Індивідуальна навчальна програма з музичного мистецтва дитини з особливими освітніми потребами в класі з інклюзивною формою навчання на ІІ семестр за темою: «Музика мого народу». Вона спрямована на ознайомлення учнів із різновидами української народнопісенної творчості.
Програма з музичного мистецтва для 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів дітей з особливими освітніми потребами забезпечує реалізацію мети і завдань освітньої галузі, визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти (2013 р.), нового типового навчального плану (2014 р.), з урахуванням наступності отриманих у дошкільний період знань з музичного мистецтва та психофізичних можливостей учнів, у якій передбачено формування у молодших школярів ключових компетентностей, основою формування яких є опанування учнями предметних компетенцій – нормативно закріплених результатів навчання, які охоплюють знання, уміння, навички, засвоєні способи діяльності, прояви емоційно-ціннісних ставлень.
Метою музичної освіти в початковій школі є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування музичними цінностями та способами музичної діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду й емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва, а також формування елементарної музичної освіченості та культури як важливої і невід’ємної частини їхньої духовності у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української та світової музичної культури.
Індивідуальна навчальна програма з музичного мистецтва
Тема: Музика мого народу.
Дата |
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
Кіль-кість го-дин |
|
Формування знань про жниварські, купальські пісні, веснянки; навички культурного співу. Розвиток: виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; уваги в процесі відтворення ритмічних малюнків; темпоритмічного відчуття; ритмічного слуху; емоційно-образної сфери. |
Календарно-обрядові пісні: жниварські пісні, купальські, їх особливості. Пісні весняного календарного циклу. |
Інформаційні, ігрові, діалогові. |
Спостере-ження. |
4 |
|
Формування знань про жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки, троїсті музики; навички культурного співу; накопичення та збагачення словника на основі практичної музичної діяльності. Розвиток: уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; стимуляція позитивних емоцій (радості, задоволення, щастя); інтонаційної виразності сили голосу; виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу; ритмічного слуху. |
Жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки. Троїсті музики. |
Інформаційні, діалогові, технологія незакінчених речень. |
Спостере-ження. |
4 |
|
Формування знань про історичні пісні, українські народні думи, ліричні пісні; навички культурного співу; накопичення та збагачення словника на основі практичної музичної діяльності; стимуляція інтересу до пісні. Розвиток: почуттєвої сфери учнів в процесі слухання ліричної пісні; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; емоційних почуттів на основі вивчення цікавого музичного матеріалу; інтонаційної виразності сили голосу; виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу. |
Історичні пісні, українська народна дума. Ліричні пісні. |
Інформаційні, діалогові, індивідуальні. |
Спостере-ження. Тестова робота.
|
4 |
|
Формування уявлень про основні риси української народної музики, про українську народну музику як джерело професійної музики, навички культурного співу; стимуляція інтересу до пісні. Розвиток: уваги в процесі відтворення ритмічних малюнків; уміння за суттєвими ознаками визначати жанровий твір; процесу мовлення на основі висловлення власної думки до змісту пісні; виконавської діяльності; відчуття єдності у процесі співу. |
Найхарактерніші риси української народної музики: наспівність, яскрава емоційність, ліричність. Українська народнопісенна творчість як джерело професійної музики та окраса духовної культури.
|
Інформаційні, технологія незакінчених речень, індивідуальні. |
Спостере-ження. Тестова робота.
|
5 |