календарні плани 2 семестр 4 клас

Про матеріал

календарні плани для четвертого класу користуйтесь будь ласка календарні плани для четвертого класу користуйтесь будь ласка календарні плани для четвертого класу користуйтесь будь ласка

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

(навчально-методичний комплекс (підручник) автори Л.С.Аристова, В.В.Сергієнко )

1-й семестр

 

Тема 1. Музика мого народу (16 год.)

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

1

Я люблю свою країну – Україну!

У. н. п. «Повішу я колисочку»; К. Стеценко, «Вечірня пісня»

«Добрий день, матусю-Україна» сл. Н. Рубальської муз. М. Ведмедері

О. Мартинчук «Українська колискова»; С. Васильківський «Захід сонця над озером»

Народна пісня

підручник      с. 11

 

 

2

Головна пісня країни

Державний Гімн України, вірші П. Чубинського, музика М. Вербицького

«Добрий день, матусю-Україна» сл. Н. Рубальської муз. М. Ведмедері (повторення)

 

Гімн, композиторська пісня

підручник      с. 14

 

 

3

Вийшли в поле косарі…

«Поле моє, поле», музика В. Філіпенка, вірші Л. Реви

У. н. п. «Вийшли в поле косарі»

О. Кваша. «Українське село», М. Пимоненко. «Жнива в Україні», Г. Попінова. «Обжинки»

Календарно-обрядові пісні; жниварські пісні

підручник     с. 18

 

 

4

Думи

Українська народна пісня «Дума про козака Голоту».

У. н. п. «Вийшли в поле косарі» (повторення)

М. Дерегус. «Козак Голота»

 Думи, кобзар

підручник     с. 21

 

 

5

Сяйво козацької слави

Українська народна пісня «Пісня про Байду» у виконанні Михайла Коваля

«Ой на горі та й женці жнуть» у. н. п.

 

В. Форостецький «Байда Вишневецький»

Історичні пісні, козацькі пісні

підручник     с. 24

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

6

Сяйво козацької слави (продовження)

Є. Адамцевич, «Запорізький марш», С. Гулак-Артемовський, танці з опери «Запорожець за Дунаєм» (на вибір учителя)

«Ой на горі та й женці жнуть» у. н. п. (повторення)

 

 

підручник     с. 28

 

 

7

Жартівливі пісні

У. н. п. «Дівка в сінях стояла», М. Калачевський, «Українська симфонія» (друга частина).

«Сіяв мужик просо» у. н. п.

 

Жартівливі пісні

підручник     с. 31-32

 

 

8

Світ дитячих ігор

У. н. п., «Вийди, вийди, сонечко» (в обробці Л. Ревуцького); «Базіка», вірші Агнії Барто, музика Сергія Прокоф’єва (фрагмент); Маріан Коваль, опера «Вовк і семеро козенят» (фрагмент сцени гри).

«Сіяв мужик просо» у. н. п.  (повторення)

«Диво-місто навпаки» Вірші Ф. Млинченка Музика Ю. Шевченка (розучування) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

Лічилка, пісні-заклички, скоромовка, дражнилка

підручник     с. 37

 

 

9

Вечірня пісня

«Зоре моя вечірняя», вірші Тараса Шевченка, музика Якова Степового; У. н. п., «Ой ходить сон коло вікон»; Музика Олексія Рибнікова, вірші Вільяма Блейка (переклад С. Маршака), колискова «Сон» з к/ф «Казка про зоряного хлопчика».

«Котику сіренький» у. н. п. (розучування);

«Диво-місто навпаки» Вірші Ф. Млинченка Музика Ю. Шевченка (повторення) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

М. Крюченко. Тихий вечір;

«Зоре моя вечірняя», вірші Тараса Шевченка

Лірична пісня,

Колискова пісня

підручник     с. 42

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

10

 

Музична казка

Микола Лисенко, пісня Кози, пісня Лисички, пісня Вовчика, пісня Рака з опери «Коза-дереза».

«Котику сіренький» у. н. п. (повторення)

Микола Лисенко, пісня Кози, пісня Лисички, пісня Вовчика, пісня Рака з опери «Коза-дереза»
(розучування однієї з тем опери на вибір вчителя)

м/ф «Коза-дереза» (фрагменти)

 

підручник     с. 48

 

 

11

Музична казка

Кирило Стеценко, опера «Лисичка, котик і півник», фрагменти першої дії:

• пісня Котика «Ти, мій брате Півнику»;

• пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику»;

• пісня Півника «Котику-братику, несе мене Лиска».

Кирило Стеценко, Гра лисенят у «Вовка» з другої дії опери

«Лисичка, котик і півник».

Микола Лисенко, пісня Кози, пісня Лисички, пісня Вовчика, пісня Рака з опери «Коза-дереза» (повторення однієї з тем опери на вибір вчителя); «Ухтимко» Вірші О. Вратарьова Музика О. Злотника (розучування) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

«Лисичка, котик і півник» у. н. казка (фрагменти м/ф)

 

підручник     с. 53

 

 

12

На гостини до Коломиї

Коломийки різного характеру (на вибір вчителя); Коломийки у виконанні троїстих музик (на вибір вчителя); Жанна Колодуб, «Троїсті музики».

Повторення вивчених українських народних пісень,  «Ухтимко» Вірші О. Вратарьова Музика

Л. Зоріна. Троїсті музики; «Троїсті музики» (легенда)

коломийки

підручник     с. 56

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

13

Фольклор і професійна музика

Георгій Майборода, «Гуцульська рапсодія»; Костянтин Меладзе, «Квітка-душа» у виконанні Н. Матвієнко.

Розучування новорічних пісень на вибір вчителя;

«Добрий день, людям на землі» вірші і музика Ігора Танчака (розучування) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

рапсодія

підручник     с. 60

 

 

14

Напередодні Нового року

Українська щедрівка «Чи дома, дома»; Українська щедрівка «Слава нашим господарям».

Українські щедрівки «Ой рано, рано кури запіли», «Прийшли щедрувати» (розучування однієї з запропонованих щедрівок на вибір вчителя і учнів);

«Добрий день, людям на землі» вірші і музика Ігора Танчака (повторення) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

Щедрівки, колядки

підручник     с. 64

 

 

 

15

- 

16

Перевір себе

Урок-концерт

Музичні твори на вибір учителя та учнів

 

 

 

 

підручник     с. 65-67.

2-й семестр

 

Тема 2. Музика єднає світ (19 год.)

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

17

На гостини до сусідів

Родіон Щедрін, концерт «Пустотливі частівки» (фрагмент).

Сергій Рахманінов, Концерт № 3 ре мінор для фортепіано з оркестром ре мінор (фрагмент першої частини).

«Зі в’юном я ходжу» («Со вьюном я хожу») Російська народна пісня (розучування)

Ф. Рісс. Скоморохи в селі

Скоморох, домра, частівка, балалайка

підручник    с. 76

 

 

18

На гостини до сусідів

Білоруська народна пісня-танець «Бульба».

Молдовський народний танець «Молдовеняска».

«Зі в’юном я ходжу» («Со вьюном я хожу») російська народна пісня (повторення)

 

Бульба, жалейка

підручник    с. 79

 

 

19

Музичні Польща і Чехія

Фридерік Шопен, Мазурка ля мінор

Антонін Дворжак, Словянський танець (на вибір вчителя)

«Полька» чеська народна пісня (розучування)

 

Лютня, мазурка, полька

підручник    с. 84

 

 

20

Мандрівка до Угорщини

Золдан Кодай, «Чардаш» з опери «Хари Янош»; Йоганнес Брамс, Угорський танець (на вибір вчителя).

«Полька» чеська народна пісня (повторення)

 

 чардаш

підручник      с. 86

 

 

21

Українські наспіви линуть світом

веснянка «Вийди, вийди, Іванку»; Петро Чайковський, Перший концерт для фортепіано з оркестром (фінал); Людвиг ван Бетховен, Варіації на українські теми.

«Вийди, вийди, Іванку» у. н. п. (розучування)

 

Ю. Чумак. Веснянки

Веснянки, концерт

підручник    с. 89.

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

22

Співуча Німеччина

Йоганн Себастьян Бах, «Прелюдія до мажор», «Прелюдія до мінор».

«Вийди, вийди, Іванку» у. н. п. (повторення);

«Траляляй» вірші А. Качана, муз. А. Улицької (розучування) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

Поліфонія, орган

 

підручник    с. 92.

 

 

23

Різноманітна Австрія

В.-А. Моцарт, «Рондо в турецькому стилі»; «Симфонія соль мінор» (фрагмент першої частини).

«Янчику-подолянчику» у. н. п. (розучування)

«Траляляй» вірші А. Качана, муз. А. Улицької (повторення) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

 

підручник    с. 95.

 

 

24

Вишукана Франція

 Каміль Сен-Санс, «Карнавал тварин» (фрагмент на вибір вчителя); В.-А. Моцарт, Варіації на тему французької пісні «Пастух»

«Вітерець» вірші і музика Ігора Танчака (розучування) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

 

 

підручник     с. 100.

 

 

 

25

 

У гості до Литви, Латвії, Естонії

К. М’ясков, «Литовський танець»; естонський народний танець «Тульяк»

 

«Півник» Латиська народна пісня (розучування)

«Вітерець» вірші і музика Ігора Танчака (повторення) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

Каннель

підручник     с. 103.

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

 

 

26

 

 

Сонячні Італія та Болгарія

Микола Лисенко, «Баркарола»; Сергій Рахманінов, «Італійська полька»; болгарська народна пісня «Посадив я полин»

«Півник» Латиська народна пісня (повторення)

 «Наша вчителька»

Вірші Наталії Іванової Музика Анни Олєйнікової (розучування) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

баркарола

 

підручник    с. 106.

 

 

 

27

 

Казкові Фінляндія та Норвегія

Ян Сібеліус, сифонічна поема «Фінляндія». Едвард Гріг, «Захід сонця».

Едвард Гріг, «Захід сонця» (розучування)

«Наша вчителька»

Вірші Наталії Іванової Музика Анни Олєйнікової (повторення) за бажанням вчителя, як додатковий матеріал запропонований авторами підручника

 

 

підручник    с. 109.

 

 

28

Грузія, Вірменія, Азербайджан

Грузинський народний танець «Лезгінка». Арам Хачатурян, гопак із балету «Гаяне».

Едвард Гріг, «Захід сонця» (повторення) «Курчатка»

Вірші Т. Муталлібова Музика Г. Гусейнлі (розучування)

 

Лезгінка, ашуги, тар

 

підручник    с.113.

 

 

 

29

 

Загадкові Індія, Китай і Японія

П. Чайковський, Китайський танець із балету «Лускунчик». «Вишня» японська народна пісня; Д. Кабалевський, Варіації на японську нар. пісню «Вишня».

«Вишня» японська народна пісня (за бажанням вчителя проспівування мелодії пісні) « Прогулянка з батьком» індонезійська народна пісня (розучування)

 

Дивертисмент, сітра,

підручник    с. 116.

Дата

 

Примітка

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Елементи інтеграції

 

Основні поняття

Завдання

 

 

30

Сполучені Штати Америки

Джорж Гершвін, колискова з опери «Поргі і Бесс».

« Прогулянка з батьком» індонезійська народна пісня (повторення)

 

Спірічуелс

підручник    с. 118

 

 

31

Повернення додому, в Україну

Українська народна пісня на вірші Т. Г. Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий».

«Гуде вітер вельми в полі» Вірші В. Забіли Музика М. Глинки (розучування)

 

 

підручник    с. 120

 

 

 

32

-

33

Перевір себе

 

Урок-концерт

Музичні твори на вибір учителя та учнів

Підручник

с. 108 - 109

 

 

34

-

35

Гра «Відгадай мелодію»

 

Вікторина «Музичний калейдоскоп»

 

 

Аристова, Л. С. Музичне мистецтво: підруч. для 4 кл. / Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2015. – 128 с. : іл.

 

 

 

 

zip
Додано
10 січня 2018
Переглядів
1715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку