Календарне планування на 1-ші класи на I семестр ___________ н.р.
(за підручником Г.К.Мітчелл « Smart Junior 1») 2 години
№ п/п |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||||
Знайомство |
||||||||||
1 |
|
Ознайомлення із формами привітання та прощання. Hello Lesson 1а |
Вітатися та представлятися |
Особливості привітання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|
|
2 |
|
Автоматизація вивчених ЛО по темі. Hello Lesson 1b |
Розрізняти імена героїв книги |
Особливості отримання інформації |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
|
|
3 |
|
Введення додаткових ЛО по темі . Hello Lesson 1c |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Розуміння та виконання інструкцій |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Вимова та правопис нових слів. Вимова римівки |
|
|
4 |
|
Розвиток монологічного мовлення по темі. Hello Let’s play
|
Розуміти та виконувати вказівки |
Уміння уважно слухати |
Рахунок від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення |
|
|
5 |
|
Розвиток креативного мислення та діалогічного мовлення. Hello Project |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
|
6
|
|
Закріплення вивчених ЛО. Smart Time 1 |
Рахувати від 1 до 5 |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова |
Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|
|
7 |
|
Узагальнюючий урок по темі . Hello TEST 1 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
I’m + name I’m…What’s your name? My name’s … Числівники від 1 до 5 |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
|
|
1
Школа
№ п/п |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
||
функції |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||
8
|
|
Введення нових ЛО по темі «Школа». Lesson 2a
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Уміння уважно слухати |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|
9 |
|
Введення додаткових ЛО по темі « Школа» Lesson 2b
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Формування дбайливого ставлення до речей |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
10 |
|
Автоматизація ЛО по темі. Предмети шкільного вжитку. Lesson 2 c |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
|
11 |
|
Розвиток діалогічного мовлення. Let’s play
|
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
12 |
|
Розвиток навичок аудіювання.
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок
|
|
13 |
|
Відпрацювання питальних структур Is it…?
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок
|
|
14 |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення по темі. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь
|
|
15 |
|
Закріплення вивчених ЛО по темі. Smart World 2 |
Ознайомлення із культурою інших країн |
Повага до традицій інших народів |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати пісню |
Розфарбовувати автобус. Співати пісню |
|
16 |
|
Узагальнюючий урок по темі «Школа». TEST 2 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.141) |
|
2
Я, моя родина і друзі
№ п/п |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
||
функції |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||
17 |
|
Введення нових ЛО по темі « Я, моя сім’я та друзі» Family and Friends Lesson 3a |
Називати членів сім’ї |
Повага до родини |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|
18 |
|
Активізація ЛО по темі. Family and Friends Lesson 3 b |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Повага до людей старшого віку |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
19 |
|
Розвиток монологічного мовлення по темі. Family and Friends Lesson 3 c |
Називати домашніх тварин |
Повага до домашніх тварин |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
|
20 |
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі. Family and Friends Let’s play
|
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Уміння уважно слухати |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
21 |
|
Автоматизація вивчених ЛО по темі. Family and Friends REVISION
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок |
|
22 |
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі. Smart Time 3 |
Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
|
23 |
|
Виконання тестових завдань. Family and Friends TEST 3 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish
|
This is my … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Нумерувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
|
24 |
|
Введення додаткових ЛО по темі. You and Me Lesson 4 a
|
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
Етика спілкування з однолітками |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
|
3
25 |
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі. You and Me Lesson 4 b
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
|
26 |
|
Розвиток монологічного мовлення по темі. You and Me Lesson 4 c
|
Говорити про зовнішність |
Формування навичок самооцінки |
big, small, fat, thin |
He’s / She’s / It’s … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
|
27 |
|
Активізація ЛО по темі. Розвиток діалогічного мовлення. You and Me Let’s play
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
Особливості спілкування під час виконання мовних ігор |
boy, girl, short, tall |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
28 |
|
Автоматизація вивчених ЛО по темі. You and Me
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Відмічати або закреслювати варіанти відповідей
|
|
29 |
|
Розвиток монологічного мовлення по темі. Smart World 4 |
Розрізняти національні костюми різних народів |
Повага до традицій інших народів |
big, small, fat, thin, boy, girl, short, tall |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки. Називати їх. |
|
30 |
|
Узагальнюючий урок по темі. You and Me TEST 4 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.143) |
|
Свята (За підручником Т. Б. Будна ст. 58-75)
|
|||||||||
№ п/п |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
||
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||
31 |
|
Введення нових ЛО по темі «Свята і традиції» Holidays
|
Ознайомлення із зимовими святами та привітаннями. |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Star, Christmas tree, Santa Claus, toy box |
This is… |
Слухати і вказувати. |
Подивись і назви. |
|
4
32 |
|
Активізація ЛО по темі «Свята і традиції» Holidays Повторення вивченого матеріалу за Ісеместр. |
Ознайомлення із різдвяними піснями. |
Повага до традицій. |
Merry Christmas |
We wish you..
|
Слухати пісні. |
Повторювати слова пісень. |
|
5
Календарне планування на 1-ші класи на IІ семестр _________ н.р.
(за підручником Г.К.Мітчелл « Smart Junior1») 2 години
№ п/п |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
|||||
функції |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||||
1 |
|
Повторення вивченого матеріалу по темі « Свята і традиції»
|
Повторити зимові свята та вивчені пісні. |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення вивченої лексики. |
Повторення вивченої граматики та фонетики.
|
Пограй в гру. |
Повторювати слова. |
|
|||
2 |
|
Повторення вивченого матеріалу по темі « Я, моя сім’я та друзі»
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання завдань |
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Склади діалог. |
|
|||
3 |
|
Повторення вивченого матеріалу по темі «Школа»
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання завдань |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Склади діалог. |
|
|||
Продовження вивчення теми Свята.
|
||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
|||||
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||||||
4 |
|
Введення додаткових ЛО по темі. Christmas
|
Повторення вивчених структур. |
Розуміння значення мови для розширення кругозору. |
Stocking, Christmas Card, picture |
Is it…? It is a …Where is …? |
Послухай і повтори. |
Повторювати слова.
|
|
|||
5 |
|
Розвиток монологічного мовлення по темі «Свята і традиції» Holidays
|
Ознайомлення із новорічними піснями. |
Повага до традицій. |
Happy New Year |
Christmas tree.. |
Слухати пісні. |
Повторювати слова пісень. |
|
|||
6 |
|
Активізація ЛО по темі. Holidays
|
Повторити зимові свята та вивчені пісні. |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення вивченої лексики. |
Повторення вивченої граматики та фонетики.
|
Пограй в гру. |
Повторювати слова. |
|
|||
6
7 |
|
Введення додаткових ЛО по темі. Birthday
|
Будувати запитання і відповідати на них. |
Формувати культуру спілкування. |
Cake, pizza, tea, birthday,ice-cream
|
Вживання структур How old are you? I am … Are you…?/ Yes, I am. / No, I am not |
Слухай і вказуй. |
Скласти і розказати діалог. |
|
|||
8 |
|
Введення додаткових ЛО по темі. Easter
|
Повторити кольори. |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Easter, hot cross bun, bunny, colour eggs
|
What colour is your egg? |
Слухати нові слова. |
Повторювати нові слова. |
|
|||
9 |
|
Узагальнюючий урок по темі Свята. |
Повторення структур. |
Виконання тестових завдань |
Повторення вивченої лексики. |
Повторення вивченої граматики. |
Слухати та вказувати. |
Виконати завдання і проговорити відповідь. |
|
|||
Дозвілля. |
||||||||||||
10 |
|
Введення нових ЛО по темі « Дозвілля» Toys and Games Lesson 5 a |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
Уміння уважно слухати |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|
|||
11 |
|
Активізація нових ЛО по темі «Дозвілля» Toys and Games Lesson 5 b |
Називати іграшки |
Формування дбайливого ставлення до речей |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|
|||
12 |
|
Вживання та утворення заперечної структури have not got ( haven’t got) Toys and Games Lesson 5 c |
Говорити про приналежність |
Етика спілкування з однолітками |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
|
|||
13 |
|
Короткі відповіді на питальну структуру (have you got…) Утворення питальної форми. Toys and Games Let’s play
|
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Уміння уважно слухати |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
|||
14 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Toys and Games REVISION
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
|
|||
15 |
|
Розвиток монологічного мовлення. Smart Time 5 |
Ознайомитись із культурою інших країн |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
What’s that? It’s a/an … Is it a…?
|
Слухати слова |
Розфарбувати малюнки. Називати їх. |
|
|||
7
16 |
|
Автоматизація ЛО по темі, вміння виконувати команди. Toys and Games |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання завдань |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Запитай і дай відповідь. |
|
17 |
|
Узагальнюючий урок по темі. Toys and Games TEST 5 |
Повторення структур. |
Виконання тестових завдань |
Повторення вивченої лексики. |
Повторення вивченої граматики. |
Слухати та вказувати. |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.144) |
|
Харчування
Дата/ уроки |
|
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
||
функції |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||
18 |
|
Введення нових ЛО по темі «Харчування» Food Lesson 7 b |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
Культура вживання їжі |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|
19 |
|
Активізація ЛО по темі. Food Lesson 7 c |
Говорити про уподобання у їжі |
Етика спілкування з однолітками |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
20 |
|
Розвиток діалогічного мовлення. Food Let’s play
|
Запитувати ввічливо та дякувати |
Вживання привітань та форм ввічливості |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta
|
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
21 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Food REVISION
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
|
22 |
|
Введення додаткових ЛО по темі. Smart Time 7 |
Ознайомлення з видами походження їжі |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, orangesб apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур |
Слухати монолог |
Повторювати слова. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
|
8
23 |
|
Вживання стверджувальної та заперечної структур I like/ I don’t like Food
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання завдань |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta
|
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Склади діалог. |
|
24 |
|
Розвиток навичок діалогічного мовлення по темі. |
Говорити про уподобання у їжі |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|
25 |
|
Узагальнюючий урок по темі. Food Animals TEST 7 |
Повторення структур. |
Виконання тестових завдань |
Повторення вивченої лексики
|
Повторення вивченої граматики. |
Слухати і вказувати. |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
|
Природа (За підручником Т. Б. Будна ст. 94-108)
|
|
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
||
функції |
Лексика |
Граматика Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||
26 |
|
Введення нових ЛО по темі « Природа» Animals Lesson1
|
Розпізнавати і називати цифри. |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Ducks, cats, dogs |
Can you see… |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|
27 |
|
Активізація ЛО по темі. Animals Lesson2
|
Розпізнавати і називати тварин |
Уміння уважно слухати. |
Mouse, pig, goose, bird. |
Bird is little. Pig is big. |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок.Гра «Скринька»
|
|
28 |
|
Введення додаткових ЛО по темі. Animals Lesson3
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Giraffe, crocodile, kangaroo ,long, short, small, tall |
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова. Монологічне мовлення. Гра « Клубочок» |
|
29 |
|
Розвиток монологічного мовлення по темі. Animals Lesson4
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Любов до тварин |
Rooster, sheep, chicken. |
Закріплення вивчених структур |
Слухай, вказуй і повторюй. |
. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
|
30 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Animals Lesson5
|
Повторення структур.
|
Виконання завдань |
Повторення вивченої лексики
|
I can… |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки
|
|
9
31 |
|
Розвиток монологічного мовлення. Animals Lesson6
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Розуміння значення мови для розширення кругозору. |
Повторення вивченої лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Послухай, подивись і вибери. |
З’єднай слова із літерами. |
|
32 |
|
Розвиток діалогічного мовлення. Animals Lesson7
|
Розпізнавати і називати тварин |
Уміння уважно слухати. |
Swim, run, see, jump |
Закріплення вивчених структур |
Слухай і повторюй в ритмі. |
Гра « На фермі» |
|
33 |
|
Вживання структури have got ( haven’t got) Animals Lesson8
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення вивченої лексики
|
I have got… I haven’t got… |
Слухай і співай. |
Гра « Мій улюбленець» |
|
34 |
|
Вживання структур з модальним дієсловом can. Animals Lesson9 Підготовка до контролю аудіювання. |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміння значення мови для розширення кругозору. |
Повторення вивченої лексики
|
My cat can… My dog can… |
Дивись і слухай. |
Гра « Морський бій». |
|
35 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Animals Lesson10 Підготовка до контролю письма. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення вивченої лексики
|
Закріплення вивчених структур I have got… I haven’t got… |
Подивись, послухай і зроби. |
Зіграй у ролях. Пісня «Bingo» |
|
37 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
Аналіз контролю письма. |
Повторення структур. |
Виконання тестових завдань |
Повторення вивченої лексики
|
Повторення вивченої граматики. |
Слухати і вказувати. |
Відмічати правильну відповідь |
|
39 |
|
Узагальнюючий урок по темі. Animals TEST
|
Повторення структур. |
Виконання тестових завдань |
Повторення вивченої лексики
|
Повторення вивченої граматики. |
Слухати і вказувати. |
Відмічати правильну відповідь |
|
40 |
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
Повторення структур. |
Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.148-149) |
|
10