Календарно - тематичне планування уроків німецької мови для учнів 7 класу на другий семестр 2017- 2018 навчального року. 2 години на тиждень, автор підручника Світлана Сотникова. У нашій школі німецька мова вивчається як друга іноземна мова. Календарно - тематичне планування складено з ущільненням уроків. Оскільки у ІІ семестрі випадає багато вихідних та святкових днів.
1
«Погоджено» «Затверджено»
заступник директора з НВР директор школи
___________ Комар Г.В. ____________ Рудан Я.В.
«____» _________ 2018р. «_____» _________ 2018р.
Календарно - тематичне планування з німецької мови
ІІ семестр
Вчитель – Шушко Галина Петрівна
Клас – 7
Підручник – автор Світлана Сотникова
№ п\п |
Дата |
Тема |
Сфера спілкування |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Домашнє завдання |
|||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Аудіювання/ Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||
Тема 5: Покупки |
|||||||||||
33 |
|
Купувати одяг |
Особистісна |
Впр.1, с.81 |
Слабка відміна прикметників с.82 |
Welcher/es/e, dieser/es/e, gefallen (hat gefallen) |
Впр.5, с.83 |
Впр.2, с.81, Впр.3, с.82 |
|
впр.5, с.83 |
|
34. |
|
У магазині |
Особистісна |
Впр.1, с.84 |
|
Das Kleidungsstück (-e), die Damenbekleidung |
Впр.5, с.85 |
Впр.2,3, с.84 |
Впр.6, с.85 |
впр.6,с.85 |
|
35. |
|
Витрачати гроші |
Особистісна |
Впр.1, с.86 |
Сполучники weil, da |
Der Schein (-e), die Münze (-n), der Euro (-s/-), der Cent (-s/-
|
|
Впр.2, с.86, Впр.3,с.87 |
Впр.5, с.87, Впр.7, с.88 |
впр.7, с.88 |
|
36. |
|
Що тобі подобається? |
Особистісна |
|
Сильна відміна прикметників |
Weich, stark, unehrlich |
Впр.3, с.90 |
Впр.1,2, с.89 |
Впр.4, с.90 |
впр.5,с.90 |
|
36. |
|
Невеликий показ мод |
Особистісна |
Впр.1, 91 |
Мішана відміна прикметників с.91 |
Was für ein/e?, vor Kurzem, festlich, |
Впр.2, с.92 |
Впр.3,4, с.93 |
Впр.5, с.93 |
впр.6, с.93 |
|
37. |
|
Повторення вивченої лексики. Навчальний проект «Наш універмаг» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teмa 6: Свята та традиції |
||||||||||
38. |
|
Коли? |
Публічна |
Впр. 1 (с. 95) |
Порядкові числівники. Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4, 5 (с. 97) |
Vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, der Heiligabend |
впр.1,с.95 |
Впр. 2 (с. 95), 3 (с. 96), 4. 5 (с. 97) |
|
впр.5, с.97 |
39. |
|
Різдво |
Публічна |
Впр. 2(с. 98) |
|
Der Leserbrief (-e), die. Glückwunschkarte, (-n), heilig, derselbe, |
Впр. 3 (с.. 98) |
Впр. 4, 6 (с. 99) |
Впр. 5, 7 (с. 99) |
Впр. 3 (веб-сайт) (с. 98), 7 (с. 99); |
40. |
|
Новий рік |
Публічна |
Впр. 1(с. 100) |
|
Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im. neuen Jahr!, |
Впр. 3 (с. 101); |
Впр. 4 (с. 101) |
Вир. 5 (с. 101) |
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 100), 5 (с. 101); |
40. |
|
Карнавал |
Публічна |
Впр. 1 (с. 102) |
Словотвір: складні слова. Впр, 1 (с. 102) Зворотні дієслова.Впр. 3 (с. 102), 4 (с. 103) |
Der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n) |
Впр. 5 (с. 103); |
Впр. 3 (с. 102), 6, 7 (о. 104) |
|
впр.7,с.104 |
41. |
|
Пасха |
Публічна |
Впр. 1, 2. (с. 105) |
Складносурядне речення: сполучники |
Der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken (hat versteckt), bemalen (hat bemalt), Eier legen (hat gelegt). |
Впр. 4 (с. 105); |
Впр. 6 (с. 107) |
|
впр.6, с.107 |
42. |
|
День народження |
Публічна |
Впр, 1 (с. 108) |
Порядкові числівники. Іменники в давальному відмінку (повторення) |
Einladen (hat eingeladen), prima |
|
|
|
впр.7, с.109 |
43. |
|
Улюблене свято |
Публічна |
Впр. 1 (с. 110) |
|
Das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten!, Fröhliche Ostern! |
|
|
|
впр.5, с.111 |
44. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7: Житло |
||||||||||
45 |
|
Моя квартира |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 114) |
|
Die Wohn ung (-en), das Arbeitszim mer (-), das Badezimmer (-), das Esszimmer |
Впр. 4 (с. 115) |
Впр. 3, 5, 6 (с. 115) |
|
впр.4, с.115 |
46 |
|
Де стоять меблі? |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 116) |
Прийменники подвійного керування. |
Die Möbel (PL), das Regal (-e), der Sessel (-), flas Sofa (-s), der Fernseher (-), der Fußboden (-"-), |
Впр. б (с. 118) |
Впр. 2—4 (с. 117), 6 (с. 118) |
|
Впр. 1 (веб-сайт) (с. 116), 5 (веб-сайт) (с. 118); |
47 |
|
Ми обставляємо квартиту |
Особистісна |
|
Прийменники подвійного керування. |
Die Garderobe der Spiegel (-), einrichten- (hat eingerichtet) |
Впр. 2 (с. 119) |
Впр. 1 (с. 119), 4, 5 (с. 120) |
|
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 119);) |
48 |
|
Ми переїжджає-мо |
Особистісна |
|
Прийменники подвійного керування. |
Der Umzug (-"-e), der Wagen, die Gardine (-n), der Karton (-s), |
Впр. 2 (с. 121). 4 (с. 122) |
Впр. 1, 2 (с. 121), 3—5 (с. 122) |
|
впр.5, с.122 |
49 |
|
Меблі в квартирі |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 123) |
Прийменники подвійного керування. |
|
Впр. 4 (с. 124) |
Впр. 3, 4 (с. 124), 5 (с. 125) |
|
впр.5, с.125 |
50 |
|
Мій будинок |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 126) |
Словотвір: складні слова. |
Das Einfamilienhaus (-"-er), das Hochhaus (-"-er), |
Впр. б (с. 128) Впр. 3 (с. 126) |
Впр. 4 (с. 127), 6, 7 (с. 128) |
|
впр.5, с.128 |
51 |
|
Моя вулиця і сусіди |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 129) |
|
Breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n), die Gasse (-n) |
Впр. 3 (с. 129), 4 (с. 130) |
Впр. 2Б, 3 (с. 129), 5, 6 (с. 131) |
Впр. 7 (с. 131); |
Впр. 7 (с. 131) |
52 |
|
Повторення вивченої лексики. Проект «Квартира моєї мрії» |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 8: Ми тут живемо |
||||||||||
53 |
|
Моя місцевість |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 134); |
Прийменники подвійного керування. |
In der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss |
|
Впр. 3—5 (с. 135) |
|
впр.5,с.135 |
54 |
|
У місті |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 136) |
Минулий час Модальні дієслова |
Die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen (-), das Denkmal (-"-er) |
Впр. 6 (с. 138) |
Впр. 2 (с. 136), 3, 4 (с. 137) |
|
впр.5,с.137 |
55. |
|
План міста |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 139) |
Прийменники подвійного керування. |
Der Bahnhof (-"-e), die. Ecke (-n), gegenüber, dje Post., der Stadtplan (- -e), |
Впр. 4 (с. 141) |
Впр. 2, 3 (с. 140), 5 (с. 141) |
|
впV |
56 |
|
Як мені пройти до вокзалу? |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 142) |
|
Durch, die Fahrbahn (-en), fremd, geradeaus gehen, die Straße entlang. |
Впр. 2 (с. 142); |
Впр. 2 (с. 142), 3 (с. 143), 4, б (с. 144) |
|
впр.5, (с. 144) |
57 |
|
Опис шляху |
Особистісна |
|
|
Der Unterschied (-e), das Stadtviertel (-) |
|
Впр. 1, 2 (с. 145), 3, 4 (с. 146) |
|
Впр. 5, с. 146 |
58 |
|
Транспорт |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 147) |
Ступені порівняння прикметників (повторення). |
Halten (hat gehalten), direkt, das Motorrad (-"-er), die U-Bahn (-en) |
Впр. Б (с. 147); |
Впр. 4 (с. 147) |
|
впр.6 (с. 148) |
59 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 9: Природа і довкілля |
||||||||||
60 |
|
Наші тварини |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 150) |
|
Angst haben, der Urwald- (-"-er), die Schlange (-n). |
Впр. 4 (с. 151); |
Впр. 5, 6 (с. 151) |
|
впр.6,с.151 |
60 |
|
Частини тіла тварин |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 152) |
Множина іменників (повторення). Впр. 2 (с. 153) |
Die Schnauze (-n), der Schwanz (-"-e), der Schnabel (-"-), der Flügel (-), die Kralle (-n), die Flosse (-11), die Pfote (-n) |
Впр. 4 (с. 153), 5 (с. 154); |
Впр. 6, 7 (с. 154) |
|
Впр. 1 (веб-сайт) (с. 152); |
61 |
|
Моя улюблена тварина Контроль аудіювання. |
Особистісна |
Впр. 1(с. 155) |
|
Das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten (ist/hat geritten), |
Впр. 4, 5 (с. 156), 6, 7 (с. 157) |
Впр. 3 (с. 155) |
Впр. 8 (с: 157); |
Впр. 8 (с. 157); |
62 |
|
Ландшафти. |
Особистісна |
Впр. 1, 2 (с. 158)
|
Ступені порівняння прикметників (повторення). |
Das Gebirge (-), der See (-n), das Tal (-"-er), der Bach (-), die Insel (-n) |
Впр. 4 (с. 159) |
Впр. 4а (с. 159), 5, 6 (с. 160) |
Впр. 6 (с. 160) |
Впр. 4а (веб-сайт) (с. 159), 6 (с. 160);) |
62 |
|
Яка буде погода? Контроль говоріння. |
Особистісна |
|
Безособовий займенник «man». |
Das Gewitter (-), wolkig, neblig, sonnig, der Blitz (-e), der Donner, |
Впр. 4а, 6 (с. 162)Впр. 5 (веб-сайт) (с. 162); |
Впр. 1 (с. 161), 4 (с. 162) |
Впр. 7 (с. 163) |
Впр. 4а, 5 (веб-сайт) (с. 162), 7 (с. 163); |
63 |
|
Ми і природа. Контроль |
Особистісна |
Впр. 1 (с. 164) |
|
Der Strauch (-"-er), riechen (hat gerochen), das Nest (-er), das Schneeglöckchen (-) |
Впр. 4 (с. 166) |
Впр. 4а (с. 164), 5 (с. 165) |
|
|
64 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Контроль читання. |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 10: Німеччина і Україна |
||||||||||
65 |
|
Планувати подорож. На туристичній базі. |
Публічна |
Впр. 1 (с. 168) |
Словотвір: складні слова. Географічні назви. |
Das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt, (-en), die Jugendherberge (-n) Die Gegend, (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-"-e), die Lage, besich tigen (hat. besichtigt). |
Впр. За (с. 168) Впр. 3а (с. 171); Впр. 4 (с. 173) |
Впр. За (с. 168), 4, 5 (с. 169) Впр. 1 (с. 170). З (с. 172) |
|
впр.5,с.169 |
66. |
|
Німецькі та українські міста. Пам’ятки історії та культури Німеччини та Києва. с.177-181. Контроль письма |
Публічна |
Впр. 1а (с. 174) впр.2,с.179 |
Словотвір: утворення прикметників від назв міст. |
Der Dom (-e), der Stadtrundgang |
Впр. 6 (с. 175) |
Впр. 7 (с. 176) |
|
Впр. 5 (с. 175) |