Календарно – тематичне планування
з Ритміки ( 1 – 4 класи)
Календарний план складено відповідно до програми з корекційно – розвиткової роботи для 2 – 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором «Ритміка» (Бондаренко Ю.А)
Календарно – тематичне планування
з Ритміки ( 1 – 4 класи)
Календарний план складено відповідно до програми з корекційно – розвиткової роботи для 2 – 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором «Ритміка» (Бондаренко Ю.А)
1 клас І семестр
№ Ур. |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата |
Дата |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
|
Вступний урок. ( 1 год) Виражальні засоби музики та їх передача через рух. Партерна гімнастика.
Спеціальні ритмічні вправи. ( 3 год.) Фігурне марширування і ходіння по діагоналі, по колу, розходження парами. Загально – розвиваючі вправи.
Розміщення на площині: перешиковування з колони у коло, у шеренгу, ланцюжок, «равлик». Вправи на розвиток рівноваги.
Урок узагальнення знань. Загально – розвиваючі вправи.
Ритміко – гімнастичні вправи (3 год.) Вивчення позицій рук (підготовча І,ІІ,ІІІ) та ніг ( І, ІІ, ІІІ, напів-виворотні). Вправа на релаксацію м’язового тонусу: « Деревяні й шматяні ляльки».
Піднімання на пів-пальцях за І,ІІ,ІІІ п. (релеве). Вивчення вправи «Млин» (вільний коловій рух руками). Вправа на релаксацію м’язового тонусу: «Тверді й мякі ноги».
Напівприсідання ( демі-пліє за І,ІІ,ІІ п.) Урок узагальнення знань. Партерна гімнастика.
Підготовчі вправи до танців, елементи танців (5 год.) Танцювальній крок з носка ( па марше). Загально – розвиваючі вправи.
Присідання у І п. ( для хлопчиків) типу «Мячик», «Жабка». Вправи на розвиток рівноваги.
Бічний приставний крок з присіданням. «Зальотний рух».
Ходіння на напів-пальцях («Нескінченна казка»). Ритмічні вправи.
Урок узагальнення знань. Партерна гімнастика.
Танці. ( 3 год) Розучування танцю «Новорічний хоровод». Стрибки.
Розучування танцю «Новорічний хоровод». Вправи на релаксацію.
Урок узагальнення знань. Повторення вивченого матеріалу.
Підсумковий урок.
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
|
|