Індивідуальна навчальна програма з музичного мистецтва для дітей з ООП (діагноз F70) для 4 класу на 2 семестр.

Про матеріал

Індивідуальна навчальна програма з музичного мистецтва дитини з особливими освітніми потребами в класі з інклюзивною формою навчання на ІІ семестр за темою: «Музика мого народу». Вона спрямована на ознайомлення учнів із різновидами української народнопісенної творчості.

Перегляд файлу

Програма з музичного мистецтва для 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів дітей з особливими освітніми потребами забезпечує реалізацію мети і завдань освітньої галузі, визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти (2013 р.), нового типового навчального плану (2014 р.), з урахуванням наступності отриманих у дошкільний період знань з музичного мистецтва та психофізичних можливостей учнів, у якій передбачено формування у молодших школярів ключових компетентностей, основою формування яких є опанування учнями предметних компетенцій – нормативно закріплених результатів навчання, які охоплюють знання, уміння, навички, засвоєні способи діяльності, прояви емоційно-ціннісних ставлень.

Метою музичної освіти в початковій школі є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості та культури як важливої і невід’ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.

 

Індивідуальна навчальна програма з музичного мистецтва

 

Тема: Музика мого народу.

 

 

Дата

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

Кіль-кість го-дин

 

Формування знань про жниварські, купальські пісні, веснянки; навички культурного співу.

Розвиток: виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; уваги в процесі відтворення ритмічних малюнків; темпоритмічного відчуття;

ритмічного слуху; емоційно-образної сфери.

Календарно-обрядові пісні: жниварські пісні, купальські, їх особливості.

Пісні весняного календарного циклу.

Інформаційні,

ігрові,

діалогові.

Спостере-ження.

4

 

Формування знань про жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки, троїсті музики; навички культурного співу;

накопичення та збагачення словника на основі практичної музичної діяльності.

Розвиток: уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір;

процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні;

стимуляція позитивних емоцій (радості, задоволення, щастя); інтонаційної виразності сили голосу; виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу; ритмічного слуху.

Жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки.

Троїсті музики.

Інформаційні,

діалогові,

технологія незакінчених речень.

Спостере-ження.

4

 

Формування знань про історичні пісні, українські народні думи, ліричні пісні;  навички культурного співу; накопичення та збагачення словника на основі практичної музичної діяльності; стимуляція інтересу до пісні.

Розвиток: почуттєвої сфери учнів в процесі слухання ліричної пісні; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; емоційних почуттів на основі вивчення цікавого музичного матеріалу; інтонаційної виразності сили голосу; виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу.

Історичні пісні, українська народна дума.

Ліричні пісні.

Інформаційні, діалогові, індивідуальні.

Спостере-ження.

Тестова робота.

 

4

 

Формування уявлень про основні риси української народної музики, про українську народну музику як джерело професійної музики, навички культурного співу; стимуляція інтересу до пісні.

Розвиток: уваги в процесі відтворення ритмічних малюнків; уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір;

процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу.

Найхарактерніші риси української народної музики: наспівність, яскрава емоційність, ліричність.

Українська народнопісенна творчість як джерело професійної музики та окраса духовної культури.

 

Інформаційні, технологія незакінчених речень, індивідуальні.

Спостере-ження.

Тестова робота.

 

5

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мошкіна Людмила Олександрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Долиняк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Булава Любов Григоріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
5211
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку