Календарний план з англійської мови 5 клас перший семестр до підручника О. Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до оновленої програми
5 Form (1 семестр) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Лексика |
Граматика
|
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||||||||||||
Unit 1. Family and Friends. Я, МОЯ СІМ’Я, МОЇ ДРУЗІ
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повернення до школи
|
1 |
Описувати класну кімнату.
характеризувати поведінку людини;
розповідати та запитувати про види діяльності;
|
|
[ ɔ ]
|
с. 4-6
|
Порядок слів у реченні
|
в. 5, с. 6
|
в. 1, с. 4 в. 5, с. 6
|
в. 1,3, с. 4-5 в. 6, с. 6
|
в. 2, 4, с. 5
|
громадянська відповідальність |
Вивч пісню РЗ с4 |
||||||||||||||
|
|
Знайомство.
|
2 |
Надавати інформацію про себе |
My name is I am I am from |
[ ɔ: ]
|
с. 8-9
|
To be short form (с. 9)
|
в. 1, 3, с. 8-9
|
Мова вчителя
|
в. 2, 4, 5, с. 9
|
в.5,с.9
|
громадянська відповідальність |
Розп про себе РЗ с 5 |
||||||||||||||
|
|
Розповідь про друга
|
3 |
Надавати інформацію про друга |
He is He has got |
[ æ ] [ ei ] |
с. 10-11
|
Have has Short forms (с. 11)
|
в. 2, с. 11
|
в. 1, с. 10
|
в. 1, 3, 4, с. 10-11
|
в.4, с. 11 РЗ с 6
|
громадянська відповідальність |
Розп про друга РЗ с 7 |
||||||||||||||
|
|
Знайомство з новими друзями
|
4 |
Ставати та відповідати на питання в парах. |
What is your name? Where are you from? How old are you? |
[ e ] [ i: ] |
с. 12-13
|
a pronoun, the verb ‘to be’ (с. 12), Grammar Reference $2 (c. 258-259) |
с.12
|
Мова вчителя
|
в. 1, 4, с. 12-13
|
в. 2-3, с. 13
|
громадянська відповідальність |
Скл діал. РЗ с8 |
||||||||||||||
|
|
Друзі по листуванню
|
5 |
Писати лист другу |
|
[ ʃ] [ tʃ ] |
с. 14-15
|
the verb ‘to be’ (с. 12),
|
в. 4, с. 15
|
в. 4, с. 15
|
в. 1-4, с. 14-15
|
project, с. 15
|
громадянська відповідальність |
Проект РЗ с 9 |
||||||||||||||
|
|
Мої однокласники
|
|
Описувати зовнішність однокл |
He has got His … is… He is |
[ ð ] [ Ɵ ] |
с. 16-17 |
Possessive Case (с. 18), Grammar Reference $2 (c. 254) |
в. 4, 5, с. 17-18 |
в. 1, с. 16 |
в. 1-3, с. 16-17 в. 6 , с. 18 |
Словникова робота РЗ с 10 |
громадянська відповідальність |
Скласти 5 реч РЗ с11 |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||||||||||||
|
|
Мої друзі
|
|
Розповідати про друзів |
|
[ au] [ai] |
c. 19-20
|
Object pronouns, (с. 19), present simple of the verb ‘to have’ (c. 20)
|
в. 1-3, с. 19
|
Мова вчителя
|
в. 2, 5, с. 19-20
|
в. 1, 4, 6, с. 19-20
|
громадянська відповідальність |
РЗ с 12 |
||||||||||||||
|
|
Спілкування з друзями
|
|
Написання e-mail |
I live I go |
|
с. 21-23
|
What time is it? – It’s…
|
в.4,с.22
|
в. 3, с. 22
|
в. 1-6, с. 21-22
|
в. 7, с. 22
|
громадянська відповідальність |
Напиc e-mail РЗ с13 |
||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|
[ t ] [ dʒ ]
|
с. 23-24
|
What would you like?
|
в. 1, с. 23
|
в. 2, 4, с. 24-25
|
в. 1-4, с. 24-25
|
в.3,с.24
|
громадянська відповідальність |
В 5,6 с25 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
[ w ]
|
с.25
|
|
в.5,с.25
|
Мова вчителя
|
в.5,с.25 |
Test
|
громадянська відповідальність |
|
||||||||||||||
Unit 2. Шкільне життя
|
|
|
Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Revise p. 12-27 |
|||||||||||||||
|
|
Шкільні предмети
|
|
Називати шкільні предмети та обмінюватися інформацією про цікаві факти про них |
My favourite subject is… |
[ t ] [ dʒ ]
|
с. 26-28
|
cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), grammar reference $1, 2 (c. 257-258) |
в. 2, с. 26
|
Мова вчителя
|
в. 1-3, с. 26 в. 2-4, с. 27-28
|
в. 1, с. 27
|
громадянська відповідальність
|
Вивч слова РЗ с 14 |
||||||||||||||
|
|
Мій улюблений предмет
|
|
Обговорюват шкільні вподобання |
On Monday we have … |
[ w ]
|
с. 28-29
|
cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), |
в. 2, с. 28
|
в. 2, 4, с. 28-29
|
в. 1-4, с. 28-29
|
в.3,с.29 РЗ с 16 |
РЗ с 15 |
|||||||||||||||
|
громадянська відповідальність |
РЗ с 15
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Найбільш та найменш популярні шкільні предмети |
|
Розп про попул та непопул предм
|
The most popular The least popular |
[u: ]
|
с. 30-31
|
adjective. degrees of comparison (с. 30), Grammar Reference $1 (c. 256-257) |
в. 3, с. 30
|
Мова вчителя
|
в. 3-4, с. 30-31
|
в. 1, 2, 4, с. 30-31
|
громадянська відповідальність |
РЗ с 17 Скл реч 2 |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||||||||||||
|
|
Розклад уроків
|
|
Склад розкл |
|
[ ɔ ] [ɔu ] |
Vocabulary box (с. 32)
|
Великі літери (с. 32)
|
в. 4, с. 32
|
в. 1, с. 31
|
в. 1-5, с. 31-33
|
в. 5, с. 33 в. 1-2, с. 33
|
громадянська відповідальність |
Скл розк РЗ с 19 |
||||||||||||||
|
|
Урок англійської мови
|
|
Шляхи вивч англ. мови |
On the Internet Talking watching |
[I ] [i:]
|
с.34-35
|
Порядок слів у реченні.
|
в. 2, 6, с. 34-35
|
в.2,с.34
|
в. 1, 3, 4, с. 34-35
|
в. 2, 5, с. 34-35
|
громадянська відповідальність |
В 6 с 35 |
||||||||||||||
|
|
Англійська мова
|
|
Розуміти деталі у почутому та виконувати завдання |
|
[ iə ] [eə ]
|
с. 36-37
|
Who is…?
|
в. 6, с. 37
|
в. 1, 4, с. 36-37
|
в. 1, 3, 4, 5, 7, с. 36-37
|
в. 2, с. 36
. |
громадянська відповідальність |
РЗ с 20 |
||||||||||||||
|
|
Урок
|
|
Фрази вживанні на ур англ. мови |
Sorry, I am late I have finished May I go out? |
|
с. 38-39
|
Порядок слів у реченні.
|
в. 1, с. 38
|
в. 2, с. 38
|
в. 3-4, с. 38-39
|
в. 3, с. 38
|
громадянська відповідальність |
Вивч фрази |
||||||||||||||
|
|
Вивчення англійської мови
|
|
Опис уроку англ. мови |
My English lessons are… The grammar is… My teacher… |
[ iə ] [eə ]
|
с. 40-41
|
Частини мови (с. 40)
|
в. 1, с. 40 в. 1, с. 41
|
Мова вчителя
|
в. 1-3, с. 40
|
в. 1-2, с. 41
|
громадянська відповідальність |
В 2 с 41 |
||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|
[ ʃ ]
|
с. 42-43
|
degrees of comparison
|
в. 1, с. 42
|
Мова вчителя
|
в. 2-4, с. 42-43
|
в. 5, с. 43
|
громадянська відповідальність
|
РЗ с 21 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
Повторення
|
|
Мова вчителя
|
|
Test
|
повт |
|||||||||||||||
|
громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||
Unit 3. Позакласна діяльність
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Люди навколо нас
|
|
Описувати характер людей |
He is helpful She is polite |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
с. 50-52
|
Present simple. Have/ Has got
|
в. 1-2, с. 50-51
|
в. 1, с. 50 в. 5, с. 52
|
в. 3, 5, с. 51-52
|
в. 4, с. 51
|
громадянська відповідальність |
Вивч слова РЗ с22 |
||||||||||||||
|
|
Інтереси вподобання оточуючих
|
|
Розп про інтереси та уподобання |
She has He wants |
|
с. 52-53
|
Present simple. Have/ Has got
|
в. 2, с. 52
|
в. 2, с. 52
|
в. 1, 3, 5, с. 52-53
|
в. 4, с. 53
|
громадянська відповідальність |
РЗ с 23 |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||||||||||||
|
|
Що ми вміємо та не вміємо робити |
|
Розп про вміння |
I can I cannot |
|
с. 54-55
|
Remember! (с. 54), Grammar Reference $7 (c. 264)
|
в.1,с.54
|
Мова вчителя
|
в. 2, 4, 5, с. 54-55
|
в. 1, 3, 6, с. 54-55
|
громадянська відповідальність |
В 6 с 55 РЗ с 24 |
||||||||||||||
|
|
Розповідь про друга
|
|
Розп про друга |
I trust my friend He is good at… He can… |
[ r ] |
Vocabulary box (с. 56)
|
Present Simple (Questions)
|
в. 2, 5, с. 56-57
|
в. 2, с. 56
|
в. 1, с. 56 в. 3-6, с. 57 |
в. 1, с. 57
|
громадянська відповідальність |
В 1 с 57 РЗ с 25 |
||||||||||||||
|
|
Хобі та інтереси
|
|
Розп про хоббі |
Is fond of Is interested in |
[u: ]
|
Vocabulary box (с. 59)
|
Remember! (с. 58)
|
в. 1, с. 58 в. 5, с. 60
|
в.1,с.58
|
в. 1-5, с. 58-60
|
в.4,с.59
|
громадянська відповідальність |
Вивч фрази скл реч РЗ с 26 |
||||||||||||||
|
|
Різноманітні хобі
|
|
|
|
[æ] |
c. 60-63
|
present simple tense. Grammar Reference $1 (c. 261)
|
в.1,с.62
|
в. 2, с. 62
|
в. 1-3, с. 61 в. 1, с. 62
|
в.3,с.61
|
громадянська відповідальні від |
В 2 с62 РЗ с 27 |
||||||||||||||
|
|
Позакласна діяльність
|
|
Розп про позакл діяльн |
I go I do I make I play |
[^] |
Vocabulary box (с. 63)
|
Рresent simple tense
|
в. 5, с. 64
|
в. 2, 3, с. 63-64
|
в. 1-6, с. 63-65
|
в. 6, с. 65
|
громадянська відповідальні від |
РЗ с 28-29 |
||||||||||||||
|
|
Хобі друзів
|
|
Розп про хобі др |
He collect He has He is going to… |
|
с. 66-67
|
Рresent simple tense
|
в. 1, с. 67
|
в. 2, с. 66
|
в. 2-4, с. 66 в. 2, с. 67 |
в. 2, с. 67
|
громадянська відповідальні від |
Підгот розп РЗ с 30-31 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
|
|
[Ɵ] |
с. 68-69
|
Повторення
|
в. 1, 4, с. 68-69
|
Мова вчителя
|
в. 2-3, с. 68-69
|
Test
|
громадянська відповідальність |
повт |
||||||||||||||
Unit 4 Вільний час
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вільний час Вечірки
|
|
Опис вільного часу |
I like |
[ʆň] |
Vocabulary box (с. 71)
|
I like + Ving
|
в. 1, 3, с. 70-71
|
в.1,с.70
|
в. 2, 4, с. 71
|
в. 1, с. 70
|
громадянська відповідальні від |
Вивч слова РЗ с 32-33 |
||||||||||||||
|
|
Проведення вільного часу
|
|
|
|
[ƺ] |
с. 72-75
|
Remember! (с. 72)
|
в. 1, с. 73
|
в. 1, с. 73 в. 4, с. 75
|
в. 1-3, с. 72-73 в. 1-4, с. 73-75 |
в.3,с.74
|
громадянська відповідальність |
РЗ с 34-35 |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||||||||||||
|
|
Запрошення на вечірку
|
|
Напис запр |
There will be We are having |
[a:] |
с. 75-77
|
present simple tense
|
в. 3, 5, с. 76-77
|
в. 3, с. 76
|
в. 1, 2, 4, 5, с. 75-77
|
в. 1, с. 77
|
громадянська відповідальність |
Напис запр РЗ с 36-37 |
||||||||||||||
|
|
Он-лайн спілкування
|
|
Розп про захопл |
Is keen on… |
[i:] |
Vocabulary box (с. 79)
|
Prepositions
|
в. 2, с. 78
|
Мова вчителя
|
в. 1-5, с. 78-79
|
в. 1, с. 57
|
громадянська відповідальні від |
Напис e-mail
|
||||||||||||||
|
|
Комп’ютери
|
|
|
|
|
с. 80
|
Повторення
|
в.1,с.80
|
в. 2, с. 80
|
в. 1-3, с. 80
|
в.1,с.80
|
громадянська відповідальні від |
РЗ 38-39 |
||||||||||||||
|
|
Електронне листування
|
|
Напис повідомл |
|
[ei] |
c. 81-83
|
Remember! (с. 81)
|
в. 4, с. 82 в. 1, с. 83
|
Мова вчителя
|
в. 3-4, с. 82
|
в. 1-2, с. 81
|
громадянська відповідальні від |
РЗ с 40-41 |
||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
[ iə ] [eə ]
|
с. 84-85
|
Prepositions
|
в. 2, 4, 5, с. 84-85
|
Мова вчителя
|
в. 1, 3, 6, с. 84-85
|
в. 7, с. 85
|
громадянська відповідальність |
В 7 с 85 РЗ с 42-43 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
|
|
[ ʃ ]
|
с.71-85
|
Повторення
|
Test
|
Мова вчителя
|
|
Test
|
громадянська відповідальні від |
повт |
||||||||||||||
Unit 5 Я та моя сім’я
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Моя сім’я
|
|
Опис родини |
I have Tom”s |
[ɔ][^] |
с. 92-93
|
Присвійний відмінок
|
в. 2, с. 93
|
Мова вчителя
|
в. 1, 3, 4, с. 92-93
|
в.2,с.93
|
громадянська відповідальні від |
Повт слова РЗ с 45 |
||||||||||||||
|
|
Професії членів родини
|
|
Опис проф |
He is He works |
[tʆ] |
Vocabulary box (с. 95)
|
Remember! (с. 94)
|
в.3,с.95
|
в. 2, с. 94
|
в. 1-4, с. 94-95
|
Словникова робота, в4,с.95 |
громадянська відповідальні від |
Вивч слова РЗ с 46-47 |
||||||||||||||
|
|
Брати та сестри
|
|
Опис родин звязків |
It is good It is fun |
[ȡ] |
Vocabulary box (с. 97)
|
Present Simple Tense
|
в. 1, 3, с. 96 в. 4-6, с. 97
|
в.4,с.97
|
в. 2-4, с. 96-97
|
в.3,с.96 |
громадянська відповідальні від |
РЗ с48-49 |
||||||||||||||
|
|
Я та моя сім’я
|
|
Опис занять у сімі |
Mother is cooking |
[ɳ] |
Vocabulary box (с. 101)
|
Remember! (с. 99), Grammar Reference $4 (c. 262) |
в. 1, с. 99 в. 1, с. 100
|
в. 1, с. 100
|
в. 2-3, с. 101
|
в. 1, с. 99 в. 1-2, с. 101. |
громадянська відповідальність |
РЗ с 50-51 |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14
|
15 |
||||||||||||||
|
|
Продукти харчування
|
|
|
|
|
с. 102-103
|
Present Simple Tense
|
в.1-3,с.102-103
|
Мова вчителя
|
в.1b,с.102
|
Словникова робота
|
громадянська відповідальність |
Повт слова |
||||||||||||||
|
|
Контроль навичок говоріння Здорове харчування |
|
Опис здор харч |
… is healthy …are important |
[Ɵ] |
Vocabulary box (с. 104)
|
|
в. 1, 4, с. 104-105
|
в.4,с.105
|
в. 1-3, с. 104-105 Test
|
в. 5, с. 106
|
громадянська відповідальність |
Вивч слова РЗ с 52-53 |
||||||||||||||
|
|
Щоденний раціон Контроль навичок читання |
|
Опис раціону |
I have There is.. |
[ȡ] |
с. 106-108
|
Повторення
|
в.3,с.107 Test
|
в. 2, 4, с. 107-108
|
в. 1-5, с. 106-108
|
в. 4, с. 108
|
громадянська відповідальність |
РЗc 54-55 |
||||||||||||||
|
|
Їжа Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
с. 108-111
|
Some\any (с. 108-111), Countable\Uncountable Grammar Reference $3 (c. 264), $3 (c. 259) |
в.1,с.109
|
в. 1, 2, 4, с. 109-110 Test
|
в. 1-5, с. 109-111
|
в. 1, с. 109
|
громадянська відповідальні від |
РЗ с 56 |
||||||||||||||
|
|
У магазині Контроль навичок письма |
|
Вести розмову у маг |
How much…? It is |
|
с. 111-113
|
Повторення
|
в.2,с.111
|
в. 2, с. 111
|
в. 1-5, с. 111-113
|
в. 1, с. 113 Test
|
громадянська відповідальні від |
проект |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
c.92-113
|
Повторення
|
|
Мова вчителя
|
|
Test
|
громадянська відповідальні від |
повт |
||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||||