Календарне планування складене відповідно до програми О. Савченко на І семестр до підручника "Я досліджую світ" автор Т. Гільберг та інші. В календарному плануванні всі теми уроків чітко прописані.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником Т. Гільберг, С, Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич
Тема уроку
Я і моя школа
1. Я знайомлюся з однокласниками (с. 3-5).
2. Ми — однокласники (с. 6-9).
3. Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня (с. 10-12).
4. Створення лепбука «Розпорядок дня» (с. 12—13).
5. Моя постава — моє здоров'я (с. 14-16).
6. Охайність та особиста гігієна (с. 1 7—20).
Я і мої можливості
7. Хто я? Який я? Яка я? (с. 21-23).
8. Як я росту (с. 24-25).
9. Як я пізнаю навколишній світ (с. 26-28).
10.Органи чуття — наші помічники (с. 29-30).
11. Очі — орган зору (с. 31-34).
12. Чи можна все бачити за допомогою очей (с. 35-38).
13. Вуха — орган слуху (с. 39—41).
14. Чи можна все чути за допомогою вух (с. 42-43).
15. Шкіра — орган дотику (с. 44-48).
16. Ніс — орган нюху (с. 49-50).
17. Язик — орган смаку (с. 51).
18. Закріплення знань про органи чуггя. Міні-проект «Органи чуття» (с. 52).
19. Узагальнюючий урок за розділом «Я і мої можливості».
Моя школа
20.Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки (с. 53-55).
21. Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями (с. 56-57).
22. Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір'ям (с. 58-60).
23. Наш клас. Правила поведінки в класі (с. 61-62).
24. Виготовлення панно «Наш клас» за зразком чи власним задумом (с. 63-64).
25. Кімнатні рослини (с. 65-66).
26. Як доглядати за кімнатними рослинами (с. 67-68).
27. Учимося взаємодіяти (с. 69-71).
28. Узагальнюючий урок за розділом «Моя школа».
Я і навколишній світ Як я досліджую навколишній світ
29. Для чого нам проводити спостереження (с. 72-74).
30. Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець» (с. 73).
31. Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що пла-ває» (с. 75-76).
32. Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами (с. 77-78).
33. Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу (с. 79).
34. Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання (с. 80—82).
35. За допомогою чого ми досліджуємо (с. 83-86).
36. Досліджуємо властивості повітря (с. 87-90).
37. Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення вітрячка з паперу (с. 91).
38. Досліджуємо властивості води (с. 92-95).
39. Досліджуємо властивості води (с. 92-95).
40. Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи (с. 96-97).
41. Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи (с. 98-99).
42. Узагальнюючий урок за розділом «Як я досліджую навко-лишній світ».
Світ, який нас оточує.
43. Природа навколо нас. Нежива й жива природа (с. 100-102).
44. Взаємозв'язок неживої і живої природи (с. 103-104).
45. Сонце — джерело світла й тепла. Значення Сонця. Прави¬ла захисту від сонячного проміння (с. 105-107).
46. Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» (за зразком чи власним задумом) (с. 108).
47. Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с. 109-110).
48. Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр.