№ п/п |
Тематика ситуативного спілкування
|
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетентність |
Домашнє завдання |
|
|
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
Дата |
Примітка |
||
Людина (16 годин) Формування ключових компетентностей: К-1, К-2, К-4, К-5, К-6, К-7, К-8, К-9 Реалізація інтегрованих змістових ліній: ЗЛ-1, ЗЛ-2, ЗЛ-3
|
||||||||||
50 |
Презентація та активізація нових лексичних одиниць при зоровому сприйманні з теми "Бути здоровим - це круто" |
с.71 |
The Present Simple |
|
впр.6 с.71 |
впр.6 с.71 |
впр.5 с.71 mind map |
Р.З с.47 розповідь повторити |
|
|
51 |
Практикування вживання The Present Simple при писемному продукуванні з теми "Рецепти здорового способу життя" |
с.70 |
The Present Simple |
впр.2с.70 |
впр.1,3 с.70 |
розповідь про себе |
відповіді на запитання |
написати свій рецепт здорового способу |
|
|
52 |
Практикування вживання often, sometimes, never при усному продукуванні з теми "Звички харчування. Хороша і погана їжа" |
apples, hamburgersmilk, chocolate |
I think… |
впр.2 с.72 |
впр.6 с.72 |
впр.1 с.72 |
РЗ с.48 |
РЗ с.48 впр.2 |
|
|
53 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при усній взаємодії з теми "Здоров’я дорожче багатства" |
keep fit join us |
структура реклами |
|
впр.1 с.73 |
відповіді на запитання |
впр.2 с.73 |
оформити рекламу про клуб |
|
|
54 |
Практикування вживання модальних дієслів should, shouldn’t при зоровому сприйманні з теми "Будьмо здорові" |
to stay healthy |
should shouldn’t |
|
впр.3 с.74 |
реклама |
РЗ с.49 впр.1-2 |
впр.4 с.74 |
|
|
55 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при сприйманні на слух з теми "Перша допомога" |
aid |
if… |
впр.2 с.75 |
впр.5 с.75 |
впр.4 с.75 |
РЗ с.1 впр.1
|
РЗ с.50 впр.2
|
|
|
56 |
Презентація та активізація нових лексичних одиниць при усній взаємодії з теми "Хвороби" |
headache cold, cough |
I have got |
впр.1 с.76 |
впр.1 с.76 |
впр.4 с.77 |
речення |
діалог слова |
|
|
57 |
Практикування вживання I have got при усному продукуванні з теми "Поради хворим" |
headache cold, cough toothache |
When I have got |
|
впр.1 с.78 |
РЗ с.52 |
РЗ |
впр.3 с.78 заповнити таблицю |
|
|
58 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при усній взаємодії з теми "Візит до лікаря" |
patient vet dentist |
dialogue |
впр.1 с.79 |
впр.3 с.79 |
впр.1 с.53 РЗ |
впр.2 с.79 |
розіграти ситуацію «У лікаря» |
|
|
59 |
Практикування вживання нових лексичних одиниць при сприйманні на слух з теми "Хвороби та їх лікування" |
nose, paper towel |
типи запитань |
впр.1 с.80 |
впр.4 с.80 |
впр.4 с.80 |
тестові завдання |
впр.5 с.80 |
|
|
60 |
Практикування вживання Present and Past Tenses при зоровому сприйманні з теми "Турбота про здоров'я" |
take care of |
Present and Past Tenses |
|
впр.1 с.81 |
|
впр.3 с.81 |
|
|
|
61 |
Практикування вживання short answers при сприйманні на слух з теми "Час історій" |
повторення |
повторення |
|
впр.1 с.82 |
впр.2 с. 83 |
|
впр.1-2 с.85 |
|
|
62 |
Практикування вживання Past Simple при зоровому сприйманні з теми "Час історій" |
|
|
|
впр.1 с.83 |
впр.4 с. 83 |
впр.4 с.83 |
|
|
|
63 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при усному продукуванні з теми "Повторення вивченого матеріалу" |
повторення |
повторення |
|
впр.5 с.86 |
|
впр.4 с.86 |
РЗ с.57-58 |
|
|
64 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при писемному продукуванні з теми "Мовне портфоліо. Захист проєктів "Здоровий спосіб життя" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
Діагностувальна робота з теми «Людина» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Природа і довкілля (17 годин) Формування ключових компетентностей: К-1, К-2, К-4, К-6, К-7, К-8, К-9, К-10 Реалізація інтегрованих змістових ліній: ЗЛ-1, ЗЛ-2, ЗЛ-3
|
||||||||||
66 |
Практикування вживання нових лексичних одиниць при зоровому сприйманні з теми "Зима. Що ми робимо взимку" |
ski, skate, sledge |
usually |
впр.5 с.89 |
впр.1 с.88 |
пісня |
РЗ с.59 |
диктант с.88 |
|
|
67 |
Практикування вживання Past Simple при усному продукуванні з теми "Зима - улюблена пора року" |
ЛО уроку |
Past Simple |
|
впр.2 с.88 |
опис малюнка |
правило |
+ - ? речень |
|
|
68 |
Практикування вживання дієслів при писемному продукуванні з теми "Зима - улюблена пора року" |
ЛО уроку |
|
впр.2 с.88 |
впр.4 с.89 |
|
впр.3 с.89 |
таблиця неправильне дієслів |
|
|
69 |
Практикування вживання ступенів порівняння прикметників при зоровому сприйманні з теми "Погода в Англії та в Україні" |
warm, cold, wet |
cold-colder-the coldest than |
впр.1 с.90 |
впр.2 с.90 |
впр.5 с.91 |
впр.3 с.90 |
впр.4 с.91 |
|
|
70 |
Практикування вживання season, weather при усному продукуванні з теми "Погода. Моя улюблена пора року" |
season weather |
What is your favourite season? |
впр.6 с.91 |
впр.4 с.91 |
впр.5 с.91 |
опис погоди |
РЗ с.60 |
|
|
71 |
Практикування вживання ступенів порівняння прикметників при зоровому сприйманні з теми "Наша планета - Земля" |
Earth, ocean, desert |
the largest |
впр.1 с.92 |
впр.2 с.92 |
впр.3 с.92 |
речення з новими словами |
РЗ с.61 вчити слова |
|
|
72 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при усній взаємодії з теми "Місця в Україні" |
ЛО уроку |
структура речення |
с.93 |
впр.4-6 с.93 |
запитання |
впр.6 с.93 |
впр.5 с.93
|
|
|
73 |
Практикування вживання нових лексичних одиниць при зоровому сприйманні з теми "Карта світу. Різні місця на Землі" |
South North, ice camel |
because |
впр.1 с.94 |
впр.2 с.94 |
вікторина |
впр.4 с.95 |
впр.5 с.95 |
|
|
74 |
Практикування вживання special questions при зоровому сприйманні з теми "Планета Земля та її розмаїття" |
America, the Arctic the Sahara |
special questions |
впр.1 с.94 |
впр.3 с.94-95 |
робота в 3 групах |
РЗ с.62 |
проект про місце на Землі |
|
|
75 |
Мовне портфоліо. Захист проєктів про місця на нашій планеті. |
|
|
|
|
|
РЗ с.63 |
впр.1с.96 у словник |
|
|
76 |
Практикування вживання прикметників - антонімів при сприйманні на слух з теми "Час цікавих історій. На фермі |
roof, farmhouse, garden |
old – new sad – happy angry – kind |
впр.1 с.96 |
впр.2 с.96-97 |
впр.4 с.97 |
РЗ с.63 |
впр.3 с.97 |
|
|
77 |
Практикування вживання ступенів порівняння багатоскладових прикметників при писемному продукуванні з теми "На фермі" |
field, drive a car, fat, thin |
beautiful –more beautiful – the most beautiful |
впр.1 с.98 |
впр.2 с.98 |
|
РЗ с.64 |
впр.4 с.99 |
|
|
78 |
Практикування вживання прикметників-винятків при зоровому сприйманні з теми "На фермі мого дядька" |
ЛО уроку |
good better the best |
впр. |
впр.3 с.98-99 |
запитання |
впр.7 с.100 |
впр.6с.100 |
|
|
79 |
Практикування вживання лексичних одиниць - назв тварин при писемному продукуванні з теми "Тварини" |
insect, lizard, owl, chameleon |
good better the best |
впр.1 с.101 |
впр.2 с.101 |
впр.4 с.102 |
РЗ с.65 впр.1-2 |
РЗ с.66 |
|
|
80 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при усному продукуванні з теми "Моя улюблена тварина" |
ЛО уроку |
повторення |
|
впр.1 с.103 |
впр.6 с.104 |
впр.1 с.105 |
Описати тваринку |
|
|
81 |
Практикування вживання вивченого нграматичного матеріалу при усній взаємодії з теми "У твоєму портфоліо" |
повторення |
повторення |
|
|
впр.1 с. 105 |
|
впр.5 с.104 |
|
|
82 |
Діагностувальна робота з теми «Природа і навколишнє середовище» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Подорож (19 годин) Формування ключових компетентностей: К-1, К-2, К-3, К-5, К-7, К-8, К-9, К-10, К-11 Реалізація інтегрованих змістових ліній: ЗЛ-2, ЗЛ-3, ЗЛ-4 |
||||||||||
83 |
Практикування вживання назв видів транспорту при сприйманні на слух з теми "Подорожування" |
travel, trip, to stay |
by train on foot |
впр.1 с.106 |
впр.2 с.106 |
впр.2 с.106 |
mind map |
впр.3 с.107 |
|
|
84 |
Практикування вживання назв країн світу при усній взаємодії з теми "Подорожування до різних країн |
ЛО уроку |
prepositions special questions |
с.107 |
|
|
диктант |
РЗ с.68 |
|
|
85 |
Практикування вживання The Past Simple при писемному продукуванні з теми "Як я дістаюсь до школи" |
seaside, mountains, river |
Do you …? Past Simple |
впр.3 с.108 |
впр.3 с.108 |
діалог |
РЗ с.69 |
впр.1 с.108 |
|
|
86 |
Практикування вживання to be going to при сприйманні на слух з теми "На залізничній станції" |
arrive, leave, platform, information |
be going to |
впр.1 с.109 |
впр.2 с.109-110 |
впр.2 с.109-110 |
РЗ с.70 впр.1, 3 |
скласти речення з новими словами |
|
|
87 |
Практикування вживання особових та об’єктних займенників при писемному продукуванні з теми "На вокзалі" |
ЛО уроку |
I-me he-him she-her |
ЛО |
впр.3 с.110 |
|
РЗ с.70 впр.2 |
впр.4,5 с.110 |
|
|
88 |
Практикування вживання The Present Simple при зоровому сприйманні з теми "Давайте подорожувати разом" |
ticket passenger suitcase |
Present Simple |
впр.1 с.111 |
впр.2 с.111 |
впр.5 с.112 |
текст |
Вивчити текст №3 |
|
|
89 |
Практикування вживання лексичних одиниць при зорому сприйманні з теми "Подорож починається з..." |
ЛО уроку |
повторення |
|
|
впр.3 с.111-112 |
РЗ с.71 |
впр.4 с.112 |
|
|
90 |
Практикування вживання нових лексичних одиниць при сприйманні на слух з теми "У довідковому бюро" |
office, timetable board |
special questions |
впр.1 с.113 |
впр.1,2 с.113 |
впр.2 с.113 |
речення з новими словами |
розіграти за таблицею |
|
|
91 |
Практикування вживання спеціальних запитань при усній взаємодії з теми "На вокзалі біля каси" |
ЛО уроку |
I would like |
|
впр.3 с.114 |
впр.5 с.114 |
РЗ с.72 впр.2 |
впр.5 с.114 дописати |
|
|
92 |
Практикування вживання назв видів транспорту при писемному продукуванні з теми "Електронний лист від дядька з Америки" |
tram, trolleybus |
can |
впр.1 с.115 |
впр.2 с.115 |
впр.4 с.115 |
впр.3 с.115 |
РЗ с.73 |
|
|
93 |
Практикування вживання нових лексичних одиниць при сприйманні на слух з теми "Подорож до Лондона" |
|
I think..
|
|
впр.1 с.116 |
впр.3 с.116 |
|
РЗ с.74 |
|
|
94 |
Практикування вживання The Past Simple при усному продукуванні з теми "Визначні пам’ятки Лондона" |
the London Eye |
Past Simple |
впр.4 с.116-117 |
|
|
впр.5 с.117 |
Підготувати карту знань «Лондон» |
|
|
95 |
Практикування вживання miss, need при зоровому сприйманні з теми "Час цікавих історій" |
miss need |
повторення |
впр.1 с.118 |
впр.2 с.118-119 |
впр.3 с.119 |
РЗ с.75 |
с.129 повторити слова |
|
|
96 |
Практикування вживання лексичних одиниць з теми "Подорож" при усній взаємодії з теми "Мій улюблений вид подорожування" |
повторення |
повторення |
впр.1 с.120 |
впр.3 с.121 |
впр.2 с.120 |
РЗ с.76 |
Розповідати про подорож |
|
|
97 |
Практикування вживання прийменників for, to, in, on, by при писемному продукуванні з теми "Моя минула поїздка" |
|
Past Simple |
|
впр.5 с.122
|
|
впр.7 с.122 РЗ с.77 впр.2,3 |
РЗ с.77 впр.4 |
|
|
98 |
Практикування вживання вивчених лексичних одиниць при проєктній роботі з теми "Подорож Україною" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
Мовне портфоліо. Захист проєктів «Мої місця для подорожі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
Повторення виченого матеріалу |
|
Present Simple |
|
впр.1 с.123 |
|
Впр. 2 с. 123 |
|
|
|
101 |
Діагностувальна робота з теми «Подорож» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
Контроль читання і письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
Контроль аудіювання і говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
Виконання лексичних і граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
Узагальнювально-підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|