Календарне планування з французької мови для 7 класу за підручником Н.Чумак, Т.Крівошеєва

Про матеріал
Календарне планування з французької мови для 7 класу за підручником Н.Чумак, Т.Крівошеєва
Перегляд файлу

 

№ уроку

Дата

уроку

Тематика

ситуативного спілкування

Мовний матеріал

Мовленнєвий матеріал

Домашнє завдання

План

Факт

Лексичний матеріал

Граматичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема «Париж. Київ. Традиційна кухня»

1.Екологічна безпека та сталий розвиток. Описує види еко-туризму.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

2. Громадянська відповідальність. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

3. Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціон. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.

4.Підприємливість  та фінансова грамотність. Співвідносить власні потреби з можливостями смейного бюджету. Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок.

  1.  

 

 

Збалансований сніданок

с.79

Наказовий спосіб дієслів (с.78)

Тест с.80-81

с.77, впр.1,2

Діалогічне мовлення с.80

с.78, впр.3

с.78, впр.4

с.81, впр.10

  1.  

 

 

Здорове харчування

с.84

Місце прикметників у реченні с.83

 

с.82,

впр.1,2,3

Діалогічне мовлення с.85

с.83, впр.4

с.83, впр.5

  1.  

 

 

Ми – те, що ми їмо

ЛО уроку

Місце прикметників у реченні с.83

Текст с.85

 

Монологічні висловлюванння с.86,впр.10

За завданням вчителя

с.86, впр.11

  1.  

 

 

За столом

с.89

Відмінювання дієслова «servir»

 

 

Діалогічне мовлення с.90

с.88, впр.3

с.88, впр.4

с.90Б впр.5

  1.  

 

 

Париж- столиця Франції

с.95-96

Слова-зв’язки

c.94

c.94,впр.4

с.93,впр.1,2

Діалогічне мовлення

с.96

с.93,впр.3

с.94-95,впр.6(п)

* с.97,впр.8

  1.  

 

 

Визначні місця Парижу

ЛО уроку

Повторення

Expressions de l'obligation

c.94

с.94,впр.5

с.98,впр.11

Монологічне мовлення

с.98, впр.12

с.96-97,впр.7(п)

  1.  

 

 

Вулицями столиці

ЛО уроку

Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників

с.100

с.100,впр.4

с.99,впр.1,2

Діалогічне мовлення

с.102

с.100-101, впр.5

с.101,впр.6(п)

  1.  

 

 

Карта Парижу

с.101

Порядкові числівники

с.102

с.102,

впр.7,8

с.104, впр.11

с.104, впр.12

За завданням вчителя

с.103,впр.9

  1.  

 

 

Київ-столиця України

с.107

Безособові дієслова

с.106

с.106,впр.4

с.105, впр.1,2

с.107-108

с.105,впр.3

с.106-107,впр.5

  1.  

 

 

Визначні місця Києва

с.108

Безособові дієслова

 

с.109,впр.8

с.109,впр.9

с.109,впр.10

с.108,впр.6

с.108,впр.7

  1.  

 

 

Відвідайте наше місто

с.112

ГМ уроку

с.111,

впр.4,5

с.110,впр.1,2

с.111,впр.6

с.110,впр.3

с.112,впр.7

  1.  

 

 

Контрольна робота з говоріння. Теми «Визначні місця Парижу», «Визначні місця Києва»

Індивід.картки

Тема «Навколишнє середовище. Помешкання»

1.Екологічна безпека та сталий розвиток. Дискутує довкола питань екології життя та здоров’ялюдини. 1.Наводить прикладивнескусвоєїродини у сталийрозвиток.

2. Громадянська відповідальність. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. Розповідає про розподілобов’язків у родині. Наводить прикладивзаємодопомоги членам родини. Порівнюєсімейнітрадиції.Обговорюєособливостівзаємодіїособистості та групи. Порівнює безпосереднєспілкування з віртуальним. Плануєтраєкторіювласногожиття. Формулюєособистіціннісніпріоритети.

3. Здоров’я і безпека. Обговорює шляхи профілактики захворювань. Демонструє розуміннявпливузвичок на стан здоров’я.Ілюструєнеобхідністьздорового способу життя на прикладісвоєїродини. ПрогнозуєнаслідкинеобачноїповедінкивмережіІнтернет. Робить повідомлення про складні погодні умови.

4.Підприємливість  та фінансова грамотність. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Демонструє розумінняцінностіпраці та працьовитості для досягненнядобробуту. Розповідає про доцільневикористаннякишенькових грошей.

 

  1.  

 

 

У природи немає поганої погоди

с.118-119

Відмінювання дієслова «страждати» у теперішньому та минулому часі

с.117

с.117,впр.4

с.119,

впр.6,7

с.121,впр.11

Діалогічне мовлення

с.120

За завданням вчителя

с.120,впр.9

*с.120,впр.8

  1.  

 

 

Допоможемо тваринам та птахам взимку

ЛО уроку

Повторення.

Наказовий спосіб дієслів

с.121,впр.10

с.116,

впр.1,2,3

Молологічне мовлення

с.122,впр.12

Робота в групах

Завершити роботу над проектом с.122,впр.12

  1.  

 

 

 

Людина та навколишнє середовище

ЛО уроку

Найближчий майбутній час

с.123

с.124,впр.5

с.123,впр.1.2

Діалогічне мовлення

с.125

с.124,

впр.4(1-5)

с.124,впр.4(5-9)

  1.  

 

 

Помешкання, в якому я живу

с.137

Заперечна форма дієслів

с.136

с.135,

впр.1,2,3

с.136, впр.4

с.138,впр.7

Діалогічне мовлення

с.137

с.136,

впр.5(1-4)

с.136,впр.5(5-9)

с.138,впр.8

*с.136,впр.6

  1.  

 

 

У квартирі

 

ЛО уроку

Заперечна форма дієслів

с.140,впр.12

с.139,

впр.9,10

с.140,впр.13

За завданням вчителя

с.138,впр.9

  1.  

 

 

Яка твоя адреса?

с.143

Диференціація часових форм

Теперішній /найближчий майбутній часи

 

с.143,впр.6

с.141,

впр.1,2

с.144,впр.7

Діалогічне мовлення

с.144

с.141,впр.3

с.142-143, впр.5 (1-3)

с.142-143,

впр.5(4-6)

с.144,впр.8

  1.  

 

 

Запрошення в гості

ЛО уроку

Прийменники місця (систематизація)

с.142

 

с.145,

впр.9,10

с.145,впр.11

с.142,впр.4

с.145,впр.10

с.145,впр.12

* пояснити друзям дорогу від школи додому

 

  1.  

 

 

У кімнаті

с.148

Присвійні прикметники

с.147

Текст

«У кімнаті»

с.146,

впр.1,2,3

с.148-149,впр.5

с.147,

впр.4(1-4)

с.147, впр.4(5-9)

с.149,впр.6

  1.  

 

 

Контрольна робота з письма. Виконання лексико-граматичних вправ, написання твору

Індивід.картки

Тема «Свята та традиції. Подорож»

1.Екологічна безпека та сталий розвиток. Обговорювати переваги екологічних видів транспорту.

2.Громадянська відповідальність. Планувати краєзнавчу подорож. Вміння раціонально планувати розпорядок дня. Порівнює свята й традиції в різних країнах

3.Здоров’я та безпека. Пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху.

 

  1.  

 

 

З днем народження!

с.154

Дієприкметники минулого часу (participe passé) неправильних дієслів

с.153

с.153,впр.5

с.152, впр.1,2,3

с.154-155

с.153,впр.4

 

с.153-154,впр.6

с.155,впр.7

  1.  

 

 

Підготовка до свята

ЛО уроку

Дієприкметники минулого часу (participe passé) неправильних дієслів

с.155, впр.8

с.155-156,

впр.9

с.156,впр.11

За завданням вчителя

с.156,впр.10(а)

  1.  

 

 

Привітання до дня народження

с.159

Прямий додаток

с.158

с.158,впр.4

с.157,

впр.1,2,3

Діалогічне мовлення

с.159

с.158,впр.4

с.158,впр.6

  1.  

 

 

Сімейні традиції

ЛО уроку

Прямий додаток

с.160.впр.8

с.160-161,

впр.9

с.161,впр.11

с.161,впр.10

с.159,впр.7

  1.  

 

 

Весняні свята

Пасха

с.164

Майбутній час

с.163

 

с.163,впр.4

с.165-166,

впр.8,9

с.162,

впр.1,2,3

с.166,впр.10

с.165

Монологічне мовлення

с.164,впр.5

с.165,впр.7

с.163,впр.6(b)

*с.164,впр.6(а)

с.166,впр.11

  1.  

 

 

Підготовка до подорожі

с.170

Заперечна форма дієслів у минулому часі

с.169,впр.4

с.168,

впр.1,2,3

с.170

с.169,впр.5

с.169,впр.6

  1.  

 

 

Види транспорту

ЛО уроку

Заперечна форма дієслів у минулому часі

 

с.171-172, впр.9-10

с.172,впр.11

с.171,впр.7

с.171,впр.8

с.172,впр.12

  1.  

 

 

Лексико-граматичний урок

ЛО уроку

ГМ уроку

За завданням вчителя

За завданням вчителя

За завданням вчителя

За завданням вчителя

Написати лист другові « мій улюблений вид транспорту»

  1.  

 

 

Контроль письма. Виконання лексико-граматичних вправ і творчого завдання

Повторити ЛО з теми «Помешкання», прийменники місця

 

 

 

Контроль письма. Виконання лексико-граматичних вправ, написання твору.

Повторення. Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників

  1.  

 

 

Контроль читання за текстом «Це моя кімната», виконання післятекстових завдань.

Повторення. Дієприкметники минулого часу (participe passé) неправильних дієслів

Повторити ЛО з теми ««Свята та традиції»

  1.  

 

 

Контроль аудіювання за текстом «День народження Ліз», виконання тестових завдань.

Повторення. Заперечна форма дієслів

Підготуватися до контролю говоріння

  1.  

 

 

Контроль говоріння. Теми «Київ.Париж», «Захист навколишнього середовища», «Моя кімната», «Улюблене свято»

Повторення. Диференціація часових форм (Présent / Passé Composé/Futur Simple/Future Proche)

Виконати лекc.-грам. вправи (за завдання вчителя)

  1.  

 

 

Повторення. Систематизація та узагальнення вивченого за рік.

 

Виконати лекс.-грам. вправи (за завдання вчителя)

  1.  

 

 

Літо. Літні канікули.

Скласти план на літні канікули