 (с.34) |
Впр.1,2 (с.34) |
РЗВпр.1-2 (с.19) |
Впр.3 (с.34), вивчити слова |
22. |
|
Діагностувальна робота за темою «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
Тема 3. Події в минулому
Події в минулому |
|
Past Simple Tense |
(с.35) |
Впр.1 (с.35) |
|
Впр.2 (с.35) |
РЗВпр.1-2 (с.20) |
Вивчити слова |
24. |
|
Події минулого дня |
|
Past Simple Tense |
(с.36) |
Впр.1,2 (с.36-37) |
Впр.1,3 (с.36-37) |
Впр.1,2,4 (с.36-37) |
РЗВпр.1-3 (с.21) |
Впр.5 (с.37), вивчити слова |
25. |
|
У Стародавньому Єгипті |
|
Past Simple Tense |
(с.38-39) |
Впр.1,2 (с.38-39) |
Впр.1 (с.39) |
Впр.2,3 (с.39) |
РЗВпр.1-2 (с.22) |
Вивчити слова |
26. |
|
Факти про Єгипет: минуле і сьогодення |
|
|
(с.40) |
Впр.1,2 (с.40) |
|
Впр.1,2 (с.40) |
РЗВпр.1-2 (с.23) |
Вивчити слова |
27. |
|
Лист другу: враження від подорожі |
|
|
|
Впр.1 (с.41) |
|
Впр.1,2 (с.41) |
РЗВпр.1-2 (с.24) |
Впр.3 (с.41) підготувати проєкт |
28. |
|
Час історій |
|
|
(с.43) |
Впр.1 (с.42-43) |
Впр.1 (с.42-43) |
Впр.1 (с.42-43) |
РЗВпр.1-2 (с.25) |
Вивчити слова |
29. |
|
Фонетичний практикум |
/t/, /d/, /ıd/ |
|
|
Впр.2 (с.44) |
Впр.1,2 (с.44) |
Впр.2 (с.44) |
РЗВпр.1-2 (с.26) |
Повторити вивчену лексику |
30. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.1 (с.45) |
Впр.2 (с.45) |
Впр.2,3 (с.45) |
|
Повторити вивчену лексику |
31. |
|
Діагностувальна робота за темою «Події в минулому» |
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
Тема 4. Здорове харчування
Здорове харчування |
|
Want/need |
(с.47) |
|
Впр.1 (с.47) |
Впр.1,2 (с.47) |
РЗВпр.1-3 (с.28) |
Впр.3 (с.47), вивчити слова |
33. |
|
У супермаркеті |
|
Some/any |
(с.48) |
Впр.1,2 (с.48-49) |
Впр.1,3 (с.48-49) |
Впр.1,2,4 (с.48-49) |
РЗВпр.1-2 (с.29) |
Вивчити слова |
34. |
|
Мій раціон |
|
How many/How much |
(с.50-51) |
Впр.1 (с.50) |
Впр.3 (с.51) |
Впр,2,4 (с.50-51) |
РЗВпр.1-2 (с.30) |
Вивчити слова |
35. |
|
Робимо закупи продуктів |
|
|
(с.52) |
|
|
Впр.1 (с.52) |
РЗВпр.1-3 (с.31) |
Вивчити слова |
36. |
|
Щоденний раціон та меню |
|
|
|
Впр.1 (с.53) |
|
Впр.2 (с.53) |
РЗВпр.1-2 (с.32) |
Впр.3 (с.53) підготувати проєкт |
37. |
|
Страви національної кухні |
|
|
(с.54) |
Впр.1,2,3 (с.54-55) |
Впр.1 (с.54) |
Впр.1,2,3 (с.54-55) |
РЗВпр.1-2 (с.33) |
Впр.4 (с.55), вивчити слова |
38. |
|
Фонетичний практикум |
/ɔı/ |
|
|
Впр.2 (с.56) |
Впр.1,2 (с.56) |
Впр.1,2 (с.56) |
РЗВпр.1-2 (с.34) |
Повторити вивчену лексику |
39. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.2 (с.57) |
Впр.2 (с.57) |
Впр.1,3 (с.57) |
|
Повторити вивчену лексику |
40. |
|
Мій блог: кулінарні уподобання з різних країн |
|
|
(с.59) |
Впр.1,2 (с.59) |
Впр.1 (с.59) |
Впр.1,2 (с.59) |
РЗВпр.1-2 (с.36) |
Впр.3 (с.59), вивчити слова |
41. |
|
Корисні продукти для харчування |
|
|
(с.60) |
Впр.1,2 (с.60) |
Впр.1 (с.60) |
Впр.2 (с.60) |
РЗВпр.1-2 (с.237) |
Вивчити слова |
42. |
|
Свято наближається. Різдвяні та Новорічні пісні та листівки |
|
|
|
Впр.2 (с. 116) |
Впр.1 (с. 116) |
Впр.1 (с. 116) |
|
Повторити вивчену лексику |
43. |
|
Діагностувальна робота за темою «Здорове харчування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
|
Діагностувальна робота. Читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
46. |
|
Діагностувальна робота. Письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
47. |
|
Діагностувальна робота. Говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
48. |
|
Повторення вивченого матеріалу за I семестр. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ З з/п |
Дата |
Підтема
II семестр |
Фоне- тичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читан- ня |
Аудію- вання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1. (49) |
|
Тема 5. Подорожі
Правила безпеки |
|
Don’t… |
(с.61) |
Впр.1 (с.61) |
Впр.1 (с.61) |
Впр.2 (с.61) |
РЗВпр.1-2 (с.40) |
Впр.3 (с.61), вивчити слова |
2. (50) |
|
Час |
|
|
(с.64) |
Впр.1 (с.62) |
Впр.1 (с.62) |
Впр.1 (с.62) |
РЗВпр.1-2 (с.41) |
Вивчити слова |
3. (51) |
|
Подорож |
|
How…/How long…/What time…? |
|
Впр.2 (с.63) |
Впр.3 (с.63) |
Впр.4 (с.63) |
|
Впр.5 (с.63) |
4. (52) |
|
Транспорт |
|
|
(с.64-65) |
Впр.1 (с.64) |
Впр.1 (с.64) |
Впр.1 (с.64) |
РЗВпр.1-2 (с.42) |
Вивчити слова |
5. (53) |
|
Види транспорту |
|
Riding in… |
|
Впр.2 (с.65) |
Впр.3 (с.65) |
Впр.4 (с.65) |
|
Впр.5 (с.65) |
6. (54) |
|
Ціни |
|
How much…? |
(с.66) |
Впр.1 (с.66) |
|
Впр.1 (с.66) |
РЗВпр.1-2 (с.43) |
Вивчити слова |
7. (55) |
|
Проєкт «Мій улюблений вид транспорту» |
|
|
|
Впр.1 (с.67) |
|
Впр.2 (с.67) |
РЗВпр.1-2 (с.44) |
Повторити вивчену лексику |
8. (56) |
|
Час історій |
|
|
(с.69) |
Впр.1 (с.68-69) |
Впр.1 (с.68-69) |
Впр.1 (с.68-69) |
РЗВпр.1-3 (с.45) |
Вивчити слова |
9. (57) |
|
Фонетичний практикум |
/aʋ/ |
|
|
Впр.2 (с.70) |
Впр.1,2 (с.70) |
Впр.1,2 (с.66) |
РЗВпр.1-2 (с.46) |
Повторити вивчену лексику |
10. (58) |
|
Правила дорожнього руху |
|
|
|
Впр.1 (с.71) |
Впр.2 (с.71) |
Впр.1,2 (с.71) |
РЗВпр.1-2 (с.47) |
Впр.3 (с.71) |
11. (59) |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.4 (с.72) |
|
Впр.1,2,3,4 (с.72) |
|
Повторити вивчену лексику |
12. (60) |
|
Діагностувальна робота за темою «Подорожі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. (61) |
|
Тема 6. Фантастичний світ природи
Тварини |
|
Comparisons How tall…/How much…? |
(с.73) |
Впр.1 (с.73) |
|
Впр.2 (с.73) |
РЗВпр.1-2 (с.48) |
Впр.3 (с.73), вивчити слова |
14. (62) |
|
Динозаври |
|
|
(с.74-75) |
Впр.1 (с.74) |
Впр.1 (с.74) |
Впр.1 (с.74) |
РЗВпр.1-3 (с.49) |
Вивчити слова |
15. (63) |
|
Динозаври |
|
Comparisons
|
|
Впр.2 (с.75) |
|
Впр.2,3 (с.75) |
|
Впр.4 (с.75) |
16. (64) |
|
Герої сьогодення |
|
|
(с.76-77) |
Впр.1 (с.76) |
Впр.1 (с.76) |
Впр.1 (с.76) |
РЗВпр.1-2 (с.50) |
Вивчити слова |
17. (65) |
|
Герої сьогодення |
|
Comparisons
|
|
Впр.2 (с.77) |
Впр.3 (с.77) |
Впр.2,4 (с.77) |
|
Повторити вивчену лексику |
18. (66) |
|
Дозвілля |
|
Gerund |
(с.78) |
|
|
Впр.1 (с.78) |
РЗВпр.1-2 (с.51) |
Вивчити слова |
19. (67) |
|
Проєкт «Мій герой» |
|
|
|
Впр.1,2 (с.79) |
|
Впр.2 (с.79) |
РЗВпр.1-2 (с.52) |
Впр.3 (с.79) підготувати проєкт |
20. (68) |
|
Час історій |
|
|
(с.81) |
Впр.1 (с.80-81) |
Впр.1 (с.80-81) |
Впр.1 (с.80-81) |
РЗВпр.1-2 (с.53) |
Вивчити слова |
21. (69) |
|
Фонетичний практикум |
/ǝʋ/, /аʋ/ |
|
|
Впр.2 (с.82) |
Впр.1,2 (с.82) |
Впр.1,2 (с.82) |
РЗВпр.1-3 (с.54) |
Повторити вивчену лексику |
22. (70) |
|
Улюблений вид спорту |
|
|
|
Впр.1 (с.83) |
Впр.2 (с.83) |
Впр.3 (с.83) |
РЗВпр.1-2 (с.55) |
Впр.3 (с.83) |
23. (71) |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.6 (с.84) |
|
Впр.1,2,3,4,5 (с.84) |
|
Повторити вивчену лексику |
24. (72) |
|
Навколишнє середовище |
|
|
(с.85) |
Впр.1,2 (с.85) |
Впр.1 (с.85) |
Впр.1,2 (с.81) |
РЗВпр.1-2 (с.56) |
Впр.3 (с.85), вивчити слова |
25. (73) |
|
Природні явища |
|
|
(с.86) |
Впр.1,2 (с.86) |
Впр.1 (с.86) |
Впр.1 (с.86) |
РЗВпр.1-2 (с.57) |
Вивчити слова |
26. (74) |
|
Діагностична робота за темою «Фантастичний світ природи» |
|
|
|
|
|
|
|
|
27. (75) |
|
Тема 7. Що трапилось?
Хвороби |
|
I’ve got… |
(с.87) |
Впр.1 (с.87) |
Впр.1 (с.87) |
Впр.1,2 (с.87) |
РЗВпр.1-3 (с.58) |
Вивчити слова |
28. (76) |
|
У лікарні |
|
|
(с.88-89) |
Впр.1 (с.88) |
Впр.1 (с.88) |
Впр.1 (с.88) |
РЗВпр.1-2 (с.59) |
Вивчити слова |
29. (77) |
|
Лікування |
|
Should |
|
Впр.2,4 (с.89) |
Впр.3 (с.89) |
Впр.2,4 (с.89) |
|
Впр.5 (с.89) |
30. (78) |
|
Безпека вдома |
|
|
(с.90-91) |
Впр.1 (с.90) |
Впр.1 (с.90) |
Впр.1 (с.90) |
РЗВпр.1-2 (с.60) |
Вивчити слова |
31. (79) |
|
Безпека вдома |
|
Shouldn’t |
|
Впр.2 (с.91) |
Впр.3 (с.91) |
Впр.2,4 (с.87) |
|
Повторити вивчену лексику |
32. (80) |
|
Безпека під час відпочинку |
|
Should you…? |
(с.92) |
Впр.1 (с.92) |
|
Впр.1 (с.92) |
РЗВпр.1-2 (с.61) |
Вивчити слова |
33. (81) |
|
Проєкт «Безпека на пляжі» |
|
|
|
Впр.1 (с.93) |
|
Впр.2 (с.93) |
РЗВпр.1-3 (с.62) |
Повторити вивчену лексику |
34. (82) |
|
Правила гігієни |
|
|
(с.94-95) |
Впр.1,2,3 (с.94-95) |
Впр.1 (с.94-95) |
|
РЗВпр.1-3 (с.63) |
Вивчити слова |
35. (83) |
|
Фонетичний практикум |
/eı/, /aı/ |
|
|
Впр.2 (с.96) |
Впр.1,2 (с.926 |
Впр.1,2 (с.96) |
РЗВпр.1-2 (с.64) |
Повторити вивчену лексику |
36. (84) |
|
Здоров’я, безпека та гігієна |
|
|
|
Впр.1 (с.97) |
Впр.2 (с.97) |
Впр.3 (с.97) |
РЗВпр.1-2 (с.65) |
Повторити вивчену лексику |
37. (85) |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.4 (с.98) |
|
Впр.1,2,3,4 (с.98) |
|
Повторити вивчену лексику |
38. (86) |
|
Діагностувальна робота за темою «Що трапилось?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
39. (87) |
|
Тема 8. Канікули
Природа |
|
To be going to… |
(с.99) |
Впр.1,2 (с.99) |
Впр.1 (с.99) |
Впр.1,2 (с.99) |
РЗВпр.1-3 (с.66) |
Впр.3 (с.99), вивчити слова |
40. (88) |
|
Плани на майбутнє |
|
|
(с.100) |
Впр.1 (с.100) |
Впр.1 (с.100) |
Впр.1 (с.100) |
РЗВпр.1-2 (с.67) |
Вивчити слова |
41. (89) |
|
Плани на майбутнє |
|
To be not going to… |
|
Впр.2,4 (с.101) |
Впр.3 (с.101) |
Впр.2,4 (с.101) |
|
Повторити вивчену лексику |
42. (90) |
|
Події майбутнього |
|
To be going to… |
(с.102) |
Впр.1,2,4 (с.102-103) |
Впр.1,3 (с.102-103) |
Впр.1,4 (с.102-103) |
РЗВпр.1-2 (с.68) |
Вивчити слова |
43. (91) |
|
Вільний час |
|
Would you like to…? |
(с.104) |
|
|
Впр.1 (с.104) |
РЗВпр.1-3 (с.69) |
Вивчити слова |
44. (92) |
|
Проєкт «Мої літні канікули» |
|
|
|
Впр.1,2 (с.105) |
|
Впр.2 (с.105) |
РЗВпр.1-2 (с.70) |
Впр.3 (с.105) підготувати проєкт |
45. (93) |
|
Час історій |
|
|
(с.107) |
Впр.1 (с.106-107) |
Впр.1 (с.106-107) |
Впр.1 (с.106-107) |
РЗВпр.1-2 (с.71) |
Вивчити слова |
46. (94) |
|
Фонетичний практикум |
Silent gh, silent k |
|
|
Впр.2 (с.108) |
Впр.1,2 (с.108) |
Впр.1,2 (с.108) |
РЗВпр.1-2 (с.72) |
Повторити вивчену лексику |
47. (95) |
|
Вихідні |
|
|
|
Впр.1,3 (с.109) |
Впр.2 (с.109) |
Впр.3 (с.109) |
РЗВпр.1-2 (с.73) |
Повторити вивчену лексику |
48. (96) |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
|
Впр.5 (с.110) |
|
Впр.1,2,3,4 (с.110) |
|
Повторити вивчену лексику |
49. (97) |
|
Шкільні свята |
|
|
(с.111) |
Впр.1,2 (с.111) |
Впр.1 (с.111) |
Впр.2 (с.111) |
РЗВпр.1-3 (с.74) |
Впр.3 (с.111), вивчити слова |
50. (98) |
|
Літні святкування в різних країнах світу |
|
|
(с.112) |
Впр.1,2 (с.112) |
Впр.1 (с.112) |
Впр.1,2 (с.112) |
РЗВпр.1-2 (с.74) |
Вивчити слова |
51. (99) |
|
Діагностувальна робота за темою «Канікули» |
|
|
|
|
|
|
|
|
52. (100) |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
53. (101) |
|
Діагностувальна робота. Читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
54. (102) |
|
Діагностувальна робота. Письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
55. (103) |
|
Діагностувальна робота. Говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
56. (104) |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
57. (105) |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|