Календарне – тематичне планування уроків літературного читання для 4 класу

Про матеріал
Календарне – тематичне планування уроків літературного читання для 4 класу (Українська мова та читання, частина 2: підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2 / О. В. Вашуленко. — Київ: Видавничий дім «Освіта», 2021. ) за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я., на 2023 - 2024 навчальний рік, 3,5 години на тиждень.
Перегляд файлу

Календарне – тематичне планування уроків літературного читання для 4 класу

(Українська мова та читання, частина 2: підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2 / О. В. Вашуленко. — Київ: Видавничий дім «Освіта», 2021. )

за типовою освітньою програмою НУШ-1,

розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
2023 - 2024 навчальний рік

(3,5 години на тиждень)

Календарне планування складено згідно:

Державного стандарту початкової освіти (2018),

Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я.

3 - 4 клас, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року

№ 743 - 22.

 

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І семестр

56

3,5

ІІ семестр

69

3,5

Усього

125

3,5

 

 

Види діагностувальних робіт

4 клас

І с.

ІІ с.

Літературне читання

Аудіювання (2-4 кл)

1

1

Читання вголос (1-4 кл.)

1

1

Читання мовчки (3-4 кл.)

1

1

Читання напам’ять віршових творів (2-4 кл.)

4 в.

4 в.

Робота з літ.твором/медіа текстом (2-4 кл.)

 

1

Усний переказ (2-4 кл.)

1

 

Усього

4

4

Робота з дитячою книжкою

8

9

 

 

 

 

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

І семестр

(3,5 години на тиждень, 56 годин)

Тема 1. Шкільний дзвінок кличе нас у четвертий клас!

  1.                     

А. Качан «Крилата школа», Н Умеров «Наш клас» (напам'ять № 1) (Ч. 2, с. 3-4).

 

  1.                     

Л. Сорока «В останній день літа», Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвірї» (Ч. 2, с. 5-7).

 

  1.                     

О. Комова «Мій сусід прибулець» (Ч. 2, с. 8-10).

 

  1.                     

Робота з дитячою книжкою № 1. Українська народна творчість.

 

  1.                     

Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» (Ч. 2, с. 11-13).

 

  1.                     

Дж. Стронг «Дзвінок інспектора» уривок з повісті «Гример у школі» (продовження) (Ч. 2, с.13 -16).

 

  1.                     

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 1. «Власна книжка» (Ч. 2, с. 17).

 

  1.                     

Діагностувальна робота № 1. Аудіювання (письмово).

 

Тема 2. Дивовижний світ міфів

  1.                     

Введення в розділ. Міфи Давнього Єгипту. «Створення світу» (Ч. 2, с. 18-19).

 

  1.                

Міфи Давнього Єгипту. «Ра і Апоп» (Ч. 2, с.20 -22).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 2. «Сторінки з книги природи».

 

  1.                

Міфи Давнього Єгипту. «Міфи про створення світу та людей» (Ч. 2, с. 23-25).

 

  1.                

Міфи Давньої Греції. «Пандора» (Ч. 2, с. 26-29).

 

  1.                

Міфи Давньої Греції. «Дедал і Ікар» (Ч. 2, с. 30-33).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 2. «Мій улюблений міфологічний герой» або «Ілюструю прочитаний міф» (Ч. 2, с. 33).

 

  1.                

Діагностувальна робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово).

 

Тема 3. Легенди рідного краю

  1.                

Введення в розділ. Народна легенда «Як виникли Карпати» (Ч. 2, с. 34-37).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 3. «Цікаві пригоди братів наших менших».

 

  1.                

Народна легенда «Зозулені черевички» (Ч. 2, с. 37-40).

 

  1.                

Народна легенда «Замкова гора в Мукачеві» (Ч. 2, с. 40-41).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 3. «Чому моє рідне село має таку назву?» (Ч. 2, с. 41).

 

Тема 4. Пізнаю мудрість притчі

  1.                

Введення в розділ. Народна притча «Треба нахилитися». Слухання народної притчі «У пригоді» (Ч. 2, с. 42-43).

 

  1.                

Народна притча « Сила слова» (Ч. 2, с. 43-44).

 

  1.                

Єврейська притча «Цвяхи» (Ч. 2, с. 44-45).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 4. «Літературні казки».

 

  1.                

