Календарне планування з англійської мови для 1 класу по підручнику Smart Junior

Про матеріал
Поурочне календарне планування з англійської мови для 1 класу по підручнику Smart Junior на навчальний рік.
Перегляд файлу

Календарне планування на 1-ші класи на I семестр ___________ н.р.

                                                                                (за підручником Г.К.Мітчелл « Smart Junior 1»)  2 години

 

п/п

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

Знайомство

 

 

 

1

 

 

Ознайомлення із формами привітання та прощання.

Hello

Lesson 1а

Вітатися та представлятися

Особливості привітання

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

 

 

 

2

 

 

 

Автоматизація вивчених ЛО по темі.

Hello

Lesson 1b

Розрізняти імена героїв книги

Особливості отримання інформації

Імена героїв:  Betty, Ron

I’m…What’s your name? My name’s …

 

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P

 

 

3

 

 

Введення додаткових ЛО по темі .

Hello

Lesson 1c

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Розуміння та виконання інструкцій

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Вимова та правопис нових слів.

Вимова римівки

 

 

4

 

 

Розвиток монологічного мовлення по темі.

Hello

Let’s play

 

Розуміти та виконувати вказівки

Уміння уважно слухати

Рахунок від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

 

 

 

5

 

 

 

Розвиток креативного мислення та діалогічного мовлення.

Hello

Project

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

6

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивчених ЛО.

Smart Time 1

Рахувати від 1 до 5

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

 

 

7

 

 

Узагальнюючий урок по темі .

Hello

TEST 1

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

I’m + name

I’m…What’s your name?

My name’s …

Числівники від 1 до 5

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

 

 

 

1

 

 

Школа

п/п

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

функції

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Введення нових ЛО по темі «Школа».

Lesson 2a

 

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Уміння уважно слухати

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

 

9

 

Введення додаткових ЛО по темі «  Школа»

Lesson 2b

 

Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Формування дбайливого ставлення до речей

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

 

10

 

 

 

 

Автоматизація ЛО по темі. Предмети шкільного вжитку.

Lesson 2 c

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Уміння уважно слухати співрозмовника

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

 

 

 

11

 

 

 

 

Розвиток діалогічного мовлення.

Let’s play

 

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Уміння уважно слухати

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

 

12

 

 

 

 

Розвиток навичок аудіювання.

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

 

 

13

 

 

Відпрацювання питальних структур

 Is it…?

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

 

 

14

 

Розвиток навичок монологічного мовлення по темі.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь

 

 

 

 

15

 

 

 

 

Закріплення вивчених ЛО по темі.

Smart World 2

Ознайомлення із культурою інших країн

Повага до традицій інших народів

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

Закріплення вивчених структур

Слухати пісню

Розфарбовувати автобус. Співати пісню

 

 

 

16

 

 

 

 

Узагальнюючий урок по темі «Школа».

TEST 2

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

(ТВ р.141)

 

 

2

 

Я, моя родина і друзі

 

п/п

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

функції

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

 

17

 

 

 

Введення нових ЛО по темі « Я, моя сім’я та друзі»

Family and Friends

Lesson 3a

Називати членів сім’ї

Повага до родини

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

 

 

 

18

 

 

 

Активізація ЛО по темі.

Family and Friends

Lesson 3 b

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Повага до людей старшого віку

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

 

19

 

 

 

Розвиток монологічного мовлення по темі.

Family and Friends

Lesson 3 c

Називати домашніх тварин

Повага до домашніх тварин

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

 

20

 

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Family and Friends

Let’s play

 

 

Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї

 

Уміння уважно слухати

 

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

 

 

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

 

 

Слухати слова

 

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

21

 

 

Автоматизація вивчених ЛО по темі.

Family and Friends

REVISION

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

 

 

 

22

 

 

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Smart Time 3

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

 

 

23

 

 

Виконання тестових завдань.

Family and Friends

TEST 3

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

 

This is my …

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

 

 

 

24

 

 

 

Введення додаткових ЛО по темі.

You and Me

Lesson 4 a

 

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Етика спілкування з однолітками

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Групова робота

 

3

 

 

25

 

 

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

You and Me

Lesson 4 b

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Уміння уважно слухати співрозмовника

hungry, thirsty, happy, sad

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан)

 

 

 

26

 

 

 

Розвиток монологічного мовлення по темі.

You and Me

Lesson 4 c

 

Говорити про зовнішність

Формування навичок самооцінки

big, small, fat, thin

He’s / She’s / It’s …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

 

 

 

27

 

 

 

Активізація ЛО по темі.

Розвиток діалогічного мовлення.

You and Me

Let’s play

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Особливості спілкування під час виконання мовних ігор

boy, girl, short, tall

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

28

 

 

Автоматизація вивчених ЛО по темі.

You and Me

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Відмічати або закреслювати варіанти відповідей

 

 

 

29

 

 

Розвиток  монологічного мовлення по темі.

Smart World 4

Розрізняти національні костюми різних народів

Повага до традицій інших народів

big, small, fat, thin, boy, girl, short, tall

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки. Називати їх.

 

 

 

 

30

 

 

 

 

Узагальнюючий урок по темі.

You and Me

TEST 4

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.143)

 

 

Свята (За підручником Т. Б. Будна ст. 58-75)

 

п/п

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Примітка

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

31

 

 Введення нових ЛО по темі «Свята і традиції»

Holidays

 

Ознайомлення із зимовими святами та привітаннями.

Активно використовувати мову, що вивчається

Star, Christmas tree, Santa Claus, toy box

This is…

Слухати і вказувати.

Подивись і назви.

 

4

 

32

 

Активізація ЛО по темі  «Свята і традиції»

Holidays

Повторення вивченого матеріалу за Ісеместр.

Ознайомлення із різдвяними піснями.

Повага до традицій.

Merry Christmas

 

We wish you..

 

 

Слухати пісні.

Повторювати слова пісень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Календарне планування на 1-ші класи на IІ семестр _________ н.р.

  (за підручником Г.К.Мітчелл « Smart Junior1»)  2 години

 

 

п/п

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

функції

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

1

 

Повторення вивченого матеріалу по темі « Свята і традиції»

 

 

Повторити зимові свята та вивчені пісні.

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення вивченої лексики.

Повторення вивченої граматики та фонетики.

 

 

 

Пограй в гру.

 

Повторювати слова.

 

2

 

 

Повторення вивченого матеріалу по темі « Я, моя сім’я та друзі»

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання завдань

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Склади діалог.

 

 

3

 

Повторення вивченого матеріалу по темі «Школа»

 

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання завдань

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Склади діалог.

 

 

Продовження вивчення теми Свята.

 

п/п

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Примітка

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

 

4

 

Введення додаткових ЛО по темі.

            Christmas

 

Повторення вивчених структур.

Розуміння значення мови для розширення кругозору.

 

Stocking, Christmas Card, picture

Is  it…?

It is a …Where is …?

 

Послухай і повтори.

 

Повторювати слова.

 

 

 

 

 

5

 

Розвиток монологічного  мовлення по темі «Свята і традиції»

Holidays

 

Ознайомлення із новорічними  піснями.

Повага до традицій.

Happy New Year

 

Christmas tree..

Слухати пісні.

Повторювати слова пісень.

 

 

 

6

 

Активізація ЛО по темі.

Holidays

 

Повторити зимові свята та вивчені пісні.

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення вивченої лексики.

Повторення вивченої граматики та фонетики.

 

 

 

Пограй в гру.

 

Повторювати слова.

 

6

 

 

 

7

 

Введення додаткових ЛО по темі.

            Birthday

 

 

Будувати запитання і відповідати на них.

Формувати культуру спілкування.

Cake, pizza, tea, birthday,ice-cream

 

Вживання структур

How old are you?

I am …

Are you…?/ Yes, I am. / No, I am not

Слухай і вказуй.

Скласти і розказати діалог.

 

 

 

8

 

Введення додаткових ЛО по темі.

Easter

 

Повторити кольори.

Активно використовувати мову, що вивчається

Easter, hot cross bun, bunny, colour eggs

 

What colour is your egg?

Слухати нові слова.

Повторювати нові слова.

 

 

9

 

 

Узагальнюючий урок по темі Свята.

Повторення структур.

Виконання тестових завдань

Повторення вивченої лексики.

Повторення вивченої граматики.

Слухати та вказувати.

Виконати завдання і проговорити відповідь.

 

 

Дозвілля.

 

10

 

Введення нових ЛО

 по темі « Дозвілля»

Toys and Games

Lesson 5 a

Розуміти та виконувати прості вказівки

 

Уміння уважно слухати

 

stand up, sit down, clap your hands

 

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

 

 

 

11

 

 

 

Активізація нових ЛО по темі «Дозвілля»

Toys and Games

Lesson 5 b

 

Називати іграшки

Формування дбайливого ставлення до речей

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

 

 

12

 

 

Вживання та утворення заперечної структури have not got ( haven’t got)

Toys and Games

Lesson 5 c

 

Говорити про приналежність

Етика спілкування з однолітками

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

 

 

 

13

 

 

 

Короткі відповіді на питальну структуру (have you got…) Утворення питальної форми.

Toys and Games

Let’s play

 

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Уміння уважно слухати

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

 

14

 

 

 

Розвиток навичок аудіювання.

Toys and Games

REVISION

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

 

 

 

15

 

Розвиток монологічного мовлення.

Smart Time 5

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

 

Слухати слова

Розфарбувати малюнки. Називати їх.

 

7

 

16

 

Автоматизація ЛО по темі, вміння виконувати команди.

Toys and Games

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання завдань

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Запитай і дай відповідь.

 

17

 

Узагальнюючий урок по темі.

      Toys and Games

TEST 5

Повторення структур.

Виконання тестових завдань

Повторення вивченої лексики.

Повторення вивченої граматики.

Слухати та вказувати.

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.144)

 

 

 

Харчування

Дата/

уроки

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Примітка

функції

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

18

 

Введення нових ЛО по темі «Харчування»

Food

Lesson 7 b

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

Культура вживання їжі

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

 

 

 

19

 

Активізація ЛО по темі.

Food

Lesson 7 c

Говорити про уподобання у їжі

Етика спілкування з однолітками

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

20

 

Розвиток діалогічного мовлення.

Food

Let’s play

 

 

Запитувати ввічливо та дякувати

Вживання привітань та форм ввічливості

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

 

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

21

 

Розвиток навичок аудіювання.

Food

REVISION

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 

 

 

22

 

Введення додаткових ЛО по темі.

Smart Time 7

Ознайомлення з видами походження їжі

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, orangesб apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

Слухати монолог

Повторювати слова. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 

 

8

 

 

23

 

Вживання стверджувальної та заперечної структур I like/ I don’t like

Food

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання завдань

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

 

 

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Склади діалог.

 

 

 

24

 

Розвиток навичок діалогічного мовлення по темі.

Говорити про уподобання у їжі

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

 

 

 

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

25

 

Узагальнюючий урок по темі.

Food

Animals

              TEST 7

Повторення структур.

Виконання тестових завдань

Повторення вивченої лексики

 

 

 

Повторення вивченої граматики.

Слухати і вказувати.

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

 

 

Природа (За підручником Т. Б. Будна ст. 94-108)

 

 

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

функції

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

 

26

 

Введення нових ЛО по темі « Природа»

Animals

Lesson1

 

Розпізнавати і називати цифри.

Активно використовувати мову, що вивчається

Ducks, cats, dogs

Can you see…

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

 

 

27

 

Активізація ЛО по темі.

Animals

Lesson2

 

Розпізнавати і називати тварин

Уміння уважно слухати.

Mouse, pig, goose, bird.

Bird is little.

Pig is big.

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок.Гра «Скринька»

 

 

 

 

28

 

Введення додаткових ЛО по темі.

Animals

Lesson3

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Giraffe, crocodile, kangaroo ,long, short, small, tall

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова. Монологічне  мовлення.  

Гра « Клубочок»

 

 

29

 

Розвиток монологічного мовлення по темі.

Animals

Lesson4

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Любов до тварин

Rooster, sheep, chicken.

Закріплення вивчених структур

Слухай, вказуй і повторюй.

. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 

 

 

 

30

 

Розвиток навичок аудіювання.

Animals

              Lesson5

 

Повторення структур.

 

 

 

 

Виконання завдань

Повторення вивченої лексики

 

I can…

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

 

 

9

 

31

 

Розвиток монологічного мовлення.

Animals

              Lesson6

 

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Розуміння значення мови для розширення кругозору.

Повторення вивченої лексики

 

Закріплення вивчених структур

Послухай, подивись і вибери.

З’єднай слова із літерами.

 

 

32

 

Розвиток діалогічного мовлення.

Animals

              Lesson7

 

 

Розпізнавати і називати тварин

Уміння уважно слухати.

Swim, run, see, jump

Закріплення вивчених структур

Слухай і повторюй в ритмі.

Гра « На фермі»

 

 

33

 

Вживання структури have got ( haven’t got)

Animals

              Lesson8

 

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення вивченої лексики

 

I have got…

I haven’t got…

Слухай і співай.

Гра « Мій улюбленець»

 

 

34

 

Вживання структур з модальним дієсловом can.

Animals

              Lesson9

Підготовка до контролю аудіювання.

Повторення структур, представлених у розділі

Розуміння значення мови для розширення кругозору.

Повторення вивченої лексики

 

My cat can…

My dog can…

Дивись і слухай.

Гра « Морський бій».

 

35

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

Розвиток навичок аудіювання.

Animals

Lesson10

Підготовка до контролю письма.

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення вивченої лексики

 

Закріплення вивчених структур I have got…

I haven’t got…

Подивись, послухай і зроби.

Зіграй у ролях.

Пісня «Bingo»

 

 

37

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

38

 

Аналіз контролю письма.

Повторення структур.

Виконання тестових завдань

Повторення вивченої лексики

 

 

 

Повторення вивченої граматики.

Слухати і вказувати.

Відмічати правильну відповідь

 

 

39

 

Узагальнюючий урок по темі.

Animals

TEST

 

Повторення структур.

Виконання тестових завдань

Повторення вивченої лексики

 

 

 

Повторення вивченої граматики.

Слухати і вказувати.

Відмічати правильну відповідь

 

 

40

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

Повторення структур.

Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ р.148-149)

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                 10

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
3424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку