№ |
Дата |
Тема. Підтема. |
Мовленнєві функції |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
||||||||||||
Екологіч. безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
Зорове сприймання |
Писемне продуку-вання |
Сприймання на слух |
|||||||||
Starter. Welcome back! |
||||||||||||||||||
1. |
|
Спогади про літо. Back to school. Бесіда про Україну |
Розуміти на слух інформацію, пов’язану з темою уроку. Запитати про уподобання і дати відповідь. |
|
|
Розрізняє безпечні і небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
|
Present Simple Спеціальні запитання (wh-) |
Інтонація привітань, розповідних та питальних речень |
|
|
|
|||||
2. |
|
Урок-гра «Мої улюблені заняття» |
|
|
|
|
Vocabulary and structures seen previously |
Present Simple
|
Інтонація розповідних та питальних речень |
|
|
|
||||||
Unit 4. We’re having fun at the beach! |
||||||||||||||||||
3. |
|
Відпочинок. Водні види спорту СВ р.30 |
Називати водні види спорту. Розуміти речення, в яких події відбуваються в даний момент |
|
Оцінює інфраструктуру дозвілля британсь- ких дітей |
|
|
Swim, sail, dive, surf, kayak, windsurf, snorkel, waterski, beach, sea, stand on your hands, fall |
Present Continuous Правила написання закінчення - ing |
Інтонація розповідних речень |
WB p.28 ex.2 |
CB p.30 ex.1/2 |
CB p. 30 ex.2 |
|||||
4. |
|
Розваги на пляжі СВ р.31 |
Називати улюблені розваги на пляжі та розповідати про те, чим займаються діти |
|
Описує власний стиль життя |
Оцінює вплив активного відпочинку на здоров’я |
|
Water sports vocabulary |
Present Continuous (affirmative & negative) Правила написання закінчення Present Continuous -ing |
Інтонація стверджувальних та заперечних речень |
CB p.31 ex.4 WB p.29 ex.2 |
CB p.31 ex.1
|
CB p.31 ex.3 WB p.29 ex.1 |
|||||
5. |
|
Розмовляємо англійською СВ р.32 |
Описувати дії, зображення на картинках |
|
|
|
Sunglasses, look at, sit, sun, little, boat |
Present Continuous Правила написання закінчення - ing |
Інтонація стверджувальних та заперечних речень |
CB p.32 ex.2 |
CB p.32 ex.3 |
WB p.30 ex.1,2 |
||||||
6. |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.33 |
Навчитися вимовляти звук /L/ в комбінації букв all |
|
|
|
|
Ball, mall, wall, tall, small, people |
WB p.111 ex.1 (Unit 4) |
Вимова звуку /L/ |
CB p.33 ex.4 WB p.31 ex.2,3 |
CB p.33 ex.1,2 |
CB p.33 ex.3 |
|||||
7. |
|
Читацький куточок СВ р.34 “Dolphin Dreams” |
Читати і розуміти брошуру, використовувати в мовленні описові прикметники |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Polluted, clean, safe, dangerous, beautiful, ugly, dolphin, dream, look (for), perfect, friendly, breathe, minute (n), live (v), sound (n), call (v), |
Present Simple Описові прикметники |
Вимова нових слів |
CB p.34 ex.4 |
CB p.34 ex.1,3 |
CB p.34 ex.3,4 WB p.32 ex.1,2 |
|||||
8. |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.35 |
Запитувати про те, що ти любиш робити на пляжі |
|
|
|
|
Vocabulary and structures seen previously |
Вживання герундія з дієсловом like |
Інтонація стверджувальних та заперечних речень |
CB p.35 ex.3 WB p.33 ex.1,3 |
CB p.35 ex.1 |
WB p.33 ex.2 |
|||||
9. |
|
Активізація і контроль навиків зорового сприймання з теми «Відпочинок». Опис малюнків. |
||||||||||||||||
Unit 5. A naughty monkey! |
||||||||||||||||||
10 |
|
Природа і навколишній світ. У зоопарку СВ р.36 |
Називати різних диких тварин, дії, які вони виконують
|
|
Пояснює правила поведінки у зоопарку |
|
|
Penguin, zebra, monkey, kangaroo, camel, lizard, flamingo, crocodile, naughty, zoo, wait. |
Present Continuous Утворення запитань, вживання дієслова to be |
Вимова нових слів. Інтонація питальних речень |
WB p.34 ex.1,2 |
CB p.36 ex.1,2 |
CB p.36 ex.2 |
|||||
11 |
|
Люди і тварини СВ р.37 |
Запитувати про події, що відбува ються зараз та давати коротку відповідь на запитання |
Обговорює важли-вість бе-режливого ставлення до природи |
|
|
|
Monkey, sandwich, chess, shopping |
Present Continuous
Запитання – коротка відповідь |
Інтонація питальних речень. Вимова стягнених форм дієслів |
CB p.37 ex.4 WB p.35 ex.2 |
CB p.34 ex.1 |
CB p.37 ex.3 |
|||||
12 |
|
Розмовляємо англійською CB p.38 |
Запитувати та розповідати про те, що робиться зараз |
|
|
|
|
Notebook, lion, tiger, parrot, climb, talk |
Present Continuous |
Вимова нових слів |
CB p.38 ex.2 WB p.36 ex.1,2 |
CB p.38 ex.3 |
CB p.38 ex.4 |
|||||
13 |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.39 |
Навчитися вимовляти звук /ɔː/у комбінації букв or |
|
|
|
|
Fork, horse, straw, paw, yawn, hold, front, farmer, sport |
WB p.111 ex.1 (Unit 5) |
Вимова звуку /ɔː/ |
WB p.37 ex.3 |
CB p.39 ex.1,2 |
CB p.39 ex.3,4 WB p.37 ex.1 |
|||||
14 |
|
Читацький куточок СВ р.40 “The Lion and the Mouse” |
Читати і розуміти казку, співвідносити інформацію з дійовими особами |
|
Визначає достовір-ність інформації |
|
|
Angry, scared, free, kind, run (over), wake up, laugh, run away, later, jungle, net, roar (v), hear, move, chew |
Present Continuous Present Simple |
Інтонація розповідних речень, перелічування |
CB p.40 ex.4 WB p.38 ex.1 |
CB p.40 ex.1,3 |
CB p.40 ex.3,4 WB p.38 ex.1,2 |
|||||
15 |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.41 |
Запитувати та відповідати на запитання у теперішньому тривалому часі |
|
|
|
|
Watch, teacher, sit down, desk |
Позначення прямої мови на письмі |
Інтонація розповідних речень |
CB 41 ex.3 WB p.39 ex.1,2,3 |
CB p.41 ex.1 |
WB p.39 ex.2 |
|||||
16 |
|
Активізація і контроль навиків усного продукування з теми «Природа і навколишній світ». |
||||||||||||||||
Unit 6. Jim’s day. |
||||||||||||||||||
17 |
|
Шкільне життя. Мій день та день моїх друзів СВ р.43 |
Розповідати про свій день та день своїх друзів Запитувати з метою отримання інформації про інших людей |
|
|
Впорядковує власний робочий день з до-триманням здорового способу життя |
|
Vocabulary and structures seen previously. Late, start, work, at night |
Present Simple в третій особі однини |
Вимова слів does /dʌz/, doesn’t /ˈdʌzənt/ |
CB p.43 ex.3 WB p.41 ex.2 |
CB p.43 ex.1 |
CB p.43 ex.3 WB p.41 ex.1 |
|||||
18 |
|
Розмовляємо англійською СВ р.44 |
Запитувати та відповідати на запитання про час, коли від-буваються що-денні дії |
|
Порівнює розпорядок дня бри-тан. і укр. школярів |
|
|
Busy, all day long, lesson, homework, outside |
Present Simple в третій особі однини |
Вимова закінчення -s в третій особі однини |
CB p.44 ex.2 WB p.42 ex.1,2 |
CB p.44 ex.3 |
CB p.44 ex.4 WB p.42 ex.2 |
|||||
19 |
|
Моя школа. Розвиток монологічного мовлення |
Розповідати про свою школу, описувати класну кімнату |
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Present Simple |
Інтонація розповідних речень |
Зразок вчителя |
|
|
|||||
20 |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.45 |
Навчитися вимовляти звук /ОІ/ у комбінації букв оу, оі |
|
|
|
|
Boy, toy, oyster, coin, oil, soil |
WB p.112 ex.1,2 |
Вимова звуку /ОІ / |
WB p.43 ex.1,2,4 CB p.45 ex.4 |
CB p.45 ex.1,2 |
CB p.45 ex.3 WB p.43 ex.3 |
|||||
21 |
|
Читацький куточок СВ р.46 “Cyber School” |
Читати і розуміти веб-сторінку. Навчитися шукати інформацію |
|
|
|
Обговорює позитивні і негативні сторони навчання онлайн |
First, then, next, finally, cyber school, a long way from, student, hour, kilometer, together, close to |
Present Simple Слова-зв’язки first, then, next, finally, everyday, at the weekend |
Вимова нових слів Інтонація розповідних речень |
WB p.44 ex.1 |
CB p.46 ex.1,3 |
CB p.46 ex.3,4 WB p.44 ex.2 |
|||||
22 |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.47 |
Розуміти послідовність подій в житті людей Запитувати про щоденні справи та час їх виконання |
|
|
|
|
Feed, chicken, start school, finish school, film |
Іменники-власні назви Велика буква у написанні власних назв |
Вимова власних назв: Egypt, London, Finding Nemo, Spain, Mr Green |
CB p.47 ex.3 WB p.45 ex.1,3 |
CB p.47 ex.1 |
WB p.45 ex.2 |
|||||
23 |
|
Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «Шкільне життя». |
||||||||||||||||
Unit 7. Places to go! |
||||||||||||||||||
24 |
|
Відпочинок. Куди піти на вихідних? СВ р.52 |
Знати назви місць відпочинку Розуміти на слух невелику розповідь |
|
Визначає власні спортивні уподобання і потреби |
|
|
Café, library, museum, cinema, playground, shopping mall, sports centre, swimming pool |
Вживання дієслова Can Present Simple I’ve got |
Вимова нових слів |
WB p.48 ex.1,2 |
CB p.52 ex.1,2 |
CB p.52 ex.2 |
|||||
25 |
|
Як часто ми це робимо на вихідних? СВ р.53 |
Розповідати про частотність тих чи інших дій |
Пояснює необхідність приби-рання за собою під час від-починку |
|
|
|
Always, sometimes, never, in, on, at |
Present Simple Вживання прислівників частотності never, always, sometimes та прийменників on, in, at |
Вимова нових слів Інтонація розповідних речень |
CB p.54 ex.4 WB p.49 ex.2 |
CB p.53 ex.1 |
CB p.53 ex.3 WB p.49 ex.1 |
|||||
26 |
|
Розмовляємо англійською СВ р.54 |
Розповісти, як часто друг займається спортом |
|
|
Переконує в необ-хідності занять спортом |
|
Ride my bike, watch a DVD, fly my kite, snorkel in the sea, play my new guitar, cook, surf the Net, have a lot of fun |
Structures seen previously |
Вимова назв улюблених видів діяльності Інтонація розповідних речень |
CB p.54 ex.2 WB p.50 ex.1,2,3 |
CB p.54 ex.3 |
CB p.54 ex.4 |
|||||
27 |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.55 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ow, ou |
|
|
|
|
Cow, clown, flower, house, trousers, mouse |
WB p.113 Unit 7 Ex.1,2 |
Відпрацювання звуку /au/ |
CB p.55 ex.5 WB p.51 ex.1,2,3 |
CB p.55 ex.1,2 |
CB p.55 ex.3,4 |
|||||
28 |
|
Читацьких куточок “The Dream Castle” СВ р.56 |
Читати оповідання з розумінням основної ідеї, встановлювати послідовність подій Відповідати на запитання до тексту |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Play, theatre, concert, actor, film, singer, wonderful, castle, princess, hide, difficult, funny, adventures |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень та загальних запитань |
WB p.52 ex.1 |
CB p.56 ex.1,3 |
CB p.56 ex.3,4 WB p.52 ex.2 |
|||||
29 |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.57 |
Запитувати та відповідати на запитання про улюблені предмети |
|
|
|
|
Vocabulary and structures seen previously Favourite |
Вимова закінчення -ing у назвах видів діяльності |
Інтонація загальних питань та відповідей на них |
CB p.57 ex.3 WB p.53 ex.2,3 |
CB p.57 ex.1 |
WB p.53 ex.1 |
|||||
30 |
|
Мій вихідний |
Опрацювати монологічну тему |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
Виконання інтерактивних вправ Student MultiRom |
|
|
|
|
|||||
31 |
|
Активізація і контроль навиків сприймання на слух з теми «Відпочинок». |
||||||||||||||||
|
|
Unit 8. I’d like a melon. |
||||||||||||||||
32 |
|
Оточення. Покупки. В супермаркеті СВ р.58 |
Називати продукти харчування Розуміти коротку розповідь з теми |
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
Складає перелік покупок |
Pasta, bread, cereal, meat, melon, cucumber, onion, lemon, supermarket, week, need, sure, over there, get |
There is … There are … Don’t take… |
Вимова нових слів і виразів |
WB p.54 ex.1,2 |
CB p.58 ex.1,2 |
CB p.58 ex.2 |
|||||
33 |
|
Ми хотіли б щось поїсти СВ р.59 |
Висловлюватися про власні уподобання в їжі та запитувати інших, що їм подобається |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Melons, bread, pasta, cereal, apple, salad, biscuit, egg, fries, milkshake, rice, pastries |
Злічувані / незлічувані іменники |
Вимова нових слів |
CB p.59 ex.4 WB p.55 ex.1,2 |
CB p.59 ex.1 |
CB p.59 ex.3 |
|||||
34 |
|
Розмовляємо англійською СВ р.60 |
Розповісти про продукти харчування, яким надають перевагу друзі |
|
Обговорює правила поведінки у супер-маркеті |
|
|
Fresh, sweet (adj), healthy |
I would like… He would like… |
Вимова слова would, назв продуктів харчування |
CB p.60 ex.2 WB p.56 ex.1,2 |
CB p.60 ex.3 |
CB p.60 ex.4 WB p.56 ex.3 |
|||||
35 |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.61 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ld, lt |
|
|
|
|
Child, shield, field, belt, quilt, adult, grey, sit down |
WB p.113 Unit 8 ex.1 |
Відпрацювання звуків /l/, /d/, /t/ |
WB p.57 ex.1,3 CB p.61 ex.4 |
CB p.61 ex.1,2 |
CB p.61 ex.3 WB p.57 ex.2 |
|||||
36 |
|
Читацький куточок СВ р.62 “My Favou-rite Dish” |
Читати вірш та виконувати вправи на перевірку розуміння прочитаного |
|
Демонструє знання правил етикету за столом |
|
|
butter, salt, pepper, peas, dish, crockery, a piece of, a lot of, mash (v), pot, hot potatoes, oven |
Structures seen previously |
|
WB p.58 ex.1,2 |
CB p.62 ex.1,3 |
CB p.62 ex.3,4 |
|||||
37 |
|
Shopping. Розвиток монологічного мовлення |
Розповідати про здійснення покупок у своїй сім’ї |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Put, mix, mashed |
|
|
Зразок вчителя |
|
|
|||||
38 |
|
Урок-захист проектів “My Favourite Dish” |
Розпитувати з метою отримання інформації Опис малюнків |
|
|
Обговорює власні харчові звички |
|
|
|
Інтонація розповідних речень, перелічування |
|
|
|
|||||
39 |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.63 |
Розуміти на слух інформацію з теми уроку Запитати про уподобання (продуктів харчування) і дати відповідь на запитання |
|
|
|
|
Категорії прикметників, їх порядок у реченні Adjectives describing Size, colour |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.63 ex.3 WB p.59 ex.1,3 |
CB p.63 ex.1 |
WB p.59 ex.2 |
||||||
40 |
|
Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «Покупки». |
||||||||||||||||
|
|
Unit 9. What’s the fastest animal in the world? |
||||||||||||||||
41 |
|
Природа і навколишній світ. Розгадуємо квіз |
Називати різні предмети та об’єкти навколишнього середовища Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Lake, mountain, waterfall, ocean, wide, big, deep, high, animal, quiz, world, That’s right, cheetah |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів та виразів |
WB p.60 ex. 2 |
CB p.64 ex.1,2 |
CB p.64 ex.2 WB p.60 ex.1 |
|||||
42 |
|
Хто найбільший, найвищий, найшвидший СВ р.65 |
Похвалитися своїми досягненнями та надбаннями |
|
|
Пояснює важливість бережливого ставлення до природи |
|
Longer, the fastest, cheetah, the widest, ocean, country, sandcastle, grape, mice |
Comparatives and superlatives |
Інтонація порівняння |
CB p.65 ex.4 WB p.61 ex.2,3 |
CB p.65 ex.1 |
WB p.61 ex.1 CB p.65 ex.3 |
|||||
43 |
|
Розмовляємо англійською СВ р.66 |
Запитати, хто чи що є найвищим, найкращим, найменшим… |
|
|
|
|
Vocabulary and structures seen previously |
Comparatives and superlatives |
Інтонація спеціальних запитань |
CB p.66 ex.2 WB p.62 ex.1,2 |
CB p.66 ex.3 |
CB p.66 ex.4 |
|||||
44 |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.67 |
Навчитися вимовляти звуки та позначення буквосполучень nd, nt, mp |
|
|
|
|
Sand, pond, plant, tent, lamp, camp, put on, wind (n), light (v), just |
WB p.114 Unit 9 ex.1 |
Вимова звуків /n/, /d/, /t/, /m/, /p/ |
WB p.63 ex.1,2,3 |
CB p.67 ex.1,2 |
CB p.67 ex.3,4 |
|||||
45 |
|
Читацький куточок СВ р.68 “World Records” |
Читати короткі замітки та спів ставляти відповідну інформацію |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
Building, country, bridge, river, world record, fast. Temple, nearly, mile, land, middle, square, kilometer, earth, surface, time zone, Asia, flaw (through/into), Africa, last (adj) |
Ступені порівняння прикметників |
Інтонація розповідних речень |
CB p.68 ex.4 WB p.64 ex.1,2 |
CB p.68 ex.1,3 |
CB p.68 ex.3,4 |
|||||
46 |
|
Планета Земля |
Скласти монологічне висловлювання про Землю |
|
|
Робить повідомлення про природні ресурси Землі |
|
|
Побудова простих речень описового характеру |
|
Зразок вчителя |
|
|
|||||
47 |
|
Перевіримо свої вміння |
Розуміти на слух інформацію про найвідоміші місця світу та розповідати, чим вони особливі |
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
|
Comparatives and superlatives Adverbs of frequency |
|
WB p.65 ex.1,2,3 |
CB p.69 ex.1 |
CB p.69 ex.3 |
|||||
48 |
|
Урок-гра “Do you know that…?” |
Виконувати вправи на закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
Vocabulary and structures seen previously |
|
Інтонація розповідних та питальних речень |
|
|
|
||||||
49 |
|
Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «Природа». |
||||||||||||||||
|
|
Unit 10. In the park! |
||||||||||||||||
50 |
|
У парку СВ р.74 |
Називати об’єкти навколишнього середовища Розуміти невелику роз-повідь з новими словами |
Наводить приклади свого внеску в сталий розвиток |
|
|
|
Path, grass, flowers, bin, trees, fountain, playground, litter, pick, catch |
Must – mustn’t |
Інтонація розповідних та окличних речень |
WB p.68 ex.1,2 |
CB p.74 ex.1,2 |
CB p.74 ex.2 |
|||||
51 |
|
Правила поведінки у міському парку СВ р.75 School rules |
Висловлюватися про те, що можна і чого не можна робити |
|
|
Демонструє знання правил поведінки у громадських місцях |
|
Do your homework, talk in class, turn off the mobile phone, walk on the grass, walk (a dog), wash your hands |
Вживання модального дієслова must у стверджувальній та заперечній формі |
Вимова слів mustn’t, quiet Інтонація розповідних речень |
CB p.75 ex.4 WB p.69 ex.1 |
CB p.75 ex.1 |
CB p.75 ex.3 WB p.69 ex.2 |
|||||
52 |
|
Розмовляємо англійською СВ р.86 |
Розповідати, що потрібно і чого не можна у різних життєвих ситуаціях |
|
|
|
Keep clean, be good, hours and hours. |
You must You mustn’t We can |
Вимова назв різних видів повсякденної діяльності |
CB p.76 ex.2 WB p.70 ex.1 |
CB p.76 ex.3
|
CB p.76 ex.4 WB p.70 ex.2 |
||||||
53 |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.77 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ai,ay |
|
|
|
|
Rain, train, Monday, tray, case, race |
WB p.111 Unit 10 ex.1 |
Відпрацювання звуку /ei/ |
WB p.71 ex.1,2,3 CB p.77 ex.4 |
CB p.77 ex.1,2 |
CB p.77 ex.2,3 |
|||||
54 |
|
Читацький куточок СВ р.78 “The gingerbread man” |
Читати казку з розумінням ідеї, знаходити правдиві і неправдиві твердження |
|
Обговорює розма-їття літе-ратурної спадщини |
|
|
Shout, chase, catch, meet, cross, laugh, gingerbread (man), ready, fox, near, start to, head. |
Structure seen previously Present Simple, can – can’t |
Вимова нових слів та власних назв |
WB p.72 ex.1 |
CB p.78 ex.1,3 |
CB p.78 ex.3,4 WB p.72 ex.2 |
|||||
55 |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.79 |
Розповідати про правила поведінки у бібліотеці, встановлювати відповідність між вислов-люваннями та картинками |
|
|
Демонструє знання правил поведінки у бібліотеці |
|
You must You mustn’t |
Vocabulary and structures seen previously |
Інтонація наказу і заборони Вживання сполучників And/or
|
CB p.79 ex.3 WB p.73 ex.2,3 |
CB p.79 ex.1 |
WB p.73 ex.1 |
|||||
56 |
|
Активізація і контроль навиків зорового сприймання з теми «У парку». |
||||||||||||||||
57 |
|
Узагальнення граматичного матеріалу. Виконання завдань із Photocopy MasterBook. |
||||||||||||||||
58 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||
59 |
|
Контроль читання |
||||||||||||||||
60 |
|
Контроль письма |
||||||||||||||||
61 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||
62 |
|
Підсумковий урок. Узагальнення вивченого матеріалу. |
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема. Підтема. |
Мовленнєві функції |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
||||||||||||
Еколо-гічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відпові-дальність |
Здоров’я і безпека |
Підпри-ємливість та фінансова грамотність |
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
Сприймання на слух |
|||||||||
|
||||||||||||||||||
63. |
|
My winter holidays |
Розповідати про зимові канікули і відпочинок узимку |
|
|
Розрізняє бе зпечні і небе зпечні ситу- ації під час активного відпочинку |
|
Christmas, stocking, candy, carol, reindeer, Christmas tree |
|
Вимова власних назв у колядці |
Колядка “Silent night” |
|
Колядка “Silent night” |
|||||
64. |
|
Урок-вікторина “Happy winter” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
Unit 11. In the museum. |
||||||||||||||||
65. |
|
Природа і навколишній світ У музеї СВ р. 80 |
Називати різні види транс-порту.Розуміти невелику за об-сягом розпо-відь з новими словами. |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Ferry, bus, helicopter, motorbike, plane, taxi |
There was There were |
Інтонація розповідних та окличних речень. |
WB p.74 ex.1,2 |
CB p.80 ex.2 |
CB p.80 ex.1,2 |
|||||
66. |
|
Відвідування музею |
Введення нової лексики в усне мовлення |
|
Пояснює правила поведінки в громадських місцях |
|
|
Train, tram, horse bus, hundred, skateboard (n), cool |
There was There were |
|
|
|
CB p.80 ex.1,2 |
|||||
67. |
|
Подорож у минуле СВ р.81 |
Розповідати про те, що було і чого не було в минулому |
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
In our town, two hundred years ago, yesterday, last week |
Past Simple of the verb to be |
Вимова нових слів Вимова слова were |
CB p.81 ex.2 |
CB p.81 ex.3,4 |
|
|||||
68. |
|
Вживання Past Simple |
Виконувати вправи на вживання ми-нулого неоз-наченого часу |
|
|
|
A year (fifty years) ago |
Індикатори минулого часу Lots of, some, any |
Інтонація розповідних речень |
WB p.75 ex.1,2 |
|
|
||||||
69. |
|
Розмовляємо англійською СВ р.82 |
Розповідати про місто в минулому |
|
Порівнює містечка Британії та свого міста 100 років тому |
|
|
History, shop, market |
There was/ were |
|
CB p.82 ex.2 |
CB p.82 ex.4 |
CB p.82 ex.3 |
|||||
70. |
|
My town. Розвиток монологічного мовлення |
Розпитувати з метою отри-мання інфор-мації. Опис фотографій |
|
Наводить приклади участі роди-ни у житті громади |
|
|
Centre, street, wide, narrow |
Виконання тренув. вправ на вживання There wasn’t/ There weren’t |
|
|
|
Зразок вчителя |
|||||
71. |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.83 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ea, ee, читати літеру у вкінці слова |
|
|
|
|
Ice cream, dream, queen, green, jelly, happy, lolly |
WB p.115 Unit II ex.1,2 |
Відпрацювання звуку /i:/ |
WB p.77 ex.1, 2, 3 CB p.83 ex.4 |
CB p.83 ex.2,3 |
CB p.83 ex.1 |
|||||
72. |
|
Читацький куточок «The Vikings» СВ р.84 |
Читати текст з фактичною інформацією |
Пояснює взаємозв’я-зок людини й навко-лишнього середови-ща |
|
|
|
Along, through, in the middle of, at the top of, between, inside.
|
Past Simple of the verb to be, Прислівники напряму руху |
Вимова нових слів та власних назв |
WB p.78 ex.1 |
CB p.84 ex.3,4 |
Cb p.84 ex.1,3 |
|||||
73. |
|
«The Vikings» CB p.84 |
Розвивати навички пошукового читання |
Робить повідомлення про особливості помешкання та стилю життя Вікінгів |
|
|
One thousand, fire, heating, smoke, north, England |
|
|
|
WB p.78 ex.2 |
|
||||||
74. |
|
Перевіримо свої вміння |
Розвивати на-вички аудію-вання та усно-го мовлення на основі подій минулого |
|
|
|
Food, kitchen, most
|
Past Simple of the verb to be There were... |
|
Поділ тексту на абзаци |
WB p.79 |
CB p.85 ex.1 |
||||||
75. |
|
Extensive reading: transport p. 84-85 |
Робота над текстом пізнавального характеру |
|
Обговорює характерні особливості різних видів транспорту у Великобританії |
|
|
Deck, double-decker, horse-bus, tram, tube |
Вживання прислівників напряму руху |
Вимова назв транспортних засобів |
СВ р.91 ех.3 |
WB p.85 ex.3 |
|
|||||
76. |
|
Урок-захист проектів «Види транспорту» |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Обговорює переваги екологіч-них видів транспорту |
|
|
|
Old, modern, ancient, comfortable |
|
|
WB p.85 ex.1,3 |
|
|
|||||
77. |
|
Активізація і контроль навиків зорового сприймання з теми «Природа і навколишній світ» |
||||||||||||||||
|
|
Unit 12. A clever baby |
||||||||||||||||
78. |
|
Оточення (сім’я) Коли дідусь був молодим... CB p.86 |
Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
Old, young, handsome, pretty, short, tall, shy |
Present Simple – Past Simple of the verbs to be, to have |
|
WB p.80 ex.1,2 |
CB p.86 ex.2 |
CB p.86 ex.1,2 |
|||||
79. |
|
Як усе змінилося! СВ р.87 |
Розповідати, якими були люди в минулому |
|
|
|
On holiday, pizza, picnic |
Вживання дієслів to be, to have у минулому часі |
Вимова слів wasn’t, weren’t Інтонація розповідних речень |
CB p.87 ex.4 |
CB p.87 ex.3 |
CB p.87 ex.1 |
||||||
80. |
|
Моя кімната |
Розповідати, якими були оточуючі предмети в минулому |
|
Демонструє ставлення до власного житла |
|
|
|
|
|
WB p.81 ex.2 |
WB p.81 ex.1 |
|
|||||
81. |
|
My house. Розвиток монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
82. |
|
Розмовляємо англійською СВ р.88 |
Розповідати про зовніш-ність людей на фотографіях кілька років тому назад |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на зовнішній вигляд та здоров’я людини |
|
Like, game |
|
Інтонація розповідних речень |
CB p.88 ex.2 |
CB p.88 ex.4 WB p.82 ex.1,2 |
CB p.88 ex.3 |
|||||
83. |
|
Виконання лек-сико-граматич-них вправ |
Вживати вив-чені грама-тичні правила |
|
|
|
|
|
Structures seen previously |
|
WB p.82 ex.2 |
Вправи з Extra writing |
|
|||||
84. |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.89 |
Навчитися ви-мовляти бук-восполучення. Читати літеру у вкінці слова та у відкритому складі |
|
|
|
|
Night, light, sky, dry, smile, shine |
WB p.116 Unit 12 ex.1,2 |
Відпрацювання звуку /аі/ |
WB p. 83 ex.1,2,3 CB p.89 ex.4 |
CB p.89 ex.2,3 |
CB p.89 ex.1,2 |
|||||
85. |
|
Читацький куточок «My Grandma» СВ р.90 |
Читати вірш з повним розу-мінням інфор-мації про одно-го з членів ро-дини та знахо-дити правдиві і неправдиві твердження |
|
Формулює особистісні ціннісні пріоритети |
|
|
Cheerful, miserable, relaxed, worried, mean, generous, bright, be like someone, wedding, bride, groom |
Structures seen previously Past Simple |
Вимова нових слів та власних назв |
WB p.84 ex.1 |
CB p.90 ex.3,4 |
Cb p.90 ex.1,3 |
|||||
86. |
|
My family. Розвиток монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
87. |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.91 |
Розповідати про зовніш-ність людей в минулому, вживаючи стверджувальні та заперечні речення |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Good-looking blond |
Вживання дієслова had |
|
Вживання сполучників and/but |
|
CB p.91 ex.1 |
|||||
88. |
|
Travelling. Розвиток монологічного мовлення |
Бесіда на запропоновану тему |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити в мирі |
|
|
Vocabulary and structures seen previously |
|
Інтонація розповідних речень |
|
WB p.85 ex.2 |
|
|||||
89. |
|
Toad’s friends |
Опрацювання тексту- казки |
|
|
Пояснює важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
|
Stable, worried, getting ready, shiny, foolish, promised |
|
|
CB p.94 ex.1 |
WB p.85 |
|
|||||
90. |
|
Toad’s friends |
Розвивати діалогічне мовлення |
|
|
|
Felt, serious, shouted, key, until, argue, forget, wait |
Вживання дієслова had |
Інтонаційні особливості діалогів |
CB p.94 ex.1,2 |
Extra writing p.22 |
Adjectives to describe |
||||||
91. |
|
Активізація і контроль навиків усного продукування з теми «A Clever Baby» |
||||||||||||||||
|
|
Unit 13. The Ancient Egyptians |
||||||||||||||||
92. |
|
Свята і традиції Життя старо-давніх єгиптян СВ р.96 |
Описувати стиль життя людей |
|
Оцінює ін-фраструкту-ру дозвілля громади |
|
|
Start, finish, love, hate |
Past Simple... (affirmative form) |
|
WB p.88 ex.1 |
|
CB p.96 ex.1 |
|||||
93. |
|
Ancient Egyptian |
Драматизація оповідання |
|
|
|
Use, laugh, live, Ancient Egyptian |
Вправи інди-відуального характеру |
|
WB p.88 ex.2 |
|
CB p.96 ex.2 |
||||||
94. |
|
The Rosetta Stone |
Розуміти неве-лику за обся-гом розповідь з нов..словами |
|
Визначає до стовірність інформації |
|
|
Look, writing, secret message, word, alphabet, bring, dish |
Regular verbs |
Інтонація розповідних речень |
|
CB p.96 ex.2 |
|
|||||
95. |
|
Події минулого СВ р.97 |
Розповідати про події в минулому |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
Pie, cake, a long time ago, men (pl), women (pl) |
Вживання правильних дієслів у минулому часі |
Вимова но-вих слів, за-кінчення -ed з дієсловами в Past Simple |
CB p.97 ex.4 WB p.89 ex.2 |
CB p.97 ex.3 WB p.89 ex.1 |
CB p.97 ex.1 |
|||||
96. |
|
Розмовляємо англійською СВ р.98 |
Розповідати, що кожен робив вчора |
Пояснює не обхід-ність при-бирання за собою під час відпо-чинку |
|
|
Birthday card, come round, tea |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень |
CB p.98 ex.2 |
CB p.98 ex.4 |
CB p.98 ex.3 |
||||||
97. |
|
Мої враження від Дня Народ-ження |
Бесіда про справи, які кожен робив вчора |
|
|
Hooray! Sang (sing), dance |
|
|
WB p.90 ex.1,2 |
WB p.90 ex.3 |
|
|||||||
98. |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.99 |
Навчитися ви-мовляти бук-восполучення oh, читати лі-теру о у від-критому складі |
|
|
|
|
Snow, elbow, coat, soap, nose, stone, go out, bone, those |
WB p.117 Unit 13 ex.1,2 |
Відпрацювання звуку /ou/ |
WB p.91 ex.1,2,3 CB p.99 ex.5 |
CB p.99 ex.2,3,4 |
CB p.99 ex.1,2 |
|||||
99. |
|
Читацький куточок «Papyrus» СВ р.100 |
Читати текст з описом пред-метів мину-лого.Розвивати навички пошу кового читання |
|
|
Обговорює позитивні і негативні сторони різних видів письма |
|
Heavy, light, hard, soft, easy, difficult, rich, papyrus, paper, clay tablet, reed, wet, dry, break |
Structures seen previously: Past Simple |
Вимова нових слів та власних назв |
CB p.100 ex.4 |
CB p.100 ex.3 |
CB p.100 ex.1,3 |
|||||
100. |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.101 |
Розповідати про події ми-нулого, розви- вати навички аудіювання |
|
|
|
|
Terrible, Oh dear, yesterday, maths, question, poor |
|
Вимова но-вих слів, за-кінчення -ed з дієсловами в Past Simple |
Поділ тексту на абзаци CB p.101 ex.3 |
WB p.93 ex.1 |
CB p.101 ex.1 |
|||||
101. |
|
Виконання тренувальних вправ |
Вживати вив-чені граматич-ні конструкції |
|
|
|
|
Artist, writer, living room, parent |
|
Інтонація розповідних речень |
WB p.93 ex.2,3 |
Робота з індивід. картками |
|
|||||
102. |
|
Виконання граматичних вправ (unit 13) |
||||||||||||||||
103. |
|
Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «The Ancient Egyptians» |
||||||||||||||||
|
|
Unit 14. Did you have a good day at school? |
||||||||||||||||
104. |
|
Шкільне життя Один день із шкільного життя СВ р.102 |
Розповідати про події минулого дня |
|
|
Впорядковує власний ро-бочий день з дотриман-ням здоро-вого способу життя |
|
Paint, PE kit, paintbrush, calculator, lunch box, dictionary, |
Past Simple |
Інтонація розповідних і питальних речень |
WB p.94 ex.1,2 |
|
CB p.102 ex.1,2 |
|||||
105. |
|
Шкільні справи |
Розуміти не-велику за об-сягом розпо-відь з новими словами |
|
|
|
Backpack, drop, went, onto, clothes, believe |
Questions |
|
|
CB p.102 ex.2 |
|
||||||
106. |
|
Питаємо про минуле СВ р.103 |
Запитувати про події в минулому та відповідати на запитання |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
A good day, watch, the film |
Вживання дієслів в минулому часі |
Вимова нових слів Інтонація розповідних речень |
CB p.103 ex.4 |
CB p.103 ex.3 |
CB p.103 ex.1 |
|||||
107. |
|
Опрацювання монологічної те-ми «My time-table» |
Введення нової лексики в мовлення |
|
Свідчить на користь необ хідності толе рантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами |
|
|
Classroom vocabulary, school subjects |
Утворення питань у Past Simple |
|
WB p.95 ex.2 |
WB p.95 ex.1 |
|
|||||
108. |
|
Розмовляємо англійському СВ р.104 |
Запитувати та розповідати про діяльність на уроці анг-лійської мови |
|
|
|
|
Structures seen previously |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.104 ex.2 WB p.96 ex.1,2 |
CB p.104 ex.4 |
CB p.104 ex.3 |
||||||
109. |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.105 |
Навчитися ви- мовляти букво-сполучення ou, читати літеру u у відкритому складі |
|
|
|
|
Moon, boot, blue, glue, tune, tube, flute. |
WB p.118 Unit 14 ex.1,2 |
Відпрацювання звуку /u:/ |
WB p.97 ex.1,2,3 CB p.105 ex.4 |
CB p.105 ex.2,3 |
CB p.105 ex.1,2 |
|||||
110. |
|
Читацький куточок «School Camping Trip» |
Читати текст та відповідати на запитання за змістом прочи-таного |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
|
Tent, sleeping bag, frying pan, matches, rope, torch, trip, wood, warm, dark, noise |
Structures seen previously: Past Simple |
Вимова нових слів та власних назв |
CB p.106 ex.4 |
CB p.106 ex.1,3 |
CB p.106 ex.3 |
|||||
111. |
|
My favourite season |
Працювати над текстом монологічного характеру |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
|
|
WB p.98 ex.1 |
WB p.98 ex.2 |
Зразок учителя |
|||||
112. |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.107 |
Запитувати та розповідати про події ми-нулого, розви-вати навички аудіювання |
|
|
|
|
Campsite |
Вживання Past Simple |
Вимова но-вих слів, за-кінчення -ed з дієсловами в Past Simple |
Вживання слів-зв’язок СВ р.107 ex.3 |
WB p.99 ex.1 |
CB p.107 ex.1 |
|||||
113. |
|
Перегляд відео «Easter in Great Britain» |
Перегляд і об-говорення ві-део; повто-рення camping words |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
Campsite |
|
|
WB p.99 ex.2,3 |
|
|
|||||
114. |
|
Активізація і контроль навиків сприймання на слух з теми «Шкільне життя» |
||||||||||||||||
|
|
Unit 15. Our Holidays! |
||||||||||||||||
115. |
|
Відпочинок і дозвілля Готуємося до канікул СВ р.108 |
Розповідати про приготу-вання до відпочинку |
|
|
|
Розповідає про доцільне використан-ня кишень-кових грошей |
Suitcase, sun cream, towel, shampoo |
Вживання Going to на позначення наміру |
Інтонація розповідних та питальних речень |
WB p.100 ex.1,2 |
CB p.108 ex.2 |
|
|||||
116. |
|
Речі, які нам потрібні у відпустці |
Розуміти не-велику за об-сягом розпо-відь з новими словами |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
|
|
Hairbrush, soap, toothbrush, toothpaste |
|
Вимова нових слів |
|
Extra writing p.28 |
CB p.108 ex.1,2 |
|||||
117. |
|
Мрії та плани на майбутнє СВ р.109 |
Запитувати та розповідати про найближчі плани та наміри |
|
Планує траєкторію власного життя |
|
|
To skateboard, to swim, to play basketball, to visit her cousins |
Вживання Going to на позначення наміру |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.109 ex.4 |
CB p.109 ex.3 |
CB p.109 ex.1 |
|||||
118. |
|
Опис тематичного малюнку «Our holidays» |
Розпитувати з методи отри-мання інфор-мації. Опис малюнків |
|
Оцінює ін.-фраструкту-ру дозвілля громади |
|
|
|
Утворення загальних запитань |
Інтонація окличних речень |
WB p.101 ex.1,2 |
Робота з індивідуальними картками |
|
|||||
119. |
|
Опрацювання монологічної теми «Our holidays» |
Введення нової лексики в мовлення |
|
|
|
Holidays, last, rest, the shortest, the longest |
|
Вимова дифтонгів |
|
CB p.110 ex.3 |
|
||||||
120. |
|
Розмовляємо англійською СВ р.110 |
Запитувати та розповідати про майбутні наміри |
|
|
|
|
Pack (v), go away, have a great time, swimsuit |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.110 ex.2 |
CB p.110 ex.4 |
|
|||||
121. |
|
Я у майбутньому |
Розповідати про майбутні події |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
|
Вживання Future Simple |
|
|
|
|
|||||
122. |
|
Вживання питальних слів у спеціальних запитаннях |
Виконувати вправи на закріплення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
Вправи з підручника Extra writing |
|
WB p.102 ex.2,3 |
WB p.102 ex.1 |
|
|||||
123. |
|
Вивчаємо фонікси СВ р.111 |
Навчитися ви-мовляти бук-восполучення |
|
|
|
|
Book, wool, wood, hood, feel |
WB p.119 Unit 15 ex.1,2 |
Відпрацювання звуку /u:/ |
WB p.103 ex.1,2,3, CB p.111 ex.4 |
CB p.111 ex.2,3 |
CB p.111 ex.1,2 |
|||||
124. |
|
Читацький куточок Лист другу СВ р.112 |
Читати текст та відповідати на запитання за змістом про-читаного, роз-різняти прав-диву і неправ-диву інфор-мацію |
|
Порівнює безпосеред-нє спілку-вання з вір-туальним |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування |
|
Tomorrow, later, tonight, soon, this afternoon, next week, water sports, seafood, restaurant, octopus, present |
Structures seen previously |
Вимова нових слів та власних назв |
CB p.112 ex.4 WB p.104 ex.1 |
CB p.112 ex.3 WB p.104 ex.2 |
CB p.112 ex.1,3 |
|||||
125. |
|
Перевіримо свої вміння СВ р.113 |
Запитувати та розповідати про наміри на майбутнє |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
Dear..., Hi..., How are you? Thanks for... |
Вживання going to на позначення наміру |
Інтонація розповідних речень |
CB p.113 ex.3 |
WB p.105 ex.1 |
CB p.113 ex.1 |
|||||
126. |
|
Лист найкращому другу |
Розвивати навички аудіювання |
|
|
|
Write soon Bye for now Take care |
Вживання going to на позначення наміру |
|
WB p.105 ex.2,3 |
Write an email |
|
||||||
127. |
|
My friend. Розвиток монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
128. |
|
Активізація навичок писемного продукування з теми «Our Holidays!». Виконання тестових завдань. |
||||||||||||||||
129. |
|
Контроль читання |
||||||||||||||||
130. |
|
Узагальнення лексичного матеріалу. Робота в групах. |
||||||||||||||||
131. |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||
132. |
|
Повторення граматичного матеріалу. Виконання тренувальних вправ. |
||||||||||||||||
133. |
|
Контроль письма |
||||||||||||||||
134. |
|
Аналіз контрольних робіт. Драматизація діалогів. |
||||||||||||||||
135. |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||
136. |
|
Узагальнення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
||||||||||||||||
137. |
|
Підсумковий урок. |
||||||||||||||||