________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:
Тарасенкова Н.А. Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 272 с.: іл.
згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Математика, 5-Б клас
(4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
Складено до підручника:
Тарасенкова Н.А. Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 272 с.: іл.
згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (50 год) Учень/учениця: наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду; розрізняє: цифри і числа читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею; класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу за 4 клас |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
|
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
|
Пряма. Промінь. Відрізок |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Шкала. Координатний промінь |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Числові вирази. Рівності. Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Кут та його градусна міра. Види кутів. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Лічба, вимірювання і числа» |
|
|
|
|
Буквені вирази. Формули |
|
|
|
|
Буквені вирази. Формули |
|
|
|
|
Додавання натуральних чисел. Закони додавання |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
|
Прямокутник. Квадрат |
|
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Дії першого ступеня з натуральними числами» |
|
|
|
|
Множення натуральних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розподільний закон |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
|
|
Ділення з остачею |
|
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
|
|
Рівняння |
|
|
|
|
Типи задач та способи їх розв’язування |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь і задач |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь і задач |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Дії другого ступеня з натуральними числами» |
|
|
|
|
Квадрат і куб натурального числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Площа і периметр прямокутника і квадрата. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур» |
|
|
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (62 год) Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
||||
|
|
Звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
|
Правильні й неправильні дроби |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
Математика, 5-А клас (4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год) Складено до підручника: Тарасенкова Н.А. Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 272 с.: іл. згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804. ІІ семестр |
||||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ.С.р. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Звичайні дроби» |
|
|
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
|
|
|
Множення десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
|
|
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 8 за темою: «Десяткові дроби та дії з ними» |
|
|
|
|
Відсотки. Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ.С.р. |
|
|
|
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
|
Контрольна робота № 9 за темою: «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
|
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (28 год) |
||||
|
|
Лічба, вимірювання і числа |
|
|
|
|
Дії першого ступеня з натуральними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Дії другого ступеня з натуральними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Степінь натурального числа з натуральним показником. |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Площі та об’єми фігур |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Десяткові дроби та дії з ними |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Відсотки. Середнє арифметичне |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|