Календарно - тематичне планування зі змістовими лініями з німецької мови для 7 класу як другої іноземної мови за підручником Сотникової. (ІІ семестр)

Про матеріал

Календарно - тематичне планування зі змістовими лініями (скорочено) з німецької мови для 7 класу як другої іноземної мови за підручником Сотникової.

Перегляд файлу

Календарно−тематичне планування з німецької мови на ІI семестр для 7-а класу

 

Дата

Підтема

 

 

 

 

 

 

Інтегровані змістові лінії та компетентності, що формуються

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

Граматика

 

Лексика

 

Аудіювання/Читання

Говоріння

Письмо

Тема 5: Свята і традиції

31

 

Коли?

Навчати називати дати, розповідати про зимові канікули

Громадянська відповідальність.

Здоров’я та безпека

Порядкові чис-

лівники.

Впр. 2 (с. 95),

3 (с. 96), 4, 5

(с. 97)

Vorgestern, gestern,

heute, morgen, übermorgen,

der Heiligabend

РЗ, впр. 2 (с. 48) РЗ, впр. 1 (с. 48)

Впр. 2 (с. 95),

3 (с. 96), 4, 5

(с. 97)

РЗ, впр. 2,

3 (с. 48)

РЗ, впр. 3 (с. 48)

 

 

 

 

 

32

 

 

Різдво

Навчати розповідати про традиції святкування Різдва, писати вітальну листівку до Різдва.

Громадянська відповідальність

 

Der Leserbrief (-e), die

Glückwunschkarte

(-n), heilig, derselbe,

das Familienfest (-e), der Weihnachtsbaum

(-¨-e).

Впр. 1 (с. 98);

РЗ, впр. 2 (с. 49)

Впр. 3 (с. 98) РЗ, впр. 1 (с. 49)

Впр. 4, 6 (с. 99)

Впр. 5, 7 (с. 99);

РЗ, впр. 3,

4 (с. 49)

 Впр. 7 (с. 99);

РЗ, впр. 3, 4 (с. 49)

33

 

Новий рік

Навчати розповідати про традиції святкування Нового року в Німеччині та Україні.

Громадянська відповідальність.

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

Silvester, das Feuerwerk

(-e), die Party

(-s), Alles Gute im

neuen Jahr!, Guten Rutsch ins neue Jahr!.

Впр. 2 (с. 100); РЗ, впр. 1 (с. 50)

Впр. 3 (с. 101);

РЗ, впр. 2 (с. 50) РЗ, впр. 1 (с. 50)

Впр. 4 (с. 101)

Впр. 5 (с. 101)

Впр. 2 (с. 100),

РЗ, впр. 3 4 (с. 50)

34

 

Великдень

Навчати називати символи різних свят, розповідати про традиції святкування Великодня.

Громадянська відповідальність.

 

Складносурядне речення: спо-

лучники «und»,

«aber», «oder»,

«denn». Впр. 4 (с. 105),

5 (с. 107); РЗ,

впр. 3 (с. 52)

Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken

(hat versteckt), bemalen (hat bemalt), Eier

legen (hat gelegt).

Впр. 3 (с. 105)

Впр. 4 (с. 105);

РЗ, впр. 2 (с. 52) РЗ, впр. 1 (с. 52)

Впр. 6 (с. 107)

 

РЗ, впр. 3 (с. 52)

 

35

 

День народження

Навчати називати дату народження, розповідати про подарунки до дня народження, писати запрошення на день народження.

Громадянська відповідальність.

Підприємливість та фінансова грамотність

Порядкові числівники.

Впр. 2 (с. 108)

Іменники в да-

вальному відмінку (повторення).

Впр. 5 (с. 109)

Einladen (hat eingeladen),

prima

РЗ, впр. 3 (с. 53) Впр. 3 (с. 108),

6 (веб-сайт)

(с. 109); РЗ,

впр. 1 (с. 53)

Впр. 2—4

(с. 108), 5, 7

(с. 109)

РЗ, впр. 4 (с. 53)

Впр. 6  (с. 109);

РЗ, впр. 2 4 (с. 53)

36

 

Улюблені свята

Навчати розповідати про улюблені свята, писати вітальну листівку до свята.

Громадянська відповідальність

 

Das Lieblingsfest (-e),Frohe Weihnachten!,

Fröhliche Ostern!, Viel Glück!.Впр. 2 (с. 110), 4 (с. 111); РЗ, впр. 3 (с. 55)

Впр. 2, 3 (с. 110);

РЗ, впр. 1, 2

(с. 54)

Впр. 5 (с. 111)

РЗ, впр. 4 (с. 55)

РЗ, впр. 4 (с. 55)

 

37

 

Узагальнення навчального матеріалу з теми: „Cвята та традиції“

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння.

 

 

 

гра

«Unsere Feste»

(с. 112)

Проект «Lieblingsfeste

in unserer Klasse» (с. 112); РЗ, впр. 1, 2 (с. 56), 4 (с. 57)

Повторити лексичний та граматичний матеріал

Тема 6. Помешкання та транспорт

38

 

Моя квартира

Навчати називати приміщення у квартирі та розповідати про їхнє призначення.

Громадянська відповідальність.

Здоров’я і безпека

 

Die Wohnung (-en), das Arbeitszimmer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer (-), das Kinderzimmer (-), das Schlafzimmer (-), das Wohnzimmer (-),der Flur (-e), der Balkon (-s/-e), die Küche (-n), das WC (-s)/ die Toilette (-n). Впр. 2 (с. 114), 3 (с. 115); РЗ, впр. 1-3 (с. 58)

Впр. 4 (с. 115)

Впр. 3, 5, 6

(с. 115)

РЗ, впр. 4 (с. 58)

РЗ, впр. 3

4 (с. 58)

39

 

Де знаходяться меблі?

Навчати називати меблі, описувати кімнату й розташування в ній меблів.

Громадянська відповідальність

Прийменники

подвійного керування.

Впр. 2—4

(с. 117); РЗ,

впр. 3 (с. 59)

Die Möbel (Pl.), das Regal (-e), der Sessel (-), das Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden (-¨-), der Gasherd (-e), die Kommode (-n), der

Küchenschrank (-¨-e), das Nachttischchen (-),der Teppich (-e), in der Ecke.

Впр. 1 (с. 116); РЗ, впр. 2a (с. 59)

Впр. 5 (с. 118)

РЗ, впр. 1 (с. 59)

Впр. 2—4

(с. 117), 6 (с. 118)

РЗ, впр. 2b (с. 59)

Впр. 1 (с. 116), 5 (с. 118); РЗ,впр. 3 (с. 59)

40

 

Меблі у квартирі

Навчати описувати свою кімнату й розповідати про кімнату іншої людини.

Громадянська відповідальність

 

Прийменники

подвійного керування.

Впр. 2 (с. 123),

3 (с. 124)

РЗ, впр. 1, 2 (с. 62) Die Garderobe (-n), der Spiegel (-), einrichten (hat eingerichtet),

hängen (hat gehängt/

gehangen), legen (hat gelegt), stellen (hat

gestellt), gefallen (hat gefallen). Впр. 1 (с. 119); РЗ, впр. 2 (с. 60)

Впр. 4 (с. 124)

Впр. 3, 4 (с. 124), 5 (с. 125)

РЗ, впр. 4 (с. 62)

РЗ, впр. 3

4 (с. 62)

41

 

Моя вулиця і мої сусіди

Навчати описувати вулицю й будинки на вулиці, розповідати про переваги й недоліки будинків.

Громадянська відповідальність та підприємливість

Словотвір:

cкладні слова.

Впр. 2 (с. 126);

РЗ, впр. 1 (с. 63)

Breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n), die Gasse (-n), der Weg (-e), der Vorteil (-e), der Nachteil (-e).

Впр. 2a (с. 129);

РЗ, впр. 1 (с. 64)

Впр. 3 (с. 129),

4 (с. 130)

РЗ, впр. 2 (с. 64)

Впр. 2b,

3 (с. 129), 5,

6 (с. 131)

Впр. 7 (с. 131);

РЗ, впр. 3, 4

(с. 64)

Впр. 7 (с. 131);

РЗ, впр. 4 (с. 64)

42

 

План міста

Навчати описувати місцезнаходження різних обєктів у місті, орієнтуватися за планом міста.

Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека

Прийменники

подвійного керування.

Впр. 1 (с. 139),

2b, 3 (с. 140)

Der Bahnhof (-¨-e), die Ecke (-n), gegenüber,

die Post, der Stadtplan (-¨-e), die Straßenkreuzung (-en). Впр. 2a (с. 140); РЗ, впр. 1, 2 (с. 69)

Впр. 4 (с. 141)

Впр. 2, 3 (с. 140), 5 (с. 141)

РЗ, впр. 3 (с. 69)

Впр. 4 (с. 141); РЗ, впр. 3 (с. 69)

43

 

Як дібратись до вокзалу?

Навчати запитувати про шлях у незнайомій місцевості, описувати шлях.

Громадянська відповідальність

 

Durch, die Fahrbahn

(-en), fremd, geradeaus

gehen, die Straße

entlang.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 70)

Впр. 2 (с. 142);

РЗ, впр. 1 (с. 70)

Впр. 2 (с. 142),

3 (с. 143), 4,

5 (с. 144)

РЗ, впр. 4 (с. 70)

РЗ, впр. 3, 4 (с. 70)

44

 

Опис маршруту

Навчати описувати шлях до певного об’єкта в місті/селі, порівнювати плани міста.

Громадянська відповідальність

 

Der Unterschied (-e), das Stadtviertel (-).

РЗ, впр. 2, 4 (с. 71)

РЗ, впр. 4 (с. 71)

РЗ, впр. 3 (с. 71)

Впр. 1, 2 (с. 145), 3, 4 (с. 146)

Впр. 5 (с. 146);

РЗ, впр. 5 (с. 71)

Впр. 5 (с. 146); РЗ, впр. 1 , 5 (с. 71)

45

 

Транспорт

Навчати називати транспортні засоби, розповідати про міський транспорт, яким користуються люди. Громадянська відповідальність

Ступені порів-

няння прикмет-

ників повторен-

ня).

РЗ, впр. 3 (с. 72)

Halten (hat gehalten), direkt, das Motorrad

(-¨-er), die U-Bahn (-en), die Straßenbahn (-en), das Taxi (-s), der Trolleybus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmittel (-), die Linie (der Bus Linie...).

Впр. 2, 3 (с. 147); РЗ, впр. 2 (с. 72)

Впр. 5 (с. 147);

РЗ, впр. 4 (с. 72)

Впр. 4 (с. 147),

6 (с. 148)

РЗ, впр. 5 (с. 72)

Впр. 5  (с. 147);

РЗ, впр. 1 , 5 (с. 72)

46

 

Узагальнення навчального матеріалу з теми: « Помешкання та транспорт»

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння.

 

 

 

 

Проект «Мeine Wohnung» (с. 112); РЗ, впр. 1, 2 (с. 56), 4 (с. 57)

Повторити лексичний та граматичний матеріал

Тема 7. Природа

47

 

Наші тварини

Навчати називати свійських і диких тварин, розповідати про тварин, що живуть в Україні.

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

Angst haben, der

Urwald (-¨-er), die Schlange (-n).

Впр. 2, 3 (с. 150); РЗ, впр. 2 (с. 74)

Впр. 4 (с. 151);

РЗ, впр. 4 (с. 74)

РЗ, впр. 1 (с. 74)

Впр. 5, 6 (с. 151)

РЗ, впр. 5 (с. 74)

РЗ, впр. 3 5 (с. 74)

48

 

Частини тіла тварин

Навчати називати частини тіла тварин, описувати тварин.

Здоров’я і безпека

Множина імен-

ників (повторен

ня). Впр. 2 (с. 153)

Die Schnauze (-n), der Schwanz (-¨-e),der Schnabel (-¨-), der Flügel (-), die Kralle (-n), die Flosse (-n),die Pfote (-n), das Horn (-¨-er), der Rüssel (-), das Fell, die Feder (-n), der Stachel (-n). Впр. 1 (с.152), 2(с. 153); РЗ, впр. 2 (с. 75)

Впр. 4 (с. 153),

5 (с. 154)  РЗ, впр. 3 (с. 75)

Впр. 3 (с. 153); РЗ, впр. 1, 2

(с. 75)

Впр. 6, 7 (с. 154)

РЗ, впр. 4 (с. 75)

Впр. 1 (с. 152);

РЗ, впр. 4 (с. 75)

49

 

Моя улюблена тварина

Навчати описувати тварин, розповідати про улюблених тварин.

Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток.

 

Das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten (ist/hat geritten), traben

(ist/hat getrabt),

galoppieren (ist/hat galoppiert).

Впр. 2 (с. 155)

Впр. 4, 5 (с. 156),

6, 7 (с. 157)

РЗ, впр. 1 (с. 76)

Впр. 3 (с. 155)

Впр. 8 (с. 157);

РЗ, впр. 2, 4

(с. 76)

Впр. 8 (с. 157); РЗ, впр. 3 4 (с. 76)

50

 

Ландшафти

Навчати називати й описувати ландшафти,

порівнювати географічні об’єкти.

Здоров’я і безпека

 

Ступені порів-

няння прикмет-

ників (повторення).

Впр. 5, 6 (с. 160);

РЗ, впр. 4 (с. 77)

Das Gebirge (-), der See (-n), das Tal (-¨-er), der Bach (-¨-e), die Insel (-n), der Hügel (-), viel-fältig, niedrig, sich befinden (hat sich befunden). Впр. 2, 3 (с. 158), 4a (веб-сайт) (с. 159); РЗ, впр. 2 (с. 77)

Впр. 4b (с. 159)

РЗ, впр. 3 (с. 77)

Впр. 4a (с. 159),

5, 6 (с. 160)

Впр. 6 (с. 160)

Впр. 4a (с. 159), 6 (с. 160); РЗ, впр. 1 4 (с. 77)

51

 

Яка буде погода?

Навчати описувати погоду різних пір року, розуміти інформацію в прогнозі погоди, складати прогноз погоди.

Громадянська відповідальність. Здоров’я і безпека.

Безособовий за-

йменник «es».

Впр. 3 (с. 161)

Das Gewitter (-), wolkig, neblig, sonnig, der

Blitz (-e), der Donner, donnern (hat gedonnert),

der Nebel (-),wehen (hat geweht), steigen (ist gestiegen),fallen (ist gefallen) Впр. 2 (с. 161); РЗ, впр. 1—3 (с. 78)

Впр. 4a, 6 (с. 162)

Впр. 5 (веб-сайт) (с. 162); РЗ,

впр. 4 (с. 78)

Впр. 1 (с. 161), 4b (с. 162)

Впр. 7 (с. 163);

РЗ, впр. 5 (с. 78)

Впр. 4a, 5

(с. 162), 7 (с. 163); РЗ,

впр. 5 (с. 78)

52

 

Ми і природа

Навчати висловлювати

своє ставлення до природи, проводити опитування однокласників за темою.

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Der Strauch (-¨-er), riechen (hat gerochen),

das Nest (-er), das

Schneeglöckchen (-),

das Maiglöckchen (-),

das Reh (-e). Впр. 2, 3 (с. 164); РЗ, впр. 1 (с. 79)

Впр. 4b (с. 165)

РЗ, впр. 2 (с. 79)

Впр. 4a (с. 164), 5 (с. 165)

РЗ, впр. 4 (с. 79)

РЗ, впр. 3 4

(с. 79)

53

 

Ми бережемо

нашу природу 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Підпр.та фін.грам.

 

 

Die Eisenbahn, der Schornstein, die Plastiktüte, der Müll, erhalten, lösen, nützlich, schaden, werfen, verschmutzen

Впр. 4 (с.166)

 

Впр.1,2,

(с.166)

РЗ, впр. 3 4,5

(с. 80)

54

 

Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Природа»

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння.

РЗ, впр. 2 (с. 80)

РЗ, впр. 1a (с. 80)

Lied «Auf der Mauer, auf der Lauer» (с. 166); РЗ, впр. 1a (с. 80)

Проект «Was ist

die Natur für

uns?»

Проект «Was ist

die Natur für

uns?» (с. 167);

РЗ, впр. 1b, 3,

4 (с. 80)

Повторити лексичний та граматичний матеріал

Тема 8: Україна та Німеччина

55

 

Планувати подорож

Навчати розповідати про планування подорожі, висловлювати свою згоду чи незгоду щодо цілі подорожі.

Громадянська відповідальність. Екологічна безпека та сталий розвиток

Словотвір: складні слова. Географічні назви.

Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n)

Впр. 1 (с. 168)

Впр. За (с. 168)РЗ, впр. 2 (с. 82)

Впр. За (с. 168), 4, 5 (с. 169)

РЗ. впр. 4 (с. 82)

56

 

На туристичній базі

Навчати описувати туристичну базу й розповідати про відпочинок там, писати рекламний проспект про місце­вість.

Громадянська відповідальність. Екологічна безпека

 

Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt).

 

Впр. 3а (с. 171); РЗ, впр. 4 (веб- сайт) (с. 83)Впр. 4 (с. 173)

Впр. 1 (с. 170). ЗЬ (с. 172)

Впр. 5 (с. 173); РЗ, впр. 2, 3 (с. 83)

57

 

Німецькі міста

Знайомити з визначними місцями Німеччини, навчати розповідати про екскурсію містом

Словотвір: утво­рення прикмет­ників від назв міст

Der Dom (-e), der Stadtrundgang

 

 

 

.Впр. 1а (с.

174)

Впр. 6 (с. 175) Впр. 5 (с. 175)

Впр. 7 (с. 176)

РЗ, впр. 2б, 3 (с. 84)

58

 

Моя Батьківщина

Навчати розповідати про свою Батьківщи­ну, називати міста й визначні місця

Громадянська відповідальність

 

Das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen (hat kennen gelernt)

Впр. 1а (с. 177)

Впр. 3 (с. 177), 4 (с. 177)

Впр. б (с. 176)

Впр. 6- (с. 177); РЗ, впр. 3 (c. 85)

59

 

Наші столиці

Формувати навички читання, аудіювання, письма й моно­логічного мовлення

Громадянська відповідальність

 

der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt).

Впр. 1а (с. 178)

Впр. 3 (с. 178), 4 (с. 178)

 

Впр. 6- (с. 178); РЗ, впр. 3 (c. 86)

60

 

Я хочу відвідати…

Навчати розповідати про міста та країни, які бажаєш відвідати, розповідати про їх визначні місця.

Здоров’я і безпека

 

Впр. 1 (с. 179)

Die Kathedrale (-n), die Staatsoper (-n), das Wahrzeichen (-),

 

Впр. 3, 4 (с. 180)РЗ, впр. 1 (с. 86)

Впр. 2 (с. 179), 5, 6 (с. 181)

РЗ, впр. 2,  (с. 86)

 

 

Країни в Європі

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Гром.відп.

 

Europa, der Norden, der Süden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa

Впр. 4 (с.182)

Впр.1(с.87)

 

Впр.2,3,4 (с.182),

РЗ, впр. 2,3,4  (с. 87)

62

 

Узагальнення навчального матеріалу з теми : « Україна та Німеччина»

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння.

 

 

 

 

Проект «Sehenswürdigkeiten“

Повторити лексичний та граматичний матеріал

63

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

Повторити лексику і граматику

64

 

Контроль сформованості навичок читання

 

Повторити вивчену лексику

65

 

Контроль сформованості навичок письма

 

Повторити граматику

 

66

 

Контроль сформованості навичок говоріння

 

Повторити лексику і граматику

67

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 січня 2018
Переглядів
5579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку