Календарне планування з англійської мови за підручником А. Несвіт 4 клас І семестр ( 2 год. на тиждень)

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови для 4 класу на перший семестр зі змістовими лініями та очікуваними результатами

Перегляд файлу

Календарне  планування  з  англійської  мови  за  підручником  А. Несвіт  4  клас  І  семестр   ( 2  год.  на  тиждень)

п\п

Дата

Очікуваний  результат

Тематика  ситуативного  спілкування

Змістові  лінії

Мовний  інвентар

Комунікативні  види  мовленнєвої  діяльності

Домашнє  завдання

Лексич

ний

Граматичний

Фонетичний

рецептивні

інтеракційні

продуктивні

1

 

Правильно  вживає  дієслово  to  be

Літо  закінчилось. Активізація  граматичного  матеріалу

Дотримується   правил  ввічливості

Впр.1.с.6

Вживання  дієслова  to  be

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Розігрує  діалог

Доповнює  речення, відмінюючи  дієслово  to  be

Впр.1.с.6

Впр.5.с.7

2

 

Вміє  вживати  ступені  порівняння  прикметників

Все  про  нас. Вживання  ступенів  порівняння  прикметників

Порівнює  вік

Впр.1.с.10

Ступені  порівняння  прикметників

Вимова  вивчених  слів

Розуміє   короткий  текст

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Порівнює  людей

Впр.1.с.10

3

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Зовнішність  людини. Презентація  нових  ЛО

Описує зовнішність  людини

Впр.1.с.12

Вживання  дієслова  to  be

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  запитання

Співпрацює  в  парі

Описує зовнішність  людини

Впр.2.с.12

4

 

Вміє  описувати  членів  своєї  сімї

Моя  сім’я. Вживання  ступенів  порівняння  прикметників

Демонструє  повагу  до  членів  своєї  сімї

Впр.1.с.13

Вживання  граматичної  структури  There  is\are

Вимова  вивчених  слів

За  допомогою  ілюстратив

ного  матеріалу  знаходить  потрібну  інформацію  до  тексту

Співпрацює  в  парі

Пише  повідомлення  про  свою  сімю

Впр.5.с.14

5

 

Розповідає  про  своє місце  проживання

Місце де  я  живу.  Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Презентує  свої  місце  проживання

Впр.1.с.15

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Слідкує  та  розуміє  мовлення  інших

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Розповідає  про  своє  місце  проживання

Впр.1.с.15

Впр.5.с.15

6

 

Вміє  вживати

дієслово to  be в  минулому  простому  часі 

Колчестер – одне  з  чарівних  міст  Великої  Британії. Вдосконалення  навичок  читання

Описує  своє  село

Впр.1.с.17

Дієслово to  be в  минулому  простому  часі

Вимова вивчених  слів

Розуміє  короткий  текст

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Описує  своє   село

Впр.1.с.17

7

 

Може  порівняти  своє  село  з  минулим

Деякі  факти  про  Лондон  та  про  Київ. Вживання  дієслова  в  минулому  простому часі

Порівнює  міста-  столиці  з  минулим

Впр.1.с.19

Ступені  порівняння  прикметників.

Дієслово to  be в  минулому  простому  часі

Вимова  нових  слів

Розуміє  текст  та  знаходить  правильну  інформацію

Співпрацює  в  парі  та  в групі

Порівнює  своє   село

Впр.3.с.19

8

 

Вживає  дієслово to  be  правильно

Хрещатик – головна  вулиця  України

Розповідає  про  свою  вулицю

Впр.1.с.20

Ступені  порівняння  прикметників

Вимова  нових  слів

Слідкує  та  розуміє  зміст  діалогу

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Пише  повідомлення  про  свою  вулицю

Впр.1.с.20

Впр.5.с.22

9

 

Вміє  написати  лист

Моє  село. Вдосконалення  навичок  читання

Розповідає  про  визначне

місце  свого  села

Впр.1.с.22

Ступені  порівняння  прикметників

Вимова  нових  слів

Розуміє  текст  та  знаходить  правильну  інформацію

Співпрацює  в  парі 

Пише  лист  другові

Впр.1.с.22

Впр.5.с.24

10

 

Правильно  вживає  граматичні  часи

Повторення  граматичного  матеріалу

Дякує  за  лист

ЛО  теми

Теперішній  простий  та  минулий  простий  часи

Вимова вивчених слів

Розпізнає  граматичні  часи

Співпрацює  в  парі 

Правильно  доповнює   речення

Впр.5.с.26

11

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

Розповідає  про   свій  будинок

Життя  в  місті  та  в  селі. Розвиток  навичок  аудіювання

Повідомляє  де  подобається  жити

Впр.3.с.28

Теперішній  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Співпрацює  в  групі

Пише  повідомлення  про  свій   будинок

Впр.5.с.28

13

 

Правильно  вживає  граматичну  структуру  There  is\are

Моя  кімната.  Розвиток  рецептивних  та  репродуктив

них  лексичних  навичок

Демонструє розуміння  потреби  комфортного  помешкання

Впр.2.с.29

Граматична  структура  There  is\are

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  текст  та  називає  слова  замість  малюнків   в  тексті

Ставить  та  дає  відповіді  на  запитання

Пише  повідомлення  про  своє  кімнату

Впр.2.с.29

Впр.5.с.30

14

 

Пише  повідомлення  про  своє  кімнату

Моя  кімната. Вдосконалення навичок  читання

Демонструє розуміння  потреби  комфортного  помешкання

Впр.1.с.31

Граматична  структура  There  is\are

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  текст

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Пише  повідомлення  про  своє  кімнату

Впр.1.с.31

Впр.5.с.34

15

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Кухня. Читання  тексту  та  виконання  тестових  завдань

Демонструє розуміння  потреби  комфортного  помешкання

Впр.1.с.32

Граматична  структура  There  is\are

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  текст  та  знаходить  правильну  інформацію

Бере  участь  у грі

Пише  повідомлення  про  свою  кухню

Впр.1.с.32

Впр.5.с.43

16

 

Вживає теперішній  тривалий   час

Домашні  обовязки. Вживання   теперішнього  тривалого  часу

Розуміє  необхідність  допомого  по  господарству

Впр.1.с.34

Теперішній тривалий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

 Бере  участь  у грі

Пише  повідомлення  про  свої  домашні  обовязки

Впр.1.с.34

Впр.5.с.36

17

 

Вміє  складати  речення  в  теперішньому  тривалому  часі

Домашні  обовязки. Вживання  теперішнього  тривалого  часу

Розуміє  необхідність  допомого  по  господарству

ЛО  теми

Теперішній тривалий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткі  речення  та  добирає  ілюстратив

ний  матеріал  до  них

Ставить та  відповідає  на  запитання

Складає  речення

Впр.5.с.38

18

 

 

Життя  в  місті  та  в  селі. Повторення  лексичного  та  граматичного  матеріалу

Повідомляє  де  подобається  жити

ЛО  теми

Теперішній  тривалий  та  теперішній  простий  часи

Вимова  вивчених  слів

Розуміє короткі  вирази

Співпрацює  в  групі

Складає  речення

Впр.5.с.40

19

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

Розповідає  про  своє  хобі

Вільний  час. Презентація  нових  ЛО

Характеризує  різні  хобі

Впр.1.с.41

Граматична структура  like + ing

Вимова  вивчених  слів

Розуміє короткий  текст 

Співпрацює в  парі

Пише  повідомлення  про  своє  хобі

Впр.1.с.41

Впр.5.с.43

21

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Вільний  час  Паркерів. Вдосконалення   навичок  читання

Розуміє  значення  хобі  в  житті  людини

ЛО  теми

Граматична структура  like + ing

Вимова  вивчених  слів

Розуміє короткий  текст 

Знаходить  правильну  та  неправильну  інформацію  до  тексту

Пише  повідомлення  про  хобі  Паркерів

Впр.1.с.43

Впр.5.с.44

22

 

Розповідає про  своє  хобі

Моє  хобі. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Розуміє  значення  хобі  в  житті  людини

ЛО  теми

Граматична структура  like + ing

Вимова  вивчених  слів

Слідкує за основним  змістом  діалогу

Розігрує  діалог

Пише  повідомлення  про   хобі своїх  членів  родини

Впр.5.с.45

23

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Улюблені  програми.  Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Вибирає  улюблену  програму

Впр.1.с.46

Граматична структура  like + ing

Вимова  вивчених  слів

Слідкує за основним  змістом  діалогу

Розігрує  діалог

Складає діалог

Впр.1.с.46Впр.1.с.46

24

 

Розповідає  про  улюблену  програму

Моя  улюблена  телевізійна  програма. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Характеризує  улюблену  програму

ЛО  теми

Граматична  структура  to  be  going  to  do  smth 

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  римівку

Співпрацює в  парі

Розповідає  про  улюблену  програму

Впр.5.с.48

25

 

Пише  повідомлення  про  хобі  свого  друга

Хобі моїх  друзів. Вживання  минулого  простого  часу

Пропонує погратись

Впр.1.с.48

Минулий  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє вживання  минулого  простого  часу

Розігрує  діалог

Розповідає про вчорашні  ігри

Впр.5.с.50

26

 

Вміє  вживати  минулий  простий  час

Моя  колекція. Вживання  минулого  простого  часу

Повідомляє  про  свою   колекцію

Впр.1.с.51

Минулий  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє простий  особистий  лист

 Знаходить  правильну  та  неправильну  інформацію  до  тексту

Пише  повідомлення  про  свою  колекцію

Впр.5.с.52

27

 

Пише  повідомлення  про  свої  вихідні

Мої  вихідні. Контроль  навичок  аудіювання

Описує  свої  вихідні

Впр.1.с.53

Минулий  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  короткий  текст

Ставить та  відповідає  на  запитання

Корегує  неправильну  інформацію

Впр.1.с.51

Впр.5.с.53

28

 

Вміє  вживати  минулий  простий  час

Після школи.

Контроль  навичок  читання

Порівнює  вчорашні  дії  з  теперішніми

ЛО  теми

Минулий  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  вживання  минулого простого  часу

Співпрацює  в  парі

Доповнює  текст,  вживаючи   дієслова   в  теперішньому  простому  часі

Впр.4.с.56

29

 

Вміє  вживати  минулий  простий  час

Після  школи. Контроль  навичок  говоріння

Порівнює  вчорашні  дії  з  теперішніми

ЛО  теми

Минулий  простий  час

Вимова  вивчених  слів

Розуміє  вживання  минулого простого  часу

Співпрацює  в  парі

Доповнює  текст,  вживаючи   дієслова   в  теперішньому  простому  часі

Впр.5.с.56

30

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

Контроль  навичок  письма

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

Підсумковий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Перун Ганна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Riabukha Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 жовтня 2018
Переглядів
9181
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку