І семестр
№ п/п |
Дата |
Підтема уроку |
Соціокуль-турна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіюван-ня |
Говоріння |
Письмо |
|||||
Introduction Personal Information. Unit 1 “Getting Ready for School” / Тема 1 «Повторення. Готовність до школи»
|
1.
|
|
Представ себе та друзів. Формування навичок говоріння |
|
His e-mail is … Her surname is What’s your phone number? |
повторення лексики 3 класу
|
Займенники: he/his, she/ her
|
ex.3,5 pp.4-5 WB ex3-pp.4-5
|
ex.1,2,4 – pp.4-5
|
ex.3, p.4
|
WB ex.1,2,4 – pp.4-5
|
WB p.4-5-
|
2. |
|
Розкажи про себе. Формування граматич-них навичок та говоріння. |
Say the numbers. |
Numbers. |
Числівники 1-100. |
ex.2,4 pp.6-7
|
ex.1,3,6 pp. 6-7
|
ex.5 p.7
|
WB p.6-7-
|
WB p.6-7 |
|
3. |
|
Друзі по листуванню. Формування навичок діалогічного мовлення. |
What’s your e-mail? Where are you from? How old are you? |
повторення лексики 3 класу
|
Спеціальне питання. |
ex.3,5 – pp. 8-9 |
|
ex.1,2,4 – pp.8-9 |
ex.2 – p.8 WB ex.1,2-p.8-9 |
PB ex.3 p.8-9 WB p.9- |
|
4. |
|
Заповни анкету. Розповідь про себе. Формування навичок говоріння та письма. |
What’s your e-mail? Where are you from? How old are you? |
|
|
|
|
ex.1 p.8 складання розповіді.
|
Заповне-ння анкети. |
Написати про себе. |
|
5. |
|
Запис числа. Формування навичок письма. |
What day is it today? |
Назви днів тижня та місяців. |
Порядкові числівники. |
|
|
Число |
Запис числа |
Запис числа в зошит |
|
6.
|
|
Готуємося до школи. Формування лексичних та граматич-них навичок.
|
What do you need for …? I need a … School starts at half past 8. |
scissors, markers, glue, crayons, shop, half |
Дієслово need |
ex.1-p.10 ex.5-p.11 WB ex.2,4,5 -pp.10-12 |
ex.5,6 –pp.11-12 |
ex.2,3,4 –pp.10-11 |
WB ex.1,3 -p.10-11
|
WB p.12- ex.5 p.11 |
|
7. |
|
Все, що потрібно для школи. Формування навичок аудіювання.
|
I’ve got a new Are you ready for school? Holidays are over. I feel sad.
|
uniform, be over, feel-felt, sad |
have / has got |
ex.1,3 –pp.13-14 |
ex.5–pp.14 |
ex.2,4 –pp.13-14 |
WBex.2 -p.13 |
WB p.13- ex.5 p.14 вивч. |
|
8. |
|
Похід у магазин. Настрій. Формування граматич-них навичок та читання.
|
I am going to buy … What about you? Let’s …!
|
|
Future Simple Tense |
ex.1-p.15 WBex.2,3 -p.16 |
|
ex.2,4-pp.16-17 WB ex.3-p.15 |
ex.3-pp.16-17 WBex.1 -p.14 |
WB p.15- ex.3p.17 викон.
|
|
9. |
|
Шкільна форма. Формування навичок говоріння та читання.
|
When he goes to school he wears… She often wears What is he wearing today? |
pocket, badge |
Дієслово have / has got |
ex,2-p.18 WBex.1 -p.16 |
ex,1-p.18 pp.20-21 |
ex.3,4,5,6-pp.18-19 |
WBex.2,3 -pp.16-17 |
ex.2-p.18 WB p.17 |
|
10. |
|
Які предмети ти вивчати-меш? Формування граматич-них навичок
|
Are you going to study / take … this year? What are you going to study next year? |
next |
Future Simple Tense |
Remember! ex.3,4-pp.21-22 WB ex.3-p.19
|
|
ex.1,2-p.20, ex.5–p.22 |
WBex.1,2 -p.18 |
WB-p.19- ex.3p.21 викон.
|
|
11. |
|
Мій улюблений урок. Настрій. Формування граматичних навичок та письма. |
What lesson comes after …? What lesson is before …? She likes doing projects. |
after, before, classes, in class, after classes |
Present Simple:
|
ex.2-p.23 WBex.1 -p.21 |
ex.1-p.23 |
ex.3,4,5-p.24 |
ex.6-p.24 WBex.1 -p.20 |
WB -p.20- ex.2p.23 викон.
|
|
12. |
|
Мої улюблені дні тижня і уроки. Формування навичок говоріння. |
We have a test on Maths on Friday. Can we meet on Saturday? |
test
|
Приймен-ники in, on, at |
ex.1, Remember! -p.25-26 WB ex.2 -p.21 |
|
ex.2,3,4 -pp.25-26 |
ex.5 -p.26 WBex.1-p.21 |
WB p.22- ex.5 p.26 |
|
13. |
|
Початкові школи в Англії. Формування навичок читання. |
goes to the primary school. He has five lessons a day. |
primary |
Present Simple
|
ex.1,2,4, Remember! ex.5-pp.27-29 WB ex.1-p.23 |
|
ex.6-p.29 |
ex.3-p.28 |
WB p.23- ex.1 p.27 |
|
14. |
|
Мій робочий день. Котра година? Формування навичок говоріння. |
What’s the time? It’s a quarter to |
quarter |
Present Simple
|
Remember!ex.1,2-p.30
|
|
ex.4-p.31
|
WB ex.2,3b,4-pp.24-25 |
описати свій робочий день
|
|
15. |
|
Робочий день. Формування навичок говоріння. |
|
What does Vicky do at quarter past 4? |
|
|
WB ex.1,3-pp.24-25 |
|
|
ex.3-p.31
|
Вивчити тему: «Мій робочий день» |
16. |
|
Школа у Африці. Узагальнення та систематизація вивченого по темі.
|
Повторення й огляд |
ex.2 -pp.32-33 |
ex.1-p.32 |
ex.3 -p.33 |
ex.4-p.33 WBex.1 -p.24 |
WBex.2 -p.27 |
|
WBp.27- ex.2 p.32-33 чит. |
№ п/п |
Дата |
Підтема уроку |
Соціокуль-турна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіюван-ня |
Говорі ння |
Письмо |
|||||
Unit 2 “Free Time” / Тема 2 «Дозвілля»
|
17. |
|
Улюблені ігри та іграшки. Формування лексичних та граматич-них навичок. |
|
Ann’s favourite toy is a helicop-ter. They like playing this computer game. Who plays chess? |
|
Присвійні займенники: our, their
|
ex.3, Remember! ex.5 -pp.35-37 |
ex. 1 –p.34 |
ex. 4,5,6 –pp.36-37 |
ex.2-p.35 WB ex.1-p.28 |
WB p.28 ex.3 p.35-36 чит.- |
||
18. |
|
Яка твоя улюблена частина дня? Настрій. Заняття протягом дня. Формуван-ня лексичних та граматич-них навичок. |
What’s your favourite computer game? |
am, pm comedy, action film, swimming practice |
Present Simple: always, usually, often, some-times, never |
Remember! ex.2,5a-pp.39-42 WB ex.1,3-pp.29-30 |
ex.5b,c, 6-pp.42-43 |
ex.1,3,4-pp.39-42 |
WBex.3-p.30 |
ex.3 p..39-41 WB-p.30- |
|||
19. |
|
Смаки та вподобання моїх однокласни-ків. Формуван-ня навичок читання та аудіювання. |
She often drinks tea. Mike never drinks coffee. |
the Internet, stamp, early |
Present Simple.
|
Remember! ex.3-p.45 WB ex.1,3, 6 - pp.31-32, 34
|
ex.1,3-pp.34-35 |
ex.3-p.35 |
WBex.2,4.5-pp.31-33 |
WBp.34- ex.2 p..46-47- |
|||
20. |
|
Улюблені заняття. Клуби за інтересами. Формуван-ня навичок письма. |
Kate is good at swimming. Are you good at …? He goes to the chess club. |
club, karate, fitness, drama |
|
ex.1,2a-p.46 WB ex.1,3,6a-pp.35-37 |
|
ex.2b,3,4-pp.47-48 WB ex.2-p.35 |
WB ex.4,5,6b-pp.36-37 |
ex.5-p.48-письмово |
|||
21. |
|
Як ти розважався на вихідних? Формуван-ня лексичних та граматич-них навичок. |
Where are you in this photo? I am in the park. I’m riding a roller- coaster. |
pirate, ghost, dinosaur, desert island, take a photo, to drive, bumper car, ride a roller-coaster |
Present Continuous Tense. |
Remember!-p.50 WB ex.1-p.38 |
ex.1,4-p.49,51 |
ex.2,3-pp.50-51 |
|
WB ex.2-pp.38-39-прочитати і намалюв. |
|||
22. |
|
Розваги у парку відпочинку. Формування граматич-них навичок та читання. |
Is she drinking a lemonade? |
shake hands, have a good time, look scared, exciting, have fun, hidden, horror house, Snow White |
Present Continuous Tense. Yes/No questions. |
ex.1, Remember!-pp.52-53 WB ex.1,3 -pp.40-41 |
ex.4-p.54 |
ex.2,3-pp.53-54 |
WBex.2-p.40 |
WB ex.4-p.41-доповнити листівку |
|||
23.
|
|
Улюблена гра. Формування граматич-них навичок та читання |
|
Are they playing a game? |
climb up the ladder, move down the snake, to click, the jungle, careful |
Present Continuous Tense. Запитальні та заперечні речення. |
Remember!-p.56 WB ex.1,2-p.42 |
|
ex.1,2,4-pp.55-56 |
ex.3-p.56 WBex.3-p.43 |
WB ex.4-p.43-заповнити пропуски,
|
||
24. |
|
Корисні заняття. Формування граматичних навичок та письма. |
|
What is N. doing? – He is watching a film. |
palm tree, pirate costume |
Present Continuous Tense. Wh- questions. |
Remember!-p.57 WB ex.2-p.45 |
ex.5-p.59 |
ex.1,3,4-pp.57-59 |
ex.2-p.57 WB ex.1,3-pp.44-45 |
WB ex.4-p.46-побудува-ти запитання |
||
25.
|
|
Заняття у вільний час. Читання книг. Формування навичок читання та аудіювання. |
|
What film can you see on Monday? |
dwarf, trea-sure, look for, fly on a broom, witch, ball, money |
|
ex.3a-pp.62-63 |
ex.3b-p.63 |
ex.1,2,4-pp.60-61,63 |
WB ex.1-p.47 |
|||
26. |
|
Улюблені герої книг,фільмів і мультфі-льмів. Формування навичок читання та говоріння. |
Повторення й огляд |
ex.1,2-p.64 WB ex.4,5-pp.50-51 |
ex.4-p.65 |
ex.3-p.65 |
WB ex.3,6-pp.50-51 |
WB ex.1, 2 - p.49 |
|
Описати свого улюбле-ного героя. |
|||
27. |
|
Улюблені свята маленьких українців. День святого Миколая. Формування навичок читання та аудіювання. |
|
When is St.Nicholas Day? It is on the 19th of December. Why do you like it? What is your favourite holiday? When do you celebrate it? |
|
|
|
|
|
ex.6a-p.90 WB ex.3-p.71 |
ex.7-p.91 напам'ять |
||
28. |
|
Ніч перед Різдвом: традиції Англії та України Узагальнен-ня та систематизація вивченого по темі.
|
|
I usually hag my stocking above the fireplace. |
stocking, fireplace, list, hang-hung, tradition, stocking |
Present Simple Present Continuous |
ex.2,3-pp.92-93 |
Ex.1,4-p.92-93 |
|
WBex.1,2, 3-pp.72-73 |
WBex.4-p.73напи-сати листа святому Миколаю |
||
29. |
|
Контроль читання «Початкові школи в Україні» |
Повторити тему «Готовність до школи» |
||||||||||
30. |
|
Контроль аудіювання «Дозвілля» |
Підготува-тися до контролю письма |
||||||||||
31. |
|
Контроль письма «Дозвілля», «Готовність до школи», «Світ природи» |
Підготува-тися до контролю говоріння |
||||||||||
32. |
|
Контроль говоріння «Дозвілля», «Готовність до школи», «Світ природи» |
Повторити ЛО, що вивчалися |
||||||||||
33. |
|
Аналіз контрольних робіт Повторення вивченого за 1 семестр |
Повторити вивчене за 1 семестр |
||||||||||
ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Підтема уроку |
Соціокуль-турна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Unit 3 “Let’s Celebrate!” / Тема 3 «Давайте святкувати!»
|
33. |
|
Приготуван-ня до свята. Продукти харчування. Формування лексичних та граматич-них навичок. |
|
It will be Ann’s birthday on Sunday. Will you get presents? |
flour, apple pie, go shopping, fridge |
Future Simple Tense. |
ex.4-pp.67-68 WB ex.1-p.52 |
ex.1-p.66 |
ex.2,3,5 -pp.66-68 |
WB ex.3-p.53 |
WBex.2-pp.52-53-скласти речення |
|||
34.
|
|
У продукто- вому магазині. Формування лексичних та граматич-них навичок. |
Can I help you? – Yes, please. I need a pack of eggs. Anything else? That’s 5 pounds. |
money, popcorn, cherry, a litre, a kilo |
Злічувані та незлічувані іменники. There is some … / There are some … |
ex.2,3-p.69 WB ex.1,5-pp.54-55 |
ex.1-p.69 |
ex.4,5- pp.70-71 |
WB ex.2,3 -p.54 |
WB ex.4-p.55- WB ex.2-p.56-поставити запитання |
||||
35. |
|
Список покупок. Упаковка для продуктів. Система британських грошей. Формування граматичних навичок та говоріння. |
How much is it / are they? How many / much … do you need / are they ? |
bar, pack, bottle, jar, bag, carton, penny, pence, pound |
Злічувані та незлічувані іменники. |
ex.2,4 –pp.72-73 WB ex.1-p.56 |
ex.6 –p.74 |
ex.1,3,5 –pp.72-74 |
WB ex.3-p.57 |
WB p.56 |
||||
36. |
|
Плануємо свято. У магазині. Ціна товарів. Формування навичок читання та аудіювання. |
How much is it / are they? How many / much … do you need / are they ? |
|
How many How much |
ex.2 p.72 ex.4 p.73 |
ex.1 p.72 ex.4 p.73 |
ex.5 p.74 |
ex.3 p.73 |
WB p.57 |
||||
37. |
|
Святкування дня народження. Список важливих справ. Формування граматичних навичок та письма. |
Good luck! There is some ice-cream. There is an onion. There are some onions. |
mushroom, extra, Canada, luck |
Множина іменників. Неозначе-ний артикль. |
ex.4,.5-pp.76-77 WB ex.1-p.59 |
ex.1-p.75 |
ex.2,3,6b-pp.75-76, 78 |
ex.6a-p.78 WB ex.2-p.60 |
WB ex.3-p.61-написати про улюблене свято |
||||
38. |
|
Найкращий подарунок на день народження. Похід за подарунками. Формування навичок говоріння та аудіювання. |
Here are you are. Can I have this …, please? It’s 40 pence. |
mug, book-mark, teddy, toy car, post-card, shop assistant, magnet, |
|
Ex.2b-p.80 WB ex.1,3-pp.62-63 |
Ex.1,2a,3,5-pp.79-81 |
Ex.4-p.81 |
Ex.3,4-p.57 WB ex.2-p.62 |
WB ex.4-p.63-запитання/відповідь |
||||
39. |
|
Коли твій день народження?Твій гороскоп. Формування граматичних навичок,пи-сьма та говоріння. |
When is your birthday? My birthday is on the 24th of October. |
|
Порядкові числівники. |
ex.3-pp.82-83 WB ex.3 -p.65 |
|
ex.1,2,4,5-pp.82,84 |
WB ex.1 – p.64 |
WBex.2-p.64-65-дати відповіді на запитання |
||||
40. |
|
Традиції святкування дня народження. Формування навичок читання та письма. |
Whose birthday will it be? What will they it? |
make up, person, gree-ting, to invite, play outside, forget, feed the animals |
Future Simple Tense Wh-questions |
ex.1,2,3-pp.85-87, WB ex.2-p.67 |
WB ex.1a-p.66 |
ex.4-p.87, |
WB ex.1b,3,4,5,6 -pp.66,68-69 |
WBex.6-p.69-дати відповіді на запитання |
||||
Unit 4 “The World of Nature ” / Тема 4 « Світ природи »
|
||||||||||||||
41.
|
|
Пори року та погода. Формування граматичних навичок та говоріння. |
|
It is frosty. In winter it is usually snowy I like … because there is / are … |
wet, foggy, muddy, frosty, leaf-leaves |
Неозначені речення |
ex.3a-p.98 WB ex.1-p.77 |
ex.1,5-p.98-99 ex.4-p.102 |
ex.3b, 4 -p.99 ex.3-p.101 |
ex.2-p.98 WB ex.1,2-p.76 |
р.98 WBex.3-p.76-доповнити речення |
42. |
|
Зима в Україні. Дитячі розваги. Формування лексичних та граматич-них навичок.
|
The trees were white. We made a snowman. They played snowballs |
ski, skate, play snowballs, make a snowman, sledge, snow-flake |
Past Simple Tense Правильні і неправильні дієслова |
ex.2, -pp.103-105 WB ex.1,2-p.78 |
ex.1,3-pp.103-104 |
WB ex.3,4-p.79 |
ex.5-p.105 |
РВ,ex.5-p.105-доповнити імейл
|
|
43.
|
|
Яка пора року краща, тепліша, зеленіша? Формування лексичних та граматич-них навичок. |
It’s hotter in August than in May. Why don’t you like …? |
said, wrote
|
Ступені порівняння прикмет-ників. |
Remember!ex.2-pp.106-107 WB ex.2,3-p.80
|
ex.5-p.108
|
ex.1,4-pp.106,108
|
ex.3-p.107
|
WB ex.3-p.80-вибрати правильне слово |
|
44. |
|
Наша планета – Земля. Цікаві місця Формування граматичних навичок та письма. |
The Sahara is the largest desert in the world. |
world, pole, the Earth, ocean, tropical forest, desert, dry, plant, Africa |
Ступені порівняння прикмет-ників. |
ex.2, ex.4-pp.109 -111 |
ex.1-p.109 |
ex.3,6-pp.109-111 |
WB ex.1,3,4-pp.81-82 |
WB ex.2-p.82-доповнити речення |
|
45. |
|
Різні погодні умови. Формування навичок читання та говоріння. |
It often rains there. Winter is the happiest time for polar bears. What are the driest places on Earth? |
Arctic, Antarctic, North, South, ice, top, bottom, polar bear, seal, penguin, camel, land, rainforest, to become, to destroy |
|
ex.2,3a,4,5-pp.112-114
|
ex.1-p.112 |
ex.3b,6,7-pp.113-115 |
WB ex.1-p.83 |
Слова WBex.2-p.83-доповни-ти речення |
|
46. |
|
На фермі. Життя фермера. Свійські тварини. Формування лексичних навичок та аудіювання. |
They bought a farm and moved to the country. The roof was old. It is new now. |
farm, farmhouse, roof, garden, comfortable, easy, dirty, difficult, dangerous, ugly, boring |
Множина іменників. Виключення: sheep, mouse, goose |
ex.2-p.116 WB ex.2-p.84 |
ex.1,5-pp.116,118 |
ex.3-p.117 WB ex.2-p.53 |
ex.4-p.117 WB ex.1-p.84 |
WBex.3-p.84-записати антонімічні речення |
|
47. |
|
На фермі. Формування граматичних навичок та читання. |
The dog its better food.. The weather was worse yesterday than today. The farm-house is more comfortable now. |
field, drive a car, fat, thin, useful, to sell, be afraid of, fresh. |
Ступені порівняння прикметни-ків. |
ex,2, Remember!ex.5-pp.119-121 |
ex.1-p.119 |
ex.6-p.121 |
ex.3,4-pp.120-121 WB ex.1,2,3-pp.85-86 |
WBex.4-p.86-записати правильні форми прикметників |
|
48. |
|
Тварини нашої планети. Формування навичок читання та аудіювання. |
|
It is the worst hunter. He is the best student in class. It is the moststrange animal on Earth. |
to attack, to hunt, tongue, chameleon, insect, shark, lizard, owl, chimpanzee, strange, intelligent |
Ступені порівняння прикметни-ків. |
ex.2, Remember! ex.3,4-pp.122-124
|
ex.1-p.122 |
ex.5,6-p.125 |
WB ex.2,3,4-pp.87-88 |
WBex.5-p.88-описати свою улюблену тварину |
49. |
|
Прогноз погоди. Узагальнен-ня та системати-зація вивченого по темі.
|
Повторення й огляд |
ex.3-p.126 |
ex.2-p.126 |
ex.1,4,5,6-pp.126-127 |
ex.7-p.127 |
WB ex.1-p.87 |
|
РВ, ex.7-p.127-описати улюблену пору року |
Unit 5 “ My City – My Home” / Тема 5 « Моє місто – мій дім »
|
50. |
|
У будинку. Кімната моєї мрії. Формування лексичних навичок та читання. |
|
There is a … in the corner / between the … and … |
cooker, toilet, wardrobe, between, in the middle of, in the corner |
Прийменни-ки місця. |
ex.2,3-pp.128-129 WB ex.1,2-pp.89-90 |
ex.1-p.128 |
|
ex.4-p.129 |
Слова РВ,ex.5-p.129-описати кімнату своєї мрії |
||
51. |
|
Традиційний англійський будинок. Формування навичок читання та аудіювання. |
The sitting room is usually a favourite one in the house. There is no place like home. |
mirror, cupboard, upstairs, down-stairs, traditional, to spend, to sit around, East, West |
|
ex.2-pp.130-131 WB ex.3-p.92 |
ex.1-p.130 |
ex.3,4-p.131 |
WB ex.1,2-p.91 |
WBex.4-p.92-вибрати правильну відповідь |
|||
52. |
|
Споруди міста. Адреса. Формуван. лексичних навичок та говоріння. |
What’s your address? I live at 10 Green Street. |
street, block of flats, building, house, address |
|
ex.2, Remember!-pp.132-133 |
ex.1-p.132 |
ex.3,4,5-p.133 |
ex.2-p.90 WB ex.1,2-pp.93-94 |
WBex.3-p.94-описати місце проживання |
|||
53. |
|
Лондон – столиця Великобри-танії. Визначні місця Лондона. Формування навичок читання та аудіювання. |
There are a lot of bridges over the Thames. It is very old and famous. |
bridge, museum, underground, famous, city, town, double-decker, gallery, the Thames, British, England |
|
ex.2-pp.134-135 |
ex.1,4-pp.134,136 |
ex.3-p.136 WBex.1,2-pp.95-96 |
|
Слова WBex.3-p.96-написати про своє місто/село |
|||
54. |
|
Споруди міста. Де провести час з користю? Формуван. лексичних навичок та говоріння. |
There is a … in the street / town. Is there … ?- Yes, there is. / No, there isn’t. |
supermarket, market, cinema, theatre, circus, to have a walk round the city |
There is … / There are … |
|
ex.1-p.137 |
ex.2,3,4-pp.137-138 |
ex.3-p.95, WBex.1,2.,4-pp.97-98 |
WBex.3-p.98-розгадати кросворд |
|||
55. |
|
Орієнтація у незнайомо-му місті. Формування граматичних навичок та говоріння. |
Where is a food shop? It’s next to the gallery. There are two cine-mas down the street. |
behind, opposite, bank, post office, restaurant, on the left / right, down the street |
Прийменни-ки місця. |
ex.2,3-pp.139-140 WB ex.1,3a -p.99 |
ex.1-p.139 |
ex.4,5-pp.141-142 |
WBex.2,3b -pp.99-100 |
Слова WBex.4-p.100-описати малюнок |
|||
56. |
|
Моя вулиця. Формування навичок читання та говоріння. |
There are some interesting places to see. It is not difficult to find the … |
bakery, library, bus stop, police station, side, lollipop, delicious, to find |
|
ex.3a,b-p.144 WB ex.1,2-p.101 |
ex.1,2-p.143 |
ex.3c,4-p.145 |
WB ex.3-p.102 |
WBex.4-p.102-написати про свою вулицю |
|||
57. |
|
Як пройти до театру? Формування навичок діалогічного мовлення. |
Go down this street. Then turn right. The hospital is opposite the park. |
church, hos-pital, station, to turn, to cross, to pass, to go down |
Imperatives. |
ex.4-p.148 WB ex.2-p.103 |
ex.1-p.146 |
ex.2,3-pp.146-147 |
WB ex.3-p.104 |
WBex.1-p.103-доповнити речення |
|||
58. |
|
Київ- столиця України. Узагальнен-ня та системати-зація вивченого по темі.
|
I haven’t got any idea. Here is the map. Let’s look and find it. She is walking down the street. |
|
Present Continuous |
ex.3-p.150 |
ex.4-p.151 |
ex.1,2,5-pp.129,151 |
WB ex.1,2-p.105 |
WBex.3-p.106-доповнити діалоги |
|||
Unit 6 “On the Move” / Тема 6 «Порожування»
|
|||||||||||||
59. |
|
Який твій улюблений вид подорожу-вання? Формування лексичних навичок та читання. |
|
I go to school by bus / on foot. Taxi is the fastest transport in our city. |
by plane / train / taxi / car / boat on foot to travel, to stay, trip |
Comperatives and superla-tives of adjec-tives The Revision of Present & Past Simple, Present Continuous |
ex.1, Remember!ex.2-pp.156-157 WB ex.1-p.66 |
ex.7-p.159 |
ex.3,4,5,6-pp.158-159 |
WB ex.1-p.107 |
Слова WBex.2-p.107-заповнити пропуски |
60. |
|
Як правильно подорожувати Формування навичок читання та аудіювання. |
When does the train to … arrive? Which platform? Is he going to come by plane? |
to arrive (in a city),to leave, platform, on time, late information desk, |
Objective Pronouns: me, him, her, us, them, it, you |
ex.1, Remember!-pp.160-161 |
|
ex.2,3-pp.160-162 |
ex.4,5-p.162 WBex.1,3-pp.108-109 |
WBex.2-pp.108-109-доповнити діалог |
|
61. |
|
Розклад руху. Замовлення квитків. Формування навичок читання та письма. |
Travelling is the best way to learn lots of new things. Don’t forget a camera to take photos. |
agency, way, change, ticket, differrent, means of transport, passenger, suitcase, ticket, on business, for pleasure, to get to know, to learn, pleasant, view |
The Revision of Tenses |
ex.2,3,4 Remember!-pp.163-165 WB ex.2,3-pp.110-111 |
ex.1-p.163 |
ex.5-p.165 |
ex.3-p.113, WB ex.4-p.111 |
WBex.2-p.110-заповнити пропуски |
|
62. |
|
На автовокзалі. В аеропорту. На морському вокзалі. Формування навичок читання та говоріння. |
How did you get to …? We went there by … When doe the train to … leave? It leaves at … When are you going to leave? |
luggage, ticket office, timetable board, bus / railway station, airport, seaport, clerk |
|
ex.2,4-pp.166-168 WB ex.1-p.112 |
ex.1-p.166 |
ex.3,5-pp.167-168 |
WB ex.3-p.113 |
Слова WBex.2-pp.112-113-побудувати діалоги |
|
63. |
|
Подорож Лондоном. Визначні місця Лондона. Формування граматичних навичок та читання.
|
They have started from … We have already seen … They haven’t done … yet. They have visited …The bus has turned left. |
tour, tourist, sight, royal, sightseeing, to go sightseeing, the guard |
|
ex.1, Remember,2,3,Remember!,ex.4a-pp.174-178
WB ex.2-p.72 |
|
ex.4b-p.178 |
WB ex.1,2,4-pp.116-117 |
Слова WBex.3-p.117-дати відповіді на запитання |
|
64. |
|
Лондон ,Нью-Йорк. Визначні місця відомих столиць. Узагальнення та системати-зація вивченого по темі.
|
|
straight ahead, welcome, go along, cathedral, square, parliament, palace |
Present Perfect Tense of irregular verbs: buy, catch, come, eat, fly, get, go, have, learn, read, tell, write |
ex.3-pp.179-180 WB ex.3,4-pp.119
|
ex.2-p.179 |
ex.1,4,5-pp.179-180
|
WB ex.1-p.118 |
WBex.2-p.118-побудувати речення |
|
65. |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Повторити ЛО, що вивчалися |
||||||||
66. |
|
Контроль навичок читання. |
Підготуватися до контролю письма |
||||||||
67. |
|
Контроль навичок письма. |
Підготуватися до контролю говоріння |
||||||||
68. |
|
Контроль навичок говоріння .Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок вивченого навчального матеріалу за 2 семестр |
|