Календарно-тематичне планування

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків німецької мови для учнів 7 класу на другий семестр 2017- 2018 навчального року. 2 години на тиждень, автор підручника Світлана Сотникова. У нашій школі німецька мова вивчається як друга іноземна мова. Календарно - тематичне планування складено з ущільненням уроків. Оскільки у ІІ семестрі випадає багато вихідних та святкових днів.

Перегляд файлу

1

 

«Погоджено»                                                            «Затверджено»

заступник директора з НВР                                                                                  директор школи 

 

­­­___________ Комар  Г.В.                                                                                     ____________  Рудан Я.В.

 

«____»  _________    2018р.                                                                  «_____»  _________  2018р.

             

 

Календарно - тематичне планування з  німецької   мови

ІІ семестр

Вчитель  Шушко Галина Петрівна

Клас   7

Підручник – автор Світлана Сотникова

 

п\п

Дата

Тема

Сфера спілкування

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє завдання

Фонетика

Граматика

Лексика

Аудіювання/ Читання

Мовлення

Письмо

Тема 5: Покупки

33

 

Купувати одяг

Особистісна

Впр.1, с.81

Слабка відміна прикметників с.82

Welcher/es/e, dieser/es/e, gefallen (hat gefallen)

Впр.5, с.83

Впр.2, с.81, Впр.3, с.82

 

впр.5, с.83

34.

 

У магазині

Особистісна

Впр.1, с.84

 

Das Kleidungsstück (-e), die Damenbekleidung

Впр.5, с.85

Впр.2,3, с.84

Впр.6, с.85

впр.6,с.85

35.

 

Витрачати гроші

Особистісна

Впр.1, с.86

Сполучники weil, da

Der Schein (-e), die Münze (-n), der Euro (-s/-), der Cent (-s/-

 

 

Впр.2, с.86, Впр.3,с.87

Впр.5, с.87, Впр.7, с.88

впр.7, с.88

36.

 

Що тобі подобається?

 Особистісна

 

Сильна відміна прикметників

Weich, stark, unehrlich

Впр.3, с.90

Впр.1,2, с.89

Впр.4, с.90

впр.5,с.90

36.

 

Невеликий показ мод

Особистісна

Впр.1, 91

Мішана відміна прикметників

с.91

Was für ein/e?, vor Kurzem, festlich,

Впр.2, с.92

Впр.3,4, с.93

Впр.5, с.93

впр.6, с.93

37.

 

Повторення вивченої лексики.  Навчальний проект «Наш універмаг»

 

 

 

 

 

 

 

 

Teмa 6: Свята та традиції

38.

 

Коли?

Публічна

Впр. 1 (с. 95)

Порядкові чис­лівники. Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4, 5 (с. 97)

Vorgestern, gestern, heute, morgen, über­morgen, der Heiligabend

впр.1,с.95

Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4. 5 (с. 97)

 

впр.5,

с.97

39.

 

Різдво

Публічна

Впр. 2(с. 98)

 

Der Leserbrief (-e), die. Glückwunschkarte, (-n), heilig, derselbe,

Впр. 3 (с.. 98)

Впр. 4, 6

 (с. 99)

Впр. 5, 7

(с. 99)

Впр. 3 (веб-сайт) (с. 98), 7 (с. 99);

40.

 

Новий рік

Публічна

Впр. 1(с. 100)

 

Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im. neuen Jahr!,

Впр. 3 (с. 101);

Впр. 4 (с. 101)

Вир. 5 (с. 101)

Впр. 2 (веб-сайт) (с. 100), 5 (с. 101);

40.

 

Карнавал

Публічна

Впр. 1 (с. 102)

Словотвір: складні слова. Впр, 1 (с. 102) Зворотні дієслова.Впр. 3 (с. 102), 4 (с. 103)

Der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n)

Впр. 5 (с. 103);

Впр. 3 (с. 102), 6, 7 (о. 104)

 

впр.7,с.104

41.

 

Пасха

Публічна

Впр. 1, 2. (с. 105)

Складносурядне речення: спо­лучники

Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bema­len (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt).

Впр. 4 (с. 105);

Впр. 6 (с. 107)

 

впр.6,

с.107

42.

 

День народження

Публічна

Впр, 1 (с. 108)

Порядкові чис­лівники. Іменники в давальному відмінку (повторення)

Einladen (hat eingela­den), prima

 

 

 

впр.7, с.109

43.

 

Улюблене свято

Публічна

Впр. 1 (с. 110)

 

Das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern!

 

 

 

впр.5,

с.111

44.

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7: Житло

45

 

Моя квартира

Особистісна

Впр. 1

 (с. 114)

 

Die Wohn ung (-en), das Arbeitszim mer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer

Впр. 4 (с. 115)

Впр. 3, 5, 6 (с. 115)

 

впр.4,

с.115

46

 

Де стоять меблі?

Особистісна

Впр. 1 (с. 116)

Прийменники подвійного керу­вання.

Die Möbel (PL), das Re­gal (-e), der Sessel (-), flas Sofa (-s), der Fern­seher (-), der Fußboden (-"-),

Впр. б (с. 118)

Впр. 2—4 (с. 117), 6 (с. 118)

 

Впр. 1 (веб-сайт) (с. 116), 5 (веб-сайт) (с. 118);

47

 

Ми обставляємо квартиту

Особистісна

 

Прийменники подвійного керу­вання.

Die Garderobe der Spiegel (-), einrich­ten- (hat eingerichtet)

Впр. 2 (с. 119)

Впр. 1 (с. 119), 4, 5 (с. 120)

 

Впр. 2 (веб-сайт) (с. 119);)

48

 

Ми переїжджає-мо

Особистісна

 

Прийменники подвійного керу­вання.

Der Umzug (-"-e), der Wagen, die Gardine (-n), der Karton (-s),

Впр. 2 (с. 121). 4 (с. 122)

Впр. 1, 2 (с. 121), 3—5 (с. 122)

 

впр.5,

с.122

49

 

Меблі в квартирі

Особистісна

Впр. 1 (с. 123)

Прийменники подвійного керу­вання.

 

Впр. 4 (с. 124)

Впр. 3, 4 (с. 124), 5 (с. 125)

 

впр.5, с.125

50

 

Мій будинок

Особистісна

Впр. 1

 (с. 126)

Словотвір: складні слова.

Das Einfamilienhaus (-"-er), das Hochhaus (-"-er),

Впр. б (с. 128) Впр. 3 (с. 126)

Впр. 4 (с. 127), 6, 7 (с. 128)

 

впр.5,

с.128

51

 

Моя вулиця і сусіди

Особистісна

Впр. 1

 (с. 129)

 

Breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Hal­testelle (-n), die Gasse (-n)

Впр. 3 (с. 129), 4 (с. 130)

Впр. 2Б, 3 (с. 129), 5, 6 (с. 131)

Впр. 7 (с. 131);

Впр. 7 (с. 131)

52

 

Повторення вивченої лексики. Проект «Квартира моєї мрії»

Особистісна

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 8: Ми тут живемо

53

 

Моя місцевість

Особистісна

Впр. 1 (с. 134);

Прийменники подвійного керу­вання.

In der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss

 

Впр. 3—5

(с. 135)

 

впр.5,с.135

54

 

У місті

Особистісна

Впр. 1 (с. 136)

Минулий час Модальні дієслова

Die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-"-er)

Впр. 6 (с. 138)

Впр. 2 (с. 136), 3, 4 (с. 137)

 

впр.5,с.137

55.

 

План міста

Особистісна

Впр. 1 (с. 139)

Прийменники подвійного керу­вання.

Der Bahnhof (-"-e), die. Ecke (-n), gegenüber, dje Post., der Stadtplan (- -e),

Впр. 4 (с. 141)

Впр. 2, 3 (с. 140), 5 (с. 141)    

 

впV

56

 

Як мені пройти до вокзалу?

Особистісна

Впр. 1 (с. 142)

 

Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, gerade­aus gehen, die Straße entlang.

Впр. 2 (с. 142);

Впр. 2 (с. 142), 3 (с. 143), 4, б (с. 144)

 

впр.5, (с. 144)

57

 

Опис шляху

Особистісна

 

 

Der Unterschied (-e), das Stadtviertel (-)

 

Впр. 1, 2 (с. 145), 3, 4 (с. 146)

 

Впр. 5,

 с. 146

58

 

Транспорт

Особистісна

Впр. 1 (с. 147)

Ступені порівняння прикметників (повторення).

Halten (hat gehalten), direkt, das Motorrad (-"-er), die U-Bahn (-en)

Впр. Б (с. 147);

Впр. 4 (с. 147)

 

впр.6 (с. 148)

59

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 9: Природа і довкілля

60

 

Наші тварини

Особистісна

Впр. 1 (с. 150)

 

Angst haben, der Urwald- (-"-er), die Schlange (-n).

Впр. 4 (с. 151);

Впр.  5, 6 (с. 151)

 

впр.6,с.151

60

 

Частини тіла тварин

Особистісна

Впр. 1 (с. 152)

Множина іменників (повторення). Впр. 2 (с. 153)

Die Schnauze (-n), der Schwanz (-"-e), der Schnabel (-"-), der Flügel (-), die Kralle (-n), die Flosse (-11), die Pfote (-n)

Впр. 4 (с. 153), 5 (с. 154);

Впр. 6, 7

(с. 154)

 

Впр. 1 (веб-сайт) (с. 152);

61

 

Моя улюблена тварина Контроль аудіювання.

Особистісна

Впр. 1(с. 155)

 

Das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten (ist/hat geritten),

Впр. 4, 5 (с. 156), 6, 7

(с. 157)

Впр. 3 (с. 155)

Впр. 8

(с: 157);

Впр. 8 (с. 157);

62

 

Ландшафти.

Особистісна

Впр. 1, 2 (с. 158)

 

Ступені порівняння прикметників (повторен­ня).

Das Gebirge (-), der See (-n), das Tal (-"-er), der Bach (-), die Insel (-n)

Впр. 4 (с. 159)

Впр. 4а (с. 159), 5, 6 (с. 160)

Впр. 6 (с. 160)

Впр. 4а (веб-сайт) (с. 159), 6 (с. 160);)

62

 

Яка буде погода? Контроль  говоріння.

Особистісна

 

Безособовий займенник «man».

Das Gewitter (-), wol­kig, neblig, sonnig, der Blitz (-e), der Donner,

Впр. 4а, 6 (с. 162)Впр. 5 (веб-сайт)

(с. 162);

Впр. 1 (с. 161), 4 (с. 162)

Впр. 7

(с. 163)

Впр. 4а, 5 (веб-сайт) (с. 162),

7 (с. 163);

63

 

Ми і природа. Контроль

Особистісна

Впр. 1 (с. 164)

 

Der Strauch (-"-er), riechen (hat gerochen), das Nest (-er), das Schneeglöckchen (-)

Впр. 4 (с. 166)

Впр. 4а (с. 164), 5 (с. 165)

 

 

64

 

Узагальнення вивченого матеріалу.  Контроль читання.

Особистісна

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 10: Німеччина і Україна

65

 

Планувати подорож.  На туристичній базі.

Публічна

Впр. 1 (с. 168)

Словотвір: складні слова. Географічні назви.

Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n) Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt).

Впр. За (с. 168) Впр. 3а

(с. 171);

Впр. 4 (с. 173)

Впр. За (с. 168), 4, 5 (с. 169)

Впр. 1 (с. 170). З (с. 172)

 

впр.5,с.169

66.

 

Німецькі та українські  міста. Пам’ятки історії та культури Німеччини та Києва. с.177-181. Контроль письма

Публічна

Впр. 1а (с. 174) впр.2,с.179

Словотвір: утво­рення прикмет­ників від назв міст.

Der Dom (-e), der Stadtrundgang

Впр. 6 (с. 175)

Впр. 7 (с. 176)

 

Впр. 5 (с. 175)

 

docx
Додано
13 січня 2018
Переглядів
5171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку