Календарне планування "Я досліджую світ"

Про матеріал

Календарне планування складене відповідно до програми О. Савченко на І семестр до підручника "Я досліджую світ" автор Т. Гільберг та інші. В календарному плануванні всі теми уроків чітко прописані.

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Т. Гільберг, С, Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич

Тема уроку

Я і моя школа

1. Я знайомлюся з однокласниками (с. 3-5).  

2. Ми — однокласники (с. 6-9).  

3. Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня (с. 10-12).  

4. Створення лепбука «Розпорядок дня» (с. 12—13).  

5. Моя постава — моє здоров'я (с. 14-16).  

6. Охайність та особиста гігієна (с. 1 7—20).  

Я і мої можливості

7. Хто я? Який я? Яка я? (с. 21-23).  

8. Як я росту (с. 24-25).  

9. Як я пізнаю навколишній світ (с. 26-28).  

10.Органи чуття — наші помічники (с. 29-30).  

11. Очі — орган зору (с. 31-34).  

12. Чи можна все бачити за допомогою очей (с. 35-38).  

13. Вуха — орган слуху (с. 39—41).  

14. Чи можна все чути за допомогою вух (с. 42-43).  

15. Шкіра — орган дотику (с. 44-48).  

16. Ніс — орган нюху (с. 49-50).  

17. Язик — орган смаку (с. 51).  

18. Закріплення знань про органи чуггя. Міні-проект «Органи чуття» (с. 52).

19. Узагальнюючий урок за розділом «Я і мої можливості».  

Моя школа

20.Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки (с. 53-55).  

21. Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями (с. 56-57).  

22. Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір'ям (с. 58-60).  

23. Наш клас. Правила поведінки в класі (с. 61-62).  

24. Виготовлення панно «Наш клас» за зразком чи власним задумом (с. 63-64).

25. Кімнатні рослини (с. 65-66).  

26. Як доглядати за кімнатними рослинами (с. 67-68).  

27. Учимося взаємодіяти (с. 69-71).  

28. Узагальнюючий урок за розділом «Моя школа».  

Я і навколишній світ Як я досліджую навколишній світ

29. Для чого нам проводити спостереження (с. 72-74).  

30. Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проект «Домашній улюбленець» (с. 73).              

31. Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що пла-ває» (с. 75-76).

32. Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами (с. 77-78).  

33. Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття» з паперу (с. 79).              

34. Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання (с. 80—82).

35. За допомогою чого ми досліджуємо (с. 83-86).  

36. Досліджуємо властивості повітря (с. 87-90).  

37. Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення вітрячка з паперу (с. 91).

38. Досліджуємо властивості води (с. 92-95).

39. Досліджуємо властивості води (с. 92-95).

40. Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи (с. 96-97).

41. Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи (с. 98-99).

42. Узагальнюючий урок за розділом «Як я досліджую навко-лишній світ».

 

 

Світ, який нас оточує.

43. Природа навколо нас. Нежива й жива природа (с. 100-102).

44. Взаємозв'язок неживої і живої природи (с. 103-104).

45. Сонце — джерело світла й тепла. Значення Сонця. Прави¬ла захисту від сонячного проміння (с. 105-107).

46.  Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» (за зразком чи власним задумом) (с. 108).

47.  Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с. 109-110).

48.  Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр.

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
НУШ
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
1200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку