Календарно - тематичне планування зі змістовими лініями (скорочено) з німецької мови для 7 класу як другої іноземної мови за підручником Сотникової.
Календарно−тематичне планування з німецької мови на ІI семестр для 7-а класу
№ |
Дата |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
|||||||
Граматика
|
Лексика
|
Аудіювання/Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
Тема 5: Свята і традиції |
|||||||||||||
31 |
|
Коли? |
Навчати називати дати, розповідати про зимові канікули Громадянська відповідальність. Здоров’я та безпека |
Порядкові чис- лівники. Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4, 5 (с. 97) |
Vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, der Heiligabend |
РЗ, впр. 2 (с. 48) РЗ, впр. 1 (с. 48) |
Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4, 5 (с. 97) |
РЗ, впр. 2, 3 (с. 48) |
РЗ, впр. 3 (с. 48) |
||||
32 |
|
Різдво |
Навчати розповідати про традиції святкування Різдва, писати вітальну листівку до Різдва. Громадянська відповідальність |
|
Der Leserbrief (-e), die Glückwunschkarte (-n), heilig, derselbe, das Familienfest (-e), der Weihnachtsbaum (-¨-e). Впр. 1 (с. 98); РЗ, впр. 2 (с. 49) |
Впр. 3 (с. 98) РЗ, впр. 1 (с. 49) |
Впр. 4, 6 (с. 99) |
Впр. 5, 7 (с. 99); РЗ, впр. 3, 4 (с. 49) |
Впр. 7 (с. 99); РЗ, впр. 3, 4 (с. 49) |
|
33 |
|
Новий рік |
Навчати розповідати про традиції святкування Нового року в Німеччині та Україні. Громадянська відповідальність. Підприємливість та фінансова грамотність
|
|
Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im neuen Jahr!, Guten Rutsch ins neue Jahr!. Впр. 2 (с. 100); РЗ, впр. 1 (с. 50) |
Впр. 3 (с. 101); РЗ, впр. 2 (с. 50) РЗ, впр. 1 (с. 50) |
Впр. 4 (с. 101) |
Впр. 5 (с. 101) |
Впр. 2 (с. 100), РЗ, впр. 3 4 (с. 50) |
|
34 |
|
Великдень |
Навчати називати символи різних свят, розповідати про традиції святкування Великодня. Громадянська відповідальність.
|
Складносурядне речення: спо- лучники «und», «aber», «oder», «denn». Впр. 4 (с. 105), 5 (с. 107); РЗ, впр. 3 (с. 52) |
Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bemalen (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt). Впр. 3 (с. 105) |
Впр. 4 (с. 105); РЗ, впр. 2 (с. 52) РЗ, впр. 1 (с. 52) |
Впр. 6 (с. 107) |
|
РЗ, впр. 3 (с. 52) |
|
35 |
|
День народження |
Навчати називати дату народження, розповідати про подарунки до дня народження, писати запрошення на день народження. Громадянська відповідальність. Підприємливість та фінансова грамотність |
Порядкові числівники. Впр. 2 (с. 108) Іменники в да- вальному відмінку (повторення). Впр. 5 (с. 109) |
Einladen (hat eingeladen), prima |
РЗ, впр. 3 (с. 53) Впр. 3 (с. 108), 6 (веб-сайт) (с. 109); РЗ, впр. 1 (с. 53) |
Впр. 2—4 (с. 108), 5, 7 (с. 109) |
РЗ, впр. 4 (с. 53) |
Впр. 6 (с. 109); РЗ, впр. 2 4 (с. 53) |
|
36 |
|
Улюблені свята |
Навчати розповідати про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята. Громадянська відповідальність |
|
Das Lieblingsfest (-e),Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern!, Viel Glück!.Впр. 2 (с. 110), 4 (с. 111); РЗ, впр. 3 (с. 55) |
Впр. 2, 3 (с. 110); РЗ, впр. 1, 2 (с. 54) |
Впр. 5 (с. 111) |
РЗ, впр. 4 (с. 55) |
РЗ, впр. 4 (с. 55) |
|
37 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: „Cвята та традиції“ |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння. |
|
|
|
гра «Unsere Feste» (с. 112) |
Проект «Lieblingsfeste in unserer Klasse» (с. 112); РЗ, впр. 1, 2 (с. 56), 4 (с. 57) |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема 6. Помешкання та транспорт |
||||||||||
38 |
|
Моя квартира |
Навчати називати приміщення у квартирі та розповідати про їхнє призначення. Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека |
|
Die Wohnung (-en), das Arbeitszimmer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer (-), das Kinderzimmer (-), das Schlafzimmer (-), das Wohnzimmer (-),der Flur (-e), der Balkon (-s/-e), die Küche (-n), das WC (-s)/ die Toilette (-n). Впр. 2 (с. 114), 3 (с. 115); РЗ, впр. 1-3 (с. 58) |
Впр. 4 (с. 115) |
Впр. 3, 5, 6 (с. 115) |
РЗ, впр. 4 (с. 58) |
РЗ, впр. 3 4 (с. 58) |
|
39 |
|
Де знаходяться меблі? |
Навчати називати меблі, описувати кімнату й розташування в ній меблів. Громадянська відповідальність |
Прийменники подвійного керування. Впр. 2—4 (с. 117); РЗ, впр. 3 (с. 59) |
Die Möbel (Pl.), das Regal (-e), der Sessel (-), das Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden (-¨-), der Gasherd (-e), die Kommode (-n), der Küchenschrank (-¨-e), das Nachttischchen (-),der Teppich (-e), in der Ecke. Впр. 1 (с. 116); РЗ, впр. 2a (с. 59) |
Впр. 5 (с. 118) РЗ, впр. 1 (с. 59) |
Впр. 2—4 (с. 117), 6 (с. 118) |
РЗ, впр. 2b (с. 59) |
Впр. 1 (с. 116), 5 (с. 118); РЗ,впр. 3 (с. 59) |
|
40 |
|
Меблі у квартирі |
Навчати описувати свою кімнату й розповідати про кімнату іншої людини. Громадянська відповідальність
|
Прийменники подвійного керування. Впр. 2 (с. 123), 3 (с. 124) |
РЗ, впр. 1, 2 (с. 62) Die Garderobe (-n), der Spiegel (-), einrichten (hat eingerichtet), hängen (hat gehängt/ gehangen), legen (hat gelegt), stellen (hat gestellt), gefallen (hat gefallen). Впр. 1 (с. 119); РЗ, впр. 2 (с. 60) |
Впр. 4 (с. 124) |
Впр. 3, 4 (с. 124), 5 (с. 125) |
РЗ, впр. 4 (с. 62) |
РЗ, впр. 3 4 (с. 62) |
|
41 |
|
Моя вулиця і мої сусіди |
Навчати описувати вулицю й будинки на вулиці, розповідати про переваги й недоліки будинків. Громадянська відповідальність та підприємливість |
Словотвір: cкладні слова. Впр. 2 (с. 126); РЗ, впр. 1 (с. 63) |
Breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n), die Gasse (-n), der Weg (-e), der Vorteil (-e), der Nachteil (-e). Впр. 2a (с. 129); РЗ, впр. 1 (с. 64) |
Впр. 3 (с. 129), 4 (с. 130) РЗ, впр. 2 (с. 64) |
Впр. 2b, 3 (с. 129), 5, 6 (с. 131) |
Впр. 7 (с. 131); РЗ, впр. 3, 4 (с. 64) |
Впр. 7 (с. 131); РЗ, впр. 4 (с. 64) |
|
42 |
|
План міста |
Навчати описувати місцезнаходження різних об’єктів у місті, орієнтуватися за планом міста. Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека |
Прийменники подвійного керування. Впр. 1 (с. 139), 2b, 3 (с. 140) |
Der Bahnhof (-¨-e), die Ecke (-n), gegenüber, die Post, der Stadtplan (-¨-e), die Straßenkreuzung (-en). Впр. 2a (с. 140); РЗ, впр. 1, 2 (с. 69) |
Впр. 4 (с. 141) |
Впр. 2, 3 (с. 140), 5 (с. 141) |
РЗ, впр. 3 (с. 69) |
Впр. 4 (с. 141); РЗ, впр. 3 (с. 69) |
|
43 |
|
Як дібратись до вокзалу? |
Навчати запитувати про шлях у незнайомій місцевості, описувати шлях. Громадянська відповідальність |
|
Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, geradeaus gehen, die Straße entlang. РЗ, впр. 1, 2 (с. 70) |
Впр. 2 (с. 142); РЗ, впр. 1 (с. 70) |
Впр. 2 (с. 142), 3 (с. 143), 4, 5 (с. 144) |
РЗ, впр. 4 (с. 70) |
РЗ, впр. 3, 4 (с. 70) |
|
44 |
|
Опис маршруту |
Навчати описувати шлях до певного об’єкта в місті/селі, порівнювати плани міста. Громадянська відповідальність |
|
Der Unterschied (-e), das Stadtviertel (-). РЗ, впр. 2, 4 (с. 71) |
РЗ, впр. 4 (с. 71) РЗ, впр. 3 (с. 71) |
Впр. 1, 2 (с. 145), 3, 4 (с. 146) |
Впр. 5 (с. 146); РЗ, впр. 5 (с. 71) |
Впр. 5 (с. 146); РЗ, впр. 1 , 5 (с. 71) |
|
45 |
|
Транспорт |
Навчати називати транспортні засоби, розповідати про міський транспорт, яким користуються люди. Громадянська відповідальність |
Ступені порів- няння прикмет- ників повторен- ня). РЗ, впр. 3 (с. 72) |
Halten (hat gehalten), direkt, das Motorrad (-¨-er), die U-Bahn (-en), die Straßenbahn (-en), das Taxi (-s), der Trolleybus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmittel (-), die Linie (der Bus Linie...). Впр. 2, 3 (с. 147); РЗ, впр. 2 (с. 72) |
Впр. 5 (с. 147); РЗ, впр. 4 (с. 72) |
Впр. 4 (с. 147), 6 (с. 148) |
РЗ, впр. 5 (с. 72) |
Впр. 5 (с. 147); РЗ, впр. 1 , 5 (с. 72) |
|
46 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: « Помешкання та транспорт» |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння. |
|
|
|
|
Проект «Мeine Wohnung» (с. 112); РЗ, впр. 1, 2 (с. 56), 4 (с. 57) |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема 7. Природа |
||||||||||
47 |
|
Наші тварини |
Навчати називати свійських і диких тварин, розповідати про тварин, що живуть в Україні. Екологічна безпека і сталий розвиток |
|
Angst haben, der Urwald (-¨-er), die Schlange (-n). Впр. 2, 3 (с. 150); РЗ, впр. 2 (с. 74) |
Впр. 4 (с. 151); РЗ, впр. 4 (с. 74) РЗ, впр. 1 (с. 74) |
Впр. 5, 6 (с. 151) |
РЗ, впр. 5 (с. 74) |
РЗ, впр. 3 5 (с. 74) |
|
48 |
|
Частини тіла тварин |
Навчати називати частини тіла тварин, описувати тварин. Здоров’я і безпека |
Множина імен- ників (повторен ня). Впр. 2 (с. 153) |
Die Schnauze (-n), der Schwanz (-¨-e),der Schnabel (-¨-), der Flügel (-), die Kralle (-n), die Flosse (-n),die Pfote (-n), das Horn (-¨-er), der Rüssel (-), das Fell, die Feder (-n), der Stachel (-n). Впр. 1 (с.152), 2(с. 153); РЗ, впр. 2 (с. 75) |
Впр. 4 (с. 153), 5 (с. 154) РЗ, впр. 3 (с. 75) Впр. 3 (с. 153); РЗ, впр. 1, 2 (с. 75) |
Впр. 6, 7 (с. 154) |
РЗ, впр. 4 (с. 75) |
Впр. 1 (с. 152); РЗ, впр. 4 (с. 75) |
|
49 |
|
Моя улюблена тварина |
Навчати описувати тварин, розповідати про улюблених тварин. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток. |
|
Das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten (ist/hat geritten), traben (ist/hat getrabt), galoppieren (ist/hat galoppiert). Впр. 2 (с. 155) |
Впр. 4, 5 (с. 156), 6, 7 (с. 157) РЗ, впр. 1 (с. 76) |
Впр. 3 (с. 155) |
Впр. 8 (с. 157); РЗ, впр. 2, 4 (с. 76) |
Впр. 8 (с. 157); РЗ, впр. 3 4 (с. 76) |
|
50 |
|
Ландшафти |
Навчати називати й описувати ландшафти, порівнювати географічні об’єкти. Здоров’я і безпека
|
Ступені порів- няння прикмет- ників (повторення). Впр. 5, 6 (с. 160); РЗ, впр. 4 (с. 77) |
Das Gebirge (-), der See (-n), das Tal (-¨-er), der Bach (-¨-e), die Insel (-n), der Hügel (-), viel-fältig, niedrig, sich befinden (hat sich befunden). Впр. 2, 3 (с. 158), 4a (веб-сайт) (с. 159); РЗ, впр. 2 (с. 77) |
Впр. 4b (с. 159) РЗ, впр. 3 (с. 77) |
Впр. 4a (с. 159), 5, 6 (с. 160) |
Впр. 6 (с. 160) |
Впр. 4a (с. 159), 6 (с. 160); РЗ, впр. 1 4 (с. 77) |
|
51 |
|
Яка буде погода? |
Навчати описувати погоду різних пір року, розуміти інформацію в прогнозі погоди, складати прогноз погоди. Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека. |
Безособовий за- йменник «es». Впр. 3 (с. 161) |
Das Gewitter (-), wolkig, neblig, sonnig, der Blitz (-e), der Donner, donnern (hat gedonnert), der Nebel (-),wehen (hat geweht), steigen (ist gestiegen),fallen (ist gefallen) Впр. 2 (с. 161); РЗ, впр. 1—3 (с. 78) |
Впр. 4a, 6 (с. 162) Впр. 5 (веб-сайт) (с. 162); РЗ, впр. 4 (с. 78) |
Впр. 1 (с. 161), 4b (с. 162) |
Впр. 7 (с. 163); РЗ, впр. 5 (с. 78) |
Впр. 4a, 5 (с. 162), 7 (с. 163); РЗ, впр. 5 (с. 78) |
|
52 |
|
Ми і природа |
Навчати висловлювати своє ставлення до природи, проводити опитування однокласників за темою. Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
Der Strauch (-¨-er), riechen (hat gerochen), das Nest (-er), das Schneeglöckchen (-), das Maiglöckchen (-), das Reh (-e). Впр. 2, 3 (с. 164); РЗ, впр. 1 (с. 79) |
Впр. 4b (с. 165) РЗ, впр. 2 (с. 79) |
Впр. 4a (с. 164), 5 (с. 165) |
РЗ, впр. 4 (с. 79) |
РЗ, впр. 3 4 (с. 79) |
|
53 |
|
Ми бережемо нашу природу |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Підпр.та фін.грам.
|
|
Die Eisenbahn, der Schornstein, die Plastiktüte, der Müll, erhalten, lösen, nützlich, schaden, werfen, verschmutzen |
Впр. 4 (с.166) |
|
Впр.1,2, (с.166) |
РЗ, впр. 3 4,5 (с. 80) |
|
54 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Природа» |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння. |
РЗ, впр. 2 (с. 80) |
РЗ, впр. 1a (с. 80) |
Lied «Auf der Mauer, auf der Lauer» (с. 166); РЗ, впр. 1a (с. 80) |
Проект «Was ist die Natur für uns?» |
Проект «Was ist die Natur für uns?» (с. 167); РЗ, впр. 1b, 3, 4 (с. 80) |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема 8: Україна та Німеччина |
||||||||||
55 |
|
Планувати подорож |
Навчати розповідати про планування подорожі, висловлювати свою згоду чи незгоду щодо цілі подорожі. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток |
Словотвір: складні слова. Географічні назви. |
Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n) |
Впр. 1 (с. 168) |
Впр. За (с. 168)РЗ, впр. 2 (с. 82) |
Впр. За (с. 168), 4, 5 (с. 169) |
РЗ. впр. 4 (с. 82) |
|
56 |
|
На туристичній базі |
Навчати описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок там, писати рекламний проспект про місцевість. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека |
|
Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt). |
|
Впр. 3а (с. 171); РЗ, впр. 4 (веб- сайт) (с. 83)Впр. 4 (с. 173) |
Впр. 1 (с. 170). ЗЬ (с. 172) |
Впр. 5 (с. 173); РЗ, впр. 2, 3 (с. 83) |
|
57 |
|
Німецькі міста |
Знайомити з визначними місцями Німеччини, навчати розповідати про екскурсію містом |
Словотвір: утворення прикметників від назв міст |
Der Dom (-e), der Stadtrundgang |
.Впр. 1а (с. 174) |
Впр. 6 (с. 175) Впр. 5 (с. 175) |
Впр. 7 (с. 176) |
РЗ, впр. 2б, 3 (с. 84) |
|
58 |
|
Моя Батьківщина |
Навчати розповідати про свою Батьківщину, називати міста й визначні місця Громадянська відповідальність |
|
Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen (hat kennen gelernt) |
Впр. 1а (с. 177) |
Впр. 3 (с. 177), 4 (с. 177) |
Впр. б (с. 176) |
Впр. 6- (с. 177); РЗ, впр. 3 (c. 85) |
|
59 |
|
Наші столиці |
Формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення Громадянська відповідальність |
|
der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt). |
Впр. 1а (с. 178) |
Впр. 3 (с. 178), 4 (с. 178) |
|
Впр. 6- (с. 178); РЗ, впр. 3 (c. 86) |
|
60 |
|
Я хочу відвідати… |
Навчати розповідати про міста та країни, які бажаєш відвідати, розповідати про їх визначні місця. Здоров’я і безпека
|
Впр. 1 (с. 179) |
Die Kathedrale (-n), die Staatsoper (-n), das Wahrzeichen (-), |
|
Впр. 3, 4 (с. 180)РЗ, впр. 1 (с. 86) |
Впр. 2 (с. 179), 5, 6 (с. 181) |
РЗ, впр. 2, (с. 86) |
|
|
|
Країни в Європі |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Гром.відп. |
|
Europa, der Norden, der Süden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa |
Впр. 4 (с.182) |
Впр.1(с.87)
|
Впр.2,3,4 (с.182), |
РЗ, впр. 2,3,4 (с. 87) |
|
62 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми : « Україна та Німеччина» |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння. |
|
|
|
|
Проект «Sehenswürdigkeiten“ |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|
63 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання
|
Повторити лексику і граматику |
|||||||
64 |
|
Контроль сформованості навичок читання
|
Повторити вивчену лексику |
|||||||
65 |
|
Контроль сформованості навичок письма
|
Повторити граматику
|
|||||||
66 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння
|
Повторити лексику і граматику |
|||||||
67 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
||||||||