Календарнео-тематичне планування уроків з німецької мови для 7 класу(як другої мови вивчення 2 години на тиждень)за підручником Сотникової, Білоусової
ІІ семестр
№ |
Дата |
Очікуваний результат Учень вмітиме: |
Тема |
Наскрізні лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||
Teмa: Свята та традиції |
|||||||||||||||||||
35 |
|
Читати та розуміти тексти |
Свята |
|
|
Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя. |
|
Vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, der Heiligabend |
Порядкові числівники. |
Впр. 5 , с. 97 |
|
||||||||
36 |
|
Розповідати про своє Різдво, писати вітальну листівку до Різдва |
Різдво |
Розповідає про традиції сталого розвитку в родині. |
|
|
|
Der Leserbrief (-e), die. Glückwunschkarte, (-n), heilig, derselbe, |
|
Впр. 7, с. 99 |
|
||||||||
37 |
|
Розповідати про традиції святкування Нового року |
Новий рік |
|
Повідомляє про перспективу свого вибору. |
|
|
Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im. neuen Jahr!, |
|
Впр. 5, с. 101 |
|
||||||||
38 |
|
Називати види святкувань |
Карнавал |
|
Формулює власну життєву траєкторію. |
|
|
Der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n) |
Reflexivverben |
Вивчити правила |
|
||||||||
39 |
|
Розповідати про звичай святкування у своїй родині |
Пасха |
Розповідає про традиції сталого розвитку в родині. |
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту. |
Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bemalen (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt). |
Складносурядне речення: сполучники |
Вивчити правила , розповідати про Великдень |
|
||||||||
40 |
|
Описувати святкування, називати дату народження, розповідати про подарунки до дня народження |
День народження |
|
|
|
|
Einladen (hat eingeladen), prima |
Adjektive: gemischte Deklination |
Написати про свій день народження |
|
||||||||
41 |
|
Розповідати про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята |
Улюблене свято Підсумковий урок з теми «Свята та традиції». |
|
Визначає відмінності свят у різних країнах. |
|
|
Das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern! |
|
Розповідати про улюблене свято |
|
||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||
Teмa: Помешкання |
|||||||||||||||||||
42 |
|
Називати приміщення у квартирі та розповідати про їхнє призначення |
Моя квартира |
|
|
|
Розподіляє доцільно сімейні кошти |
Die Wohn ung (-en), das Arbeitszim mer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer |
|
Вивчити слова |
|
||||||||
43 |
|
Називати меблі, описувати кімнату, й розташування в ній меблів |
Де стоять меблі? |
|
|
|
Ідентифікує власні права й обов’язки як споживача. |
Die Möbel (PL), das Regal (-e), der Sessel (-), flas Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden (-"-), |
Прийменники подвійного керування. |
Впр.6, с.118 |
|
||||||||
44. |
|
Описувати свій вибір квартири, розповідати про переїз, д меблювання квартири
|
Переїзд. Ми обставляємо квартиру |
|
Визначає власний стиль . |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Die Garderobe (-n), der Spiegel (-), einrichten (hat eingerichtet), hängen (hat gehängt/ gehangen), legen (hat gelegt), stellen (hat gestellt), gefallen (hat gefallen) |
Прийменни-ки, що керують Akk |
Впр.5, с.120 |
|
||||||||
45. |
|
Називати свій стиль меблів |
Меблі в квартирі |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн-купівлі. |
Цікавиться можливістю купівлі у мережі Інтернет |
|
Слабкі та сильні дієслова |
Впр. 5, с. 125
|
|
||||||||
46. |
|
Описувати свій будинок |
Мій будинок |
|
|
|
Співставляє ціни на товари |
Das Einfami-lienhaus (-¨-er), das Hochhaus (-¨-er), der Keller (-), das Rei-henhaus (-¨-er),das Schloss (-¨-er), die Terrasse (-n), der Wohn-wagen (-) |
|
Впр. 6, с. 128 |
|
||||||||
47. |
|
Описувати свою вулицю. |
Моя вулиця і сусіди. |
|
Аргументує свій вибір. |
|
|
Breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n), die Gasse (-n) |
|
Повт.вивч |
|
||||||||
48. |
|
Підсумковий урок з теми «Помешкання». Контрольна робота |
Повт.вивч |
|
|||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||
Teмa: Ми тут живемо . Транспорт |
|||||||||||||||||||
49. |
|
Розповідати про місцезнаходження об'єктів, описувати місцевості |
Моя місцевість |
|
|
Обговорює вибір місцевості |
|
In der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss |
Прийменники подвійного керування. |
Впр. 5, с. 135 |
|
||||||||
50. |
|
Називати заклади у місті |
У місті |
|
Формулює власні ціннісні пріоритети. |
|
|
Die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-"-er) |
|
Впр. 7, с. 138 |
|
||||||||
51. |
|
Описувати, орієнтуватися за планом міста |
План міста |
|
|
|
|
Der Bahnhof (-"-e), die. Ecke (-n), gegenüber, dje Post., der Stadtplan (- -e), |
Demonstrativ pronomen |
Описати свою вулицю |
|
||||||||
52. |
|
запитувати про шлях у незнайомій місцевості, описувати шлях |
Як мені пройти до вокзалу Опис шляху |
|
|
|
|
Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, geradeaus gehen, die Straße entlang. Halten (hat gehalten), direkt, das Motorrad (-"-er), die U-Bahn (-en) |
|
Впр.4, с.144 |
|
||||||||
53. |
|
Розповідати про транспортні засоби, міський транспорт |
Транспорт |
обоворює переваги екологічних видів транспорту |
Висловлює власне ставлення до розмаїття транспорту |
|
|
halten, direkt, das Motorrad (-¨-er), die U-Bahn (-en), die Stra-ßenbahn (-en), das Taxi (-s), der Trolley-bus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmit-tel (-), die Linie |
|
Впр.6, с. 148 |
|
||||||||
54. |
|
Підсумковий урок з теми «Ми тут живемо . Транспорт». Контрольна робота |
Повт.вивч |
|
|||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||
Teмa: Природа і довкілля |
|||||||||||||||||||
55 |
|
Називати свійських і диких тварин,. Описувати тварин |
Наші тварини Частини тіла тварин |
|
|
Демонструє знання правил поводження із тваринами |
|
Angst haben, der Urwald- (-"-er), die Schlange (-n) Die Schnauze (-n), der Schwanz (-"-e), der Schnabel (-"-), der Flügel (-), |
|
впр. 5, с. 154 |
|
||||||||
56 . |
|
Описувати тварин, розповідати про улюблених тварин |
Моя улюблена тварина |
|
|
Визначає небезпечні ситуації під час поводження з тваринами |
|
Das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten (ist/hat geritten), |
|
Впр.8, с. 157 |
|
||||||||
57.
|
|
Розповідати про ландшафти |
Ландшафти |
|
|
|
|
Das Gebirge (-), der See (-n), das Tal (-"-er), der Bach (-), die Insel (-n) |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.6, с. 160 |
|
||||||||
58
|
|
Описувати погоду |
Яка буде погода? |
|
Наводить приклади видів погоди |
|
|
Das Gewitter (-), wolkig, neblig, sonnig, der Blitz (-e), der Donner, |
|
Впр.7, с. 163 |
|
||||||||
59 . |
|
Описувати погоду, висловлювати своє ставлення до природи |
Підсумковий урок з теми «Природа і довкілля». |
|
|
|
|
Der Strauch (-"-er), riechen (hat gerochen), das Nest (-er) |
|
Впр.5с.165 |
|
||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||
Teмa: Німеччина і Україна |
|||||||||||||||||||
60 . |
|
розповідати про планування подорожі |
Планувати подорож
|
|
|
|
|
Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n) |
Прийменни-ки, що керують Akk. |
Впр.5, с. 169 |
|
||||||||
61
|
|
Описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок |
На туристичній базі |
|
|
|
|
Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt). |
|
Впр.5, с. 173 |
|
||||||||
62. |
|
Називати визначні місця німецьких міст |
Німецькі міста |
|
|
|
|
Der Dom (-e), der Stadtrundgang , die Gemäldegalerie |
|
Впр.7, с. 176 |
|
||||||||
63 |
|
розповідати про свою Батьківщину, називати міста й визначні місця |
Моя Батьківщина |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку. |
|
|
|
Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen (hat kennen gelernt |
Порядкові числівники |
Впр. 6, с. 178
|
|
||||||||
64 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||
65 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||
66 |
|
|
Котроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||
67 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
. |
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||
68 |
Підсумковий урок з теми «Німеччина та Україна». |
Повт.вивч |
|
||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||