Леонардо да Вінчі «Справжній друг» (Ч. 2, с. 46).

 

  1.                

Діагностувальна робота №3. Усний переказ прочитаного твору (усно).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 4. «Створення ілюстрацій до найбільш хвилюючих епізодів». (Ч. 2, с. 46).

 

Тема 5. Народна казка – скарб мудрості

  1.                

Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» (Ч. 2, с. 47-48).

 

  1.                

Корейська народна казка «Чий подарунок найкращий» (продовження) (Ч. 2, с. 48-50).

 

  1.                

Українська народна казка « Камяний горішок» (Ч. 2, с. 50-51).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 5. «Світ дитинства».

 

  1.                

Фінська народна казка «Біднякова ріпа» (с. 53 - 56).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 5. «Створення ілюстрацій до українських народних прислів'їв та приказок». (с. 56).

 

Тема 6. Жменя сміху – читачам на втіху.

  1.                

М. Пригора «Тайна», Г. Бойко «Викрутився» (с. 57 - 58).

 

  1.                

П. Ребро «Не вгадаєте ніколи», М. Сингаївський «Марічка і звичка» (с. 59 - 60).

 

  1.                

Г. Малик «Мавпині іменнини» (с. 60 - 61).

 

  1.                

В. Нестайко. Про автора (с. 62 - 63).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою№ 6. «Веселе слово».

 

  1.                

В. Нестайко «Як ми в космос літали» (с.64 - 65).

 

  1.                

В. Нестайко «Як ми в космос літали» (продовження) (с. 65- 68).

 

  1.                

В Симоненко «Подорож у країну навпаки» (с. 68- 72).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 6. «Презентація улюбленої книги». (с. 72 ).

 

Тема 7. Краса і сила поетичного слова.

  1.                

О. Олесь «Ліс восени» (напам'ять № 2) (с. 73 - 74).

 

  1.                

Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь», А. Малишко «Дощик» (с. 75 - 77).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 7. «Новорічні дива».

 

  1.                

Д. Павличко «Дядько дощ» (напам'ять № 3) (с. 77 - 78).

 

  1.                

М Вінграновський «Грім», «Озирнулись маки: що таке?» (с. 78 - 79).

 

  1.                

А. Качан «Після бурі», «Летючий корабель», Г. Малик «Хто що бачить» (с. 79 - 80).

 

  1.                

Акровірші (напам'ять № 4) (с. 80 - 81).

 

  1.                

Діагностувальна робота № 4. Навичка читання вголос (усно).

 

  1.                

Г. Фалькович «Непоспіхом наспівуючи Баха» (с. 81 - 82).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 8. Міфи народів світу.

 

  1.                

А. Костецький «Справжні подруги», «У сузірї гончих Псів» (с. 82 - 83).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 7 «Створення коміксу за сюжетом фантастично-новорічної пригоди». (с. 84).

 

  1.                

Підсумковий урок за семестр

 

ІІ семестр

(3,5 години на тиждень,  годин)

Тема 8. Дивосвіт літературної казки.

  1.                

С. Дерманський «Млин» (с.85 - 89).

 

  1.                

А. Туз «Час бажань» (с. 89 - 91).

 

  1.                

А. Туз «Час бажань» (продовження) (с. 91- 93).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 9. «Світ моєї країни».

 

  1.                

Д. Амфут «Як полюбити павученя» (с. 96 - 97).

 

  1.                

Д. Амфут «Як полюбити павученя» (с. 98 - 99).

 

  1.                

Е.Бесков «Дідок, що говорив лише промовками» (с. 100 - 102).

 

  1.                

Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (с. 102 - 107).

 

  1.                

Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження) (с. 108 - 111).

 

  1.                

Узагальнення за розділом. Наші проєкти № 8. «Написання твору, у якому буде діалог персонажів із прислів'ями і приказками» (с. 111).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 10.Твори українських письменників.

 

  1.                

Діагностувальна робота № 5. Аудіювання (письмово).

 

Тема 9. Байка вчить, як на світі жить.

  1.                

Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо» (с. 112 - 114).

 

  1.                

Л. Глібов «Лебідь, щука і рак» (напам'ять № 5) (с. 114 - 115).

 

  1.                

Л. Глібов «Вовк і кіт» (с. 115 - 116).

 

  1.                

О. Пчілка «Снігир та щиглик» (с. 116 - 117).

 

  1.                

П. Глазовий «Неволя» (напам'ять № 6) (с. 118).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою№ 11. Шевченків заповіт облетів увесь світ (за вибором напам'ять № 7).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 9. Створення повідомлення на тему «Слово про письменника (письменницю)» (с. 118).

 

Тема 10. Пізнаю себе і світ

  1.                

О. Кортюк «Літачок» (с. 119 - 120).

 

  1.                

О. Радушинська «Майже боксерський двобій» (с. 121 - 122).

 

  1.                

За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?» (с. 123 - 125).

 

  1.                

Т. Кузьменко «Подарунок» (с. 126 - 128).

 

  1.                

За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті» (с. 128 - 130).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою№ 12. Байки.

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 10. «Виготовлення листівок – пам'яток щодо безпечної поведінки в медіапросторі». (с. 130).

 

Тема 11. Гордість і слава України

  1.                

М. Лукинюк «Україні» (с. 131).

 

  1.                

М. Янкова «Наша мова» (напам'ять № 8) (с. 131 - 132).

 

  1.                

Д. Білоус «Дивне розмаїття» (с. 132 – 133).

 

  1.                

А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?» (с. 133 - 134).

 

  1.                

Діагностувальна робота № 6. Навичка читання мовчки (письмово).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 13. «А вже весна, а вже красна…».

 

  1.                

За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна» (с. 135 - 137).

 

  1.                

За М. Преворською «Білокур Катерина Василівна» (с. 137 - 138).

 

  1.                

Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю» (с. 139 - 140).

 

  1.                

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 11. «Створення абетки – словника про рідну країну». (с. 140).

 

Тема 12. Цікаве для допитливих

  1.                

Т. Колодницька «Птахи – носороги» (с. 141- 142).

 

  1.                

З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида» (с. 143 - 145).

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою № 14. Твори зарубіжних письменників.

 

  1.                

За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші» (с. 145 - 147).

 

  1.                

Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші», «Наша гривня» (с. 147 – 149).

 

  1.                

Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот» (с. 150 - 151).

 

  1.                

Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже» (с. 151 - 152).

 

  1.           

Діагностувальна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово).

 

  1.           

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 12. «Створення розповіді про ті джерела інформації, які ми використовуємо найчастіше». (с. 152).

 

Тема 13. Пригоду за пригодую читаю з насолодою.

  1.           

Робота з дитячою книжкою № 15. «Світ у мені, і у світі я».

 

  1.           

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» с. 153 - 155).

 

  1.           

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»(продовження) (с. 156 - 157).

 

  1.           

Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» (с. 157 - 158).

 

  1.           

Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою» (с. 159 - 160).

 

  1.           

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» (с. 160 - 163).

 

  1.           

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Шпигун» (с. 164 - 166).

 

  1.           

Робота з дитячою книжкою № 16. «Пригоди і захоплення твоїх ровесників».

 

  1.           

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Абордаж» (с. 167 - 168).

 

  1.           

Узагальнення з розділу. Наші проєкти № 13. Пригоду за пригодую читаю з насолодою.

 

  1.           

Діагностувальна робота № 8. Навичка читання вголос (усно).

 

  1.           

Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (хрестоматія, с. 97 – 99).

 

  1.           

Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» (хрестоматія, с. 100 – 102).

 

  1.           

Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» (продовження) (хрестоматія, с. 103 – 105).

 

  1.           

Робота з дитячою книжкою № 17.

 

  1.           

Зірка «Небилиці про рукавиці» (хрестоматія, с. 106 – 108).

 

  1.           

Зірка «Небилиці про рукавиці» (продовження) (хрестоматія, с. 110 – 111).

 

  1.           

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» (хрестоматія, с. 113 – 117).

 

  1.           

Оксана Караванська «Вишиванка» (хрестоматія, с. 131 – 133).

 

  1.           

Олеся Мамчич вірші (хрестоматія, с. 135 – 139).

 

  1.           

Саша Кочубей «Володарка лісу» (хрестоматія, с. 141 – 143).

 

  1.           

Галина Ткачук «Нерозмінна монета» (хрестоматія, с. 145 – 147).

 

  1.           

Завдання для читання влітку.

 

  1.           

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальчук Майя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 липня 2023
Переглядів
3538
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку