Календарне планування з англійської мови 4 клас за підручником Family and Friends-3

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас зі змістовими лініями на 2020-2021 н.р. стане в нагоді вчителям, котрі працюють за підручником Family and Friends-3 (4 год. на тиждень).
Перегляд файлу

Дата

Тема. Підтема.

Мовленнєві функції

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні вміння

Екологіч. безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Лексичний

 

Граматичний

 

Фонетичний

 

Зорове сприймання

 

Писемне продуку-вання

 

Сприймання на слух

Starter. Welcome back!

1.

 

Спогади про літо. Back to school. Бесіда про Україну

Розуміти на слух інформацію, пов’язану з темою уроку.

Запитати про уподобання і дати відповідь.

 

 

Розрізняє безпечні і небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

 

Present Simple

Спеціальні запитання (wh-)

Інтонація привітань,

розповідних та питальних речень

 

 

 

2.

 

Урок-гра «Мої улюблені заняття»

 

 

 

 

Vocabulary and structures seen previously

Present Simple

 

Інтонація розповідних та питальних речень

 

 

 

Unit 4. We’re having fun at the beach!

3.

 

Відпочинок.

Водні види спорту СВ р.30

Називати водні види спорту. Розуміти речення, в яких події відбуваються в даний момент

 

Оцінює інфраструктуру дозвілля британсь-

ких дітей

 

 

Swim, sail, dive, surf, kayak, windsurf, snorkel, waterski, beach, sea, stand on your hands, fall

Present Continuous

Правила написання закінчення - ing

Інтонація розповідних речень

WB p.28 ex.2

CB p.30 ex.1/2

CB p. 30 ex.2

4.

 

Розваги на пляжі СВ р.31

Називати улюблені розваги на пляжі та розповідати про те, чим займаються діти

 

Описує власний стиль життя

Оцінює вплив активного відпочинку на здоровя

 

Water sports vocabulary

Present Continuous (affirmative & negative)

Правила написання закінчення Present Continuous -ing

Інтонація стверджувальних та заперечних речень

CB p.31 ex.4

WB p.29 ex.2

CB p.31 ex.1

 

CB p.31 ex.3

WB p.29 ex.1

5.

 

Розмовляємо англійською СВ р.32

Описувати дії, зображення на картинках

 

 

 

Sunglasses, look at, sit, sun, little, boat

Present Continuous

Правила написання закінчення - ing

Інтонація стверджувальних та заперечних речень

CB p.32 ex.2

CB p.32 ex.3

WB p.30 ex.1,2

6.

 

Вивчаємо фонікси СВ р.33

Навчитися вимовляти звук /L/ в комбінації букв all

 

 

 

 

Ball, mall, wall, tall, small, people

WB p.111 ex.1

 (Unit 4)

Вимова звуку /L/

CB p.33 ex.4

WB p.31 ex.2,3

CB p.33 ex.1,2

CB p.33 ex.3

7.

 

Читацький куточок СВ р.34

Dolphin Dreams

Читати і розуміти брошуру, використовувати в мовленні описові прикметники

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

Polluted, clean, safe, dangerous, beautiful, ugly, dolphin, dream, look (for), perfect, friendly, breathe, minute (n), live (v), sound (n), call (v),

Present Simple

Описові прикметники

Вимова нових слів

CB p.34 ex.4

CB p.34 ex.1,3

CB p.34 ex.3,4

WB p.32 ex.1,2

8.

 

Перевіримо свої вміння

СВ р.35

Запитувати про те, що ти любиш робити на пляжі

 

 

 

 

Vocabulary and structures seen previously

Вживання герундія з дієсловом like

Інтонація стверджувальних та заперечних речень

CB p.35 ex.3

WB p.33 ex.1,3

CB p.35 ex.1

WB p.33 ex.2

9.

 

Активізація і контроль навиків зорового сприймання з теми «Відпочинок». Опис малюнків.

Unit 5. A naughty monkey!

10

 

Природа і навколишній світ.

У зоопарку

СВ р.36

Називати різних диких тварин, дії, які вони виконують

 

 

Пояснює правила поведінки у зоопарку

 

 

Penguin, zebra, monkey, kangaroo, camel, lizard, flamingo, crocodile, naughty, zoo, wait.

Present Continuous

Утворення запитань, вживання дієслова   to be

Вимова нових слів.

Інтонація питальних речень

WB p.34 ex.1,2

CB p.36 ex.1,2

CB p.36 ex.2

11

 

Люди і тварини

СВ р.37

Запитувати про події, що відбува

ються зараз та давати коротку відповідь на запитання

Обговорює важли-вість бе-режливого ставлення до природи

 

 

 

Monkey, sandwich, chess, shopping

Present Continuous

 

Запитання – коротка відповідь

Інтонація питальних речень.

Вимова стягнених форм дієслів

CB p.37 ex.4

WB p.35 ex.2

CB p.34 ex.1

CB p.37 ex.3

12

 

Розмовляємо англійською

CB p.38

Запитувати та розповідати про те, що робиться зараз

 

 

 

 

Notebook, lion, tiger, parrot, climb, talk

Present Continuous

Вимова нових слів

CB p.38 ex.2

WB p.36 ex.1,2

CB p.38 ex.3

CB p.38 ex.4

13

 

Вивчаємо фонікси

СВ р.39

Навчитися вимовляти звук /ɔː/у комбінації букв or

 

 

 

 

Fork, horse, straw, paw, yawn, hold, front, farmer, sport

WB p.111 ex.1 (Unit 5)

Вимова звуку /ɔː/

WB p.37 ex.3

CB p.39 ex.1,2

CB p.39 ex.3,4

WB p.37 ex.1

14

 

Читацький куточок СВ р.40 “The Lion and the Mouse”

Читати і розуміти казку, співвідносити інформацію з дійовими особами

 

Визначає достовір-ність інформації

 

 

Angry, scared, free, kind, run (over), wake up, laugh, run away, later, jungle, net, roar (v), hear, move, chew

Present Continuous

Present Simple

Інтонація розповідних речень, перелічування

CB p.40 ex.4

WB p.38 ex.1

CB p.40 ex.1,3

CB p.40 ex.3,4

WB p.38 ex.1,2

15

 

Перевіримо свої вміння

СВ р.41

Запитувати та відповідати на запитання у теперішньому тривалому  часі

 

 

 

 

Watch, teacher, sit down, desk

Позначення прямої мови на письмі

Інтонація розповідних речень

CB 41 ex.3

WB p.39 ex.1,2,3

CB p.41 ex.1

WB p.39 ex.2

16

 

Активізація і контроль навиків усного продукування з теми «Природа і навколишній світ».

Unit 6. Jim’s day.

17

 

Шкільне життя.

Мій день та день моїх друзів

СВ р.43

Розповідати про свій день та день своїх друзів

Запитувати з метою отримання інформації про інших людей

 

 

Впорядковує власний робочий день з до-триманням здорового способу життя

 

Vocabulary and structures seen previously.

Late, start, work, at night

Present Simple в третій особі однини

Вимова слів does /dʌz/, doesnt /ˈdʌzənt/

CB p.43 ex.3

WB p.41 ex.2

CB p.43 ex.1

CB p.43 ex.3

WB p.41 ex.1

18

 

Розмовляємо англійською

СВ р.44

Запитувати та відповідати на запитання про час, коли від-буваються що-денні дії

 

Порівнює розпорядок дня бри-тан. і укр. школярів

 

 

Busy, all day long, lesson, homework, outside

Present Simple в третій особі однини

Вимова закінчення  -s в третій особі однини

CB p.44 ex.2

WB p.42 ex.1,2

CB p.44 ex.3

CB p.44 ex.4

WB p.42 ex.2

19

 

Моя школа. Розвиток монологічного мовлення

Розповідати про свою школу, описувати класну кімнату

 

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Present Simple

Інтонація розповідних речень

Зразок вчителя

 

 

20

 

Вивчаємо фонікси

СВ р.45

Навчитися вимовляти звук /ОІ/ у комбінації букв оу, оі

 

 

 

 

Boy, toy, oyster, coin, oil, soil

WB p.112 ex.1,2

Вимова звуку /ОІ /

WB p.43 ex.1,2,4

CB p.45 ex.4

CB p.45 ex.1,2

CB p.45 ex.3

WB p.43 ex.3

21

 

Читацький куточок

СВ р.46

Cyber School

Читати і розуміти веб-сторінку.

Навчитися шукати інформацію

 

 

 

Обговорює позитивні і негативні сторони навчання онлайн

First, then, next, finally, cyber school, a long way from, student, hour, kilometer, together, close to

Present Simple

Слова-зв’язки

first, then, next, finally, everyday, at the weekend

Вимова нових слів

Інтонація розповідних речень

WB p.44 ex.1

CB p.46 ex.1,3

CB p.46 ex.3,4

WB p.44 ex.2

22

 

Перевіримо свої вміння

СВ р.47

Розуміти послідовність подій в житті людей

Запитувати про щоденні справи та час їх виконання

 

 

 

 

Feed, chicken, start school, finish school, film

Іменники-власні назви

Велика буква у написанні власних назв

Вимова власних назв:

Egypt, London, Finding Nemo, Spain, Mr Green

CB p.47 ex.3

WB p.45 ex.1,3

CB p.47 ex.1

WB p.45 ex.2

23

 

Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «Шкільне життя».

Unit 7. Places to go!

24

 

Відпочинок.

Куди піти на вихідних?

СВ р.52

Знати назви місць відпочинку

Розуміти на слух невелику розповідь

 

Визначає власні спортивні уподобання і потреби

 

 

Café, library, museum, cinema, playground, shopping mall, sports centre, swimming pool

Вживання дієслова Can

Present Simple

I’ve got

Вимова нових слів
Інтонація розповідних та питальних речень

WB p.48 ex.1,2

CB p.52 ex.1,2

CB p.52 ex.2

25

 

Як часто ми це робимо на вихідних?

СВ р.53

Розповідати про частотність тих чи інших дій

Пояснює необхідність приби-рання за собою під час від-починку

 

 

 

Always, sometimes, never, in, on, at

Present Simple

Вживання прислівників частотності never, always, sometimes

та прийменників on, in, at

Вимова нових слів

Інтонація розповідних речень

CB p.54 ex.4

WB p.49 ex.2

CB p.53 ex.1

CB p.53 ex.3

WB p.49 ex.1

26

 

Розмовляємо англійською

СВ р.54

Розповісти, як часто друг займається спортом

 

 

Переконує в необ-хідності занять спортом

 

Ride my bike, watch a DVD, fly my kite, snorkel in the sea, play my new guitar, cook, surf the Net, have a lot of fun

Structures seen previously

Вимова назв улюблених видів діяльності

Інтонація розповідних речень

CB p.54 ex.2

WB p.50 ex.1,2,3

CB p.54 ex.3

CB p.54 ex.4

27

 

Вивчаємо фонікси

СВ р.55

Навчитися вимовляти буквосполучення ow, ou

 

 

 

 

Cow, clown, flower, house, trousers, mouse

WB p.113 Unit 7

Ex.1,2

Відпрацювання звуку /au/

CB p.55 ex.5

WB p.51 ex.1,2,3

CB p.55 ex.1,2

CB p.55 ex.3,4

28

 

Читацьких куточок “The Dream Castle”

СВ р.56

Читати оповідання з розумінням основної ідеї, встановлювати послідовність подій

Відповідати на запитання до тексту

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

 

Play, theatre, concert, actor, film, singer, wonderful, castle, princess, hide, difficult, funny, adventures

Structures seen previously

Інтонація розповідних речень та загальних запитань

WB p.52 ex.1

CB p.56 ex.1,3

CB p.56 ex.3,4

WB p.52 ex.2

29

 

Перевіримо свої вміння

СВ р.57

Запитувати та відповідати на запитання про улюблені предмети

 

 

 

 

Vocabulary and structures seen previously

Favourite

Вимова закінчення -ing у назвах видів діяльності

Інтонація загальних питань та відповідей на них

CB p.57 ex.3

WB p.53 ex.2,3

CB p.57 ex.1

WB p.53 ex.1

30

 

Мій вихідний

Опрацювати монологічну тему

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

Виконання інтерактивних вправ

Student MultiRom

 

 

 

 

31

 

Активізація і контроль навиків сприймання на слух з теми «Відпочинок».

 

 

Unit 8. I’d like a melon.

32

 

Оточення. Покупки.

В супермаркеті

СВ р.58

Називати продукти харчування

Розуміти коротку розповідь з теми

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя

 

Складає перелік покупок

Pasta, bread, cereal, meat, melon, cucumber, onion, lemon, supermarket, week, need, sure, over there, get

There is …

There are …

Don’t take…

Вимова нових слів і виразів

WB p.54 ex.1,2

CB p.58 ex.1,2

CB p.58 ex.2

33

 

Ми хотіли б щось поїсти

СВ р.59

Висловлюватися про власні уподобання в їжі та запитувати інших, що їм подобається

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

Melons, bread, pasta, cereal, apple, salad, biscuit, egg, fries, milkshake, rice, pastries

Злічувані / незлічувані іменники

Вимова нових слів

CB p.59 ex.4

WB p.55 ex.1,2

CB p.59 ex.1

CB p.59 ex.3

34

 

Розмовляємо англійською

СВ р.60

Розповісти про продукти харчування, яким надають перевагу друзі

 

Обговорює правила поведінки у супер-маркеті

 

 

Fresh, sweet (adj), healthy

I would like…

He would like…

Вимова слова would, назв продуктів харчування

CB p.60 ex.2

WB p.56 ex.1,2

CB p.60 ex.3

CB p.60 ex.4

WB p.56 ex.3

35

 

Вивчаємо фонікси

СВ р.61

Навчитися вимовляти буквосполучення ld, lt

 

 

 

 

Child, shield, field, belt, quilt, adult, grey, sit down

WB p.113 Unit 8 ex.1

Відпрацювання звуків /l/, /d/, /t/

WB p.57 ex.1,3

CB p.61 ex.4

CB p.61 ex.1,2

CB p.61 ex.3

WB p.57 ex.2

36

 

Читацький куточок СВ р.62

“My Favou-rite Dish”

Читати вірш та виконувати вправи на перевірку розуміння прочитаного

 

Демонструє знання правил етикету за столом

 

 

butter, salt, pepper, peas, dish, crockery, a piece of, a lot of, mash (v), pot, hot potatoes, oven

Structures seen previously

 

WB p.58 ex.1,2

CB p.62 ex.1,3

CB p.62 ex.3,4

37

 

Shopping.

Розвиток монологічного мовлення

Розповідати про здійснення покупок у своїй сім’ї

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

Put, mix, mashed

 

 

Зразок вчителя

 

 

38

 

Урок-захист проектів “My Favourite Dish”

Розпитувати з метою отримання інформації

Опис малюнків

 

 

Обговорює власні харчові звички

 

 

 

Інтонація розповідних речень,

перелічування

 

 

 

39

 

Перевіримо свої вміння

СВ р.63

Розуміти на слух інформацію з теми уроку

Запитати про уподобання (продуктів харчування) і дати відповідь на запитання

 

 

 

 

Категорії прикметників, їх порядок у реченні

Adjectives describing

Size, colour

Інтонація розповідних та питальних речень

CB p.63 ex.3

WB p.59 ex.1,3

CB p.63 ex.1

WB p.59 ex.2

40

 

Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «Покупки».

 

 

Unit 9. What’s the fastest animal in the world?

41

 

Природа і навколишній світ.

Розгадуємо квіз

Називати різні предмети та об’єкти навколишнього середовища

Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

Lake, mountain, waterfall, ocean, wide, big, deep, high, animal, quiz, world, That’s right, cheetah

Ступені порівняння прикметників

Вимова нових слів та виразів

WB p.60

ex. 2

CB p.64 ex.1,2

CB p.64 ex.2

WB p.60 ex.1

42

 

Хто найбільший, найвищий, найшвидший

СВ р.65

Похвалитися своїми досягненнями та надбаннями

 

 

Пояснює важливість бережливого ставлення до природи

 

Longer, the fastest, cheetah, the widest, ocean, country, sandcastle, grape, mice

Comparatives and superlatives

Інтонація порівняння

CB p.65 ex.4

WB p.61 ex.2,3

CB p.65 ex.1

WB p.61 ex.1

CB p.65 ex.3

43

 

Розмовляємо англійською

СВ р.66

Запитати, хто чи що є найвищим, найкращим, найменшим…

 

 

 

 

Vocabulary and  structures seen previously

Comparatives and superlatives

Інтонація спеціальних запитань

CB p.66 ex.2

WB p.62 ex.1,2

CB p.66 ex.3

CB p.66 ex.4

44

 

Вивчаємо фонікси

СВ р.67

Навчитися вимовляти звуки та позначення буквосполучень nd, nt, mp

 

 

 

 

Sand, pond, plant, tent, lamp, camp, put on, wind (n), light (v), just

WB p.114 Unit 9 ex.1

Вимова звуків /n/, /d/, /t/, /m/, /p/

WB p.63 ex.1,2,3

CB p.67 ex.1,2

CB p.67 ex.3,4

45

 

Читацький куточок СВ р.68

“World  Records”

Читати короткі замітки та спів ставляти відповідну інформацію

 

Визначає достовірність інформації

 

 

Building, country, bridge, river, world record, fast. Temple, nearly, mile, land, middle, square, kilometer, earth, surface, time zone, Asia, flaw (through/into), Africa, last (adj)

Ступені порівняння прикметників

Інтонація розповідних речень

CB p.68 ex.4

WB p.64 ex.1,2

CB p.68 ex.1,3

CB p.68 ex.3,4

46

 

Планета Земля

Скласти монологічне висловлювання про Землю

 

 

Робить повідомлення про природні ресурси Землі

 

 

Побудова простих речень описового характеру

 

Зразок вчителя

 

 

47

 

Перевіримо свої вміння

Розуміти на слух інформацію про найвідоміші місця світу та розповідати, чим вони особливі

 

Планує краєзнавчу подорож

 

 

 

Comparatives and superlatives

Adverbs of frequency

 

WB p.65 ex.1,2,3

CB p.69 ex.1

CB p.69 ex.3

48

 

Урок-гра “Do you know that…?”

Виконувати вправи на закріплення вивченого матеріалу

 

 

 

Vocabulary and structures seen previously

 

Інтонація розповідних та питальних речень

 

 

 

49

 

Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «Природа».

 

 

Unit 10. In the park!

50

 

У парку

СВ р.74

Називати об’єкти навколишнього середовища

Розуміти невелику  роз-повідь з новими словами

Наводить приклади свого внеску в сталий розвиток

 

 

 

Path, grass, flowers, bin, trees, fountain, playground, litter, pick, catch

Must – mustn’t

Інтонація розповідних та окличних речень

WB p.68 ex.1,2

CB p.74 ex.1,2

CB p.74 ex.2

51

 

Правила поведінки у міському парку

СВ р.75

School rules

Висловлюватися про те, що можна і чого не можна робити

 

 

Демонструє знання правил поведінки у громадських місцях

 

Do your homework, talk in class, turn off the mobile phone, walk on the grass, walk (a dog), wash your hands

Вживання модального дієслова must у стверджувальній та заперечній формі

Вимова слів mustnt, quiet

Інтонація розповідних речень

CB p.75 ex.4

WB p.69 ex.1

CB p.75 ex.1

CB p.75 ex.3

WB p.69 ex.2

52

 

Розмовляємо англійською

СВ р.86

Розповідати, що потрібно і чого не можна у різних життєвих ситуаціях

 

 

 

Keep clean, be good, hours and hours.

You must

You mustn’t

We can

Вимова назв різних видів повсякденної діяльності

CB p.76 ex.2

WB p.70 ex.1

CB p.76 ex.3

 

CB p.76 ex.4

WB p.70 ex.2

53

 

Вивчаємо фонікси

СВ р.77

Навчитися вимовляти буквосполучення ai,ay

 

 

 

 

Rain, train, Monday, tray, case, race

WB p.111 Unit 10 ex.1

Відпрацювання звуку /ei/

WB p.71 ex.1,2,3

CB p.77 ex.4

CB p.77 ex.1,2

CB p.77 ex.2,3

54

 

Читацький куточок СВ р.78

“The gingerbread man”

Читати казку з розумінням ідеї, знаходити правдиві і неправдиві твердження

 

Обговорює розма-їття літе-ратурної спадщини

 

 

Shout, chase, catch, meet, cross, laugh, gingerbread (man), ready, fox, near, start to, head.

Structure seen previously

Present Simple, can – can’t

Вимова нових слів та власних назв

WB p.72 ex.1

CB p.78 ex.1,3

CB p.78 ex.3,4

WB p.72 ex.2

55

 

Перевіримо свої вміння

СВ р.79

Розповідати про правила поведінки у бібліотеці, встановлювати відповідність між вислов-люваннями та картинками

 

 

Демонструє знання правил поведінки у бібліотеці

 

You must

You mustn’t

Vocabulary and structures seen previously

Інтонація наказу і заборони

 Вживання сполучників

And/or

 

CB p.79 ex.3

WB p.73 ex.2,3

CB p.79 ex.1

WB p.73 ex.1

56

 

Активізація і контроль навиків зорового сприймання з теми «У парку».

57

 

Узагальнення граматичного матеріалу. Виконання завдань із Photocopy MasterBook.

58

 

Контроль аудіювання

59

 

Контроль читання

60

 

Контроль письма

61

 

Контроль говоріння

62

 

Підсумковий урок. Узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

Дата

Тема. Підтема.

Мовленнєві функції

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні вміння

Еколо-гічна безпека та сталий розвиток

Грома-дянська відпові-дальність

Здоров’я і безпека

Підпри-ємливість та фінансова грамотність

 

Лексичний

 

Граматичний

 

Фонетичний

 

Зорове сприймання

 

Писемне продукування

 

Сприймання на слух

 

63.

 

My winter holidays

Розповідати про зимові канікули і відпочинок узимку

 

 

Розрізняє бе

зпечні і небе

зпечні ситу-

ації під час активного відпочинку

 

Christmas, stocking, candy, carol, reindeer, Christmas tree

 

Вимова власних назв у колядці

Колядка “Silent night”

 

Колядка “Silent night”

64.

 

Урок-вікторина “Happy winter”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 11. In the museum.

65.

 

Природа і навколишній світ

У музеї СВ р. 80

Називати різні види транс-порту.Розуміти невелику за об-сягом розпо-відь з новими словами.

 

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Ferry, bus, helicopter, motorbike, plane, taxi

There was

There were

Інтонація розповідних та окличних речень.

WB p.74 ex.1,2

CB p.80 ex.2

CB p.80 ex.1,2

66.

 

Відвідування музею

Введення нової лексики в усне мовлення

 

Пояснює правила поведінки в громадських місцях

 

 

Train, tram, horse bus, hundred, skateboard (n), cool

There was

There were

 

 

 

CB p.80 ex.1,2

67.

 

Подорож у минуле

СВ р.81

Розповідати про те, що було і чого не було в минулому

 

Планує краєзнавчу подорож

 

 

In our town, two hundred years ago, yesterday, last week

Past Simple of the verb to be

Вимова нових слів

Вимова слова were

CB p.81 ex.2

CB p.81 ex.3,4

 

68.

 

Вживання Past Simple

Виконувати вправи на вживання ми-нулого неоз-наченого часу

 

 

 

A year (fifty years) ago

Індикатори минулого часу

Lots of, some, any

Інтонація розповідних речень

WB p.75 ex.1,2

 

 

69.

 

Розмовляємо англійською СВ р.82

Розповідати про місто в минулому

 

Порівнює містечка Британії та свого міста 100 років тому

 

 

History, shop, market

There was/ were

 

CB p.82 ex.2

CB p.82 ex.4

CB p.82 ex.3

70.

 

My town.

Розвиток монологічного мовлення

Розпитувати з метою отри-мання інфор-мації. Опис фотографій

 

Наводить приклади участі роди-ни у житті громади

 

 

Centre, street, wide, narrow

Виконання тренув. вправ на вживання There wasn’t/ There weren’t

 

 

 

 

 

 

 

Зразок вчителя

71.

 

Вивчаємо фонікси СВ р.83

Навчитися вимовляти буквосполучення ea, ee, читати літеру у вкінці слова

 

 

 

 

Ice cream, dream, queen, green, jelly, happy, lolly

WB p.115

Unit II ex.1,2

Відпрацювання звуку /i:/

WB p.77 ex.1, 2, 3

CB p.83 ex.4

CB p.83 ex.2,3

CB p.83 ex.1

72.

 

Читацький куточок «The Vikings» СВ р.84

Читати текст з фактичною інформацією

Пояснює взаємозв’я-зок людини й навко-лишнього середови-ща

 

 

 

Along, through, in the middle of, at the top of, between, inside.

 

Past Simple of the verb to be,

Прислівники напряму руху

Вимова нових слів та власних назв

WB p.78 ex.1

CB p.84 ex.3,4

Cb p.84 ex.1,3

73.

 

«The Vikings»

CB p.84

Розвивати навички пошукового читання

Робить повідомлення про особливості помешкання та стилю життя Вікінгів

 

 

One thousand,

fire, heating, smoke, north, England

 

 

 

WB p.78 ex.2

 

74.

 

Перевіримо свої вміння

Розвивати на-вички аудію-вання та усно-го мовлення на основі подій минулого

 

 

 

Food, kitchen, most

 

Past Simple of the verb to be

There were...

 

Поділ тексту на абзаци

WB p.79

CB p.85 ex.1

75.

 

Extensive reading: transport

p. 84-85

Робота над текстом пізнавального характеру

 

Обговорює характерні особливості різних видів транспорту у Великобританії

 

 

Deck, double-decker, horse-bus, tram, tube

Вживання прислівників напряму руху

Вимова назв транспортних засобів

СВ р.91 ех.3

WB p.85 ex.3

 

76.

 

Урок-захист проектів «Види транспорту»

Уважно стежити за презентованою інформацією

Обговорює переваги екологіч-них видів транспорту

 

 

 

Old, modern, ancient, comfortable

 

 

WB p.85 ex.1,3

 

 

77.

 

Активізація і контроль навиків зорового сприймання з теми «Природа і навколишній світ»

 

 

Unit 12. A clever baby

78.

 

Оточення (сім’я)

Коли дідусь був молодим...

CB p.86

Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

Old, young, handsome, pretty, short, tall, shy

Present Simple – Past Simple of the verbs to be, to have

 

WB p.80 ex.1,2

CB p.86 ex.2

CB p.86 ex.1,2

79.

 

Як усе змінилося!

СВ р.87

Розповідати, якими були люди в минулому

 

 

 

On holiday, pizza, picnic

Вживання дієслів to be, to have у минулому часі

Вимова слів wasnt, werent

Інтонація розповідних речень

CB p.87 ex.4

CB p.87 ex.3

CB p.87 ex.1

80.

 

Моя кімната

Розповідати, якими були оточуючі предмети в минулому

 

Демонструє ставлення до власного житла

 

 

 

 

 

WB p.81 ex.2

WB p.81 ex.1

 

 

 

 

81.

 

My house.

Розвиток монологічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

82.

 

Розмовляємо англійською СВ р.88

Розповідати про зовніш-ність людей на фотографіях кілька років тому назад

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на зовнішній вигляд та здоров’я людини

 

Like, game

 

Інтонація розповідних речень

CB p.88 ex.2

CB p.88 ex.4

WB p.82 ex.1,2

CB p.88 ex.3

83.

 

Виконання лек-сико-граматич-них вправ

Вживати вив-чені грама-тичні правила

 

 

 

 

 

Structures seen previously

 

WB p.82 ex.2

Вправи з Extra writing

 

84.

 

Вивчаємо фонікси СВ р.89

Навчитися ви-мовляти бук-восполучення.

Читати літеру у вкінці слова та у відкритому складі

 

 

 

 

Night, light, sky, dry, smile, shine

WB p.116 Unit 12 ex.1,2

Відпрацювання звуку /аі/

WB p. 83 ex.1,2,3

CB p.89 ex.4

CB p.89 ex.2,3

CB p.89 ex.1,2

85.

 

Читацький куточок «My Grandma» СВ р.90

Читати вірш з повним розу-мінням інфор-мації про одно-го з членів ро-дини та знахо-дити правдиві і неправдиві твердження

 

Формулює особистісні ціннісні пріоритети

 

 

Cheerful, miserable, relaxed, worried, mean, generous, bright, be like someone, wedding, bride, groom

Structures seen previously

Past Simple

Вимова нових слів та власних назв

WB p.84 ex.1

CB p.90 ex.3,4

Cb p.90 ex.1,3

86.

 

My family.

Розвиток монологічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

87.

 

Перевіримо свої вміння СВ р.91

Розповідати про зовніш-ність людей в минулому, вживаючи стверджувальні та заперечні речення

 

Пояснює вибір особистих символів

 

 

Good-looking blond

Вживання дієслова had

 

Вживання сполучників and/but

 

CB p.91 ex.1

88.

 

Travelling.

Розвиток монологічного мовлення

Бесіда на запропоновану тему

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити в мирі

 

 

Vocabulary and structures seen previously

 

Інтонація розповідних речень

 

WB p.85 ex.2

 

89.

 

Toad’s friends

Опрацювання тексту- казки

 

 

Пояснює важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

 

Stable, worried, getting ready, shiny, foolish, promised

 

 

CB p.94 ex.1

WB p.85

 

90.

 

Toad’s friends

Розвивати діалогічне мовлення

 

 

 

Felt, serious, shouted, key, until, argue, forget, wait

Вживання дієслова had

Інтонаційні особливості діалогів

CB p.94 ex.1,2

Extra writing p.22

Adjectives to describe

91.

 

Активізація і контроль навиків усного продукування з теми «A Clever Baby»

 

 

Unit 13. The Ancient Egyptians

92.

 

Свята і традиції

Життя старо-давніх єгиптян

СВ р.96

Описувати стиль життя людей

 

Оцінює ін-фраструкту-ру дозвілля громади

 

 

Start, finish, love, hate

Past Simple... (affirmative form)

 

WB p.88 ex.1

 

CB p.96 ex.1

93.

 

Ancient Egyptian

Драматизація оповідання

 

 

 

Use, laugh, live, Ancient Egyptian

Вправи інди-відуального характеру

 

WB p.88 ex.2

 

CB p.96 ex.2

94.

 

The Rosetta Stone

Розуміти неве-лику за обся-гом розповідь з нов..словами

 

Визначає до

стовірність інформації

 

 

Look, writing, secret message, word, alphabet, bring, dish

Regular verbs

Інтонація розповідних речень

 

CB p.96 ex.2

 

95.

 

Події минулого СВ р.97

Розповідати про події в минулому

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

 

Pie, cake, a long time ago, men (pl), women (pl)

Вживання правильних дієслів у минулому часі

Вимова но-вих слів, за-кінчення -ed з дієсловами в Past Simple

CB p.97 ex.4

WB p.89 ex.2

CB p.97 ex.3

WB p.89 ex.1

CB p.97 ex.1

96.

 

Розмовляємо англійською СВ р.98

Розповідати, що кожен робив вчора

Пояснює не обхід-ність при-бирання за собою під час відпо-чинку

 

 

Birthday card, come round, tea

Structures seen previously

Інтонація розповідних речень

CB p.98 ex.2

CB p.98 ex.4

CB p.98 ex.3

97.

 

Мої враження від Дня Народ-ження

Бесіда про справи, які кожен робив вчора

 

 

Hooray!

Sang (sing), dance

 

 

WB p.90 ex.1,2

WB p.90 ex.3

 

98.

 

Вивчаємо фонікси СВ р.99

Навчитися ви-мовляти бук-восполучення oh, читати лі-теру о у від-критому складі

 

 

 

 

Snow, elbow, coat, soap, nose, stone, go out, bone, those

WB p.117 Unit 13 ex.1,2

Відпрацювання звуку /ou/

WB p.91 ex.1,2,3

CB p.99 ex.5

CB p.99 ex.2,3,4

CB p.99 ex.1,2

99.

 

Читацький куточок «Papyrus» СВ р.100

Читати текст з описом пред-метів мину-лого.Розвивати навички пошу

кового читання

 

 

Обговорює позитивні і негативні сторони різних видів письма

 

Heavy, light, hard, soft, easy, difficult, rich, papyrus, paper, clay tablet, reed, wet, dry, break

Structures seen previously:

Past Simple

Вимова нових слів та власних назв

CB p.100 ex.4

CB p.100 ex.3

CB p.100 ex.1,3

100.

 

Перевіримо свої вміння СВ р.101

Розповідати про події ми-нулого, розви-

вати навички аудіювання

 

 

 

 

Terrible, Oh dear, yesterday, maths, question, poor

 

Вимова но-вих слів, за-кінчення -ed з дієсловами в Past Simple

Поділ тексту на абзаци

CB p.101 ex.3

WB p.93 ex.1

CB p.101 ex.1

101.

 

Виконання тренувальних вправ

Вживати вив-чені граматич-ні конструкції

 

 

 

 

Artist, writer, living room, parent

 

Інтонація розповідних речень

WB p.93 ex.2,3

Робота з індивід. картками

 

102.

 

Виконання граматичних вправ (unit 13)

103.

 

Активізація і контроль навиків писемного продукування з теми «The Ancient Egyptians»

 

 

Unit 14. Did you have a good day at school?

104.

 

Шкільне життя

Один день із шкільного життя

СВ р.102

Розповідати про події минулого дня

 

 

Впорядковує власний ро-бочий день з дотриман-ням здоро-вого способу життя

 

Paint, PE kit, paintbrush, calculator, lunch box, dictionary,

Past Simple

Інтонація розповідних і питальних речень

WB p.94 ex.1,2

 

CB p.102 ex.1,2

105.

 

Шкільні справи

Розуміти не-велику за об-сягом розпо-відь з новими

словами

 

 

 

Backpack, drop, went, onto, clothes, believe

Questions

 

 

CB p.102 ex.2

 

106.

 

Питаємо про минуле СВ р.103

Запитувати про події в минулому та відповідати на запитання

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

A good day, watch, the film

Вживання дієслів в минулому часі

Вимова нових слів

Інтонація розповідних речень

CB p.103 ex.4

CB p.103 ex.3

CB p.103 ex.1

107.

 

Опрацювання монологічної те-ми «My time-table»

Введення нової лексики в мовлення

 

Свідчить на користь необ

хідності толе

рантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами

 

 

Classroom vocabulary, school subjects

Утворення питань у Past Simple

 

WB p.95 ex.2

WB p.95 ex.1

 

108.

 

Розмовляємо англійському СВ р.104

Запитувати та розповідати про діяльність на уроці анг-лійської мови

 

 

 

 

Structures seen previously

Інтонація розповідних та питальних речень

CB p.104 ex.2

WB p.96 ex.1,2

CB p.104 ex.4

CB p.104 ex.3

109.

 

Вивчаємо фонікси СВ р.105

Навчитися ви-

мовляти букво-сполучення ou, читати літеру u у відкритому складі

 

 

 

 

Moon, boot, blue, glue, tune, tube, flute.

WB p.118 Unit 14 ex.1,2

Відпрацювання звуку /u:/

WB p.97 ex.1,2,3

CB p.105 ex.4

CB p.105 ex.2,3

CB p.105 ex.1,2

110.

 

Читацький куточок «School Camping Trip»

Читати текст та відповідати на запитання за змістом прочи-таного

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

Tent, sleeping bag, frying pan, matches, rope, torch, trip, wood, warm, dark, noise

Structures seen previously:

Past Simple

Вимова нових слів та власних назв

CB p.106 ex.4

CB p.106 ex.1,3

CB p.106 ex.3

111.

 

My favourite season

Працювати над текстом монологічного характеру

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

 

 

 

WB p.98 ex.1

WB p.98 ex.2

Зразок учителя

112.

 

Перевіримо свої вміння СВ р.107

Запитувати та розповідати про події ми-нулого, розви-вати навички аудіювання

 

 

 

 

Campsite

Вживання Past Simple

Вимова но-вих слів, за-кінчення -ed з дієсловами в Past Simple

Вживання слів-зв’язок СВ р.107 ex.3

WB p.99 ex.1

CB p.107 ex.1

113.

 

Перегляд відео «Easter in Great Britain»

Перегляд і об-говорення ві-део; повто-рення camping words

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

Campsite

 

 

WB p.99 ex.2,3

 

 

114.

 

Активізація і контроль навиків сприймання на слух з теми «Шкільне життя»

 

 

Unit 15. Our Holidays!

115.

 

Відпочинок і дозвілля

Готуємося до канікул

СВ р.108

Розповідати про приготу-вання до відпочинку

 

 

 

Розповідає про доцільне використан-ня кишень-кових грошей

Suitcase, sun cream, towel, shampoo

Вживання Going to на позначення наміру

Інтонація розповідних та питальних речень

WB p.100 ex.1,2

CB p.108 ex.2

 

116.

 

Речі, які нам потрібні у відпустці

Розуміти не-велику за об-сягом  розпо-відь з новими словами

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

Hairbrush, soap, toothbrush, toothpaste

 

Вимова нових слів

 

Extra writing p.28

CB p.108 ex.1,2

117.

 

Мрії та плани на майбутнє СВ р.109

Запитувати та розповідати про найближчі плани та наміри

 

Планує траєкторію власного життя

 

 

To skateboard, to swim, to play basketball, to visit her cousins

Вживання Going to на позначення наміру

Інтонація розповідних та питальних речень

CB p.109 ex.4

CB p.109 ex.3

CB p.109 ex.1

118.

 

Опис тематичного малюнку «Our holidays»

Розпитувати з методи отри-мання інфор-мації. Опис малюнків

 

Оцінює ін.-фраструкту-ру дозвілля громади

 

 

 

Утворення загальних запитань

Інтонація окличних речень

WB p.101 ex.1,2

Робота з індивідуальними картками

 

119.

 

Опрацювання монологічної теми «Our holidays»

Введення нової лексики в мовлення

 

 

 

Holidays, last, rest, the shortest, the longest

 

Вимова дифтонгів

 

CB p.110 ex.3

 

120.

 

Розмовляємо англійською СВ р.110

Запитувати та розповідати про майбутні наміри

 

 

 

 

Pack (v), go away, have a great time, swimsuit

Structures seen previously

Інтонація розповідних та питальних речень

CB p.110 ex.2

CB p.110 ex.4

 

121.

 

Я у майбутньому

Розповідати про майбутні події

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

 

 

 

Вживання Future Simple

 

 

 

 

122.

 

Вживання питальних слів у спеціальних запитаннях

Виконувати вправи на закріплення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Вправи з підручника Extra writing

 

WB p.102 ex.2,3

WB p.102 ex.1

 

123.

 

Вивчаємо фонікси  СВ р.111

Навчитися ви-мовляти бук-восполучення

 

 

 

 

Book, wool, wood, hood, feel

WB p.119 Unit 15 ex.1,2

Відпрацювання звуку /u:/

WB p.103 ex.1,2,3,

CB p.111 ex.4

CB p.111 ex.2,3

CB p.111 ex.1,2

124.

 

Читацький куточок

Лист другу СВ р.112

Читати текст та відповідати на запитання за змістом про-читаного, роз-різняти прав-диву і неправ-диву інфор-мацію

 

Порівнює безпосеред-нє спілку-вання з вір-туальним

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

 

Tomorrow, later, tonight, soon, this afternoon, next week, water sports, seafood, restaurant, octopus, present

Structures seen previously

Вимова нових слів та власних назв

CB p.112 ex.4

WB p.104 ex.1

CB p.112 ex.3

WB p.104 ex.2

CB p.112 ex.1,3

125.

 

Перевіримо свої вміння СВ р.113

Запитувати та розповідати про наміри на майбутнє

 

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

 

Dear..., Hi..., How are you? Thanks for...

Вживання going to на позначення наміру

Інтонація розповідних речень

CB p.113 ex.3

WB p.105 ex.1

CB p.113 ex.1

126.

 

Лист найкращому другу

Розвивати навички аудіювання

 

 

 

Write soon

Bye for now

Take care

Вживання going to на позначення наміру

 

WB p.105 ex.2,3

Write an email

 

127.

 

My friend.

Розвиток монологічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

128.

 

Активізація навичок писемного продукування з теми «Our Holidays!». Виконання тестових завдань.

129.

 

Контроль читання

130.

 

Узагальнення лексичного матеріалу. Робота в групах.

131.

 

Контроль аудіювання

132.

 

Повторення граматичного матеріалу. Виконання тренувальних вправ.

133.

 

Контроль письма

134.

 

Аналіз контрольних робіт. Драматизація діалогів.

135.

 

Контроль говоріння

136.

 

Узагальнення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

137.

 

Підсумковий урок.

 

docx
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
3120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку