Календарно - тематичне планування уроків англійської мови для 4 класу на перший семестр зі змістовими лініями та очікуваними результатами
Календарне планування з англійської мови за підручником А. Несвіт 4 клас І семестр ( 2 год. на тиждень)
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||
Лексич ний |
Граматичний |
Фонетичний |
|||||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
|||||||||
1 |
|
Правильно вживає дієслово to be |
Літо закінчилось. Активізація граматичного матеріалу |
Дотримується правил ввічливості |
Впр.1.с.6 |
Вживання дієслова to be |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Розігрує діалог |
Доповнює речення, відмінюючи дієслово to be |
Впр.1.с.6 Впр.5.с.7 |
2 |
|
Вміє вживати ступені порівняння прикметників |
Все про нас. Вживання ступенів порівняння прикметників |
Порівнює вік |
Впр.1.с.10 |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Порівнює людей |
Впр.1.с.10 |
3 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Зовнішність людини. Презентація нових ЛО |
Описує зовнішність людини |
Впр.1.с.12 |
Вживання дієслова to be |
Вимова вивчених слів |
Розуміє запитання |
Співпрацює в парі |
Описує зовнішність людини |
Впр.2.с.12 |
4 |
|
Вміє описувати членів своєї сім’ї |
Моя сім’я. Вживання ступенів порівняння прикметників |
Демонструє повагу до членів своєї сім’ї |
Впр.1.с.13 |
Вживання граматичної структури There is\are |
Вимова вивчених слів |
За допомогою ілюстратив ного матеріалу знаходить потрібну інформацію до тексту |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про свою сім’ю |
Впр.5.с.14 |
5 |
|
Розповідає про своє місце проживання |
Місце де я живу. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Презентує свої місце проживання |
Впр.1.с.15 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Слідкує та розуміє мовлення інших |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає про своє місце проживання |
Впр.1.с.15 Впр.5.с.15 |
6 |
|
Вміє вживати дієслово to be в минулому простому часі |
Колчестер – одне з чарівних міст Великої Британії. Вдосконалення навичок читання |
Описує своє село |
Впр.1.с.17 |
Дієслово to be в минулому простому часі |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Описує своє село |
Впр.1.с.17 |
7 |
|
Може порівняти своє село з минулим |
Деякі факти про Лондон та про Київ. Вживання дієслова в минулому простому часі |
Порівнює міста- столиці з минулим |
Впр.1.с.19 |
Ступені порівняння прикметників. Дієслово to be в минулому простому часі |
Вимова нових слів |
Розуміє текст та знаходить правильну інформацію |
Співпрацює в парі та в групі |
Порівнює своє село |
Впр.3.с.19 |
8 |
|
Вживає дієслово to be правильно |
Хрещатик – головна вулиця України |
Розповідає про свою вулицю |
Впр.1.с.20 |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів |
Слідкує та розуміє зміст діалогу |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише повідомлення про свою вулицю |
Впр.1.с.20 Впр.5.с.22 |
9 |
|
Вміє написати лист |
Моє село. Вдосконалення навичок читання |
Розповідає про визначне місце свого села |
Впр.1.с.22 |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів |
Розуміє текст та знаходить правильну інформацію |
Співпрацює в парі |
Пише лист другові |
Впр.1.с.22 Впр.5.с.24 |
10 |
|
Правильно вживає граматичні часи |
Повторення граматичного матеріалу |
Дякує за лист |
ЛО теми |
Теперішній простий та минулий простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розпізнає граматичні часи |
Співпрацює в парі |
Правильно доповнює речення |
Впр.5.с.26 |
11 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Розповідає про свій будинок |
Життя в місті та в селі. Розвиток навичок аудіювання |
Повідомляє де подобається жити |
Впр.3.с.28 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Співпрацює в групі |
Пише повідомлення про свій будинок |
Впр.5.с.28 |
13 |
|
Правильно вживає граматичну структуру There is\are |
Моя кімната. Розвиток рецептивних та репродуктив них лексичних навичок |
Демонструє розуміння потреби комфортного помешкання |
Впр.2.с.29 |
Граматична структура There is\are |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та називає слова замість малюнків в тексті |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Пише повідомлення про своє кімнату |
Впр.2.с.29 Впр.5.с.30 |
14 |
|
Пише повідомлення про своє кімнату |
Моя кімната. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє розуміння потреби комфортного помешкання |
Впр.1.с.31 |
Граматична структура There is\are |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише повідомлення про своє кімнату |
Впр.1.с.31 Впр.5.с.34 |
15 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Кухня. Читання тексту та виконання тестових завдань |
Демонструє розуміння потреби комфортного помешкання |
Впр.1.с.32 |
Граматична структура There is\are |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст та знаходить правильну інформацію |
Бере участь у грі |
Пише повідомлення про свою кухню |
Впр.1.с.32 Впр.5.с.43 |
16 |
|
Вживає теперішній тривалий час |
Домашні обов’язки. Вживання теперішнього тривалого часу |
Розуміє необхідність допомого по господарству |
Впр.1.с.34 |
Теперішній тривалий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Бере участь у грі |
Пише повідомлення про свої домашні обов’язки |
Впр.1.с.34 Впр.5.с.36 |
17 |
|
Вміє складати речення в теперішньому тривалому часі |
Домашні обовя’зки. Вживання теперішнього тривалого часу |
Розуміє необхідність допомого по господарству |
ЛО теми |
Теперішній тривалий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі речення та добирає ілюстратив ний матеріал до них |
Ставить та відповідає на запитання |
Складає речення |
Впр.5.с.38 |
18 |
|
|
Життя в місті та в селі. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Повідомляє де подобається жити |
ЛО теми |
Теперішній тривалий та теперішній простий часи |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі вирази |
Співпрацює в групі |
Складає речення |
Впр.5.с.40 |
19 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
Розповідає про своє хобі |
Вільний час. Презентація нових ЛО |
Характеризує різні хобі |
Впр.1.с.41 |
Граматична структура like + ing |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про своє хобі |
Впр.1.с.41 Впр.5.с.43 |
21 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Вільний час Паркерів. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє значення хобі в житті людини |
ЛО теми |
Граматична структура like + ing |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Знаходить правильну та неправильну інформацію до тексту |
Пише повідомлення про хобі Паркерів |
Впр.1.с.43 Впр.5.с.44 |
22 |
|
Розповідає про своє хобі |
Моє хобі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Розуміє значення хобі в житті людини |
ЛО теми |
Граматична структура like + ing |
Вимова вивчених слів |
Слідкує за основним змістом діалогу |
Розігрує діалог |
Пише повідомлення про хобі своїх членів родини |
Впр.5.с.45 |
23 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Улюблені програми. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Вибирає улюблену програму |
Впр.1.с.46 |
Граматична структура like + ing |
Вимова вивчених слів |
Слідкує за основним змістом діалогу |
Розігрує діалог |
Складає діалог |
Впр.1.с.46Впр.1.с.46 |
24 |
|
Розповідає про улюблену програму |
Моя улюблена телевізійна програма. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Характеризує улюблену програму |
ЛО теми |
Граматична структура to be going to do smth |
Вимова вивчених слів |
Розуміє римівку |
Співпрацює в парі |
Розповідає про улюблену програму |
Впр.5.с.48 |
25 |
|
Пише повідомлення про хобі свого друга |
Хобі моїх друзів. Вживання минулого простого часу |
Пропонує погратись |
Впр.1.с.48 |
Минулий простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє вживання минулого простого часу |
Розігрує діалог |
Розповідає про вчорашні ігри |
Впр.5.с.50 |
26 |
|
Вміє вживати минулий простий час |
Моя колекція. Вживання минулого простого часу |
Повідомляє про свою колекцію |
Впр.1.с.51 |
Минулий простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє простий особистий лист |
Знаходить правильну та неправильну інформацію до тексту |
Пише повідомлення про свою колекцію |
Впр.5.с.52 |
27 |
|
Пише повідомлення про свої вихідні |
Мої вихідні. Контроль навичок аудіювання |
Описує свої вихідні |
Впр.1.с.53 |
Минулий простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Ставить та відповідає на запитання |
Корегує неправильну інформацію |
Впр.1.с.51 Впр.5.с.53 |
28 |
|
Вміє вживати минулий простий час |
Після школи. Контроль навичок читання |
Порівнює вчорашні дії з теперішніми |
ЛО теми |
Минулий простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє вживання минулого простого часу |
Співпрацює в парі |
Доповнює текст, вживаючи дієслова в теперішньому простому часі |
Впр.4.с.56 |
29 |
|
Вміє вживати минулий простий час |
Після школи. Контроль навичок говоріння |
Порівнює вчорашні дії з теперішніми |
ЛО теми |
Минулий простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє вживання минулого простого часу |
Співпрацює в парі |
Доповнює текст, вживаючи дієслова в теперішньому простому часі |
Впр.5.с.56 |
30 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|