Календарне планування з німецької мови для 7 класу

Про матеріал

Календарнео-тематичне планування уроків з німецької мови для 7 класу(як другої мови вивчення 2 години на тиждень)за підручником Сотникової, Білоусової

Перегляд файлу

ІІ семестр

Дата

Очікуваний результат

Учень вмітиме:

Тема

Наскрізні лінії

Мовний інвентар

Домашнє

завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Teмa: Свята та традиції

35

 

Читати та розуміти тексти

Свята

 

 

Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя.

 

Vorgestern, gestern, heute, morgen, über­morgen, der Heiligabend

Порядкові чис­лівники.

Впр. 5 , с. 97

 

36

 

Розповідати про своє Різдво, писати вітальну листівку до Різдва

Різдво

Розповідає про традиції сталого розвитку в родині.

 

 

 

Der Leserbrief (-e), die. Glückwunschkarte, (-n), heilig, derselbe,

 

Впр. 7, с. 99

 

 

 

37

 

Розповідати про традиції святкування Нового року

Новий рік

 

Повідомляє про перспективу свого вибору.

 

 

Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im. neuen Jahr!,

 

Впр. 5, с. 101

 

 

 

38

 

Називати види святкувань

Карнавал

 

Формулює власну життєву траєкторію.

 

 

Der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n)

Reflexivverben

Вивчити правила

 

 

 

39

 

Розповідати про звичай святкування у своїй родині

Пасха

Розповідає про традиції сталого розвитку в родині.

 

 

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту.

Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bema­len (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt).

Складносурядне речення: спо­лучники

Вивчити правила ,

розповідати про Великдень

 

40

 

Описувати святкування, називати дату народження, розповідати про подарунки до дня народження

День народження

 

 

 

 

Einladen (hat eingeladen), prima

Adjektive: gemischte Deklination

 Написати про свій день народження

 

 

 

41

 

Розповідати про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята

Улюблене свято Підсумковий урок з теми «Свята та традиції».

 

Визначає відмінності свят у різних країнах.

 

 

Das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern!

 

Розповідати про улюблене свято

 

 

 

Тематична

Teмa: Помешкання

42

 

Називати приміщення у квартирі та розповідати про їхнє призначення

Моя квартира

 

 

 

Розподіляє доцільно сімейні кошти

Die Wohn ung (-en), das Arbeitszim mer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer

 

Вивчити слова

 

 

 

43

 

Називати меблі, описувати кімнату, й розташування в ній меблів

Де стоять меблі?

 

 

 

Ідентифікує власні права й обов’язки  як споживача.

Die Möbel (PL), das Regal (-e), der Sessel (-), flas Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden (-"-),

Прийменники подвійного керу­вання.

Впр.6, с.118

 

 

 

44.

 

Описувати свій вибір квартири,  розповідати про переїз, д меблювання квартири

 

Переїзд. Ми обставляємо квартиру

 

Визначає власний стиль .

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Die Garderobe (-n), der Spiegel (-), einrichten (hat eingerichtet),

hängen (hat gehängt/

gehangen), legen (hat gelegt), stellen (hat

gestellt), gefallen (hat gefallen)

Прийменни-ки, що керують Akk

Впр.5, с.120

 

 

45.

 

Називати свій стиль меблів

Меблі в квартирі

 

 

Формулює правила безпеки онлайн-купівлі.

Цікавиться можливістю купівлі  у мережі Інтернет

 

Слабкі та сильні дієслова

Впр. 5, с. 125

 

 

 

 

46.

 

Описувати свій будинок

Мій будинок

 

 

 

Співставляє ціни на товари

Das Einfami-lienhaus (-¨-er), das Hochhaus (-¨-er), der Keller (-), das Rei-henhaus (-¨-er),das Schloss (-¨-er), die Terrasse (-n), der Wohn-wagen (-)

 

Впр. 6, с. 128

 

47.

 

Описувати свою вулицю.

Моя вулиця і сусіди.

 

Аргументує свій вибір.

 

 

Breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Hal­testelle (-n), die Gasse (-n)

 

Повт.вивч

 

 

 

48.

 

Підсумковий урок з теми «Помешкання». Контрольна робота

Повт.вивч

 

Тематична

Teмa: Ми тут живемо . Транспорт

49.

 

Розповідати про місцезнаходжен­ня об'єктів, описувати місцевості

Моя місцевість

 

 

Обговорює вибір місцевості

 

In der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss

Прийменники подвійного керування.

Впр. 5, с. 135

 

 

 

50.

 

Називати заклади у місті

У місті

 

Формулює власні ціннісні пріоритети.

 

 

Die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-"-er)

 

Впр. 7, с. 138

 

 

 

 

51.

 

Описувати, орієнтуватися за планом міста

План міста

 

 

 

 

Der Bahnhof (-"-e), die. Ecke (-n), gegenüber, dje Post., der Stadtplan (- -e),

Demonstrativ pronomen

Описати свою вулицю

 

 

 

52.

 

запитувати про шлях у незнайомій місцевості, описувати шлях

Як мені пройти до вокзалу Опис шляху

 

 

 

 

Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, gerade­aus gehen, die Straße entlang. Halten (hat gehalten), direkt, das Motorrad (-"-er), die U-Bahn (-en)

 

Впр.4, с.144

 

 

 

53.

 

Розповідати про транспортні засоби, міський транспорт

Транспорт

обоворює переваги екологічних видів транспорту

Висловлює власне ставлення до розмаїття транспорту

 

 

halten, direkt, das Motorrad (-¨-er), die U-Bahn (-en), die Stra-ßenbahn (-en), das Taxi (-s), der Trolley-bus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmit-tel (-), die Linie

 

Впр.6, с. 148

 

54.

 

Підсумковий урок з теми «Ми тут живемо . Транспорт». Контрольна робота

Повт.вивч

 

Тематична

Teмa: Природа і довкілля

55

 

Називати свійських і диких тварин,. Описувати тварин

Наші тварини Частини тіла тварин

 

 

Демонструє знання правил поводження із тваринами

 

Angst haben, der Urwald- (-"-er), die Schlange (-n) Die Schnauze (-n), der Schwanz (-"-e), der Schnabel (-"-), der Flügel (-),

 

впр. 5,

с. 154

 

 

 

 

 

56

.

 

Описувати тварин, розповідати про улюблених тварин

Моя улюблена тварина

 

 

Визначає небезпечні ситуації під час поводження з тваринами

 

Das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten (ist/hat geritten),

 

Впр.8, с. 157

 

 

 

57.

 

 

Розповідати про ландшафти

Ландшафти

 

 

 

 

Das Gebirge (-), der See (-n), das Tal (-"-er), der Bach (-), die Insel (-n)

Ступені порівняння прикметників

Впр.6, с. 160

 

 

58

 

 

Описувати погоду

Яка буде погода?

 

Наводить приклади видів погоди

 

 

Das Gewitter (-), wol­kig, neblig, sonnig, der Blitz (-e), der Donner,

 

Впр.7, с. 163

 

 

 

59

.

 

Описувати погоду, висловлювати своє ставлення до природи

Підсумковий урок з теми «Природа і довкілля».

 

 

 

 

Der Strauch (-"-er), riechen (hat gerochen), das Nest (-er)

 

Впр.5с.165

 

Тематична

 Teмa: Німеччина і Україна

60

.

 

розповідати про планування подорожі

Планувати подорож

 

 

 

 

 

 

Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n)

Прийменни-ки, що керують Akk.

Впр.5, с. 169

 

61

 

 

Описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок

На туристичній базі

 

 

 

 

Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt).

 

Впр.5, с. 173

 

62.

 

Називати визначні місця німецьких міст

Німецькі міста

 

 

 

 

 

Der Dom (-e), der Stadtrundgang , die Gemäldegalerie

 

Впр.7, с. 176

 

63

 

розповідати про свою Батьківщи­ну, називати міста й визначні місця

Моя  Батьківщина

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.

 

 

 

Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen (hat kennen gelernt

Порядкові числівники

Впр. 6, с. 178

 

 

 

 

 

64

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Повт.вивч

 

 

65

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повт.вивч

 

 

66

 

 

Котроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повт.вивч

 

 

67

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

.

 

 

Повт.вивч

 

 

68

Підсумковий урок з теми «Німеччина та Україна».

Повт.вивч

 

Тематична

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мельник-Панасовская Елена Анатольевна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гриньків Любов
    Дякую за вашу працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Стефанків Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 січня 2018
Переглядів
10169
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку