№ уроку |
Дата уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий матеріал |
Домашнє завдання |
|||||||||||
План |
Факт |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||
Тема «Париж. Київ. Традиційна кухня» 1.Екологічна безпека та сталий розвиток. Описує види еко-туризму.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 2. Громадянська відповідальність. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. 3. Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціон. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. 4.Підприємливість та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями смейного бюджету. Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок. |
||||||||||||||||
|
|
|
Збалансований сніданок |
с.79 |
Наказовий спосіб дієслів (с.78) |
Тест с.80-81 |
с.77, впр.1,2 |
Діалогічне мовлення с.80 |
с.78, впр.3 |
с.78, впр.4 с.81, впр.10 |
||||||
|
|
|
Здорове харчування |
с.84 |
Місце прикметників у реченні с.83 |
|
с.82, впр.1,2,3 |
Діалогічне мовлення с.85 |
с.83, впр.4 |
с.83, впр.5 |
||||||
|
|
|
Ми – те, що ми їмо |
ЛО уроку |
Місце прикметників у реченні с.83 |
Текст с.85 |
|
Монологічні висловлюванння с.86,впр.10 |
За завданням вчителя |
с.86, впр.11 |
||||||
|
|
|
За столом |
с.89 |
Відмінювання дієслова «servir» |
|
|
Діалогічне мовлення с.90 |
с.88, впр.3 |
с.88, впр.4 с.90Б впр.5 |
||||||
|
|
|
Париж- столиця Франції |
с.95-96 |
Слова-зв’язки c.94 |
c.94,впр.4 |
с.93,впр.1,2 |
Діалогічне мовлення с.96 |
с.93,впр.3 |
с.94-95,впр.6(п) * с.97,впр.8 |
||||||
|
|
|
Визначні місця Парижу |
ЛО уроку |
Повторення Expressions de l'obligation c.94 |
с.94,впр.5 |
с.98,впр.11 |
Монологічне мовлення |
с.98, впр.12 |
с.96-97,впр.7(п) |
||||||
|
|
|
Вулицями столиці |
ЛО уроку |
Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників с.100 |
с.100,впр.4 |
с.99,впр.1,2 |
Діалогічне мовлення с.102 |
с.100-101, впр.5 |
с.101,впр.6(п) |
||||||
|
|
|
Карта Парижу |
с.101 |
Порядкові числівники с.102 |
с.102, впр.7,8 |
с.104, впр.11 |
с.104, впр.12 |
За завданням вчителя |
с.103,впр.9 |
||||||
|
|
|
Київ-столиця України |
с.107 |
Безособові дієслова с.106 |
с.106,впр.4 |
с.105, впр.1,2 |
с.107-108 |
с.105,впр.3 |
с.106-107,впр.5 |
||||||
|
|
|
Визначні місця Києва |
с.108 |
Безособові дієслова
|
с.109,впр.8 |
с.109,впр.9 |
с.109,впр.10 |
с.108,впр.6 |
с.108,впр.7 |
||||||
|
|
|
Відвідайте наше місто |
с.112 |
ГМ уроку |
с.111, впр.4,5 |
с.110,впр.1,2 |
с.111,впр.6 |
с.110,впр.3 |
с.112,впр.7 |
||||||
|
|
|
Контрольна робота з говоріння. Теми «Визначні місця Парижу», «Визначні місця Києва» |
Індивід.картки |
||||||||||||
Тема «Навколишнє середовище. Помешкання» 1.Екологічна безпека та сталий розвиток. Дискутує довкола питань екології життя та здоров’ялюдини. 1.Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток. 2. Громадянська відповідальність. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. Розповідає про розподілобов’язків у родині. Наводить прикладивзаємодопомоги членам родини. Порівнюєсімейнітрадиції.Обговорюєособливостівзаємодіїособистості та групи. Порівнює безпосереднєспілкування з віртуальним. Плануєтраєкторіювласногожиття. Формулюєособистіціннісніпріоритети. 3. Здоров’я і безпека. Обговорює шляхи профілактики захворювань. Демонструє розуміннявпливузвичок на стан здоров’я.Ілюструєнеобхідністьздорового способу життя на прикладісвоєїродини. ПрогнозуєнаслідкинеобачноїповедінкивмережіІнтернет. Робить повідомлення про складні погодні умови. 4.Підприємливість та фінансова грамотність. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Демонструє розумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту. Розповідає про доцільневикористаннякишенькових грошей.
|
||||||||||||||||
|
|
|
У природи немає поганої погоди |
с.118-119 |
Відмінювання дієслова «страждати» у теперішньому та минулому часі с.117 |
с.117,впр.4 с.119, впр.6,7 |
с.121,впр.11 |
Діалогічне мовлення с.120 |
За завданням вчителя |
с.120,впр.9 *с.120,впр.8 |
||||||
|
|
|
Допоможемо тваринам та птахам взимку |
ЛО уроку |
Повторення. Наказовий спосіб дієслів |
с.121,впр.10 |
с.116, впр.1,2,3 |
Молологічне мовлення |
с.122,впр.12 Робота в групах |
Завершити роботу над проектом с.122,впр.12 |
||||||
|
|
|
Людина та навколишнє середовище |
ЛО уроку |
Найближчий майбутній час с.123 |
с.124,впр.5 |
с.123,впр.1.2 |
Діалогічне мовлення с.125 |
с.124, впр.4(1-5) |
с.124,впр.4(5-9) |
||||||
|
|
|
Помешкання, в якому я живу |
с.137 |
Заперечна форма дієслів с.136 |
с.135, впр.1,2,3 |
с.136, впр.4 с.138,впр.7 |
Діалогічне мовлення с.137 |
с.136, впр.5(1-4) |
с.136,впр.5(5-9) с.138,впр.8 *с.136,впр.6 |
||||||
|
|
|
У квартирі
|
ЛО уроку |
Заперечна форма дієслів |
с.140,впр.12 |
с.139, впр.9,10 |
с.140,впр.13 |
За завданням вчителя |
с.138,впр.9 |
||||||
|
|
|
Яка твоя адреса? |
с.143 |
Диференціація часових форм Теперішній /найближчий майбутній часи
|
с.143,впр.6 |
с.141, впр.1,2 |
с.144,впр.7 Діалогічне мовлення с.144 |
с.141,впр.3 с.142-143, впр.5 (1-3) |
с.142-143, впр.5(4-6) с.144,впр.8 |
||||||
|
|
|
Запрошення в гості |
ЛО уроку |
Прийменники місця (систематизація) с.142
|
с.145, впр.9,10 |
с.145,впр.11 |
с.142,впр.4 |
с.145,впр.10 |
с.145,впр.12 * пояснити друзям дорогу від школи додому
|
||||||
|
|
|
У кімнаті |
с.148 |
Присвійні прикметники с.147 |
Текст «У кімнаті» |
с.146, впр.1,2,3 |
с.148-149,впр.5 |
с.147, впр.4(1-4) |
с.147, впр.4(5-9) с.149,впр.6 |
||||||
|
|
|
Контрольна робота з письма. Виконання лексико-граматичних вправ, написання твору |
Індивід.картки |
||||||||||||
Тема «Свята та традиції. Подорож» 1.Екологічна безпека та сталий розвиток. Обговорювати переваги екологічних видів транспорту. 2.Громадянська відповідальність. Планувати краєзнавчу подорож. Вміння раціонально планувати розпорядок дня. Порівнює свята й традиції в різних країнах 3.Здоров’я та безпека. Пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху.
|
||||||||||||||||
|
|
|
З днем народження! |
с.154 |
Дієприкметники минулого часу (participe passé) неправильних дієслів с.153 |
с.153,впр.5 |
с.152, впр.1,2,3 |
с.154-155 |
с.153,впр.4
|
с.153-154,впр.6 с.155,впр.7 |
||||||
|
|
|
Підготовка до свята |
ЛО уроку |
Дієприкметники минулого часу (participe passé) неправильних дієслів |
с.155, впр.8 |
с.155-156, впр.9 |
с.156,впр.11 |
За завданням вчителя |
с.156,впр.10(а) |
||||||
|
|
|
Привітання до дня народження |
с.159 |
Прямий додаток с.158 |
с.158,впр.4 |
с.157, впр.1,2,3 |
Діалогічне мовлення с.159 |
с.158,впр.4 |
с.158,впр.6 |
||||||
|
|
|
Сімейні традиції |
ЛО уроку |
Прямий додаток |
с.160.впр.8 |
с.160-161, впр.9 |
с.161,впр.11 |
с.161,впр.10 |
с.159,впр.7 |
||||||
|
|
|
Весняні свята Пасха |
с.164 |
Майбутній час с.163
|
с.163,впр.4 с.165-166, впр.8,9 |
с.162, впр.1,2,3 с.166,впр.10 |
с.165 Монологічне мовлення |
с.164,впр.5 с.165,впр.7 |
с.163,впр.6(b) *с.164,впр.6(а) с.166,впр.11 |
||||||
|
|
|
Підготовка до подорожі |
с.170 |
Заперечна форма дієслів у минулому часі |
с.169,впр.4 |
с.168, впр.1,2,3 |
с.170 |
с.169,впр.5 |
с.169,впр.6 |
||||||
|
|
|
Види транспорту |
ЛО уроку |
Заперечна форма дієслів у минулому часі
|
с.171-172, впр.9-10 |
с.172,впр.11 |
с.171,впр.7 |
с.171,впр.8 |
с.172,впр.12 |
||||||
|
|
|
Лексико-граматичний урок |
ЛО уроку |
ГМ уроку |
За завданням вчителя |
За завданням вчителя |
За завданням вчителя |
За завданням вчителя |
Написати лист другові « мій улюблений вид транспорту» |
||||||
|
|
|
Контроль письма. Виконання лексико-граматичних вправ і творчого завдання |
Повторити ЛО з теми «Помешкання», прийменники місця |
|
|
|
Контроль письма. Виконання лексико-граматичних вправ, написання твору. Повторення. Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників |
||||||||
|
|
|
Контроль читання за текстом «Це моя кімната», виконання післятекстових завдань. Повторення. Дієприкметники минулого часу (participe passé) неправильних дієслів |
Повторити ЛО з теми ««Свята та традиції» |
||||||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання за текстом «День народження Ліз», виконання тестових завдань. Повторення. Заперечна форма дієслів |
Підготуватися до контролю говоріння |
||||||||||||
|
|
|
Контроль говоріння. Теми «Київ.Париж», «Захист навколишнього середовища», «Моя кімната», «Улюблене свято» Повторення. Диференціація часових форм (Présent / Passé Composé/Futur Simple/Future Proche) |
Виконати лекc.-грам. вправи (за завдання вчителя) |
||||||||||||
|
|
|
Повторення. Систематизація та узагальнення вивченого за рік.
|
Виконати лекс.-грам. вправи (за завдання вчителя) |
||||||||||||
|
|
|
Літо. Літні канікули. |
Скласти план на літні канікули |
||||||||||||