Комунальна установа
«Корецький районний методичний кабінет»
Копитівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»
Календарне-тематичне планування
з німецької мови
для учнів 5 класу
(ІІ-га іноземна мова,
перший рік навчання)
Підготувала: Бойко Г.С.,
вчитель німецької мови,
спеціаліст
«вищої кваліфікаційної
категорії»
2020рік
Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 5 класу(ІІ-га іноземна мова,перший рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
І семестр
№ З/п |
Дата |
Сфера Спілку вання |
Тематика ситуативного мовлення |
Лексич ний інвентар |
Граматич ний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян ська Відпові да льність |
Здоровя і безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
1. |
|
Особис тісна |
Я, моя родина, мої друзі. |
БуквиA,B,C,D Наголос у німецькій мові. |
Просте речення .Звязки в однині та множині. |
|
Розподіл обов’яз ків між членами родини. |
Дотримання особис тої гігієни. |
|
|
2. |
|
|
.Вітання. Вивчення букв та звуків німецької мови. |
Букви E,F,G,H
Звукheу німецькій мові |
Просте речення. Означе ний та неозначе ний артиклі. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
Знайомство. Артиклі в німецькій мові. |
Букви I,J,K Звуки chsch |
Просте речення. Означе ний та неозначе ний артиклі. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
Місце проживання Відмінювання дієслів у німецькій мові |
Букви LMN Звуки chschtschsh |
Нульовий артикль в німецькій мові. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
. Члени родини. |
БуквиOPQRS Довгі та короткі голосні
|
Дієслова,їх відмінювання. |
|
Сімейні традиції. |
Ілюстра ція Здорово го способу життя. |
|
|
6. |
|
|
Родинні зв’язки. |
Букви TUV Звуки eieuie |
Модальні дієслова. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
Конкурс-захист проекту «Моя родина». |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
Відпочинок і дозвілля. |
БуквиWY Звуки eieuie |
Наказова форма дієслова. |
Необхідні стьприбиран ня за собою під час відпочин ку. |
|
|
|
|
9. |
|
|
Види відпочинку. |
Букви X Z
|
Особові займенни ки.. |
|
|
Безпечні та небезпечні ситуації під час відпочин ку. |
|
|
10. |
|
|
Хобі. |
Повторення алфавіту |
Особові займенни ки. |
|
|
|
|
|
11. |
|
|
Моє хобі.Моє захоплення. |
Повторення алфавіту |
Присвійні займенни ки. |
|
|
|
|
|
12. |
|
|
Захоплення моїх друзів. |
Повторення алфавіту |
Присвійні займенни ки |
|
|
|
|
|
13. |
|
|
Час. |
Повторення алфавіту |
Неозначено-особовий займенник es |
|
|
|
|
|
14. |
|
|
Конкурс-захист проектів «Відпочинок у моїй родині», «Як я відпочиваю?». |
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
Людина. |
Повторення алфавіту |
Число. |
|
|
|
|
|
16./17. |
|
|
Предмети одягу. |
Повторення алфавіту |
Питальні слова. |
|
|
Вибір одягу залежно від погоди. |
|
|
18. |
|
|
Види одягу навесні та влітку. |
Повторення алфавіту |
Вставні слова. |
|
|
|
Купівля одягу відповідно до сімейного бюджету. |
|
19. |
|
|
Види одягу восени та взимку. |
Довгі та короткі голосні |
Вставні слова |
|
|
|
|
|
20. |
|
|
Кольори. |
Довгі та короткі голосні |
Теперішній час. |
|
|
Вибір одягу. Залежно від кольорів, які пасують. |
|
|
21. |
|
|
Як я одягаюся? |
Довгі та короткі голосні |
Теперішній час. |
|
|
|
|
|
22. |
|
|
Як одягаються мої друзі? |
Звуки та букви мови |
Теперішній час. |
|
|
|
|
|
23. |
|
|
Природа. |
|
Іменник у німецькій мові. |
|
|
Погодні умови в різні пори року. |
|
|
24. |
|
|
Природа навесні та влітку. |
Звуки та букви мови |
Іменник у німецькій мові. Відмінювання іменників. |
|
|
Погодні умови в різні пори року. |
|
|
25. |
|
|
Природа восени та взимку. |
|
Відмінювання іменників. |
|
|
Погодні умови в різні пори року. |
|
|
26. |
|
|
Місяці. |
Звуки та букви мови |
Рід іменників. |
|
|
|
|
|
27. |
|
|
Дні тижня. |
|
Рід іменників |
|
|
|
|
|
28. |
|
|
Тварини. |
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
Конкурс-захист проекту «моя улюблена пора року». |
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за І-й семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
31. |
|
|
Контроль аудіювання. Міні-твір. |
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
|
Контрольписьма. Диктант з граматичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
34. |
|
|
Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
||||||||||
35. |
|
Публіч на |
Свята і традиції. |
|
Заперечяні часткиkein/nicht |
|
|
|
|
|
36. |
|
|
Свята і традиції в Україні. |
|
Заперечяні часткиkein/nicht |
|
Порівняння свят в Україні та Німеччині |
|
|
|
37. |
|
|
Державні свята в Україні. |
|
Заперечяні часткиkein/nicht |
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Україні. |
|
|
|
38. |
|
|
Свята і традиції в Німеччині |
|
Прийменники у німецькій мові. |
|
|
|
|
|
39. |
|
|
Державні свята в Німеччині. |
|
Прийменники у німецькій мові. |
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Німеччині. |
|
|
|
40. |
|
|
День народження. |
|
Прийменники у знахідному відмінку.. |
|
|
|
|
|
41. |
|
|
Мій день народження. |
|
Прийменники у знахідному відмінку |
|
|
|
|
|
42. |
|
|
Які свята я люблю відзначати? |
|
Прийменники у знахідному відмінку |
|
|
|
|
|
43. |
|
|
Україна-моя батьківщина. |
|
Присліники Gern, da,hier,heute,immer |
|
|
|
|
|
44. |
|
|
Київ-столиця України. |
|
Присліники Gern, da,hier,heute,immer |
|
Повідомлення про пам’ятки культури. |
Правила безпеки пересування Києвом. |
|
|
45. |
|
|
Великі міста України. |
|
Присліники Gern, da,hier,heute,immer |
|
|
|
|
|
46. |
|
|
Визначні місця України. |
|
Adyektiv. Pradikat. |
|
Складання правил поведінки під час екскурсій. |
|
|
|
47. |
|
|
Німеччина.Зага льні відомості. |
|
|
|
|
|
|
|
48. |
|
|
Берлін-столиця України. |
|
|
|
|
|
|
|
49. |
|
|
Великі міста Німеччини. |
|
|
|
|
|
|
|
50. |
|
|
Визначні місця Німеччини. |
|
|
|
Правила поведінки у європейських столицях. |
|
|
|
51. |
|
|
Порівняльна характеристика Києва та Берліна. |
|
|
|
|
|
|
|
52. |
|
Освітня. |
Шкільне життя. |
|
|
|
Участь у житті школи/кла су. |
|
|
|
53. |
|
|
У школі. |
|
|
|
|
|
|
|
54. |
|
|
Класна кімната. |
|
|
|
|
|
|
|
55. |
|
|
Предмети у класній кімнаті. |
|
|
|
|
|
|
|
56. |
|
|
Шкільне приладдя. |
|
|
|
|
|
|
|
57. |
|
|
На перерві. |
|
|
|
|
|
|
|
58. |
|
|
На уроці іноземної мови. |
|
|
|
|
|
|
|
59. |
|
|
Я вивчаю іноземні мови. |
|
|
|
|
|
|
|
60. |
|
|
Захист проекту «Моя школа». |
|
|
|
|
|
|
|
61. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
62. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
63. |
|
|
Контроль аудіювання. Евристична бесіда. |
|
|
|
|
|
|
|
64. |
|
|
Контроль письма. Диктант з лексичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|
65. |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
66. |
|
|
Контроль говоріння. Усне діалогічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
|
Диспут «Що я знаю про Європу». |
|
|
|
|
|
|
|
68. |
|
|
Диспут «Чи подобається мені вивчати німецьку мову?». |
|
|
|
|
|
|
|