Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі на 2021-2022 н. р. за підручником Г. К. МІТЧЕЛЛ « Smart junior» для загальноосвітніх закладів. - Київ : Лінгвіст – 2019.
І семестр
№ |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
MODULE 1. WE’RE BACK! (12 год) |
||||||||||||
1 |
02.09 |
|
Lesson 1a. Шкільне життя |
Повторити алфавіт
|
Alphabet ‘A B C’ |
ЛО теми с.4 Р.З. с.2 |
|
в.1, с.4,
|
|
Р.З. в.1, с.2 |
|
|
2 |
03.09 |
|
Lesson 1a. Шкільне життя |
Називати предмети у класі |
It’s a...
|
ЛО теми с.5 Р.З. с.2 |
|
в.2, с.5 |
в.2, с.5 |
Р.З. в.2, с.2 |
|
|
3 |
06.09 |
|
Lesson 1b. Шкільне приладдя |
Називати предмети у класі
|
It’s a...
|
ЛО теми с.6 Р.З. с.3 |
в.1, с.6 |
в.1, с.6 |
|
Р.З. в.2, с.3 |
|
|
4 |
09.09 |
|
Lesson 1b. Шкільне приладдя |
Ідентифікувати предмети близько і далеко |
What’s this? – It’s a... What’s that? – It’s a...
|
ЛО теми с.7 Р.З. с.3 |
|
в.2, с.7 |
в.2, с.7 |
Р.З. в.1, с.3 |
|
|
5 |
10.09 |
|
Lesson 1c. Числа від 1 до 10 |
Розпізнавати числівники від 1 до 10 |
What are these?
|
ЛО теми с.8 Р.З. с.4 |
в.1, с.8 |
в.1, с.8 |
|
Р.З. в.1, с.4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
13.09 |
|
Lesson 1c. Числа від 1 до 10 |
Розпізнавати числівники від 1 до 10 |
Множина іменників |
ЛО теми с.9 Р.З. с.4 |
|
|
в.2, с.9 |
Р.З. в.2, с.4 |
|
|
7 |
16.09 |
|
Let’s play 1. Шкільне приладдя |
Називати предмети у класі |
What’s this? What colour it is? |
ЛО теми Р.З. с.5 |
|
Р.З. в.2, с.5 |
|
Р.З. в.1, с.5, в.3, с.5 |
|
|
8 |
17.09 |
|
Story time 1. Числа та кольори |
Називати кількість предметів |
|
ЛО теми с.10-11 |
в.1, с.10 |
в.1, с.10 |
|
|
|
|
9 |
20.09 |
|
Smart World 1. Шкільне життя |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
ЛО теми с.12 |
в.1, с.12, в.2, с.12 |
в.1, с.12 |
|
|
|
|
10 |
23.09 |
|
Smart Time 1. Числа від 1 до 10 |
Називати числа |
Числівники |
ЛО теми с.13 Р.З. с.8 |
|
|
|
в.1, с.13 Р.З. в.1, с.8, в.2, с.8 |
|
|
11 |
24.09 |
|
Revision 1 |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.14 Р.З. с.6 |
в.2, с.14 |
|
|
в.1, с.14, Р.З. в.1, с.6, в.2, с.6 |
|
|
12 |
27.09 |
|
Quiz 1 |
|||||||||
MODULE 2. PARTY TIME (11 год) |
||||||||||||
13 |
30.09 |
|
Lesson 2a. Дозвілля (іграшки) |
Називати іграшки, вказувати кількість |
How many? |
ЛО теми с.16 |
в.1, с.16 |
в.1, с.16 |
|
|
|
|
14 |
01.10 |
|
Lesson 2a. Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
How many? |
ЛО теми с.17 Р.З. с.10 |
|
в.2, с.17 |
в.2, с.17 |
Р.З. в.1, с.10 |
|
|
15 |
04.10 |
|
Lesson 2b. Свято (День народження) |
Вітати зі святом |
What’are these? They are… |
ЛО теми с.18
|
в.1, с.18 |
в.1, с.18 |
|
|
|
|
16 |
07.10 |
|
Lesson 2b. Свято (День народження) |
Вітати зі святом |
What’are these? They are… |
ЛО теми с.19 Р.З. с.11 |
|
в.2, с.19 |
в.2, с.19 |
Р.З. в.1, с.11 |
|
|
17 |
08.10 |
|
Lesson 2c. Кольори |
Називати колір |
What colour are they? – They are... |
ЛО теми с.20 Р.З. с.12 |
в.1, с.20 |
в.1, с.20 |
|
Р.З. в.1, с.12 |
|
|
18 |
11.10 |
|
Lesson 2c. Кольори |
Називати колір |
What colour are they? – They are... |
ЛО теми с.21 |
|
в.2, с.21 |
|
|
|
|
19 |
15.10 |
|
Let’s play 2. Дозвілля (іграшки) |
Ідентифікувати предмети |
Are they...? – Yes, they are/No, they aren’t |
ЛО теми с.22 Р.З. с.13 |
|
Р.З. в.1, с.13 |
в.1, с.22 |
|
|
|
20 |
18.10 |
|
Smart World 2. День матері |
Вітати зі святом |
Закріплення вивчених структур Phonics Activities |
ЛО теми с.24, Р.З. с.16 |
в.1, с.24 |
в.1, с.24 |
в.2, с.24 |
Р.З. в.1, с.16 |
|
|
21 |
21.10 |
|
Smart Time 2. Кольори |
Називати та описувати кольори |
What colour are they? What’s these? They’re… Are they...? - Yes, they aree. / No, they aren’t |
ЛО теми с.25
|
в.1, с.25 |
в.1, с.25 |
в.2, с.25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
22.10 |
|
Revision 2 |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.26, Р.З. с.14
|
|
в.1, с.26 |
|
Р.З. в.1, с.14 |
|
|
23 |
01.11 |
|
Quiz 2 |
|||||||||
MODULE 3. HOME AND FAMILY (12 год) |
||||||||||||
24 |
04.11 |
|
Lesson 3a. Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Who’s that? – It’s my... |
ЛО теми с.28, Р.З. с.18 |
в.1, с.28 |
в.1, с.28 |
|
Р.З. в.1, с.18 |
|
|
25 |
05.11 |
|
Lesson 3a. Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Who’s that? – It’s my... |
ЛО теми с.29, Р.З. с.18 |
|
в.2, с.29 |
в.2, с.29 |
Р.З. в.2, с.18 |
|
|
26 |
08.11 |
|
Lesson 3b. Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Is that your...? – Yes, it is. / No, it isn’t. |
ЛО теми с.30, Р.З. с.19 |
в.1, с.30 |
в.1, с.30 |
|
Р.З. в.1, с.19 |
|
|
27 |
11.11 |
|
Lesson 3b. Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Is that your...? – Yes, it is. / No, it isn’t. |
ЛО теми с.31, Р.З. с.19 |
|
в.2, с.31 |
|
Р.З. в.2, с.19 |
|
|
28 |
12.11 |
|
Lesson 3c. Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Прийменники місця |
ЛО теми с.32, Р.З. с.20 |
в.1, с.32 |
в.1, с.32 |
|
Р.З. в.1, с.20 |
|
|
29 |
15.11 |
|
Lesson 3c. Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Прийменники місця |
ЛО теми с.33, Р.З. с.20 |
|
в.2, с.33 |
в.2, с.33 |
Р.З. в.2, с.20 |
|
|
30 |
18.11 |
|
Let’s play 3. Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Where are the ...? They’re on the... |
ЛО теми Р.З. с.21 |
|
|
|
Р.З. в.1, с.21 |
|
|
31 |
19.11 |
|
Story Time 3. Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
|
ЛО теми с.34-35 |
в.1, с.34 |
в.1, с.34 |
|
|
|
|
32 |
22.11 |
|
Smart World 3. Помешкання (умеблювання) |
Описувати власну кімнату |
|
ЛО теми с.36 |
в.1, с.35, в.2, с.35 |
в.1, с.35 |
|
|
|
|
33 |
25.11 |
|
Smart Time 3. Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Закріплення вивчених структур |
ЛО теми с.37, Р.З. с.24 |
в.1, с.37 |
|
|
Р.З. в.1, с.24 |
|
|
34 |
26.11 |
|
Revision 3 |
Представляти членів родини |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.38, Р.З. с.22 |
в.1, с.38 |
в.2, с.38 |
|
Р.З. в.1, с.22 |
|
|
35 |
29.11 |
|
Quiz 3 |
|||||||||
MODULE 4. FRIENDS (12 год) |
||||||||||||
36 |
02.12 |
|
Lesson 4a. Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
Числівники від 11 до 20 |
ЛО теми с.40, Р.З. с.26 |
в.1, с.40 |
в.1, с.40 |
|
Р.З. в.1, с.26 |
|
|
37 |
03.12 |
|
Lesson 4a. Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
I’ve got / You’ve got … |
ЛО теми с.41, Р.З. с.26 |
|
в.2, с.41 |
в.2, с.41 |
Р.З. в.2, с.26 |
|
|
38 |
06.12 |
|
Lesson 4b. Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Have you got … ? Yes, I have. / No, I haven’t |
ЛО теми с.42, Р.З. с.27 |
в.1, с.42 |
в.1, с.42 |
|
Р.З. в.1, с.27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
09.12 |
|
Lesson 4b. Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Have you got … ? Yes, I have. / No, I haven’t |
ЛО теми с.43, Р.З. с.27 |
|
в.2, с.43 |
в.2, с.43 |
Р.З. в.2, с.27 |
|
|
40 |
10.12 |
|
Lesson 4с. Зовнішність |
Описувати людину |
He’s got/ She’s got |
ЛО теми с.44, Р.З. с.28 |
в.1, с.44 |
в.1, с.44 |
|
Р.З. в.1, с.28 |
|
|
41 |
13.12 |
|
Lesson 4с. Зовнішність |
Описувати людину |
He’s got/ She’s got |
ЛО теми с.45, Р.З. с.28 |
|
в.3, с.45 |
в.2, с.45, в.3, с.45 |
Р.З. в.2, с.28 |
|
|
42 |
16.12 |
|
Let’s play 4. Зовнішність |
Описувати людину |
He’s got/ She’s got |
ЛО теми с.46 Р.З. с.29 |
в.1, с.46 |
|
|
Р.З. в.1, с.29, в.2, с.29 |
|
|
43 |
17.12 |
|
Smart World 4. Одяг |
Описувати одяг |
Закріплення вивчених структур Phonics Activities |
ЛО теми с.48 Р.З. с.32 |
в.1, с.48, в.2, с.48 |
в.1, с.48 |
|
Р.З. в.1, с.32 |
|
|
44 |
20.12 |
|
Smart Time 4. Зовнішність |
Описувати тварину |
Закріплення вивчених структур |
ЛО теми с.49 |
в.1, с.49 |
в.1, с.49 |
|
|
|
|
45 |
23.12 |
|
Revision 4 |
Описувати людину |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.50, Р.З. с.30 |
|
в.1, с.50 |
в.2, с.50 |
Р.З. в.1, с.30, в.2, с.30 |
|
|
46 |
24.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
|
|