Календарне планування уроків математики в 5 класі

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики для 5 класу (До підручника «Математика 5 клас») підручн. для закладів загальної середньої освіти / Н.А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк. – Вид. 2-ге, доопр. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 240 с. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з курсу «Математика. 5-9 класи» (колектив авторів) затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики

для 5 класу

(До підручника «Математика 5 клас»)

підручн. для закладів загальної середньої освіти / Н.А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк. – Вид. 2-ге, доопр. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 240 с.

Навчальна програма:

Навчальна програма для загальноосвітніх начальних закладів з курсу «Математика. 5-9 класи» (колектив авторів) затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

 

Розподіл годин на вивчення окремих тем з математики, кількість тематичних оцінювань:

 

Назва  теми

кількість

годин

кількість тематичних контрольних  робіт

програма

фактично

програма

фактично

Узагальнення і систематизація знань учнів за 4 клас

 

2

 

ДКР

Натуральні числа і дії з ними. Геометрічні фігури і величини

40

60

5

5

Дробові числа і дії з ними

60

62

5

5

Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резерв

40

15

1

1

                                                          РАЗОМ

140

140

11

11

 

Календарне планування з математики в 5 класі

(4 год на тиждень, І семестр – 64 год,  ІІ семестр – 76 год)

уроку

Дата

Скориг.

дата

Тема уроку

§

 

Примітки

І семестр 

Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ   (60 год)

Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (62 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;  геометричні фігури, вказані у змісті;

розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;

розрізняє: цифри і числа

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;

використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;

пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;

класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні

Розділ 1. Лічба, вимірювання і  числа  

1

03.09

 

Первинний інструктаж з БЖД. Повторення вивченого матеріалу за 4 клас

 

 

2

06.09

 

Діагностична контрольна робота

 

 

3

07.09

 

Предмети та одиниці лічби. Натуральний ряд чисел. Запис натуральних чисел

§1

 

4

08.09

 

Точка. Пряма. Промінь.

§2.1

 

5

10.09

 

Відрізок. Вимірювання відрізків

§2.2

 

6

13.09

 

Координатний промінь. Побудова координатного променя

§3.1

 

7

14.09

 

Відстань між двома точками на координатному промені. Шкали

§3.2

 

8

15.09

 

Числові вирази. Рівності.

§4.1

 

9

17.09

 

Порівняння натуральних чисел

§4.2

 

10

20.09

 

Кут. Побудова кута. Вимірювання кутів. Види кутів

§5.1, 5.2

 

11

21.09

 

Розв’язування задач та вправ

§§1-5

 

12

22.09

 

Контрольна робота з теми: «Лічба, вимірювання і  числа »

 

 

Тематична

Розділ 2. Дії першого ступеня   з  натуральними числами

13

24.09

 

Аналіз контрольної роботи. Буквені вирази.

§6.1

 

14

27.09

 

Формули

§6.2

 

15

28.09

 

Додавання та його властивості

§7.1

 

16

29.09

 

Задачі на додавання натуральних чисел

§7.2

Зошит

17

01.10

 

Віднімання та його властивості

§8.1

 

18

04.10

 

Задачі на віднімання

§8.2

 

19

05.10

 

Прямокутник. Квадрат

§9

 

20

06.10

 

Трикутник і його периметр

§10.1

 

21

08.10

 

Види трикутників

§10.2

 

22

11.10

 

Розв’язування задач та вправ

§§6-10

 

23

12.10

 

Контрольна робота з теми: «Дії першого ступеня   з  натуральними числами»

 

 

Тематична

Розділ 3. Дії другого ступеня  з  натуральними числами

24

13.10

 

Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел

§11.1

 

25

18.10

 

Множення багатоцифрових чисел

§11.2

 

26

19.10

 

Переставний закон множення

§11.3

 

27

20.10

 

Сполучний закон множення. Спрощення буквених виразів

§11.4-11.5

 

28

22.10

 

Основні задачі на множення

§11.6

 

29

23.10

 

Розподільний закон множення відносно додавання

§12.1

Зошит

30

01.11

 

Спрощення виразів. Особливі способи множення

§12.2,3

 

31

02.11

 

Дія ділення та її компоненти.

Ділення і число 0

§13.1-13.2

 

32

03.11

 

Ділення багатоцифрових чисел

§13.3

 

33

05.11

 

Особливі способи ділення

§13.4

 

34

08.11

 

Основні задачі на ділення

§13.5

 

35

09.11

 

Що таке ділення з остачею. Задачі на ділення з остачею

§14

 

36

10.11

 

Розв’язування задач та вправ

§§11-14

 

37

12.11

 

Контрольна робота з теми: «Множення і ділення натуральних чисел»

 

 

38

15.11

 

Аналіз контрольної роботи. Порядок виконання дій. Інший запис виконання дій

§15

 

39

16.11

 

Рівняння. Корінь рівняння. Способи розв’язування рівняння

§16.1-16.2

 

40

17.11

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Рівняння, що містять дужки

§16.3-16.4

 

41

19.11

 

Типи задач та способи їх розв’язування. Задачі з однією величиною

§17.1

 

42

22.11

 

Задачі з двома однойменними величинами

§17.2

 

43

23.11

 

Задачі з трьома залежними величинами. Задачі на вартість

§17.3.1

 

44

24.11

 

Задачі з трьома залежними величинами. Задачі на роботу

§17.3.2

 

45

26.11

 

Задачі з трьома залежними величинами. Задачі на рух

§17.3.3

 

46

29.11

 

Розв’язування задач та вправ

§§15-17

 

47

30.11

 

Контрольна робота з теми: «Дії другого ступеня  з  натуральними числами»

 

Зошит

Тематична

Розділ 4. Квадрат  і куб числа. Площі  та об’єми фігур

48

01.12

 

Аналіз контрольної роботи. Квадрат числа

§18.1 

 

49

03.12

 

Куб числа

§18.2

 

50

06.12

 

Що таке площа фігури. Площа прямокутника

§19.1,2

 

51

07.12

 

Площа квадрата

§19.3

 

52

08.12

 

Прямокутний паралелепіпед

§20.1

 

53

13.12

 

Куб

§20.2

 

54

14.12

 

Об’єм прямокутного паралелепіпеда

§20.3

 

55

15.12

 

Об’єм куба.

§20.4

 

56

17.12

 

Піраміда

§20.5

 

57

20.12

 

Розв’язування задач та вправ

§§18-20

 

58

21.12

 

Контрольна робота з теми: «Квадрат  і куб числа. Площі  та об’єми фігур»

 

 

59

22.12

 

Аналіз контрольної роботи

 

 

60

24.12

 

Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі

 

Зошит

Тематична

І семестр

Скоригована

Тема 1. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ    (64 год)

Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;

розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби

пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;

формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного;

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

Розділ 5. Звичайні дроби

 

 

 

Що таке звичайний дріб?

§21.1

 

 

 

 

Правильні і неправильні дроби

§21.1

 

 

 

 

Порівняння дробів

§21.2

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

§21.2

 

 

 

 

Дроби і ділення

§22.1

 

 

 

 

Що таке мішане число.

§22.2

 

 

 

 

Як одержати мішане число

§22.3

 

 

 

 

Як перетворити мішане число в неправильний дріб

§22.4

 

 

 

 

Знаходження дробу від числа

§23.1

 

 

 

 

Знаходження числа за його дробом.

§23.2

 

 

 

 

Розв’язування задач та вправ

§§21-23

 

 

 

 

Контрольна робота з теми: «Звичайні дроби»

 

 

Тематична

Розділ 6. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби. Додавання дробів з однаковими знаменниками

§24.1

 

 

 

 

Віднімання дробів з однаковими знаменниками

§24.2

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач.

§24

 

 

 

 

Доповнення правильного дробу до одиниці.

§25.1

 

 

 

 

Віднімання дробу від натурального числа

§25.2

 

 

 

 

Віднімання дробу від натурального числа. Розв’язування вправ і задач

§25

 

 

 

 

Додавання мішаних чисел

§26.1

 

 

 

 

Віднімання мішаних чисел

§26.2

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач.

§§24-26

 

 

 

 

Контрольна робота з теми: «Дії першого ступеня зі звичайними дробами»

 

 

Тематична

Розділ 7. Десяткові дроби та дії над ними 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи Що таке десятковий дріб?

§27.1

 

 

 

 

Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробів

§27.1

 

 

 

 

Порівняння десяткових дробів

§27.2

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

§27

 

 

 

 

Додавання десяткових дробів

§28.1

 

 

 

 

Додавання багатоцифрових десяткових дробів

§28.2

 

 

 

 

Віднімання десяткових дробів.

§28.3

 

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

§28

 

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

§§27-28

 

 

 

 

Контрольна робота з теми: «Додавання та віднімання десяткових дробів»

 

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Множення десяткового дробу на натуральне число. Множення десяткового дробу на десятковий дріб

§29.1-29.2

 

 

 

 

Особливі випадки множення десяткових дробів. Знаходження десяткового дробу від числа

§29.2

 

 

 

 

Ділення десяткових дробів на натуральне число

§30.1

 

 

 

 

Ділення десяткових дробів на десятковий дріб

§30.2

 

 

 

 

Особливі випадки ділення десяткових дробів

§30.3

 

 

 

 

Знаходження числа за його десятковим дробом

§30.4

 

 

 

 

Округлення чисел.

§31

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

§§29-31

 

 

 

 

Контрольна робота з теми: « Ділення десяткових дробів»

 

 

Тематична

Розділ 8. Відсотки. Середнє арифметичне

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Що таке відсоток?

§32

 

 

 

 

Знаходження відсотка від числа

§33.1

 

 

 

 

Знаходження відсотка від числа

§33.1

 

 

 

 

Знаходження відсотка від числа. Розв’язування вправ і задач

§33.1

 

 

 

 

Знаходження числа за його відсотком

§33.2

 

 

 

 

Знаходження числа за його відсотком

§33.2

 

 

 

 

Знаходження числа за його відсотком. Розв’язування вправ і задач

§33.2

 

 

 

 

Середнє арифметичне

§34.1

 

 

 

 

Середнє значення величин

§34.2

 

 

 

 

Середнє значення величин.

§34.2

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

§§32-34

 

 

 

 

Контрольна робота з теми:  «Відсотки. Середнє арифметичне»

 

 

Розділ 9. Повторення

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Лічба, вимірювання і числа

§§1-5

 

 

 

 

Дії першого ступеня з натуральними числами

§§6-10

 

 

 

 

Дії другого ступеня з натуральним числами

§§11-17

 

 

 

 

Степінь з натуральним показником. Площі та об’єми фігур

§§18-20

 

 

 

 

Звичайні дроби

§§21-23

 

 

 

 

Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

§§24-26

 

 

 

 

Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

§§24-26

 

 

 

 

Десяткові дроби та дії над ними

§§27-31

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи

§§32-34

 

 

 

 

Розв’язування задач підвищеної складності

 

 

 

 

 

Розв’язування задач підвищеної складності

 

 

 

 

 

Підсумок вивченого за ІІ семестр

 

 

 

 

 

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік

 

 

Тематична

ІІ семестр

Скоригована

Річна

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
2226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку