Конспект уроку з англійської мови

Про матеріал

Даний конспект уроку містить цікаві вправи та завдання для розвитку монологічного та діалогічного мовлення саме тому дана робота на уроці буде для дітей цікавою та захоплюючою. Згідно методики викладання англійської мови ,на уроці дітям пропонується фонетична та мовленнєва розминки , цікава фізкультхвилинка та безліч розвиваючих вправ .

Перегляд файлу

Тема уроку: Travelling

Мета уроку:Вивчення нових лексичних одиниць до теми; вивчення граматичної конструкції be  going to…; навчити учнів  монологічному  та діалогічному  мовленню за темою; навчити учнів отримувати необхідну інформацію з тексту,розучити читання вірша”Travelling”; формувати фонетичні навики учнів; розвивати ситуативне мовлення, мислення, здогадку; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання уроку:тематичні та фонетичні картки;картки для роботи у класі;зошит підручник.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

I.Організаційний момент

1.Привітання

T: Good morning,good morning,

   Good morning to you,

   Good morning, good morning,

    I am glad to see you!

2.Фонетична розминка.

Повторення звуку [  I ]

Little Bill, sit still.

Will you sit still, little Bill?

If you sit still, little Bill,

Jummy  Nill  will bring you

A big hill.

T-Ps: little Bill, sit still….

3.Мовна розминка.

Game: ”Magic box

(Учні по черзі витягають з чарівної коробки картини ,на яких написані прикметники. Завдання учнів - утворити ступені порівняння поданих прикметників)

Прикметники: fat , long , beautiful , large, interesting , big , small , narrow , short , famous , important , exciting .

II.Основна частина  уроку. Повідомлення теми та мети уроку .

Т:Сьогодні ми з вами розпочнемо новий розділ нашого підручника, який має назву   Travelling   («Подорож»). Ми ознайомимось із новим лексичним та граматичним матеріалом до теми, навчимось розповідати про свої наміри, а також про плани на майбутнє.

1.Ознайомлення із новими лексичними одиницями.

Т:Діти а якими видами транспорту ви любите/ ви б хотіли подорожувати?Який вид транспорту є найшвидшим / найповільнішим?Отже ,допоможіть мені скласти схему “Means of Travelling”(Види транспорту).

(Схематично зображую на дошці)

 

 

 

 

       By bus By car

 

                                  People can travel

By train By plane

 

 On foot By ship

T:Складіть мені речення, використовуючи таблицю, та перекладіть речення на українську мову.

P1-P2-P3: People can travel by…….

T: Look at the pictures and match them with the words.(Показую картинки із видами транспорту, а учні допомагають прикріпити певне зображення до назви на дошці)

2. Підготовка до читання тексту.Постановка комунікативного завдання .

T: You are going to read the text(Ex .3 p. 73).I give you the task and the answer you have to find while reading the text .

                   Where Ann is going to travel in July?

3.Читання тексту .

4. Перевірка розуміння тексту .

T: Who can give me the answer to my question?

P1:Ann is going to…….

T: Work in pairs .Ask and answer the questions (Ex. 4 p.73).

P1-P2:

P3-P4:

5. Фізкультхвилинка “Simon says”

6. Вивчення нової граматичної конструкції be going to ……”.Закріплення  даної граматичної конструкції у мовленні та на письмі .

Т: Читаючи текст,  ви  звернули  увагу  на  нову  для  вас  конструкцію  is /  are going to ….  .Дана конструкція перекладається на українську мову як «збиратись щось робити» і має вона майбутнє значення . Часточка be змінюється залежно від особи, про яку розповідається у реченні .

(Пригадую учням відмінювання дієслова “ to be” у теперішньому часі .)

T: Using the table, try to make as many as possible sentences, using the construction “ be going to “.

Ann                                                                             travel       to  Lviv.

I                                                                                                   by  car.

Children                              am   by train .                            

We                                       is             going   to        visit           to Greece.

My mum                              are                                                    their relatives . 

My  friend                                                                     see          places of interest.

T:What are you going to do next summer?Що ви збираєтесь робити наступного літа?

P1-P2….:I am going to …..

7. Розучування вірша “Travelling”.

T: Repeat the poem after me.(Учні хором повторюють вірш за вчителем)

(Ex.1 p. 72)

T:Які види транспорту згадуються у вірші?Допишіть засоби транспорту, які характерні для:

In the sky

On the water

On the road

III.Заключна частина уроку.

Домашнє завдання.

T: Your hometask for the next time is:

1. Learn the new words.

2 .Ex 5 p. 73(write)

Підведення підсумків уроку .

T: What means of transport have we learnt today? What is the English for: літаком ,поїздом,  кораблем, пішки,  автобусом.Thank you a lot for your work. Good bye , children .

1

 

docx
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
2240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку